Ratownik rzucił się na pacjenta
30866 wyświetleń 21 lutego 2023 (394 opinie)Ratownik medyczny rzucający się z krzesłem na pacjenta i szamotanina - nagranie z takimi scenami zostało opublikowane w mediach społecznościowych. Do zdarzenia miało dojść jeszcze w ubiegłym roku w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Gdańsku. Nagranie opublikowano 31.07.2022 r. Sprawę wyjaśniają władze Szpitala Psychiatrycznego.
Więcej na ten temat
Opinie (394) ponad 50 zablokowanych
-
2023-02-23 07:34
ale ta (3)
osoba jest w spzitalu psychiatrycznym wiec mozna domniewywac ze z jego stanem psychicznym cos jest nie tak- wideo wyrwane z kontekstu i zapewne nie przedstawia a raczej napewno nie przedstawia tego co bylo wczesniej.
- 25 9
-
2023-02-23 13:07
co by się wcześniej nie działo to krzesło raczej nie powinno zostać użyte (2)
- 2 2
-
2023-02-23 15:19
Jeśli nagrywający miał jakieś niebezpieczne narzędzie w drugiej dłoni, to co? Podszedłbyś tak bez nic i próbował obezwładnić typa? Nie za dużo filmów z Seagalem? Zresztą nie tak się trzyma krzesło jeśli chcesz komuś przywalić - ratownik chce typa przyszpilić do ściany, żeby mu nie uciekł.
- 0 0
-
2023-02-23 14:39
A nie wiadomo, może właśnie zasłużył?
- 0 1
-
2023-02-23 13:24
akcja jak w WWE
- 0 0
-
2023-02-21 16:33
Prowokacja (3)
Mysle, zo zostal sprowokowany. Nagrywajacy tylko czekal. A moze ratownik jest znany z takich zachowan. Nie usprawiedliwiam ani nie staje po jiczyjej stronie ale do osob chorych trzeba miec podejscie- nie koniecznie agresywne.
- 25 9
-
2023-02-23 09:58
Ten pan który został zawieszony w obowiązkach yyy może się przyjrzyjcie bliżej jego osobie jestem jego sąsiadem
- 0 0
-
2023-02-21 16:39
(1)
tak głupi gn..ju tzw policję też ciągle ktoś prowokuje i banalne interwencje kończą się śmiercią zatrzymanym przez bohaterską psiarnię samo się zatrzymuje krążenie nic to że od miażdżenia krtani ale tak za krzywe spojrzenie oni mogą zabić
- 4 5
-
2023-02-21 21:46
Jak narkusowi pod wpływem, dodatkowo skoczy ciśnienie podczas biegania czyt.( ucieczki ),czy stresu związanego z zatrzymaniem,to dość łatwo jest zejść z tego świata. Tu nie trzeba być po GUM'ie żeby zdawać sobie z tego sprawę. Wylew,zawał...normalna sprawa.
- 2 0
-
2023-02-23 09:35
KJ
Obezwładnienie krzesłem to raczej nic nowego. Na filmiku nie wiadomo jak pacjent wcześniej się zachowywał. Nagranie zupełnie wyrwane z kontekstu. Samo to że jest to szpital psychiatryczny świadczy o braku racjonalnego zachowania u pacjenta.
- 3 0
-
2023-02-23 08:45
Brawo trómiasto.pl. Kolejny mega hit, przejdzie do historii kinematografii.
- 2 0
-
2023-02-21 16:26
jakis pokręcony ten "pacjent" (3)
pewnie narkoman, tak jakby tylko czekał na jakas "akcje", bo wczesniej po dobroci sie nie dalo.
Wyglada jakby ten "pacjent" byl agresywny i ratownik chcial sie jakos odgrodzic- 52 10
-
2023-02-23 07:58
Po czym wnioskujesz ze to narkoman może alkocholik lub zupełnie zdrowa osoba która broni się aby wydostać się z tego jak to ze złego szpitala
- 0 1
-
2023-02-23 07:54
Może to zwykły chłopak gdzie system chce kolejnej osobie zrujnować życie . Słuchajcie to są układy trzeba nagłaśniać to co chwila
- 0 1
-
2023-02-21 17:02
Każdy sposób jest akceptowalny w celu odparcia bezpośredniego ataku. Tu bezpośredniego ataku nie było. Reszta jest nieważna
- 6 2
-
2023-02-21 16:24
Oprócz atakującego, był też drugi ratownik. (3)
Obojętnie co zrobił wcześniej zaatakowany, ten czyn wychodzi poza działania sprawnego umysłowo ratownika. Drugi ratownik, nic nie robiąc, wspierał działania kolegi - agresora. Szpital psychiatryczny, więc pacjenci, można przypuszczać, nie będą tylko grzecznymi chłopcami. Jak pracownikom to nie odpowiada, zmiana zajęcia w pracy - obowiązkowa.
- 19 24
-
2023-02-23 07:52
Tak zgadzam się oni tam za karę pracują w każdym szpitalu wiecie co moja sąsiadkę która ma raka odsyłają do domu co to jest ? Kto za to odpowie ? Ludzie łączcie się w siłe i do ataku
- 0 1
-
2023-02-21 16:36
(1)
Czyli to oznacza, że można dać się bić i atakować przez pacjentów bo są psychicznie chorzy, a jak się nam to nie podoba to mamy się zwolnić ?
- 9 8
-
2023-02-21 16:38
a kto ich bije na tym nagraniu ja widzę że kogoś się bije krzesłem
- 9 6
-
2023-02-21 15:06
Ta, huczny tytuł a g widać. (5)
I ten montaż i muza z Hitchcocka :) Mi to raczej wygląda na to, że przed obezwładnieniem uwięził niepoczytalnego gościa między nogami krzesła, dla bezpieczeństwa jego i innych. Już samo to "nie podchodź" świadczy o stanie pacjenta...
- 116 11
-
2023-02-22 19:49
Zaloz okulary... (1)
Przeciez widac, ze ratownik tym krzeslem zamachnal sie na pacjenta. Gdyby uzyl krzesla tak, jak piszesz, wygladaloby zupelnie inaczej.
- 6 5
-
2023-02-23 07:15
Nic nie widać.
Powinieneś pójść do okulisty.
- 2 3
-
2023-02-22 20:41
Bardzo prawdopodobnie tak bylo.
- 1 1
-
2023-02-21 15:10
(1)
A może nic nie zrobił, bo nic nie widać, nastraszył go tylko tym krzesłem.
- 5 8
-
2023-02-22 08:57
A może po prostu chciał usiąść dlatego podniósł krzesło.
- 3 8
-
2023-02-21 14:30
Kilka pytań (26)
Co zrobił pacjent przed nagraniem. Ewidentnie czymś wyprowadził faceta z równowagi i czekał aby uwiecznić zajście. Co zrobił szpital przed otrzymaniem sygnałów z przestrzeni medialnej. Takie zdarzenie powinno zostać odnotowane, ktoś tam niedopełnił obowiązków. I nie mam na myśli ratownika.
- 270 67
-
2023-02-22 11:21
(1)
1. pacjent przed nagraniem musial niezle narozrabiac, ze pracownicy tego oddziału musieli wezwać panów z interwencji (ci w pomarańczowym to nie są medycy)
2. pacjent nie bez powodu trafil tez do szpitala psychiatrycznego (przeciez szpital psychiatryczn to nie sanatorium: lądują tam zwykle: ludzie w ciężkich psychozach, schizofrenicy, narkomani, osoby mocno zaburzone)- 4 3
-
2023-02-23 06:41
byłes tam ? więc nie pyskuj! ratownicy są na miejscu, a że są agresywni, nacpani to wszyscy pacjenci wiedza
- 0 2
-
2023-02-21 16:40
No i co z tego. Sprowokował, czy nie, ratownik ma być opanowany. (1)
I tyle.
- 15 5
-
2023-02-23 06:40
to moze pseudo ratownik powinien rowy kopać..
- 1 1
-
2023-02-21 15:39
(11)
Dokładnie. Może oprócz telefonu miał jeszcze ostre narzędzie. Wtedy wszystko jest usprawiedliwione.
- 22 13
-
2023-02-21 16:15
Nooo, faktycznie - zachowanie ratownika pełna profeska. A pacjent to chyba wg ciebie powinien się cieszyć, że w ogóle przeżył. (5)
- 15 7
-
2023-02-21 16:20
A kto mu kazał zwariować i iść do szpitala? Mógł w domu siedzieć. (4)
- 6 16
-
2023-02-23 06:39
czlowieku , komentuj wtedy, jesli sie w koncu troche rozwiniesz intelektualnie
- 0 0
-
2023-02-21 16:23
(2)
temu ratowniczynie też żyć nikt nie każe zawsze można ten błąd naprawić ciekawe czy na solo bez pomarańczowego gajerka i ochrony wrony w koronie też byłby taki hop
- 9 2
-
2023-02-21 16:45
Podejrzewam że nie byłby. A tak to co innego - on ratownik (funkcjonariusz publiczny) a z drugiej strony pacjent, czyli nikt (1)
- 9 1
-
2023-02-22 11:24
Patrząc na wpisy, to taktycznie masz racje. Jestescie nikim w dzisiejszym świecie. Takie pasożyty niszczące wszystko co dobre.
- 0 0
-
2023-02-23 06:38
biadolisz, przed wejsciem na oddział wchodzisz ,, pusty,, ratownik to kawał mendy skonczonej
- 0 1
-
2023-02-21 17:15
Mógł mieć nawet zdjęte gacie, a to nie usprawiedliwia ataku. Chory to chory. Lekarz decyduje co zaaplikować na uspokojenie. Ale teraz mamy taką służbę zdrowia, że ratownik ocenia jak szybko wyleczyć pacjentów. Może za rok będzie pusty szpital i ratownik zostanie bez pracy.
- 5 5
-
2023-02-21 16:15
(2)
Nawet jeśli to jasne, super profesjonalna akcja obezwładnienia kogoś z ostrym narzędziem, rzucenie w niego krzesłem z marszu. Krzesło okej, ale nie do rzucania, tylko np. do przyparcia do ściany i nie od razu jak tu bez żadnego dialogu, bez żadnej próby deeskalacji.
- 16 7
-
2023-02-21 16:26
To ratownicy medyczni mają teraz być przeszkoleni w środkach przymusu? (1)
Poza tym audio nagrania celowo zmanipulowane. Typowa podpucha aby kogoś uwalić.
- 19 8
-
2023-02-21 16:44
Muzykę to pewnie dodał portal
Jak wzeykle dodają świetna ścieżkę dźwiękową
- 4 2
-
2023-02-23 06:36
nie broń agresora ratownika, byłes tam ?
- 0 2
-
2023-02-21 14:52
(7)
Na 100% czyms go wyprowadzil z rownowagi. Pamietajmy jednak, ze to szpital psychiatryczny i pacjenci moga sie w rozny sposob zachowywac. Bicie chorego psychicznie, bo zrobil lub powiedzial cos nieakceptowalnego jest absurdalne. To jakby pielegniarz pobil czlowieka z chorym pecherzem, bo ten zasikal lozko.
- 90 8
-
2023-02-21 16:15
(3)
tak id..to tzw policjantów jak się wyprowadza z równowagi krzywym spojrzeniem to rzucą uklękną na krtani poczekają aż umrzesz a łapiduchy powiedzą że byłeś po narkotykach kółko wzajemnej bandyckiej adoracji
- 6 15
-
2023-02-21 16:28
no nieźle (2)
teraz bronimy ćpunów
- 13 15
-
2023-02-21 16:42
"Ćpun" jak to określasz - czyli narkoman - to człowiek chory. Tak, uzależnienia to choroby. (1)
- 8 11
-
2023-02-22 11:16
Pedofil, zboczeniec, morderca, to tez są ludzie chorzy! Tutaj twoja tolerancja ma inne zastosowanie ;))))
- 4 1
-
2023-02-21 16:57
Sprawa dla prokuratury i to na CITO.
- 6 4
-
2023-02-21 15:30
tak naprawdę nie widzimy co poza komórką trzyma pacjent. Bo jasno widać, że na coś się szykował i najważniejsze pytanie z jakiego powodu był temu pacjentem, bo wygląda jasno, że obaj Panowie dobrze się znali.
- 27 6
-
2023-02-21 15:27
dokładnie tak, to nie usprawiedliwia agresji wobec pacjenta
To nie była obrona konieczna tylko atak. I teraz sprawy będą dwie jeśli pacjent znieważył ratownika. Jeśli, bo przecież tego nie wiemy. Słyszymy tylko że każe mu wyp***lać. Druga sprawa to atak ratownika. I tyle jeśli chodzi o możliwe sprawy karne. Z punktu widzenia szpitala natomiast dyscyplinarka dla ratownika.
- 40 3
-
2023-02-21 16:43
Czy to, że ktoś kogoś wyprowadza z równowagi
Usprawiedliwia atak krzesłem? Tym bardziej osoby, która niewątpliwie jest służbą medyczną i niejedno już widziała? I atak na kogoś kto ma problemy psychiczne? No brawo. Tok myślenia godny pożałowania. Ci co mają pomagać tworzą w tych ludziach jeszcze większe traumy. Szok
- 13 3
-
2023-02-21 14:20
w tym szpitalu tak to właśnie wygląda (6)
agresja wobec pacjenta. nieodpowiednie leczenie. zapinanie w pasy bez powodu.
ludzie zamiast poczuć się tam lepiej czują się jeszcze gorzej.
współczuję wszystkim pacjentom- 113 45
-
2023-02-21 16:45
(4)
przecież te świnie nie są po to by cię tam wyleczyć a raczej poniżyć tak żebyś sam z sobą skończył stąd tyle samobójstw ludzi i ich problemy które dopadają ich zazwyczaj nie z ich winy to towarzystwo ma gdzieś a to wina człowieka że ma depresję że się załamał po śmierci kogoś bliskiego zawodzie miłosnym itd?
- 13 10
-
2023-02-21 17:23
(3)
Połowa pseudo psychicznych na Srebrzysku , to notoryczni konfabulanci i ćpuny , którzy chcą przezimować i dostać leki !!!
- 13 16
-
2023-02-23 06:35
potrzebujesz porady psychiatrycznej zjedie !
- 0 0
-
2023-02-21 22:56
Tak to prawda , odwiedzałam tam znajomą. Słyszałam jak ten ćpun opowiadał, że kłamie pani doktor
- 6 2
-
2023-02-21 18:09
Nic nie wiesz o tym a piszesz bzdury
- 11 5
-
2023-02-23 06:33
szczera smutna prawda, personel jest bardzo nie miły, ratownicy agresywni, jak naćpani
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.