Wymuszenie pierwszeństwa na Grunwaldzkiej we Wrzeszczu
11894 wyświetlenia 14 lutego 2019 (107 opinii)Ludzka bezmyślność nie zna granic... Wymuszenie pierwszeństwa na Grunwaldzkiej we Wrzeszczu.
Więcej na ten temat
Opinie (107) 2 zablokowane
-
2019-02-14 16:20
Masz rację. (10)
Osobiście w tym miejscu jak mam możliwość a widzę w oddali samochody czekające na włączenie się do ruchu to jadę środkowym pasem .
Wiem, że jest obowiązek jazdy prawym, ale takie zachowanie poprawia płynność wyjazdów z bocznych dróg.- 306 12
-
2019-02-14 16:28
(3)
Co nie zmienia faktu, że mamy do czynienia z wymuszeniem.
- 49 16
-
2019-02-14 16:38
(2)
Nikt tego nie kwestionuje misiaczku, więc nie musisz się powtarzać. Wszyscy widzimy co się wydarzyło.
Od siebie dodam, że również niebezpieczne i myląca bywa sytuacja zmiany pasa na prawy, szczególnie sygnalizowanie tej zmiany - kierowca z podporządkowanej może myśleć, że skręcasz w drogę poprzeczną i nieszczęście gotowe.- 18 6
-
2019-02-14 17:36
(1)
Jest niebezpieczna przez takich głupich misiaczków jak ty. Najpierw upewnij się że auto skręci, a dopiero później włączaj się do ruchu.
- 5 19
-
2019-02-15 08:49
W takim razie takich "głupich misiaczków" na drodze jest znaczna większość. Ja jestem paranoikiem i czekam aż auto skręcające praktycznie zacznie skręcać. Ale ile razy, gdy sam sygnalizuję skręt, to praktycznie wszystkie auta wyjeżdżają i nie czekają aż skręcę.
- 2 0
-
2019-02-14 16:38
A ja nie korzystam z takich uprzejmości ,bo nie jestem pewien czy nie wyprzedzi cie ktoś z prawej strony
- 4 2
-
2019-02-14 17:06
(2)
tak wlasnie chcialem to napisac ale w dobie uprzejmosci i nagrywnia to skandal ze kierowca chce z podporzadkowanej dolaczyc do 3pasmowki w wielkim miescie. 2 pasy obok wolne ale co tam jade prawym bo tak mam nabite w glowe i juz czujnym okiem anonimowo dostarczam nagran na pozytek spoleczny.... :) Szerokosci nie tylko na drodze ;)
- 29 7
-
2019-02-14 17:36
(1)
No tak, a jakby jechał środkowym albo lewym to byłby wrzask, że blokuje zamiast jechać prawych.
Ech, malkontenci i miszczowie kierownicy.- 7 11
-
2019-02-15 08:50
wrzask to robi zawsze gimbaza która nigdy auta nie prowadziła.
- 1 0
-
2019-02-14 17:16
Gdańscy kierowcy
Nie wpuści, wymusi kultura i kodeks drogowy im obce
- 5 1
-
2019-02-14 19:33
Nie przejmuj się tak tym obowiązkiem jazdy prawym pasem.
Jeśli inni tak bardzo ten przepis poważają(zwłaszcza ci od migania długimi) to nikogo tam nie powinno być(bo też powinni być na prawym)więc nikomu nie powinieneś przeszkadzać.
Poza tym jest jeszcze przepis o max.dopuszczalnej prędkości więc bądźmy konsekwentni i nie wybierajmy sobie tych przepisów co nam pasują lub nie pasują.
Cześć- 6 4
-
2019-02-14 16:29
(2)
czemu filmik się urywa, gdzie pokazujesz mi fucka ?
- 103 24
-
2019-02-14 17:35
xddd
Zasłużyłeś to zobaczyłeś fucka, wszystko w temacie.
- 18 17
-
2019-02-15 10:54
Szybciej jedź
- 2 0
-
2019-02-14 16:35
(2)
Niebezpieczna sytuacja. Dobrze, że udało się w porę wyhamować. Niestety to klasyczne, nieumyślne nieustąpienie pierwszeństwa. Dziesiątki takich sytuacji na drodze, gdzie spora część kończy się zdarzeniem drogowym. Chwila nieuwagi i mamy problem.
- 19 7
-
2019-02-14 17:07
nieumyślne (1)
???
- 2 4
-
2019-02-15 08:45
Oczywiście.
- 2 0
-
2019-02-14 16:37
Kamera akcja
Jest akcja, są emocje, zwroty akcji itp. Zdecydowanie materiał #1 dnia dzisiejszego
- 31 4
-
2019-02-14 16:39
Było walić
- 49 9
-
2019-02-14 16:40
(10)
Ale chyba za szybko ktoś tu jechal
- 76 31
-
2019-02-14 17:18
A stwierdzasz to na podstawie??? (7)
- 10 12
-
2019-02-14 17:32
(5)
prędkość można zmierzyć licząc ile czasu trwa przejechanie odcinka drogi, którego długość stosunkowo łatwo oszacować na podstawie filmu
- 31 4
-
2019-02-14 17:57
(4)
To proszę oszacować tą nadmierną prędkość, na podstawie czasu trwania przejechanego odcinka, skoro to takie proste internetowi eksperci wiedzy wszelakiej, a nie tylko pisać ze to możliwe...
- 8 15
-
2019-02-14 19:30
(3)
no koło 93km/h przyjmując że przejaechł 130mb w 5sek;) nie znam się na tym ale chyba...
- 10 3
-
2019-02-14 20:07
Na podstawie jakich stałych punktów pomiarowych? (2)
- 0 4
-
2019-02-14 20:52
budynków, słupów itp , w nocy nie przebiegły w inne miejsce... był pomierzy łodległosci z ciekawości:)
- 2 1
-
2019-02-15 06:51
Od przystanku do słupa...na google maps mierzysz odległość i jest..
- 4 0
-
2019-02-14 22:35
Na podstawie przerywanych lini na jezdni oddzielających pasy ruchu.
Do tego one służą!
- 3 0
-
2019-02-14 20:35
(1)
Co ty piszesz masz fotoradar w oczach? Po drugie nie ważne ile jechał to kierujący ktory sie dołącza do ruchu ma obowiązek ustąpić wszystkim uczestnikom ruchu na drodze z pierwszeństwo nie ważne czy było to 5km/h czy 150 wszystkim!!!
- 5 9
-
2019-02-15 22:25
A gdyby to bylo 1500km/h?
- 1 0
-
2019-02-14 17:00
(7)
#1 Co za strata czasu prezentować takie filmy
#2 Od razu byś biegał do sądu w sprawie ujawnienia mojej rejestracji (nawet gdybym miał nie wygrać tej sprawy)
Pozdro dla tych co wszystkiego nie nagrywają ;)- 22 49
-
2019-02-14 17:24
Bo byś nie wygrał... Co to, dane osobowe? Janusz, odłóż klawiaturę.
- 9 1
-
2019-02-14 18:22
(1)
Niestety on ma prawo filmować otoczenie i je udostępniać. Tablice samochodu są publiczne, możesz je znaleźć np. w ogólnodostępnym internetowym rejestrze ubezpieczeń OC.
- 4 0
-
2019-02-15 08:55
He?!
Gdzie można znaleźć publicznie udostępnione tablice rejestracyjne, i to jeszcze urzędowo udostępnione?!
UFG udostępnia tylko możliwość potwierdzenia danych, a nie uzyskania danych. Jeśli podasz nr VIN, to podadzą Ci czy auto o tym nr miało OC. Jak podasz nr rejestracyjny, to podadzą Ci czy auto miało OC. Ale jeśli nie znasz nr rejestracyjnego, to go nie uzyskasz.- 0 1
-
2019-02-15 07:14
Tablica rejestracyjna, to nie są chronione dane osobowe. Przecież są widoczne dla wszystkich. (2)
- 2 0
-
2019-02-15 08:56
(1)
Żaden argument. Twoja twarz na ulicy też jest publicznie dostępna i widoczna. To znaczy, że mogę ją opublikować w necie?
- 0 0
-
2019-02-15 22:48
To jest argument, bo po wejsciu w zycie pewnych regulacji definicja danych osobowych jest jasna.
- 0 0
-
2019-02-19 02:25
oj zabolalo nieudacznika
badz mezcyzna i przynaj sie do bledu a nie skom lesz jak baba
ciekawe co bys mowil gdyby nagrywajacy nie wyhamowal i wjechal w ciebie
wtedy bys biadolil ze auto do kasacji- 0 0
-
2019-02-14 17:10
(10)
Cóż tacy jak Ty zmieniający pas tuż przed wyjazdem czy skrzyżowaniem powinni być karani conajmniej 500 złotowym mandatem. I jeszcze taki muł bagienny się żali, że mu drogę ktoś zajechał. Myśl człowieku, to aż tak bardzo nie boli.
- 40 37
-
2019-02-14 17:17
(1)
Dokładnie. Zero myślenia. Zero jazdy defensywnej. Należało jechać środkowym, a wyprzedzać lewym. Prawy zostawić wolny, żeby uniknąć potencjalnej kolizji z takimi gamoniami jak ten z Jetty.
- 9 12
-
2019-02-14 21:24
Podaj, proszę definicję jazdy defensywnej.
- 0 2
-
2019-02-14 17:19
(1)
Yyyy coś się tu komuś pomyliło chyba
- 4 4
-
2019-02-14 17:24
Nie popieram wymuszania pierwszeństwa, ale gość zmienił pas tuż przed wyjazdem. Trochę to bezmyślne.
- 9 5
-
2019-02-14 17:33
Taka sama sytuacja jest przy drogach szybkiego ruchu ... zamiast zmieniać pas na lewy przy wjazdach to utrudniają włączenia się do ruchu - wiadomo że pasy do włączania są krótkie... Ale nie nauczysz kogoś myśleć gdy nie potrafi
- 13 3
-
2019-02-14 20:04
Tuż przed???
Nienormalny jesteś?
- 2 0
-
2019-02-14 20:07
Każdy włączający się do ruchu ma ustąpić pierwszeństwa. Więc defensywnie włączyć się, gdy nie ma pojazdów w pobliżu. Policja przyzna rację nagrywającemu i mam nadzieję, że poszło to na policję
- 0 5
-
2019-02-14 21:10
Serio? (1)
Wy tak serio?
Gość jedzie zgodnie z zapisami w ustawie prawo o ruchu drogowym, który mówi wyraźnie o ruchu prawostronnym, ale nie. Znajdzie się d**il jeden z drugim, który sugeruje mu jazdę pasem środkowym lub lewym. Ręce opadają- 2 2
-
2019-02-15 08:44
Ruch prawostronny nie ma nic wspólnego z jazdą prawym pasem na trzy pasmowej jezdni. Ruch prawostronny, a obowiązek jazdy "możliwie blisko" prawej krawędzi jezdni, to są dwa odmienne zagadnienia. W tym przypadku jazda środkowym pasem spełnia przesłankę jazdy "możliwie" blisko prawej krawędzi jezdni.
- 1 3
-
2019-02-14 21:25
racja
Św. Słowa
- 0 0
-
2019-02-14 17:16
(5)
A ferpley cięźko zjechać na śorodkowy i dać szansę włączającym się.a nie bo ja jadę
- 52 15
-
2019-02-14 17:23
(2)
A może jedzie prawym bo zaraz chce skręcić. Weź się człowieku napij czegoś i stuknij w cos.
- 5 9
-
2019-02-14 17:39
(1)
No przecież widać, że nie skręcił tylko pojechał prosto. Czyli co, będzie jechał prawym bo za 5 km skręca??
- 12 2
-
2019-02-14 18:02
Nie widać wcale.
- 0 1
-
2019-02-14 19:02
najwyraźniej... (1)
dowartościował się, publikując filmik i poczuł się ważny. Normalne byłoby, gdyby widząc kogoś, kto chce się włączyć, zjechał na środkowy. Powinniśmy ułatwiać sobie życie.
Tak jak nagrywający zachowują się kierowcy, którzy w życiu podlegają innym, stale ich ktoś w pracy opieprza. No to raz on sobie ulżył. Żałosne.- 7 2
-
2019-02-14 20:08
Tak właśnie odpoeram ten komentarz - zalosny
- 0 3
-
2019-02-14 17:22
Ja piernicze, ok jechał prawym. Ma prawo, może zaraz mial skręcac w prawo to już zmienił pas. Wy tak serio z z tym wymadrzaniem i wyzwaniem to już macie pomylone coś w mózgu. Byleby kogoś zjechać.
- 27 13
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.