BMW zajeżdża drogę i wyhamowuje inne auto
22 lutego 2024 (997 opinii)Kierujący BMW zajechał drogę i wyhamował inne auto na obwodnicy Trójmiasta. Kierująca samochodem wpadła w poślizg i uderzyła w barierkę.
Więcej na ten temat
Opinie (997) ponad 20 zablokowanych
-
2024-02-22 10:36
(27)
To powinno być bezwzględne więzienie i tylko nieuchronność kary niezależnie od pozycji, dochodów itp. poprawiłoby bezpieczeństwo na drogach.
- 287 63
-
2024-02-22 10:52
(11)
bmw dało wyrazny sygnał że zaczyna hamowanie. Pacjentka, ciągle jadąca skrajnym lewym pasem, powinna dostać mandat. Zielony listek nie zwalnia z przestrzegania przepisow i kultury jazdy.
- 21 57
-
2024-02-22 10:53
(1)
bmw nie dało wyraźnego sygnału, że zmienia pas na lewy. płyn w kierunkach trzeba uzupełnić.
- 35 2
-
2024-02-22 11:14
ci z BMW mają ręce w gipsie i nie mogą obsługiwać kierunkowskazów
- 23 3
-
2024-02-22 11:09
mandat za wyprzedzanie tira? (4)
- 10 3
-
2024-02-22 12:08
Po wyprzedzeniu (3)
jechała dalej lewym zamiast zjechać. Bmw wyprzedziło ja prawidłowo, po czym chamsko zajamowalo- dyskusyjna sprawa, czy uda się udowodnić celowość, bo przed bmw tez hamowali.
Ale w skrócie- jeśli ktoś wyprzedza Cie swobodnie prawym pasem, co jest w Polsce legalne, to znaczy, że Ty robisz coś nie tak:)- 1 10
-
2024-02-22 12:29
Od kiedy to wyprzedza sie prawym pasem ? (2)
Do tego zajezdzając droge i hamując? Pani w toyocie nie musiala od razu zjechac na prawy, jechala przepisowo. A, ze powinna byla zjechac zaraz po wyprzedzeniu na prawy to wynika z kultury jazdy, nie z przepisów.
- 3 2
-
2024-02-22 13:22
Zakazu nie ma (1)
Można wyprzedzać prawym pasem. Masz prawo jazdy?
- 0 0
-
2024-02-22 13:24
Wyprzedzić można. Wrócić na lewy - już nie.
Masz prawo jazdy?
- 2 0
-
2024-02-22 11:13
BMW nigdy nie daje wyraznych sygnałów
- 19 4
-
2024-02-22 11:14
Tak dało wyraźny sygnał długimi jak siedziało jej na pupie.
Takich głąbów powinni eliminować na stałe z dróg. Niektórzy chyba przedłużają sobie tym sposobem męskość. Przynajmniej teoretycznie.
- 38 4
-
2024-02-22 11:25
dało wyrazny sygnał ??? widzę że kolejny przygł... jak ten z bmw....masakra
- 18 4
-
2024-02-22 11:26
"nie zwalnia z przestrzegania przepisow i kultury jazdy" rozumiem że według ciebie ten id... z bmw posiadał kulturę jazdy?
- 23 2
-
2024-02-22 11:28
dla tego co jechał lewym? (1)
tak do wiezienia go!
- 9 9
-
2024-02-22 11:35
Tego w BMW? Jak najbardziej.
Czy jego jazda lewym w dokładnie tych samych warunkach to już zupełnie co innego?
- 7 2
-
2024-02-22 11:29
dla tej pani? popieram
- 5 15
-
2024-02-22 11:34
(6)
Jeśli piszesz o mamuśce z Toyoty to pełna zgoda. Bo miała zielony listek? I co jeszcze? Paszport Polsatu? Jak nie umie jeździć to niech w domu siedzi albo jedzie komunikacją miejską.
- 8 29
-
2024-02-22 12:25
Za to Rafałek pięknie pojechał. Mistrz kierownicy prawdziwy. A teraz portki ma pełne ;)
- 7 0
-
2024-02-22 12:35
W ktorym miejscu nie umie jezdzic? (1)
Jechala przepisowo 100km, zachowując bezpieczny dystans. Nie ma przepisu mówiącego po jakim dystansie od wykonania manewru wyprzedzania nalezy zjechac na pas prawy. To tylko zalecenie, nie nakaz. A z racji listka, powinna byc traktowana z rezerwą niewiele mniejszą niz ci z L, szczegolnie przez doswiadczonych januszy w dresach w silnych autach, z amstaffem w bagazniku.
- 7 2
-
2024-02-26 13:27
po jej reakcji widać że ta s..cz kompletnie nie umie jeździć samochodem
- 0 0
-
2024-02-22 12:41
ciekawe jakbym cię spotkał paj... czy tez byś był taki mądry
- 5 0
-
2024-02-22 12:42
nie umie jeżdzić??? deb... z bmw zajechał a ty piszesz o dziewczynie...dramat, pewnie kolejny ......... z bmw
- 4 1
-
2024-02-22 16:05
buzia tam cichutko bo wylapiesz i sie skonczy dzien dziecka
- 0 0
-
2024-02-22 12:01
Info (2)
Bezwzględne ale dla Toyoty
- 7 17
-
2024-02-22 12:20
nie, pani z toyoty popełniła tylko wykroczenie
kierowca BMW przestępstwo
- 9 4
-
2024-02-22 12:25
A za co dla toyoty?
Wina ewidentna kierowcy kultowego już bmw.
- 6 1
-
2024-02-22 12:26
na
tablica rejestracyjna pl sa dane fb do wlasciciela bemki, jechac z typem normalnie...
- 4 0
-
2024-02-22 12:27
tzw wolne sądy nie zrobią krzywdy nikomu z bwm
gdzie kierowca który zabił rodzinę na A1??
- 3 1
-
2024-02-22 10:36
Idealny przykład utrzymywania przepisowej i bezpiecznej odległości na obwodnicy
Zawsze znajdzie się mądrzejszy, który musi się wcisnąć.
- 45 7
-
2024-02-22 10:37
W naszym kraju nic mu nie grozi.
- 29 2
-
2024-02-22 10:38
Paniusia odebrała lekcję dotycząca obowiązującego w Polsce ruchu prawostronnego. (11)
- 75 97
-
2024-02-22 10:41
za to BMW nie odebrało (1)
- 21 7
-
2024-02-22 12:00
BMW odbierze mandat i polecą zniżki na OC
- 10 4
-
2024-02-22 10:50
(5)
Wyprzedzała ciężarówkę dzbanie. Miała od razu wjechać jej przed maskę? BMW też jakoś prawego pasa się nie trzymało. Pewnie jesteś takim samym burakiem jak kierowca beemki.
- 22 11
-
2024-02-22 10:54
skoro bmw mogla ja wyprzedzic z prawej, to ona miala miejsce na zjechanie na prawo (4)
- 12 17
-
2024-02-22 10:59
no jak skoro bmw wyprzedzało z prawej
- 11 5
-
2024-02-22 11:41
Nie miała miejsca, bo sekundę po wyprzedzeniu bmw już tam było!
- 10 4
-
2024-02-22 16:14
porównaj sobie jaki silnik ile koni ma BMW a ile Yaris
jakie jest Przyspieszenie do 100 i wtedy zadaj sobie takie pytanie dlaczego BMW mogło a Yaris nie , pomijając fakt ze BMW było z tyłu na prawym pasie
- 3 2
-
2024-02-22 18:25
Chetnie obejrzalbym nagranie z tira jak bmw wciska sie na centymetry a panna widzi to w lusterku i dlatego nie zjedza.
- 2 1
-
2024-02-22 10:55
Serio ? Ty tak serio, widać że szkoła nie była Ci po drodze, nie myślisz o skutkach, za Panią jechał ten TIR i by sobie nagle musiał zmienić pas bo coś na jego by się działo to odpowiedz sobie w małym rozumku co by się stało z kierowcą BMW i Yarisa.
- 4 1
-
2024-02-22 14:08
Za to Rafalek teraz
bedzie sr*l po gaciach w Sztumie
- 2 1
-
2024-02-22 16:28
ty bys odebral lekcje w postaci plaskuna na zywo XD
- 1 0
-
2024-02-22 10:38
kalectwo z tojotki sie nauczyła i wiecej tego nie zrobi :) (3)
pieknie :)
- 58 82
-
2024-02-22 10:52
(1)
Czyli na drodze ma panować prawo większego i silniejszego? Czekaj, na Ciebie też przyjdzie kiedyś kolej. Na każdego cwaniaka znajdzie się jeszcze większy cwaniak.
- 19 8
-
2024-02-26 13:28
nie silniejszego ale tego typu bezmózgowe łajzy jak ta pani powodują masę zagrożenia dla innych wokół właśnie swoją głupią bezmózgową jazdą i brakiem umiejętności
- 0 0
-
2024-02-22 10:57
Polecam driftera ze Szczecina, marka całkiem przypadkowa. Też "myślał" jak Ty :)
- 7 0
-
2024-02-22 10:38
Niestety Pani nie posiada jeszcze umiejętności prowadzenia auta - potrafi na razie je tylko obsługiwać (81)
Różne sytuacje zdarzają się na drodze. Najgorsze co można wtedy zrobić to gwałtowne ruchy kierownicą. Niestety widać, że coraz więcej takich kierujących, którzy nie mają żadnego instynktu samozachowawczego na drodze.
- 340 290
-
2024-02-22 10:40
prawo jazdy (11)
się zdaje egzamin z przepisów, a nie z brake checków
- 31 1
-
2024-02-22 11:03
no tak.. .z przepisów to część teoretyczna (9)
a potem zdaje się praktyczą - i to ją większość olewa ;)
prowadzić trzeba umieć, jak nie to do nauki!- 9 2
-
2024-02-22 11:09
(7)
czy na placu jest test z brake checków? czy na mieście jest test z brake checków? jak ja zdawałem, to było parkowanie, skrzyżowania i skręty, a nie buractwo w bmw na zaliczenie
- 9 0
-
2024-02-22 11:29
(6)
A jak wybiegnie dziecko za piłką na jezdnie to też nie będzie umiała wyhamować bądź ominąć?
- 4 7
-
2024-02-22 11:47
a zdałeś na to test na egzaminie praktycznym?
- 3 1
-
2024-02-22 11:54
Dlatego w strefie zamieszkanej, gdzie coś takiego może się zdarzyć, jeździ się 20km/h a nie 100km/h (1)
Po obwodnicy dzieci z piłkami nie biegają.
- 11 2
-
2024-02-26 13:29
ale zwierzę się deklu może pojawić i co?
- 0 0
-
2024-02-22 12:08
ale jak wybiegnie dziecko jak dziecko siedzi z tyłu....Bareja
- 1 0
-
2024-02-22 13:01
(1)
dziecko z piłka na obwodnicy? aaaa na zwykłej ulicy gdzie przepisy dopuszczaja predkosc maksymalna 50 KM/H? to nie uwazasz ze tam auto zachowa sie inaczej przy naglym hamowaniu,niz przy hamowaniu na obowdnicy jadac zpredkoscia 100KM/H? ja nie rozumiem co wy ludzie tu pie**ycie...babka nic nie zawiniła, zwinił mały ptaszek w spodniach pajaca z bwm a wy go bronicie, no nie potrafie tego zrozumiec, po porostu! banda kmiotów!
- 4 1
-
2024-02-23 03:59
Bo jesteś tępy, kierująca toyota powinna zjechać na prawy pas, w dodatku nie panikować gdy jej bmw zajechało drogę, a jak już to uderzyć w nie, gdyby coś jechało na prawym to ładnie by grzmotnęła. Polscy kierowcy w większości myśleć nie potrafia, tu kumulacja, toyota bez umiejętności i bmw d**il.
- 1 0
-
2024-02-22 11:38
nie przypominam sobie frustratów w bmw na moim egzaminie na prawko
- 8 1
-
2024-02-26 13:29
prawo jazdy się zdaje z umiejętności prowadzenia pojazdów i myślenia za kółkiem
- 0 0
-
2024-02-22 10:45
(23)
Pytanie, co taka osoba robiła na lewym pasie, skoro prawy był pusty?
- 36 36
-
2024-02-22 10:52
Odpowiedź: nie był pusty.
Najpierw był na nim TIR, potem frustrat w BMW.
- 33 9
-
2024-02-22 10:53
(4)
Wyprzedzała ciężarówkę, co widać na filmiku. Ze względów bezpieczeństwa nie mogła wjechać jej od razu przed maskę. Co robiło BMW na lewym pasie, skoro prawy wolny?
- 28 9
-
2024-02-22 11:02
(2)
A bmka mogła?
- 15 2
-
2024-02-22 12:06
Myślisz że BMKa zachowała 50m od Yarisa i 50m od TIRa?
- 6 2
-
2024-02-22 18:02
ile koni i jakie przspieszenie ma BMW a jakie Yaris
porównaj parametry aut poczytaj z fizyki jak wyglada przyspieszanie przy100 na godzine ile mocy trzeba i poznasz odpowiedz na swoje pytanie czy bmka mogła a yariska niebardzo
- 1 1
-
2024-02-26 13:31
jooo wyprzedzała tego typu głupie k..rwy wyprzedzają i wyprzedzają i potem za kilometr widzą inną ciężarówkę to po co wracać na prawy pas przecież za kwadrans będą znowu wyprzedzać
- 0 0
-
2024-02-22 10:54
(3)
wyprzedzała ciągnik siodłowy z naczepa zwanych przez laików TIRem początek filmu niedouczony trollu
- 19 7
-
2024-02-22 11:01
(2)
A to ciekawe, niedouczony trollu, że bmw wyprzedzał ją prawą stroną! Gdzie więc ten mityczny ciągnik?
- 11 15
-
2024-02-22 11:31
Można wyprzedzać prawą na 2-pasmowej jezdni o 1 kierunku ruchu (1)
- 5 0
-
2024-02-22 11:38
Ale nie można wracać na lewy po takim wyprzedzeniu, jeżeli prawy jest pusty.
- 12 1
-
2024-02-22 10:56
miejsce (9)
zapewne chcąc wyprzedzać sznur aut, miała to miejsce zostawić dla kogoś, kto ma potencjalnie szybsze auto? No bo jak BMW jedzie to trzeba zrezygnować z wyprzedzania, czyli uciec z sznura aut wyprzedzającego wolniejsze ;) Bo BMW szybsze? Dorośnij. To, że auto jest na lewym pasie i trzyma dystans do auta przed to prawidłowe zachowanie w tym przypadku. Tylko burak w takiej sytuacji wyprzedza i zajeżdża drogę.
- 43 9
-
2024-02-22 11:00
(7)
W PL obowiązuje ruch prawostronny. Czego nie rozumiesz?
- 11 22
-
2024-02-22 11:10
(6)
no właśnie, co bmw robiło na lewym?
- 27 3
-
2024-02-22 11:24
(1)
Pytanie trolla.
- 2 7
-
2024-02-22 12:05
Bardzo dobre pytanie.
Masz pretensje do innych że jadą lewym kiedy prawy jest wolny, bo Ty chcesz robić dokładnie to samo i Ci przeszkadzają?- 5 1
-
2024-02-22 11:28
(3)
Wyprzedzało, co uniemożliwiła kierująca toyotą. To co zaszło potem to inna sprawa.
- 2 15
-
2024-02-22 11:39
Czyli teraz wszyscy jadący za BMW powinni wyprzedzić je po prawej?
- 7 0
-
2024-02-22 12:18
(1)
jak inna jak nic by nie zaszło jakby jechał prawym
- 3 0
-
2024-02-22 18:10
na prawym było BMW
jak ta toyota miała zjechać na prawy jak BMW jechało slalomem
- 1 0
-
2024-02-22 11:31
Co mnie obchodzi czy ktoś ma szybsze auto
ograniczenia prędkości są dla wszystkich osobówek jednakowe
- 19 1
-
2024-02-22 10:57
może nie zjechała na żyletki po TIRa
za to BMW od razu wyskoczyło na prawy na żyletki?
- 25 4
-
2024-02-22 11:21
Masz na myśli BMW? No wlasnie co on robił na lewym pasie i po co go zmieniał?
- 25 4
-
2024-02-22 11:33
Wyprzedzała
Też w pierwszej chwili mi się tak wydawało, ale po wyprzedzeniu mogła zauważyć BMW wyprzedzające ją prawym pasem. Niektórym trudno ocenić długość własnego pojazdu i potrzebują trochę więcej czasu aby wrócić na prawy pas. Drogi są dla wszystkich, młodych, starchy, doświadczonych i niedoświadczonych.
Pamiętajmy LEWY do wyprzedzania.- 18 4
-
2024-02-22 10:50
Tym bardziej prowokowanie tego typu sytuacji (9)
jest karygodne! :/
- 28 16
-
2024-02-22 10:56
prowokowała, bo jechała sobie zgodnie z przepisami? (8)
między węzłami Chwarzno i Wielki Kack jest ograniczenie do 100 km/h
- 50 11
-
2024-02-22 11:07
Lewy pas służy do wyprzedzania! (3)
Skończyła wyprzedzać, to powinna zjechać na prawy. A jak nie ma warunków do wyprzedzania, to nie powinna zaczynać manewru!
- 21 34
-
2024-02-22 11:10
frustrat w bmw 500 m za tobą
nie jest brakiem warunków
- 30 1
-
2024-02-22 11:21
W takim razie dlaczego BMW wróciło na lewy, zamiast jechać prawym?
Jesteś tym burakiem z BMW?
- 35 4
-
2024-02-22 11:39
Manewr wyprzedzania kończy się w przepisowej odległości
- 15 1
-
2024-02-22 11:26
(2)
Nie bawmy się w używanie słowa prowokacja, ale tak, jechała niezgodnie z przepisami. Gdy zakończyła wyprzedzanie i prawy pas był zupełnie pusty. Zachowanie kierowcy bmw jest karygodne, ale czy kierowca z kamerką i jego brak umiejętności są bezpieczniejsze ?
- 10 23
-
2024-02-22 11:39
Myślę ze tak. Po prostu jechała lewym pasem ruchu i wszystko
- 3 3
-
2024-02-22 11:48
Nie był pusty.
Było na nim BMW.
- 13 3
-
2024-02-22 12:03
Nie, nie!
Miałem na myśli oczywiście kierowcę BMW!!! Jego prowokację! Mógł sobie wyprzedzać prawą stroną, jeśli niecierpliwy, ale nie miał prawa jej hamować przed maską! Był niedawno jeden taki śmiertelny, dość głośny przepadek.
- 4 0
-
2024-02-22 10:56
I ma prawo się uczyć na drodze jak każdy (10)
Jak każdy inny - kobieta, mężczyzna, młody i stary, emerytka i niedzielny kierowca. Drogi publiczne to nie tory tylko dla profesjonalistów.
- 54 18
-
2024-02-22 11:19
(8)
No nie. Uczyć się ma prawo z instruktorem na siedzeniu obok, albo na zamkniętym terenie. Na drodze publicznej nie ma prawa. Musi być gotowa na reakcję. Na inny samochód, na wybiegające zwierze czy pieszego!
- 13 45
-
2024-02-22 11:21
albo d**ila. A doświadczenie nabiera się latami, a nie w Lce...
- 22 2
-
2024-02-22 11:27
tak zakładając, kierowca BMW byl niedouczony, bo zachowywal się tak, jakby byl sam na drodze (3)
Szybka jazda, mruganie swiatlami, zajezdzanie drogi to zachowania nie tylko chamskie ale i niebezpieczne. Nie ma tu zadnego powodu aby się tak zachowywac
- 44 0
-
2024-02-22 11:36
(2)
Nikt tego nie podważał. Jednak chwalenie kierowcy z kamerką jakby zachowywała się prawidłowo.... jest conajmniej śmieszne.
- 5 15
-
2024-02-22 11:56
(1)
To już nie wolno wyprzedzać TIRów?
- 5 5
-
2024-02-26 13:38
nie wolno majtać kierownicą jak porąb./.na
- 0 0
-
2024-02-22 11:39
I ile Twoim zdaniem powinna przejechać godzin z instruktorem?
100, 200, 10000, 1000000??
- 14 2
-
2024-02-22 11:45
ile godzin kursów powinien zaliczyć kierowca BMW?
- 12 3
-
2024-02-22 12:03
No nie. Na kursie na prawo jazdy to się uczy obsługi samochodu, jak nazwałeś, a nie umiejętności kierowania w każdych warunkach. Tego się nabywa z doświadczeniem.
- 7 1
-
2024-02-26 13:37
tak deb..lu ma prawo się uczyć np powodując zagrożenie?
- 0 0
-
2024-02-22 10:59
ostatnio w leźnie zginął kierowca (3)
bo facet w ciężarówce własnie sobie tak ostro skręcił kierownicą, żeby nie zderzyć się z samochodem przed sobą, gdzie różnice prędkości są najmniej połowę mniejsze niż na czołówkę... zamiast rozwalić komuś zderzak, zabił człowieka
- 21 0
-
2024-02-22 11:05
ciężarówka również zabiłaby by tego przed sobą, trochę wyobraźni (1)
- 1 12
-
2024-02-22 11:39
Jak sama nazwa wskazuje, kierownica służy nie tylko do skręcania w lewo. Mógł skręcić w prawo i tylko on by poniósł konsekwencje swojego wyboru a tak zginął człowiek
- 7 0
-
2024-02-22 11:17
Niech zgadnę, ciężarówka ścinała zakręt i kierowca zdziwił się że po przeciwnym pasie drogi ktoś się porusza... zachowanie wręcz nagminne.
- 5 3
-
2024-02-22 11:12
.. a kierowca BMW omal nie zabił niedoświadczonej kierowniczki... (2)
- 51 3
-
2024-02-22 12:01
...kierownicy. (1)
- 3 0
-
2024-02-22 13:07
kierownicującej
- 0 0
-
2024-02-22 11:38
A jaki ma to związek ze sprawą? (9)
Gdyby nie hamował to by nie wpadła w poślizg.
- 35 2
-
2024-02-22 11:42
Gdyby jechała pasem prawym (8)
Nie byłoby problemu ale to trzeba brać pod uwagę że nie jest się samym na drodze i myśleć
- 13 33
-
2024-02-22 11:45
gdyby BMW jechało prawym
to też by nie było
- 12 3
-
2024-02-22 11:47
Miała jechać pod naczepą TIRa? (4)
Czy zepchnąć na pobocze tego i**otę w BMW, który się wcisnął, jak tylko skończyła wyprzedzać ciężarówkę?
- 10 7
-
2024-02-22 11:52
miała (3)
wystarczającą ilość czasu aby zjechać na prawy pas.
- 11 14
-
2024-02-22 12:11
Od minięcia TIRa do wyprzedzenia przez BMW miała raptem 150m, widać słupki. (1)
- 5 2
-
2024-02-22 14:32
A ciężarówka w miejscu nie stała
- 2 0
-
2024-02-22 12:55
No, moze miała, ale nie zjechała
Czy to, że ktoś jedzie tym pasem, a nie innym uprawnia do wymierzenia mu fizycznej kary i narażenia zdrowia i życia? To jest normalne? A może lepiej olać i - jak się tak spieszy - zjechać na pas obok i pojechać dalej? Jak by co - to są pytania retoryczne.
- 4 0
-
2024-02-22 12:01
Może nie zmieniła pasu na prawy bo bmw zaczęło ją wyprzedzać. Pamiętajmy też, że to początkujący kierowca jest i mogła chcieć zwiększyć dystans od ciężarówki.
- 20 6
-
2024-02-22 13:06
Wyprzedzała ciężarówkę
Wyprzedzała ciężarówkę z prędkością ok 100 km/h, a tam jest właśnie ograniczenia prędkości do 100 km/h. Gdyby kierowca BMW nie przekroczył dozwolonej prędkości, to by nic się nie stało.
- 3 0
-
2024-02-22 11:41
oj,oj
może i nie posiada umiejęntności wychodzenia z opresji ale nie ona jest winna wypadkowi tylko kierowca BMW który jest przyczyną Kierowców BMW i AUDI wysyłać na dodatkowe badania ale psychologiczne
- 31 6
-
2024-02-22 11:43
prawda (2)
Zgadzam sie, wedlug mnie ten manewr byl niepotrzebny. Widac, ze zanim wykonala ten manwer wyrownala z nim predkosc wiec nie doszlo by do kolizji z bmw. Mimo wszystko gardze takimi zachowaniami i jak zwykle marka samochodu to nie przypadek.
- 31 4
-
2024-02-22 12:17
Pani była początkującym kierowcą więc mogła coś zrobić nie tak... (1)
a gosc jak zwykle z BMW jest zwykłym d...m (wczoraj też miałem takiego wlekł się lewym pasem jak z prawej podjechałem to need for speed mu się załączył i zajeżdzanie - film wysłany już gdzie trzeba)... pamiętajcie nie wszyscy w GTA czy NFS grali i mają doswiadczenie i opanowanie w takich sytuacjach (zreszta 80% z Was komentujących sama nie wie co by zrobiła). Dajcie luz winny jest gość ale jazda lewym bo mogła zjechać też lekko przesada ale początkującemu więcej wolno... wyprzedzasz takiego i jedziesz dalej...
- 9 1
-
2024-02-26 13:40
oczywiście tego typu k..rwy codziennie robią coś nie tak wystarczy wsiąść np na rower przejechać się ścieżkami rowerowymi och ameba zajechała drogę no przecież ma listek uczy się ma prawo ci połamać gnaty ma prawo zastawić skrzyżowanie ma prawo pomylić gaz z hamulcem ma prawo być rąb.ną drogową pierdołą powodującą zagrożenie
- 0 0
-
2024-02-22 12:00
Pani była początkującym kierowcą
I widać, że niestety niepotrzebnie spanikowała. Aczkolwiek jak dla mnie to pełną odpowiedzialność ponosi burak z bmw.
- 43 7
-
2024-02-22 12:44
Gdybys umial czytac (kierowca BMW?) to przeczytalbys ze kobieta byla poczatkujacym kierowca i uwaga - zeby to zaznaczyc nakleila zielony listek. Ostatnio byl chyba smiertelny wypadek po tym jak jakis obrazony krol szos przyhamowal w ten sposob...
- 3 0
-
2024-02-22 14:34
skończ z tym victim blaming
Pani jedzie spokojnie i normalnie, a wypadek spowodował bmw- 5 4
-
2024-02-22 10:38
(6)
Po pierwsze: wyprzedzanie z prawej strony jest dozwolone jeżeli są co najmniej 3 pasy ruchu przeznaczone do jazdy w tym samym kierunku - kierowca BMW juz wyprzedzajac postąpił niezgodnie z przepisami, po drugie korzystanie z lewego pasa pomimo faktu, że prawy pas jest wolny lub tamowanie i utrudnianie ruchu przez kierowców poruszających się lewym pasem zagrożone jest mandatem karnym w wysokości od 20 do 500 złotych i 2 punkty karne - jak widać kierowca Toyoty miał wolny prawy pas, wiec po co blokował lewy ?
- 41 53
-
2024-02-22 10:39
bo na prawym było BMW
- 18 6
-
2024-02-22 10:45
Wyprzedzanie z prawej strony na obwodnicy jest dozwolone
Obwodnica to droga dwujezdniowa po 2 pasy ruchu. Przepis o 3 pasach dotyczy drogi jednojezdniowej
- 32 1
-
2024-02-22 10:47
Coś tam dzwoni, ale nie wiesz gdzie
Przepis o 3 pasach tyczy się dróg jedno-jezdniowych.
Obwodnica to droga dwupasmowa dwujezdniowa a jezdnię oddziela pas zieleni więc możesz wyprzedzać z prawej.- 20 0
-
2024-02-22 10:50
Naucz się przepisów a potem edukuj innych, bo jak widać nawet Ci pulsują inni wyedukowani
- 14 0
-
2024-02-22 10:54
Jeżeli jesteś kierowcą
Proszę nie używaj auta z taką znajomością przepisów.
- 8 0
-
2024-02-24 06:28
A po trzecie zakaz wyprzedzania z prawej strony nie dotyczy autostrady i drogi ekspresowej. Nie potrzeba wtedy trzech pasów.
- 1 0
-
2024-02-22 10:40
Gościu dał światłami tylnymi i ta od razu panika? (3)
Przecież tam się nic nie działo, trzeba było iść na prawy pasy i tyle.
- 71 48
-
2024-02-22 10:41
ale on był na prawym pasie to jak tam zjechać
- 14 8
-
2024-02-22 11:43
Wtedy by się zderzyła bokiem z bmw które się tam wcisnęło jak tylko było kilka cm miejsca przed ciężarówką
- 11 1
-
2024-02-22 17:08
Nie dał światłami tylko ostro hamował
Przy ostrym awaryjnym hamowaniu w BMW migają światła tylne zeby kierowca za pojazdem dodatkowo widział to hamowanie.
- 3 1
-
2024-02-22 10:40
Powinien płacić ze swojej kieszeni za to co zrobił (7)
A zarzut powinien być zagrożenie katastrofą w ruchu lądowym. Przeciez w przypadku dzwona byłby istny karambol !
- 83 29
-
2024-02-22 10:47
a co zrobil? wyprzedzil z prawej, bo baba blokowala lewy pas? (5)
- 3 15
-
2024-02-22 10:53
Normalny jesteś? (1)
Nie wiesz co to jest zajechanie drogi i celowe ostre hamowanie ?
- 8 0
-
2024-02-26 13:43
to ona si.ę rozbiła bo głupia k..rwa szarpie kierownicą jak wariatka
- 0 0
-
2024-02-22 10:54
(1)
jest w artykule co zrobił
- 3 0
-
2024-02-26 13:43
nic nie zrobił
- 0 0
-
2024-02-22 10:57
Mógł spokojnie jechać prawym, był cały wolny. Ona wyprzedzała ciężarówkę, nie mogła od razu wbić się jej przed maskę. Może Ty tak robisz, ale wtedy jesteś zagrożeniem dla innych uczestników. Następnie zajechał jej drogę, ostro hamował a później spokojnie odjechał.
- 12 2
-
2024-02-22 14:11
Zlicytowac d**ilowi rafalkowi
BMW to mu sie odechce na przyszlosc
- 1 0
-
2024-02-22 10:40
zwykłka agresja i chmastowo u uśmiechniętych yebsćpisów
- 30 16
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.