Te drzewa miały ponad 100 lat. Wycinka zgłoszona do prokuratury
5923 wyświetlenia 15 marca 2021 (1873 opinie)W parku przy al. Zwycięstwa na Aniołkach, na terenie za pomnikiem-czołgiem, wycięto 10 blisko stuletnich drzew. Zdaniem wojewódzkiego konserwatora zabytków wycinka została przeprowadzona nielegalnie. - Teren dawnego parku Steffensów od połowy ubiegłego roku objęty jest procedurą wpisu do rejestru zabytków, a to z mocy prawa całkowicie wstrzymuje wszelkie prace - komentuje rzecznik prasowy konserwatora. Sprawa znajdzie swój finał w prokuraturze.
Więcej na ten temat
Opinie (1873) ponad 100 zablokowanych
-
2021-03-15 15:00
Opinia wyróżniona
Mam nadzieje, że w końcu władze miasta odpowiednio odpowiedzą za tę hańbę ekologiczna. (30)
I nie będzie to śmieszne 75 tys.zł. Konsekwencje powinny ponieść indywidualnie także urzędnicy którzy chętnie wyrażali zgody na zlecenia spółdzielni o "podcięcie" drzew, bo komuś coś zasłaniał np. widok na swój samochód, zasłaniał billboard, itd. W następstwie drzewa traciły piękne korony, chorowały a i usychały. Dziwi mnie to, że w dzisiejszych
I nie będzie to śmieszne 75 tys.zł. Konsekwencje powinny ponieść indywidualnie także urzędnicy którzy chętnie wyrażali zgody na zlecenia spółdzielni o "podcięcie" drzew, bo komuś coś zasłaniał np. widok na swój samochód, zasłaniał billboard, itd. W następstwie drzewa traciły piękne korony, chorowały a i usychały. Dziwi mnie to, że w dzisiejszych czasach zabezpieczenie przed hałasem, spalinami, ... na Zaspie jest ważniejsze także od widoczności na swój samochód od drzew i krzewów. Przecież zieleń zwłaszcza w miejscach takich jak ochronny parku czy blokowisko Zaspy jest nam bardzo potrzebna
- 493 32
-
2021-03-17 09:24
kury
kury im szczać prowadzać , a nie rządzić miastem!
- 0 0
-
2021-03-17 09:02
75 tys jest ok, ale za każde jedno drzewo. Przecież to ewidentnie działanie metodą faktów dokonanych, drzewa wycięte, kara się zapłaci i po temacie
- 0 0
-
2021-03-16 14:45
Deweloper zapłaci a czy pani prezydent zapłaci?
Jakim prawem wydała zgodę na wycięcie tych drzew? Deweloper może słusznie się odwoływać od kary, bo czyje decyzje stoją wyżej rangą, prezydenta czy konserwatora zabytków? Szkoda się stała, a zaraz okaże się, że winnych nie ma, bo to tylko "nieporozumienie". I w ten sposób niebawem całe miasto zamieni się w beton, a deweloperzy będą rządzić już nie tylko dzięki łapówkom dla urzędników.
- 0 0
-
2021-03-16 12:44
konserwator w gdańsku to jakaś kpina (2)
Zamiast rozwoju miasta mamy cofanie się, bo nie podoba się mu wysoka zabudowa która powinna dominować na młodym mieście, bo nie podoba mu się rozwój miasto, bo nic mu się nie podoba, terminu załatwiania jakichkolwiek spraw to skandal! Chociażby sprawa wyżej opisanego parku, 2 miesiące na czas załatwienia tej sprawy dawno minął i nic się nawet nie
Zamiast rozwoju miasta mamy cofanie się, bo nie podoba się mu wysoka zabudowa która powinna dominować na młodym mieście, bo nie podoba mu się rozwój miasto, bo nic mu się nie podoba, terminu załatwiania jakichkolwiek spraw to skandal! Chociażby sprawa wyżej opisanego parku, 2 miesiące na czas załatwienia tej sprawy dawno minął i nic się nawet nie ruszyło, nawet ani kartki pisma że się przedłuża i czemu. Jeśli to ma tak działać to masakra, więcej psuje niż naprawia. Jeśli nie zaczniemy budować wysoko to zaraz budować niskie bloczki będzie trzeba albo nad wodą albo godzinę jazdy od centrum! Miasto powinno się rozwijać jak na 21 wiek przystało a nie tak jak starzy mieszkańcy sobie myślą, młodzi 20-30 latkowi są przyszłością i trzeba zrobić dla nich miejsce a nie tak jak babciom i dziadkom marzy się spokojne miasto, spokojnie jest za miastem, w mieście ma być ruch, gwar, biznes, imprezy i ludzie!
- 1 2
-
2021-03-16 14:51
(1)
Co to znaczy "miasto powinno się rozwijać jak na 21 wiek przystało"? Wycinać 100letnie drzewa i budować biurowce w parkach? To jest takie nowoczesne Twoim zdaniem? Są miejsca gdzie powinna być wysoka zabudowa i takie gdzie jej nie powinno być, takie gdzie może być ruch, gwar i takie gdzie powinna być cisza, spokój i trochę zieleni. Jest coś czego
Co to znaczy "miasto powinno się rozwijać jak na 21 wiek przystało"? Wycinać 100letnie drzewa i budować biurowce w parkach? To jest takie nowoczesne Twoim zdaniem? Są miejsca gdzie powinna być wysoka zabudowa i takie gdzie jej nie powinno być, takie gdzie może być ruch, gwar i takie gdzie powinna być cisza, spokój i trochę zieleni. Jest coś czego młodzi ludzie zazwyczaj nie rozumieją: we wszystkim trzeba zachować umiar. Myśląc o przyszłości, pomyśl też o tym, że kiedyś i Ty będziesz starszy i może będziesz miał dzieci, z którymi będziesz chciał iść na spacer do parku, a nie na dyskotekę. Ale tak, masz rację, konserwator to kpina, jak każdy urzędnik w tym kraju. Nie wiedziałeś o tym?
- 0 0
-
2021-03-18 09:54
Czy w tamtym miejscu jest według ciebie uczęszczany park ? Moim zdaniem zbyt blisko grunwaldzkiej, zbyt mało atrakcji typu nasadzenia, stawiki i inne tego typu rzeczy. Oczywiście powinna znaleść się w Gdańsku przestrzeń do spacerów ale moim zdaniem nie w tym miejscu, jest wiele innych ciekawych zielnych miejsc które należało by ukształtować jako
Czy w tamtym miejscu jest według ciebie uczęszczany park ? Moim zdaniem zbyt blisko grunwaldzkiej, zbyt mało atrakcji typu nasadzenia, stawiki i inne tego typu rzeczy. Oczywiście powinna znaleść się w Gdańsku przestrzeń do spacerów ale moim zdaniem nie w tym miejscu, jest wiele innych ciekawych zielnych miejsc które należało by ukształtować jako tereny rekreacyjne. Wysoka zabudowa w gdańsku niestety nie może powstać przez konserwatora i upartość niektórych... Oczywiście myślę tu głownie o terenach stoczniowych gdzie śladem "młodego miasta" powinna iść tam wysoka zabudowa po kilkadziesiąt pięter, szkoda tak dobrej lokalizacji na tak niską zabudowę. Oczywiście należało by również zadbać o układ drogowy itd. a jest tam na to miejsce.
- 0 0
-
2021-03-16 10:15
Dulkiewicz jest winna
- 1 0
-
2021-03-16 08:49
zobaczcie Państwo jakie kuriozum
drzewa te przeżyły faszystów, II wojnę, a władz platformy w Gdańsku nie przeżyły. przykre.
- 6 2
-
2021-03-15 23:45
opłata 75tys zostanie po rowno rozłozona na nowych nabywców apartamentów
te 75tys kary to sa jaja, a nie kara. teraz kazdy developer za tą sumę będzie rąbał 100-letnie drzewa jeno bedzie furczało, bo prawdziwy koszt kary poniesie nabywca.
- 8 0
-
2021-03-15 20:39
Władze miasta tak odpowiedzą, że zostaną wybrani na następną kadencję
Wystarczy że tutejsza gawiedź zostanie postraszona pisem.
- 19 1
-
2021-03-15 20:07
(4)
Muszę pochwalić autora artykułu - jest w nim zawarte stanowisko każdej ze stron i nie ma z góry założonej tezy - to powinien być standard a nie wyjątek, niestety.
- 20 0
-
2021-03-15 22:06
Tutaj tłumaczenie każdej strony jest żenujące (3)
Wszyscy dali d..y. Pytanie czy świadomie.
- 10 1
-
2021-03-15 23:54
Całkowicie się z Tobą zgadzam. (2)
To jest tak żenujący obraz, że ręce opadają. Wszyscy po kolei dali d..y i nikt nie ma sobie nic do zarzucenia, łącznie z Kacperkiem, który przy tej okazji kreuje się na obrońcę parków i przyrody, zapominając nagle, że jego kolesie tną właśnie drzewa na potęgę, łącznie z największym pomnikiem przyrody w tym kraju - Puszczą Białowieską. Otacza nas
To jest tak żenujący obraz, że ręce opadają. Wszyscy po kolei dali d..y i nikt nie ma sobie nic do zarzucenia, łącznie z Kacperkiem, który przy tej okazji kreuje się na obrońcę parków i przyrody, zapominając nagle, że jego kolesie tną właśnie drzewa na potęgę, łącznie z największym pomnikiem przyrody w tym kraju - Puszczą Białowieską. Otacza nas banda zakłamanych nieudaczników, darmozjadów, pasożytów we wszystkich instytucjach państwowych i bezwzględnych, chciwych "inwestorów", bez wyobraźni, dla których pracują sprzedajne prostytutki. To nie jest państwo, to jest jakaś popierdółka!
- 7 3
-
2021-03-16 08:44
Pomyśl, co piszesz!!! (1)
A co Kacperek ma do tej sprawy? Wydał jakąś decyzję? Był stroną w sprawie? Twoje zaślepienie i bezczelność są porażające. Ale Pełowcy tak mają. Sami nawalili a winnych szukają gdzie indziej.
- 5 4
-
2021-03-16 09:48
A co ma pis do wycinania drzew pytasz?
Rozejrzyj się chłopie. To tak jakby kłusownik robił wykład na temat męczenia zwierząt w cyrku. Gdyby on tam się zjawił wcześniej i powstrzymał tą wycinkę to nic bym nie mówił, ale robienie konferencji prasowej w momencie gdy dziennikarze zajęli się już tą sprawą, a jego koledzy dewastują ostatni nizinny las naturalny w Europie jest właśnie szczytem
Rozejrzyj się chłopie. To tak jakby kłusownik robił wykład na temat męczenia zwierząt w cyrku. Gdyby on tam się zjawił wcześniej i powstrzymał tą wycinkę to nic bym nie mówił, ale robienie konferencji prasowej w momencie gdy dziennikarze zajęli się już tą sprawą, a jego koledzy dewastują ostatni nizinny las naturalny w Europie jest właśnie szczytem zaślepienia i bezczelności. Ja nie jestem "pełowcem". Po prostu bezczelność i zakłamanie polityków przyprawia mnie o mdłości. Wszystkich polityków, ale tych z pisu w szczególności, bo są w tej dziedzinie niekwestionowanymi liderami.
- 3 0
-
2021-03-15 18:59
Tak, napewno odpowiednio odpowiedzą...
Najpierw zapłacą za koszty postępowania, a następnie zapłacą jeszcze karę za wydanie zgody na wycinkę pomników przyrody. Szkopuł w tym, że to będą nasze pieniądze, a sami, z własnego portfela, nie tylko nic nie wyciągną, lecz jeszcze dołożą premię, którą sami sobie przyznają i wypłacą.
- 15 0
-
2021-03-15 18:07
Kazdy obywatel ma prawo zgłosić sprawe do sadu.
- 5 1
-
2021-03-15 17:02
Tą kaste trzeba poprostu (1)
Wyrzucić...oczyścić wszystkie spółki miasta...z kolesi..
Były prezydent Sopotu zostaje prezesem w Gdańskich Usługach Komunalnych
Bez szkoły ,bez wiedzy...byle swój był na stanowisku- 27 6
-
2021-03-16 16:31
Tu się z Tobą zgadzam, chciałbym jednak by ktoś kto to zrobi, przekonał mnie, że nie będzie to tylko zastąpienie jednej kasty drugą, a nikomu z pisu w taką bajeczkę nie uwierzę.
- 2 0
-
2021-03-15 16:50
Nadzieja pożywką naiwnych. Trzeba dokonywać trafnych wyborów na podstawie dokonań a nie obietnic.
- 19 0
-
2021-03-15 15:55
Nie jest to takie oczywiste (4)
Wyobraź sobie, że jesteś lokatorem mieszkania na parterze a nawet 1 piętra. W chwili oddawania osiedla ktoś posadził małe drzewko pod oknami. Po latach to już duże drzewo które może zacieniać dolne kondygnacje. Nie byłoby tego gdyby wcześniej ktoś o tym pomyślał. Sam znam przypadek jak pewna pani po świętach wsadziła sobie pod oknami choineczkę z doniczki. Administracja nie zadziałała. Po 9 latach - ciemnica w mieszkaniu...sąsiada.
- 14 33
-
2021-03-16 08:52
(1)
Ja mam odwrotnie. Było drzewa, nie ma drzewa. Teraz pół dnia świeci mi słońce wprost w okno, nie dość że robi mi saunę w pokoju, to nie da się pracować na komputerze.
- 7 0
-
2021-03-16 10:34
Rozumiem. I to też kiepska sytuacja.
Wszystko zależy od konkretnej lokalizacji. Zacienione mieszkanie trudniej sprzedać czy wynająć. Tobie pozostaną dobre rolety. Uroki miasta.
- 0 0
-
2021-03-15 22:35
Wolę mieć widok na drzewo (1)
niż na sąsiedni blok
- 16 2
-
2021-03-16 10:11
To sobie kup teren na który chcesz mieć widok!
Wara Ci od tego co robię na swoim terenie!
- 0 4
-
2021-03-15 15:51
(4)
Wszystko zgodnie z wytycznymi Najwyższej Gdańskiej Rady Deweloperów. Załatwili sobie kładki przez Motławę, wyrzucenie Białej Floty spod Zielonej Bramy, ograniczenie prędkości na Zwycięstwa itd. ...
- 53 5
-
2021-03-16 12:32
I co miastu zrobicie? Nic. Sady to koledzy i koleżanki a opozycja będzie broić olki jak platformianej niepodległości. Jeszcze do unii zaskarża nękanie olki przez mieszkańców i polityków.
- 1 3
-
2021-03-16 01:09
(1)
wycinajacy powinien przesadzic w miejsce wycietych drzew drzewa w tym samym wieku, przedsiewziecie kosztowne ale mozliwe
- 4 0
-
2021-03-16 01:13
Jest powiedzenie, ze starych drzew sie nie przesadza
- 3 0
-
2021-03-16 00:59
Kacperek to niech lepiej pojedzie do Puszczy Białowieskiej, albo na przekop mierzei i zobaczy co zrobił Szyszko i jego koledzy
- 8 22
-
2021-03-15 14:11
Opinia wyróżniona
Tylko 75 tys zł. (31)
To kpina to koszt samochodu osobowego.
Wczoraj tam byłem zrobiłem zdjęcia, szkoda nieodwracalna.
Swoją drogą Pani Prezydent za Nasze pieniądze powołuję różnych pelnomocnikow, a nie widzi tego co dzieje się pod jej nosem, skandal.- 778 36
-
2021-04-01 08:47
Widzi, widzi, o to się nie martw :/ Tzw. elektorat za to ślepy z nienawiści i wszystko jej wybaczy.
- 0 0
-
2021-03-17 14:54
cena dwóch miejsc postojowych... to nie kara
.... 750.000 PLN - to byłaby kara! Plus odwołane wszystkich niedaczników / urzędników
- 0 0
-
2021-03-16 08:51
drzewa przeżyły faszystów z drugiej wojny
a po nie przeżyły
- 6 0
-
2021-03-16 07:47
O, przepraszam.
75 tys. zł to pół rydwanu.
- 4 0
-
2021-03-15 23:36
Tylko 75000 ??? To wystarczy tylko na połowę rydwanu.
To niegodne naszej prezydent. Połowa rydwanu???
- 6 0
-
2021-03-15 16:35
nie to że nie widzi, ona jest winna bo sama miesiąc temu im pozwoliła i odwraca kota ogonem, jako deweloper mocno bym się wk..ł
- 14 1
-
2021-03-15 15:15
podniosą cene metra mieszkania o 10 złotych i tak będa zarobbieni
tu kara powinna być większa i powinno pojawić się zobowiązanie developera do odtworzenia szpaleru 100letnich drzew - to jak najbardziej możliwe - tylko kwestia pieniędzy - miasto nie powinno się godzić na kilka groszy od metra mieszkania i zasadzenie kilku sadzonek
- 22 1
-
2021-03-15 14:56
Nieodwracalna? Sadzonki po kilka złotych - posadzić nowe (3)
więcej tlenu dają drzewa 15-letnie niż 100-letnie
- 6 31
-
2021-03-15 20:01
Więcej dają stuletnie (1)
matołku
- 3 1
-
2021-03-15 21:42
Ciekawe. Dotad myslalem, ze zalezy jakie drzewo.
- 1 1
-
2021-03-15 15:46
że też tak nikt nie powiedział jak się rodziłeś
- 15 3
-
2021-03-15 14:50
Ile kosztuje M2 powierzchni biurowej w tym miejscu?
- 13 2
-
2021-03-15 14:51
wstawi sie plastikową palmę (1)
- 23 1
-
2021-03-16 07:12
A gdańszczanie będą zachwyceni
- 1 0
-
2021-03-15 14:39
(3)
"sprawdzamy możliwość nałożenia na inwestora kary, która może wynieść nawet 75 tys. zł"... Jakie nawet 75 tys. Przecież dla dewelopera to grosze, jak tu można użyć słowa "nawet", zrozumiałbym coś w stylu : zaledwie, tylko, śmieszne, symboliczne ...
- 44 1
-
2021-03-15 15:23
Cena metra mieszkania w Gdańsku to 10206 PLN. Czyli potencjalna kara to 7,3m2, no nie wiem, jak oni z tego wyjdą.
- 35 1
-
2021-03-15 15:01
75000 (1)
za jedno drzewo powinno być
- 19 2
-
2021-03-15 17:14
za zdrowe 100-letnie 300 tysięcy
wtedy to miałoby sens. Niestety najpierw PO, a potem PIS na hurra (przy uciesze Konfederastów) tak poluzowali prawo do wycinki, że właściwie z drzewami można zrobić wszystko. I jeszcze krzyczą - wolność!, nowoczesność!
- 13 4
-
2021-03-15 14:38
75tys. Zł Warto było i... To co zostało jeszcze poprawimy za drugie tyle. A resztę z kasy przeznaczonej na wycinkę robimy imprezę
- 33 1
-
2021-03-15 14:33
Widzi to co chce widzieć
Tego miał nikt nie zauważyć ;)
- 23 2
-
2021-03-15 14:25
dulkiewicz niszczy to miasto. powinna odejść!! (4)
- 90 8
-
2021-03-15 14:28
niszczone jest od 21 lat (3)
- 54 12
-
2021-03-15 14:43
(2)
0d 21 lat.. komuno wróć
- 9 4
-
2021-03-15 15:23
odebrać prawo zabudowy, 1mln kary i tyle samo drzew np 20 letnich do nasadzenia (1)
Ola i cała jej świta od razu wilczy bilet z UM - jeżeli ws. drzew jest tak kompetentna to strach się bać na co wyda pozwolenia na Szadułkach ...
- 48 2
-
2021-03-15 21:03
A co z urzędnikami? premie im dać ?
- 4 0
-
2021-03-15 14:27
(5)
Powinni liczyć minimum 1000 zł za 1 rok życia drzewa, chociaż dla dewelopera nawet 1000000 kary to kropla w morzu.
- 39 4
-
2021-03-15 15:09
Milion to jest kropla w morzu wylacznie dla tych, ktorzy tego miliona nie maja i nigdy miec nie beda.
- 10 4
-
2021-03-15 14:59
Powinni liczyć
36 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie zabytków nie chodzi o usunięcie drzewa w ramach prac konserwatorskich, restauratorskich czy robót budowlanych prowadzonych przy zabytku wpisanym do rejestru. ... Za wycięcie drzewa bez pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków grozi grzywna w wysokości od 500 do 500 tys. zł.
- 26 1
-
2021-03-15 14:57
Tyle jakby zapłacił za każe wycięte drzewo to by go zabolało.
- 18 0
-
2021-03-15 14:56
Powinni liczyć (1)
Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Finansów kary za wycięcie drzewa zależą od jego konkretnego gatunku. Ważny jest też obwód pnia drzewa na wysokości 130 cm. Najniższa kara za 1 cm obwodu pnia wynosi 12 zł, jeżeli obwód nie przekracza 100 centymetrów i 15 zł za 1 cm, jeżeli jest on większy.
- 7 1
-
2021-03-16 02:58
Tu nie chodzi o to żeby inwestor płacił karę finansową, tu chodzi o to żeby inwestor i urzędnicy poszli do więzienia!
- 4 1
-
2021-03-15 14:09
Opinia wyróżniona
Co dalej? (29)
Kto jest za to odpowiedzialny - to pierwsze pytanie, które się nasuwa. Ale ważniejsze - jak ten błąd zostanie naprawiony? Poczekamy 100 lat, aż drzewa odrosną? Mamy czas?
- 489 6
-
2021-03-18 12:51
Winny jest wojewódzki konserwator zabytków.
- 0 0
-
2021-03-18 12:42
Winny jest konserwator zabytków, który wszczyna postępowanie administracyjne i nie potrafi sprawy zakończyć w 6 miesięcy. Gdyby sprawę zakończył to decyzja UM byłaby odmowna. A tak nie było podstawy do odmowy, a deweloper ma pretekst żeby palić głupa. Pan konserwator wojewódzki działa na szkodę Gdańska.
- 0 0
-
2021-03-15 14:58
Kogo tu nasciagal budyn? Takze do UM. (3)
To już jest patologia z recydywą co sie wyprawia w mieście
a urodzilem sie tu, chodzilem do szkol i tu sie zakochalem
od jakis kilkunastu lat nie poznaje mojego miasta. bandytyzm stal sie powszechnoscia.
Nawet na drogach wsrod kierowcow to widac.- 21 2
-
2021-03-15 19:21
od jakiś kilkunastu lat, komu chcesz wcisnąć bajki ze chodziłes do szkol, skoro nie odróżniasz jakiś od jakichs
- 1 3
-
2021-03-15 15:49
A ja już całej Polski nie poznaję (1)
wszędzie zło i głupota, wzajemna nienawiść i chęć zysku. Urzędnicy kradną na potęgę, deweloperzy niszczą miasta i przyrodę, kler jest bezkarny, policja nikogo już nie chroni, wojsko zostało wyposażone w doklejkę w postaci WOTu, zabytki niszczeją, ludzie głupieją, szkoły nie uczą, ludzie nie żyją tylko wegetują.
- 12 10
-
2021-03-15 23:17
Republika bananowa
w końcu prawdziwe oblicze tej krainy się ukazało
- 2 0
-
2021-03-15 14:46
Odpowiedzialnosc powinna poniesc Pani Prezydent A. Dulkiewicz. (3)
A ta odpowiedzialnosc powinna byc z majatku wlasnego pani prezydent.
- 31 3
-
2021-03-15 15:00
kiepawy ten majatek. (2)
moze lepiej ja wyslac na roboty
- 11 0
-
2021-03-15 19:53
nic nie da (1)
Ma dość niskie kwalifikacje. Nadaje się tylko na prezydenta miasta. Ew może być dyrektorem
- 2 1
-
2021-03-17 09:56
moze byc prezesem Orlenu?? albo PZU chociaz? osobiście wolałbym byc prezesem CPK albo Izery ... nie istnieją a maja zarząd, sprytnie, co??
- 0 1
-
2021-03-15 14:36
w gdańsku cieli drzewa a posłanka z Gdańska Pomaska w tym czasie lansowała się pod domeme brata Obajtka (7)
dlaczego Pomaska nie zajmie się sprawami Gdańska????
- 38 5
-
2021-03-15 14:50
Jak Szyszko ciął Puszczę to Duda lansował się na nartach (6)
Dlaczego Duda nie zajmie się sprawami Polski ????
- 19 29
-
2021-03-15 14:59
Nie obchodzi cie stan Gdanska? (5)
jak tak bardzo kochasz puszcze to tam zamieszkaj.
- 20 12
-
2021-03-15 19:30
Strasznie głupi ten Twój wpis. (4)
Jeśli się przejąłeś tymi drzewami w Gdańsku, ale zupełnie gdzieś masz rzeź w Puszczy Białowieskiej, to znaczy żeś troll pisowski, kundel partyjny, zakłamana menda. Nie można uczciwie potępiać jednego i bagatelizować drugie. Zło to zło i przynależność partyjna nie ma znaczenia. Choć w tej sytuacji przyznaję rację Płażyńskiemu, to nie zapominam o tym co jego kolesie wyprawiają i jest dla mnie tak samo wiarygodny jak Dulkiewicz, która wydała zgodę na piśmie, choć z wycinką się nie zgadza.
- 7 5
-
2021-03-15 19:39
lepiej żeby kornik zżarł puszcze (3)
niż PiS wyciął drzewa. Jakoś Niemcy nie mieli z tym problemu. Cięli aż miło.
- 5 5
-
2021-03-16 02:08
To jest kłamstwo. Ruski fake z Russia Today, który powielił Saryusz-Wolski. Ta sprawa została już wyjaśniona, a ty dalej powielasz te brednie, czyli jakby nie patrzeć- jesteś ruskim trollem.
- 2 2
-
2021-03-15 21:43
Tak, wiemy jacy ci Niemcy idealni w kazdej dziedzinie.
Ale to ponoc Gdansk jest proniemiecki, tymczasem Niemcow jako wzor stawia sobie w kazdej dziedzinie PiS i jego pacholki.
- 2 2
-
2021-03-15 19:59
Propaganda Ci mózg zżera, a nie kornik Puszczę.
- 6 4
-
2021-03-15 14:27
tak teraz macie swoje wolne media - w tvn 24 nic na ten temat (9)
znowu kraj i europa ma sie niedowiedziec jak rzadza w Gdansku?
- 47 6
-
2021-03-15 22:29
A co się niby takiego stało?! (3)
Jak rozumiem, właściciel nieruchomości wyciął sobie kilka drzew na niej rosnących.
- 4 5
-
2021-03-15 23:14
To skandal (2)
jak śmiesz. Za to powinno być dożywocie lub 100 lat łagru. Te cztery 100 letnie drzewa to Polskie pomniki przyrody, nasze dziedzictwo narodowe, święte symbole polskości. Nigdzie na świecie nie było takiej tragedii. Te działanie dewelopera to było bardziej haniebne niż rozbiory i II Wojna Św. i covid. Nie kumasz tego facet, 4 drzewa na prywatnej działce. To jest więcej warte niż 100 mld rozkradzionych dolarów.
- 2 4
-
2021-03-16 09:39
ale prowokacja, taka nie za smieszna...
- 1 1
-
2021-03-16 09:11
Dobre;-)
- 1 0
-
2021-03-15 14:42
(3)
A w tvpis coś było?
- 8 22
-
2021-03-16 03:02
Tak, było i właśnie dlatego postkomunę tak boli istnienie TVP Info. A było tak dobrze, można było wszystko i wszystko (1)
"wolne media" i "wolne sądy" zamiatały pod dywan, nawet bandycką reprezentację w Warszawie, aż przyszedł ten "wstrętny PiS" i teraz TVP patrzy na ręce również drugiej stronie, która zawsze była bezkarna!
- 2 4
-
2021-03-16 03:05
I na tym właśnie polega pluralizm mediów, TVN patrzy na ręce PiS, TVP patrzy na ręce reszcie, ale wyborcy PO nie chcą pluralizmu
chcą powrotu do 100% dominacji i para-dyktarury jaka panowała za rządów PO.
- 3 2
-
2021-03-15 14:58
nie pokazuja innej telewizji niz tvn24 w gdanskich urzedach
- 28 1
-
2021-03-15 14:29
I wolne sądy
Zaraz powiedzą że nic się nie stało. Da się tylko kawalerkę komuś
- 31 3
-
2021-03-15 14:28
Najważniejsze żeby posadzili tam drzewa
A nie rozpoczęli budowę osiedla
- 18 3
-
2021-03-16 18:35
Prorok
Śniło mi się że córeczka naszej carycy niedługo dostanie od prababci walizkę że złotem
- 0 0
-
2021-03-16 14:04
Niepołomicka
a wcześniej wzgórze dębów, gdzie za chwilę ani jednego pomnika przyrody nie będzie. Chciwi dewloperzy wytną i zniszczą wszystko..ratunkuuuu
- 0 0
-
2021-03-14 13:58
Swoja droga prawo mamy dziwne. Ktos kupuje teren ze zgoda na zabudowe, a po tym fakcie konserwator wpisuje teren na liste i budowac sie nie da
- 17 7
-
2021-03-14 12:49
Zgroza (1)
Ten kto dał pozwolenie na ścięcie drzew, powinien być srogo ukarany. Dobrze by było aby poinformował organy ścigania na czyj rozkaz to zrobił.
- 161 5
-
2021-03-14 19:07
Z artkułu wynika chyba ,że wielce błogosławony Budyń.
- 1 0
-
2021-03-14 12:47
To już jest sk...two.!!!
- 164 5
Wszystkie opinie
-
2021-03-14 12:39
Pieniądze ponad wszystko (30)
- 694 19
-
2021-03-14 13:02
(11)
Deweloper zapłaci karę i wliczy ją sobie w koszty. Może już od początku miał to wkalkulowane. Za złamanie takiego prawa powinien być dożywotni zakaz budowy czegokolwiek przez takiego dewelopera na tym terenie. Ale wtedy wejdzie firma słup. Wytnie co trzeba, zapłaci karę i odsprzeda czysty teren deweloperowi.
- 77 6
-
2021-03-14 13:24
I dlatego zmniejszyli prędkość do 50 bo będzie wjazd na budowę .... (3)
Znowu was mieszkańcy PO okłamalo...
- 55 12
-
2021-03-14 20:38
(2)
Zawsze chodzi o kase. Zawsze.
- 18 1
-
2021-03-15 08:23
dla PO i UM tak - 100/100 (1)
- 7 1
-
2021-03-15 11:43
Dulkiewicz do dymisji
- 10 1
-
2021-03-14 13:49
(4)
Idąc twoim tokiem myślenia to Pani prezydent Gdańska dożywotnio nie powinna sprawować ,, żadnych funkcji państwowych/samorządowych .
- 31 4
-
2021-03-14 15:28
Po pierwsze Panna (1)
Po drugie osoba z macica , a po trzecie tak nie powinna nigdy być Starosta Gdańska
- 28 9
-
2021-03-15 12:56
Ona jest starosta Gdańska , miastem zarządza starosta
- 0 1
-
2021-03-14 16:16
Panna Dulkiewicz nie żadnych predyspozycji do sprawowania jakichkolwiek funcji w mieście a co dopoero mówić o państwie. (1)
To,że była z-cą prezydenta to tak samo jakby moja żona miała prowadzić samochód tylko dlatego,że siedzi obok mnie kiedy ja prowadzę i śpi ze mną.
- 41 9
-
2021-03-14 16:18
Takich nam trzeba
Pomysl w czyim to interesie.
- 13 2
-
2021-03-14 22:01
Miasto (1)
A nie powinno odpowiadać za to miasto skoro wydało taka decyzje?
- 8 1
-
2021-03-15 15:22
Powinien karnie odpowiedzieć
urzędnik, który podpisał się pod pozwoleniem.
Urzędnicy nie mogą bezkarnie podejmować decyzji niezgodnych z prawem.- 2 0
-
2021-03-14 13:23
Dulkiewicz wiedziała (6)
Developer znowu rządzi?
- 42 7
-
2021-03-14 13:57
(4)
Sama podpisała zgodę.
- 25 8
-
2021-03-14 19:12
Ktoś tak powiedział, (3)
a ty uwierzyłeś. Myślisz, że prezydent wydaje takie pozwolenia. Równie dobrze mogli powiedzieć, że mają pozwolenie od Jarosława.
- 5 8
-
2021-03-15 00:08
coś tam chyba jednak mieli... (2)
Masz rację, że z tekstu nie wynika, że mieli pisemną zgodę od Dulkiewicz na wycinkę, wręcz przeciwnie, można by wyciągnąć wniosek, że tylko powiedzieli policji, że taką zgodę mają, ale jakoś ciężko mi sobie wyobrazić taką sytuację, że przyjeżdża policja i jakiś koleś z piłą mówi im, że ma zgodę od Prezydenta miasta, a policja na to ok i odjeżdża. Z drugiej strony- nie jest to niemożliwe. Niestety.
- 7 1
-
2021-03-15 06:36
Tak zwana "policja" (1)
W tej sprawie oburzenie wzbudza kilka wątków: sama sprzedaż terenów przez miasto, opiszałość urzędników i panujących procedur (to kamyczek do ogródka konserwatora), i w końcu trudno mi to jednoznacznie nazwać: nieudolność, brak wiedzy, a może związane ręce policji. Prawda jest taka, że policja powinna wstrzymać prace i sprowadzić na miejsce konserwatora, aby ten odpowiednio umocował to prawnie - wydał stosowną decyzję. Pamiętajmy, że to teren prywatny, a tam policja niewiele ma do powiedzenia...
- 1 3
-
2021-03-15 17:11
To sie zdecyduj...
Albo teren prywatny i policja nie ma nic do gadania albo policja wchodzi i robi czynności. Włącz mózg i wyłącz tvn albo prawo z facebooka.
- 1 0
-
2021-03-16 00:28
pisy tna bez opamietania
- 0 0
-
2021-03-14 13:41
(1)
To jest zwykłe s...o!!!jak można było do tego dopuścic?kazdy skrawek ziemi w tym miescie jest betonowany,wycinane sa drzewa i krzewy ,ktore po zabetonowaniu zastepuje sie jakąś sadzonką ktora schnie po paru miesiącach!!!to jest po prostu skandal!!!
- 52 5
-
2021-03-15 13:28
To teraz już wiadomo dlaczego zmniejszono dopuszczalną prędkość na Zwycięstwa. Wszystko dla dewelopera.
Gdanszczanie obudźcie się!- 4 0
-
2021-03-14 13:43
Wywłaszczyć właściciela działki. (2)
- 29 4
-
2021-03-15 11:40
Wywłaszczyć wszystkie pasożyty z falowców i bloków leningradzkich (1)
- 0 5
-
2021-03-15 12:56
Nie ma już Leningradu
- 3 1
-
2021-03-14 16:23
Pytanie (1)
To po co sprzedają działki inwestycyjne na, których nie można wyciąć drzew ?
- 19 5
-
2021-03-15 11:45
Bo w Gdańsku za kasę możesz załatwić...?
- 4 0
-
2021-03-15 07:04
Gdańsk bez plastiku
bez bocianów i bez drzew.
- 9 1
-
2021-03-15 09:18
(1)
Moze ktos WAZNY zjawi sie na il.Rownej Orunia Dolna ,drzewa stoja na rawedzi chodnika i jezdni.Ulica poruszaja sie duze samochody,prosze zobaczyc jak to wyglada.Nie moga sie minac bez zjezdzania na chodnik ,nawet osobowe maja czesto taki problem.Czy nikt nie widzi ze te drzewa trzeba wyciac ,Teraz jest rozkopany chodnik a te drzewa sa zabezpierczone,po co?Chyba zaden urzednik nie byl nigdy na tej ulicy i nie widzial co sie dzieje.Zarzadzanie zza biurka.Ocknijcie sie wlodarze i zrobcie porzadek na tej ulicy i w okolicy.
- 1 1
-
2021-03-15 11:42
One rosną obok palarni kabli
- 0 0
-
2021-03-15 10:13
Cieli te drzewa w radosnych pląsach i pełni serdeczności?
- 3 0
-
2021-03-14 12:39
PO-lszewik wytnie wszystko żeby można tylko było wylać...beton (43)
- 693 241
-
2021-03-14 12:53
dulkiewicz i grzelak wycinaja na potęgę (5)
- 64 30
-
2021-03-14 13:12
(3)
To ten od socjologii?
- 10 5
-
2021-03-14 13:26
Teraz już wiecie po co ta ściema z 50 na godzine?
Będą wjazdy na budowę ...
- 40 11
-
2021-03-14 14:45
grzelak jest od złego słowa (1)
- 21 5
-
2021-03-14 15:29
Grzelak to osoba bez macicy
- 20 5
-
2021-03-14 15:29
Macica i prostata
- 12 4
-
2021-03-14 13:09
(6)
Raczej PISO-socjalista.
- 38 37
-
2021-03-14 13:27
(5)
Przykład idzie z góry , znów tną puszcze
- 38 17
-
2021-03-14 13:32
Łżesz za pieniądze urzędu miasta Gdańsk, czy tak samnod siebie?
- 22 31
-
2021-03-14 21:02
A w puszczy nie było przypadkiem plagi kornika? (3)
- 5 9
-
2021-03-14 22:40
Zawsze jakiś pretekst się znajdzie. (2)
Setki lat rosła bez problemu, przyszli pisowcy i od razu sie kornik pojawił.
- 8 7
-
2021-03-14 23:37
Kornik, to ci zrył...beret (1)
- 8 3
-
2021-03-15 11:05
tobie płacą 50 groszy od wypinania się?
- 2 0
-
2021-03-14 13:42
(11)
Co powiesz komuchu Pisowski o Puszczy Białowieskiej! O wycinaniu ma potęgę w TPK ! Tyle ile PiS wyciął drzew to się w głowie nie mieści!!!
- 64 28
-
2021-03-14 13:58
(5)
PO trzyma sztamę z Komunistami pierwszego sortu.
- 24 48
-
2021-03-15 00:11
pis prawda (1)
wczoraj odmrozili? peło nie rządzi od 6 lat gburku.....
- 7 5
-
2021-03-15 07:56
W Gdańsku?!!! Kiedy platfusy uciekli z tego biednego miasta?
- 7 1
-
2021-03-15 07:59
(2)
W ciągu ostatnich dwóch lat wycinka i usuwanie drzew zniszczonych przez szkodniki w niemieckich lasach wzrosła prawie sześciokrotnie. Jak informuje Federalny Urząd Statystyczny z Wiesbaden, ilość uszkodzonego drewna, usuniętego z lasów z powodu uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, skoczyła od ok. 6 do 32 milionów metrów sześciennych w latach 2017-2019. "W ostatnich latach nasze lasy znacznie ucierpiały z powodu suszy i okresów upałów. A szkodniki takie jak kornik drukarz najszybciej rozmnażają się właśnie na takich osłabionych drzewach - wyjaśniają eksperci z Wiesbaden.
- 4 5
-
2021-03-15 11:48
A kogo ci mordercy z Niemiec obchodzą w Gdańsku? (1)
Tusk to ty?
- 3 4
-
2021-03-16 00:34
nie to ja, balbina
- 0 0
-
2021-03-14 21:04
To poczytaj jak w tym samym czasie Niemcy cięli u siebie puszczę z powodu kornika. (3)
Tego w TVN-nie nie mówili.
- 17 6
-
2021-03-14 21:09
(2)
Mówią, coś czego nie mówią w telewizji reżimowej. Na przykład to że w Bawarii nie cięli Parków Narodowych czy Rezerwatów. Zaktualizuj skrypt odpowiedzi trollu.
- 10 11
-
2021-03-15 08:42
W Bawarii wycinano użytkowe plantacje drzewne (1)
- 5 5
-
2021-03-15 11:49
Przestań już z tym krajem morderców ...i złodziei
- 1 1
-
2021-03-14 21:05
Aleś ty agresywny. W TVN inaczej się prezentujecie.
Niedoinformowany, niedouczony, agresywny. Standard.
- 11 6
-
2021-03-14 13:45
"Dajcie Polakom rządzić a sami się wykończą" i zniszczą wszystko co tylko jest do zniszczenia. (3)
- 24 4
-
2021-03-14 15:36
A komu ? Niemcom ? (2)
- 3 7
-
2021-03-15 08:43
To amerykański deweloper. Może wielki awiator go sprowadził? (1)
- 4 1
-
2021-03-15 11:50
Czyli były funkcjonariusz SB który uciekł do USA w 90 roku?
Ktoś wie jak się nazywa?
- 3 0
-
2021-03-14 14:14
i rozkopać mierzeję
- 14 10
-
2021-03-14 14:32
(1)
To raczej kosekwesja lex-szysko
- 16 12
-
2021-03-16 00:36
lex ciac wszystko
- 0 0
-
2021-03-14 18:43
Mhy... puszcza ... a kto tam wycina i po co? (1)
- 4 1
-
2021-03-15 11:50
Żeby szybciej można było do ruskich dojechać
- 1 0
-
2021-03-15 00:07
(1)
Tak? Poczytaj jak PiS przerąbał 1,5 mld na elektrownie w Ostrołęce
- 7 0
-
2021-03-15 08:45
Oba
- 0 0
-
2021-03-15 11:03
Zmien pieluche trollu kłamliwy. Manipulancie parszywy. LEX Szyszko. To coś mówi? czy swich wałków już nie promujecie?
- 2 1
-
2021-03-15 11:23
o, Trollandia dostał dzisiaj zlecenie.
- 3 1
-
2021-03-15 11:28
To jakaś zorganizowana akcja? Ile płacą?
- 1 1
-
2021-03-15 12:02
PIS-owiec wytnie całą puszczę aby napchać sobie kabzę. A może afiliacje polityczne nie mają tu nic do rzeczy tylko zwykła chciwość?
- 2 1
-
2021-03-15 19:55
Do Tygrysa
A to jak tak myślisz to pomyśl mądrze,kto w ostatnim czasie pozwolił na wycinkę drzew i polowania na biedne niczemu winne zwierzęta.To właśnie przedstawiciel obecnie pożal się Boże partii rządzącej naszym krajem!
- 0 0
-
2021-03-16 08:27
beton
Jeśli jeszcze wyjaśniłbyś to "PO" w twojej głupiej wypowiedzi , może udało by ci się kogoś przekonać, do sensu tego posta.
- 0 0
-
2021-03-16 12:27
PiS kłamie i kryje swoich kosztem obywateli?
- 0 0
-
2021-03-14 12:42
(10)
Mysle, ze to beda dodatkowe punkty dla Europejskiej Zielonej Stolicy :D
- 516 14
-
2021-03-14 13:10
Myślę, że powinno się to zgłosić (3)
do instytucji przeprowadzającej ten konkurs.
- 20 1
-
2021-03-14 13:35
Myślę że właściciel firmy powinien już być zakuty w kajdanki i siedzieć w areszcie, a docelowo w więzieniu. (1)
- 22 2
-
2021-03-15 15:27
Razem z urzędnikiem, który wydał zgodę na wycinkę
- 2 0
-
2021-03-14 21:07
Instytucja uda że się nic nie stało.
Co innego , gdyby pis wyciął. Wtedy by się działo.
- 13 1
-
2021-03-14 13:33
Przecież te wszystkie "zielone" programy to czysta bolszewia na poziome ZSRR, tu nie chodzi o nic innego jak o wspieranie (5)
"swoich", czyli lewactwa, czyli PO. A oni są "swoi" bo zawsze robią to co nakaże Berlin.
- 20 10
-
2021-03-14 15:38
A ruskie ,,Zielone,, gdzie ? (1)
- 2 5
-
2021-03-15 15:28
Ruskie nie zielone, zawsze czerwone.
- 1 0
-
2021-03-15 11:17
Te wszystkie nowe akademiki wkrótce wypełnią się uchodźcami z Afryki i Bliskiego Wschodu. (2)
PiS sprowadził nam Ukraińców, Bangladesz i ludzi z Kaukazu oraz Mołdawii a jego następcy urozmaicą nas kulturowo Afryką i Arabami.
- 5 5
-
2021-03-15 11:53
Ukraińców sprowadziło nam PO w 2014 roku się zaczęło (1)
Dla każdego zatrudnionego Ukraińca wg ustawy PO rząd dopłaca pracodawcy 1200 złotych do pensji . Ale nie wszyscy o tym wiedzą ...
- 5 1
-
2021-03-15 12:05
o ciekawe, a jakies szczegoly?
- 1 0
-
2021-03-14 12:42
(12)
przeciez nawet jak dostanie najwyzsza mozliwa kare za kazde drzewo to i tak nadal mu sie to oplaca...polskie bezprawie
- 721 17
-
2021-03-14 14:05
Konserwator niech się czepia Szyszki pilarza z Puszczy Białowieskiej :) (2)
- 13 53
-
2021-03-15 09:31
trolu skoro nie widzisszróznicy miedzy miastem a puszcza to poco sie odzywasz (1)
- 6 5
-
2021-03-15 20:28
jest różnica, ale minister powinien świecić przykładem
i co, zapłaciło ministerstwo lub on sam zanim zszedł był?
- 1 0
-
2021-03-14 14:46
Kara. (7)
Jeśli na przykład został wycięty bez zezwolenia buk pospolity o obwodzie pnia na wysokości 130 cm 124 cm, za którego wycięcie należałoby uiścić opłatę wysokości 8 680 zł, to wysokość kary wyniesie aż 17 360 zł.
Nawet jak wytnie 100 takich drzew to kara śmiesznie niska.- 38 3
-
2021-03-14 15:39
Wiesz jak dla zwykłego mieszkańca to dużo ale jak dla developera ... (2)
Niech zgadnę ...Górski?
- 8 3
-
2021-03-15 21:42
Nie Górski, ale Dulkiewicz (1)
- 0 1
-
2021-03-16 13:09
Kacperek?
- 0 0
-
2021-03-14 15:59
(1)
17tys kary + obowiązek posadzenia w tym samym miejscu drzew o takim samym łącznym obwodzie pnia.
Co oznacza konieczność posadzenia kilu mniejszych drzew w miejscu każdego wyciętego.- 4 0
-
2021-03-15 13:44
a jak za rok te mniejsze uschną to co wtedy? Ktoś to sprawdza? Wątpie
- 2 0
-
2021-03-14 16:47
bo o ile jest to straszak dla zwykłego obywatela który wycina drzewo w lesie na opał o tyle na dewelopera są to grosze
- 22 0
-
2021-03-16 00:40
i takie przepisy pisowi pasuja!
- 0 0
-
2021-03-14 17:35
Maksymalna opłata to 500 zł za centymetr obwodu. Nie tak mało.
- 1 4
-
2021-03-14 12:42
(17)
Burdel na kolkach w tym Gdansku,Dulkiewicz nie powinna byc zdziwiona ze ludzie narzekaja na jej rzadzenie.A nie ,czekaj...ona tylko paczy.
Dramat z ta Pania:/- 783 108
-
2021-03-14 13:16
chyba tylko ty i inne pisowskie trolle narzekacie (6)
- 27 90
-
2021-03-14 13:36
Wszyscy w Gdańsku nienawidzą Dulkiewicz, z wyjątkiem pracowników Urzędu Miasta... a nie czekaj, oni też jej nienawidzą, ale (5)
trzymają język za zębami
- 77 25
-
2021-03-14 15:29
(3)
Ta baba to jest jakiś pisowski sabotaż, ona robi wszystko by pis wygrał kolejne wybory. Ja mam już odruch wymiotny gdy gdzieś ją zobaczę albo usłyszę. Masakra. Jeśli nie pojawi się żaden poważny kandydat z poza po-pisowskiego układu, to Kacper zwycięstwo ma w kieszeni.
- 46 10
-
2021-03-14 15:34
Kacper (2)
Kacper ma juz prezydentowstwo juz w kieszeni.
- 24 10
-
2021-03-15 08:34
Oj, chyba nie doceniasz ciemnoty gdańskiej "postępowej i nowoczesnej elity".
- 9 3
-
2021-03-16 00:43
pisia nagonka trwa, skutkow nie widac, ale przynajmiej zli ludzie moga sie wyzyc
- 1 0
-
2021-03-14 16:26
Pisz za siebie, mièkiszonie!
- 8 3
-
2021-03-14 13:23
Omg, co ma dulkiewicz do nielegalnej wycinki (6)
Na działce sprzedanej 4 lata temu???? Że ona tam z tą piłą zaiwaniała?
- 35 54
-
2021-03-14 13:38
To w 100% odpowiedzialność Dulkiewicz, nie w 90%, nie w 99% a w 100%! Ale fajnie że 50gr od UM ci wpadło za komentarz...
- 40 31
-
2021-03-14 15:42
Czekali specjalnie 4 lata? (1)
Dulkiewicz podpisała zgodę , teraz na wycinkę nie wtedy...cepie ruski
- 22 7
-
2021-03-16 00:45
a ty rusku siedziales pod stolem i nagrywales
- 1 0
-
2021-03-14 15:52
robotnicy odpowiedzieli, że mają "zezwolenie prezydenta Gdańska na wycinkę". Nie zaprzestali prac i nadal ścinali drzewa. (1)
W najlepszym razie doszło do zaniedbania, niedopatrzenia, że takie dokumenty znalazły się w rękach prowadzących wycinkę, choć trzeba być bardzo naiwnym by w to uwierzyć. Pamiętać też trzeba, że ta pani była prawą ręką poprzedniego prezydenta i została namaszczona na jego następcę, bo tej farsy co była nie można nazwać wyborami. Jest kontynuatorem poprzedniej władzy i ponosi odpowiedzialność ze wszelkie decyzje wcześniej podjęte, a już sam fakt sprzedaży zabytkowego parku deweloperowi to skandal.
- 38 6
-
2021-03-16 00:47
nie oszukuj publiki, pisom i tak nikt nie wierzy
- 1 0
-
2021-03-14 16:21
Abo ma
Pla mirjscowy wz pozwolenie na wycinke pozwolenie na budowe nadzor konserwatorski nadzor strazy miejskiej to tylko fragmenty jej zakresu odpowiedzialnosci
- 11 1
-
2021-03-14 13:28
Teraz ludzie wloką się 50 km/h i gapią się do dokoła. Gdybu był 70 to nikt by nie zauważył.
Sama się wkopała.
- 49 8
-
2021-03-15 09:46
oj Dulkiewicz wycięła ,oj
co teraz ,oj
- 0 5
-
2021-03-15 12:55
DOBRA!!!
Co do tego ma ;Dulkiewicz; ???Puknij cię w ten niedouczony łeb.!!! Od czego jest Konserwator Zabytków.???? Do niego mniej pretensje PIS- uarze.!!!!
- 3 4
-
2021-03-14 12:43
(5)
Drzewa wyciąć i najlepiej wszystko zabetonować..
- 387 26
-
2021-03-14 16:26
(3)
Kupił działkę inwestycyjną, więc co ? Ma na drzewach ma karmniki dla ptaków budować?
- 5 20
-
2021-03-14 23:31
(2)
A to nie wiedział kupując, że na tej działce są drzewa?
- 9 1
-
2021-03-15 07:35
A miasto sprzedając działkę nie wiedziało o drzewach i przeznaczeniu jej na inwestycję ?
- 2 0
-
2021-03-16 00:51
pisy na takie drobiazgi nie zwracaja uwagi, czuja sie bezkarni, wytna i co im zrobisz?
- 0 0
-
2021-03-15 12:15
jedyny kraj który bleczy za drzewami stojąc lasami, a nie za ludźmi
- 0 2
-
2021-03-14 12:44
Wielomiesięczna procedura wpisu. Bolszewia, (9)
sprzedaż działki z zamiarem degradacji krajobrazowej to wałek miejski, ale to, że przez ileś lat nie udało się wpisać terenu do rejestru to nieudolność konserwatora.
- 434 37
-
2021-03-14 13:18
(5)
Akurat ten konserwator rozpoczął procedurę wpisu co z miejsca, wg prawa, uniemożliwiało wycinkę. Wycinający z premedytacją złamali prawo, tak samo by zrobili gdyby wpis był.
- 55 6
-
2021-03-15 00:44
Kwestia priorytetów. PIS to hamulcowy, nie (4)
lubi zmian, a miasto nie jest pisowskie. Zapewne gdyby w Gdańsku rządził PIS to działkę dostałaby kuria za 1 zł i sprzedała temu biznesmenowi od SKOKów, a pisowski konserwator nie wpisałby tych drzew w rejestr.
- 11 10
-
2021-03-15 01:01
To prawda (2)
kwestią priorytetu jest myślenie PO, wszystko sprzedać, kasę podpindolić a ludzie niech sobie radzą (trzeba było wziąć kredyt). PIS nie lubi zmian głupich bo za tym zawsze stoi przewał. Gdyby rządził PIS to pewnie nie było by różowo ale takie jak ty słoiki trollujące za kasę UM nie miały by rubelków i git.
- 10 2
-
2021-03-15 17:03
Bredzisz. Takie działki sprzedawane są na przetargu - kto da więcej. Kasa trafia do budżetu miasta, z którego
realizowane są inwestycje. Miasto bierze pieniądze z podatku od nieruchomości. Niestety 100 zł za rok to śmieszna kwota. Jeżeli to wszystko jest wałem PO jak piszesz gdzie są wyroki, gdzie donosy do ziobrowskiego proroka.
Jak na razie to pisowski Obajtek mógł przytulić rabat od developera, który jest właścicielem drużyny sponsorowanej z państwowego.- 1 0
-
2021-03-16 00:53
i zgarnales rubelki
- 0 0
-
2021-03-17 12:26
"Co by było gdyby..."
Można pisać dowolne bzdury.
- 0 0
-
2021-03-14 13:39
Przecież ta wycinka to czyste bandziorstwo, w 100% wbrew prawu
- 36 4
-
2021-03-15 08:27
już sama procedura wpisu czyniła wycinkę nielegalną. (1)
- 5 1
-
2021-03-16 00:54
samowola pisowska jest porazajaca
- 0 0
-
2021-03-14 12:45
Wielkie rozczarowanie (13)
Stosunkiem do środowiska naturalnego Miasta Gdańska
- 487 19
-
2021-03-14 13:12
Ty, a wyjaśnij. (7)
- 3 11
-
2021-03-14 13:14
Dulkiewicz musi odejść. (3)
- 26 4
-
2021-03-14 13:40
Natychmiast!!! (1)
- 13 2
-
2021-03-14 17:29
Maliniak i Pinokio muszą odejść - obsr*jtek też :)
- 4 6
-
2021-03-15 12:39
Gd
Dulkiewicz muss weg!!
Po polsku nie rozumie...- 2 0
-
2021-03-14 13:41
Ile jeszcze komentarzy napiszesz płatny trollu UM Gdańsk?
- 12 4
-
2021-03-14 15:44
(1)
Czytać ze zrozumieniem. Na prywatnej działce kupionej ileś lat temu od Miasta
- 4 9
-
2021-03-14 17:40
Pytanie pomocnicze. Kto zlecił wycinkę? Urzędnicy czy deweloper?
- 7 1
-
2021-03-14 13:40
Takich bydlaków u władzy jeszcze w Trójmieście nie było nigdy! Nawet za komuny! (2)
- 17 6
-
2021-03-14 18:35
A za hitlerowcow?
- 3 0
-
2021-03-15 06:10
Do psychiatry kolego. Nawet covid tego nie tłumaczy.
- 1 1
-
2021-03-14 14:28
miasto buduje na szadółkach elektrociepłownie opalaną śmieciami
to jest najbrudniejszy sposób pozyskiwania energii - bardziej ekologiczne jest nawet składowanie tego co nie może być poddane recyklingowi na wysypisku - ale eko miasto Gdańsk będzie paliło plastik coby był pretekst dla którego mieszkańcy muszą płacić więcej za śmieci...
- 15 3
-
2021-03-14 17:39
Ale kto to wyciął? Ja myślałem że deweloper
- 2 1
-
2021-03-14 12:45
(3)
Sorrry taki mamy klimat ;)
- 201 18
-
2021-03-14 13:24
deweloper, akademik-biurowiec, wycinka stuletnich drzew, ciche przyzwolenie władz miasta (1)
Jakie to powtarzalne od kilkunastu lat. I za Budynia i za serdecznej następczyni.
- 29 1
-
2021-03-14 16:53
Fajne to budowanie tych tzw "mikroapartamentow"
Metodą "na akademik"
- 18 0
-
2021-03-15 10:02
Deweloper o amerykańskim kapitale ???... To ROBYG, sprytnie ukryte a jaka szczytna inwestycja, akademik.
Matactwo w Gdańsku stało się normą
- 2 0
-
2021-03-14 12:45
(17)
Oczywiście Dulkiewicz, konserwator, władze Gdańska czyli PO nikt, nic nie wie a drzew nie ma, czarna komedia.
- 559 56
-
2021-03-14 13:08
(1)
Wymienianie w tym szeregu konserwatora to niezła manipulacja, Ola (czy inny Piotrze).
- 47 8
-
2021-03-14 16:43
To głupi troll
- 7 4
-
2021-03-14 13:43
Akurat konserwator zrobił wszystko co do niego należy. To tak jak winić policję za to że bandzior napadł na starą babcię, jak (10)
ktoś bezczelnie łamie prawo, to co można zrobić w momencie łamania prawa?
- 46 5
-
2021-03-14 14:03
(1)
Serdecznej konferencji się domagam! Albo może być jarmark
- 21 2
-
2021-03-14 19:04
albo festyn
- 6 1
-
2021-03-14 14:13
(3)
a ja się domagam rydwanu!
- 21 6
-
2021-03-14 14:40
Gdzieś jest, lecz nie wiadomo gdzie
- 13 1
-
2021-03-14 14:47
Raczej bimbru, jak typowy trol, żeby zalać pałę. (1)
- 5 12
-
2021-03-14 19:04
dziwne pasje macie w Manhattanie, siedlisku zła
- 4 1
-
2021-03-14 17:44
Za wycinkę drzew na prywatnej działce trzeba wykonać nasadzenia zastępcze albo ponieść opłatę. No chyba, że drzewa są pomnikiem przyrody, wtedy grozi prokurator.
- 7 0
-
2021-03-14 20:37
(1)
Tak ale konserwator pomorski a nie miejski a to ogromna róznica.
- 0 4
-
2021-03-15 07:53
Tylko konserwator pomorski jest ważniejszy niż miejski. Miejski podlega pomorskiemu.
- 2 0
-
2021-03-14 21:21
konserwator
Jest konserwator pomorski - z ramienia pis i miejski z ramienia pani prezydent. Ten drugi raczej palcem nie ruszy,
- 12 0
-
2021-03-14 14:48
Konserwator z PO?
- 6 4
-
2021-03-14 17:06
...nikt nic nie wie...
...jak z Amber...
- 14 1
-
2021-03-15 08:06
(1)
gdyby rz
ądził pis to wycieli by cały park- 3 6
-
2021-03-15 16:10
I pół parku
Przecież to już było i co z tego?????????PIS ciął jak chciał
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.