Zwiedź z nami Muzeum II Wojny Światowej
29162 wyświetlenia 23 stycznia 2017 (245 opinii)Pokaz wystawy stałej w Muzeum II Wojny Światowej.
Więcej na ten temat
Opinie (245) ponad 10 zablokowanych
-
2017-01-23 15:38
Byłem juz tam jakis msc temu. (10)
Oprócz wspaniałych dekoracji oraz ciekawych eksponatów, można odnieść wrażenie ze jest to bunkier dla "elit", a nie Muzeum IIWŚ
- 38 157
-
2017-01-23 15:59
taaaaaaaaaaaaaaa?
weż pavulon i nie pier...ol
- 27 17
-
2017-01-23 16:19
jasne (5)
przywiozłem pastę do czyszczenia podłóg i nikt mnie nie oprowadził SUWERENA!
to wszystko tuskowy syffffffffffffffffffff.
jarek zrobi nam, museum z kraju i będzie git!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- 22 12
-
2017-01-23 16:33
Jarek tobie zabierze emeryturkę sbcką (4)
Bedziesz pisał prośby o pomoc do nkwd i kgb.
- 11 28
-
2017-01-23 16:36
już
nawet tych g*wniarski... głupot komentować się nie chce...
- 20 1
-
2017-01-23 17:02
mam 29 lat (1)
jakim cudem moglem byc sbekiem?
Zadne z rodzicow tez nie bylo nawet w partii. Ani w Solidarnosci.
I co teraz? Moze po prostu Wodz nie ma racji, a nie ludzie narzekaja, bo ktos im mityczne koryto zabral?
Do koryta to sie holota PiSowska dorwala. Takiego skoku na kase nie bylo jeszcze.- 37 8
-
2017-01-23 18:55
Po co wdajesz się w dyskusję z wyznawcami sekty?
Oni tylko potrafią obrażać. Straceni ludzie.
- 19 7
-
2017-01-24 08:45
Nie bój, nie bój
Dostaniesz nie lepszą, zanim doczekasz zaczną 500+ spłacać i dostaniesz, dla żony na waciki, chociaż jak taki "Jarosławowy" jesteś to może sam potrzebujesz i Jarkowi nie oddasz...
- 3 1
-
2017-01-24 11:21
wygląda to trochę na ECS-bis
Koszt pół miliarda - SZOK!
- 5 1
-
2017-01-24 19:12
123
taką opinię to trzeba uzasadnić. Co to zanczy bunkier dla elit? Przecież tam jest bardzo prosty, edukacyjny przekaz!!!!
- 1 2
-
2017-01-25 17:09
Ale bzdura!
Co za bzdura!
- 1 0
-
2017-01-23 15:39
Dobrze, że przy okazji uczczono pamieć wielkiego bohatera narodowego Profesora Bartoszewskiego! (62)
dzięki niemu i jego heroicznej ucieczce z obozu, świat dowiedział się o Auschwitz!!!
- 164 103
-
2017-01-23 15:51
Lepiej Ci jak sobie pokpiłeś z tego człowieka? (25)
- 27 36
-
2017-01-23 16:00
Tak... (23)
Byłem podczas doktoratu na kilku zamkniętych wykładach "profesora" w Niemczech, i słyszałem na własne uszy, co mówił o Polsce i Polakach......
- 37 23
-
2017-01-23 16:03
bo warto (6)
być przyzwoitym
- 17 7
-
2017-01-23 19:32
jego siostra byla zona ssmana (5)
- 13 12
-
2017-01-23 19:33
euromatolek lewacki
- 7 8
-
2017-01-23 20:04
kochanką!
- 4 7
-
2017-01-23 21:27
Bartoszewski był jedynakiem.
- 11 2
-
2017-01-23 22:08
(1)
Poza tobą wszyscy zdrowi, czy już w komplecie na jednym oddziale zamkniętym.
- 8 1
-
2017-01-23 22:10
korekta
Mój wpis tyczy się tego bełkotu "zona ssmana"
- 4 0
-
2017-01-23 16:08
co mówił? (7)
prawdę,boli?
Doktoratu synku to ty długo nie zrobisz,chyba że na uczelni dla misiewiczów!- 23 24
-
2017-01-23 16:28
Tak, na uczelni petrusów wszechwiedzących.... (5)
- 17 9
-
2017-01-23 16:33
hahaha
twoja habilitacja jest warta tyle co podobne w latach '50 tych,tylko ty nic z tego nie rozumiesz i porozmyślasz sobie za 30 lat,bolek to bolek i nic tu nie ma do wyjaśniania a Bartoszewski to jednak odsyłam do ŹRÓDEŁ!
Celowo z małych gdyby"inteligent" nie zrozumiał.- 5 9
-
2017-01-23 16:43
Tak się składa, że kończę teraz habilitację, (2)
Widzę,że zaordynowali ci zły zestaw leków w Kocborowie, bo wyraźnie symptomy chorobowe sekty smoleńskiej wyraźnie ci się zaostrzyły. Chyba zaczną od klasyki, czyli podwójnej lewatywy trzy razy dziennie.
- 10 11
-
2017-01-24 08:03
a
Jeśli tak się zachowują/piszą ludzie, którzy za chwilę mają mieć habilitację, to słabo widzę przyszłość Polski.
- 5 3
-
2017-01-24 08:07
A ja jestem elwis preslej z bogdańca
- 5 0
-
2017-01-23 17:06
nie na uczelni złodziejków i krętaczów wsz\ehmogądzych redempto,d*pków rydzykowych
- 10 4
-
2017-01-23 17:38
No tak bo twoje studia zlikwidowali
A takie dobre były europeistyka dla byłych członków pzpr z matura podpisywaną u I sekretarza przy butelce wódki.
Romuś bez jaj.- 3 5
-
2017-01-23 16:09
Niemczech (4)
zamknięty to masz wnioskuję łeb
- 6 9
-
2017-01-23 16:21
Jeśli nie masz nic merytorycznego.... (3)
do napisania, to odpuść sobie komentarze.
- 7 5
-
2017-01-23 16:28
ty sobie odpuść (2)
bo ci się majty wżynają...i może być pruk,chciałbyś ustalać kto może komentować?
W tym mieście przerabiali to już ponad 70 lat temu ale ,zakuty łeb z za Buga musi sam liznąć?- 6 5
-
2017-01-23 16:44
Nie, prawo do komentarza ma każdy. (1)
Tak się składa, że prawie całe życie spędziłem w Niemczech i studiowałem historię w Polsce - więc pomyliłeś kierunki.
Po formie wcześniejszego komentarza, śmiem twierdzić że jesteś trochę zbyt impulsywny, może to wpływ narzuconej ideologii lub polityki. Wyjedź na zimowe wakacje, ochłoń trochę, wróć do książek i poczytaj trochę. Potem prześpij się z tym i przemyśl dokładnie to co przeczytałeś.
Każdy ma prawo do własnej interpretacji materiałów historycznych....- 7 7
-
2017-01-23 16:56
zgoda
Więc nie odbieraj go innym bo"mieszkałem w Niemczech"
Ja mieszkałem rok w Akwizgranie,4 lata w Niderlandach i 6 lat w Albionie.- 4 4
-
2017-01-23 17:03
to podaj prosze daty tych wystapien (1)
i miejsca.
A takze podaj konkrety. Co mowil i kiedy. Latwo sie oskarza zmarlych, co nie.
Zalosne i podle jest to, ze robisz to anonimowo w internecie, bez podania jakichkolwiek szczegolow.- 18 6
-
2017-01-23 19:34
a co mam podac numery 40 kont bankowych Budy Nia
to jest normalne?
- 4 10
-
2017-01-24 06:50
Nikt tak nie mówi o pisaniu pracy doktorskiej. Zmyślasz.
- 2 0
-
2017-01-23 18:31
Zakpili ci co nadali jego imię placowi.
- 7 10
-
2017-01-23 15:53
przestań pluć pis dzielcu (5)
do książek i może się czegoś dowiesz i nie będziesz łykał śliny z ust rydzykowych idiots
- 23 44
-
2017-01-23 15:57
oho (2)
już mendy pisiorskie się na ciebie żuciły
- 11 20
-
2017-01-23 21:54
Typowy kaszub. (1)
Język polski i zasady ortografii to dla tego plemienia czarna magia..
- 8 3
-
2017-01-23 22:15
Bocznica
czyli ślepy tor ,zdaje się,że miałeś spotkanie z jego końcem.
- 2 0
-
2017-01-23 17:39
Książek tylko czyich? Tuska a moze twoich pajacyku? (1)
- 7 14
-
2017-01-24 09:06
Jak na razie to chyba do tych pis'owskich
w końcu historię na nowo układają.Tylko tacy jak Ty tego nie potrafią w tym swoim "Kubusiowym" rozumku ogarnąć. Zresztą nie tylko historię, teraz trzeba PKB z lat poprzednich na nowo ustalić, zmienić okręgi wyborcze bo przecież powierzchnia nie taka... Nie wiem dlaczego, ale jakoś "Sami swoi" mi się przypominają, może Jarosław tak do Pawlaka podobny, a może zapamiętałem tekst, który szedł jakoś tak gdy matka granat dawała: "sąd, sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie", takie to PiS'owskie... Teraz kreujemy otaczającą na rzeczywistość na PiS'owskie potrzeby... Nie ukrywam, że nawet dla mnie PiS jest pewnym fenomenem, w końcu jak można być tak tępym i nie dostrzegać tego co kryje się pod tym zmechaconym płaszczykiem Jarosława. Jak znam życie i tego nie zrozumieją. Odkąd sięgam pamięcią jeszcze takiego skoku na władzę i kasę nie było, może dlatego że inni robili to w białych rękawiczkach, PiS czuje się na tyle pewnie, że już się nawet z tym nie kryje. Jedyna słuszna partia, jedyna słuszna władza, jedyna słuszna prawda i wiara. Nigdy nikomu, źle nie życzyłem, ale mam nadzieję, że prezydent i premier staną przed trybunałem stanu, a Jarosław odejdzie z tego ziemskiego padołu w cierpieniu za to co robi dla tego kraju, to chory człowiek i dzięki niemu zaczynam powoli popierać eutanazję. Takich ludzi jak on powinno się usuwać ze społeczeństwa, chociażby zamykając w zakładach dla obłąkanych.
- 6 4
-
2017-01-23 16:12
Dlaczego on?! (6)
Wybrać tak kontrowersyjną osobę na patrona, to szczyt głupoty! Mamy kilku naprawdę wielkich bohaterów II wojny. Dlaczego więc Bartoszewski? Dlatego bo PiS był przeciwny , to PO zrobiła im na złość. Pomijam fakt, że partie się kłócą ale ludzi bezpartyjnych ten patron też będzie dzielił. Czy oto chodziło włodarzą Gdańska!!!????
- 33 24
-
2017-01-23 16:15
co ci dzieli (3)
nieznajomość historii?
- 9 12
-
2017-01-23 21:20
L4 z Oświęcimia (2)
Jedyny taki przypadek. Może nie mamy prawdziwych bohaterów, którymi można nazywać ulice?!
- 10 10
-
2017-01-23 21:26
Bzdury. Biuketyn informacyjny KG AK podawał regularnie liczby zwalnianych z obozów.
- 7 1
-
2017-01-23 22:17
Oczytany
w tekstach naskrobanych na ścianach w pis-suarze.
- 5 3
-
2017-01-23 23:44
Włodarzą : oto szczyt głupoty...
- 2 0
-
2017-01-24 13:03
jeśli już - to włodarzom a nie włodarzą - eeech polszczyzna patrioty
- 1 0
-
2017-01-23 16:25
(8)
taki z niego profesor jak z...
- 17 15
-
2017-01-23 16:29
z d*pą (2)
o przepraszam z dudem
- 5 6
-
2017-01-23 16:51
Co nie pasuje Ci w Dudzie ? (1)
- 12 9
-
2017-01-23 17:04
Wszystko!!!!!!!!!
- 14 15
-
2017-01-23 17:05
jak z wielu innych ludzi (4)
warto zajrzec, chocby na wikipedie. Doctorat honoris causa i wykladowca na uniwersytetach.
O ile sadze, ze wystarczy Wl. Bartoszewski, to nie porusza mnie dodanie "prof".
Szczegolnie, ze "prof" uzywa tez Glinski czy Pawlowicz. Jak widac nie jest to wybitne osiagniecie.- 8 10
-
2017-01-23 17:16
uuuuueeeeeeeeeeeeeee
ale o czym ty w ogóle próbujesz komunikować do społeczności czytałeś swoje wypociny?
Wikipedia to żadne żródło,niestety teraz trzeba "studia skonczyc zeby to wiedziec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- 6 6
-
2017-01-23 18:22
Profesor Lepper (honoris causa) (2)
profesor Łukaszenka, profesor Kwaśniewski, itp. Tacy sami profesorowie jak Bartoszewski.
- 14 7
-
2017-01-25 05:59
I jeszcze (1)
Prof. Bolek , sorry prof. Walesa
- 2 1
-
2017-01-26 01:19
in jeszcze
prof. Kaczyński, prof. Pawłowicz etc.
- 0 0
-
2017-01-23 16:37
(1)
Świat dowiedział sie o tym od rotmistrza Pileckiego
- 19 10
-
2017-01-23 16:46
tępota nie boli?
A słyszałeś tłuku o Janie Karskim.
- 12 5
-
2017-01-23 16:51
To będzie najlepsze tego typu (1)
muzeum na świecie. Spokojnie rocznie odwiedzi je ok 20 mln ludzi.
- 5 9
-
2017-01-23 17:08
niech odwiedzi 2-3 miliony
choc skoro na raz moze je zwiedzac 700 osob oraz zwiedzanie ma zajac 3h to wyglada, ze nie bedzie latwo az tyle osob tam zmiescic:
360 dni w roku otwarte (choc pewnie mniej)
dla ulatwienia 12h (czyli 4 grupy)
360*4*700 = 1 008 000
czyli raczej nikt nie spodziewa sie wielu milionow. Raczej 1-2mln i to nie sadze. Jakby mialo przyjsc chocby z 1 milion to powinno sie wzglednie samo utrzymac.- 8 1
-
2017-01-23 17:02
Bartoszewski to żaden autorytet.
Nie róbmy z niego bóstwa. Prawdziwych bohaterów zabrała wojna. On nawet nie walczył
- 23 23
-
2017-01-23 17:18
jestes w bledzie
pan bartoszewski opuscil oboz ze wzgledu na zly stan zdrowia !!!! jak czegos nie wiesz to nie pisz !!!!
- 15 5
-
2017-01-23 19:31
wyjechal ze wzgledu na stan zdrowia
kapus
- 11 5
-
2017-01-23 20:06
Dobre!!! (1)
Ten heroizm nazywał się L4.
- 15 7
-
2017-01-23 22:19
Kolejny popis motłochu z pis-uaru.
- 7 8
-
2017-01-24 00:14
zapomniałęś wspomnież, że za kompetencje zasiadał w radzie nadzorczej LOT-u
dziś w dobie misiewiczów warto o tym pamiętać
- 8 1
-
2017-01-24 12:13
hola hola
Raporty Witolda Pileckiego, działalność Jana Karskiego to bardzo ważne elementy!!!
- 3 0
-
2017-01-24 13:51
Na patrona PO wybrała człowieka, który był sympatykiem ideologii niemieckiej. Dzięki temu jako chorowity opuścił niemiecki obóz zagłady.
Zresztą człowiek, który twierdził w swojej pracy magisterskiej że polskość to nienormalność zliczył w oczach prosowieckich egzaminatorach celująco egzamin magisterski.- 2 1
-
2017-01-25 19:12
Pilecki!
To Pilecki w heroicznym akcie znalazł się w obozie i dzięki jego raportom świat dowiedź iał się o całym barbarzyństwie nazistów.
- 2 1
-
2019-07-25 13:25
Przeciez Prof Bartoszewskiego jakims cudem wypuszczono z Auschwitz, nie byla to heroiczna ucieczka!!!
- 0 0
-
2017-01-23 15:39
Nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że muzeum obroni się przed ministrami-szaleńcami. (7)
- 193 42
-
2017-01-23 16:01
stołki stołeczki muszą się zgadazć (3)
- 10 9
-
2017-01-23 17:37
Bartoszewski i Bauman bohaterowie PO w muzeum (2)
- 5 15
-
2017-01-24 09:13
Jak wypchają Jarosława to niech i jego tam wstawią
tylko gdzieś w pobliżu postaci Hitlera lub Stalina to ten sam typ człowieka
- 7 2
-
2017-01-25 19:01
dmuchani
- 0 0
-
2017-01-23 17:41
Jak się obroni przed PO to wystarczy (1)
Adamowicz Pomaska to ostatnia niedziela
Nowak Tusk PO RIP- 4 17
-
2017-01-23 22:21
Ciekawe?
Atak delirium tremens.
- 4 0
-
2017-01-24 11:19
boję się, że w rękach szaleńców to muzeum jest od zarania
450 000 000 zł. - wiesz jaka to jest kupa forsy???
- 2 2
-
2017-01-23 15:39
(5)
To ściągnie turystów.
Ciekawe ilu jeszcze żyjących Niemców,którzy w czasie wojny tu w Gdańsku było odwiedzi muzeum?!- 63 5
-
2017-01-23 16:29
Podobniez nie tyle muzeum ma zdolność przyciągania
Niemvow i niemieckich turystów, co sam profesor Bartoszewski.
- 4 8
-
2017-01-23 18:15
(1)
Policz, jeśli mieli 10 lat w 1945 roku to w 2000 roku mieli lat 65 a teraz maja lat 82. Ilu 80 i 90 latków spodziewasz się w Gdańsku? Chyba trochę Ci się czas zatrzymał...
- 4 4
-
2017-01-23 18:34
Wiesz ilu Niemcow chodzacych po Gdansku I wygladajacych na 70 lat jest kolo 90? Sporo! Bedzie takich dosc,dosc uwazam.
- 9 1
-
2017-02-02 19:42
malo kto z nich zyje -70 lat minelo
- 0 0
-
2017-10-21 10:31
Naucz się pisać po polsku...
- 0 0
-
2017-01-23 15:42
niezła BEKA (4)
"Dla zwiedzających wystawa ma być otwarta w marcu. Choć samo muzeum oficjalnie może zostać zlikwidowane już 1 lutego..."
otwarcie później niż likwidacja
welcome to Poland- 115 6
-
2017-01-23 18:19
(2)
To nie muzeum likwidują, tylko stołek jakiego działacza PO który myślał że za Nasze do końca życia w cieple posiedzi. Gorzej że teraz może ktoś z PIS będzie chciał zacząć budować sobie dożywotni stołeczek.
- 6 18
-
2017-01-23 21:34
(1)
Wywalić fachowca wstawić Misiewicza.
- 25 0
-
2017-01-24 09:16
Hehehe
Jest tu parę studenckich klubów w których będzie mógł się bawić i rekrutację do muzeum przeprowadzać :)
- 10 0
-
2017-01-24 09:17
Welcome to PiS
- 2 1
-
2017-01-23 15:48
Gdańsk ma nową synagogę. (3)
- 36 108
-
2017-01-23 22:22
Czym się popisujesz pomiocie szmalcownika.
- 11 3
-
2017-01-24 09:04
Jeśli z ciebie taki patriota to napisz czy choć raz byłeś posprzątać albo zapalić znicz przy grobie Inki. Nie ma kamer i kolesi tylko pisanie idiotyzmów w Internecie pozostało........ szkoda słów na zacofanych ignorantów
- 7 1
-
2017-01-24 09:15
Wolisz jechać do Torunia
lub pod krzyż w Warszawie, Twoja sprawa. Tylko jak będziesz lizał d...ę Jarosławowi uważaj na hemoroidy...
- 7 2
-
2017-01-23 15:49
(5)
Gliński nie zepsuj choć jednego. Daj sobie spokój z tym bezsensownym łączeniem!
- 131 38
-
2017-01-23 16:35
Gliński wywal na bruk obywateli z tonącej platformy! (4)
Polska to nienormalność Donald Tusk. I wystarczy
- 11 24
-
2017-01-23 17:09
tak, bo za PiS to wszystko jest arcynormalnie (1)
A wiesz w ogole kiedy i w jakim konktekscie wypowiedzial te slowa Tusk? Czy tylko uslyszales takie zdanie i juz jest ci obojetne o co dokladnie chodzi.
- 17 8
-
2017-01-24 09:19
Wiesz, napisał co wiedział
w końcu mały rozumek miał, Jarek dał ganek miodku i ślini się teraz przed gumową kaczuszką.
- 7 0
-
2017-01-23 17:39
Baumany i brat Michnika to symbole peowskiej grupy tuska (1)
- 5 17
-
2017-01-23 22:24
Sędzia Kryże, prokurator Piotrowicz itp.symbole pis-uarowskiej grupy karła.
- 16 1
-
2017-01-23 16:03
To będzie wielka atrakcja Gdańska (8)
i jedna z najlepszych wystaw w Polsce. Świetna sprawa dla turystów z niewyedukowanego zachodu, zideologizowanych ruskich oraz dla gimbazy. A polityka niech zostawi historię w spokoju !
- 140 22
-
2017-01-23 16:34
(1)
Pomyslodawca nazywa sie TUSK
- 11 4
-
2017-01-23 22:59
no i co z tego
- 5 2
-
2017-01-24 00:16
dominują plansze, dekoracje, fotogramy - generalnie słabo to wygląda
taką wystawę mnożna zrobić w pierwszej lepszej sali gimnastycznej i nie trzeba wywalać 400mln na budowę betonowej wanny w kanale wodnym.
- 5 9
-
2017-01-24 00:22
400 lmn wywalone żeby w środku obejrzeć instalacje monstrualnych liter 3D "Terror" "Opór" ? (2)
ktoś se niezłe jaja zrobił za podatników kasę
- 6 5
-
2017-01-24 09:25
Zobaczyłeś kilka zdjęć i już wszystkie rozumy pozjadałeś (1)
Jeszcze nie widziałeś a już opinie wydajesz. Poczekaj, wybierz się z rodziną, naprawdę dużo nie stracisz z tego 500+ jak kupisz dzieciom ulgowe bilety do muzeum, sam się czegoś dowiesz i dopiero wtedy komentuj. Możesz więcej zyskać niż Ci się wydaje. Takim jak Ty przydałoby się doświadczenie naszych dziadków i pradziadków, może jakbyś przeżył okrucieństwa wojny miałbyś więcej oleju w głowie.
- 5 4
-
2017-01-24 10:42
Zobaczyłem zdjecia i na więcej nie mam ochoty. To peowski miś do dojenia kasy a nie muzeum
jedź na Westerplatte albo do Sztutowa a zobaczysz i poczujesz i może zrozumiesz więcej historii wojennej niż w tym luksusowym przybytku. I nie trzeba do tego tych wszystkich plansz, plakatów, fotogramów i instalacji multimedialnych
- 6 8
-
2017-01-24 10:16
Jak wygląda kwestia frekwencji w gdańskich placówkach muzealnych za rok 2016?
- 2 0
-
2017-01-24 11:28
"Polityka" włożyła w to muzeum pół miliarda złotych z naszych podatków,
więc "polityka" nie może tego zostawić w spokoju. Dla porównania dodam, że muzeum powstania warszawskiego kosztowało 52mln. czyli prawie 10 razy mniej.
- 3 3
-
2017-01-23 16:05
(5)
Idę w niedzielę
- 38 11
-
2017-01-23 16:09
Po likwidacji? ;) (2)
- 4 6
-
2017-01-23 16:25
Nie. Po kościele. (1)
- 13 0
-
2017-01-24 00:06
Ja po libacji
- 1 0
-
2017-01-23 17:56
Ja po obiedzie
- 4 0
-
2017-01-24 09:12
My mamy wejściówki na sobotę. Już się cieszę :-)
- 0 0
-
2017-01-23 16:25
(10)
Czy będzie opisana też dokładnie historia więźnia, który wyszedł z obozu, bo miał katarek? Potem został profesorem, choć nigdy nawet matury nie zdał.
- 47 129
-
2017-01-23 16:58
Czym się popisujesz (1)
prymitywie,zapoznaj się z książką :"Wspomnienia gdańskiego Bówki" Brunona Zwarry /przedwojennego mieszkańca Gdańska/ to się dowiesz, że jego też zwolnili z obozu koncentracyjnego i do końca wojny mieszkał w Gdańsku.
- 39 5
-
2017-01-23 17:21
Sam się zapoznaj
Z historią i nie pajacuj i nie zmieniaj tematu.
- 1 44
-
2017-01-23 17:04
A propos historii wspomnianego więźnia... (5)
Matura zdana w 1939 w Warszawie, potem studia na tajnym wydziale humanistycznym podczas wojny, w 1948 przyjęty na III rok, ale rok później trafił na 5 lat do więzienia za działalność opozycyjną; na studia wrócił, uprzejmie informuję;)
I tak dalej... Były żołnierz i działacz AK i Żegoty, były powstaniec warszawski, z kilkoma ważnymi odznaczeniami za tę działalność. Między nami mówiąc - facet życiorysem i zasługami mógłby obdzielić kilka osób...
Może zanim się napluje komuś na buty, warto choćby pobieżnie zapoznać się z jego życiorysem, żeby nie wyjść na dyletanta?
Ps. Co do zwolnień z obozów: w czasie istnienia Auschwitz zwolniono zeń około 2000 więźniów, w tym około 1600 Polaków. Zdecydowaną większość z nich wypuszczono w pierwszym okresie istnienia obozu, do połowy 1942 roku.
M.in. Pilecki wspominał o tym, ze udało się w wyniku szczęśliwego przypadku zwolnić w ten sposób 3 osoby, które razem z nim współpracowały w obozowym ruchu oporu...- 59 5
-
2017-01-23 17:24
idiotom
nie wztlumaczysz!
- 35 5
-
2017-01-23 17:27
Troche mijasz sie z prawdą (3)
Matura na tajnych kompletach hahaha a gdzie na to dowody?
Dlaczego nie oponował gdy nazywano go profesorem a nawet programu liceum nie przerobił!
Co on robił w radzie naszorczej PLL LOT i czy dzięki jego zarządzaniu lot bankrutował?
Jest wymyślona historia jakoby z Auchwitz zwalniali gdy obóz powstał ale dlaczego nie ma to pokrycia w dokumentach które się zachowały?
Skoro Bartoszewskiego zwolniono dlaczego nie dawał wtedy świadectwa o tym że zwozi sie do obozu Żydów i pozbawia ich majątku? Oraz życia?
Lepiej milczeć niż zmyślać.
O legendzie Bartoszewskiego przesądziło członkostwo w PO- 10 42
-
2017-01-23 18:13
'Matura na tajnych kompletach' Tiaaa... wiosna '39 -> tajne komplety. Niezły suchar;) (2)
Czy raczej... jak to leciało? 'żadne krzyki i płacze nas nie przekonają, że czarne jest czarne, a białe jest białe';)
DOCZYTAJ. M.in. czym się zajmował w Żegocie (relacje z obozu zdał m.in. ZWZ kilka miesięcy po opuszczeniu obozu), i jaki był Jego udział/zakres w pracach IPN i GKBZNwP po zakończeniu wojny.
I w ogóle na litość boską - czytajcie coś więcej niż tylko partyjne kompilacje dziejów w formie przekłamanych broszurek, bo aż wstyd tak zalatywać 'bzduringiem' niczym Wyszkowski o Magdalence.- 35 2
-
2017-01-23 19:33
Kibol nie czyta (1)
Kibol wie. Tyle co mu powie partia i prezes.
- 36 5
-
2017-01-24 08:58
Wazelina,
Wiodącym referat III Plenum KC PZPR wygłosił kaczy zad, mówiąc o "zadaniach partii w walce o umacnianie codziennej więzi z masami pracującymi". Za tym sformułowaniem kryła się uwaga dotycząca narastającego niezadowolenia społecznego i konieczności uspokojenia ewentualnych wystąpień.
Obradujący postanowili wyprzedzić spodziewany wybuch i przyjęli uchwałę "W sprawie pełnego przestrzegania leninowskich zasad życia partyjnego i kolegialności kierownictwa oraz przezwyciężenia biurokratycznych wypaczeń w pracy partii i w aparacie państwowym".
Pod największym ogniem krytyki znalazł się aparat bezpieczeństwa, a członkowie PZPR - jak czytamy w "Kronice komunizmu w Polsce" - "udawali bezmiar zdziwienia działaniami Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego". Metody te - przypomnijmy - polegały na barbarzyńskich metodach przesłuchania czy aresztowaniu niewinnych osób.
Podczas plenum zaapelowano o poddanie aparatu represji kontroli partyjnej, pozorując że wcześniej bezpieka nie była nadzorowana przez władzę.- 2 0
-
2017-01-27 16:02
Nie, będzie o prezesie co przespał Teleranek.
- 0 0
-
2017-11-29 14:14
Bohater i człowiek wielkiego formatu.
Swoim życiem i dokonaniami dowiódł człowieczeństwa, a dokonaniami zrobił więcej jak grono tytularnych doktorów i profesorów.
Pokazał jak się nie zeszmacić i być człowiekiem w trudnych czasach.
Brakuje nam takich Ludzi i Polaków.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.