Rowerzyści ignorują znak stop
991 wyświetleń 4 sierpnia 2020 (932 opinie)Powracamy do tematu sprzed paru tygodni. Sprawdzamy czy rowerzyści wyciągnęli jakieś wnioski i stosują się do znaku stop.
Więcej na ten temat
Opinie (932) ponad 50 zablokowanych
-
2020-07-08 09:12
Jakimi przepisami?
...ja jeżdżę kolarką i nie znam żadnych przepisowy.
- 11 4
-
2020-07-08 09:14
Opinia wyróżniona
Głupota (96)
Ludzie nauczcie się patrzeć na życie z perspektywy drugiej osoby. Komu w ty przypadku łatwiej będzie się zatrzymać pieszemu czy rowerzyście ?
- 168 377
-
2020-07-08 09:20
Głupota
Ludzie nauczcie się patrzeć na życie z perspektywy drugiej osoby. Komu w ty przypadku łatwiej będzie się zatrzymać pierwszemu czy kierowcy samochodu ?
- 98 12
-
2020-07-08 09:24
Dobra zasada - pójdźmy dalej: samochodom trudniej się zatrzymać niż rowerzystom i pieszym. (4)
- 118 8
-
2020-07-08 14:15
(3)
Pociąg ma trudniej i dlatego powinno wszędzie być skrzyżowanie z kolejami.
- 13 1
-
2020-07-08 17:25
A najtrudniej ma tankowiec Panama Max. Jakieś 10 mil morskich (2)
- 20 2
-
2020-07-08 20:36
(1)
A jeszcze trudniej wytracić prędkość zniżając samolot z cruising altitude ...
- 2 0
-
2020-07-09 11:07
Przypuszczam, że najgorzej pod tym względem mają wracający kosmonauci.
- 8 0
-
2020-07-08 09:57
to na drogach tez zlikwidujmy. komu latwiej sie zatrzymac: pieszemu czy samochodowi? (1)
- 62 2
-
2020-07-08 10:34
No i TIR powinien nieć zawsze pierwszeństwo
przed osobówką bo przecież jemu trudniej się zatrzymać.
- 74 1
-
2020-07-08 10:14
Rowerzyści... (14)
Najbardziej roszczeniowa grupa w Trójmieście. Korona Ci z głowy nie spadnie jak się zatrzymasz. Wymagasz od innych- wymagaj też od siebie.
- 132 23
-
2020-07-08 12:14
Najbardziej roszczeniowe są dzbany w BMW na tablicach GWE.
- 17 49
-
2020-07-08 14:22
Pocałuj mnie w 4 litery. Przez 3/4 roku jest (2)
zamknięta brama, to ludzie na rowerach mają tu stawać ?
- 17 22
-
2020-07-08 15:31
Tak! (1)
Choćby otwierana była przez godzinę raz na tydzień!
- 20 15
-
2020-07-09 11:19
Bzdura
Poszanowanie przepisów wypracowuje się przez dostosowanie przepisów do rzeczywistości. Jeśli przez pół roku po zakończeniu remontu wisi znak o robotach drogowych to z czasem wszyscy zaczną go ignorować, tak jak zarządca drogi zignorował jej użytkowników. Znak powinien być demontowany na czas gdy niczemu nie służy.
- 9 0
-
2020-07-08 15:35
Jak można od nich tj. rowrzystów wymagać ... (5)
...aby stosowali się do znaków i sygnałów na drodze, jeśli nie ma żadnego wymogu żeby takowe przepisy znali. W tv mòwią, że rowerzysta ma wszędzie pierwszeństwo, więc z niego korzystają.
- 20 7
-
2020-07-08 18:49
Kabaret polega na tym, że w odróżnieniu od zarządcy drogi i większości wypowiadających się tutaj wiedzą, że ten znak to pic (4)
Rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów drogowych:
21. 1. Znak B-20 stop oznacza:
1) zakaz wjazdu na skrzyżowanie bez zatrzymania się przed drogą z pierwszeństwem;
2) obowiązek ustąpienia pierwszeństwa kierującym poruszającym się tą drogą.
Tu nie ma skrzyżowania. Z tego co pamiętam, do najbliższego jest spooory kawałek.- 8 14
-
2020-07-08 21:29
przejazd kolejowy (1)
A gdy przed przejazdem kolejowym jest STOP, to też jest pic - wg Twojego rozumowania?
- 12 8
-
2020-07-09 08:42
ale znajdź sobie §21, przeczytaj cały i nie mędrkuj prostaczku
- 7 0
-
2020-07-09 13:28
tekst wyrwany z całości nie jest argumentem (1)
4) Przepisy ust. 1-3 stosuje się odpowiednio do znaku B-20 umieszczonego przed torowiskiem pojazdów szynowych lub w innych miejscach przecinania się kierunków ruchu. celowo pomiąłeś czy problem ze zrozumieniem tekstu ? ruch pieszy odbywający się w poprzek drogi rowerowej to też kierunek ruchu
- 3 5
-
2020-07-09 18:32
Celowo pominąłem
Bo aby było to miejsce przecinania się kierunków ruchu musi tam być narysowana ciągła linia bezwzględnego zatrzymania. Co wynika ze szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Pomijając już, że nie może wystąpić w takiej kombinacji na słupku, w jakiej został umieszczony.
Problem zarządców dróg w Sopocie jest taki, że generalnie słabo się orientują w przepisach ich dotyczących. Najlepszym przykładem, jak już piszemy pod artykułem o rowerzystach, jest robienie przejazdów rowerowych wzbudzanych przyciskiem. Zlikwidowali fuszerę dopiero, jak zawisła groźba zofnięcia środków UE. Choć Gdańsk też ma sporo za uszami - np. wyznaczenie miejsc parkingowych z pozostawieniem mniej niż 0,5 metra chodnika naprzeciwko Hestii, co jest znów, nielegalne.- 3 1
-
2020-07-08 17:06
Najgorsze sa wielkie brzuchy w swoich rzęchach (2)
Smrodzą że oddychać nie można
- 5 17
-
2020-07-08 17:37
(1)
To nie oddychaj.
- 12 4
-
2020-07-09 16:57
to jest sugestia niemożliwa do realizacji lub groźba karalna
- 2 0
-
2020-07-08 17:11
Dokładnie
ze ścieżek rekreacyjnych dla wszystkich urządzają sobie zawody wyczynowe
- 13 5
-
2020-07-08 10:28
Prawo jakie jest, takie jest, trzeba je respektowac a nie wprowadzac anarchię, bo cos sie nie podoba. (5)
Jak ci sie prawo nie podoba to idz do sejmu i je zmieniaj na takie, które ci sie spodoba. Pieszy ma bezwzgledne pierwszenstwo na przejsciu dla pieszych, a ty jak wjedziesz w niego zabijajac go,w dodatku w pełnym rozpędzie bez zatrzymania sie przed tym STOPem to dostaniesz czapę. I kto tu jest GŁUPI?
- 43 9
-
2020-07-08 10:41
Zgodnie z przepisami pieszy wchodzący na przejście czy schodzący z przejścia? Przepisy się nie zmieniły.
- 9 1
-
2020-07-08 12:03
a pieszy 20m od przejścia ma pierwszeństwo czy nie ma?
- 3 2
-
2020-07-08 12:25
Stop nakazuje się zatrzymać przed najbliższą drogą. (1)
Tu nie ma drogi, więc musisz się zatrzymać spory kawałek dalej.
I właśnie dlatego ten znak nie ma sensu.- 16 18
-
2020-07-09 19:26
Albo na linii bezwzględnego zatrzymania, o której zarządca drogi tu zapomniał
- 2 0
-
2020-07-08 15:18
Znakami też można wprowadzać anarchię i to jest jej przykład.
- 6 8
-
2020-07-08 10:32
Aleś głupi (3)
No to może jednak auto ma pierwszeństwo - bo rowerzyście łątwiej się zatrzymać niż samochodowi...
ROwerzyści to ograniczeni ludzie.- 41 10
-
2020-07-08 12:47
(2)
Rowerzyście jest trudniej się rozpędzić, niż samochodowi.
- 6 10
-
2020-07-08 17:12
O prędkość tu chodzi, właśnie (1)
- 3 3
-
2020-07-09 08:44
nie, w znaku STOP nie chodzi o prędkość
- 4 1
-
2020-07-08 10:35
(7)
Głupi to Ty jesteś - Stop to Stop
- 19 5
-
2020-07-08 11:00
Do stopu kre..nie muszą być dwie rzeczy (6)
Przecięcie DRÓG (jest tam jedna droga) oraz linia zatrzymania
- 8 20
-
2020-07-08 12:26
Nie musi być linii. (1)
Ale bez drugiej drogi znak nie obowiązuje.
- 6 8
-
2020-07-09 18:41
Obowiązuje, na najbliższym skrzyżowaniu ;)
- 2 0
-
2020-07-08 16:25
(2)
Nie musi być żadnej linii zatrzymania. Jak nie ma linii masz obowiązek zatrzymać się przed znakiem. Chyba warto byłoby wprowadzić obowiązek egzaminów dla rowerzystów bo to jest najbardziej roszczeniowa grupa uczestnicząca w ruchu pieszym i drogowym (często tak jak im jest wygodnie: trochę ścieżką rowerową, trochę asfaltem). Ostatnio widziałem jak jechał rowerzysta ulicą, mając ścieżkę rowerową, a mając czerwone światło, pojechał dalej. Aż żałowałem że ktoś nie przydzwonił mi w ten rower...
- 16 7
-
2020-07-08 18:52
po co się zatrzymać ?Popatrzeć sobie na zamkniętą bramę?
- 3 3
-
2020-07-09 18:47
Musi.
Kłania się rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
Najbardziej roszczeniową grupą są bez wątpienia kierowcy, i mówię to jako kierowca. Wystarczy porównać sumę nakładów inwestycyjnych na poszczególne grupy uczestników ruchu i liczbę artykułów z lamentem "dajcie".
Odnośnie ostatniej kwestii: co do czerwonego, sprawa jasna. Ale jeśli ścieżka nie była wytyczona dla kierunku ruchu kierowcy (w uproszczeniu: po prawej jego stronie), nie było możliwości legalnego wjazdu na nią bez zmiany klasyfikacji z pojazdu na pieszego (w uproszczeniu: bez tachania przez pas zieleni) to go nie obowiązuje. Tu z kolei rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów drogowych...- 2 1
-
2020-07-08 17:27
Przecięty to Ty masz ,ale MÓZG
- 0 2
-
2020-07-08 11:01
Piesza czyli druga strona (10)
Wielokrotnie, gdy idę z dziećmi na plażę stoję i czekam w nieskończoność aż płynność ruchu rowerzystów chociaż na chwilę zmniejszy swą płynność a przede wszystkim prędkość i w końcu ktoś z cyklistów da mi choć cień szansy na bezpieczne przejście. Przechodzę koło Mery. A Pana zapraszam z trójką małych dzieci do przejścia w tym miejscu. Dodam , że wiele lat jeżdżę autem i zawsze zarówno piesi jak i rowerzyści mogą liczyć na moją uprzejmość pomimo tego, że zaburza to płynność ruchu. Miejmy odrobinę empatii dla słabszych uczestników ruchu.
- 40 7
-
2020-07-08 11:11
(5)
Dziwne że w Holandii, mimo gestego ruchu rowerów, piesi jakoś potrafią odnaleźć się w tym tlumie. U nas piesi traktuja rowery identycznie z samochodami. Oczekują że caly szpaler rowerzystów zatrzyma się rpzed przejściem zeby przepuścić pieszego. Napisałem to już w innym komentarzu. Piesi nie potrafia oceniać prędkości rowerzystów i dostosować swoich zachowań do tego. Jak nie potrafisz przejść przez przejście, to podnieś rękę i idź powoli ale płynnie i nie wykonuj gwałtownych ruchow. Gwarantuje Ci, że zaden rowerzysta w ciebie nie wjedzie.
- 11 41
-
2020-07-08 11:19
Nie dziwne, to Ty jesteś dziwny i twój PiSowski elektorat (2)
W twojej Holandii obowiązują przepisy, że pieszy zbliżający się do przejścia zyskuje na nim pierwszeństwo. Tych przepisów w Polsce nie wprowadzono, pomimo szumnych zapowiedzi samego Morawieckiego. Kolejny raz oszukał, że coś zmieni i nic.
- 18 7
-
2020-07-08 14:02
jestes do tylu z wiedza kolego slepo nienawidzacy PIS (1)
ustawa zmieniajaca kodeks drogowy (zwłaszcza prawa pieszych) była w sejmie i zatrzymała sie w opozycyjnym senacie. zgadnij która partia ma w senacie wiekszosc?
Tak, tak, Twoja ulubiona Parta Obywatelska. Im podziekuj.- 7 11
-
2020-07-08 15:19
w sejmie i tak przegłosowują co chcą
- 4 0
-
2020-07-08 18:38
A byłeś tam czy tylko czytałeś ? (1)
W Holandii świete krowy na rowerach 2 x próbowały mnie rozjechać. Raz szedłem na zielonym a raz nie było sygnalizacji świetlnej.
W obu przypadkach byłem przekonany, że mam pierwszeństwo i w obu przypadkach dzwonili na mnie dzwonkami !
Coś mi tu nie gra a nie byłem tam sam i wszyscy to potwierdzili- 4 0
-
2020-07-09 18:50
W Holandii się nie kombinuje, nie wykonuje nerwowych ruchów - tylko idzie pewnie własnym tempem.
Trudne do wdrożenia po polskiej walce o przeżycie na przejściach dla pieszych.
- 1 0
-
2020-07-08 14:35
To prawda, w Brzeźnie jest to samo. (3)
Przejść nie można, jest niebezpiecznie. Czas na mandaty
- 14 4
-
2020-07-08 15:34
(2)
naucz się chodzić lebiego to mój problem że ty nie potarfisz przejść przez ścieżkę rowerową?
- 3 14
-
2020-07-08 23:57
(1)
Tak, twój... bo najwidoczniej to ty nie potrafisz jeździć. (celowo z małej)
- 1 1
-
2020-07-09 00:19
ja baranie nie mam problemu ani z jazda ani z przechodzeniem twoje problemy nie sa moimi pacanie
- 0 3
-
2020-07-08 11:07
no właśnie, spójrz z perspektwy innego (5)
jak niesiesz deskę albo 6 metrowy żagiel na głowie to raczej rowerzyście ;)
- 9 1
-
2020-07-08 13:02
(4)
Czy rowerzysta widząc niosącego żagiel lub deskę nie zatrzyma się by przepuścic? Więc po co całą dobę wszyscy mają się zatrzymywać? Gdy na przejściu hula tylko wiatr.
- 8 6
-
2020-07-09 03:07
Niestety (3)
Najczęściej nie zatrzymują się, tylko próbują wymusić pierwszeństwo. Wielokrotnie przerabiane na żywo...
- 2 2
-
2020-07-09 08:36
to ty baranie wymuszasz pierwszeństwo ta deską tym stopem się gościu nie brandzluj bo to jest ozdoba a nie obowiązujący znak drogowy
- 0 0
-
2020-07-09 08:46
(1)
nie wymuszają, bo mają tam pierwszeństwo. To jest droga dla rowerów i piesi nie mają na niej pierwszeństwa.
Znak STOP nie może stać tam zgodnie z prawem.- 4 1
-
2020-07-09 16:56
Dzban
Co za dzban
- 0 2
-
2020-07-08 11:10
(1)
rowerzyscie
- 1 0
-
2020-07-08 19:56
Ale więcej sensu ma znak - Przejscie dla pieszych.
- 2 0
-
2020-07-08 14:25
(1)
Nie ma dla mnie podziału na kierowcy i rowerzyści. To ten sam lud i te same zachowania. A znak stopu ma sens w takich miejscach.
- 7 1
-
2020-07-09 08:48
Nie, nie ma sensu.
- 1 0
-
2020-07-08 14:33
Czy na pewno?
Ciekawe jak z perspektywy pieszego, czy nawet rowerzysty postrzegasz kierowców? Także jesteś taki wyrozumiały?
- 1 2
-
2020-07-08 16:03
(3)
Jakby rowerzyści zwalniali przed przejściami dla pieszych , to nie byłyby potrzebne znaki. A niestety uważają że mają pierszeństwo. Nie napadam na rowerzystów, sama jeżdżę na rowerze i przed przejściem zwalniam.
- 12 2
-
2020-07-08 21:16
(2)
jedziesz 15 na godzinę i zwalniasz brawo
- 1 2
-
2020-07-08 23:59
(1)
korona z głowy ci spadnie jeśli zwolnisz z 15 do 5?
- 2 1
-
2020-07-10 09:00
Zależy, jak gwałtownie zwolnię.
- 0 0
-
2020-07-08 16:54
Dokladnie
dokładnie tyczy się też to zestawienia rowerzysta samochód tym przypadku to rowerzysta powinien zlecić do rowera i przepuścić samochód bo jemu łatwiej będzie zatrzymać się
- 5 1
-
2020-07-08 16:58
Tydzień temu jade samochodem drogą jednojezdniową a tu korek, tak z 10 minut się wlokę a (1)
na końcu co??? jeden dzban jedzie rowerem obok drugiej dzbanicy i mają wszystko gdzieś,.
- 10 3
-
2020-07-08 21:17
no widzisz biedne samochodowe p..dy nie umiały rowerów wyprzedzić jakie to smutne
- 3 3
-
2020-07-08 18:01
(1)
A przy spotkaniu roweru z samochodem¿ komu latwiej
- 1 0
-
2020-07-09 08:49
samochodu
- 0 0
-
2020-07-08 18:33
Teraz podstawcie sobie zamiast rowerzysta kierowca, a zamiast droga rowerowa ulica (1)
Ci sami rowerzyści, który walczą o przywileje dla siebie kosztem kierowców, używają odwrotnej argumentacji dla ukrócenia przywileju pieszych kosztem rowerzystów.
- 4 2
-
2020-07-09 18:56
Jakie przywileje kogokolwiek kosztem kierowców?
Jedyny kraj UE, w którym można parkować na chodnikach.
Jeden z ostatnich krajów UE, gdzie pieszy nie ma bezwzględnego pierwszeństwa przy zbliżaniu się do przejścia dla pieszych.
Kraj o najwyższej dopuszczalnej prędkości na drogach szybkiego ruchu (w Niemczech bezlimitowe są tylko autostrady, a raczej ich odcinki bez znaków - a takich już coraz mniej).
Jedyny kraj UE, w którym w czasie ciszy nocnej obowiązuje podwyższenie dopuszczalnej prędkości.
Tu sytuacja jest jasna. Rowerzysta musi ustąpić pieszemu, co wynika z istnienia przejścia dla pieszych. Znak stop został postawiony niezgodnie z obowiązującymi przepisami ogólnokrajowymi.- 2 0
-
2020-07-08 18:39
Idąc za twoim tokiem rozumowania rowerzyście łatwiej jest zatrzymać niż pojazdów napędzanemu silnikiem.
- 3 0
-
2020-07-08 19:42
I taka samo z autami? (2)
Komu łatwiej się zatrzymać rowerzystom czy autom? A przecież rowerzyści jako słabszy i niechroniony uczestnik ruchu chce mieć przywileje. Ta sama zasada obowiązuje w tym przypadku. Masz się zatrzymać bo pieszy jest w stosunku do roweru słapszy. A jak nie to 500 zł madacik za każdym razem.
- 1 0
-
2020-07-08 21:18
masz się zatrzymać bo jakiś d..powłaz karnowskiego sobie znak wypożyczył z magazynu
- 1 2
-
2020-07-09 18:59
Autom.
Wydatek energetyczny kierowcy przy cyklu zatrzymanie-przyspieszenie byłby równy wydatkowi energetycznemu kierowcy przy spadaniu swobodnym, w innych przypadkach jest jednak mniejszy ;)
- 1 0
-
2020-07-08 20:00
No wlasnie, spojrz na zycie z perspektywy zeglarza, ktory chce wyjsc za brame i wejsc na plaze. (3)
Nie lazi przez caly dzien tam i nazad, tylko chce dwukrotnie przeciagnac lodke. Pomysl o nim i go przepusc, bo to zadna wielka laska, ze w jednym punkcie na dziesieciokilometrowej trasie rowerowej sie zatrzymasz.
- 4 0
-
2020-07-08 21:21
(2)
no to niech sobie przeciągnie co mnie to interesuje?A dlaczego ja mam się w tym miejscu zatrzymać do zera kiedy nikogo nie ma i widzę z dalejka że brama jest zamknięta więc nikt z żadną łódką się nie pojawi?Bo tak?Dlaczego jakiś gnój z naruszeniem prawa stawia znaki drogowe do prywatnego wejścia?I faktycznie podporządkowuje ruch kołowy tysięcy ludzi garstce osób korzystających z tego przejścia sezonowo?Mogę zapytać o sens wiszenia tego znaku na słupku w listopadzie albo w styczniu?W wodzie o temperaturze +1 też pływacie?
- 4 3
-
2020-07-09 00:00
(1)
O jeju, bo się popłaczę. Tak, masz stawać.
- 1 3
-
2020-07-09 00:20
wiesz co mnie obchodzą twoje zalecenia czy nakazy?Spokojnie ten znak stamtąd zniknie
- 2 2
-
2020-07-08 20:33
A komu łatwiej się zatrzymać rowerzyście czy kierującemu samochód ?
- 2 0
-
2020-07-08 20:56
Aha. Idąc tym tokiem myślenia. Rowerzyście czy pojazdowi?
- 1 0
-
2020-07-08 21:07
(1)
W Czechach każda ścieżka rowerowa ma znaki stop przed skrzyżowaniem. No ale polakówom zawsze wsztysjko na nie
- 3 1
-
2020-07-08 21:23
mówimy o Polsce baranie w Polsce przejścia dla pieszych i przejazdy rowerowe nie są i nie będą skrzyżowaniami
- 2 2
-
2020-07-08 21:14
A jak to wygląda w przypadku samochodu i rowerzysty ?
- 1 1
-
2020-07-08 22:12
ZNAK B-20 (2)
Jeżeli ktoś nie zna specyfiki tego miejsca nie powinien się wypowiadać. Chodzi głównie o to, że w tym miejscu jest klub żeglarski i windsurfingowy. W tym właśnie miejscu przenoszone są na plażę deski i pędniki, a przejście z takim sprzętem, to nie jest zwykłe przejście pieszego po pasach. Uważam, że w sezonie znak bezwzględnie powinien tam stać, a poza sezonem można go demontować.
- 1 3
-
2020-07-09 08:38
kogo to interesuje co tam jest?Prywatne posesje mają pierwszeństwo przed drogami publicznymi?
- 4 0
-
2020-07-09 08:54
biedaku umysłowy, a czy wiesz, że stawiając znaki wbrew obowiązującym przepisom wcale się nie chronisz, bo jeżeli dojdzie do kolizji, to Sąd może rozstrzygać i może uznać, że to miejsce jest tak oznaczone bezprawnie. Wychodzisz jako pieszy na drogę dla rowerów, która jest jak jezdnia i nie ważne ca tam na łbie niesiesz.
- 4 0
-
2020-07-09 06:44
stop
rowerzyście. ma obowiązek , nie tylko prawa jeździć jak chce i gdzie chce.
- 0 1
-
2020-07-09 07:25
Stop..
tez poróżnił a Wy dziwicie się że spór o LGBT rozgrzewa do czerwoności..
- 0 0
-
2020-07-09 08:35
Rowerzyście czy samochodowi?
Wszyscy musza ustępować rowerzystom są nadzwyczajną kastą.- 0 0
-
2020-07-09 15:52
(1)
Idę wypożyczę deskę i będę chodził w te i we w te po tym przejściu. Ciekawe ilu mistrzów kierownicy będzie miało dosłowną czołówkę z dechą :D
- 0 0
-
2020-07-09 19:02
Enargii Ci starczy na max godzinę i tyle będzie z akcji
- 1 0
-
2020-07-09 21:05
Głupota
Komu w ty przypadku łatwiej będzie się zatrzymać pieszemu czy prowadzącemu samochód ?
Piesi powinni fruwać ale tam latają też samoloty :-)- 0 0
-
2020-07-08 09:19
Całe szczęście, że wszyscy (czepiający się tu) kierowcy stają na stopach i strzałkach
Jak to szło z tym rzucaniem kamieniem? Kto jest bez winy ... itd.
- 6 11
-
2020-07-08 09:25
Sezonowo,
zamontować spowalniacze.
Z całego kraju przyjeżdża patologia z cyklu "moje wolności osobiste".- 17 1
-
2020-07-08 09:26
Skoro jest znak to należy się do niego stosować. Czy na drodze też należy kwestionować znaki?
- 15 3
-
2020-07-08 09:28
1000 rowerzystów przypada na 1 pieszego (3)
Ktoś w prywatnym klubie ma układ w mieście i sobie znak stop zafundował. To tak jakby w mieście przed każdym przejściem dla pieszych bez sygnalizacji zamontować znak stop. i**otyzm rodem z filmów Barei:) Później ktoś dywaguje czy i**otyczny znak jest i**otyczny i że tysiące ludzi się do niego nie stosuje;) Sopot w krzywym zwierciadle absurdu....
- 13 21
-
2020-07-08 09:57
No proszę (2)
Pokażę ci wiele miejsc w Trójmieście, w których 1000 samochodów przypada na 1 pieszego a mimo to postawiono tam sygnalizację świetlną, która działa całą dobę.
- 2 2
-
2020-07-08 13:33
(1)
a jak ktoś palancie nie wciśnie przycisku to zapal się czerwone?
- 0 2
-
2020-07-08 14:20
Ale wiesz palancie że w wielu miejscach nie ma przycisków?
- 1 0
-
2020-07-08 09:37
Spot znany jest z różnych kuriozow (2)
W Spocie jest ograniczenie prędkości rowerów do 10 km/h, na załączonym filmiku nie widać żeby ktoś się do tego stosował. Należy przypuszczać ze niebawem DDR w Spocie zostaną zmodernizowane przez wymianę nawierzchni na bruk nieszlifowany
- 9 3
-
2020-07-10 09:37
To ograniczenie to jest jakiś absurd. Jadąc tak wolno zaczyna już być ciężko utrzymać prosty tor jazdy.
- 0 0
-
2020-07-11 09:37
te 10 km/h tam też jest? bo wydawło mi sie że tylko przy łazienkach południowych
- 0 0
-
2020-07-08 09:41
a jak by postawić znak stopu przed przejściem na jakiejś ruchliwej jezdni ? oczywiście przejście tylko do jednej prywatnej poses
To będzie inaczej?
- 11 5
-
2020-07-08 09:43
A w komentarzach na trojmiasto.pl nic nowego, (1)
Dalej Ci, którzy nie mają auta obrażają "blachosmrodziarzy", rowerzyści denerwują się na kierowców, a kierowcy na rowerzystów.
Jestem kierowcą, mam samochód, znam bardzo dobrze przepisy, latem jednak wybieram rower i lubię też spacerować. Na tym nieszczęsnym deptaku Brzeźno-Sopot jadąc rowerem zawsze ustępuję pieszym, do sklepu lubię też pójść pieszo. Odnosząc się jednak do arytykułu- ten znak jest po prostu bez sensu. Czy jeśli jedzie się samochodem na wprost to przed przejściem dla pieszych znajduje się znak STOP ?- 13 5
-
2020-07-09 06:54
W końcu ktoś rozsądny. Niestety Jesteś w mniejszości, Kolego/żanko. Pozdrawiam.
- 2 0
-
2020-07-08 09:44
Rowerzysci rolkarze - Wrobla sr*w Jasien (2)
Wczoraj po 17 zostalam stratowana przez dwojke nastolatkow: jeden na rowerze drugi na rolkach. Dwie rozpedzone dziewczynki poprostu na mnie wpadly z impetem. Coraz bardziej ta grupa ma w nosie reszte. Dostaje jakiegos szaleju jak tylko usiadzie na rower albo zalozy rolki. Jestem po operacji, dzis odczuwam skutki kolizji. Nikt nawet slowa przepraszam nie powiedzial! Czy w tym kraju musi byc tak byc????
- 16 2
-
2020-07-08 13:43
Bardziej czytał bym jako problem z kulturą
A nie środek lokomocji...
Cham zostanie chamem, a dzieci nie zostały nauczone widać niczego co do ruchu...- 1 0
-
2020-07-11 09:39
a sam ich nie widzałeś???? wiadomo dzieci czasem jada na oślep
i trzeba na nich uważać, a jak się jest nieuważnym ślepakiem to tak jest jak jest
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.