BMW zajeżdża drogę i wyhamowuje inne auto
22 lutego 2024 (997 opinii)Kierujący BMW zajechał drogę i wyhamował inne auto na obwodnicy Trójmiasta. Kierująca samochodem wpadła w poślizg i uderzyła w barierkę.
Więcej na ten temat
Opinie (997) ponad 20 zablokowanych
-
2024-02-22 10:35
Opinia wyróżniona
Obejrzałem film i sam nie wiem o co chodzi (58)
Po pierwsze zajechanie było umyślne,ale miał odstęp od drugiego pojazdu, niemniej zachowanie wredne i stwarzające nauczkę. Po drugie przy pustym prawym pasie Pani powinna jechać prawym.
Zresztą BMW miało wolny pas i powinno jechać prawym. Tak za to należy się mandat za spowodowanie zagrożenia na drodze.- 551 56
-
2024-02-23 09:00
(1)
i**otów nir brakuje czesto np jadę lewym pasem bo będę skręcać i już jakiś pajac jedzie na zdeżaku i miga światłami żeby go puścić
- 5 3
-
2024-02-23 09:58
bo będziesz skecać za 2 km
takim osłom trzeba zabierać prawko
- 6 13
-
2024-02-22 23:12
każdy bardziej ogarnięty kierowca zauważy ze w yarisie jest problem z hamulcami
- 2 12
-
2024-02-22 22:42
Akurat tam w połowie drogi między Chwarznem a Kackiem
jest mocno uszkodzony asfalt, unikam tam prawego pasa.
- 5 3
-
2024-02-22 22:27
ech
Chciałbym, żeby kierowca tej ciężarówki miał nagranie zdarzenia i je udostępnił. I okazałoby się, ile tak faktycznie miejsca było między Toyotą a wyprzedzaną przez nią ciężarówką. I naprawdę ciekawi mnie, czy to BMW nie wbijało się tam na centymetry...
- 10 0
-
2024-02-22 22:05
Do kierowcy BMW (3)
Bardzo chętnie w sądzie udowodnię z kamery, takie osoby z Toyoty na obwodnicy, które jadą lewym pasem nie zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Jak ktoś ma problem, proszę przeczytać do czego służy lewy pas. Pani z Toyoty stanowi zagrożenie na drodze. Powodzenia w sądzie dla kierowcy BMW, niech dla Pani z Toyoty będzie to trudna nauczka za swoją nie wiedzę w przepisach
- 13 52
-
2024-02-23 05:58
Do czego służy niby lewy pas? Zacytuj przepis, który to ustala. Tylko pisz konkretnie zamiast fantazjować.
- 16 1
-
2024-02-22 23:23
Napisałbym "dobry troll", ale oni lepiej po polsku piszą.
- 9 0
-
2024-02-22 22:16
No i co?
Z Twojego komentarza wynika, że usprawiedliwiasz zachowanie kierowcy BMW. Toyota jechała niezgodnie z przepisami - fakt. Ale to nie daje prawa innym kierowcom na wymierzanie sprawiedliwości w postaci zajeżdżania drogi i gwałtownego hamowania. Poza tym dam sobie rękę uciąć, że ten typ w BMW też cały czas jechał lewym pasem (tyle tylko, że ma słabe nerwy i nie wytrzymał tego, że jakiś "plebs" w yarisce zajął mu jego miejsce).
- 38 2
-
2024-02-22 22:01
jestem za jednakową karą i dla kierowcy bmw i dla lewopasmowej łajzy
bydło trzeba uczyć empatii
- 7 34
-
2024-02-22 16:27
jadą po gościu z bmw niemiłosiernie na tablica rejestracyjna pl
internet jeńców nie bierze :)
- 13 2
-
2024-02-22 14:29
g... prawda, to był zwykły bandytyzm gościa z burakowozu (6)
- 89 13
-
2024-02-22 21:07
G.. prawda to głup.. Grażyny wina (5)
Policja powinna dać mandat Januszowi w BMW 5 tyś, a Grażynie 15 tyś. Po co to ma prawo jazdy? Głowa ma więcej funkcji niż estetyczna i ,, jem niom,, . I to o Grażynie. Lewy pasy nie jest do jazdy dla takich Grażyn.
- 7 36
-
2024-02-22 21:52
Prawo jazdy (4)
Babka z Toyoty nie zna przepisów, przeczytaj ,,lewy pas służy do wykonywania manewru wyprzedzania i omijania, a kierowcy zobowiązani są poruszać się prawym pasem, jak najbliżej prawej krawędzi jezdni. W innym przypadku mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności za popełnione wykroczenie,, Powinna po wyprzedaniu zjechać
- 7 16
-
2024-02-23 06:02
Bzdura
Żaden przepis nie ustala, że lewy pas służy do wyprzedzania. Doczytaj przepisy.
- 11 1
-
2024-02-22 22:53
Rozumiem, że wpychanie się między samochody na eskpresówce jest bezpieczniejsze niż brak zjechania na prawy po zakończeniu wyprzedzania :)?.
- 13 1
-
2024-02-22 22:18
Ej (1)
Jechałeś kiedyś obwodnicą? Pokaż mi jakieś nagranie, na którym będzie widać, że kierowcy używają tam lewego pasa tylko do wyprzedzania... Ten z BMW też pewnie jechał cały czas lewym pasem.
- 19 0
-
2024-02-23 08:50
bmw wolno precież to pan i władca drogi, koniec z tolerowaniem takiego buractwa
- 8 0
-
2024-02-22 13:44
(6)
Podczas wyprzedzania powinno się zjechać na prawy pas dopiero gdy zobaczysz pojazd wyprzedzany w lusterku wewnątrz pojazdu. Kocham tskich co zaraz po wyprzedzeniu wjeżdżają mi pod maskę i sypią piachem, wodą błotem itp na moją szybę.
- 67 8
-
2024-02-22 19:46
co to za mongolskie teorie... (1)
- 4 17
-
2024-02-24 13:23
Gość dobrze pisze Ty nawet po wyprzedzeniu nie powinieneś wjeżdżać bezpośrednio przed auto które wyprzedzałeś powinno być
- 2 0
-
2024-02-22 16:49
I tu się mylisz, w lusterku prawym zewnętrznym. Dla twojej wiedzy są auta bez lusterek wewnętrznych np busy blaszki lub osobówki
- 5 2
-
2024-02-22 15:49
Czasami nie masz wyjścia, (2)
bo juz się jakiemuś bucowi na lewym spieszy i masz natychmiast zjechać na prawy.
- 9 5
-
2024-02-22 21:50
(1)
100km to się jedzie prawym pasem a nie lewym
- 1 10
-
2024-02-22 22:15
Nie tutaj kolego
Między Wlk Kackiem a Chwarznem jest ograniczenie do 100km/h
- 10 0
-
2024-02-22 11:32
(13)
a wiesz, że żeby Pani zjechała na prawy pas to musiała wyprzedzić tira o minimum 50m?
- 69 13
-
2024-02-22 12:41
Ale 50m (9)
To połowa odległości między słupkami. Pani przejechała 250m
- 22 36
-
2024-02-22 13:16
(3)
A ciężarówka stała w miejscu w czasie tych 250 metrów? Też jechała, więc realny dystans między wyprzedzającą, a ciężarówką wyniósł dużo mniej.
- 62 6
-
2024-02-22 13:25
(2)
Jak osobówką dał radę wyprzedzić prawym to było wystarczająco miejsca i czasu aby pani sobie zmieniła pas na prawy.
- 19 54
-
2024-02-22 13:35
Jak ją wyprzedzał prawym pasem, to jak ona miała zjechać na prawy ?
Włącz myślenie
- 67 8
-
2024-02-22 13:30
no nie
jeśli wyprzedzał zestaw tak samo jak toyotkę, to zdecydowanie nie
- 12 1
-
2024-02-22 13:06
a ten tir to w miejscu stał ? (3)
co ma przejechany dystans kobiety z yarisa do odległości między yarisem a tirem ?
- 28 2
-
2024-02-22 13:10
(2)
Czyli tir stał w miejscu bo wykonaniu manewru wyprzedzania? Oraz patrząc na styl jazdy to kierowca w bardzo małym wacku na pewno wyprzedził tira szybciej. Oraz 50 m to minimalna odległość.
Jak ktoś ma oczy to widzi, że jakby Pani z Toyoty zjechała nawet od razu to kierowca z bardzo małego wacka i tak by dużo czasu nie zyskał, a tak to stracił troszkę więcej- 26 1
-
2024-02-22 18:26
(1)
Jak by oni z toyoty zobaczyła wcześniej hamujące pojazdy i zjechała na wolny prawy to by nic się jej nie stało. Tak to za późno zareagowała na hamowanie poprzedzającego pojazdu. Film jest też przycięty, ciekawe co działo się wcześniej przed wyprzedzeniem. Tak btw prawy pas nie parzy i jak się jest początkującym kierowcą lepiej pociągnąć się w za
Jak by oni z toyoty zobaczyła wcześniej hamujące pojazdy i zjechała na wolny prawy to by nic się jej nie stało. Tak to za późno zareagowała na hamowanie poprzedzającego pojazdu. Film jest też przycięty, ciekawe co działo się wcześniej przed wyprzedzeniem. Tak btw prawy pas nie parzy i jak się jest początkującym kierowcą lepiej pociągnąć się w za torem czekając na trzy pasy a nie śpiewać se pod nosem i nie uważać na drogę. Nie popieram kierowcy BMW, powinien zostać na tym wolnym prawym, pewnie i tak by wjechał szybciej niż lewy pas na te wzniesienie
- 3 12
-
2024-02-22 22:57
jak ktoś Ci się wbije na chama przed maskę i da po hamulcach, to też powiesz że to Twoja wina ? BMW też mogło ocenić że z przodu będą hamować i taki manewr może się skończyć kolizją, ale go to nie interesowała bo MU się śpieszy i on musi wyprzedzić. Nie ważne czy to byłaby toyota,lambo czy ferrari. Jak chcesz łamać przepisy, to spoko tylko potem bierz na klatę konsekwencje, a nie obwiniasz innych
- 7 1
-
2024-02-22 13:00
bo pewnie juz ten pajac sie tam wbił
- 26 0
-
2024-02-22 11:42
Wie, ale będzie bronić dobrowolskiego (2)
Bo sam tak jeździ
- 36 2
-
2024-02-22 14:15
(1)
aha, czyli juz pelne dane Rafalka mamy :D
- 17 0
-
2024-02-22 14:49
I firmy. I tablice auta żonki
- 13 0
-
2024-02-22 10:56
nie bylo umyslne, sieroty w slabych autach powinny jezdzic (14)
prawym pasem
- 24 130
-
2024-02-23 01:51
w "mocnych" nie jednikrotnie wikesze gamonie więc argument słaby
- 3 1
-
2024-02-22 15:18
Hahaha
Oj Januszu, Januszu w mocnym aucie xD
A słoma z butów wystaje- 31 3
-
2024-02-22 14:31
puknij się w pustaka
- 17 1
-
2024-02-22 13:09
A ty zamknięty w piwnicy
- 26 3
-
2024-02-22 13:00
Osoby niezrównoważone psychiczne nie powinny mieć prawa jazdy,
- 77 1
-
2024-02-22 12:45
Powiedział Marian w (2)
Służbowej Skodzie RS całe 175KM
- 15 3
-
2024-02-22 13:00
służbowa fabia jest biała i ma trzycylindrowe 1.0 TSI pod maską (1)
- 7 1
-
2024-02-22 13:13
I nazywam się Czesław Malodługi.
- 5 0
-
2024-02-22 11:11
(5)
jakies 10 lat temu przeczytalem podobny obrazliwy komentarz i od tamtego czasu zawsze jak jade obwodnica, jade rowniotko z tirem. pamietajcie kazda akcja powoduje reakcje, moja reakcja to blokowanie lewego pasa, wasza i**otyczne komentarze. wiem, ze tak sie nie powinno i jest to niezgodne z przepisami ale mam to w d. pozdrawiam i zycze spokojnej jazdy obwodowa
- 29 28
-
2024-02-22 21:28
No doprawdy masz się czym chwalić! :/
- 2 0
-
2024-02-22 11:43
Tak powinni reagować wszyscy. (3)
Masz za sobą frustrata? Wyprzedzamy powolutku.
- 32 9
-
2024-02-24 09:40
Wyprzedzanie dozwoloną prędkością i zachowanie odpowiedniego dystansu przy wieżdżaniu na prawy pas, jest zgodny z przepisami.
- 0 0
-
2024-02-23 19:17
Taaaa (1)
Czyli kazdej pi....dzie jadącej 40 zajechać i pędzić 15
- 0 0
-
2024-02-24 09:44
Prędkość ciężarówki.
Pisała że wyprzedzała prędkością 100 km a tam taka prędkość obowiązuje. Pokaż ciężarówkę jadącą mniej niż 80.
- 0 0
-
2024-02-22 10:52
dla tej pani...miala czas aby gadac i sie uzalac, nie miala czasu na kierowanie i hamowanie (2)
- 24 50
-
2024-02-23 19:19
Ona (1)
Ona tylko SMS musiała napisać więc nie mogła zjechać
- 1 2
-
2024-02-24 09:45
Niedoświadczony kierowca takich numerów nie robi.
- 0 0
-
2024-02-22 10:49
Może chciała zjechać, ale bejca była szybsza.
- 54 4
Wszystkie opinie
-
2024-05-01 18:31
Lewy Pas!!!!!
Lewy ,Pas jest do wyprzedzania ,a nie blokowania !!!Masz wyprzedzić i ustąpić miejsca innym .
- 0 0
-
2024-02-27 02:22
Dlaczego nie zmieniłeś pasa na prawy po zakończeniu manewru wyprzedzania? Niedorozwiniety jesteś? Znasz przepisy? Sprawca wypadku jest tylko i wyłącznie jeden. Ty psie.
- 0 0
-
2024-02-26 15:04
Niech sobie Policja analizuje dopóki w Polsce będą takie kary to ludzie będą tak nadal robić
Gdy następstwem spowodowania zagrożenia w ruchu drogowym jest naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia innej osoby, sprawca podlega karze grzywny w wysokości nie niższej niż 1,5 tys. zł.
Czytaj więcej na: https://moto.trojmiasto.pl/BMW-wyhamowalo-przed-innym-autem-na-obwodnicy-a-to-rozbilo-sie-o-barierke-Co-grozi-kierowcy-n186662.html- 0 0
-
2024-02-23 17:34
Marek (4)
Hej mistrzowie że starych passatów i bmw hajtujących kobietę z toyoty dlaczego nie zjechała na prawy pas. Ponieważ na nim już był wariat z bmw który wbił się szybko przed zderzak ciężarówki na prawym pasie i zasuwał na maxa, wiec babka nie miała miejsca gdzie zjechać, co potwierdził już kietowca ciezarowki.. Zresztą to można odczytać z filmu, ale jak widać dla mistrzów prostej ilewego pasa którzy zajeżdżają innym drogę bo zostawili bezpieczną odległość przed autem z przodu to nid do pomyślenia do waszych ograniczonych mózgów.
Zresztą to widać po tych krytykujących tą kobietę ze to idioci drogowi, którzy nie powinni mieć prawka.- 3 2
-
2024-02-24 09:59
skoro on patrafil tam zjechac, to bylo przedtem pelno miejsca...slodka panienka jako pierwszy wyprzedzila ciezarowke (2)
i nie umiala / nie potrafila zjechac na prawy pas
- 0 1
-
2024-02-25 19:28
(1)
Więcej wyrozumiałości, każdy był kiedyś początkujący. Powinniśmy sobie pomagać i być życzliwsi na drodze. Dużo przyjemniej by się jeździło.
- 0 0
-
2024-02-26 13:55
oczywiście więcej wyrozumiałości taka tępa dzida weźmie mnie na maskę na przejeździe rowerowym to trochę wyrozumiałości może się uczyć jeździć na moich gnatach może mi oj..ć samochód na parkingu i potem odjechać bo pomyli taka lebioda gaz z hamulcem może wpaść na chodnik i pozabijać ludzi bo spanikuje jak jej piesek wybiegnie na jezdnię i zacznie nią nosić po całej drodze. Daj sobie spokój z tą gadkę typie irytuje mnie ten przesadyzm i to żałosne promowanie takiej drogowej nieudolności takiego nieuctwa nieudacznictwa beznadziejnej powolnej usypiającej jazdy zapala się zielone to podrap się po głowie pomyśl o wrzuceniu jedynki i po 20 sekundach ruszaj wszak ważne żebyś tylko ty na zielonym zdążył inni mogą przecież poczekać. Jedziesz ekspresówką 80 i nagle chcesz wyprzedzać luzik zajedź drogę temu który jedzie 120-130 gdy on już jest prawie w martwym polu przrecież to on ma na ciebie uważać ty sobie możesz wyhamować go o połowę bo lebioda drogowa ma prawo wyprzedzać ma prawo też jechać 10 km lewym pasem bo w odstępach 600m jadą od siebie tiry i przecież lebioda na prawy nie zjedzie bo po co
- 0 0
-
2024-02-25 01:48
Jeśli chciała zmienić pas na prawy mając samochód z tyłu "na zderzaku" powinna zasygnalizować chęć zmiany pada dojeżdżając do początku tira. Gdyby tak zrobiła to kierowca bmw na pewno by się na ten pas nie wbił żeby ją wyprzedzić. Ewidentnie pani blokowała lewy pas nie mając zamiaru zjechać na prawy. Jeżdżę obwodnicą codziennie i taka jazda 100 albo i wolniej lewym padem jest nagminna. Na autostradzie jakoś to w miarę działa, a jak tylko ludzie przejadą przez bramki to trzymają się tylko lewego pasa bo za 5km może jechać tir 70km/h więc lepiej jechać 90 lewym przez całą obwo..
- 0 2
-
2024-02-24 11:29
(2)
a to nieudolne zero które wpadło w poślizg co nic?Wszystko ok było?
- 0 2
-
2024-02-24 14:57
Masz na myśli swój poślizg umysłowy na poziom zero? (1)
Faktycznie, nie wszystko jest ok, ale mam nadzieję że przynajmniej nie stwarzasz zagrożenia dla zdrowia i życia innych.
- 1 1
-
2024-02-26 13:46
nie biedaku mam na myśloi tę spłodzoną pod latarnią tępą s..cz która kompletnie nie potrafi jeździć samochodem jakim cudem takie dno i taki śmieć ludzki uzyskał prawo jazdy?
- 0 0
-
2024-02-24 11:20
Po co ta Pani porusza się lewym pasem ?!?!? (2)
Bo lubi !!!! Dla mnie jedna osoba jest winna osoba blokująca lewy pas.
Mam nadzieję, że ubezpieczalnie nie wypłaci Pani odszkodowania za bezzasadne poruszanie się Pasem lewym który na drogach ekspresowych ma swoje , szczególne zadanie- 0 2
-
2024-02-24 14:56
Proponuję dogłębniej przeanalizować przepisy... (1)
I odnieść do sytuacji w tym konkretnym czasie i miejscu, zamiast pisać dyrdymały.
- 1 0
-
2024-02-26 13:45
dyrdymał to ta daremna s..cz ciekawe dlaczego nikt nie podał jej tablicy rejestracyjnej chciałbym wiedzieć żeby na takie dno na drodze po prostu uważać
- 0 0
-
2024-02-22 10:40
Powinien płacić ze swojej kieszeni za to co zrobił (7)
A zarzut powinien być zagrożenie katastrofą w ruchu lądowym. Przeciez w przypadku dzwona byłby istny karambol !
- 83 29
-
2024-02-22 10:47
a co zrobil? wyprzedzil z prawej, bo baba blokowala lewy pas? (5)
- 3 15
-
2024-02-22 10:54
(1)
jest w artykule co zrobił
- 3 0
-
2024-02-26 13:43
nic nie zrobił
- 0 0
-
2024-02-22 10:53
Normalny jesteś? (1)
Nie wiesz co to jest zajechanie drogi i celowe ostre hamowanie ?
- 8 0
-
2024-02-26 13:43
to ona si.ę rozbiła bo głupia k..rwa szarpie kierownicą jak wariatka
- 0 0
-
2024-02-22 10:57
Mógł spokojnie jechać prawym, był cały wolny. Ona wyprzedzała ciężarówkę, nie mogła od razu wbić się jej przed maskę. Może Ty tak robisz, ale wtedy jesteś zagrożeniem dla innych uczestników. Następnie zajechał jej drogę, ostro hamował a później spokojnie odjechał.
- 12 2
-
2024-02-22 14:11
Zlicytowac d**ilowi rafalkowi
BMW to mu sie odechce na przyszlosc
- 1 0
-
2024-02-22 10:38
Niestety Pani nie posiada jeszcze umiejętności prowadzenia auta - potrafi na razie je tylko obsługiwać (81)
Różne sytuacje zdarzają się na drodze. Najgorsze co można wtedy zrobić to gwałtowne ruchy kierownicą. Niestety widać, że coraz więcej takich kierujących, którzy nie mają żadnego instynktu samozachowawczego na drodze.
- 340 290
-
2024-02-22 11:43
prawda (2)
Zgadzam sie, wedlug mnie ten manewr byl niepotrzebny. Widac, ze zanim wykonala ten manwer wyrownala z nim predkosc wiec nie doszlo by do kolizji z bmw. Mimo wszystko gardze takimi zachowaniami i jak zwykle marka samochodu to nie przypadek.
- 31 4
-
2024-02-22 12:17
Pani była początkującym kierowcą więc mogła coś zrobić nie tak... (1)
a gosc jak zwykle z BMW jest zwykłym d...m (wczoraj też miałem takiego wlekł się lewym pasem jak z prawej podjechałem to need for speed mu się załączył i zajeżdzanie - film wysłany już gdzie trzeba)... pamiętajcie nie wszyscy w GTA czy NFS grali i mają doswiadczenie i opanowanie w takich sytuacjach (zreszta 80% z Was komentujących sama nie wie co by zrobiła). Dajcie luz winny jest gość ale jazda lewym bo mogła zjechać też lekko przesada ale początkującemu więcej wolno... wyprzedzasz takiego i jedziesz dalej...
- 9 1
-
2024-02-26 13:40
oczywiście tego typu k..rwy codziennie robią coś nie tak wystarczy wsiąść np na rower przejechać się ścieżkami rowerowymi och ameba zajechała drogę no przecież ma listek uczy się ma prawo ci połamać gnaty ma prawo zastawić skrzyżowanie ma prawo pomylić gaz z hamulcem ma prawo być rąb.ną drogową pierdołą powodującą zagrożenie
- 0 0
-
2024-02-22 10:56
I ma prawo się uczyć na drodze jak każdy (10)
Jak każdy inny - kobieta, mężczyzna, młody i stary, emerytka i niedzielny kierowca. Drogi publiczne to nie tory tylko dla profesjonalistów.
- 54 18
-
2024-02-22 11:19
(8)
No nie. Uczyć się ma prawo z instruktorem na siedzeniu obok, albo na zamkniętym terenie. Na drodze publicznej nie ma prawa. Musi być gotowa na reakcję. Na inny samochód, na wybiegające zwierze czy pieszego!
- 13 45
-
2024-02-22 11:27
tak zakładając, kierowca BMW byl niedouczony, bo zachowywal się tak, jakby byl sam na drodze (3)
Szybka jazda, mruganie swiatlami, zajezdzanie drogi to zachowania nie tylko chamskie ale i niebezpieczne. Nie ma tu zadnego powodu aby się tak zachowywac
- 44 0
-
2024-02-22 11:36
(2)
Nikt tego nie podważał. Jednak chwalenie kierowcy z kamerką jakby zachowywała się prawidłowo.... jest conajmniej śmieszne.
- 5 15
-
2024-02-22 11:56
(1)
To już nie wolno wyprzedzać TIRów?
- 5 5
-
2024-02-26 13:38
nie wolno majtać kierownicą jak porąb./.na
- 0 0
-
2024-02-22 12:03
No nie. Na kursie na prawo jazdy to się uczy obsługi samochodu, jak nazwałeś, a nie umiejętności kierowania w każdych warunkach. Tego się nabywa z doświadczeniem.
- 7 1
-
2024-02-22 11:45
ile godzin kursów powinien zaliczyć kierowca BMW?
- 12 3
-
2024-02-22 11:39
I ile Twoim zdaniem powinna przejechać godzin z instruktorem?
100, 200, 10000, 1000000??
- 14 2
-
2024-02-22 11:21
albo d**ila. A doświadczenie nabiera się latami, a nie w Lce...
- 22 2
-
2024-02-26 13:37
tak deb..lu ma prawo się uczyć np powodując zagrożenie?
- 0 0
-
2024-02-22 10:45
(23)
Pytanie, co taka osoba robiła na lewym pasie, skoro prawy był pusty?
- 36 36
-
2024-02-22 10:53
(4)
Wyprzedzała ciężarówkę, co widać na filmiku. Ze względów bezpieczeństwa nie mogła wjechać jej od razu przed maskę. Co robiło BMW na lewym pasie, skoro prawy wolny?
- 28 9
-
2024-02-26 13:31
jooo wyprzedzała tego typu głupie k..rwy wyprzedzają i wyprzedzają i potem za kilometr widzą inną ciężarówkę to po co wracać na prawy pas przecież za kwadrans będą znowu wyprzedzać
- 0 0
-
2024-02-22 11:02
(2)
A bmka mogła?
- 15 2
-
2024-02-22 18:02
ile koni i jakie przspieszenie ma BMW a jakie Yaris
porównaj parametry aut poczytaj z fizyki jak wyglada przyspieszanie przy100 na godzine ile mocy trzeba i poznasz odpowiedz na swoje pytanie czy bmka mogła a yariska niebardzo
- 1 1
-
2024-02-22 12:06
Myślisz że BMKa zachowała 50m od Yarisa i 50m od TIRa?
- 6 2
-
2024-02-22 10:56
miejsce (9)
zapewne chcąc wyprzedzać sznur aut, miała to miejsce zostawić dla kogoś, kto ma potencjalnie szybsze auto? No bo jak BMW jedzie to trzeba zrezygnować z wyprzedzania, czyli uciec z sznura aut wyprzedzającego wolniejsze ;) Bo BMW szybsze? Dorośnij. To, że auto jest na lewym pasie i trzyma dystans do auta przed to prawidłowe zachowanie w tym przypadku. Tylko burak w takiej sytuacji wyprzedza i zajeżdża drogę.
- 43 9
-
2024-02-22 11:00
(7)
W PL obowiązuje ruch prawostronny. Czego nie rozumiesz?
- 11 22
-
2024-02-22 11:10
(6)
no właśnie, co bmw robiło na lewym?
- 27 3
-
2024-02-22 11:28
(3)
Wyprzedzało, co uniemożliwiła kierująca toyotą. To co zaszło potem to inna sprawa.
- 2 15
-
2024-02-22 12:18
(1)
jak inna jak nic by nie zaszło jakby jechał prawym
- 3 0
-
2024-02-22 18:10
na prawym było BMW
jak ta toyota miała zjechać na prawy jak BMW jechało slalomem
- 1 0
-
2024-02-22 11:39
Czyli teraz wszyscy jadący za BMW powinni wyprzedzić je po prawej?
- 7 0
-
2024-02-22 11:24
(1)
Pytanie trolla.
- 2 7
-
2024-02-22 12:05
Bardzo dobre pytanie.
Masz pretensje do innych że jadą lewym kiedy prawy jest wolny, bo Ty chcesz robić dokładnie to samo i Ci przeszkadzają?- 5 1
-
2024-02-22 11:31
Co mnie obchodzi czy ktoś ma szybsze auto
ograniczenia prędkości są dla wszystkich osobówek jednakowe
- 19 1
-
2024-02-22 10:54
(3)
wyprzedzała ciągnik siodłowy z naczepa zwanych przez laików TIRem początek filmu niedouczony trollu
- 19 7
-
2024-02-22 11:01
(2)
A to ciekawe, niedouczony trollu, że bmw wyprzedzał ją prawą stroną! Gdzie więc ten mityczny ciągnik?
- 11 15
-
2024-02-22 11:31
Można wyprzedzać prawą na 2-pasmowej jezdni o 1 kierunku ruchu (1)
- 5 0
-
2024-02-22 11:38
Ale nie można wracać na lewy po takim wyprzedzeniu, jeżeli prawy jest pusty.
- 12 1
-
2024-02-22 11:33
Wyprzedzała
Też w pierwszej chwili mi się tak wydawało, ale po wyprzedzeniu mogła zauważyć BMW wyprzedzające ją prawym pasem. Niektórym trudno ocenić długość własnego pojazdu i potrzebują trochę więcej czasu aby wrócić na prawy pas. Drogi są dla wszystkich, młodych, starchy, doświadczonych i niedoświadczonych.
Pamiętajmy LEWY do wyprzedzania.- 18 4
-
2024-02-22 11:21
Masz na myśli BMW? No wlasnie co on robił na lewym pasie i po co go zmieniał?
- 25 4
-
2024-02-22 10:57
może nie zjechała na żyletki po TIRa
za to BMW od razu wyskoczyło na prawy na żyletki?
- 25 4
-
2024-02-22 10:52
Odpowiedź: nie był pusty.
Najpierw był na nim TIR, potem frustrat w BMW.
- 33 9
-
2024-02-22 10:40
prawo jazdy (11)
się zdaje egzamin z przepisów, a nie z brake checków
- 31 1
-
2024-02-22 11:03
no tak.. .z przepisów to część teoretyczna (9)
a potem zdaje się praktyczą - i to ją większość olewa ;)
prowadzić trzeba umieć, jak nie to do nauki!- 9 2
-
2024-02-22 11:09
(7)
czy na placu jest test z brake checków? czy na mieście jest test z brake checków? jak ja zdawałem, to było parkowanie, skrzyżowania i skręty, a nie buractwo w bmw na zaliczenie
- 9 0
-
2024-02-22 11:29
(6)
A jak wybiegnie dziecko za piłką na jezdnie to też nie będzie umiała wyhamować bądź ominąć?
- 4 7
-
2024-02-22 11:54
Dlatego w strefie zamieszkanej, gdzie coś takiego może się zdarzyć, jeździ się 20km/h a nie 100km/h (1)
Po obwodnicy dzieci z piłkami nie biegają.
- 11 2
-
2024-02-26 13:29
ale zwierzę się deklu może pojawić i co?
- 0 0
-
2024-02-22 13:01
(1)
dziecko z piłka na obwodnicy? aaaa na zwykłej ulicy gdzie przepisy dopuszczaja predkosc maksymalna 50 KM/H? to nie uwazasz ze tam auto zachowa sie inaczej przy naglym hamowaniu,niz przy hamowaniu na obowdnicy jadac zpredkoscia 100KM/H? ja nie rozumiem co wy ludzie tu pie**ycie...babka nic nie zawiniła, zwinił mały ptaszek w spodniach pajaca z bwm a wy go bronicie, no nie potrafie tego zrozumiec, po porostu! banda kmiotów!
- 4 1
-
2024-02-23 03:59
Bo jesteś tępy, kierująca toyota powinna zjechać na prawy pas, w dodatku nie panikować gdy jej bmw zajechało drogę, a jak już to uderzyć w nie, gdyby coś jechało na prawym to ładnie by grzmotnęła. Polscy kierowcy w większości myśleć nie potrafia, tu kumulacja, toyota bez umiejętności i bmw d**il.
- 1 0
-
2024-02-22 12:08
ale jak wybiegnie dziecko jak dziecko siedzi z tyłu....Bareja
- 1 0
-
2024-02-22 11:47
a zdałeś na to test na egzaminie praktycznym?
- 3 1
-
2024-02-22 11:38
nie przypominam sobie frustratów w bmw na moim egzaminie na prawko
- 8 1
-
2024-02-26 13:29
prawo jazdy się zdaje z umiejętności prowadzenia pojazdów i myślenia za kółkiem
- 0 0
-
2024-02-22 14:34
skończ z tym victim blaming
Pani jedzie spokojnie i normalnie, a wypadek spowodował bmw- 5 4
-
2024-02-22 11:38
A jaki ma to związek ze sprawą? (9)
Gdyby nie hamował to by nie wpadła w poślizg.
- 35 2
-
2024-02-22 11:42
Gdyby jechała pasem prawym (8)
Nie byłoby problemu ale to trzeba brać pod uwagę że nie jest się samym na drodze i myśleć
- 13 33
-
2024-02-22 11:47
Miała jechać pod naczepą TIRa? (4)
Czy zepchnąć na pobocze tego i**otę w BMW, który się wcisnął, jak tylko skończyła wyprzedzać ciężarówkę?
- 10 7
-
2024-02-22 11:52
miała (3)
wystarczającą ilość czasu aby zjechać na prawy pas.
- 11 14
-
2024-02-22 12:11
Od minięcia TIRa do wyprzedzenia przez BMW miała raptem 150m, widać słupki. (1)
- 5 2
-
2024-02-22 14:32
A ciężarówka w miejscu nie stała
- 2 0
-
2024-02-22 12:55
No, moze miała, ale nie zjechała
Czy to, że ktoś jedzie tym pasem, a nie innym uprawnia do wymierzenia mu fizycznej kary i narażenia zdrowia i życia? To jest normalne? A może lepiej olać i - jak się tak spieszy - zjechać na pas obok i pojechać dalej? Jak by co - to są pytania retoryczne.
- 4 0
-
2024-02-22 13:06
Wyprzedzała ciężarówkę
Wyprzedzała ciężarówkę z prędkością ok 100 km/h, a tam jest właśnie ograniczenia prędkości do 100 km/h. Gdyby kierowca BMW nie przekroczył dozwolonej prędkości, to by nic się nie stało.
- 3 0
-
2024-02-22 12:01
Może nie zmieniła pasu na prawy bo bmw zaczęło ją wyprzedzać. Pamiętajmy też, że to początkujący kierowca jest i mogła chcieć zwiększyć dystans od ciężarówki.
- 20 6
-
2024-02-22 11:45
gdyby BMW jechało prawym
to też by nie było
- 12 3
-
2024-02-22 11:12
.. a kierowca BMW omal nie zabił niedoświadczonej kierowniczki... (2)
- 51 3
-
2024-02-22 12:01
...kierownicy. (1)
- 3 0
-
2024-02-22 13:07
kierownicującej
- 0 0
-
2024-02-22 12:44
Gdybys umial czytac (kierowca BMW?) to przeczytalbys ze kobieta byla poczatkujacym kierowca i uwaga - zeby to zaznaczyc nakleila zielony listek. Ostatnio byl chyba smiertelny wypadek po tym jak jakis obrazony krol szos przyhamowal w ten sposob...
- 3 0
-
2024-02-22 10:50
Tym bardziej prowokowanie tego typu sytuacji (9)
jest karygodne! :/
- 28 16
-
2024-02-22 10:56
prowokowała, bo jechała sobie zgodnie z przepisami? (8)
między węzłami Chwarzno i Wielki Kack jest ograniczenie do 100 km/h
- 50 11
-
2024-02-22 12:03
Nie, nie!
Miałem na myśli oczywiście kierowcę BMW!!! Jego prowokację! Mógł sobie wyprzedzać prawą stroną, jeśli niecierpliwy, ale nie miał prawa jej hamować przed maską! Był niedawno jeden taki śmiertelny, dość głośny przepadek.
- 4 0
-
2024-02-22 11:26
(2)
Nie bawmy się w używanie słowa prowokacja, ale tak, jechała niezgodnie z przepisami. Gdy zakończyła wyprzedzanie i prawy pas był zupełnie pusty. Zachowanie kierowcy bmw jest karygodne, ale czy kierowca z kamerką i jego brak umiejętności są bezpieczniejsze ?
- 10 23
-
2024-02-22 11:48
Nie był pusty.
Było na nim BMW.
- 13 3
-
2024-02-22 11:39
Myślę ze tak. Po prostu jechała lewym pasem ruchu i wszystko
- 3 3
-
2024-02-22 11:07
Lewy pas służy do wyprzedzania! (3)
Skończyła wyprzedzać, to powinna zjechać na prawy. A jak nie ma warunków do wyprzedzania, to nie powinna zaczynać manewru!
- 21 34
-
2024-02-22 11:39
Manewr wyprzedzania kończy się w przepisowej odległości
- 15 1
-
2024-02-22 11:21
W takim razie dlaczego BMW wróciło na lewy, zamiast jechać prawym?
Jesteś tym burakiem z BMW?
- 35 4
-
2024-02-22 11:10
frustrat w bmw 500 m za tobą
nie jest brakiem warunków
- 30 1
-
2024-02-22 12:00
Pani była początkującym kierowcą
I widać, że niestety niepotrzebnie spanikowała. Aczkolwiek jak dla mnie to pełną odpowiedzialność ponosi burak z bmw.
- 43 7
-
2024-02-22 11:41
oj,oj
może i nie posiada umiejęntności wychodzenia z opresji ale nie ona jest winna wypadkowi tylko kierowca BMW który jest przyczyną Kierowców BMW i AUDI wysyłać na dodatkowe badania ale psychologiczne
- 31 6
-
2024-02-22 10:59
ostatnio w leźnie zginął kierowca (3)
bo facet w ciężarówce własnie sobie tak ostro skręcił kierownicą, żeby nie zderzyć się z samochodem przed sobą, gdzie różnice prędkości są najmniej połowę mniejsze niż na czołówkę... zamiast rozwalić komuś zderzak, zabił człowieka
- 21 0
-
2024-02-22 11:05
ciężarówka również zabiłaby by tego przed sobą, trochę wyobraźni (1)
- 1 12
-
2024-02-22 11:39
Jak sama nazwa wskazuje, kierownica służy nie tylko do skręcania w lewo. Mógł skręcić w prawo i tylko on by poniósł konsekwencje swojego wyboru a tak zginął człowiek
- 7 0
-
2024-02-22 11:17
Niech zgadnę, ciężarówka ścinała zakręt i kierowca zdziwił się że po przeciwnym pasie drogi ktoś się porusza... zachowanie wręcz nagminne.
- 5 3
-
2024-02-22 10:38
kalectwo z tojotki sie nauczyła i wiecej tego nie zrobi :) (3)
pieknie :)
- 58 82
-
2024-02-22 10:52
(1)
Czyli na drodze ma panować prawo większego i silniejszego? Czekaj, na Ciebie też przyjdzie kiedyś kolej. Na każdego cwaniaka znajdzie się jeszcze większy cwaniak.
- 19 8
-
2024-02-26 13:28
nie silniejszego ale tego typu bezmózgowe łajzy jak ta pani powodują masę zagrożenia dla innych wokół właśnie swoją głupią bezmózgową jazdą i brakiem umiejętności
- 0 0
-
2024-02-22 10:57
Polecam driftera ze Szczecina, marka całkiem przypadkowa. Też "myślał" jak Ty :)
- 7 0
-
2024-02-22 10:36
(27)
To powinno być bezwzględne więzienie i tylko nieuchronność kary niezależnie od pozycji, dochodów itp. poprawiłoby bezpieczeństwo na drogach.
- 287 63
-
2024-02-22 11:34
(6)
Jeśli piszesz o mamuśce z Toyoty to pełna zgoda. Bo miała zielony listek? I co jeszcze? Paszport Polsatu? Jak nie umie jeździć to niech w domu siedzi albo jedzie komunikacją miejską.
- 8 29
-
2024-02-22 12:35
W ktorym miejscu nie umie jezdzic? (1)
Jechala przepisowo 100km, zachowując bezpieczny dystans. Nie ma przepisu mówiącego po jakim dystansie od wykonania manewru wyprzedzania nalezy zjechac na pas prawy. To tylko zalecenie, nie nakaz. A z racji listka, powinna byc traktowana z rezerwą niewiele mniejszą niz ci z L, szczegolnie przez doswiadczonych januszy w dresach w silnych autach, z amstaffem w bagazniku.
- 7 2
-
2024-02-26 13:27
po jej reakcji widać że ta s..cz kompletnie nie umie jeździć samochodem
- 0 0
-
2024-02-22 16:05
buzia tam cichutko bo wylapiesz i sie skonczy dzien dziecka
- 0 0
-
2024-02-22 12:42
nie umie jeżdzić??? deb... z bmw zajechał a ty piszesz o dziewczynie...dramat, pewnie kolejny ......... z bmw
- 4 1
-
2024-02-22 12:41
ciekawe jakbym cię spotkał paj... czy tez byś był taki mądry
- 5 0
-
2024-02-22 12:25
Za to Rafałek pięknie pojechał. Mistrz kierownicy prawdziwy. A teraz portki ma pełne ;)
- 7 0
-
2024-02-22 10:52
(11)
bmw dało wyrazny sygnał że zaczyna hamowanie. Pacjentka, ciągle jadąca skrajnym lewym pasem, powinna dostać mandat. Zielony listek nie zwalnia z przestrzegania przepisow i kultury jazdy.
- 21 57
-
2024-02-22 11:09
mandat za wyprzedzanie tira? (4)
- 10 3
-
2024-02-22 12:08
Po wyprzedzeniu (3)
jechała dalej lewym zamiast zjechać. Bmw wyprzedziło ja prawidłowo, po czym chamsko zajamowalo- dyskusyjna sprawa, czy uda się udowodnić celowość, bo przed bmw tez hamowali.
Ale w skrócie- jeśli ktoś wyprzedza Cie swobodnie prawym pasem, co jest w Polsce legalne, to znaczy, że Ty robisz coś nie tak:)- 1 10
-
2024-02-22 12:29
Od kiedy to wyprzedza sie prawym pasem ? (2)
Do tego zajezdzając droge i hamując? Pani w toyocie nie musiala od razu zjechac na prawy, jechala przepisowo. A, ze powinna byla zjechac zaraz po wyprzedzeniu na prawy to wynika z kultury jazdy, nie z przepisów.
- 3 2
-
2024-02-22 13:22
Zakazu nie ma (1)
Można wyprzedzać prawym pasem. Masz prawo jazdy?
- 0 0
-
2024-02-22 13:24
Wyprzedzić można. Wrócić na lewy - już nie.
Masz prawo jazdy?
- 2 0
-
2024-02-22 11:26
"nie zwalnia z przestrzegania przepisow i kultury jazdy" rozumiem że według ciebie ten id... z bmw posiadał kulturę jazdy?
- 23 2
-
2024-02-22 11:25
dało wyrazny sygnał ??? widzę że kolejny przygł... jak ten z bmw....masakra
- 18 4
-
2024-02-22 10:53
(1)
bmw nie dało wyraźnego sygnału, że zmienia pas na lewy. płyn w kierunkach trzeba uzupełnić.
- 35 2
-
2024-02-22 11:14
ci z BMW mają ręce w gipsie i nie mogą obsługiwać kierunkowskazów
- 23 3
-
2024-02-22 11:14
Tak dało wyraźny sygnał długimi jak siedziało jej na pupie.
Takich głąbów powinni eliminować na stałe z dróg. Niektórzy chyba przedłużają sobie tym sposobem męskość. Przynajmniej teoretycznie.
- 38 4
-
2024-02-22 11:13
BMW nigdy nie daje wyraznych sygnałów
- 19 4
-
2024-02-22 12:27
tzw wolne sądy nie zrobią krzywdy nikomu z bwm
gdzie kierowca który zabił rodzinę na A1??
- 3 1
-
2024-02-22 12:26
na
tablica rejestracyjna pl sa dane fb do wlasciciela bemki, jechac z typem normalnie...
- 4 0
-
2024-02-22 12:01
Info (2)
Bezwzględne ale dla Toyoty
- 7 17
-
2024-02-22 12:25
A za co dla toyoty?
Wina ewidentna kierowcy kultowego już bmw.
- 6 1
-
2024-02-22 12:20
nie, pani z toyoty popełniła tylko wykroczenie
kierowca BMW przestępstwo
- 9 4
-
2024-02-22 11:28
dla tego co jechał lewym? (1)
tak do wiezienia go!
- 9 9
-
2024-02-22 11:35
Tego w BMW? Jak najbardziej.
Czy jego jazda lewym w dokładnie tych samych warunkach to już zupełnie co innego?
- 7 2
-
2024-02-22 11:29
dla tej pani? popieram
- 5 15
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.