BMW zajeżdża drogę i wyhamowuje inne auto
22 lutego 2024 (997 opinii)Kierujący BMW zajechał drogę i wyhamował inne auto na obwodnicy Trójmiasta. Kierująca samochodem wpadła w poślizg i uderzyła w barierkę.
Więcej na ten temat
Opinie (997) ponad 20 zablokowanych
-
2024-02-22 10:35
Opinia wyróżniona
Obejrzałem film i sam nie wiem o co chodzi (58)
Po pierwsze zajechanie było umyślne,ale miał odstęp od drugiego pojazdu, niemniej zachowanie wredne i stwarzające nauczkę. Po drugie przy pustym prawym pasie Pani powinna jechać prawym.
Zresztą BMW miało wolny pas i powinno jechać prawym. Tak za to należy się mandat za spowodowanie zagrożenia na drodze.- 549 56
-
2024-02-23 09:00
(1)
i**otów nir brakuje czesto np jadę lewym pasem bo będę skręcać i już jakiś pajac jedzie na zdeżaku i miga światłami żeby go puścić
- 4 3
-
2024-02-23 09:58
bo będziesz skecać za 2 km
takim osłom trzeba zabierać prawko
- 6 12
-
2024-02-22 23:12
każdy bardziej ogarnięty kierowca zauważy ze w yarisie jest problem z hamulcami
- 2 11
-
2024-02-22 22:42
Akurat tam w połowie drogi między Chwarznem a Kackiem
jest mocno uszkodzony asfalt, unikam tam prawego pasa.
- 4 3
-
2024-02-22 22:27
ech
Chciałbym, żeby kierowca tej ciężarówki miał nagranie zdarzenia i je udostępnił. I okazałoby się, ile tak faktycznie miejsca było między Toyotą a wyprzedzaną przez nią ciężarówką. I naprawdę ciekawi mnie, czy to BMW nie wbijało się tam na centymetry...
- 9 0
-
2024-02-22 22:05
Do kierowcy BMW (3)
Bardzo chętnie w sądzie udowodnię z kamery, takie osoby z Toyoty na obwodnicy, które jadą lewym pasem nie zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Jak ktoś ma problem, proszę przeczytać do czego służy lewy pas. Pani z Toyoty stanowi zagrożenie na drodze. Powodzenia w sądzie dla kierowcy BMW, niech dla Pani z Toyoty będzie to trudna nauczka za swoją nie wiedzę w przepisach
- 13 51
-
2024-02-23 05:58
Do czego służy niby lewy pas? Zacytuj przepis, który to ustala. Tylko pisz konkretnie zamiast fantazjować.
- 15 1
-
2024-02-22 23:23
Napisałbym "dobry troll", ale oni lepiej po polsku piszą.
- 8 0
-
2024-02-22 22:16
No i co?
Z Twojego komentarza wynika, że usprawiedliwiasz zachowanie kierowcy BMW. Toyota jechała niezgodnie z przepisami - fakt. Ale to nie daje prawa innym kierowcom na wymierzanie sprawiedliwości w postaci zajeżdżania drogi i gwałtownego hamowania. Poza tym dam sobie rękę uciąć, że ten typ w BMW też cały czas jechał lewym pasem (tyle tylko, że ma słabe nerwy i nie wytrzymał tego, że jakiś "plebs" w yarisce zajął mu jego miejsce).
- 37 2
-
2024-02-22 22:01
jestem za jednakową karą i dla kierowcy bmw i dla lewopasmowej łajzy
bydło trzeba uczyć empatii
- 7 33
-
2024-02-22 16:27
jadą po gościu z bmw niemiłosiernie na tablica rejestracyjna pl
internet jeńców nie bierze :)
- 12 2
-
2024-02-22 14:29
g... prawda, to był zwykły bandytyzm gościa z burakowozu (6)
- 88 13
-
2024-02-22 21:07
G.. prawda to głup.. Grażyny wina (5)
Policja powinna dać mandat Januszowi w BMW 5 tyś, a Grażynie 15 tyś. Po co to ma prawo jazdy? Głowa ma więcej funkcji niż estetyczna i ,, jem niom,, . I to o Grażynie. Lewy pasy nie jest do jazdy dla takich Grażyn.
- 7 35
-
2024-02-22 21:52
Prawo jazdy (4)
Babka z Toyoty nie zna przepisów, przeczytaj ,,lewy pas służy do wykonywania manewru wyprzedzania i omijania, a kierowcy zobowiązani są poruszać się prawym pasem, jak najbliżej prawej krawędzi jezdni. W innym przypadku mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności za popełnione wykroczenie,, Powinna po wyprzedaniu zjechać
- 7 15
-
2024-02-23 06:02
Bzdura
Żaden przepis nie ustala, że lewy pas służy do wyprzedzania. Doczytaj przepisy.
- 10 1
-
2024-02-22 22:53
Rozumiem, że wpychanie się między samochody na eskpresówce jest bezpieczniejsze niż brak zjechania na prawy po zakończeniu wyprzedzania :)?.
- 12 1
-
2024-02-22 22:18
Ej (1)
Jechałeś kiedyś obwodnicą? Pokaż mi jakieś nagranie, na którym będzie widać, że kierowcy używają tam lewego pasa tylko do wyprzedzania... Ten z BMW też pewnie jechał cały czas lewym pasem.
- 18 0
-
2024-02-23 08:50
bmw wolno precież to pan i władca drogi, koniec z tolerowaniem takiego buractwa
- 7 0
-
2024-02-22 13:44
(6)
Podczas wyprzedzania powinno się zjechać na prawy pas dopiero gdy zobaczysz pojazd wyprzedzany w lusterku wewnątrz pojazdu. Kocham tskich co zaraz po wyprzedzeniu wjeżdżają mi pod maskę i sypią piachem, wodą błotem itp na moją szybę.
- 66 8
-
2024-02-22 19:46
co to za mongolskie teorie... (1)
- 4 17
-
2024-02-24 13:23
Gość dobrze pisze Ty nawet po wyprzedzeniu nie powinieneś wjeżdżać bezpośrednio przed auto które wyprzedzałeś powinno być
- 2 0
-
2024-02-22 16:49
I tu się mylisz, w lusterku prawym zewnętrznym. Dla twojej wiedzy są auta bez lusterek wewnętrznych np busy blaszki lub osobówki
- 5 2
-
2024-02-22 15:49
Czasami nie masz wyjścia, (2)
bo juz się jakiemuś bucowi na lewym spieszy i masz natychmiast zjechać na prawy.
- 9 5
-
2024-02-22 21:50
(1)
100km to się jedzie prawym pasem a nie lewym
- 1 10
-
2024-02-22 22:15
Nie tutaj kolego
Między Wlk Kackiem a Chwarznem jest ograniczenie do 100km/h
- 10 0
-
2024-02-22 11:32
(13)
a wiesz, że żeby Pani zjechała na prawy pas to musiała wyprzedzić tira o minimum 50m?
- 69 13
-
2024-02-22 12:41
Ale 50m (9)
To połowa odległości między słupkami. Pani przejechała 250m
- 22 36
-
2024-02-22 13:16
(3)
A ciężarówka stała w miejscu w czasie tych 250 metrów? Też jechała, więc realny dystans między wyprzedzającą, a ciężarówką wyniósł dużo mniej.
- 62 6
-
2024-02-22 13:25
(2)
Jak osobówką dał radę wyprzedzić prawym to było wystarczająco miejsca i czasu aby pani sobie zmieniła pas na prawy.
- 19 54
-
2024-02-22 13:35
Jak ją wyprzedzał prawym pasem, to jak ona miała zjechać na prawy ?
Włącz myślenie
- 67 8
-
2024-02-22 13:30
no nie
jeśli wyprzedzał zestaw tak samo jak toyotkę, to zdecydowanie nie
- 12 1
-
2024-02-22 13:06
a ten tir to w miejscu stał ? (3)
co ma przejechany dystans kobiety z yarisa do odległości między yarisem a tirem ?
- 28 2
-
2024-02-22 13:10
(2)
Czyli tir stał w miejscu bo wykonaniu manewru wyprzedzania? Oraz patrząc na styl jazdy to kierowca w bardzo małym wacku na pewno wyprzedził tira szybciej. Oraz 50 m to minimalna odległość.
Jak ktoś ma oczy to widzi, że jakby Pani z Toyoty zjechała nawet od razu to kierowca z bardzo małego wacka i tak by dużo czasu nie zyskał, a tak to stracił troszkę więcej- 26 1
-
2024-02-22 18:26
(1)
Jak by oni z toyoty zobaczyła wcześniej hamujące pojazdy i zjechała na wolny prawy to by nic się jej nie stało. Tak to za późno zareagowała na hamowanie poprzedzającego pojazdu. Film jest też przycięty, ciekawe co działo się wcześniej przed wyprzedzeniem. Tak btw prawy pas nie parzy i jak się jest początkującym kierowcą lepiej pociągnąć się w za
Jak by oni z toyoty zobaczyła wcześniej hamujące pojazdy i zjechała na wolny prawy to by nic się jej nie stało. Tak to za późno zareagowała na hamowanie poprzedzającego pojazdu. Film jest też przycięty, ciekawe co działo się wcześniej przed wyprzedzeniem. Tak btw prawy pas nie parzy i jak się jest początkującym kierowcą lepiej pociągnąć się w za torem czekając na trzy pasy a nie śpiewać se pod nosem i nie uważać na drogę. Nie popieram kierowcy BMW, powinien zostać na tym wolnym prawym, pewnie i tak by wjechał szybciej niż lewy pas na te wzniesienie
- 3 12
-
2024-02-22 22:57
jak ktoś Ci się wbije na chama przed maskę i da po hamulcach, to też powiesz że to Twoja wina ? BMW też mogło ocenić że z przodu będą hamować i taki manewr może się skończyć kolizją, ale go to nie interesowała bo MU się śpieszy i on musi wyprzedzić. Nie ważne czy to byłaby toyota,lambo czy ferrari. Jak chcesz łamać przepisy, to spoko tylko potem bierz na klatę konsekwencje, a nie obwiniasz innych
- 7 1
-
2024-02-22 13:00
bo pewnie juz ten pajac sie tam wbił
- 26 0
-
2024-02-22 11:42
Wie, ale będzie bronić dobrowolskiego (2)
Bo sam tak jeździ
- 36 2
-
2024-02-22 14:15
(1)
aha, czyli juz pelne dane Rafalka mamy :D
- 17 0
-
2024-02-22 14:49
I firmy. I tablice auta żonki
- 13 0
-
2024-02-22 10:56
nie bylo umyslne, sieroty w slabych autach powinny jezdzic (14)
prawym pasem
- 24 130
-
2024-02-23 01:51
w "mocnych" nie jednikrotnie wikesze gamonie więc argument słaby
- 3 1
-
2024-02-22 15:18
Hahaha
Oj Januszu, Januszu w mocnym aucie xD
A słoma z butów wystaje- 31 3
-
2024-02-22 14:31
puknij się w pustaka
- 17 1
-
2024-02-22 13:09
A ty zamknięty w piwnicy
- 26 3
-
2024-02-22 13:00
Osoby niezrównoważone psychiczne nie powinny mieć prawa jazdy,
- 77 1
-
2024-02-22 12:45
Powiedział Marian w (2)
Służbowej Skodzie RS całe 175KM
- 15 3
-
2024-02-22 13:00
służbowa fabia jest biała i ma trzycylindrowe 1.0 TSI pod maską (1)
- 7 1
-
2024-02-22 13:13
I nazywam się Czesław Malodługi.
- 5 0
-
2024-02-22 11:11
(5)
jakies 10 lat temu przeczytalem podobny obrazliwy komentarz i od tamtego czasu zawsze jak jade obwodnica, jade rowniotko z tirem. pamietajcie kazda akcja powoduje reakcje, moja reakcja to blokowanie lewego pasa, wasza i**otyczne komentarze. wiem, ze tak sie nie powinno i jest to niezgodne z przepisami ale mam to w d. pozdrawiam i zycze spokojnej jazdy obwodowa
- 29 28
-
2024-02-22 21:28
No doprawdy masz się czym chwalić! :/
- 2 0
-
2024-02-22 11:43
Tak powinni reagować wszyscy. (3)
Masz za sobą frustrata? Wyprzedzamy powolutku.
- 32 9
-
2024-02-24 09:40
Wyprzedzanie dozwoloną prędkością i zachowanie odpowiedniego dystansu przy wieżdżaniu na prawy pas, jest zgodny z przepisami.
- 0 0
-
2024-02-23 19:17
Taaaa (1)
Czyli kazdej pi....dzie jadącej 40 zajechać i pędzić 15
- 0 0
-
2024-02-24 09:44
Prędkość ciężarówki.
Pisała że wyprzedzała prędkością 100 km a tam taka prędkość obowiązuje. Pokaż ciężarówkę jadącą mniej niż 80.
- 0 0
-
2024-02-22 10:52
dla tej pani...miala czas aby gadac i sie uzalac, nie miala czasu na kierowanie i hamowanie (2)
- 24 50
-
2024-02-23 19:19
Ona (1)
Ona tylko SMS musiała napisać więc nie mogła zjechać
- 1 2
-
2024-02-24 09:45
Niedoświadczony kierowca takich numerów nie robi.
- 0 0
-
2024-02-22 10:49
Może chciała zjechać, ale bejca była szybsza.
- 54 4
Wszystkie opinie
-
2024-02-22 10:31
Marka auta bez zaskoczenia (7)
Typ powinien odpowiadać za próbę zabójstwa.
- 162 49
-
2024-02-22 11:09
Próbę zabójstwa???
Odnieś prawo jazdy na najbliższy posterunek policji!
- 6 27
-
2024-02-22 11:30
Tak jakby kierująca sama postanowiła spróbować się zabić...
- 4 9
-
2024-02-22 11:40
I co jeszcze? Może od razu rozstrzelanie? I nie wrzucaj wszystkich do jednego worka, bo grubo się możesz pomylić.
- 1 17
-
2024-02-22 13:17
Taak
Pani powinna jechać prawym pasem ale widać lubi lewy
- 3 6
-
2024-02-22 19:40
No jasne i usiłowanie gwałtu ️
- 0 2
-
2024-02-22 22:35
Bmw
Za takie zachowanie powinni zlicytować bmw i przekazać pieniądze na pomoc ofiarom wypadków drogowych.
- 2 0
-
2024-02-23 06:21
tok rozumowania lub raczej niemyslenia tez bez zaskoczenia
- 0 0
-
2024-02-22 10:31
(1)
Ten w bmw to widać że się bardzo spieszył...
- 46 10
-
2024-02-22 12:46
Zawsze mnie fascynowały takie przypadki - spieszy się tak że na zderzaku musi wisieć i długimi błyskać, ale jak wyprzedzi to nagle się okazuje że ma czas zwolnic prawie do zera żeby wyhamować tego za sobą. Wtedy nagle przestaje mu się spieszyć.
- 13 1
-
2024-02-22 10:32
(7)
Na YT już go znaleźli, niejaki G8 rafal. ciekawy jestem finału sprawy.
- 135 3
-
2024-02-22 10:56
Rafał D z Pruszcza Gdańskiego
- 32 1
-
2024-02-22 11:02
Uniewinnią jak froga. Państwo prawa k jego...
- 32 0
-
2024-02-22 11:35
Rafalek
bedzie mial najblizej do Sztumu
- 19 1
-
2024-02-22 11:40
Pewnie sąd jej odbierze uprawnienia.
- 3 12
-
2024-02-22 11:45
Rafalala (1)
- 15 0
-
2024-02-22 14:28
Buhahaa. Dobre
- 5 0
-
2024-02-22 15:45
Rejestracja+marka= Rafałek de.bi.lek. Takich psychopatów powinno się izolować. Ludzie z osiedla mogą potwierdzić
- 18 1
-
2024-02-22 10:32
eduacja (1)
Przyznaję raz wyedukowałem innego kierowcę. Teraz się tego wstydzę :)
- 23 15
-
2024-02-22 11:18
ja tylko migam:)
- 2 5
-
2024-02-22 10:33
Marki samochodu mogliście nie podawać (1)
To było jakby oczywiste
- 114 8
-
2024-02-22 12:41
Ja nie wiedziałem, że jechała Toyotą
Dlaczego było to dla Ciebie oczywiste?
- 0 12
-
2024-02-22 10:33
Pewnie jakiś z małym ptaszkiem i kompleksami. (11)
- 143 20
-
2024-02-22 10:35
tylko tacy kupują tą marke....
- 23 3
-
2024-02-22 10:48
Internet już o nim dużo wie :) że brał niedawno ślub, więc pewnie żona mu nie daje, bo nie ma z czym startować do niej i puszcza się z sąsiadem. On próbował poderwać jej chłopaka, ale ten go wyśmiał. Ogólnie biedny Seba żal mi go. a serio za takie zachowanie tylko przepadek samochodu i PJ na minimum 10 lat. Myśli że kupił BMW w 2019 roku to mu wszystko wolno, ja znam ludzi co kupili Porsche3 w 2024 i się zachowują normalnie. Nawet na badania techniczne go nie stać tyle na raty wydaje. i od ponad miesiąca śmiga bez badan. po przebiegu ponad 120k przebiegu to stawiam na jakiegoś przedstawiciela handlowego na prowizji od sprzedaży.
- 30 2
-
2024-02-22 10:49
lepiej miec malego ptaszka niz maly mozdzek i wpadac na barierke z braku umiejetnosci kierowania pojazdem (5)
- 6 42
-
2024-02-22 11:03
(1)
Ja tam wolę się rozbić o barierkę ale mieć dużego ptaka. Ale jak tam wolisz... mistrzu kierownicy ;)
- 19 2
-
2024-02-22 11:30
miec przed rozbiciem o barierke :))
- 1 1
-
2024-02-22 11:42
Nie przyszło ci do głowy, że to ktoś, kto dopiero odebrał prawo jazdy??!!! (1)
Bez doświadczenia i życiowej wiedzy. Od razu po zrobieniu kursu byłeś takim mistrzm kierownicy, jak teraz mistrzem myślenia???!!!
- 12 1
-
2024-02-22 12:44
No to jak wczoraj odebral prawko, to po co od razu
wsiada do mocnego bmw? Niech pierw potrenuje na jakims miejskim autku, gdzies na gruwaldzkiej zmiane pasa czy hamowanie.
- 0 3
-
2024-02-22 12:43
Zakompleksiony, to i wymądrza się.
Ptak to ptak - ma być duży i okazały. Kto tam patrzy na mózg, gdy drwal rąbie aż miło - długo i namiętnie.
- 0 0
-
2024-02-22 12:47
To się fachowo nazywa nagły atak zespołu krótkiego prącia ;)
- 8 0
-
2024-02-22 20:51
Lepiej mieć małego z przodu niż dużego z tyłu tak jak ty
Burakiem był i zachował sie fatalnie, ale zaraz żeby po ptaku mu jechać???
- 0 0
-
2024-02-22 23:44
Kowboj z Pruszcza
- 2 0
-
2024-02-22 10:34
BMW co mogło pojść nie tak ... kierowca pewnie ucieknbie do Dubaju albo nie powie kto prowadził , auto w leasingu
- 103 11
-
2024-02-22 10:34
Zwykły dzień na obwodnicy (2)
A dzielna policja na końcu czuwają żeby przypadkiem ktoś 70 nie przekroczył kilometr przed końcem
- 129 4
-
2024-02-22 10:37
I dobrze. To te same barany przekraczają prędkość i bawią się w szeryfów jak im ktoś w tym przeszkadza.
- 5 8
-
2024-02-22 15:46
to prawda
Tak tylko na tyle ich stać zamiast zająć się prawdziwymi piratami haha na końcu obwodnicy miałem parę oczek poniżej stówki zaraz za znakiem 70 i łajzy od razu nieznakowym sygnały i na zatoczkę, kilka stów mandatu, prawie 10 punktów a prawdziwi piraci zabijają na drodze
- 2 1
-
2024-02-22 10:34
(39)
ale sierota za kółkiem toyoty. zajechania nie widać na filmie. odległość jest spora a przed BMW też hamują.
- 140 215
-
2024-02-22 10:37
(3)
też się kiedyś uczyłeś i też byłeś sierotą
- 40 17
-
2024-02-22 10:50
nie, kiedys zdawalo ze egzamin z umiejetnosci jazdy samochodem a nie tylko ze znajomosci przepisow (1)
- 29 23
-
2024-02-22 12:24
teraz byś nie zdał egzaminu sieroto :)
- 15 9
-
2024-02-22 11:44
Teraz dalej jest sierotą :-)
- 13 1
-
2024-02-22 10:39
No sierota. Kursy w Polsce nie uczą jeździć samochodem. (5)
Nie nauczysz się ani kontrowania w poślizgu, ani jazdy z zieloną falą.
- 20 4
-
2024-02-22 10:45
(4)
o to jeszcze niech rzuci kamieniem ten kto się zatrzymuje na zielonej strzałce... Polacy są potulni jak baranki jak wyjadą za granicę, a u siebie to jak buractwo się zachowują
- 10 11
-
2024-02-22 11:11
(2)
Niniejszym rzucam w Ciebie kamieniem, buraku...
- 14 7
-
2024-02-22 11:45
Ale od buraków nie musiałeś wyjeżdżać. (1)
Chciałeś błysnąć, a tylko pokazałeś, kto tu jest burakiem ;-)
- 3 3
-
2024-02-22 12:39
ale to ty pierwszy wyjechałes z buractwem! czymto sie rózni od buraka?
- 2 0
-
2024-02-22 13:04
ja się zatrzymuję
a prowadzę BMW. co więcej nigdy nikogo światłami nie potraktowałam ani nie hamowałam " aby dać nauczkę".
Pod nosem przeklnę i tyle- 12 1
-
2024-02-22 10:40
(17)
Tak sie wydaje ogladajac filmik. W rzecziwstosci masz 1sek na ocene sytuacji-bmw wjechalo przed zderzak i rozpoczal ostre hamowanie (widac po mrugajacych swiatlach stopu)-skad kierowca z tylu mial wiedziec jakie intencje mialo bmw? Reakcja generalnie prawidlowa-ocena ze nie wyhamuje i proba ominięcia przeszkody. Nieudana bo albo technika jazdy za slaba do wykonanego manewru lub/i inne techniczne uwarunkowania (opony, zawieszenie).
- 42 8
-
2024-02-22 10:45
Tej reakcji by nie było (14)
Gdyby po wyprzedzeniu TIRa wróciła na właściwy pas...
Art. 16 pkt. 4 PRD
"Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. ... "- 31 47
-
2024-02-22 10:47
gdyby BMW jechało właściwym pasem (1)
to też by nie było
- 51 11
-
2024-02-22 18:16
Bmw jechalo wlasciwym pasem
Przypominam, że na obwodnicy można wyprzedzać z prawej strony.
Oczywiście niewłaściwe było zjechanie na lewy pas i ostre hamowanie, co spowodowało panikę u kierującej toyotą i efekcie wypadek.
Niektorzy kierowcy na drogach zachowują się skandalicznie. Przejechałem dzisiaj prawie 800km po A1. Jadąc 140 i wyprzedzając samochody co chwilę musiałem dawać po heblach, bo magicy tuż przede mną, jadąc ok. 100 km/h też postanowili wyprzedzać i ch... ich obchodzi, że zajeżdżają drogę, zjezdzajac na lewy pas, zmuszając do mocnego hamowania. A po zajechaniu nawet nie raczą przyspieszyć, tylko dalej że swoją prędkością. Życzę im wszystkim, żeby kiedyś tak zajechali nieoznakowanym.
Kolejna sprawa - szaro, desz pada a banda d**ili jeździ na dziennych ledach. Gratuluję rozgarnięcia i ogarnięcia własnego samochodu - żeby nie wiedzieć, że w swoim samochodzie światła mijania nie włączają się automatycznie w czasie deszczu.
Generalnie jest bardzo dużo chamstwa i egoizmu na drodze. Zastanawiam się z czego to wynika, żeby tak Polak Polakowi, człowiek człowiekowi wilkiem był.- 11 4
-
2024-02-22 11:05
(1)
Powinna wrócić na prawy pas ale takiego zachowania to nie usprawiedliwia. Jak można pisać tak d**ilne komentarze?
- 29 3
-
2024-02-22 11:37
Powinna wjechac w d**pe tej bmce.
Byłoby to bezpieczniejsze a miałaby twardy dowod czyja wina. Ale reakcja odruchowa, wiadomo
- 24 3
-
2024-02-22 11:14
A po co kierowca BMW wjechał na zawalony lewy pas jak jechał pustym prawym? (1)
Jakie były jego intencje aby wjechać i zahamować przed innym samochodem?
- 39 2
-
2024-02-22 11:57
Dokładnie tak: wyprzedził z prawej bo mógł to na jaki kij wciskał się na prawy jak miał więcej miejsca. Na miejscu policji zapytałbym dlaczego się nie zatrzymał by nieść pomóc, chyba że on nie patrzy w lusterka.
- 17 0
-
2024-02-22 11:38
Nie mogła wrócić na prawy pas, bo sekundę po minięciu ciężarówki już tam było bmw (3)
- 26 1
-
2024-02-22 16:16
(2)
Nie sądzę pewnie księżniczka dłuższy odcinek blokowała lewy pas??
- 9 11
-
2024-02-22 18:20
Nawet jesli (1)
To kierowca bmw nie miał prawa zemsty.
- 9 1
-
2024-02-23 08:42
ksiega ulicy mowi...
XD
- 0 0
-
2024-02-22 11:51
(2)
Masz też obowiązek zachować odstęp od auta równy conajmniej połowie prędkości czyli tutaj 50 metrów. Przy różnicy ok 10km/h między ciężarówką, a toyotą uzyskanie takiego odstępu trwa mniej więcej 17 sekund i całkowicie zgodnie z przepisami toyota ma prawo zostać na lewym pasie tyle czasu. Jedynym winnym niebezpiecznej sytuacji na filmie jest kierowca BMW i tyle.
- 27 2
-
2024-02-22 17:40
To, o czym piszesz, dotyczy samochodu z tylu (1)
Wiec po zmianie to tir musi zwiększyć odległość do 50m, co przy rożnicy prędkości 20 km/h nastąpiło automatycznie po ok.5 sekundach (zakładam, że pani ciągnęła się 100, a tir 80, jesli przepisowe 120, to po 2,5 sekundy..)
Nie ma przepisu, który każe zachować te 50 m przed zmiana pasa. Jest zwyczaj/zalecenie, by nie zmieniać pasa wcześniej, niż zobaczymy cały wyprzedzony samochód w bocznym lusterku- 2 2
-
2024-02-22 18:34
Ale w systemach automatycznego pomiaru odległości narażasz kogoś na mandat i punkty
- 0 1
-
2024-02-22 16:15
Zgadzam się. Lewy pas służy do wyprzedzania. Ale nie cwaniastwo ma w głębokim poważaniu że ktoś może jechać szybciej od nich i przecież to oni są samozwańczymi szeryfami na drodze. Jedzie lewym pasem max dozowaną prędkością..
- 2 7
-
2024-02-22 10:50
bardzo wieli ten zderzak i ostre hamowanie?
- 0 3
-
2024-02-22 18:21
Oczywiscie ze prawidlowa reakcja. Gość hamował na tyle mocno, że dziewczyna sie zdziwila, że się do niego tak szybko zbliza i odbiła. Reakcja ok, wykonanie gorsze, ale prawo jazdy to nie licencja kieowcy rajdowego wiec nie mozna do niej miec pretensji. Na prawy nie zjechala bo tir byl jeszcze blisko a ten bmw juz pewnie zaczal ja wyprzedzac. Swoja droga jest moment w ktorym ona jechie w prawo i wraca na srodek swojego pasa. Czyzby zauwazyla go w lusterku?
- 6 3
-
2024-02-22 10:41
To nie odległość jest spora tylko perspektywa. Kamera oddala obraz jak lusterko boczne. W rzeczywistości BMW było na pewno dużo bliżej niż przepisowa odległość.
- 36 4
-
2024-02-22 10:47
(1)
Tak hamują przed BMW, że sobie spokojnie odjeżdża. Zmiana pasa ruchu bez kierunkowskazu, niezachowanie bezpiecznej odległości. I tak, zajechanie było. Generalnie, im droższy samochód tym większy burak za kierownicą.
- 32 3
-
2024-02-22 11:01
hmm
A ja mam zgoła inne spostrzeżenia. U mnie na osiedlu największy burak jeździ focusem pewnie 30 letnim. Ludzie w drogich autach są statystycznie bardziej zrelaksowani i wielu takich znam, co potwierdza tą tezę. Znam też oczywiście kilku buraków w drogich autach :)
- 5 16
-
2024-02-22 11:07
W którym momencie samochody jadące przed bmw zaczęły hamować? (2)
- 9 2
-
2024-02-22 11:39
I po co bmw zjechało na lewy pas i hamowało zamiast cisnąć dalej prawym? (1)
- 20 1
-
2024-02-22 18:23
Zeby miec mniej miejsca chyba.
- 3 2
-
2024-02-22 11:38
to po co sie pakowal
jak widzial ze hamuja? ewidentna chamowa ze strony Rafalka i za to straci swoje BMW... i dobrze
- 15 1
-
2024-02-22 11:42
i to mruganie światłem tez "przypadkowe" i to ze zamiast jechać pasem prawym to wjechał na lewy tez "przypadkowo" (1)
- 15 1
-
2024-02-22 11:48
przecież jakby wjechał celowo, to by włączył kierunek, prawda?
- 1 1
-
2024-02-22 12:40
inteligent się odezwał, niech zgadnę pewnie jeździsz bmw..
- 1 0
-
2024-02-23 10:09
dokładnie tak można to też zinterpretować
nie wjechał przed nią na cm, i hamował bo przed nim były auta
- 0 0
-
2024-02-22 10:35
Opinia wyróżniona
Obejrzałem film i sam nie wiem o co chodzi (58)
Po pierwsze zajechanie było umyślne,ale miał odstęp od drugiego pojazdu, niemniej zachowanie wredne i stwarzające nauczkę. Po drugie przy pustym prawym pasie Pani powinna jechać prawym.
Zresztą BMW miało wolny pas i powinno jechać prawym. Tak za to należy się mandat za spowodowanie zagrożenia na drodze.- 549 56
-
2024-02-22 10:49
Może chciała zjechać, ale bejca była szybsza.
- 54 4
-
2024-02-22 10:52
dla tej pani...miala czas aby gadac i sie uzalac, nie miala czasu na kierowanie i hamowanie (2)
- 24 50
-
2024-02-23 19:19
Ona (1)
Ona tylko SMS musiała napisać więc nie mogła zjechać
- 1 2
-
2024-02-24 09:45
Niedoświadczony kierowca takich numerów nie robi.
- 0 0
-
2024-02-22 10:56
nie bylo umyslne, sieroty w slabych autach powinny jezdzic (14)
prawym pasem
- 24 130
-
2024-02-22 11:11
(5)
jakies 10 lat temu przeczytalem podobny obrazliwy komentarz i od tamtego czasu zawsze jak jade obwodnica, jade rowniotko z tirem. pamietajcie kazda akcja powoduje reakcje, moja reakcja to blokowanie lewego pasa, wasza i**otyczne komentarze. wiem, ze tak sie nie powinno i jest to niezgodne z przepisami ale mam to w d. pozdrawiam i zycze spokojnej jazdy obwodowa
- 29 28
-
2024-02-22 11:43
Tak powinni reagować wszyscy. (3)
Masz za sobą frustrata? Wyprzedzamy powolutku.
- 32 9
-
2024-02-23 19:17
Taaaa (1)
Czyli kazdej pi....dzie jadącej 40 zajechać i pędzić 15
- 0 0
-
2024-02-24 09:44
Prędkość ciężarówki.
Pisała że wyprzedzała prędkością 100 km a tam taka prędkość obowiązuje. Pokaż ciężarówkę jadącą mniej niż 80.
- 0 0
-
2024-02-24 09:40
Wyprzedzanie dozwoloną prędkością i zachowanie odpowiedniego dystansu przy wieżdżaniu na prawy pas, jest zgodny z przepisami.
- 0 0
-
2024-02-22 21:28
No doprawdy masz się czym chwalić! :/
- 2 0
-
2024-02-22 12:45
Powiedział Marian w (2)
Służbowej Skodzie RS całe 175KM
- 15 3
-
2024-02-22 13:00
służbowa fabia jest biała i ma trzycylindrowe 1.0 TSI pod maską (1)
- 7 1
-
2024-02-22 13:13
I nazywam się Czesław Malodługi.
- 5 0
-
2024-02-22 13:00
Osoby niezrównoważone psychiczne nie powinny mieć prawa jazdy,
- 77 1
-
2024-02-22 13:09
A ty zamknięty w piwnicy
- 26 3
-
2024-02-22 14:31
puknij się w pustaka
- 17 1
-
2024-02-22 15:18
Hahaha
Oj Januszu, Januszu w mocnym aucie xD
A słoma z butów wystaje- 31 3
-
2024-02-23 01:51
w "mocnych" nie jednikrotnie wikesze gamonie więc argument słaby
- 3 1
-
2024-02-22 11:32
(13)
a wiesz, że żeby Pani zjechała na prawy pas to musiała wyprzedzić tira o minimum 50m?
- 69 13
-
2024-02-22 11:42
Wie, ale będzie bronić dobrowolskiego (2)
Bo sam tak jeździ
- 36 2
-
2024-02-22 14:15
(1)
aha, czyli juz pelne dane Rafalka mamy :D
- 17 0
-
2024-02-22 14:49
I firmy. I tablice auta żonki
- 13 0
-
2024-02-22 12:41
Ale 50m (9)
To połowa odległości między słupkami. Pani przejechała 250m
- 22 36
-
2024-02-22 13:00
bo pewnie juz ten pajac sie tam wbił
- 26 0
-
2024-02-22 13:06
a ten tir to w miejscu stał ? (3)
co ma przejechany dystans kobiety z yarisa do odległości między yarisem a tirem ?
- 28 2
-
2024-02-22 13:10
(2)
Czyli tir stał w miejscu bo wykonaniu manewru wyprzedzania? Oraz patrząc na styl jazdy to kierowca w bardzo małym wacku na pewno wyprzedził tira szybciej. Oraz 50 m to minimalna odległość.
Jak ktoś ma oczy to widzi, że jakby Pani z Toyoty zjechała nawet od razu to kierowca z bardzo małego wacka i tak by dużo czasu nie zyskał, a tak to stracił troszkę więcej- 26 1
-
2024-02-22 18:26
(1)
Jak by oni z toyoty zobaczyła wcześniej hamujące pojazdy i zjechała na wolny prawy to by nic się jej nie stało. Tak to za późno zareagowała na hamowanie poprzedzającego pojazdu. Film jest też przycięty, ciekawe co działo się wcześniej przed wyprzedzeniem. Tak btw prawy pas nie parzy i jak się jest początkującym kierowcą lepiej pociągnąć się w za torem czekając na trzy pasy a nie śpiewać se pod nosem i nie uważać na drogę. Nie popieram kierowcy BMW, powinien zostać na tym wolnym prawym, pewnie i tak by wjechał szybciej niż lewy pas na te wzniesienie
- 3 12
-
2024-02-22 22:57
jak ktoś Ci się wbije na chama przed maskę i da po hamulcach, to też powiesz że to Twoja wina ? BMW też mogło ocenić że z przodu będą hamować i taki manewr może się skończyć kolizją, ale go to nie interesowała bo MU się śpieszy i on musi wyprzedzić. Nie ważne czy to byłaby toyota,lambo czy ferrari. Jak chcesz łamać przepisy, to spoko tylko potem bierz na klatę konsekwencje, a nie obwiniasz innych
- 7 1
-
2024-02-22 13:16
(3)
A ciężarówka stała w miejscu w czasie tych 250 metrów? Też jechała, więc realny dystans między wyprzedzającą, a ciężarówką wyniósł dużo mniej.
- 62 6
-
2024-02-22 13:25
(2)
Jak osobówką dał radę wyprzedzić prawym to było wystarczająco miejsca i czasu aby pani sobie zmieniła pas na prawy.
- 19 54
-
2024-02-22 13:30
no nie
jeśli wyprzedzał zestaw tak samo jak toyotkę, to zdecydowanie nie
- 12 1
-
2024-02-22 13:35
Jak ją wyprzedzał prawym pasem, to jak ona miała zjechać na prawy ?
Włącz myślenie
- 67 8
-
2024-02-22 13:44
(6)
Podczas wyprzedzania powinno się zjechać na prawy pas dopiero gdy zobaczysz pojazd wyprzedzany w lusterku wewnątrz pojazdu. Kocham tskich co zaraz po wyprzedzeniu wjeżdżają mi pod maskę i sypią piachem, wodą błotem itp na moją szybę.
- 66 8
-
2024-02-22 15:49
Czasami nie masz wyjścia, (2)
bo juz się jakiemuś bucowi na lewym spieszy i masz natychmiast zjechać na prawy.
- 9 5
-
2024-02-22 21:50
(1)
100km to się jedzie prawym pasem a nie lewym
- 1 10
-
2024-02-22 22:15
Nie tutaj kolego
Między Wlk Kackiem a Chwarznem jest ograniczenie do 100km/h
- 10 0
-
2024-02-22 16:49
I tu się mylisz, w lusterku prawym zewnętrznym. Dla twojej wiedzy są auta bez lusterek wewnętrznych np busy blaszki lub osobówki
- 5 2
-
2024-02-22 19:46
co to za mongolskie teorie... (1)
- 4 17
-
2024-02-24 13:23
Gość dobrze pisze Ty nawet po wyprzedzeniu nie powinieneś wjeżdżać bezpośrednio przed auto które wyprzedzałeś powinno być
- 2 0
-
2024-02-22 14:29
g... prawda, to był zwykły bandytyzm gościa z burakowozu (6)
- 88 13
-
2024-02-22 21:07
G.. prawda to głup.. Grażyny wina (5)
Policja powinna dać mandat Januszowi w BMW 5 tyś, a Grażynie 15 tyś. Po co to ma prawo jazdy? Głowa ma więcej funkcji niż estetyczna i ,, jem niom,, . I to o Grażynie. Lewy pasy nie jest do jazdy dla takich Grażyn.
- 7 35
-
2024-02-22 21:52
Prawo jazdy (4)
Babka z Toyoty nie zna przepisów, przeczytaj ,,lewy pas służy do wykonywania manewru wyprzedzania i omijania, a kierowcy zobowiązani są poruszać się prawym pasem, jak najbliżej prawej krawędzi jezdni. W innym przypadku mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności za popełnione wykroczenie,, Powinna po wyprzedaniu zjechać
- 7 15
-
2024-02-22 22:18
Ej (1)
Jechałeś kiedyś obwodnicą? Pokaż mi jakieś nagranie, na którym będzie widać, że kierowcy używają tam lewego pasa tylko do wyprzedzania... Ten z BMW też pewnie jechał cały czas lewym pasem.
- 18 0
-
2024-02-23 08:50
bmw wolno precież to pan i władca drogi, koniec z tolerowaniem takiego buractwa
- 7 0
-
2024-02-22 22:53
Rozumiem, że wpychanie się między samochody na eskpresówce jest bezpieczniejsze niż brak zjechania na prawy po zakończeniu wyprzedzania :)?.
- 12 1
-
2024-02-23 06:02
Bzdura
Żaden przepis nie ustala, że lewy pas służy do wyprzedzania. Doczytaj przepisy.
- 10 1
-
2024-02-22 16:27
jadą po gościu z bmw niemiłosiernie na tablica rejestracyjna pl
internet jeńców nie bierze :)
- 12 2
-
2024-02-22 22:01
jestem za jednakową karą i dla kierowcy bmw i dla lewopasmowej łajzy
bydło trzeba uczyć empatii
- 7 33
-
2024-02-22 22:05
Do kierowcy BMW (3)
Bardzo chętnie w sądzie udowodnię z kamery, takie osoby z Toyoty na obwodnicy, które jadą lewym pasem nie zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Jak ktoś ma problem, proszę przeczytać do czego służy lewy pas. Pani z Toyoty stanowi zagrożenie na drodze. Powodzenia w sądzie dla kierowcy BMW, niech dla Pani z Toyoty będzie to trudna nauczka za swoją nie wiedzę w przepisach
- 13 51
-
2024-02-22 22:16
No i co?
Z Twojego komentarza wynika, że usprawiedliwiasz zachowanie kierowcy BMW. Toyota jechała niezgodnie z przepisami - fakt. Ale to nie daje prawa innym kierowcom na wymierzanie sprawiedliwości w postaci zajeżdżania drogi i gwałtownego hamowania. Poza tym dam sobie rękę uciąć, że ten typ w BMW też cały czas jechał lewym pasem (tyle tylko, że ma słabe nerwy i nie wytrzymał tego, że jakiś "plebs" w yarisce zajął mu jego miejsce).
- 37 2
-
2024-02-22 23:23
Napisałbym "dobry troll", ale oni lepiej po polsku piszą.
- 8 0
-
2024-02-23 05:58
Do czego służy niby lewy pas? Zacytuj przepis, który to ustala. Tylko pisz konkretnie zamiast fantazjować.
- 15 1
-
2024-02-22 22:27
ech
Chciałbym, żeby kierowca tej ciężarówki miał nagranie zdarzenia i je udostępnił. I okazałoby się, ile tak faktycznie miejsca było między Toyotą a wyprzedzaną przez nią ciężarówką. I naprawdę ciekawi mnie, czy to BMW nie wbijało się tam na centymetry...
- 9 0
-
2024-02-22 22:42
Akurat tam w połowie drogi między Chwarznem a Kackiem
jest mocno uszkodzony asfalt, unikam tam prawego pasa.
- 4 3
-
2024-02-22 23:12
każdy bardziej ogarnięty kierowca zauważy ze w yarisie jest problem z hamulcami
- 2 11
-
2024-02-23 09:00
(1)
i**otów nir brakuje czesto np jadę lewym pasem bo będę skręcać i już jakiś pajac jedzie na zdeżaku i miga światłami żeby go puścić
- 4 3
-
2024-02-23 09:58
bo będziesz skecać za 2 km
takim osłom trzeba zabierać prawko
- 6 12
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.