Starowiejska w Gdyni po zmianach
7562 wyświetlenia 15 maja 2023 (537 opinii)Najważniejsza zmiana to wprowadzenie koloru czerwonego i odwrócony ruch na fragmencie ulicy między 3 Maja i Władysława IV.
Więcej na ten temat
Opinie (537) ponad 20 zablokowanych
-
2023-05-15 09:57
Opinia wyróżniona
(17)
Mieszkam przy tej ulicy, na odcinku, na którym odwrócono ruch. Cieszą mnie wyniesione skrzyżowania, na których wcześniej można było stracić życie (będąc pieszym), cieszy sporo zieleni. Do odwróconego ruchu na razie nie mogę się przyzwyczaić i sądząc po chaosie w ruchu w ostatnich dniach - nie tylko ja, ALE można odczuć, że ulica się uspokoiła. Na
Mieszkam przy tej ulicy, na odcinku, na którym odwrócono ruch. Cieszą mnie wyniesione skrzyżowania, na których wcześniej można było stracić życie (będąc pieszym), cieszy sporo zieleni. Do odwróconego ruchu na razie nie mogę się przyzwyczaić i sądząc po chaosie w ruchu w ostatnich dniach - nie tylko ja, ALE można odczuć, że ulica się uspokoiła. Na duży minus natomiast, już pomijając wątpliwą estetykę małej architektury, jest pozostawienie ruchu rowerowego na bruku (!) oraz takie zaprojektowanie nasadzeń, parkletów i wszystkiego tego co tam nastawiali w taki sposób, że nijak się nie da przejść z jednej strony ulicy na drugą! Niby ulica dla pieszych, a pieszy, przechodząc przez nią, musi albo podeptać roślinność, albo przeskoczyć stojak rowerowy. Druga sprawa - po zmroku jest po prostu ciemno. Latarnie są na niektórych odcinkach tylko po jednej stronie jezdni - nie rozumiem właściwie dlaczego - i mają bardzo małe natężenie światła. Odcinek wzdłuż szkoły tonie w mroku. Podsumowując - wg mnie zmiana oczywiście na plus, bo była tragedia, ale niestety bardzo słabo przemyślana i zaprojektowana. Szkoda.
- 109 50
-
2023-05-15 23:34
Teraz zamknijmy ul. Zieloną i pozostałe kolorowe + Płk. Dąbka, Bosmańską i Unruga. To na początek. Trzeba nawiązać do genezy.
- 3 0
-
2023-05-15 19:41
Zastanawiam się, czy teraz cokolwiek i ktokolwiek zmusi mnie, aby tam pójść lub pojechać, bo po co, po co? (1)
- 8 3
-
2023-05-16 10:12
Ale celem było to, byś właśnie nie pojechal
- 3 0
-
2023-05-15 17:30
Rowery mogą jechać po całej szerokości bruku, bo to strefa zamieszkania.
- 2 2
-
2023-05-15 15:53
latarnie słabo świecą bo nawiązują do historii
przed wojną też było ciemno ;)
- 15 0
-
2023-05-15 15:49
Starowiejska to nie deptak, to jest normalna ulica gdzie odwrócono kota ogonem. (2)
"Niby ulica dla pieszych" - tyle z opinii mi wystarczy, ulica była niby dla samochodów. Dla pieszych od zawsze były i są chodniki. Ludzie nie zapominajcie się bo kiedyś dojdzie do nieszczęścia na tej ulicy tak, jak to ma miejsce z pieszymi na przejściach, zero myślenia i gotowe.
- 15 4
-
2023-05-16 08:49
o regułach na danej ulicy decyduje znak a nie infrastruktura
jak na jakiejs ulicy postawią znak zakazu wjazdu to i tak wjedziesz bo masz jezdnię? Jezdnie jednym znakiem mozna zmienić w deptak. Na tej ulicy postawiono znak strefa piesza i to wszystko wyjasnia - pieszy moze poruszac sie po całej ulicy i ma pierwszeństwo.
tak na marginesie mylisz pojęcie ulicy i jezdni - ulica to chodnik, jezdnia, trawnik, torowisko itd- 2 0
-
2023-05-16 07:49
przede wszystkim to strefa zamieszkania i należy stosować się do zasad w takiej strefie obowiązujących
także możecie pomalutku sobie jechać za pieszym i ładnie grzecznie powolutku opuścić szybę i ew poprosić niepodniesionym głosem czy mogliby was przepuścić
- 3 3
-
2023-05-15 15:19
Po pierwsze (1)
za dużo piania nad niczym tam kosmosu nie zrobiono. Zobaczcie ile było się chwalenia ul.Abrahana jakie to cuda na kiju tam będą efekt tam jest ulica pełną parą trzeba uważać ostro na samochody
a z dzieckiem tam coś zjeść trzeba mieć dziecko na oku dosłownie na kolanach.
Jesteśmy w Polsce więc jak coś unowocześniamy na ulicy nazywajmy to po polsku a nie po angielsku co z tą nazwą nic wspólnego nie ma dosłownie.- 10 1
-
2023-05-15 17:33
Pretensje do kierowców!
- 1 4
-
2023-05-15 13:30
(6)
Ile osób straciło tam życie? Największe zdarzenie, jak pamiętam jakie miało tam miejsce to potrącenie przez autobus miejski pierwszego, który wszedł bezpośrednio pod jego koła (kiedy tymczasowo wprowadzili kontrapas dla autobusów)
- 21 7
-
2023-05-15 15:51
Pisz precyzyjnie. (1)
Niby gdzie? Nigdy nie było na Starowiejskiej kontrapasa dla autobusów.
- 6 1
-
2023-05-15 18:14
Był na Władysława IV i auto jadące Starowiejską wcisnęło się pod autobus. Teraz wjazd jest tylko w Starowiejską z Władysława IV.
- 3 1
-
2023-05-15 14:55
(3)
Potrąceń było kilka, co prawda nie śmiertelnych, ale niektóre groźne. Na skrzyżowaniu z Władysława IV spora część kierowców lewego pasa nie zatrzymywała się w momencie, gdy zatrzymywał się pas prawy, by przepuścić pieszych idących od strony Placu Kaszubskiego.
- 3 11
-
2023-05-15 15:50
(2)
Tak bywa wszędzie nie tylko tam.
- 7 2
-
2023-05-15 23:36
Skoro tak, to zamykamy wszystko. I tak nikt już tam nie bywa.
- 2 2
-
2023-05-15 18:12
Dlatego poprawiono.
- 2 0
-
2023-05-15 08:09
Opinia wyróżniona
Jak zawsze hałaśliwi maruderzy (58)
Remont zakończony przed chwilą ale dyżurni, anonimowi oczywiście, ujadacze już wiedzą, że jest źle i będzie jeszcze gorzej. Większość zapewne w ogóle tu nie była ale z założenia po prostu muszą bo się uduszą, skrytykować, pojęczeć, mieć za złe. Wyrazy współczucia bo na pewno nie jest fajnie tak żyć ze zgryzotą bez nadziei.
- 146 399
-
2023-05-15 23:47
Halo tu była Gdynia. Ostatni gasi światło.
- 1 1
-
2023-05-15 12:01
a sam byłeś tam kolego?
- 2 0
-
2023-05-15 10:42
nie potrafisz sie podpisac ? (2)
- 0 8
-
2023-05-16 00:06
Po co? Rodo jest czy nie ma?
- 0 0
-
2023-05-15 11:14
kocioł garnkowi przyganiał
- 7 2
-
2023-05-15 10:37
opinia mieszkanca (1)
osobiście mieszkam na ulicy abrahama (części świeżo po remoncie) i już w trakcie prac było widać negatywne skutki tych zmian, miejsca tak wyznaczone że ludzie parkując zajmują pół ulicy, a dostawczaki żeby się zmieścić muszą jechać jednym kołem po krawężniku, do tego zmiany kierunku na starowiejskiej komplikują dojazd do mieszkania, a tarasy przy knajpach nie są nawet ustawione przy restauracjach
- 18 4
-
2023-05-16 10:20
Kolejny, który za nieumiejętność zaparkowania kierowców na miejscu o szerokości wyznaczonej przez rozporządzenie ministerialne
obwinia wszystko i wszystkich, tylko nie kierowców. Notabene, ta szerokość jest taka sama, jak w innych krajach UE. Tam parkujący się spokojnie mieszczą. Widocznie u nas same sieroty...
- 0 2
-
2023-05-15 10:34
Nieprawda. (2)
Można wprowadzić zmiany przemyślane i na lepsze. Tutaj zabrakło pomysłu i zmarnowano pieniądze. Nie było pieniędzy na zrobienie Woonerfu choćby na Abrahama, a skrzyżowanie z Władysława IV jest strefą zamieszkania, więc możesz biegać jak pajac w kółko po tym skrzyżowaniu i blokować ruch w majestacie prawa.
- 12 2
-
2023-05-15 16:07
Strefa zamieszkania (1)
To ktoś chory o tym zdecydował, Gdynia dąży do samozagłady.
- 7 4
-
2023-05-15 17:05
Pamięć widać marna. Już nie pamiętasz, jak tam wyglądała sytuacja z przechodzeniem.
- 1 0
-
2023-05-15 09:52
Miasto mem (22)
Jestem właścicielem mieszkania znajdującego się przy ul. Starowiejskiej. Potwierdzam - wprowadzona zmiana to totalna paranoja, która może podobać się tylko turystom oraz starym dziadom, których aktywność życiowa ogranicza się wyłącznie do zakupów w pobliskich piekarniach. Brak możliwośći parkowania bez zapewnienia alternatywnych miejsc parkingowych
Jestem właścicielem mieszkania znajdującego się przy ul. Starowiejskiej. Potwierdzam - wprowadzona zmiana to totalna paranoja, która może podobać się tylko turystom oraz starym dziadom, których aktywność życiowa ogranicza się wyłącznie do zakupów w pobliskich piekarniach. Brak możliwośći parkowania bez zapewnienia alternatywnych miejsc parkingowych jest skandalem i świadczy o tym, że Urząd Miasta nie szanuje mieszkańców oraz osób prowadzących w okolicy działalność gospodarczą. Kompletnie nie rozumiem co ta "reiwitalizacja" miała na celu. Dodatkowo to bezczelne powoływanie się na potrzeby mieszkańców. Śmiem twierdzić, że 90 proc. mieszkańców nie popiera tych zmian.
- 41 14
-
2023-05-15 23:57
Ale może ucieszą się mieszkańcy mariny i portovej z Warszawy? Nie będą im tubylcy przeszkadzali.
- 1 1
-
2023-05-15 15:58
O matko. (1)
Kilka lat temu w dyskusji cytowali byłego już zapewne urzędnika, że zmiany na Starowiejskiej będą ułatwić dotarcie turystów z dworca do ...plaży.
- 7 2
-
2023-05-16 00:04
I ułatwiły. Na szczęście nikt już nie chce tam docierać. Chyba że przyjedzie przez pomyłkę.
- 1 1
-
2023-05-15 11:13
kupno samochodu nie stwarza automatycznie prawa do roszczenia sobie miejsca do jego parkowania za darmo (5)
w pobliżu własnego domu.
- 12 14
-
2023-05-15 16:00
Nowy podatek za parkowanie?
A niby za co mam płacić skoro auta nikt nie pilnuje?
- 3 2
-
2023-05-15 12:47
Zwłaszcza, że tych miejsc akurat tam jest dużo
Co widać na filmie
- 3 2
-
2023-05-15 11:55
(2)
To nie jest tak, że dzisiaj przeprowadziłem się do Śródmieścia i narzekam na zastane warunki. Mnie te warunki narzucono, całkowicie ignorując fakt, że mieszkam tu prawie 15 lat, płacę podatki i że za m.in. moje pieniądze remontowana jest kamienica, w której mieszkam i możesz pod nią pić kawkę nie ryzykując, że spadająca dachówka rozwali ci głowę.
To nie jest tak, że dzisiaj przeprowadziłem się do Śródmieścia i narzekam na zastane warunki. Mnie te warunki narzucono, całkowicie ignorując fakt, że mieszkam tu prawie 15 lat, płacę podatki i że za m.in. moje pieniądze remontowana jest kamienica, w której mieszkam i możesz pod nią pić kawkę nie ryzykując, że spadająca dachówka rozwali ci głowę. Mam prawo krytykować rozwiązania, które bardzo mocno godzą w moje (i nie tylko moje) interesy, jako mieszkańca. A prawem mieszkańca jest posiadanie samochodu, bo nie wszyscy dotrą do pracy pieszo albo autobusem. Tego typu argumenty "że można nie mieć samochodu" albo się "wyprowadzić" to są żenujące rady kogoś kogo problem nie dotyczy.
- 21 8
-
2023-05-15 17:03
Czemu więcej masz zrozumienia dla sąsiadów, którzy potrzebują auta raz na dwa lata, a nie dla tych, którzy poruszają się pieszo?
- 2 5
-
2023-05-15 16:01
120/100% racji.
- 4 2
-
2023-05-15 10:27
Jesteś właścicielem, ale tu nie mieszkasz, tak? Niech zgadnę - zarabiasz na najmie krótkoterminowym? (12)
Ja jestem właścicielem, mieszkam tu od kilku dekad, i zmiany mi się podobają.
- 17 23
-
2023-05-15 10:45
(8)
Jestem właścicielem i tu mieszkam. Codziennie dojeżdżam do pracy na Obłuże i wracając nie mam, gdzie zaparkować. Oczywiście są miejsca na podwórzach kamienic, ale ich ilość jest mocno niewystarczająca, gdyż są stale blokowane przez takich właśnie mieszkańców, którzy mieszkają tu od kilku dekad i swój pojazd ruszają raz na kilka miesięcy. Dla nich
Jestem właścicielem i tu mieszkam. Codziennie dojeżdżam do pracy na Obłuże i wracając nie mam, gdzie zaparkować. Oczywiście są miejsca na podwórzach kamienic, ale ich ilość jest mocno niewystarczająca, gdyż są stale blokowane przez takich właśnie mieszkańców, którzy mieszkają tu od kilku dekad i swój pojazd ruszają raz na kilka miesięcy. Dla nich być może nie ma problemu, bo ich aktywność zawodowa jest zerowa i mogą się rozkoszować tą oazą spokoju na tych 100 m pomiędzy korkiem na Władka a korkiem na 3 Maja.
- 22 10
-
2023-05-15 17:00
Porozmawiaj z sąsiadami emerytami. Skoro jednak rozumiesz ich egoizm, a nie rozumiesz konieczności zmian, to jesteś dziwolągiem. (1)
Na Obłuże możesz jechać zbiorkomem.
- 1 8
-
2023-05-16 10:16
Można przegłosować stosowną zmianę w regulaminie wspólnoty - jedno oznaczone miejsce na lokal
ale to wymagałoby przygotowania papierów, lobbowania, pilnowania zgodności z prawem. Łatwiej popłakać się w necie i żądać od miasta, aby dało.
- 0 2
-
2023-05-15 14:52
w okolicy są prywatne parkingi (3)
wykup sobie w końcu miejsce i za nie płać
- 3 12
-
2023-05-16 00:01
Co jeszcze musi wykupić gdynianin, żeby mieszkać w Gdyni? (1)
- 3 1
-
2023-05-16 10:14
Samochód nie jest gdynianinem
- 0 1
-
2023-05-15 16:28
I jeszcze wykup sobie miejsce w autobusie :D
- 5 0
-
2023-05-15 11:48
(1)
Zawsze możesz wyprowadzić się na wieś:D
- 6 17
-
2023-05-15 12:08
A Ty możesz na nią wrócić...taka sama cenna porada
- 20 5
-
2023-05-15 10:40
(2)
co może być fajnego w upodobnieniu ulicy do burdelu i likwidacja miejsc parkingowych?Te hopy na skrzyżowaniach z ważnymi ulicami to też takie fajne są?
- 19 14
-
2023-05-15 16:56
Ważne bo? Ruch tranzytowy to S6, S7, Morska, Zwycięstwa, Śląska. (1)
Drogi miejskie nie są tranzytem.
- 2 2
-
2023-05-15 20:09
ulicą władysława IV jeżdżą autobusy
- 0 0
-
2023-05-15 09:49
Jak zawsze halasliwy klakier z UM Gdynia dezinformuje
I bajki opowiada
- 17 10
-
2023-05-15 09:48
(7)
Maruderą nie jestem i zmiany na Starowiejskiej doceniam ,ale bruk położony jest miejscami beznadziejnie !
- 7 2
-
2023-05-15 23:51
Taki malutki drobiazg, jak żle położony bruk. To raczej norma.
- 2 0
-
2023-05-15 16:54
Tak go ułożyła firma, nie urząd miasta. (3)
- 0 5
-
2023-05-15 23:54
U.M. w przetargu napisał: 36 miesięcy pielęgnacji po posadzeniu nowych drzewek. Drzewka uschły wkrótce po posadzeniu. I co teraz
- 1 0
-
2023-05-15 17:42
urzad... (1)
nadzoruje... odbiera... i wydaje nasza kase...
- 7 1
-
2023-05-15 18:46
Ty jeszcze złotówki nie zarobiłeś.
naczelnik US Gdynia 1
- 1 0
-
2023-05-15 10:15
Zabieraj się do roboty (1)
I zrób lepiej zamiast jęczeć tu anonimowo i innych ustawiać
- 3 19
-
2023-05-15 10:38
mam robotę robić za nieudaczników w kufajkach wybranych przez nieudaczników w garniturach?Jak nie potrafią budować niech nie budują proste po kij mi te wszystkie niedoróbki bublaste ścieżki rowerowe itp thebilizmy jak ktoś nie potrafi niech nie robi ja nie uznaję uszczęśliwiania na siłę
- 12 5
-
2023-05-15 09:39
(2)
Pseudo plastyk się oburzył co boli krytyka
- 9 8
-
2023-05-15 23:50
Jedna mała kropka i znak zapytania. Wielkie halo!
- 0 1
-
2023-05-15 14:29
Człowieku, używaj znaków Interpunkcyjnych.
Bo nie wiadomo o co chodzi w twoim bełkocie.
- 3 5
-
2023-05-15 09:39
a czym rozni sie twoj anonimowy wpis
krytykujacy maruderow?
- 21 3
-
2023-05-15 09:21
Nie krytykuj innych
Skoro jesteś taki za, to dlaczego nie podpisałeś się imieniem i nazwiskiem mówiąc o anonimowych maruderach?
- 23 6
-
2023-05-15 09:15
anonimowe fora słyną z wylęgarni trolli i malkontentów (2)
to wiadome
- 20 13
-
2023-05-16 10:49
Wszyscy nienawidzą kanalii Szczurka, tonie żadne trolle
- 1 0
-
2023-05-15 10:37
bo urzędnicy zwłaszcza tak daremnie głupi jak w Gdyni są nieomylni prawda?
- 17 7
-
2023-05-15 09:04
Nic nie wspomniałeś
O czerwonych latarniach i strasznie niespokojnym ruchu na wszystkich jednym pasie jak na Marszałkowskiej
- 11 13
-
2023-05-15 09:04
(1)
Żadnej merytorycznej treści nie ma zawartej w tej wypowiedzi, jedynie lament na osoby krytykujące wykonanie.
Zastanowiłbym się jeszcze raz kogo nazwać hałaśliwymi maruderami- 39 24
-
2023-05-15 09:16
sama prawda jest w tej wypowiedzi
- 14 11
-
2023-05-15 08:59
A jak mam sie podpisać pod komentarzem? (4)
Imię, nazwisko? Może PESEL i imię ojca?
- 48 14
-
2023-05-15 11:43
Niech aktywiści i władze miasta odczepią się już od naszej Gdyni
- 31 5
-
2023-05-15 10:54
Wystarczy: pieniacz albo nieudolny. (1)
- 7 19
-
2023-05-15 15:40
To ty podpisz się d**il i się wszystko będzie zgadzać
- 14 2
-
2023-05-15 10:00
Tak.
- 9 12
-
2023-05-15 07:26
Opinia wyróżniona
Mieszkam w Gdańsku i bywam w Gdyni okazjonalnie (20)
W ostatnią sobotę byłem na Starowiejskiej. Jako pieszy nie odczułem, że mam pierwszeństwo przed samochodami. Oprócz czerwonych latarni latarni, nowych ławek, wymienionej nawierzchni nie odczułem, że to jest poldeptak, wonerf czy cokolwiek innego. Normalna ulica po remoncie.
- 327 20
-
2023-05-15 10:30
Bo po pierwsze powinno byc wprowadzone ograniczenie do 30km/h i powinien byc fotoradar !!Trójmiasto jest liderem piratów (3)
te 124 plusy obecnie dostałes własnie od tych co wymuszaja pierwszentwo na pieszych piratów drogowych
- 4 13
-
2023-05-15 16:13
Fotoradar? Może jak w Toruniu?
A może od razu odcinkowy pomiar prędkości co 100 m?
- 0 2
-
2023-05-15 13:40
Przecież jest ograniczenie do 20 km/h. (1)
Problemem są kierowcy.
- 6 6
-
2023-05-15 14:12
Problemem jesteś ty lewacki s synie.
- 6 12
-
2023-05-15 09:42
reasumujac gdanszczanina: (4)
nie odczul, ze jest po remoncie oprocz tego, ze jest wyremontowane.
- 11 15
-
2023-05-15 20:43
Intencje były znacznie bardziej ambitne niż sama wymiana nawierzchni (1)
Inaczej nie robiliby cyrków z latami konsultacji, ankiet itp
- 0 0
-
2023-05-16 00:11
Konsultacje i ankiety po to, żeby odhaczyć, że były.
- 0 0
-
2023-05-15 10:56
Odczuł tylko zmiany kosmetyczne, teraz dotarło? (1)
- 17 4
-
2023-05-15 20:03
pytaj gdanszczanina, do niego nie dotarlo i pewnie stad ta sprzecznosc w jego wpisie.
- 1 0
-
2023-05-15 09:18
czyli problemem jak zwykle pozostają kierowcy... (7)
- 17 8
-
2023-05-15 16:03
Tak, to przez ich ignorancję trzeba stosować inne rozwiązania, niż dotychczasowe.
- 1 0
-
2023-05-15 10:41
(5)
problem to urzędniczy durnie z nową paranoją tym razem antysamochodową od skrajności w skrajność
- 23 10
-
2023-05-16 00:08
40c cities.
- 1 0
-
2023-05-15 11:55
Parking zajmuje miejsce pod deweloperkę :)
- 8 2
-
2023-05-15 11:27
Paranoją antysamochodową byłoby zamknięcie całego miasta dla osobówek. (2)
Zamykanie poszczególnych ulic nie byłoby potrzebne, gdyby kierowcy respektowali strefy zamieszkania.
A że mają to gdzieś, to trzeba wymuszać "siłowe" rozwiązania.- 9 14
-
2023-05-15 16:11
Takie numery nie w centrum miasta gdzie są tylko 4 główne ulice (1)
Strefy zamieszkania można sobie robić na wydzielonych osiedlach a nie tam gdzie od zawsze był duży ruch tranzytowy. Proszę bardzo jest pole do popisu, dzielnice za i przed obwodnicą, śmiało róbcie sobie strefy pod własnymi domami.
- 9 3
-
2023-05-15 18:35
No, bo Starowiejska to była od takiego tranzytu
Że hoho
- 2 0
-
2023-05-15 08:03
Czemu nie masz pretensji do kierowców? (2)
Skoro nie respektują przepisów. Ale pewnie,, niedajomradysiemzaczymaćw miejscu,,
- 17 36
-
2023-05-15 11:44
Jakich przepisów (1)
Daj statystyki z Gdyni
- 5 4
-
2023-05-15 16:02
Statystyka a realia to dwie różne sprawy.
Nie każde wykroczenie podlega ukaraniu sprawcy ze wzgledu na brak interwencji w krótkim czasie. Brak etatów w policji ( obecnie średnio około 950 policjantów/ województwo) i strażników miejskich. A chodzi o zatrzymywanie się w miejscach do tego nieprzeznaczonych- np w odległości mniejszej niż 10m od przejść dla pieszych czy nieustępowanie
Nie każde wykroczenie podlega ukaraniu sprawcy ze wzgledu na brak interwencji w krótkim czasie. Brak etatów w policji ( obecnie średnio około 950 policjantów/ województwo) i strażników miejskich. A chodzi o zatrzymywanie się w miejscach do tego nieprzeznaczonych- np w odległości mniejszej niż 10m od przejść dla pieszych czy nieustępowanie pierwszeństwa pieszym i wyprzedzaniu/ omijaniu zatrzymanych pojazdów na przejściach. Obecnie przejścia są zbędne, a prędkość dopuszczalna 20 km/h sprawia, że kierowca ma większe szanse na zatrzymanie. Podziękuj burakom za kierownicami za zmiany! Np 50 km/h w zabudowanym przez całą dobę.
- 2 0
Wszystkie opinie
-
2023-05-15 07:01
(17)
Tragedia,czerwone latarnie,klka donic i puste witryny sklepowe.Mniejszy ruch...mniejszy hałas,fajnie tylko w ten sposób centrum wymiera.
- 197 41
-
2023-05-15 07:32
I środkiem ty na hulajnodze
Z hod dogiem
- 9 11
-
2023-05-15 09:14
ulice i place uwalniane od jeżdżących i parkujących samochodów powodują, że ten rejon miasta ożywa (12)
zwiększa się liczba klientów sklepów i lokali gastronomicznych. Prosty dowód z sąsiedztwa: ulica Stągiewna w Gdańsku. Bardziej rozbudowany jest dostępny na prezentacji Larsa Gemzoe nt. Kopenhagi: do wygooglania (Turning the city around; są polskie podpisy).
- 12 24
-
2023-05-15 09:37
Tylko ta Starowiejska jest paskudna, mieszkańcy śródmieścia może się tam się pojawią "na piwie" bo blisko ale mieszkańcy innych dzielnic Gdyni lub z Trójmiasta nie mówiąc o turystach to raczej na pewno nie. Starowiejska nigdy nie będzie Stągiewną. Wizytówka Gdyni to skwer i okolice, dlaczego tam się likwiduje teraz knajpy pod hotel a nie robi deptaków knajp itd. Waszyngtona powinna być takim deptakiem a nie Świętojańska czy Starowiejska
- 30 8
-
2023-05-15 09:53
Stągiewna prowadzi z dzielnicy apartamentowo-hotelowo sypialnianej do centrum - zabytków, atrakcji i restauracji (1)
Starowiejska prowadzi z dworca donikąd. Jest kilka fajnych punktów gastronomicznych, ale to za mało żeby zmienić charakter ulicy. Ja na Starowiejską jeżdżę usługowo- do pasmanterii, do Rossmanna, kaletnika juz mi zamknęli. Obok jeżdże na halę czy do zegarmistrza- z mojego punktu widzenia potrzebny jest tam parking i niekoniecznie w odległości kilometra (takie czasy- człowiek się spieszy po pracy, dzieci odebrać, to nie ma czasu spacerów robić- wolę zjeść w domu obiad z dziećmi i z nimi iść na spacer do parku).
- 20 7
-
2023-05-15 16:07
Masz parkingi w okolicy, tu też możesz parkować.
- 2 7
-
2023-05-15 13:03
(1)
Jeśli Starowiejska po zmianach ożyje tak, jak po zmianach ożyła Świętojańska ( a wszystko na to wskazuje ), to gratulacje dla włodarzy Gdyni.
- 19 4
-
2023-05-16 00:18
Ożyje? To żart? Efekty już chyba widoczne.
- 5 1
-
2023-05-15 13:48
Człowieku, czy Ty siebie czytasz? Jakie stare miasto w Gdańsku? Jaka Kopenhaga? Co Ty porównujesz? Przestań ćpać z rana, bo ten "mocarz" za mocno Ci wszedł.
- 12 5
-
2023-05-15 14:23
Co tutaj (3)
niektórzy tak sie martwią o "upadający" handel i pustki na ulicach. Totalna bzdura. W sklepach pełno ludzi, a swobodne poruszanie się ulicą, szczególnie w soboty i niedziele, graniczy z cudem. Turystów tez nie brakuje. Aż strach pomyśleć, co będzie na Opener. Więc przestańcie sie tak niby troszczyć o wymarłą ulicę, to to już się robi nudne.
- 5 8
-
2023-05-15 17:36
(1)
W jakich sklepach? Zostały tylko lumpeksy i apteki. W knajpach jest pełno, bo jest ich kilka na krzyż. Wieczorem pusto jak na wsi.
- 7 3
-
2023-05-16 00:21
Kawiarnie yo 16 i 19. Pusty śmiech. Jacy turyści? Może ci, co przyjeżdżają na festiwal we wrześniu?
- 2 0
-
2023-05-16 00:20
Turyści to chyba w Kielnie albo w innej okolicy?
- 1 1
-
2023-05-15 16:32
Kidz na wunerf zaczadzony ideologia czlowieku
Opowiadasz bzdury. Ta prostacka recepta na ozywienie ulic dziala na kazdej ulicy?
- 2 3
-
2023-05-16 00:16
Szczególnie te kawiarnie czynne do 16 i 19. No i piekarnie wiadome i szmateksy co parę metrów. To ci dopiero metropolia.
- 1 1
-
2023-05-15 19:55
Centrum wymarło gdy postawili Riviere (1)
Ktoś za to nieźle przytulił. Mega blaszak w centrum Gdyni. Klif też pada. Na ulicach ze sklepów tylko lumpy zostały. Cała reszta sklepów jest w blaszaku z darmowym parkingiem.
- 4 2
-
2023-05-15 20:07
wymarlo gdy oddzialy bankow rozpanoszyly sie w centrum i potem juz tak zostalo
potem Riwiera i kolejny super pomysl z jednokierunkowa Swietojanska i rewelacyjnym skrzyzowaniem przy UM, likwidacja miejsc parkingowych, polityka bialej farby i pedzla, a Łucyk dalej brnie w chaos.
- 6 1
-
2023-05-16 00:13
Za to 5 second handów na 100 m odcinku Świętojańskiej. Warszawiacy nie będą zadowoleni. Oj nie.
- 2 1
-
2023-05-15 07:03
Przy tej ulicy mieszka najbardziej znany społecznik (5)
Chciał mieć ciszę pod domem i ją ma.
- 197 20
-
2023-05-15 07:33
Społeczniak
- 33 6
-
2023-05-15 08:28
Z imienia i nazwiska wymieniony w artykule
- 30 0
-
2023-05-15 08:46
ale ma zły gust...
- 32 5
-
2023-05-16 09:17
Bo to szczura mafia
Czas na zmiany w Gdyni ...I czas wymienić szczurki
- 3 0
-
2023-05-16 13:19
I to jeszcze bez samochodu i prawa jazdy zapewne
- 2 0
-
2023-05-15 07:03
Nie jest idealnie (2)
Nie jest idealnie ale wszystko idzie ku lepszemu.
- 24 146
-
2023-05-15 09:41
(1)
Jeżeli za głośno, to wjazd tylko dla mieszkańców i elektryków. I rypać mandaty.
- 2 7
-
2023-05-16 00:24
Zamknąć Gdynię. Niech będzie wreszcie cicho.
- 2 0
-
2023-05-15 07:04
(16)
Inwestycja kosztowała furę pieniędzy. A właściwie jedyne co widać to kilka parkletow, zabrane miejsca parkingowe, podniesione skrzyzowania, czerwone latarnie i tyle?. Gdzie te miliony poszły?. Tam się guzik zmieniło.
- 248 16
-
2023-05-15 07:07
Dużo się zmieniło (6)
Ulica umrze jak świętojańska
- 51 7
-
2023-05-15 07:08
Fakt. Bo wiesz tyle się zmieniło, że o tym zapomniałem:-)
- 8 1
-
2023-05-15 07:25
Łucyk uspokaja ruch :D:D:D (4)
- 29 3
-
2023-05-15 09:15
z korzyścią dla bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców (1)
- 5 14
-
2023-05-17 04:46
I 2zł z UM Gdynia wpadło
- 0 0
-
2023-05-16 00:28
Od tego spokoju miasto wyzionie ducha.
- 4 0
-
2023-05-17 04:45
To jest niebezpieczny lewak
- 0 0
-
2023-05-15 07:09
(5)
A czy jest tam płatny parking?. Bo nie ma parkomatów.
- 2 6
-
2023-05-15 08:08
Są parkomaty, masz apkę. (4)
- 5 4
-
2023-05-15 10:17
Nie mam urządzenia do apki (2)
Kombinuj teraz
- 7 7
-
2023-05-15 10:23
A ja nie mam kół w samochodzie.
Więc masz mi podstawiać lawetę żebym mógł jeździć?
- 4 7
-
2023-05-15 16:09
Wali mnie to, nie mój problem dzieciaku!
- 3 3
-
2023-05-17 04:47
Nie płacę szczurkowi za parkowanie
- 0 0
-
2023-05-15 08:08
Najwięcej kosztuje praca Pewików wszelkiej maści.
Czyli prace przy infrastrukturze podziemnej. To jedyna okazja zrobić po całości wymianę, a nie czekać na awarie, jak w Gdańsku.
- 9 1
-
2023-05-16 00:27
Miliony łatwo wydać. Małe drzewko kosztuje 5 tys, latarnia 20 tys, a przesiadak ile kosztuje. Delfinki, donice, parki kieszonkow (1)
- 3 0
-
2023-05-17 04:48
Wszystko i tak w rodzinie zostaje
- 0 0
-
2023-05-15 07:07
Zdarzyło mi się tak w sobotę (35)
Że byłem i na Starowiejskiej i na Monciaku. Na tej drugiej ulicy 10 razy wiecej ludzi, tłumy w gastro, biznes się kręci, ulica żyje. Nie wiem kto przyjdzie na Starowiejską. Ani to ładne, ani to funkcjonalne. Ci co nie chcieli deptaka, mają za swoje. To będzie smętna pusta ulica, jak całe centrum Gdyni zresztą...
- 311 33
-
2023-05-15 07:17
chybione porownanie, poza tym zasugerowales, ze Monciak jest ladny, to drugi taki masz w Zakopcu (5)
i wystarczy
- 15 28
-
2023-05-15 08:16
Ładny, nie ładny, ludzi przyciąga. (4)
A tylko to się liczy.
- 24 6
-
2023-05-15 09:36
A co tam jest innego w Sopocie, molo?
- 6 5
-
2023-05-15 09:50
nie zrozumiales,
nie mozna zestawiac Starowiejskiej z Monciakuem. Inne funkcje i wiecej nie chce mi sie wyjasniac.
- 15 1
-
2023-05-15 18:28
Takiej klienteli nie chcemy (1)
- 3 1
-
2023-05-16 00:30
Raczej żadnej klienteli.
- 2 0
-
2023-05-15 07:20
Podobno ci na rowerach (12)
Mieli tam jeździć i kupować a forsa płynąć rzeką
- 52 10
-
2023-05-15 07:44
Od początku chodziło o pieszych (10)
To oni są najlepszymi klientami. Tyle że przestrzeń musi pokazywać że są priorytetowi. Riviera i tego typu sklepy miesiącami robi badania jak wyglądać powinna przestrzeń w ich galeriach, by każdy szczegół był perfekcyjnie dopracowany. My mamy Łucyka :(
- 26 5
-
2023-05-15 08:06
Jakoś na hulajnogach i rowerach (2)
Nie jeżdżą po tej Riwierze
- 8 3
-
2023-05-15 12:28
Nie muszą.
Tak mogłoby wyglądać całe miasto, ale zaraz kierowcy krzyczą, że zbudowanie przedszkola, szkoły, sklepu i zakładu pracy w odległości 15 min z buta od domu to eurokomunizm...
- 5 4
-
2023-05-15 16:23
Bo nie wolno i tyle.
- 0 0
-
2023-05-15 13:07
(6)
Piesi są i owszem najlepszymi klientami, ale jak dojadą wygodnie samochodem na parking pod Rivierą i tam robią zakupy...
- 14 3
-
2023-05-15 16:12
To miło, że wolą jechać autami do Riviery. (5)
Mniejszy ścisk w sklepach i lokalach na Starowiejskiej.
- 3 7
-
2023-05-15 17:38
(2)
W sklepach i lokalach sztuk trzy.
- 6 3
-
2023-05-15 18:20
Czy potrzebujesz pod du.ę 7 krzesełek? (1)
Mi wystarczy jedno.
- 2 2
-
2023-05-15 20:59
Wytłumaczę ci to prościej. Ścisk jest, bo lokali jest mało. Proszę bardzo.
- 3 2
-
2023-05-16 00:32
Nie ma żadnego ścisku, bo nie ma chętnych. Trzeba będzie wziąć kredyt.
- 1 0
-
2023-05-17 04:51
Zerowy ścisk. Innymi słowy klientów brak.
- 0 0
-
2023-05-15 16:22
A co, chcą rzeką Kaczą przenieść do centrum? Przecież tam za 30 lat jak lodowce się rozpuszczą będzie morze i Wenecja północy.
- 0 2
-
2023-05-15 07:42
"uspokojenie ruchu" w centrach duzych miast zawsze konczy sie powolnym wymieraniem gastronomii i lokalnego biznesu (11)
skomplikowane i drogie strefy parkowania sprawaiją, że ludzie omijają dziś Gdynie szerokim łukiem
- 51 14
-
2023-05-15 07:56
o nie, teraz ludzie przeczytają ten komentarz i od jutra na monciaku i Długiej pustki (3)
do dzisiaj ci ludzie nie wiedzieli że jak są deptaki i wokół płatne parkingi to nie wolno tam chodzić i bezmyślnie chodzili, dobrze że powiedziałeś i teraz już się poprawią, od jutra wszyscy będą chodzić do restauracji tylko tam gdzie jest wielki ruch samochodowy i wielkie darmowe parkingi, tylko powiedz mi gdzie to jest? bo nic mi do głowy nie przychodzi...
- 16 13
-
2023-05-15 17:39
(1)
A jak tam na Świętojańskiej? Dalej kilkadziesiąt pustych lokali?
- 4 2
-
2023-05-16 00:33
Zabite dechami.
- 2 0
-
2023-05-17 04:52
Tak było w Gdyni, zanim jej Szczurek nie zniszczył
- 0 0
-
2023-05-15 11:28
Ciekawe, na całym świecie było dotychczas odwrotnie (1)
Ale wiadomo, Polska, czyli pół procenta światowej populacji, to mesjasz narodów. I u nas na pewno będzie inaczej ;)
- 10 7
-
2023-05-16 00:35
Nie Polska tylko 3miasto. Polska ma sie dobrze z małymi wyjątkami: Warszawa, Wrocław, Poznań itp.
- 1 0
-
2023-05-15 11:54
Wywalili samochody z Monciaka, Długiej (2)
I wiatr hula. Nikt nie przychodzi, gastronomia wymarła...
- 10 7
-
2023-05-15 16:42
Taaa (1)
Tyle, że Długa sama w sobie jest atrakcją, ma kilkuset letnią historią, piękną architekturę i sama w sobie jest dobrym celem na spacer. Monciak podobnie ma klimat, bliskość morza, molo. A co ma Gdynia? Co takiego jest specjalnego w Świętojańskiej czy Starowiejskiej żeby przyciągnąć ludzi?! Nigdy w życiu nie przyszło mi do głowy "A, dziś pojadę sobie przespacerować się Starowiejską", a przez ponad 25 lat byłem mieszkańcem. Na świętojańskią parę razy zdarzyło mi się wybrać, bo był tam empik czy Igranie w Lochu żeby spotkać się ze znajomymi na planszówki (przestaliśmy się tam spotykać, bo dojazd był zbyt kłopotliwy z Rumii/Gdańska). Gdynia, poza Skwerkiem czy Bulwarem, nie ma nic ciekawego. Nuda, drożyzna, korki, beton w urzędzie i na dodatek rak toczący planowanie przestrzenne w postaci wszelkiem maści społeczniaków. Sosnowiec Północy.
- 13 4
-
2023-05-15 18:22
Ma zabudowę młodszą od gdyńskiej.
Stylizowaną na przedwojenną, choć miejscami nieudolnie.
- 3 2
-
2023-05-15 16:57
Ludzie omijają Gdynię szerokim łukiem, (1)
bo jest po prostu brzydka i nieciekawa.
- 5 4
-
2023-05-16 00:38
Kiedyś nie omijali.
- 3 0
-
2023-05-15 14:27
No to (2)
po prostu więcej nie przyjeżdżaj. Chcieliśmy w niedzielę zjeść pizzę, ale w żadnej pizzerii nie było ani jednego wolnego stolika. Smętnie to jest tam, gdzie ty mieszkasz, bo umiesz tylko narzekać i smucić
- 5 12
-
2023-05-15 16:30
(1)
Pizza w niedzielę na obiad? Trzeba było zostać w domu.
- 5 4
-
2023-05-15 18:26
W domu mogę zjeść domową.
- 1 3
-
2023-05-15 14:37
Nikt na Starowiejską nie przyjdzie
bo ta ulica prowadzi do nikąd a zreszta decyzjom dzieki UM centrum Gdyni umiera vide Świętojańska
- 11 5
-
2023-05-15 07:08
Co to sa te parklety (5)
Wstydzicie sie polskich wyrazow? Moze chodzilo o "parapety" lub "parkiety" tylko slownik w telefonie zle projektantowi podpowiedzial??
Czerwone latarnie wygladaja tandetnie i ten krzywy bruk wszedzie - zęby se mozna wybic nie wspominajac jak utrudnia poruszanie sie z wozkiem.- 179 14
-
2023-05-15 07:56
rozklekotane parkiety-taka gdynska specjalnosc (2)
tyle milionow poszlo psu pod ogon....Kto za to odpowie? Zawizlbym takich np. do Francji i pokazal jak wyglada porzadna ulica w centrum miasta-bruki,trotuary,fasady domow,witryny sklepowe.Ech,widac ze ta wiocha z UM nie ma o tych sprawach zielonego pojecia.
- 18 5
-
2023-05-15 09:38
(1)
Niby gdzie we Francji bo to kraj znacznie większy od Polski i nie wszędzie jest tak cacy, jak u nas?
- 2 3
-
2023-05-16 00:40
Też brudno.
- 2 0
-
2023-05-15 13:41
Do projektowania takich zmian w wygladzie ulic w centrum miast to trzeba miec kompetencje.Trzeba miec to,co obce niestety jest wiekszosci polskich architektow-wrazliwosc estetyczna.Trzeba umiec dobrac styl latarni,plyty chodnikowe tak by to chociaz troche przypominalo Europe-a nie kaliningrad czy Kujbyszew.Ci nasi tutaj to jakies wsiowe ludki,bo tego gustu za grosz nie maja.I tak miliony zlotych poszly sie czesac.
- 8 1
-
2023-05-16 00:39
To samo przy dworcu i teatrze. Ktoś nie pomyślał o przeznaczeniu tych miejsc.
- 1 0
-
2023-05-15 07:09
Gdynia ma najlepsze władze w Polsce. Ten remont tylko to potwierdza. (15)
Nikt tak skutecznie nie walczy z mieszkańcami poruszającymi się samochodami. Zlikwidowali kilkaset miejsc parkingowych, podnieśli opłaty, surowo karają. Brawo!
- 256 24
-
2023-05-15 08:12
Szok, Gdynia jako jedyna zorganizowała płatną strefę parkowania!
Co na to premier? Ztcp, to Gdynia najdłużej wstrzymywała się z spp, ze względu na złe doświadczenia z Renomą.
- 3 16
-
2023-05-15 09:17
codzienna praktyka dowodzi, że największym źródłem trudności w poruszaniu się samochodami (5)
jest poruszanie się innymi samochodami. Jeszcze tego nie potrafisz zauważyć?
- 1 21
-
2023-05-15 09:43
Są auta i po 4 tys. (4)
Nazjeżdżało się do naszego miasta pełno obcych i każdy musi mieć teraz auto lub dwa w rodzinie aby z pipidówka dojechać do centrum. Na razie jeżdżą do centrum zwiedzać, a że nie są przyzwyczajeni do dużego ruchu to codziennie tworzą korki. To tak jak emeryci, którzy zawsze w godzinach powrotu ludzi z pracy myszą jechać komunikacją miejską ze swoimi zakupami z hali targowej te 2 przystanki.
- 4 14
-
2023-05-15 16:17
Mieszkam w pipidówku, ale do Gdyni wolę (2)
jechać skm. Nie dlatego, że nie ma gdzie zaparkować, a dlatego, że nie wkurza mnie wtedy tristar.
- 2 1
-
2023-05-15 16:34
W sumie dobrze kombinujesz. (1)
Oj tam. Pipidówek jest sporo w bok od SKM, Ty mieszkasz jak człowiek, na peryferiach tej niby metropolii.
- 1 0
-
2023-05-15 18:33
Nie, wpierw muszę dojechać prawie 10 kilometrów czyli prawie pół drogi.
Latem potrzebuję na to i ponad pół godziny. Wracając z drugiej zmiany skm mam co 30 minut, bo umwp pracuje tylko do 15 i myśli, że wszyscy tak pracują. Tak samo w roboczy dla mnie weekend. Jednak robienie afery z odwroconego ruchu na Starowiejskiej czy mniejszej liczby miejsc postojowych uważam za awanturnictwo.
- 0 6
-
2023-05-16 00:43
Właśnie, kiedyś nie ruszali się z domu. A teraz wypełzli. A mogło być tak dobrze.
- 1 0
-
2023-05-15 10:01
Skuteczność potwierdza fakt że nawet niektórzy radni SWS Szczurka wyprowadzili się z Gdyni (4)
- 24 2
-
2023-05-15 16:34
(3)
Raczej nie z Gdyni tylko za obwodnicę.
- 1 5
-
2023-05-15 18:34
Z Gdyni, ci z PiS. (1)
- 4 2
-
2023-05-17 05:01
Czyli ci rozsądni, nie oszołomstwo z samorządności
- 0 0
-
2023-05-20 07:51
Za obwodnicą to już niestety nie Trójmiasto.
To już exterior i miejsce zamieszkania Aborygenów.
- 0 0
-
2023-05-15 14:40
I to wszystko na prośbę mieszkańców
- 6 1
-
2023-05-16 09:21
Za szczurka Gdynia...upadla i coraz jest gorzej
Dno i mafijne układy, miliony zatopione w prywatnych kieszeniach
- 2 0
-
2023-05-16 23:42
Bo jest mała i daleko za Gdańskiem i Sopotem. Te opłaty powodują, ze ludziom pod domami parkują. Zawsze będą auta. Tylko tych bogatyszch ludzi.
- 1 0
-
2023-05-15 07:11
Ja uważam ze jest OK (1)
- 26 166
-
2023-05-15 07:24
mnie tez jest obojetne
- 9 7
-
2023-05-15 07:11
Po (11)
Szok. Dobrze funkcjonujący układ zmieniony całkowicie. Po co??? Czy w miejscu zamieszkania władców Gdyni też zmieniaja ruch i utrudniają im życie?? Wątpię.
- 212 18
-
2023-05-15 08:14
A co tam dobrze funkcjonowało? Jeden przykładzik podaj! (10)
Zjazd z Dworcowej blokował ruch na Dworcowej, wyjazd na Władysława IV powodował sytuacje niebezpieczne, w tym dla pojazdów straży pożarnej. Ogólny bur..l z parkowaniem gdzie się komu podoba. Chodniki w stanie tragicznym itd itp.
- 7 22
-
2023-05-15 09:40
(1)
Niebezpieczne dla takich jak ty ofiar losu
- 10 7
-
2023-05-15 16:24
Np dla pojazdów straży pożarnej, autobusów podczas remontu itd.
Gdybyś umiejętnie oceniał sytuację, to byś głupot nie pisał. I skoro mnie nie znasz, to skąd teoria, ze miałem tam jakieś problemy? Opinia marcinkowego trollika?
- 4 2
-
2023-05-15 09:59
Jak nie umiesz sobie radzić w mieście to wracaj na wieś. (3)
Mało wiesz o Gdyni więc Ci wyjaśnię. 1. Zjazd z Dworcowej w Starowiejską blokowany jest przez samochody jadące w stronę Obłuża i portu. Ten cały rejon wymaga przebudowy i zmiany organizacji ruchu przed dworcem PKP/SKM kosztem chodnika, placu i postoju taksówek na wysokości Starowiejskiej. 2, W tym miejscu powinny być światła, a ruch się zwiększył po zamknięciu Świętojańskiej w dół do 10 Lutego. 3. Straż pożarna sobie poradzi mając do wyboru ul Wójta Radkego, Jana z Kolna i ewentualnie Władka IV pod prąd (kiedyś była dwukierunkowa). Władysława IV można poszerzyć, a nie zwężać do dwóch pasów koło ZUS-u. 3. Parkowanie byle jak - pretensje do UM w Gdyni. 4, Chodniki jak wyżej. itp
- 12 5
-
2023-05-15 16:30
Brednie! Czemu nie walczysz o odzyskanie dla ruchu lewego pasa ul w. Radkego?
Tam parkują ,,przyjezdni,, dostawcy do hali. Trzeciego pasa Jana z Kolna? Akurat Starowiejska w systemie drogowym niewiele znaczy. A proponowanie jako rozwiązanie sygnalizacji jest dziecinadą rodem z lat 20 XX wieku. Tak samo, jak zmniejszanie szerokości chodnika Dworcowej, zwłaszcza obecnie, gdy trwa remont peronu skm i przed dworcem podmiejskim ma szerokość ok 2m.
- 3 1
-
2023-05-15 18:32
Następny od kosztem chodnika (1)
Może jeszcze estakada, co?
- 1 1
-
2023-05-17 05:07
Tak
- 0 0
-
2023-05-15 10:00
3 maja dobrze rozprowadzała ruch z Jana z Kolna i z Wójta Radtkego (2)
Teraz są ciągle korki- na pewno mieszkańcy się cieszą że teraz po południu dokumentnie cała ulica jest zakorkowana i auta ruszają po metr-dwa generując spaliny i hałas (system start&stop i te rozruszniki odpalające się co chwila- miodzio dla relaksu), żeby przejechać to d**ilne przewężenie na skrzyżowaniu ze Starowiejską!
- 20 3
-
2023-05-15 16:33
Wróćmy do autostrad przez centra miast!
- 0 1
-
2023-05-15 18:38
W Jana z Kolna możesz jechać przez pl Kaszubski lub Dworcową. Wójta Radkego możesz kontynuować do Świętojańskiej
- 1 1
-
2023-05-15 10:05
Urząd zaczął śledzić opinie?? Proszę wrócić do pracy. Jeszcze tyle ulic w Gdyni do przeprojektowania....
- 7 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.