Szeryf drogowy miał pecha. Nagranie trafiło na policję
28099 wyświetleń 23 kwietnia 2024 (465 opinii)Takim osobom należy odbierać uprawnienia do prowadzenia pojazdów. Mam nadzieję, że znajomi i rodzina rozpozna "bohatera" i będzie mu przed nimi wstyd.
Więcej na ten temat
Opinie (465) ponad 20 zablokowanych
-
2024-04-24 10:04
Opinia wyróżniona
Moja wina, Twoja wina, nasza bardzo wielka wina (5)
Zarówno autor filmu jak i kierowca BMW powinni zastanowić się nad swoją obecnością na drodze. To, że ktoś wyprzedza, nie daje mu prawa do ciągnięcia się lewym pasem przez 5km, bo on wyprzedza. Idąc tym tokiem rozumowania, każdy kierowca jadąc drogą szybkiego ruchu jechałby lewym pasem od początku do samego końca tej drogi, bo "o co wam chodzi
Zarówno autor filmu jak i kierowca BMW powinni zastanowić się nad swoją obecnością na drodze. To, że ktoś wyprzedza, nie daje mu prawa do ciągnięcia się lewym pasem przez 5km, bo on wyprzedza. Idąc tym tokiem rozumowania, każdy kierowca jadąc drogą szybkiego ruchu jechałby lewym pasem od początku do samego końca tej drogi, bo "o co wam chodzi przecież wyprzedzam". Jak już wielu zauważyło, było wiele okazji do zjechania na prawy pas, ale po co? Skoro siedzi mi na zderzaku "typowy kierowca BMW" to ja mu teraz pokażę i wyprzedze jeszcze 3 samochody, niech czeka, nie skończyłem przecież manewru. Zachowanie kierowcy BMW równie nieodpowiedzialne i szczerze powiedziawszy, jeśli zakończy się na mandacie to będzie mógł mówić o szczęściu. Podsumowując to nie marka, czy samochód odpowiada za takie sytuacje, tylko kierowcy, więc BMW nie jest tu niczemu winne. Polecam pooglądać stopcham, gdzie podobne sytuację zdarzają się również tym, którzy nie jadą samochodem za pół miliona i nie są to niemieckie auta premium. Owszem takich kierowców jak ten z X4 jest niestety coraz więcej, ale szufladkowanie marki, czy właścicieli BMW poprzez wyczyny pojedynczych przypadków psychiatrycznych jest krzywdzące i płytkie. Pozdrawiam i życzę obu panom więcej oleju w głowie.
- 33 26
-
2024-04-26 21:18
D....l jestes
- 1 1
-
2024-04-25 12:51
Przecież w Polsce właśnie tak ludzie jeżdżą. Jadą cały czas lewym pasem a jak chcesz wyprzedzać to trzeba prawym bo ten jest pusty.
- 3 3
-
2024-04-25 12:17
Człowieku, na drodze trzeba zachować bezpieczną odległość (1)
Co prawda taką wyrażoną w metrach tylko na S i A, ale na zderzaku nie jeździmy nigdzie.
W tym miejscu dozwolone jest wyprzedzanie prawym,
Jeśli przyjmujemy, że autor nagrania mógłby zjechać bezpiecznie na prawy to tak samo król BMW mógł prawym wyprzedzić.
No ale jemu się należy, żeby plebs się rozstąpił.- 2 3
-
2024-04-25 21:53
Prawym wyprzedzic...
Oddaj prawo jazdy!
- 3 4
-
2024-04-24 19:21
Sek w tym, ze to pojedyncze przypadki zachowuja sie normalnie.
- 0 0
-
2024-04-23 17:51
Opinia wyróżniona
Ciekawe, że zawsze przy takich filmach z frustratami za kierownicą w roli głównej znajdzie się grupa obrońców takiego (8)
... takiego zachowania.
No "bo tamten nie zjechał", bo cośtam itp.
Ludzie, w takiej sytuacji ten drugi ile "stracił" czasu czekając aż zrobi się miejsce? Kilka sekund? A potem traci jeszcze więcej żeby coś komuś udowodnić. Logiczne :D
Luz na drodze, bez spiny, kochani.- 291 36
-
2024-04-26 09:43
W sumie to tu nie ma kogo bronić. Nagrywający widać wyraźnie robi na złość , obaj siebie warci. Ponadto jak zwykle nie widać nagrania od początku
- 2 1
-
2024-04-25 22:48
I to nie jest autostrada w Niemczech po pierwsze, gdzie by miał teoretycznie prawo tak jechać, za to brak odstępu i taki jeszcze manewr, to by mu za odrą lekko nie było. A czy to nie reprezentant Firmy lub dealera? Ciekawe, co by w Monachium na to powiedzieli.
- 0 0
-
2024-04-24 07:56
Obydwaj kierowcy są siebie warci
Jeden zamulacz bez przeglądu sytuacji, a drugi furiat, który dla dobra wszystkich nie powinien mieć prawa jazdy.
- 10 24
-
2024-04-24 07:29
Są to tylko głupie szczyle.
- 15 1
-
2024-04-23 19:04
Co w tym ciekawego? Autor nagrania dluzej wstrzymywal bmw niz odwrotnie. (2)
- 7 44
-
2024-04-24 08:43
Kierowca bmw też widocznie wstrzymywał,
bo bardzo mu się spieszyło. Ciekawe, czy dowiózł, czy auto poszło na pranie tapicerki.
- 10 0
-
2024-04-24 07:48
autor nagrania nie wstrzymywał tylko prawidłowo wyprzedzał, wstrzymywał ten .... z BMW, powinni zabrać mu prawko na miesiąc niech zap... z buta
- 22 3
-
2024-04-23 18:21
Odezwał się obrońca bez obejrzenia całości filmu
- 9 12
-
2024-04-23 17:42
Opinia wyróżniona
A ten co nagrywa to mistrz lewego (42)
Jedzie złośliwie lewym, patrzy w lusterka, nie potrafi zjechać na kilka sekund i puścić narwańca. Kupił gość kamerkę a nie miał materiału aby się pokazać. Żałosna jazda lewym tylko po to by zaistnieć. Powinien się gościu nauczyć jeździć. BMW nic nie zrobiło. Zmniejszał prędkość po manewrze wyprzedzania
- 182 523
-
2024-04-28 13:18
Jak widac po innych komentarzach,Polacy nie maja pojęcia do czego służy lewy pas i jakie są zasady wyprzedzania oraz za co mogą dostac mandat.Wielkie lol,rozumiem ze to sa sloiki z mazurskiego co jezdzily po lesnych ścieżkach
- 1 1
-
2024-04-24 17:11
Oby takich jak on było jak najmniej a ty poczytaj prawo o ruchu drogowym bo widać że masz z tym problem
- 8 3
-
2024-04-24 16:12
Glowa
Masz ogromny problem z głową. Może to brak mózgu? Nie wiem.
- 7 2
-
2024-04-24 16:10
Serio? Jadąc prawidłowo masz obowiązek puszczać narwańców? (2)
- 13 1
-
2024-04-24 17:08
(1)
prawidłowo?Tego typu ludzkie śmieci zajeżdżają drogę jadąc mniej niż wynosi ograniczenie a potem taki zj..b się tłumaczy że przecież nie zjedzie z lewego pasa w lukę 900 metrową bo on ciągle kogoś wyprzedza i w ten sposób może jechać 100 kmh lewym pasem przez 100 km
- 3 26
-
2024-04-24 22:15
Jadą mniej niż wynosi ograniczenie hahaha
I to jest zarzut do goscia :)
- 7 2
-
2024-04-24 09:53
Dobrze że nie ty ustanawiasz prawo i nie ty decydujesz o mandatach.
- 19 4
-
2024-04-24 09:45
Brawo. To jak tłumaczenie podsądnego,
że nic nie zrobił, bo tamta małolata miała przecież stringi, a jakby nie chciała "tego", to siedziałaby w domu.
- 7 2
-
2024-04-24 08:54
Czy ty masz prawo jazdy
Jadąc z przepisową prędkością i odległością dlaczego mam zjeżdżać szaleńcowi za kierownicą tylko dlatego że on uważa się za króla szos w BMW ,to nie tor wyścigowy,powinien dostać zakaz prowadzenia na trzy miesiące!!
- 37 6
-
2024-04-24 08:47
Frustrat z BMW się broni. (4)
Mam lepsze auto i mają mi ustępować z drogi. Powinno się zabrać prawo jazdy na pół roku i szybko wyleczy się narwaniec.
- 38 4
-
2024-04-24 09:05
A skąd wiesz że miał lepsze auto? (3)
Nie widać czym jedzie autor nagrania... Poza tym filmik jest przyspieszony. Niby trwa 1,5min, a w rzeczywistości pewnie trwa x2, to oznacza że 3min minęły zanim autor nagrania zjechał na prawy pas. Z resztą sam odcinek od obwodnicy do wiaduktu jasien to lekkie przegięcie ciągle na lewym pasi. Były przynajmniej 3 momentu gdzie spokojnie można było zjechac. Dla mnie autor nagrania ewidentnie blokuje ruch i robi po złości. Mam nadzieję że policja również wobec niego wyciągnie konsekwencje
- 11 22
-
2024-04-24 09:54
(2)
Jedzie z dozwoloną prędkością, więc nie blokuje
- 7 6
-
2024-04-24 17:11
przestań pierd..lić id..to kierującego każdym pojazdem obowiązuje jazda możliwie blisko prawej krawędzi na jezdni o wielu pasach zatem należy jechać prawym pasem jeśli się nie wyprzedza lub jedzie wolno
- 5 1
-
2024-04-24 10:15
Wolno jechać lewym pasem, jak prawy wolny, w ruchu prawostronnym? Natomiast kierowca BMW, swoimi manewrami stwarza zagrożenie na drodze.
- 9 0
-
2024-04-24 08:07
Widać że taki sam dzban jak ty
- 27 0
-
2024-04-24 08:01
powinien zjechać a drugi nie i wyhamowywać (1)
na lewym kamerkowiec prowokator ! drugi i**ota dajacy wejsc w gre z kamerkowcem = 60tce !
bmw poniosło auto uzyczone do miana własciciela drogi i bedacym ponad ppd
kamerkowiec - prowokator i menda konfidencka
wiecej kultury na drodze i zeczywiscie zjezdzajmy , ja to robie i nic mnie to nie kosztuje i niena lewym kamerkowiec prowokator ! drugi i**ota dajacy wejsc w gre z kamerkowcem = 60tce !
bmw poniosło auto uzyczone do miana własciciela drogi i bedacym ponad ppd
kamerkowiec - prowokator i menda konfidencka
wiecej kultury na drodze i zeczywiscie zjezdzajmy , ja to robie i nic mnie to nie kosztuje i nie dorabiam filmów , bo nie mam kamerki nawet jak bym mial to nie wrzucał bym tego :-) - kamerka bardziej wrazie sytuacji stłuczki by sie przydawała a nei do krecenia takich dzieł donosicielstwa- 8 41
-
2024-04-24 08:58
Kto ci dał prawo jazdy
Ktoś jadący przepisowo jest prowokatorem a szaleniec w BMW to wg kto! I takim ludziom jak ty daje się uprawnienia ! Kiedy ktoś łamie przepisy powinien być ukarany i tyle !!
- 19 3
-
2024-04-24 07:42
Ty jestes upośl.....y? jechał normalnie lewym pasem i wyprzedzał no ale id..a z bmw musi jechać szybciej i wszyscy mają zjeżdżać, dramat co za k.....
- 44 6
-
2024-04-24 07:31
nagrywającemu mandat za blokowanie lewego i trąbienie bez sensu a pajac w burakowozie za stwarzanie zagrożenia (4)
oprócz mandatów obydwaj powinni zostać przymuszeni do jazdy komunikacją miejską przez miesiąc to może by zrozumieli... marka tutaj nie robi różnicy bo obydwaj to buraki - nie szukajcie taniej sensacji.
- 20 53
-
2024-04-24 08:05
Jeden i drugi siebie wart
Nagrywajacy widać , żę celowo prowokuje i naciąga kd i pord. Drugi i**ota , który powiela mit o kierowcy bmw oraz sprawia niebezpieczeństwo. Oby dwaj do ukarania !
- 7 14
-
2024-04-24 07:58
W którym momencie blokował lewy pas?
Wyprzedzał ciągiem kilka aut jadących wolniej. Jak zakończył manewr wyprzedzania zjechał prawidłowo na lewy pas. Jak d**il chce przetestować auto to na tor testowy a nie ulicę
- 38 5
-
2024-04-24 07:43
(1)
mylisz się marka robi różnicę BMW to buractwo, stąd też początek nazwy firmy B
- 23 4
-
2024-04-24 07:53
"stąd też początek nazwy firmy B" - twoja przenikliwość i geniusz intelektualny przyprawia mnie o zawrót głowy :))))))
- 2 17
-
2024-04-24 07:26
(2)
No wiadomo, pogotowie BMW jedzie to trzeba niezwłocznie opuścić pas. Każdy ma prawo bezpiecznie wykonać manewr wyprzedzania, zwłaszcza w zakresie obowiązującej prędkości
- 39 3
-
2024-04-24 07:57
ten jakże "skomplikowany" manewr zjazdu na prawy można zrobić 3x sprawniej... (1)
dobrze widział że jedzie burak którego puszcza się żeby mógł roz****dol... się na pierwszym zakręcie a nie trąbi pi pi pi... fujara...
- 1 20
-
2024-04-24 10:00
każdy będzie skręcał w takim tempie jak mu się podoba
a twoim obowiązkiem jest trzymać się limitu prędkości i jechać prawym pasem
- 0 0
-
2024-04-23 21:11
Po manewrze wyprzedzania
Mnie uczono, że wyprzedzając auto nie wolno mi wymusić zmniejszenia prędkości auta wyprzedzanego.
Skoro tak się dzieje, tzn że wyprzedzanie było źle wykonane- 45 2
-
2024-04-23 20:14
d**il (5)
Ty gościu chyba już gacie od samego oglądania obsr*łeś. Widać że facet jedzie z jak to powiedział dozwolona prędkością więc dlaczego ma zjechać na prawy i samemu zwalniać? Jechał dość dynamicznie więc zjeżdżanie takiemu d**ilowi bo mu się spieszy nie było wcale dobrym pomysłem. Nie łamał przepisów więc miał prawo tak jechać a to że byle baran siadajacy za kółkiem wiesniackiego BMW traci mózg w momencie uruchomienia silnika to już inny problem. Oby mu dowalili jak najwięcej
- 69 10
-
2024-04-28 13:30
Masakra jak Wy nie znacie przepisów,lewego pasa sie nie blokuje.Za brak wiedzy powinniscie zdawac prawko jeszcze raz.Poziom wyszkolenia naszych kierowców woła o pomstę do nieba.
- 0 0
-
2024-04-24 08:45
(3)
Gościu, ten w BMW to dzban i już mruganie długimi powinno go pozbawić parwa jazdy na jakis czas. ale twoja wybiorcza znajomość przepisów tez poraża. "jechał z dozwoloną prędkoscią więc dlaczego ma zjechać". Dlatego, że ma taki obowiązek, jest parę innych przepisów w kodeksie Drogowym a nie tylko te o prędkości. Jak kiedys przeczytasz to się
Gościu, ten w BMW to dzban i już mruganie długimi powinno go pozbawić parwa jazdy na jakis czas. ale twoja wybiorcza znajomość przepisów tez poraża. "jechał z dozwoloną prędkoscią więc dlaczego ma zjechać". Dlatego, że ma taki obowiązek, jest parę innych przepisów w kodeksie Drogowym a nie tylko te o prędkości. Jak kiedys przeczytasz to się zaskoczysz. Twoja wypowiedź to tez przejaw braku wyobraźni, drogowej inteligencji. zapewne wiele razy łamiesz przepisy i nawet sobie sprawy nie zdajesz. Jeśli nie wiesz, dlaczego masz zjechać oprócz tego, że przepisy tak stanowią: bo nie wiesz co się za tobą dzieje. Może kilometr dalej jedzie karetka na sygnale, która blokuje więcej takich "jade z dozwoloną prędkością". A może, a ty tego nie wiesz, nawet to BMW wiezie kogooś do szpitala i ma prawo złamac przepsiys, nie tobie to oceniać.
- 1 9
-
2024-04-24 15:08
ostatnie zdanie mówi wiele (2)
Jeśli jedzie zgodnie z ograniczeniem to może tak jechać i wyprzedać ciąg samochodów jak tutaj na filmie i zakuta pala w bmw powinna się dostosować do warunków. Za takie manewry i hamowanie przed maską powinien obskoczyć przysłowiowy masaż. Niech się cieszy osiol, że kierowca nie dał po garach i nie wjechał mu w tył, bo to była by świetna nauczka dla tego jelopa.
- 3 0
-
2024-04-24 17:12
(1)
otóż głupi gn..ju nie może
- 0 4
-
2024-04-24 19:14
Klasyczny brak argumentow :). Juz sie nie pograzaj.
- 3 0
-
2024-04-23 17:52
Hahaha, jasne. (8)
Lepiej oddaj prawko, bo prędzej czy później kogoś zabijesz, frustracie.
- 36 5
-
2024-04-23 17:58
Ty oddaj
Bo jeździć nie potrafisz.
- 1 32
-
2024-04-23 17:56
Weź człowieku zamilcz (6)
Więcej km zrobiłem na pewno niż ty i tylko tacy jak ten co nagrywa stwarzają zagrożenie. Złośliwe typy
- 11 41
-
2024-04-24 09:02
Zrobiłeś więcej kilometrów na rowerze chyba,znawco !
- 5 1
-
2024-04-24 07:46
jesteś w takim razie przykładem że ilość zrobionych kilometrów nie świadczy o doświadczeniu a wręcz o zanikaniu IQ
- 14 2
-
2024-04-24 07:42
A zasadę 20 sekund znasz?
- 2 2
-
2024-04-23 21:36
Przecież to jest usiłowanie spowodowania kalectwa lub nawet morderstwa, za to powinien być kryminał. Na pewno był naćpany.
- 24 2
-
2024-04-23 18:16
Chyba za kierownicą L
na jazdach doszkalających zrobiłeś te kilometry a i tak dalej zdać nie możesz
- 19 2
-
2024-04-23 18:04
tia...pewnie jedziesz pisząc ten komentarz
- 14 2
-
2024-04-25 21:46
Łoś na lewy pasie
Kolejny łoś na drodze jadący prawym pasem !!! Kolego lecz swoje kompleksy w piaskownicy a nie zabrales sie za jazde samochodem - tragedia, gość z kompleksami za kierownica i na pewno jeszcze w foteliku na wysokiej podkładce. Przejechałeś kilkaset metrow prawym pasem i mogles kilkanascie razy zjechac na prawy pas, w Niemczech za takie cos bys dostal kilkaset euro mandatu to bys sie wowczas nauczyl jezdzic
- 1 0
-
2024-04-25 21:28
wyraźnie widać na nagraniu
że nagrywający chwilę przed zjechaniem na prawy pas przyhamował dwa razy ... i kierowca z bmw zrobił tylko to samo co on więc o co chodzi ...
- 0 0
-
2024-04-23 11:28
(2)
Informacyjnie, przez takie zachowanie (jak nagrywającego) wprowadzono na drodze szybkiego ruchu zakaz wyprzedzania się pojazdów ciężarowych - ze względu na brak dynamiki takiego manewru.
Jedną z niepisanych zasad wyprzedzania jest: jeżeli jesteś na lewym pasie i przez 10 sekund nikogo nie wyprzedziłeś, nie powinieneś znajdować się na tym lewym pasie (bo utrudniasz przejazd innym pojazdom, nawet tym jadącym nieprzepisowo szybciej).- 20 9
-
2024-04-25 09:10
Niepisana zasada jest taka, że mam w (|)
prawa jadących nieprzepisowo. Jak ktoś będzie jechał pod prąd, to nie będę dzielnie zdobywał krawężników, żeby tylko łaskawy pan sobie przejechał, bo inaczej będzie miał zaburzony ruch.
- 1 0
-
2024-04-23 14:23
Właśnie napisałeś niepisaną zasadę, więc złamałeś jej niepisaność i już (nadal) nie może obowiązywać... Niepisane zasady nikogo nie obchodzą.
- 3 1
-
2024-04-23 11:24
Przyspieszony tryb odtwarzania (3)
Coś mi tu śmierdzi przylepieniem się do lewego pasa i zamulanie na długości 2-3 kilometrów.
- 18 8
-
2024-04-23 13:24
nie można pisać o zamulaniu, kiedy jedzie się z maksymalną dopuszczalną prędkością. (2)
- 2 7
-
2024-04-23 20:02
lewy pas sluzy do wyprzedzania
- 2 2
-
2024-04-23 16:46
mozna, nie nalezy zachowywac sie jak szeryf i blokowac pasa
- 2 3
Wszystkie opinie
-
2024-04-23 10:16
W ogóle mi nie wstyd! (7)
Bandyta
- 30 134
-
2024-04-23 11:06
(1)
Jak zabijesz kogoś ze swojej rodziny to nawet wstyd ci nie wystarczy.
- 27 7
-
2024-04-23 12:30
pamietaj o tym przy grillu jak cie będą namawiać byś po jeszcze kolejne 2 flaszki podjechał
- 4 5
-
2024-04-23 11:15
(3)
Bo jesteś prostakiem
- 22 1
-
2024-04-23 12:31
(2)
tak tak , szeryfowanie na lewym pasie to prostactwo
- 6 14
-
2024-04-23 12:42
(1)
Sam jesteś prostakiem, przecież wyprzedzał to co ma latać na F16 żeby zadowolić buractwo z większą ilością koni pod maską. Jak chce tak zasuwać to na grand prix do AbuZabi
- 20 6
-
2024-04-23 19:58
frustrujesz sie?
- 0 3
-
2024-04-23 13:21
Mamy gdzieś czy ci wstyd czy nie, ale będziesz się przed sądem tłumaczył, nagranie już na policji
- 17 1
-
2024-04-23 10:18
czytała Krystyna Czubówna
- 65 13
-
2024-04-23 10:20
Może to Policja była
I chcieli Cię zatrzymać
- 9 30
-
2024-04-23 10:20
ledwo ciagniesz tym lewym pasem, mimo przyspieszonego filmu (6)
i blednie zakladasz, ze mozesz tak jaechac, az prawy bedzie zupelnie pusty. Natomiast BMW niewatpliwie naruszyl przepisy, przyhamowujac i tyle.
- 139 70
-
2024-04-23 10:36
jeśli jedzie z przepisową prędkości to prawidłowo wyprzedza (1)
- 28 24
-
2024-04-23 10:59
nie tylko predkosc stanowi o prawidlowosci manewru, ucz sie dalej
- 17 15
-
2024-04-23 12:30
Szalony kurier/dostawca...
Te furgony na lewym to teraz zaraza...
- 1 4
-
2024-04-23 13:24
Nie prawda (2)
Cały czas wyprzedza, więc tu nagrywający jedzie prawidłowo
- 18 8
-
2024-04-23 14:30
Ale jednak sie
Wlecze.
- 5 11
-
2024-04-23 17:13
nieprawda, wykonuje ten manewr nieprawidlowo
idac twoim tokiem rozumowania, mogl jechac 60 km/h i wyprzedzac do skutku, musisz poczytac przepisy i nabrac doswiadczenia
- 4 6
-
2024-04-23 10:21
Auć (7)
To było dobre ,,jade siebie spokojnie lewym pasem i wyprzedzam '' i pocałujcie mnie wszyscy w d....e bo ja sobie jade i wyprzedzam a tamowanie pasa ruchu to też wykroczenie
- 92 93
-
2024-04-23 10:36
nie mozna przekraczac dozwolonej prędkości (2)
- 29 8
-
2024-04-23 11:20
Skoro prawy jedzie tą samą prędkością, to na niego zjedź
Nie interesują nikogo Twoje marzenia
- 15 15
-
2024-04-23 12:10
to jak chcesz wyprzedzac z predkoscia 5km/h wieksza niz ci z prawego to zjedz na prawy i nie blokuj innych
- 12 14
-
2024-04-23 11:00
Wyprzedzanie nie daje prawa do przekraczania prędkości
nie każdy o tym wie
- 27 1
-
2024-04-23 11:15
sr*nie nie tamowanie.
- 14 9
-
2024-04-23 13:24
Nie ma wykroczenia, bo wyprzedza
- 10 1
-
2024-04-25 09:56
Jakie tamowanie?
Jedzie i wyprzedza. Nie blokuje jadąc wolniej od prawego. Wg niektórych ma zjechać pomiędzy auta i sam hamować(bo jedzie z prędkością wyzasza od nich) bo idiocie z BMW się spieszy? Rozwiń skrzydła i leć albo niech skrzydła głupoty go niosą...
- 2 0
-
2024-04-23 10:23
Jakiś niedowartościowany wypożyczył samochód na jazdę próbną. (1)
- 80 13
-
2024-04-24 07:38
a twoj wpis dowodzi. ze sie dowartosciowales? chyba bylo to bezproblemowe, patrzac na pozycje wyjsciowa
- 1 3
-
2024-04-23 10:30
Często
Często mi wstyd, że poruszam się autem tej marki.
- 50 8
-
2024-04-23 10:33
Nie popieram brake checka na końcu, ale blokowałeś lewy pas mogąc go przepuścić 8 razy. (9)
Wiec należy ci się madat.
- 129 71
-
2024-04-23 13:00
jazda z maksymalną dopuszczalną prędkością to nie blokowanie pasa (3)
pozdrawiam
- 21 22
-
2024-04-23 14:31
W Polsce (2)
Obowiązuje ruch prawostronny. Jadąc wciaz lewym pasem dostajesz mandat.
- 11 10
-
2024-04-25 08:56
To spier...
tą Beemką na prawy.
- 3 4
-
2024-04-25 11:38
przecież nie jedzie "wciąż"
tylko wyprzedza pojazdy jadące wolniej prawym pasem.
- 1 2
-
2024-04-23 13:21
Gdzie tam widzisz blokowanie pasa? (1)
- 16 13
-
2024-04-24 09:33
przez 3/4 filmu
- 12 5
-
2024-04-23 13:25
Wyprzedzał
Manewr prawidłowy
- 16 8
-
2024-04-25 10:09
(1)
tobie należy się spranie pustego łba
- 0 3
-
2024-04-25 10:12
zrób prawo jazdy potem pisz i nie obraz innych
- 0 1
-
2024-04-23 10:35
na twitterze policja napisała że sie sprawą zajmują ;) (1)
- 37 3
-
2024-04-26 01:20
Nie ma już Twittera
- 0 0
-
2024-04-23 10:36
śmiało na
stopagresjidrogowej @ gd.policja.gov.pl
- 37 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.