Wjazd rowerem na przejście przed auto
11062 wyświetlenia 6 września 2022 (312 opinii)O mało co, a doszłoby do potrącenia rowerzystki.
Więcej na ten temat
Opinie (312) ponad 50 zablokowanych
-
2022-09-06 14:11
Opinia wyróżniona
Brawo, komplikujcie dalej przepisy i tak już głupie i nielogiczne (8)
20 kategorii uczestników ruchu, od wrotkarza po tramwaj, każdy na innych zasadach do tego kompletny ...ol w infrastrukturze, znakoza-słupkoza.
Czy to już idiokracja czy jeszcze nie? Na drodze jest tu i teraz, nie mam czasu rozkminiać, czy to rower zwykły czy elektryczny i w związku z tym ma prawo mnie wyprzedzać z prawej czy nie.
Co roku cyrk zwany sejmem wypróżnia 20 tysięcy stron zwanych prawem - dlaczego tak bardzo chcemy sobie robić pod górkę?- 219 15
-
2022-09-06 15:53
a co pis umie , albo coś popsuć albo wiecznie obwiniać innych za to co było - ludzie mądrzy chwalą sie swoimi sukcesami , niedorajdy tylko obwiniają innych o wszystko by zakamuflować swoją nieudolność i nieporadność w działaniu bo sami nic nie potrafią
- 3 1
-
2022-09-06 14:17
(6)
wiesz po co to jest?Żeby gestapo mogło uznaniowo karać na podstawie własnego rozumienia (ci analfabeci często pisać nie umieją a co dopiero myśleć) a obywatel żył w stresie i nieświadomości. To tak jak w podatkach jeden urząd skarbowy powie tak drugi siak i każdy ma racjęi każdy może cię ukarać za to że opatrznie zrozumiałeś jego interpretację liczącej 10 tysięcy stron ustawy podatkowej do której są dopisywane setki kolejnych nowelizacji
- 27 10
-
2022-09-06 15:57
urząd skarbowy wie ile ci można jeszcze zabrać kasy , dlatego dopóki nie będziesz miał zero dopóty będziemy podnosić stopy procentowe - czas powrócić do oszczędzania w skarpecie
- 1 0
-
2022-09-06 14:40
(4)
ej, a odróżniasz postępowanie zgodnie z przepisami od samowolki w postaci interpretacji US? xD
- 5 3
-
2022-09-06 14:58
(3)
przecież ten kraj to bantustan urzędnik jest tu bogiem byle posterunkowy panem życia i śmierci jeden może cię oskubać z pieniędzy ukraść ci ciągnik bo sąsiad ma długi a drugi cię pobić zabić wedle uznania bo miał zły dzień i mu nie stanął i to ty masz się potem sądzić udowadniać latami że traktor jest twój a nie sąsiada a policjant ucieka w takim
przecież ten kraj to bantustan urzędnik jest tu bogiem byle posterunkowy panem życia i śmierci jeden może cię oskubać z pieniędzy ukraść ci ciągnik bo sąsiad ma długi a drugi cię pobić zabić wedle uznania bo miał zły dzień i mu nie stanął i to ty masz się potem sądzić udowadniać latami że traktor jest twój a nie sąsiada a policjant ucieka w takim wypadku na zwolnienie i udaje czuba w międzyczasie jego kolesie takie same parówy jak on albo zomole z policyjnej solidarności organizują akcję zastraszania świadków mataczenia czy zbierania pieniędzy na karę co jest samo w sobie przestępstwem tak ten kraj działa bezczelni mordercy Igora Stachowiaka nadal śmieją się w nos rodzinie swojej ofiary rolnik musiał parę lat walczyć z bezczelnym komorniczyną zamiast wziąć strzelbę i wywalić mózg tego sk..wytsyna na ścianę jednym strzałem
- 15 3
-
2022-09-06 16:05
A teraz przeczytaj swój komentarz na głos. (1)
Ciekaw jestem, w którym momencie oddech ci się skończy.
- 2 3
-
2022-09-10 06:36
Autor wypowiedzi ma rację, jednak rzeczywiście brak interpunkcji przeraża. Szkoda, że ludzie to ignoranci.
- 0 0
-
2022-09-06 15:51
Brawo!
- 2 0
-
2022-09-06 14:03
Opinia wyróżniona
Bo rowerzysta czasem też niestety musi się zatrzymać ;) (10)
Takie życie.
- 160 19
-
2022-09-06 15:24
kierowczyk też czasami musi się zatrzymać.
Takie życie.
- 6 5
-
2022-09-06 15:22
Gdzie musi to musi ale zaraz wyjdzie na to że będzie musiał zatrzymywać się co 20m (2)
bo się okaże że samochód wszędzie ma pierwszeństwo
- 10 10
-
2022-09-06 15:32
jak będzie musiał, to będzie musiał (1)
nie podoba się to na tor wyścigowy g*wniarzu, prawo jest po to by je przestrzegać, bo reguluje współistnienie z innymi,
nie jesteś TYLKO ty na tym świecie- 5 10
-
2022-09-06 15:39
za mały jesteś wacku by zmieniać przepisy
- 7 5
-
2022-09-06 14:37
(3)
tak samo jak kierowca, gdy rowerzysta jest na jezdni a on sie chce wlączyc z podporządkowanej
- 5 1
-
2022-09-06 15:11
(2)
to śmiało, maska czeka ;)
- 3 6
-
2022-09-06 15:14
(1)
za kraty ćwoku pójdziesz to zobaczysz co to życie
- 7 7
-
2022-09-08 10:32
Byłem nie polecam ale siły zawsze przetrwa
- 0 2
-
2022-09-06 14:38
a co kierowca nie?
- 7 1
-
2022-09-06 14:31
w razie czego zatrzyma się na masce lub pod kołąmi
- 12 2
-
2022-11-03 11:49
Jeśli autor filmiku lekceważył limity prędkości
to jego zachowanie byłoby powodem potencjalnego wypadku, bez względu na zachowanie rowerzystki. On poruszając się samochodem lekceważąc limity prędkości w pobliżu przejścia dla pieszych stwarza realne zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, ona wjeżdżając na przejście dla pieszych naraża się na ryzyko potrącenia. Warto te dwie sprawy rozróżniać
- 2 8
-
2022-09-06 12:12
(4)
i tak byś musiał go ciołku przepuścić
- 4 21
-
2022-09-06 14:12
Ja tam widze przejscie nie przejazd. Przepuściłby go ale na SOR. (3)
Jak dzbany sami wjezdzaja pod maskę
- 8 4
-
2022-09-06 14:21
(2)
dalej nie masz prawa nikogo potrącić i jeśli możesz masz psi obowiązek uniknąć wypadku potrącenie kogoś by dać mu nauczkę kwalifikuje się pod psychiatryk i odebranie na stałe uprawnień
- 5 7
-
2022-09-06 14:39
(1)
To samo dotyczy rowerzystów. Oni też mają psi obowiązek uniknąć wypadku, a i tak wjeżdżają pod koła. Myślą że samochód zatrzyma się w pół metra.
- 8 2
-
2022-09-06 14:47
nikt nikomu nie wjechał pod koła
- 0 4
-
2022-09-06 11:06
(7)
nadal mało który rowerzysta potrafi jeździć zgodnie z przepisami
- 186 11
-
2022-11-04 11:23
Jazda przepisowa.
I tu się z tobą zgodzę(jako rowerzysta TEŻ) problem jest w tym że jak jeżdżę zgodnie z przepisami to... Często na mnie trąbia, mijają na styk, krzyczą coś w stylu "wyp****aj na ścieżkę/chodnik" (brak oznaczenia pionowego C-13 w różnych kombinacjach -jadę jezdnią, nawet jak obok czerwona kostka/asfalt ze znakiem P-23) i wiele innych niemiłych
I tu się z tobą zgodzę(jako rowerzysta TEŻ) problem jest w tym że jak jeżdżę zgodnie z przepisami to... Często na mnie trąbia, mijają na styk, krzyczą coś w stylu "wyp****aj na ścieżkę/chodnik" (brak oznaczenia pionowego C-13 w różnych kombinacjach -jadę jezdnią, nawet jak obok czerwona kostka/asfalt ze znakiem P-23) i wiele innych niemiłych sytuacji. Ja jestem uparty w przepisowej jeździe, ale inni dla świętego spokoju jeżdżą chodnikami etc... Co nie zmienia faktu że kobitka z filmu powinna zejść i prowadzić rower. Mandat się należy. Szkoda że nie ma jak zweryfikować (tablica rejestracyjna lub coś takiego)
- 0 0
-
2022-09-06 11:15
dobrze że kierowcy potrafią (4)
dziennie po 9 trupów w polsce generują ponad setka zostaje kalekami do końca życia przez nich ale jeździć potrafią doskonale. ta ta ta
- 9 23
-
2022-09-06 16:37
Nooo (1)
A 30% kolizji samochod - rower powoduja rowerzysci
- 0 0
-
2022-11-04 11:24
Czyli 70% jest z winny kierowcy.
- 0 0
-
2022-09-06 11:45
(1)
Post niżej wy też nie umiecie
- 0 0
-
2022-09-06 11:56
Jakie znowu "Wy"?
Ludzie..
Skończcie z tymi ciągłymi podziałami... Nie ma wy, my czy oni. Jest jedną grupa: uczestnik ruchu. Po co te całe antagonizowanie wobec drugiego człowieka?
A bo rowerzyści to! Tak?! A kierowcy to to! A pieszy na to niemożliwe, i wchodzi pod maskę nie rozejrzawszy bo mu się należy.- 17 0
-
2022-09-06 11:09
To samo mógłbym powiedzieć o każdym na drodze
To jest efekt rosnącej bezkarności na drodze i dotyczy każdego bez wyjątku. Rowerzystów, kierowców, pieszych, hulajnogistów (?)...
Mandaty mogą być i po milion złotych ale jeżeli nie ma komu ich wystawiać lub ryzyko "złapania" jest znikome to nic to nie da...- 32 5
Wszystkie opinie
-
2022-09-06 11:06
(7)
nadal mało który rowerzysta potrafi jeździć zgodnie z przepisami
- 186 11
-
2022-09-06 11:09
To samo mógłbym powiedzieć o każdym na drodze
To jest efekt rosnącej bezkarności na drodze i dotyczy każdego bez wyjątku. Rowerzystów, kierowców, pieszych, hulajnogistów (?)...
Mandaty mogą być i po milion złotych ale jeżeli nie ma komu ich wystawiać lub ryzyko "złapania" jest znikome to nic to nie da...- 32 5
-
2022-09-06 11:15
dobrze że kierowcy potrafią (4)
dziennie po 9 trupów w polsce generują ponad setka zostaje kalekami do końca życia przez nich ale jeździć potrafią doskonale. ta ta ta
- 9 23
-
2022-09-06 11:45
(1)
Post niżej wy też nie umiecie
- 0 0
-
2022-09-06 11:56
Jakie znowu "Wy"?
Ludzie..
Skończcie z tymi ciągłymi podziałami... Nie ma wy, my czy oni. Jest jedną grupa: uczestnik ruchu. Po co te całe antagonizowanie wobec drugiego człowieka?
A bo rowerzyści to! Tak?! A kierowcy to to! A pieszy na to niemożliwe, i wchodzi pod maskę nie rozejrzawszy bo mu się należy.- 17 0
-
2022-09-06 16:37
Nooo (1)
A 30% kolizji samochod - rower powoduja rowerzysci
- 0 0
-
2022-11-04 11:24
Czyli 70% jest z winny kierowcy.
- 0 0
-
2022-11-04 11:23
Jazda przepisowa.
I tu się z tobą zgodzę(jako rowerzysta TEŻ) problem jest w tym że jak jeżdżę zgodnie z przepisami to... Często na mnie trąbia, mijają na styk, krzyczą coś w stylu "wyp****aj na ścieżkę/chodnik" (brak oznaczenia pionowego C-13 w różnych kombinacjach -jadę jezdnią, nawet jak obok czerwona kostka/asfalt ze znakiem P-23) i wiele innych niemiłych sytuacji. Ja jestem uparty w przepisowej jeździe, ale inni dla świętego spokoju jeżdżą chodnikami etc... Co nie zmienia faktu że kobitka z filmu powinna zejść i prowadzić rower. Mandat się należy. Szkoda że nie ma jak zweryfikować (tablica rejestracyjna lub coś takiego)
- 0 0
-
2022-09-06 11:06
ehhhh
po co się zatrzymałeś?
- 82 34
-
2022-09-06 11:07
(2)
Dzień jak codzien wielcy rowerzyści wjeżdżają na przejścia dla pieszych i się niczym nie przejmują prawidłowo powinien zejść przeprowadzić ale tu jest Polska przepisy tylko są bo ktoś je wymyślił
- 40 1
-
2022-09-06 11:42
To samo mógłbym powiedzieć o kierowcach
Codziennie miliony kierowców łamią ograniczenie prędkości. Tysiące przyjeżdża na czerwonym. Setki tysięcy nie zatrzymuje się na strzałce warunkowej.
I tak samo jak przy twoim argumencie, nic to nie wnosi do dyskusji poza obrzucaniem się wzajemnie błotem.
Porblem jest dwojaki: bezkarność za wykroczenia, bez różnicy czy to przejazd po przejściu, parkowanie na chodniku czy wtargnięcie na przejście pod samochód. Drugi to egoizm: tylko ja się liczę. Często gęsto osoba marudząca na rowerzystów sama potem wymusi pierwszeństwo, zajedzie drogę albo inne wykrocznie zrobi- 3 5
-
2022-09-06 11:52
hahaha błagam
przepis o przeprowadzaniu roweru jest tak bardzo abstrakcyjny, że nie dziwota, że wszyscy go ignorują.
Jestem ciekawy co byś robił, kiedy kazaliby Ci np. wysiadać z auta na każdym czerwonym świetle xD- 2 11
-
2022-09-06 11:08
(1)
Przyklad na Dmowskiego niu ścieżka a oni śmigają po chodniku i jeszcze dzwonią na pieszych ja się wogole nie odsuwam
- 16 2
-
2022-09-06 12:24
Dokładnie,ja paru już z siodełka zdjąłem.
- 5 0
-
2022-09-06 11:09
(1)
I jeszcze zdziwiony.
- 28 3
-
2022-09-06 11:51
To kobieta akurat choć to bez znaczenia
- 3 0
-
2022-09-06 11:13
(3)
nie dość, ze wjeżdża na przejście, na którym ewidentnie rower trzeba przeprowadzić (brak ścieżki rowerowej) to jeszcze pretensje...
- 34 4
-
2022-09-06 11:14
(1)
Typowy wielki rowerzysta od kierowców się wymaga a taki ma wszystko gdzies
- 6 2
-
2022-09-06 17:21
Oczywiście, że od kierowcy trzeba wymagać. Za duże prędkości i masa samochodu aby dzieciaczku
czuł się zwolniony od wymagań.
I nie chodzi tu o rowerzystów, ale o innych kierowców. Co ty sobie wyobrażasz, że za kierownicą większy szwank poniosę po zderzeniu z rowerzystą a nie innym samochodem, w tym przede wszystkim z ciężarówkami ?- 0 1
-
2022-09-06 11:37
pokazuje i objaśniam tym co prawko z czipsów mają
Powinna ustąpić pierwszeństwa kierowcy bo się włączała do ruchu ale
zabroniona jest jazda tylko "wzdłuż" przejścia.
Wjeżdżanie i włącznie się do ruchu przez przejście jest jak najbardziej dozwolone!
Nie jest zabronione żadnymi przepisami- 3 6
-
2022-09-06 11:14
widać że gapa jakaś. pierwszy raz na rowerze chyba bo słabo panuje nad nim...,.
- 14 2
-
2022-09-06 11:16
(1)
Rowerzyści to tak jak kurierzy i pseudo złotówy w Skodach i Toyotach żadnych przepisów nie przestrzegają
- 13 7
-
2022-09-06 11:44
Ta ta...
Bo pełnoprawne złotówki tak prawilne...
Wczoraj taki pełno prawny paragon cnót drogowych mało nie wjechał we mnie na rondzie pod Bałtycką i jeszcze miał pretensje o klakson.- 2 2
-
2022-09-06 11:29
Wchodzą nowe przepisy. (5)
Ustępować rowerzystom będziemy tylko na przejazdach. Oj będzie się działo. Pzdr.
- 10 5
-
2022-09-06 11:50
zawsze tak było., nic w tym nowego (3)
- 8 2
-
2022-09-06 13:08
Oj, nie, teraz się zmieniło (2)
Wcześniej musiałeś uważać, czy jakaś święta krowa na dwóch kołach nie pędzi zza krzaka. Teraz masz ustąpić tylko cykliście NA przejściu, usunięto wpis "wjeżdżających". Także koniec wiszenia pajacy na dzwonkach 20m od przejazdu - pierwszeństwo na dopiero jak się na przejeździe znajduje.
- 4 3
-
2022-09-06 13:28
Nie usunięto! Tylko zapisano w innej formie!
Przejazdy dla rowerzystów będą skrzyżowaniami.
Nie będzie to już przecięci dwóch jezdni jak było dotychczas ale będzie to przecięcie każdej drogi ( w tym rowerowych ).- 3 0
-
2022-09-06 17:25
Ty se koleś przypomnij art. 27 pkt 1a w kodeksie drogowym, abyś nie był ciągany po sądach jako winny
spowodowania wypadku po zajechaniu przy skręcie w boczną ulicę lub odwrotnie (wyjazd z bocznej ulicy na drogę z pierwszeństwem) drogi rowerzyście jadącemu prosto drogą z pierwszeństwem - droga rowerowa i przejazd są elementami dróg, tak jak chodniki i jezdnie oraz torowiska tramwajowe.
- 1 0
-
2022-10-28 16:03
Hahaha, specjalista
Prawko to masz chyba z chipsów co? Nic sie nie zmienilo, oproc kilku wyrazów, jest jak bylo zawsze
- 0 0
-
2022-09-06 11:30
Jeżdżę rowerem często i wstyd mi za takich i podobnych baranów.
- 16 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.