Więcej na ten temat
Opinie (1593) ponad 300 zablokowanych
-
2024-01-02 20:03
Opinia wyróżniona
Zawsze można protestować. Szanuję to. Ale nie rozumiem, jak można bronić tego co było w tvp przez ostatnie 8 lat? (188)
Bo to było jednak szambo. Szambo za olbrzymie pieniądze z budżetu państwa. To jest jednak wstyd bronic tego koszmarka.
- 1375 411
-
2024-01-12 16:21
Wyborco TVN-u ,ocknij się .
Gdy TVP przed pisem, była tuska ,to mu urządzali urodziny na wizji ,wiec o czym ty mowisz ? Skoro pis robiło propagande to co dopiero platforma ? Bądź konsekwentny .
- 0 0
-
2024-01-08 09:20
Ludzie Jaruzelskiego Kiszczaka Urbana to dzisiaj jest Tuska zamiana
- 0 0
-
2024-01-04 22:03
Prawda boli, Polacy mają prawo do tego żeby usłyszeć prawdę, np .że Tusk zgodził się na relokację migrantów
- 0 1
-
2024-01-04 21:11
seak
A co jest teraz?
Oglądasz TVP czy wyłącznie tvn?- 0 0
-
2024-01-04 00:45
Bronić trzeba prawa i Polski, nie chodzi o telewizję tylko o suwerenność. (1)
- 0 1
-
2024-01-04 12:01
Ja na przykład
pomimo, że nie mogłem znieść propagandy TVP (o wiele bardziej nachalnej i brutalnej niż w TVN) to protestuję przeciw sposobowi przejęcia, a nie dlatego, że chcę aby pozostała w rękach PiS.
- 0 1
-
2024-01-03 17:22
Tusk
To było prawdziwe i co prawda w oczy cie kole komuchu
- 0 0
-
2024-01-03 13:36
lepiej popierac opcje pro rusko-niemiecka i dac sie zniewolc aby tylko prawda o imigrantach nie uslyszala swiatla dziennegp
- 1 2
-
2024-01-03 12:36
Teraz prym wiodą w TVP dziennikarze z TVN. To jest dopiero pluralizm wg Tuska (1)
Tak powinno być? Dlaczego Rudy Kłamca tak się boi TVP?
- 4 3
-
2024-01-06 13:06
Lepszy
Jest kłamca TW Balbina
- 0 0
-
2024-01-03 09:24
(2)
Prawda, PiS dał mocno ciała ws. TVP..! :( Jednak rządzenie w warunkach oligopolu medialnego to dotychczas był zawsze przywilej PO, któremu sprzyjało i TVP, i TVN. Przyznać trzeba, że PiS nigdy nie mial tak cieplarnianych warunków i w dość dziwny sposób był w ciągu ostatnich kilkunastu lat pod ostrzałem medialnym nawet jako partia opozycyjna (gdy
Prawda, PiS dał mocno ciała ws. TVP..! :( Jednak rządzenie w warunkach oligopolu medialnego to dotychczas był zawsze przywilej PO, któremu sprzyjało i TVP, i TVN. Przyznać trzeba, że PiS nigdy nie mial tak cieplarnianych warunków i w dość dziwny sposób był w ciągu ostatnich kilkunastu lat pod ostrzałem medialnym nawet jako partia opozycyjna (gdy zwykle krytyce medialnej poddaje się przede wszystkim aktualnie rządzących). PO miało bardzo cieplarniane warunki i ich błędy umykaly często, gęsto opinii publicznej. Niestety to prawda, a większość z nas nie ma tyle czasu (!) i głowy do tego, by na własną rękę dociekać tych szczegółów, które nie zostaną nam otwarcie podane w mediach głównego nurtu i nawet nie ma świadomości, co aktualnie jest przemilczane lub tendencyjnie przedstawiane przez media, jeśli przekaz jest spójny w głównych medialnych kanałach. Taki komfort miała za swoich rządów PO i teraz bardzo szybko do tego - z naruszenie przepisów, co stwierdzają nawet życzliwi im komentatorzy - wraca. Więc żal, i jedni, i drudzy, a sprawa jest dla społeczeństwa w tzw. demokracji medialnej po prostu kluczowa.
- 5 2
-
2024-01-03 12:25
Oczywiście, że (1)
Jak mówił towarzysz Rakowski: kto "ma" media ten ma władzę.
Propagandą i umiejętnym przemilczaniem tę władzę się zdobywa i utrzymuje. Dlatego PO raz zdobytej władzy nie odda nigdy.
Przygotujcie się na wiele wydarzeń, w tym siłowych oraz fałszerstw wyborczych- 3 1
-
2024-01-03 12:32
Można trzymać ludzi za gardło siłą
Ale to nic nie da, wiele razy to przerabiano...
Natomiast na politykę miłosci 8* - zdkowców też nikt się nie nabierze...:)
Jednym słowem co? To wszystko się wyp..doli prędzej czy później.
W UE dochodzą do głosu Konserwatyści, tak jest zawsze gdy państwa socjalistów stoczą się na dno i ktoś kumaty musi bajzel naprawić... I wtedy znów ...i tak w kółko- 2 2
-
2024-01-03 08:25
Szambo to dopiero zobaczysz
Tusk pokażę ci co to jest prawdziwe szambo napuścił ludzi na PiS bo tylko w ten sposób mógł wygrać kłamstwem A wy w to wierzycie
- 6 10
-
2024-01-03 06:53
Kacper Płażyński nie wstydzi się (1)
- 3 5
-
2024-01-03 09:07
nie kojarze
To ten, co ma kolegę Meize ? I z nim ogrzewa lico na Woronicza. Czy to ten, co miał za unijne pieniądze znaną kancelarię prawniczą i dwoje klientów siebie i żonę ?
- 8 1
-
2024-01-03 06:19
To anarchia (1)
Nikt nie broni tego co było, lecz sposób przejmowania, co prowadzi do anarchii.
- 5 5
-
2024-01-03 10:15
No wybacz
Ale PiS celowo tak wszystko zaminował, że rozbroić się tego nie da, więc sorry, ale pozostaje tylko to zdetonować i na gruzach zbudować od nowa.
- 3 2
-
2024-01-03 00:07
Re (2)
Naprawdę szambo ?
Wiadomo że TVN finansowana przez zachód a TVP żyła z abonamentu którego i tak nikt nie płacił.
Całym sercem byłam za TVN gdy czekali na koncesję. Uważałam że musi być przeciwwaga w mediach. I nic się nie zmieniło. Nadal chcę aby była równowaga. I teraz jestem za TVP. Pięknie , spokojnie ,kłamliwie i w jednym tonie byłoNaprawdę szambo ?
Wiadomo że TVN finansowana przez zachód a TVP żyła z abonamentu którego i tak nikt nie płacił.
Całym sercem byłam za TVN gdy czekali na koncesję. Uważałam że musi być przeciwwaga w mediach. I nic się nie zmieniło. Nadal chcę aby była równowaga. I teraz jestem za TVP. Pięknie , spokojnie ,kłamliwie i w jednym tonie było za moich młodych lat w PRL-u.
Nie myślałam że jeszcze tego drugi raz dożyję.
Nie jestem zwolennikiem pis ,ale bandy koalicyjnej nienawidzę jeszcze bardziej. Zamieszali w głowach młodych ,w białych rękawiczkach wycofują się powoli że wszystkich obietnic. Kredyt 0% dla młodych -już nie, Polska będzie wyłączona z paktu migracyjnego bo przyjęła Ukraińców- już nie,benzyna będzie tańsza-już nie
Nie chce mi się wymieniać. Współczuję sobie ale jeszcze bardziej wszystkim młodym bo to oni będą musieli to wszystko potem naprawiać ( jeśli obudzi się w nich duch patriotyzmu)- 11 10
-
2024-01-03 12:20
Polska nie będzie wyłączona z paktu migracyjnego bo przyjęła Ukraińców
To skandal!!!
To znaczy, że Tusk kłamał i jego poplecznicy, przekonując, że Polska napisze pismo do UE i UE nas wyłączy z przyjęcia migrantów bo przyjęliśmy już 1,5 mln Ukraińców!!!
I tak jest z wszystkimi "obietnicami" tej bandy oszustów! Kto jeszcze im wierzy....- 1 1
-
2024-01-03 03:20
Myślisz, że jak napisałaś, że nie jesteś zwolennikiem PiSu to nikt się nie zorientuje że jesteś? "benzyna będzie tańsza-już nie"? A o tym, że benzyna drożeje co roku ustawowo w związku z inflacja to nie wspomniałeś, co nie? Bo nie pasuje do Pisowskiej narracji.
- 9 4
-
2024-01-02 22:24
To było za nasze pieniądze płacąc abonament chce uczciwej telewizji a nie plucia jadem przez 8 lat wieczne słuchanie że to wina Tuska nawet jak brzydka pogoda to też wina
- 14 9
-
2024-01-02 22:09
Po tym co wywinął płk (4)
Trzeba bronić Polski!
- 9 11
-
2024-01-03 10:10
Ależ broń! (1)
Na barykady ludu roboczy :))
- 2 0
-
2024-01-03 16:02
11.01. godz 16:00 pod Sejmem w Wawie
Pierwszy protest w sprawie mediów, zapraszamy!!!
Orła wrona nie pokona!! :))))- 0 2
-
2024-01-03 00:42
zgodnie z Prawem Handlowym, Jakiem upodlega każda spolka prawa handlowego (1)
- 9 7
-
2024-01-03 11:30
Niezgodnie
Władze publicznych spółek medialnych są odwoływane specjalną procedurą zawartą w Ustawie o Radiofonii i Telewizji z 1992 roku z póź. zmianami.
Sienkiewicz tego nie zastosował tylko chciał zastosować kodeks spółek prywatnych. A na koniec, ponieważ też to było bezprawne ogłosił likwidację TVP, PR i PAP (które nie będa zlikwidowane :)). A to już w ogóle dało taki mętlik, że teraz najwybitniejsze prawne głowy się męczą nad przypadkiem- 1 2
-
2024-01-02 21:02
A teraz będzie za małe pieniądze z prywatnych pieniędzy fuhrera?
Nie, też będzie za pieniądze z budżetu więc nie pieprz. Komu nie podobała się telewizja za PIS temu podobała się wcześniej, jak Lis zapraszał zbrodniarza Jaruzela i się wzajemnie adorowali.To było dziennikarstwo.
- 18 17
-
2024-01-02 20:59
Miliony protestuja w obronie milionerów
Nie damy się oderwać od koryta nasz Rydzyk dostał od nas ponad 300mln zł oficjalnie i on nas też wesprze swoją 5ą dywizją mocherowych 80-o letnich ,,komandosów,, odbierzemy nikczemnikom po nasze posłuszne rasistowskie ksenofobiczne ,,stare tvpis i radiopis
- 27 15
-
2024-01-02 20:54
(5)
Który to dzień już mija gdzie w "wolnym" tvp nie podano informacji o przyjęciu paktu migracyjnego? Już 2 tyg będzie?
- 22 13
-
2024-01-03 12:11
Podawali
- 1 0
-
2024-01-03 03:17
2 tyg? To ciekawe bo mówili o tym już drugiego dnia w i9.30 Id kłamać gdzie indziej.
- 10 4
-
2024-01-02 21:12
Mówili w dzień po przyjęciu (1)
- 22 6
-
2024-01-03 15:57
Nam nic nie grozi
Przecież Donald zapewnił, że my nie musimy przyjmować nielegalnych migrantów, bo przyjeliśmy 1,5 mln uciekinierów z Ukrainy i Unija to wie i nas zwolni.
A nie czekaj....- 1 0
-
2024-01-02 21:04
Przecież mówili.
Ale ty wolałeś TV Ruspublika oglądać.
- 21 14
-
2024-01-02 20:45
Balans (4)
Jak to co było w TVP? to samo co w TVN, propaganda w drugą stronę. Jak istniały dwie strony medalu, była równowaga, prawda po środku, a tak teraz jest samo kłamstwo. Ale jest światło w tunelu. Na całym świecie budzi się prawda.
- 16 25
-
2024-01-03 00:09
Bo Prawdy nie da się zagadać
"polityczną poprawnością"
- 5 2
-
2024-01-02 20:51
Wmawiacie to sobie (2)
By móc w lustro patrzeć.
- 19 13
-
2024-01-02 21:00
Tak im wmawia TV Ruspublika. (1)
- 24 16
-
2024-01-03 15:54
Niech żyje Republika!!!
Orła wrona nie pokona!!
- 0 2
-
2024-01-02 20:42
(13)
Chodzi o sposób przejęcia mediów publicznych. Mogli zmienić/stworzyć ustawę i w ciągu kilku tygodni przejąć media.
A oni zrobili to w sposób Putinowski, z naruszeniem prawa (nawet Zandberg z lewicowej partii o tym powiedział) i za pomocą siły do tego wyłączyli sygnał TVP narażając publicznego nadawcę na grube straty.
Jeśli im się teraz to powiedzie to w taki sposób mogą zawłaszczać kolejne Instytucje.- 29 26
-
2024-01-03 00:44
zgodnie z prawem handlowym,pouczsuę trochę a nie słuchaj osłów (1)
- 6 6
-
2024-01-03 11:21
Niezgodnie z prawem spółek
Dlatego Sąd teraz ma zagwozdkę czy wpisać nowe władze neoTVP do KRS.
Dopiero po wpisie do KRS nowe prezesy będa legalne, do tego czasu legalne są stare władze TVP- 2 0
-
2024-01-02 21:15
Ale zrobili wszystko zgodnie z rozporządzeniami i ustawami napisanymi przez PiS. (4)
A że PiS ukręcił bata sam na siebie, bo jak zawsze wszystko było robione na szybko i spisane na kolanie, to pretensje PiS może mieć tylko do siebie. Można nie lubić Tuska, ale to gruby gracz i na bank miał dopięte wszystko na ostatni guzik. Podejrzewam, że nawet weto prezydenta przewidział i mamy co mamy.
Ale ty byś pewnie wolał żeby machnęli na TVP ręką i żeby żadnych zmian nie było, a propaganda sukcesu PiS się dalej lała z ekranu telewizora.- 27 22
-
2024-01-03 00:08
No własnie zrobili bez ustawy (3)
Tylko bezprawnie, bo deklaracja w Sejmie o "zrobieniu porządku w mediach" nie jest żadnym prawem
- 13 9
-
2024-01-03 10:08
Poważnie? (1)
Kodeks Spółek Handlowych to nie ustawa? Na tej podstawie prawnej Sienkiewicz postawił TVP w stan likwidacji, a nie na podstawie uchwały Sejmu, co do której się zgadzam, że nie jest ona źródłem prawa.
- 9 3
-
2024-01-03 15:51
Likwidacja jest bezprawna
Ustawa o Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji (nadrzędna nad KSH w sprawie mediów publicznych) nie dopuszcza likwidacji mediów publicznych.
Nota bene te gupki nie zlikwidują TVP więc w ogóle zrobili taki mętlik, że nie wiedzą jak to zakończyć prawnie- 1 1
-
2024-01-03 03:16
dokształć się, zamiast pisać głupoty.
- 7 5
-
2024-01-02 21:12
Nie mogli bo ustawa wymaga podpisu prezydenta (5)
A Duda zapowiedział, że na praworządne zmiany się się zgodzi
- 30 10
-
2024-01-02 21:43
Logika fajnopolacka biegnie krętymi ścieżkami (3)
Na zmiany praworządne nie było szans, więc trzeba było wprowadzić zmiany niepraworządne. Czy to czasem nie jest definicja zamachu stanu?
- 18 12
-
2024-01-03 03:16
(1)
Najpierw dowiedz się czym jest zamach stanu.
- 3 2
-
2024-01-03 15:47
Siłowe przejęcie
Władzy w państwie
- 0 0
-
2024-01-03 00:06
To jest logika osób
Które nie rozumieją czym jest prawo
- 11 2
-
2024-01-02 21:29
No właśnie. Rozumiesz demokrację? Banda, przepraszam, koalicja Tuska ma większość w sejmie. Jeden filar demokracji. Prezydent jest z innej opcji politycznej a jego kadencja kończy się za półtora roku. Drugi filar demokracji. Były już w Polsce takie lata, kiedy i jeden i drugi filar demokracji to była ta sama opcja polityczna (ogromny społeczny
No właśnie. Rozumiesz demokrację? Banda, przepraszam, koalicja Tuska ma większość w sejmie. Jeden filar demokracji. Prezydent jest z innej opcji politycznej a jego kadencja kończy się za półtora roku. Drugi filar demokracji. Były już w Polsce takie lata, kiedy i jeden i drugi filar demokracji to była ta sama opcja polityczna (ogromny społeczny mandat do wprowadzania zmian polityczno-ustrojowych) ale były też takie, że opcje były przeciwne (brak mandatu społecznego do wprowadzania gwałtownych zmian ustroju państwa). Teraz mamy sytuację drugą, tak działa demokracja. Jeżeli burzymy jeden filar (pomijamy, omijamy albo co gorsza olewamy prezydenta) gmach demokracji runie. Właśnie runął. W taki sposób to sobie teraz teoretycznie każdy będzie mógł robić w Polsce, co chce, bo prawo nie działa. Tylko problem polega na tym, że zadziała wobec zwykłego obywatela a wobec wybranych już nie. To się nazywa prawo silniejszego (prawo pięści) a nie demokracja.
- 24 15
-
2024-01-02 20:37
(9)
Nic nie rozumiesz. To jest obrona praworządności czyli tego, żeby prawo obowiązywało. Bo jeżeli zaczniemy wszystko relatywizować i mówić, że w nadzwyczajnej sytuacji można na chwilę to prawo zawiesić, to stawiamy się na wschodzie, tam, gdzie "cel uświęcał środki". Bolszewia w czystej postaci, temu się przeciwstawiamy. A w bolszewi, jak to w bolszewi, po ciebie też przyjdą, synku. Paragraf zawsze się znajdzie.
- 32 27
-
2024-01-03 03:15
(1)
Nawet nie umiesz pisać na poziomie pierwszej klasy podstawówki, a chcesz opowiadać na czym polega prawo? "bolszewi", synku? Odróżnianie kiedy jest jedno, a kiedy dwa "i" to jest pierwsza klasa.
- 1 8
-
2024-01-03 08:14
Gdy się czepiasz kogoś o poprawną pisownię, sam pisz poprawnie, bo się ośmieszasz.
- 5 1
-
2024-01-02 20:41
Obrona praworządności??? Gdzie byłeś przez ostatnie 8 lat??? (6)
Gdy Jarek na wyroki Trybunału Konstytucyjnego mówił że są to opinie a wyroki.. Itp..
- 47 31
-
2024-01-02 20:51
(5)
Czyli idąc twoim tokiem rozumowania jednak cel uświęca środki? To co się zmienia? TKM? Rozumiem, że będąc po ich stronie coś z tego będziesz miał, materialnie? Bo jak nie, to jesteś tzw. pożytecznym i**otą. A rewolucja i tak cię pożre, to kwesta czasu.
- 21 16
-
2024-01-02 20:59
Skoro to nic nie zmienia, to dlaczego stoisz murem za Holecką i Rachoniem? (4)
- 26 16
-
2024-01-02 21:18
Za Holecką której Owsiak jej dziecku życie uratował a ona na niego pluje (3)
Bo tak jej kazał prezes .Faktycznie rzetelna dziennikarka
- 25 25
-
2024-01-02 23:44
A jakie pieniądze ma owsik? (1)
To są pieniądze Polaków i to oni uratowali dziecko a nie ten pajac w czerwonych spodniach
- 18 14
-
2024-01-03 01:02
Ale to ten "pajac" rozkręcił całą akcję.
Czyż nie?
I to wciąż on pracuje od tylu lat żeby Orkiestra grała.
I gra :)- 15 10
-
2024-01-02 23:11
Owsiak dziecko uratował? A nie darczyńcy jego biznesu?
- 19 12
-
2024-01-02 20:31
Mnie zastanawia, że wcześniej TVP przynosiła zyski. (23)
A w zeszłym roku dwa miliardy siedemset milionów złotych polskiego podatnika, pieniądze za reklamy Spółek Skarbu Państwa i strata dwa i pół miliarda złotych na koniec. Podejrzewam, że te bajońskie zarobki Adamczyka, Holeckiej, Rachonia, Pereiro.. to dopiero czubek góry lodowej. Może dlatego taki wrzask, bo ktoś się boi że odpowie karnie?
- 56 30
-
2024-01-03 00:16
A skąd te informacje? Czyżby z TVN?
- 14 6
-
2024-01-02 21:30
pereira pracowal 24h na dobe, serwowal co 5 minut paszkwile na temat tuska. (3)
Taka osoba musi bardzo dobrze zarabiac, ryzykuje na kazdym rogu ulicy otrzymanie liscia od prawie kazdego przechodnia w stolicy. Ryzyko kosztuje
- 22 16
-
2024-01-02 21:56
Co racja to racja (1)
Na ośmiogwiazdkowców pochodzenia bolszewickiego trzeba zawsze uważać.
- 20 11
-
2024-01-03 00:40
Krystyna Pawlowicz ,prokurator Piotrowicz, syn Kryżego co ma krew na rekach, też Kryże .....
- 15 8
-
2024-01-02 21:35
Za okupowanie strony internetowej Pereira powinien dostać pozew na grube miliony.
Za bezprawne używanie znaku towarowego TVP S.A i narażenie Spółki na straty finansowe i wizerunkowe.
- 19 18
-
2024-01-02 20:37
Kasa (17)
A wiesz, że Maciej O. prowadzący Teleexpress dostawał przed 2016 rokiem 48 tys zł miesięcznie?
- 38 22
-
2024-01-04 00:56
Bo to geniusz był
- 0 0
-
2024-01-02 20:58
No pacz pan, a i tak TVP przynosiła zyski. Szok o_0 (12)
Może dlatego, że Maciej Orłoś to legenda dziennikarstwa i potrafił ściągnąć lepszych reklamodawców i dlatego były zyski? A z tubami propagandowymi żaden duży gracz na rynku nie chciał być utożsamiany i stąd miliardowe straty?
- 32 25
-
2024-01-02 21:23
Widać już pierwsze efekty pracy tych legend dziennikarstwa (10)
Sylwester TVP po raz pierwszy od ośmiu lat przegrał z konkurencją. Nowe tvp info prezentuje poziom telewizji osiedlowej, a oglądalność szoruje po dnie. Czołowych programów informacyjnych w TVP1 i TVP2 ciągle nie ma. Oglądalność serwisu o 19:30 po pierwszym wydaniu zaczęła lecieć na twarz. Wszystkie lokomotywy oglądalności wprowadzone przez poprzednią ekipę zostały zarżnięte.
- 24 23
-
2024-01-03 03:13
Co ma Sylwester TVP do dziennikastwa?
- 6 2
-
2024-01-03 01:00
Sylwester był zorganizowany jeszcze przez poprzednią ekipę.
Oni zamówili "gwiazdy" takie jak zwykle, scenografia też była chyba ta sama co rok temu.
- 12 4
-
2024-01-02 21:28
A ile mieli czasu na organizację miszczu? (7)
- 20 20
-
2024-01-02 22:56
Republika dała radę (3)
750 tys subskrypcji w internecie!
- 18 9
-
2024-01-03 10:39
i wszystko przeżre Sakiewicz. (2)
- 2 6
-
2024-01-04 00:59
To prywatna telewizja, jak twój TVN, więc niech żre i się od*******
- 1 1
-
2024-01-03 15:44
Na chwałę Orła !!!!
- 0 0
-
2024-01-02 21:34
Jakieś osiem lat w czasie, gdy byli w opozycji. (2)
Można się było do tego wszystkiego przygotować lepiej i w zgodzie z prawem. A zdjęcie wszystkich programów informacyjnych, szesnastu anten regionalnych oraz anten informacyjnych dla Polski, Białorusi, Ukrainy i krajów anglojęzycznych to jest najgorsza amatorka rzutująca na wizerunek całego państwa, jaką można sobie wyobrazić.
- 25 18
-
2024-01-02 21:58
(1)
Bardzo dobrze zrobili. Miało boleć ;)
- 15 15
-
2024-01-02 22:03
Dobra rada
Jak ciebie coś boli, to czym prędzej skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
- 14 7
-
2024-01-02 21:07
Im tego nie wytłumaczysz.
Już przejmując stadninę w Janowie Podlaskim, pokazali się się znają na biznesie. Tylko ciężko coś zbudować jak trzeba wypłacać tłuste pensje wszystkim swojakom.
- 45 13
-
2024-01-02 20:39
15 minut dziennie przez kilkanaście dni w miesiącu (2)
Robota polegająca na czytaniu z ekranu. Nie wymagająca żadnego większego wcześniejszego przygotowania. To o tym także były te wybory, żeby było tak jak było.
- 32 24
-
2024-01-03 10:01
Nawet jeśli
To tylko 1/3 pensji rachoniów i adamczyków.
- 2 9
-
2024-01-02 21:58
Rachoń ci tak powiedział? XD
- 23 25
-
2024-01-02 20:10
Teraz za to jest prawdziwy pluralizm (7)
Nowy demokratyczny Dziennik Telewizyjny zaczął swoją działalność od nachalnego promowania wiatraków, a relacje z Niemiec zamiast Cezarego Gmyza robi jakaś pani z Deutsche Welle. Fur Deutschland!
- 51 78
-
2024-01-03 10:43
xD
- 0 0
-
2024-01-03 08:42
mowisz, ze juz nie zobacze zapitej gęby Gmyza?
no no no, to teraz mi zaimponowali
- 12 3
-
2024-01-02 20:39
wiesz co, tego pijaka Gmyza chcesz bronić? (2)
Przecież on fachu dziennikarskiego nie zna, tak mierne tematy, słabe relacje
- 31 30
-
2024-01-02 21:16
Gmyz podpadł ruskim i ich poplecznikom, za to, że napisał o trotylu na Tupolewie (1)
Ale każdy prawdziwy Polak ceni tego dziennikarza. Za to, że w najczarniejszych czasach posmoleńskich miał odwagę mówić głośno o tym, o czym sługusy władzy udający dziennikarzy bali się nawet szeptać. Pamiętam wtedy patodziennikarzy, którzy z poważnymi minami przekonywali swoich widzów, że ten trotyl to ślady po armii Napoleona, która tamtędy przechodziła. Aż żal, że patodziennikarstwo teraz wraca w szybkim tempie.
- 28 36
-
2024-01-03 08:43
nie, po prostu jest już niskofunknonujacym alkoholikiem
ktory wymyslal rzeczy, byle utrzymac robote. By moc pic
- 14 8
-
2024-01-02 20:16
(1)
Aś się naoglądał tvpisu. Nie gratuluję rozgarnięcia.
- 54 36
-
2024-01-02 20:33
W jakim języku to jest?
- 20 16
-
2024-01-02 20:07
teraz (91)
Teraz jest lepiej ?
- 64 110
-
2024-01-03 10:42
Tak.
Tak.
- 0 0
-
2024-01-03 08:34
jest dużo lepiej
mamy rzetelne informacje z kilkoma wpadkami zamiast serii wpadek
- 8 11
-
2024-01-03 06:38
lepiej
- 4 8
-
2024-01-02 21:02
Jest niebo lepiej, polecam sprawdzić na własne oczy. (3)
- 29 24
-
2024-01-03 11:09
Lanie czystej wody (1)
Oglądalność drastycznie spadła, bo widzowie się przenieśli do Republiki.
Teraz będzie chyba konkurencja między neoTVP i TVN o ich widzów.. Może być ciekawie :)- 8 1
-
2024-01-03 15:41
A w czacie Republiki pełno PO trolli hee :))))
Chyba to lanie czystej wody musi być bardzo nudne ;))
- 0 1
-
2024-01-03 08:22
Tak,TVN bis,neo TVP.
- 8 12
-
2024-01-02 20:55
(28)
A widziałeś ostatnie materiały? Jest dużo lepiej i przedstawione są informacje z dwóch stron. Przez 8 ostatnich lat funkcjonariusze TVP nie zająknęli się nawet o jakimkolwiek błędzie ekipy rządzącej. To było normalne?
- 85 34
-
2024-01-03 12:43
Oczywiście. Teraz TVP Info dla odmiany krytykuje opozycję, złego słowa nie mówi o nowym rządzie (1)
No i pierwszym "na widelcu" jest teraz prezydent, który sprzeciwia się takim traktowaniem mediów publicznych. Oczywiście opinię o prezydencie przedstawieli jego przeciwnicy, tak dla odmiany, czyli to, co znamy z TVN. Ta sam warsztat ośmieszania obecnej opozycji. Łamie prawa to PiS, "rzekome" łamanie prawa to obecny rząd. Zwróćcie na to uwagę - jak mówi się o bezprawnych działaniach rządu - "rzekome"
- 5 1
-
2024-01-03 14:58
Oj, stare zgrane zagrywki propagandy
I tak Orła wrona nie pokona!!!!!:)))))
- 0 1
-
2024-01-03 09:54
Nie, to nie było normalne. To było nie do przyjęcia. Propaganda PO jest bardziej do przyjęcia, jednak uważam, że nie jest przez to mniej szkodliwa dla interesów naszego społeczeństwa. Niestety nie jest przejrzysta dla większości zaganienego społeczeństwa - jest też zwyczajnie dużo łatwiejsza w prowadzeniu w warunkach medialnego oligopolu (TVP i
Nie, to nie było normalne. To było nie do przyjęcia. Propaganda PO jest bardziej do przyjęcia, jednak uważam, że nie jest przez to mniej szkodliwa dla interesów naszego społeczeństwa. Niestety nie jest przejrzysta dla większości zaganienego społeczeństwa - jest też zwyczajnie dużo łatwiejsza w prowadzeniu w warunkach medialnego oligopolu (TVP i TVN), którym zawsze cieszyła się PO w czasie swoich rządów. Pozostawia zaganienego w codzienności widza z większym poczuciem komfortu. Dla mnie samej jest to nawet bardziej bolesne, gdy większość z nas przyjmuje, że jest informowana w miarę rzetelnie, a rzeczywistość ma się jeszcze wciąż inaczej.
- 2 3
-
2024-01-02 21:19
(11)
To nie było normalne, ale gwarantuję, że jak sprawa ucichnie to z czasem ruszą z narracją jak na TVN.
Jak chcesz informacji z dwóch stron to masz Polsat News.- 14 45
-
2024-01-03 12:32
już ruszyli
tylko na razie delikatnie
- 2 1
-
2024-01-03 03:12
Polsat News informacją z dwóch stronXD Dlatego, że na jego czele stoi przyjaciółka Ziobry?
- 7 5
-
2024-01-03 00:13
Tyś się chyba głową na główkę zamienił.
- 9 0
-
2024-01-02 21:41
Polsat News (6)
Już dawno ugiął karku przed mafią T, inaczej Solorz może nie dostać pozwolenia na atomówkę
- 23 9
-
2024-01-02 22:38
Premier zamierza (1)
Wycofać się z atomówek, UE ich nie popiera
- 13 8
-
2024-01-08 09:31
Tusk dostał zlecenie od Berlina i Moskwy na likwidację Orlenu żeby Polska armia nie miała paliwa wtedy Putin wjedzie
- 0 0
-
2024-01-02 21:56
(3)
A pis mu już nie dał atomówki? 8 lat im służył. Nawet jego oszukali
- 25 13
-
2024-01-02 22:02
Problem z atomówką jest znacznie bardziej złożony (2)
W Brukseli uważają, że najbardziej ekologiczne są niemieckie wiatraki, a nie amerykański atom, więc poprzedni rząd był trochę pomiędzy młotem a kowadłem w tej sprawie.
- 18 14
-
2024-01-03 11:23
Te wiatraki, co na nie umowy podpisał PiS tuż przed oddaniem władzy?
- 2 6
-
2024-01-03 00:36
brednie
- 8 8
-
2024-01-02 21:30
Spokojnie z tą bezstronnością
Zmieni się załoga spółek Skarbu Państwa, a nowa władza się umocni i stacje Solorza będą inaczej śpiewać.
- 26 4
-
2024-01-02 21:06
Piszesz o tym materiale na temat rzekomej listy filmów zakazanych? (12)
Ładnie propagandowo był okraszony filmem z palenia książek. Problem w tym, że ten cały indeks filmów zakazanych to kompletna bzdura, bo większość tych filmów była emitowana na kanałach TVP o najlepszym zasięgu. Rzeczywiście, rzetelność i bezstronność pełną gębą.
- 31 45
-
2024-01-02 21:42
A dlaczego usunęli Reset (11)
ze strony TVP?
- 41 24
-
2024-01-03 13:36
Lubisz oglądać"bajki z mchu i paproci"? Obejrzyj orginał.
- 1 2
-
2024-01-03 00:12
Bo mowił samą nuewygodną prawde
- 17 10
-
2024-01-02 21:55
(8)
Bo to był stek bzdur. Tak samo jak film z zamachem na dużą tutkę
- 52 35
-
2024-01-04 00:53
Sam jesteś stekiem bzdur, skoro nie dostrzegasz faktów.
Od pierwszych dni jest skok na kasę . Gdzie dobrowolny ZUS? Gdzie 60 tysi wolne od podatku? Kasa tylko dla swoich będzie osiołku.
- 0 1
-
2024-01-03 12:47
To były same dokumenty! Prawdziwe dokumenty, nie bzdury. Plus komentarze
Jeżeli ktoś pisze, że stek bzdur, to oznacza, że nie obejrzał żadnego odcinka. Polecam szególnie odcienk o stosunkach polsko-rosyjskich po wojnie w Gruzji. Miesiąc po zakończeniu wojny, Sikorski przyjął Ławrorwa w Polsce, jakby nigdy nic sie nie stało. To są fakty - zamiast odwołać spotkanie w imię solidarności z napadniętymi Gruzinami - Ławrow był witany przez Sikorskiego. Inne kraje już nie miały problemu, żeby spotykać się z Ławrowem, skoro zrobiła to tak chętnie Polska.
- 6 3
-
2024-01-03 12:31
udajesz albo jesteś głupi!
gdyby to był stek bzdur to leciałyby procesy o zniesławienie, a w trybie wyborczym trwa to dosyć szybko, tymczasem dońcio i radcio - dwa baciary, mordki i uszka spuściły po sobie, bo wiedziały, że to prawda udokumentowana papierami, ząbki zacisnęły i czekały na zamianę rządu by wyłączyć nam telewizorki...
- 6 4
-
2024-01-03 08:09
Bzdury powiadasz?
Ciekawe dlaczego Rudy ich w takim razie nie zaskarżył? Obejrzałeś chociaż jeden odcinek? Na wszystko, co mówili, pokazywali dokumenty z podpisami Ryżego lub jego przydu*asów.
- 16 11
-
2024-01-02 23:42
Film z nocnej zmiany już zapowiadał (1)
Pewnie teraz też zniszczą jak reset
- 26 11
-
2024-01-03 13:38
Chcesz obejrzeć jak kłamczyński głosuje za odwołaniem rządu Olszewskiego? Jest na YT. Nie musisz czekać.
- 1 4
-
2024-01-02 22:00
Czyżby wrócił Główny Urząd Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk? (1)
Znowu partia decyduje o tym, co w telewizji można pokazywać, a co jest bzdurą
- 31 24
-
2024-01-02 22:28
Czy to nie jest po prostu powrót
Łac. censere?
- 15 8
-
2024-01-02 20:11
Zdecydowanie lżej się oddycha. (8)
To wielka ulga na sercu i duszy.
- 93 40
-
2024-01-02 21:54
Ja natomiast czuję duszność (3)
I ten wzrok spode łba Tuska jest taki podobny do wzroku wujaszka Soso. Jest wyrokiem, odroczonym ale jest. Ostatnio tak spojrzał w Sejmie na Bosaka (gdy ten recenzował jego exspose), oraz "zauważył" tv Republikę i "miał dla niej radę"). U satrapów to zawsze wiele znaczy, w stylu Felixa "dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie" ....
JeśliI ten wzrok spode łba Tuska jest taki podobny do wzroku wujaszka Soso. Jest wyrokiem, odroczonym ale jest. Ostatnio tak spojrzał w Sejmie na Bosaka (gdy ten recenzował jego exspose), oraz "zauważył" tv Republikę i "miał dla niej radę"). U satrapów to zawsze wiele znaczy, w stylu Felixa "dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie" ....
Jeśli chodzi o wdrażaczy nowego reżimu to niewątpliwie najbardziej pojętne i lojalne gwiazdy w bandzie to Bodnar, Sienkiewicz, Hołownia z Kobosko, Lubnauer, no i neoczekka Scerba z Jońskim.
No i widzę, że Tygrysek jakiś smętny, przygaszony i ewidentnie przestraszony chodzi. Czyżby już tam go czymś postraszyli i zaszantażowali??- 32 56
-
2024-01-08 09:29
Tusk musi się spieszyć bo nie jest pewny jak długo utrzyma władze dlatego wszystko niszczy potem ucieknie do Brukseli na salony
- 0 0
-
2024-01-03 00:16
To syndrom odstawienia jadu z TVPutin cię dusi. (1)
- 34 21
-
2024-01-03 14:55
Ja nie oglądam TVP ani TVN w ogóle
- 0 0
-
2024-01-02 20:13
A w domu (3)
wszyscy zdrowi?
- 36 67
-
2024-01-03 11:00
do rusków pisowski trolu
- 6 9
-
2024-01-02 20:15
Wara ci od mojego domu (1)
- 49 33
-
2024-01-02 20:37
Grzecznie tylko spytałem
Chciałem tylko doradzić, że ewentualne problemy z oddychaniem najlepiej rozwiązuje się za pomocą wizyty u pulmonologa, a nie poprzez oglądanie telewizji państwowej.
- 31 37
-
2024-01-02 20:11
Tak, jest lepiej. Jeszcze lepiej będzie jak politycy się odspawają od tvp. (45)
- 185 38
-
2024-01-04 22:04
Wolne media w Polsce!!!!
- 0 0
-
2024-01-03 14:41
Zapraszamy wszystkich 11.01. o 16:00 pod Sejm (1)
Tych którzy uwierzyli w Trzecią Drogę i PSL i się zawiedli, też!
Będzie fajnie i nawet KO-wcy obiecali przynieść pizzę! :)
I Trzaskowski w imię miłości powinien załatwić koksowniki :))))
Ahoj, do zoba!- 3 9
-
2024-01-08 09:27
Młodzi d**ile zniszczyliście Rzeczpospolitą możecie odkupić swoje winy 11 stycznia pod sejmem wybaczymy wam zdradę
- 0 0
-
2024-01-02 20:17
(15)
O naiwny. Protesty ustaną, media publiczne całkiem przejmą i będzie propaganda KO & Lewica.
- 53 89
-
2024-01-02 20:55
Twierdzisz tak tylko dlatego, że tak zrobiło PiS osiem lat temu. (13)
- 78 23
-
2024-01-02 21:16
(12)
Oczywiście. Każdy nowy rząd tak robił. Nie tylko PiS.
Po 1989 roku w telewizji (radio też) kolejnych prezesów kolejne rządy po prostu zwalniały jak chciały.
Kiedy prezes Wiesław Walendziak był oskarżany o preferowanie programów konserwatywnych kolegów, stracił stanowisko. Wtedy powstała koalicja medialna sld, psl i UniiOczywiście. Każdy nowy rząd tak robił. Nie tylko PiS.
Po 1989 roku w telewizji (radio też) kolejnych prezesów kolejne rządy po prostu zwalniały jak chciały.
Kiedy prezes Wiesław Walendziak był oskarżany o preferowanie programów konserwatywnych kolegów, stracił stanowisko. Wtedy powstała koalicja medialna sld, psl i Unii Wolności kontrolująca publiczne media. Z dużą konsekwencją rozdawała ona w tych mediach nawet stosunkowo niskie stanowiska. To jej produktem była prezesura Roberta Kwiatkowskiego w latach 1996-2004. W programach oddani mu dziennikarze reprezentowali rację przede wszystkim postkomunistów i ludowców.
Za rządów SLD zrost mediów publicznych z władzą się dopełnił.
Telewizja Kwiatkowskiego była może mniej agresywna niż telewizja Kurskiego w piętnowaniu ideowych wrogów, za to uprawiała propagandę sukcesu godną czasów Gierka na rzecz Kwaśniewskiego czy Millera. Komentatorzy bliscy prawicy nie mieli tam wstępu. Warto o tym przypomnieć, bo obrońcy tamtego systemu są dziś pierwszymi krytykami telewizji Kurskiego.
Następnie za PO było to samo z TVP.
Czy to przypadek, że dziennikarze, którzy odeszli z Woronicza i Placu Powstańców na początku roku 2016, zasilili kadry TVN, "Gazety Wyborczej" czy liberalno-lewicowych portali?- 30 47
-
2024-01-03 13:28
Odeszli? Masz pamięć krótką i wybiórczą. Zostali z wielkim hukiem wywaleni!!
- 3 1
-
2024-01-03 03:11
(3)
Czy to przypadek, że za PO w TVP2 PiS miał więcej czasu antenowego niż PO?
- 16 10
-
2024-01-03 12:38
Za Tuska, w tvp info rządził PSL i SLD (1)
Do dzisiaj pamiętam dziennikarzy związanych z SLD prowadzących programy w TVP Info.
- 4 1
-
2024-01-03 14:51
No bo
PeOwce nic nie umieją. To wszyscy wiedzą, dlatego SLD tam było
- 1 3
-
2024-01-03 09:43
Nie pamiętam konkretnie TVP2, ale pamiętam, że byli pod ostrzałem medialnym, gdy byli w opozycji i uważałam to za kuriozalne. Zwykle ostrzał medialny jest skierowany głównie na aktualnie rządzących, PO miała zawsze komfort rządów w warunkach medialnego oligopolu; sprzyjały i i TVP, i TVN. Kto z nas pamięta, o co chodziło dokładnie w tzw. aferze
Nie pamiętam konkretnie TVP2, ale pamiętam, że byli pod ostrzałem medialnym, gdy byli w opozycji i uważałam to za kuriozalne. Zwykle ostrzał medialny jest skierowany głównie na aktualnie rządzących, PO miała zawsze komfort rządów w warunkach medialnego oligopolu; sprzyjały i i TVP, i TVN. Kto z nas pamięta, o co chodziło dokładnie w tzw. aferze marszalkowej? Główne media nie pokazały na żywo zeznań przed sądem owczesnego prezydenta (B. Komorowskiego), który co rusz zasłaniał się niewiedzą, niepamięcią, trzeba to zobaczyć (któryś prawicowy portal zamieścił to na YouTube), ale społeczeństwo... nie zobaczyło. Właśnie w tym czasie wydarzyła się też tzw. afera sałatkowa, której poświęcono, bardzo szeroko, czas medialny i wielu z nas pamięta ją do dziś. Obejrzyjcie sobie zeznania Komorowskiego w aferze marszalkowej sprzed lat na youtube. Tyle zostaje ludziom, którzy chcą się dowiedzieć, co wydarza się w kraju, gdy tvp, tvn i Polsat zagrają do jednej bramki.
- 9 4
-
2024-01-02 21:54
(6)
No to o co ci chodzi? Czas na zmianę
- 20 6
-
2024-01-02 22:31
Ale l e g a l n ą (5)
- 25 8
-
2024-01-03 06:58
(4)
Rada Mediów Narodowych jest legalna ?
- 27 4
-
2024-01-03 11:00
Tak (3)
Powołana Ustawą, przegłosowana przez Sejm i ogłoszona w Dzienniku Ustaw
- 12 8
-
2024-01-03 13:32
Ustawa w rażący sposób łamiącą Konstytucję, co stwierdził Trybuneł Konstytucyjny (jeszcze nie kucharski) w 2016r.
- 5 5
-
2024-01-03 13:25
i zakwestionowana przez Trybunał Kuchenny Julii Przyjebskiej. (1)
- 5 5
-
2024-01-03 14:49
Nie
Właśnie nie zakwestionowana
- 1 2
-
2024-01-02 20:46
nie mierz swoją miarą.
- 72 21
-
2024-01-02 20:17
Chyba coś brałeś (25)
Np łapówki że ci teraz będzie lepiej
- 34 96
-
2024-01-03 13:07
11- tego będzie zadyma (7)
I KO ni ma.
Kibice na start- 4 10
-
2024-01-03 15:06
Pis chce wojny domowej ! (4)
Chcą znisczyc demokracje, bliżej im do Łukaszenki niż do UE.
Polacy chcą być w UE i chcą być w NATO i żaden pisowiec tego nie zmieni !- 7 8
-
2024-01-08 09:24
Za 4 lata PiS wygra i zrobi wam piękny Polexit ciekawe gdzie Tusk będzie mieszkał
- 0 0
-
2024-01-04 00:47
Palnij się w czaszkę trolu
- 3 0
-
2024-01-03 15:24
Ole trolle (1)
To jest pokojowa demonstracja, możecie przyjść: 11.01. o 16:00 pod Sejmem w Wawie!
Mam nadzieję, że miłosierny Hołownia powita nas pączkami heee :))))))- 1 5
-
2024-01-08 09:25
Nie ma pokojowej manifestacji nie Rozmawiamy z Tuskiem on nie rozmawia tylko niszczy tylko blokada państwa Polskiego wtedy
- 0 0
-
2024-01-03 13:24
Synek, a ty nie w szkole? (1)
- 13 3
-
2024-01-03 14:43
Lecę zara na protest pod UW!
Orła wrona nie pokona!!! :)))))
- 1 4
-
2024-01-03 13:04
Ciekawe czy 11-tego stycznia (1)
Hołownia wystawi barierki przed Sejmem, jak myślicie?
No i Trzaskowski musi zamknąć ulice i parkingi dla autokarów, hee- 8 12
-
2024-01-03 17:09
Zapali Hanuke i popłacze nad konstytucja
- 2 1
-
2024-01-03 13:02
11. 01. o godz 16:00 pod Sejmem w Wawie! (7)
Spotykamy się!
Orła wrona nie pokona!! :))))- 11 22
-
2024-01-03 15:02
Pisowce bronia milionerow pisowskich (1)
Wstyd
- 11 4
-
2024-01-03 15:22
Ole! Trolle!
Zawsze Orzeł nasz zwycięża, chociaż wrona się wytęża :) ))))))
- 1 5
-
2024-01-03 14:36
Obrona TVPutin (4)
Muszę kupić popcorn
- 14 4
-
2024-01-03 14:48
Popcorn jest niezdrowy
Chodźcie z nami:))))
- 1 6
-
2024-01-03 14:46
Popcorn jest niezdrowy
chodźcie z nami!! a nie tylko się przyglądacie :)))))
- 1 8
-
2024-01-03 14:44
Bracia Rosjanie widzimy się na marszu 11.01 (1)
Zapraszam wszystkich obronimy TVP
- 13 9
-
2024-01-03 15:20
Oj trollenciu
Orła wrona nie pokona, nie!!:)))))
- 2 6
-
2024-01-03 12:55
I choćby przyszło tysiąc atletów (6)
I każdy zjadłby tysiąc kotletów,
Orła wrona nie pokona!!!! :))))- 9 4
-
2024-01-03 14:35
Pisowce bronią koryta :) (5)
Jakbym zarabiał 180 tyś miesięcznie to też bym bronił. Ciężko się odspawać od takiej kasy
Hihi- 16 4
-
2024-01-08 09:21
Wrócił seryjny zabójca xłodziej oraz podpalacz Rzeczpospolitej obalenie rządu Olszewskiego Tusk tam był Smoleńsk Tusk tam był i
- 0 0
-
2024-01-03 17:24
Tusk
A Tarła zarabiała w 2015 210 tysięcy a Lis 400 Tysięcy tez bym komuchu chciałby tyle zarabiac
- 3 7
-
2024-01-03 17:08
To sprawdź ile zarabiał Krasko, Olejnik albo Durczok 8-10 lat temu (2)
To były podobne kwoty wtedy, Lis brał ponad 100 tys zł w 2012 za jeden odcinek swojego programu...
- 2 8
-
2024-01-03 18:40
Różnica (1)
Tvn to telewizja prywatna mogą puszczać balet mongolski i płacić orzechami nie mój biznes.
TVP to Telewizja państwowa płacona z naszych pieniędzy.
PiS zbudował oligarchów, zaczęli rządzić w stylu białoruskim !- 9 1
-
2024-01-08 09:22
Ludzie Jaruzelskiego Kiszczaka Urbana to dzisiaj jest Tuska zamiana tylko młodym d**ilom możecie ten kit wciskać
- 0 0
-
2024-01-02 18:59
Opinia wyróżniona
każdy ma prawo protestować (43)
- 700 43
-
2024-01-03 13:57
Nie pisze się "pod" Urzędem tylko "przed" Urzędem
Przecież nie byli w piwnicy na tym proteście
- 0 0
-
2024-01-03 08:28
opinia (1)
Ale ten protest, jest wręcz groteskowy !
- 10 5
-
2024-01-03 12:47
groteskowy jak
Gorliwość posła Scerby i Jońskiego
- 1 0
-
2024-01-02 23:30
Marsz milionerów już 11 stycznia. (8)
Na czele miliarder Jarsław: folwarki w stolicy Nowogrodzka i Srebna, magnateria ziemska Obajtek, Morawiecki, biznesy Covidowe Argenta, Blirt, ABW z respiratorami.
- 32 12
-
2024-01-03 09:45
(1)
To będzie prawdziwy protest Wolnych Wolaków :)
- 1 6
-
2024-01-03 12:46
My się wrony nie boimy
Orła siłą się bronimy!
- 2 0
-
2024-01-03 01:52
W TVN dobrze karmią. Wiadrami... (2)
Miliarder Jarosław... To nawet za głupie dla głupich...
- 11 17
-
2024-01-03 09:49
A za co chciał stawiać srebrne wieże?
Pewnie powiesz, że za kredyt. OK. Ten kredyt miał być w wysokości ok 1 mld zł. Więc znów pytam - z czego miał on zostać spłacony? No chyba, że nie miał być...
- 5 2
-
2024-01-03 09:45
Wartość działek i nieruchomości, które zagrabiło PC Jarosława Ekspresowi Wieczornemu.
Jarek sobie przechodził z tragarzami i zobaczył fajne budynki na Nowogrodzkie i Srebnej i je sobie zajął.
- 6 5
-
2024-01-03 00:50
11.01. godz 16:00 pod Sejmem (2)
Dobrze że przypomniałeś datę :)
Orła wrona nie pokona!- 9 20
-
2024-01-03 13:44
Przez ostatnie 8 lat to była raczej kura rosołowa niż orzeł... (1)
- 0 2
-
2024-01-03 16:30
11.01. o 16:00
Orzeł rozwija skrzydła !!:))))
- 0 0
-
2024-01-02 22:53
Nie ma sprawy. Pisowskim gnojom również.
- 18 9
-
2024-01-02 22:15
Obrażać?
Wstyd panie Płażyński, takiej polityki ojciec by nie pochwalał
- 41 18
-
2024-01-02 21:21
(4)
Polska zasługuje na wolność i powrót do sytuacji przed złamaniem Konstytucji.
- 41 6
-
2024-01-02 21:43
Po 13ym złamaniu konstytucji przez prezydenta.pis Dudę Strzembosz 1y prezes sądu najw. przestał liczyć jnaruszenia... (3)
Pis łamał konstytucję 8lat a protestującym robił sprawy karne za zakłócanie porządku codziennie.Na szczęscie przesladowani sedziowie uniewinniali protestujacych choć sami mieli za takie wyroki dyscyplinarki i degradacje robione przez motłoch Ziobry..
- 46 17
-
2024-01-03 01:45
Przeżyć 93 lata i... tak dać się utaplać..
"...Sądownictwo oczyści się samo..."
- 6 9
-
2024-01-02 23:08
To usprawiedliwia łamanie Konstytucji przez Koalicję13Grudnia
- 9 31
-
2024-01-02 22:07
A teraz dnia czwartego
Konstytucję złamał Sienkiewicz z Tuskiem a pobłogosławil Holownia
- 20 41
-
2024-01-02 20:33
Dziwne jak pis masowo wyrzucał ludzi z radiowej,,trojki,,to policja spisywała i aresztowała masę protestujacych a tu NIC! (14)
żeby było bardziej absurdalnie pisowscy kazali aresztować nawet jedną samotną rowerzystkę razem z rowerem protestującą przeciwko aroganckim nieukom niszczącym kulktową stację.Wszystko to mozna zobaczyć w internecie przebili tym Putina Kafkę i Orwellaaaaaa
- 95 28
-
2024-01-03 08:10
z radiowej trójki odeszli współpracownicy SB
min Niedzwiecki
- 9 9
-
2024-01-02 21:09
Ale po co mają rozganiać protestujących, skoro już rozgonili większość dziennikarzy? (5)
Po co mają aresztować ludzi, skoro można aresztować programy informacyjne? Bruksela i Waszyngton udają, że nie widzą. Cel został spełniony.
- 24 60
-
2024-01-03 09:07
(1)
Nie dociera, że to nie była żadna państwowa telewizja? Nie słyszał o mejlach z przekazem dla dziennikarzy? To była jedna wielka partyjna propaganda i szczujnia za państwowe pieniądze. Nowy rząd ma dalej dawać kasę? Może trochę refleksji? Posłuchaj człowieku Horałe co mówił jak przejęli 8 lat temu władzę o telewizji. Dalej aktualne.
- 12 4
-
2024-01-03 09:54
To teraz będzie szczujnia na prawicę
I tyle
- 5 5
-
2024-01-02 21:22
Nie dziennikarzy, tylko funkcjonariuszy partyjnych. (2)
- 63 20
-
2024-01-02 23:37
Daj spokój funkcjonariuszom internetowym pis nic nie wytłumaczysz oni tylko rozumieją mowę pieniądza..
A dokładnie mowę dużych pieniedzy za kłamstwa.Żeby było smieszniej sami się przyznają że kłamali w tvpis jak dziś np zrobił to Graczyk jedna z byłych gwiazd tvpis
- 21 8
-
2024-01-02 22:05
Funkcjonariusze to już się pojawili w neotvp
Czyż, Orłoś, Zieliński (zasłużony w stanie wojennym, dawny komunistyczny dziennikarz), Kulczycki, generalnie brodaci, smutni panowie z TVNu, którzy zrobią wszystko
- 20 43
-
2024-01-02 21:02
Bo koalicja rządząca to nie zjednoczona prawica, która nie mogąc użyć siły argumentu, to używała argumentu siły. (6)
- 52 15
-
2024-01-02 21:37
No przecież (5)
Silni ludzie na rympał się wepchnęli do tvp
- 21 33
-
2024-01-02 21:41
Kto się wepchnął, jak PiSowcy nikogo spoza swojego chlewu nie wpuszczali do siedziby TVP? (4)
Nawet policja wejść nie mogła. Nie pokazywał Rachoń w TV Ruspublika?
- 48 23
-
2024-01-02 23:39
Teraz w TVPolen wszystko jak w ruskim zegarku
- 16 14
-
2024-01-02 22:00
Bo to byli jacyś niezidentyfikowani silni ludzie nie wiadomo skad (2)
Wpuściłbyś takich do miejsca gdzie jest majątek i archiwa?
- 13 18
-
2024-01-02 22:09
Aha, UFO PiSowców w siedzibie TVP zaatakowało.. (1)
To grubo XD
- 22 10
-
2024-01-03 10:50
Raczej wyglądali na ludzi mafii
- 3 0
-
2024-01-02 20:14
(2)
I manifestować swoją głupotę.
- 74 40
-
2024-01-02 23:39
Kolejny rozbiór Polski
- 15 21
-
2024-01-02 20:28
Oczywiście, ich sprawa
- 34 10
-
2024-01-02 19:09
tyle ich co sobie pokrzycza (5)
- 77 47
-
2024-01-03 12:53
My się wrony nie boimy
Złe zamiary rozbroimy!
- 1 0
-
2024-01-02 21:23
Niech sobie pokrzyczą. Slychać od kulawego wycie? Znakomicie :)))))) (3)
- 54 38
-
2024-01-03 00:48
Kulawy
Ty się tak nie denerwuj, przecież to "malutka manifestacja".. heee :)))))))
Orła wrona nie pokona!- 16 6
-
2024-01-02 23:38
Wcześniej wy wyliscie z kastą (1)
- 27 19
-
2024-01-03 00:11
Kastę B.M ale W
Stworzył PiS z kadry byle jakich sędziów
- 27 11
-
2024-01-02 18:39
(7)
Nie jest dobrze. Lekceważy się głos wielu Polaków. Uważam, że będziemy tańczyli jak ktoś nam za unci...
- 179 163
-
2024-01-02 18:49
za unci....translator ci "wysiadł"? (1)
- 13 12
-
2024-01-02 20:05
Nie. Nic nie wysiadło. Źle "odczytałeś".
- 4 3
-
2024-01-02 18:45
Dobrze, że przez osiem lat można było lekceważyć. (4)
- 42 20
-
2024-01-02 19:00
Teraz już nie dowiemy się że Tusk linie obrony na Wiśle przewidział... (2)
- 15 27
-
2024-01-03 01:17
W 1939 obrona była prawie na granicy.
I w efekcie Niemcy po paru dniach stali pod Warszawą.
- 7 3
-
2024-01-02 22:06
o, a dowiedziałeś się z TVP że to plan który PiS też zatwierdził?
I obie partie miały tu rację- jeśli napór wroga był by zbyt silny by ich zatrzymać na granicy to trzeba się oprzeć na naturalnej przeszkodzie jaką jest Wisła.
- 8 6
-
2024-01-02 18:59
Rezimowe TVPutin znów nadaje
Funkcjonariusze szwabow udają Polaków
- 15 31
-
2024-01-02 18:37
(29)
A nie teraz sobie wzdychają .Wreszcie Polska się obudziła ,Tusk the best
- 241 204
-
2024-01-03 19:50
Dokładnie cieszę się że moje wnuki będą żyli w państwie demokratycznym a nie w SzczuiniPiSu
Sami niszczyli Wolne media a teraz robią z siebie męczenników
- 0 1
-
2024-01-02 23:12
Tusk rządzi (1)
Żadnych prosteow, będziemy tepić kulami
- 7 0
-
2024-01-03 00:53
Ha ale
Orła wrona nie pokona!
- 4 1
-
2024-01-02 20:06
(2)
Tusk the best? Zobaczymy, jak Tobie na chatę wjadą według zasady prawa, "jak je rozumieją".
- 15 8
-
2024-01-03 06:45
Już słyszałem taki bełkot przed wstąpieniem Polski do UE
Niemcy Polskie ziemie wykupią :)
- 0 4
-
2024-01-02 20:31
Przekieruję ich do ciebie
- 6 6
-
2024-01-02 19:55
(7)
Jestem jeszcze w stanie zrozumieć małolatów biorących udział w wyborach po raz pierwszy.
Ale żeby stary koń po fatalnych rządach Tuska w 2007-2014 głosował na niego drugi raz w 2023?- 17 12
-
2024-01-03 10:07
Nawet putin zaczal atakować Ukrainę mocniej
Bo wie, że mu tusk nie podskoczy
- 2 1
-
2024-01-02 21:49
Widywałem gorsze rządy. Np. ostatnie 8 lat.
Nie żebym jakoś specjalnie lubił ostatnie rządy PO, ale przynajmniej mieściły się na normalnej (czytaj : marnej polskiej) skali polityki.
PiS zupełnie do tej skali nie pasuje bo to polityczna mafia.- 4 7
-
2024-01-02 20:30
(4)
Widocznie to były dobre rządy, skoro największą aferą były ośmiorniczki na służbowy obiad.
Gdzie byłeś przez ostatnie 8 lat? :p- 8 10
-
2024-01-02 21:44
Ośmiorniczki ? (3)
Tylko tyle zapamiętałeś ? A dziura vatowska? A mafia paliwowa która działała pod skrzydłami władzy? A bezrobocie na poziomie 14%?
- 7 6
-
2024-01-03 12:51
A kryzys finansowy, który o mało nie rozwalił całego świata? (1)
A państwa ,które zbankrutowały od nadmiaru pustego pieniądza? PiS wykorzystał, a w zasadzie przejadł, ożywienie gospodarcze po kryzysie.
- 0 0
-
2024-01-03 16:34
PIS miał gorsze nieszczęścia
Do zmierzenia się: pandemię i wojnę...
- 0 0
-
2024-01-03 06:45
wracaj drzeć japę na stadion
tylko na tym się znasz
- 1 4
-
2024-01-02 19:21
Jeszcze Polska nie zginęła (4)
- 15 5
-
2024-01-02 19:46
(3)
póki odsunęliśmy pisowską ruska agenturę od władzy
- 12 17
-
2024-01-03 01:15
Nieźle masz nasr...ne POd sufitem. PiS i komuna, sprawdź trollu kto siedzi w szeregach totalnych, cała komunistczna śmietanka, a ty zapewne jesteś POciotkiem jakiegoś towarzysza sekretarza kcpzpr.
- 6 0
-
2024-01-02 23:45
Agentura ruska to wokół Tuska
Łukaszenka gratulował zmiany rządu
- 8 3
-
2024-01-02 21:01
Tvn
Bezkrytycznie przyjmujesz każdą informację co usłyszysz w TVN?
TVN kłamie i manipuluje. Przez osiem lat kopali rząd i wymyślali różne kłamstwa.
Pamiętam jak TVN, aby uderzyć po raz kolejny w PIS, pokazał że sprowadzany przez ówczesny rząd węgiel się nie pali.
Zrobili filmik gdzie przez kilkanaście sekund palnikiem gazowym nieBezkrytycznie przyjmujesz każdą informację co usłyszysz w TVN?
TVN kłamie i manipuluje. Przez osiem lat kopali rząd i wymyślali różne kłamstwa.
Pamiętam jak TVN, aby uderzyć po raz kolejny w PIS, pokazał że sprowadzany przez ówczesny rząd węgiel się nie pali.
Zrobili filmik gdzie przez kilkanaście sekund palnikiem gazowym nie udało zapalić się węgla! Ten kto miał kiedykolwiek do czynienia z węglem wiedział że to jest wielkie oszustwo ze strony TVN, ale widz tej stacji dostał przekaz "PiS jest tak nieudolny, że nawet węgla nie potrafi kupic"- 9 5
-
2024-01-02 18:54
Koalicja 13 grudnia uchodźców będzie wpuszczać (5)
- 26 20
-
2024-01-02 18:56
Po co? Już zdążyli wizy od Wawrzyka kupić. (4)
- 24 25
-
2024-01-02 19:22
Zakwiczysz jak ci kogoś z rodziny narusza (3)
- 20 17
-
2024-01-02 21:46
Czyli nie zakwiczy.
Ciekawe kto takie brednie wymyśla?
- 1 0
-
2024-01-02 20:54
(1)
póki co #grupa wawarzyka kwiczy pisowska hołota oderwana od koryta
- 5 6
-
2024-01-02 23:45
Sbecy już mają emerytury przywrócone
- 6 2
-
2024-01-02 18:41
Tak, uwolniła się. Nie, Tusk nie jest the best. (3)
- 31 21
-
2024-01-02 20:28
Jeszcze się przekonasz :)
- 6 2
-
2024-01-02 18:51
co ty tam wiesz (1)
- 17 11
-
2024-01-03 12:24
widocznie jest starszy od ciebie dzieciaku i juz przezył jego "rządy" bo rozumiesz ze on juz był? tak jak wszyscy inni? czy uwazasz ze polityka zaczeła sie od rzadów pisu?
- 2 1
-
2024-01-02 18:37
Oni są wolni, ale od samodzielnego myślenia. (9)
Protestują bo się miliony z reklam Spółek Skarbu Państwa skończyły.
- 319 171
-
2024-01-02 21:46
A Ty na pewno myślisz samodzielnie! (5)
Odmówiłeś przyjęcia karty w referendum 15.10. - bohatersko zaprotestowałeś. Dwa dni po objęciu urzędu Premier Tusk zgodził się na pakt migracyjny! Zaufałeś mu wolnomyślicielu!
- 11 12
-
2024-01-02 22:13
(4)
Możesz wytłumaczyć, co ma pakt migracyjny wspólnego z tzw. referendum?
- 5 8
-
2024-01-03 00:31
Po zadanym pytaniu widać pustkę...
- 4 2
-
2024-01-02 23:02
(2)
Będą tu do Polski skierowani nielegalni migranci
- 6 6
-
2024-01-03 01:14
Po czym szybko udadzą się w kierunku Niemiec i dalej. (1)
Ten pakt nic nie zmieni.
- 4 5
-
2024-01-03 16:36
Mają zabroniony powrót
Niemcy ich nie przyjmą z powrotem
- 0 1
-
2024-01-02 18:55
Rezimowe media nadają (2)
- 12 14
-
2024-01-02 23:46
Tvnowosti już nadają
- 5 7
-
2024-01-02 19:47
TVR(epublika)ussia
- 13 16
-
2024-01-02 18:02
Opinia wyróżniona
(46)
A to znowu Gazeta Polska, czyli protest PiSu, a nie protest obywatelski. Słabe to
- 923 254
-
2024-01-12 16:52
Buractwo pisze
Jestem obywatelem świadomym na którego nie działają manipulacje z Tvn i biore udzial w tych manifestajach bo nawet nie wiecie że niemcy mieszaja w naszym kraju. A wy naiwniacy jeszcze temu przyklaskujecie
- 0 0
-
2024-01-03 07:52
to są wolni Polacy? może i tak, no szybcy ewidentnie nie są więc wolni, wolni w myśleniu przede wszystkim
- 10 4
-
2024-01-03 06:04
Niestety
Ale TV Republika to instytut Lecha Kaczyńskiego
- 9 2
-
2024-01-02 23:15
Gazeta Polska (2)
A nie niemiecka!
- 9 21
-
2024-01-03 11:48
"Polska" tylko z nazwy
poza tym pisana dużą literą to nie przymiotnik tylko rzeczownik - nazwa kraju. Więc byłaby "Gazeta Niemcy"
- 1 3
-
2024-01-02 23:48
putinowska
- 15 7
-
2024-01-02 21:48
To protest Polaków, którzy walczą 9 wolność słowa (2)
- 9 43
-
2024-01-03 11:49
Przecież mają wolność
mają TV republika, gdzie robią sobie co chcą, tak jak TVN czy Polsat
- 1 3
-
2024-01-02 22:06
Wolność ujadania prędzej
- 38 8
-
2024-01-02 21:36
(2)
Obywatelskie są tylko marsze PO i KODu?
- 16 19
-
2024-01-02 21:39
Oj kamraci zaraz do (1)
Pierdala pójdą? To ci co ich pisak ulaskawil a nie byli skazani prawomocny wyrokiem xD
- 7 7
-
2024-01-12 17:04
Typowy tvn-owski tępak
Gdybyś nie ogladał tvn to byś wiedział że Prezydent ułaskawił ich po zapadnięciu wyroku ,ale przed uprawomocnieniem sie wyroku, a w konstytucji nie ma uwarukowań kiedy nie może ulaskawiać,bo mozw to zrobić na dowolnym etapie. Konstytucja jest pisana jezykiem prostym,tak aby nawet śrenio rozgarnieta malpa w zoo potrafiła to zrozumieć
- 0 0
-
2024-01-02 21:27
A to nie obywatele? (2)
- 8 3
-
2024-01-03 02:12
"Gorszego sortu" to obywatele są.
- 0 0
-
2024-01-02 22:07
Cytując klasyka prędzej
"Zdradzieckie mordy"
- 10 3
-
2024-01-02 18:50
Ujadają
I ujadają! Hehe jakie wolne media? Już zapomnieli jak na 8 straconych lat przejęli tvp? Macie coś z głowami. Powinni takich leczyć najlepiej prądem!%
- 66 41
-
2024-01-02 18:20
Protestują, bo kranik z milionami za reklamy Spółek Skarbu Państwa zakręcony. (28)
Zwykły kwik świń oderwanych od koryta, nic więcej. Zaraz i Gazeta PiSka i TV Ruspublika umrą śmiercią naturalną, z braku milionów złotych polskiego podatnika od Prawych i ZPRawiedliwych.
- 131 53
-
2024-01-02 19:13
Ciekawe kto laduje kase w tvn
Bo z reklam się nie utrzymuje...jak chcesz wiedzieć coś więcej idz za kasa zobaczysz kto ma w tym interes
- 35 62
-
2024-01-02 18:43
Sam jesteś kwikiem świń. (2)
- 14 52
-
2024-01-02 19:11
normalny knur z ciebie
- 10 13
-
2024-01-02 18:53
fakt
- 3 8
-
2024-01-02 18:30
Nowi łamią wszystko co da się połamać. (22)
Stanowią ogromne niebezpieczeństwo dla Polaków.
- 50 80
-
2024-01-02 18:47
Dla pisuarow wylacznie (1)
- 45 25
-
2024-01-02 22:27
Na razie.
Dopóki będziesz tańczył jak ci zagrają i klaskał możesz czuć się bezpieczny.
- 6 6
-
2024-01-02 18:35
Dla tych przy pisowskim korycie
Jak Andrzej "Kaszub"
- 46 24
-
2024-01-02 18:34
(18)
xD przywracają to co zepsuło PiS więc ten jak teraz jest tylko dlatego że skończyła się publiczna kasa
- 46 24
-
2024-01-02 19:01
Przywracanie siłowe charakterystyczne jest dla niedemokratycznych systemów. (17)
W demokracjach nie nasyła się pałkarzy.
- 29 32
-
2024-01-02 19:11
To by tłumaczyło czemu nikt nie nasłał pałkarzy. (16)
Nie licząc jakichś Macierewiczów i tym podobnych nikt nawet specjalnie nie używał siły do niczego.
- 30 18
-
2024-01-02 19:51
(7)
Jakoś macie słabą pamięć, co anty pisowcy tzw pioruny robili na ulicach. Mordy darli, ludzi którzy nie zgadzali się z tym protestem opluwali wyzywali . To było dobrze ? To są rządy siły. Nie widzę tu przyszłości jak tak dalej będzie. Czas chyba uciekać , to już nie Polska, tyko Kraj bractwa i siły. Nie o taką Polskę walczyli nasi dziadkowie. Wstyd .
- 24 25
-
2024-01-02 23:16
Tyś te protesty tylko w reżimowej tv widział. (3)
Tam Ci pokazali, co chcieli i co sami odegrali.
- 9 5
-
2024-01-03 00:03
Widziałem przemarsze ośmiogwiazdkowców ulicami Gdańska. (1)
Ciarki przechodzą na wspomnienie chóralnego bluzgania.
- 5 7
-
2024-01-03 01:15
Od bluzgania nikt nie umiera
- 5 3
-
2024-01-02 23:32
Ja widziałem to ośmiogwiazdkowe chamstwo na ulicach Gdańska.
Ciarki przechodzą gdy sobie przypomnę bluzgającą tłuszczę.
- 7 8
-
2024-01-02 20:03
Ja rozumiem protesty, bo to jest normalne, że jak ktoś się nie zgadza to , to jest jakaś forma pokazania swojego sprzeciwu, jak nikt nie reaguje na nasze zdanie. Ale nie siłowe. Tylko to brak dyskusji i rozmów doprowadza do takich sytuacji. Także żadnych pokazów siły. Na to się nie zgadzałem . Jedna i druga strona nie prowadzi dialogu , tylko
Ja rozumiem protesty, bo to jest normalne, że jak ktoś się nie zgadza to , to jest jakaś forma pokazania swojego sprzeciwu, jak nikt nie reaguje na nasze zdanie. Ale nie siłowe. Tylko to brak dyskusji i rozmów doprowadza do takich sytuacji. Także żadnych pokazów siły. Na to się nie zgadzałem . Jedna i druga strona nie prowadzi dialogu , tylko obrzucają się błotem . Jak to mija babcia mówiła i pewnie by tak powiedziała jakby widziała to co jest. "Fuj wstydźcie się , inni na Was patrzą , nie wstyd Wam" .
- 9 3
-
2024-01-02 20:01
Wynoś się pisowska zakało, najlepiej do Korei Północnej. (1)
- 15 21
-
2024-01-02 21:49
Zakałą tos ty i to Moskiewska.
Ja nie jestem za jedną czy za drugą stroną. Ja jestem za Polską , a jak widzę że biją się swoi , to żal mi takich jak Ty.
- 8 4
-
2024-01-02 19:40
Pobili posłankę PiSu Joannę Borowiak. (7)
W Warszawie, podczas szturmu na TVP.
- 17 26
-
2024-01-03 07:59
potem smski pisała obiema, wiec zdrowa
- 5 1
-
2024-01-02 23:51
rączkę miała zadrapaną bo się z Czarnkim ściskala, tak się Czarnek napalił. Jest film zmonitpringu.
- 8 4
-
2024-01-02 20:12
Kto ją pobił? Skoro nikogo spoza swojego chlewa nie wpuszczali do budynku TVP? (1)
- 20 11
-
2024-01-02 22:28
Oddział szturmowy pułkownika Sienkiewicza wdarł się siłą i pobił posłankę PiSu.
- 4 14
-
2024-01-02 20:02
(2)
A świstak siedzi i zawija w te sreberka. Skoro tak poturbowana była, to dlaczego rękę miała w chuścinie. Szkoda było kasy na stabilizator? Trzeba by było zainwestować w tę szopkę?
- 16 9
-
2024-01-02 22:31
Już biją. A mają władzę dopiero 3 tygodnie. (1)
Trochę za mało pobili posłankę, żebyś był zadowolony.
- 2 12
-
2024-01-02 23:40
Powiem krótko, teraz ku... my i tyle. PiS się nie tłumaczył jak rozwalał Polskę. Zawłaszczyli kościoły i bycie prawdziwym Polakiem. Dla mnie są szatanem w czystej postaci panie Kaszub.
- 9 3
-
2024-01-02 18:31
Zatańczę z przyjemnością na ich grobie :)
- 12 23
-
2024-01-02 18:15
Jak twój komentarz
- 13 21
Wszystkie opinie
-
2024-01-02 17:55
Opinia wyróżniona
(20)
Bo demokracja demokracją, a wynik wyborów ma być taki jaki my kcemy.
- 215 48
-
2024-01-02 18:31
(18)
Wystarczy popatrzeć na zdjęcia, starzy ogłupieni ludzie i zamaskowani pseudokibice i inne bojówki. Nikt poważny tam nie będzie, ale dokładnie to jest i był target PiSu, więc tylko patologia tam "protestuje"... najciekawsze są te hasła typu "wolne media" bo niby protestują, ale popierają
- 32 15
-
2024-01-02 18:33
(4)
Haha wypatrzyłem tam znajomą gębę, ale teraz będzie szydera z typa... współczuję, że ich pokazano na publiczne poniżenie
- 16 8
-
2024-01-02 18:43
(1)
To jakaś groźba? I czyżby hejt? No niemożliwe... Przecież jesteś taki lepszy i światły...
To ironia. Może ci ktoś to wytłumaczy.- 4 10
-
2024-01-02 18:53
groźba? hejt? ja im zwyczjnie współczuję, że będą wytykani palcami... z drugiej strony poniżają się na pisowkie życzenie
- 5 4
-
2024-01-02 19:00
Jaki ty jesteś tępy, bo oglądasz tvn. Ogłupia cię.
- 2 11
-
2024-01-02 22:34
Oby się tylko chłop nie dał pobić peowskim zbirom.
- 0 1
-
2024-01-02 18:34
(4)
Najciekawsze to jest obrażanie ludzi, którzy mają inne poglądy niż ty, ale to świadczy tylko i wyłącznie o tobie.
- 7 12
-
2024-01-02 18:38
O- jej - "oni stoją tam gdzie zomo", "twarze specjalnej troski", "spadkobiercy tradycji gestapo" i "gorszy sort" - to już nikogo nie obrażało.
- 11 3
-
2024-01-02 18:39
(2)
gdzie widzisz jakąś obrazę kogoś, fakty to fakty, stary człowiek jest stary, pseudokibic jest pseudokibicem, a patologia pisowskim targetem.
- 15 8
-
2024-01-02 19:31
Ale patologia z ciebie i te chamskie wpisy w większości.
Idźcie pod budkę z piwskiem.
- 1 5
-
2024-01-02 20:07
Tetryki się same obrażają i pokazują swoją moc. Hi-men, na potęgę posępnego czerepu oddajcie nam naszą tv
- 3 0
-
2024-01-02 18:35
(2)
dziękuję trollom za poparcie, każda wasza łapka w dół potwierdza moją rację
- 6 10
-
2024-01-02 18:49
Potwierdza twoj wyprany mozg (1)
;)
- 11 2
-
2024-01-02 20:51
Typowe zachowanie pisowca, opisywać siebie w innych. Musisz rozróżnić wyprany mózg to taki podatny na ścieki w TVP z ostatnich 8 lat - np twój. To co nazwałeś wypranym mózgiem, w praktyce nazywa się zwyczajnie sprawnym i używanym mózgiem. Miłego bicia piany
- 1 1
-
2024-01-02 18:43
Sam tez kiedys bedziesz stary
Ale ogłupiony jestes już teraz przez tvn. Sam pewnie chodzisz na tęczowe marsze trzymając chlopaka za rękę i uważasz że to jest normalne ? W końcu jest demokracja każdy ma prawo manifestować co chce.
- 12 25
-
2024-01-02 18:57
Patologia dorwała się do władzy i kwiczy. (1)
- 7 15
-
2024-01-02 19:04
Kwicz dalej kwicz, to ciekawe że patologia postrzega normalnych ludzi jako patologie
- 4 3
-
2024-01-02 19:03
(1)
No właśnie nowy filmik dowodzi tego co napisałem... dziadek ciągle się przedstawia "prowokator" i faktycznie prowokuje innych
- 5 5
-
2024-01-02 20:04
a w tramwaju minuty nie postoi bo mu ciężko
- 6 2
-
2024-01-02 19:11
Kcemy? A ty znasz j.polski? Czy do szkoły nie chodziłeś?
- 2 18
-
2024-01-02 17:56
Opinia wyróżniona
(18)
No przecież mogli oddać głos w referendum
- 467 85
-
2024-01-02 18:16
Żabka tej niedzieli miała promke na harnasia (3)
Sam rozumiesz, priorytety.
- 26 14
-
2024-01-02 19:01
Skiba już przestał w stroju księdza po oliwie latać? (2)
- 8 7
-
2024-01-02 20:52
A taki był z niego młody socjalista
A Płażyński już u księdza z Ujeściska z ambony nie przemawia?
- 6 1
-
2024-01-02 22:48
Pisowski Kukiz czeka na kolędę
a w ręku mu wino drży
- 4 2
-
2024-01-02 18:59
Oddali (9)
Ale tacy jak ty tego nie zrobili i będziemy mieli teraz imigrantow. No brawo. Jak można być tak głupim?
- 53 36
-
2024-01-02 19:16
Hahahahaha co za dzban
- 9 12
-
2024-01-02 20:12
On nie głupek on POmylony
- 13 8
-
2024-01-02 20:24
A czy na tym przypadkiem nie polega demokracja? Aha... ale jedyna słuszna partia przegrała, więc demokracja jest beeee?
- 8 6
-
2024-01-02 20:45
Kogo Ty od głupków wyzywasz? Ktos ma ine zdanie niz ty i juz obrazasz?
- 2 5
-
2024-01-02 20:52
(4)
Hahahaha imigrantów to masz od kiedy wojna się zaczęła na Ukrainie i nie pisz głupot, ze dopiero teraz będą
- 8 18
-
2024-01-02 21:50
Włącz myślenie
- 4 1
-
2024-01-02 22:01
(2)
Wiesz co to relokacja? Nie...za głupi jesteś?
- 12 5
-
2024-01-02 23:07
Boisz się że ci dokwaterują do lokalu socjalnego? (1)
- 3 4
-
2024-01-03 10:39
zakwaterować u tych co głosowali na koalicję 13.12.
ps.
demokracja oducza odpowiedzialności- 0 0
-
2024-01-02 21:22
Pytania w referendum (1)
Były tendencyjne.
Miały jedynie na celu zwerbować większy elektorat pisu i wyciągnąć kasę na wybory.- 13 9
-
2024-01-03 10:37
znasz się na demokracji jak kura na pieprzu
- 0 0
-
2024-01-03 02:24
Pytanie typu" kto jest twoim idolem?i dlaczego Jaroslaw K."
Dałem przykład.
" jeżeli Jaś kocha Zosię, to nie znaczy , że Zosia kocha Jasia ".- 4 1
-
2024-01-03 10:37
przecież oddali, ale referendum nie ważne bo ryży unieważnił
- 0 1
-
2024-01-02 17:57
Bezczeszczenie flagi narodowej zagrożone jest mandatem. (10)
Mam nadzieję, że miejscowy prokurator zareaguje z całą stanowczością z urzędu. Są na to odpowiednie paragrafy.
- 144 69
-
2024-01-02 18:05
(7)
Ojciec Płazynskiego się w grobie przewraca patrząc co robi to pisowskie popychadło.
- 29 22
-
2024-01-02 18:21
Kacpelek jest? (1)
- 14 11
-
2024-01-02 19:01
Nie
Ale jest pomaska
- 7 5
-
2024-01-02 19:30
Protest (3)
Myślę,że śp Maciej Płażyński byłby dumny z syna.Odszedł z Platformy widząc co tam Tusk wyprawia.Brawo Kacper!!!!!Wszyscy 11 stycznia jedziemy do Warszawy!!!!
- 13 9
-
2024-01-02 22:21
A może hajs się nie zgadzał? (1)
- 0 0
-
2024-01-03 00:06
Mógł się nie zgadzać.
To w końcu Platforma.
- 1 0
-
2024-01-02 22:26
Chyba 10 .....miesięcznica ci się pomylila
- 0 0
-
2024-01-02 19:51
poczytaj lepiej, co tusk zrobił z ojcem Płażyńskiego.
takze z Olechowskim i z wielu innymi, którzy stali się zagrożeniem dla niego.
- 9 4
-
2024-01-02 19:35
Ty i szwagier zdrowo walnięci.
- 2 2
-
2024-01-02 20:01
Zapytaj lempart o wykładnię prawną
- 5 2
-
2024-01-02 17:57
(4)
Powinni protestować w pokoju Oli, lub pod oknami jej domów. A mogło być wierzące referendum
- 38 101
-
2024-01-02 19:30
A w co wierzy to referendum?
- 4 0
-
2024-01-02 22:01
U ciebie w domu też
Moze zaczniemy. Fanatycy zawsze wierni i oddani
- 2 0
-
2024-01-03 07:00
to chcecie powrotu Lecha Kaczynskiego?,taka ta wasza obrona demokracji!.
- 0 0
-
2024-01-03 07:38
juz zapisales sie na wycieczke do wawy 11go!?,nie bedzie darmo.
- 0 0
-
2024-01-02 18:00
Będzie z 10 osób (14)
Reublika poda, że w samym
Gdańsku 50 milionów :)- 179 101
-
2024-01-02 18:15
Tak samo jak twoj twn 25 (11)
Podawał że na marszu tuska było 100mlnXD
- 18 28
-
2024-01-02 18:18
(4)
"a nie, bo ty" - tak wygląda rozmowa z pisowcem
- 26 10
-
2024-01-02 18:44
Tak... (3)
Odezwal sie chlop przytaczajac rzeczowe argumenty...
- 7 12
-
2024-01-02 19:20
Dla ciebie jest fanga między oczy argumentem (2)
- 2 0
-
2024-01-02 19:57
Gratuluje... (1)
Brak argumentów... użycie siły... niczym zwierzę :D
- 1 1
-
2024-01-03 07:35
Przestan obrażać Macierewicza i Ozdobe
- 0 0
-
2024-01-02 18:21
Kwik świń oderwanych od koryta to miód na moje uszy. (4)
Więc kwiiiiiiicz PiSowski pachołku kwiiiiiiiiiiiiiiiicz.
- 31 13
-
2024-01-02 18:24
Nie zes*aj sie od tego miodu (2)
Kwik to ja widze tutaj w komentarzach który pochodzi od wyborców platformy.
- 13 24
-
2024-01-02 18:25
(1)
To nie kwik tylko zdrowy rechot. Śmiech to zdrowie.
- 23 9
-
2024-01-02 19:42
Ten co pisze o miodzie na uszy nie śmieje się, ewidentnie wydaje kwiki.
- 3 5
-
2024-01-02 19:38
"czytelnik" co czytać nigdy nie umiał. Ha ha ha ha!!!!
- 1 2
-
2024-01-02 22:23
Nic takiego nie miało miejsca, zamyśliłeś te 100 milionów
- 0 0
-
2024-01-02 20:25
nie przesadzaj, dwa, trzy autobusy
- 3 0
-
2024-01-03 17:10
PiS broni mediów bo się boi że prawda o nich ujrzy światło dzienne
- 0 0
-
2024-01-02 18:02
Opinia wyróżniona
(46)
A to znowu Gazeta Polska, czyli protest PiSu, a nie protest obywatelski. Słabe to
- 923 254
-
2024-01-02 18:15
Jak twój komentarz
- 13 21
-
2024-01-02 18:20
Protestują, bo kranik z milionami za reklamy Spółek Skarbu Państwa zakręcony. (28)
Zwykły kwik świń oderwanych od koryta, nic więcej. Zaraz i Gazeta PiSka i TV Ruspublika umrą śmiercią naturalną, z braku milionów złotych polskiego podatnika od Prawych i ZPRawiedliwych.
- 131 53
-
2024-01-02 18:30
Nowi łamią wszystko co da się połamać. (22)
Stanowią ogromne niebezpieczeństwo dla Polaków.
- 50 80
-
2024-01-02 18:34
(18)
xD przywracają to co zepsuło PiS więc ten jak teraz jest tylko dlatego że skończyła się publiczna kasa
- 46 24
-
2024-01-02 19:01
Przywracanie siłowe charakterystyczne jest dla niedemokratycznych systemów. (17)
W demokracjach nie nasyła się pałkarzy.
- 29 32
-
2024-01-02 19:11
To by tłumaczyło czemu nikt nie nasłał pałkarzy. (16)
Nie licząc jakichś Macierewiczów i tym podobnych nikt nawet specjalnie nie używał siły do niczego.
- 30 18
-
2024-01-02 19:40
Pobili posłankę PiSu Joannę Borowiak. (7)
W Warszawie, podczas szturmu na TVP.
- 17 26
-
2024-01-02 20:02
(2)
A świstak siedzi i zawija w te sreberka. Skoro tak poturbowana była, to dlaczego rękę miała w chuścinie. Szkoda było kasy na stabilizator? Trzeba by było zainwestować w tę szopkę?
- 16 9
-
2024-01-02 22:31
Już biją. A mają władzę dopiero 3 tygodnie. (1)
Trochę za mało pobili posłankę, żebyś był zadowolony.
- 2 12
-
2024-01-02 23:40
Powiem krótko, teraz ku... my i tyle. PiS się nie tłumaczył jak rozwalał Polskę. Zawłaszczyli kościoły i bycie prawdziwym Polakiem. Dla mnie są szatanem w czystej postaci panie Kaszub.
- 9 3
-
2024-01-02 20:12
Kto ją pobił? Skoro nikogo spoza swojego chlewa nie wpuszczali do budynku TVP? (1)
- 20 11
-
2024-01-02 22:28
Oddział szturmowy pułkownika Sienkiewicza wdarł się siłą i pobił posłankę PiSu.
- 4 14
-
2024-01-02 23:51
rączkę miała zadrapaną bo się z Czarnkim ściskala, tak się Czarnek napalił. Jest film zmonitpringu.
- 8 4
-
2024-01-03 07:59
potem smski pisała obiema, wiec zdrowa
- 5 1
-
2024-01-02 19:51
(7)
Jakoś macie słabą pamięć, co anty pisowcy tzw pioruny robili na ulicach. Mordy darli, ludzi którzy nie zgadzali się z tym protestem opluwali wyzywali . To było dobrze ? To są rządy siły. Nie widzę tu przyszłości jak tak dalej będzie. Czas chyba uciekać , to już nie Polska, tyko Kraj bractwa i siły. Nie o taką Polskę walczyli nasi dziadkowie. Wstyd .
- 24 25
-
2024-01-02 20:01
Wynoś się pisowska zakało, najlepiej do Korei Północnej. (1)
- 15 21
-
2024-01-02 21:49
Zakałą tos ty i to Moskiewska.
Ja nie jestem za jedną czy za drugą stroną. Ja jestem za Polską , a jak widzę że biją się swoi , to żal mi takich jak Ty.
- 8 4
-
2024-01-02 20:03
Ja rozumiem protesty, bo to jest normalne, że jak ktoś się nie zgadza to , to jest jakaś forma pokazania swojego sprzeciwu, jak nikt nie reaguje na nasze zdanie. Ale nie siłowe. Tylko to brak dyskusji i rozmów doprowadza do takich sytuacji. Także żadnych pokazów siły. Na to się nie zgadzałem . Jedna i druga strona nie prowadzi dialogu , tylko obrzucają się błotem . Jak to mija babcia mówiła i pewnie by tak powiedziała jakby widziała to co jest. "Fuj wstydźcie się , inni na Was patrzą , nie wstyd Wam" .
- 9 3
-
2024-01-02 23:16
Tyś te protesty tylko w reżimowej tv widział. (3)
Tam Ci pokazali, co chcieli i co sami odegrali.
- 9 5
-
2024-01-02 23:32
Ja widziałem to ośmiogwiazdkowe chamstwo na ulicach Gdańska.
Ciarki przechodzą gdy sobie przypomnę bluzgającą tłuszczę.
- 7 8
-
2024-01-03 00:03
Widziałem przemarsze ośmiogwiazdkowców ulicami Gdańska. (1)
Ciarki przechodzą na wspomnienie chóralnego bluzgania.
- 5 7
-
2024-01-03 01:15
Od bluzgania nikt nie umiera
- 5 3
-
2024-01-02 18:35
Dla tych przy pisowskim korycie
Jak Andrzej "Kaszub"
- 46 24
-
2024-01-02 18:47
Dla pisuarow wylacznie (1)
- 45 25
-
2024-01-02 22:27
Na razie.
Dopóki będziesz tańczył jak ci zagrają i klaskał możesz czuć się bezpieczny.
- 6 6
-
2024-01-02 18:31
Zatańczę z przyjemnością na ich grobie :)
- 12 23
-
2024-01-02 18:43
Sam jesteś kwikiem świń. (2)
- 14 52
-
2024-01-02 18:53
fakt
- 3 8
-
2024-01-02 19:11
normalny knur z ciebie
- 10 13
-
2024-01-02 19:13
Ciekawe kto laduje kase w tvn
Bo z reklam się nie utrzymuje...jak chcesz wiedzieć coś więcej idz za kasa zobaczysz kto ma w tym interes
- 35 62
-
2024-01-02 18:50
Ujadają
I ujadają! Hehe jakie wolne media? Już zapomnieli jak na 8 straconych lat przejęli tvp? Macie coś z głowami. Powinni takich leczyć najlepiej prądem!%
- 66 41
-
2024-01-02 21:27
A to nie obywatele? (2)
- 8 3
-
2024-01-02 22:07
Cytując klasyka prędzej
"Zdradzieckie mordy"
- 10 3
-
2024-01-03 02:12
"Gorszego sortu" to obywatele są.
- 0 0
-
2024-01-02 21:36
(2)
Obywatelskie są tylko marsze PO i KODu?
- 16 19
-
2024-01-02 21:39
Oj kamraci zaraz do (1)
Pierdala pójdą? To ci co ich pisak ulaskawil a nie byli skazani prawomocny wyrokiem xD
- 7 7
-
2024-01-12 17:04
Typowy tvn-owski tępak
Gdybyś nie ogladał tvn to byś wiedział że Prezydent ułaskawił ich po zapadnięciu wyroku ,ale przed uprawomocnieniem sie wyroku, a w konstytucji nie ma uwarukowań kiedy nie może ulaskawiać,bo mozw to zrobić na dowolnym etapie. Konstytucja jest pisana jezykiem prostym,tak aby nawet śrenio rozgarnieta malpa w zoo potrafiła to zrozumieć
- 0 0
-
2024-01-02 21:48
To protest Polaków, którzy walczą 9 wolność słowa (2)
- 9 43
-
2024-01-02 22:06
Wolność ujadania prędzej
- 38 8
-
2024-01-03 11:49
Przecież mają wolność
mają TV republika, gdzie robią sobie co chcą, tak jak TVN czy Polsat
- 1 3
-
2024-01-02 23:15
Gazeta Polska (2)
A nie niemiecka!
- 9 21
-
2024-01-02 23:48
putinowska
- 15 7
-
2024-01-03 11:48
"Polska" tylko z nazwy
poza tym pisana dużą literą to nie przymiotnik tylko rzeczownik - nazwa kraju. Więc byłaby "Gazeta Niemcy"
- 1 3
-
2024-01-03 06:04
Niestety
Ale TV Republika to instytut Lecha Kaczyńskiego
- 9 2
-
2024-01-03 07:52
to są wolni Polacy? może i tak, no szybcy ewidentnie nie są więc wolni, wolni w myśleniu przede wszystkim
- 10 4
-
2024-01-12 16:52
Buractwo pisze
Jestem obywatelem świadomym na którego nie działają manipulacje z Tvn i biore udzial w tych manifestajach bo nawet nie wiecie że niemcy mieszaja w naszym kraju. A wy naiwniacy jeszcze temu przyklaskujecie
- 0 0
-
2024-01-02 18:02
"Gazeta Polska" to jeszcze gorsza szczujnia niż pisowskie TVP (9)
A za bezczeszczenie flagi i wycieranie sobie swoich zakłamanych gęb symbolami narodowym powinni siedzieć.
Banda hipokrytów.- 217 90
-
2024-01-02 18:08
Kwik odrywanych od koryta
Protestują, bo zaraz im się skończą miliony płynące do tej pory szerokim strumieniem z kontraktów reklamowych z Orlenem i innymi spółkami skarbu państwa.
Koniec pasienia Ssakiewicza z naszych podatków!- 22 8
-
2024-01-02 18:17
Szczujnia to jest w twn (5)
I w wyborczej.
- 15 27
-
2024-01-02 18:27
Współczuję, ale skoro głupota nie boli to możecie wszystko (4)
A wystarczy włączyć i obejrzeć, zobaczyć jak wyglądają autentyczne wiadomości bez hamstwa, prostactwa i kłamstwa przy każdej okazji. No ale lepiej pluć bo tak TVP powiedzieli. xD
- 15 11
-
2024-01-02 18:44
Skoro tvp tak klamalo (1)
Dlaczego Rachon i spółka nie ma żadnych zarzutów? ;)
- 13 16
-
2024-01-02 20:26
już się piszą, nie wysztko na raz
- 2 3
-
2024-01-02 19:42
Bo ty oglądasz tylko szczujnię tvn, a nie polskie tvp.
Dlatego nic nie kumasz.
- 6 7
-
2024-01-02 23:41
A gdzie proponujesz obejrzeć autentyczne wiadomości ?
- 2 0
-
2024-01-02 18:29
Wolne media
Nie ma to jak lekturka Gazety Wyborczej z TVN24 w tle prawda? Od razu świat jest piękniejszy. Cała prawda całą dobę.
- 10 14
-
2024-01-06 14:55
W Gdańsku używanie biało czerwonej
Używanie flagi biało czerwonej będzie bezczeszczeniem potem będzie zakazane. Brawo neopatrioci spod znaku (?)
- 0 0
-
2024-01-02 18:03
Protest wolnych Polaków? (3)
Znaczy przeciw temu, że są wolni protestują? Bo Putin szuka chętnych do armii, jak zniewolenie preferują.
- 107 46
-
2024-01-02 18:06
(1)
Wolnych bo nie szybkich. Nie zdążyli oddać głosu w wyborach, i treaz "anulujmy to bo przegramy".
- 17 10
-
2024-01-02 18:36
Ubecka emeryturka...
Dalej czekamy chyba co aż przywrócą?
- 8 10
-
2024-01-02 18:23
Oni są wolni, od samodzielnego myślenia.
- 18 7
-
2024-01-02 18:06
Zapaść polskiego lecznictwa psychiatrycznego dotyka wszystkich. (9)
Gdzie był były rząd.
- 145 45
-
2024-01-02 18:10
Rząd kupował maseczki w budzie z oscypkami.
- 19 7
-
2024-01-02 18:19
tusk wolal zamiast na leczenie (6)
Przeznaczyć te pieniądze na tvp. I to jeszcze więcej niż wcześniej dawał pis hipokryto XD
- 11 18
-
2024-01-02 18:20
(1)
Idź być głupim gdzie indziej.
- 14 9
-
2024-01-02 18:25
Ahahaha
Kwik na rzeczywiste fakty o Tusku to miód na moje uszy;)
- 8 10
-
2024-01-02 18:26
Po co kłamiesz jak Holecka w TVPutin? (3)
TVP może dostać pieniądze po audycie, ale wcale nie musi. I to wasz kochany pRezydent podpisał pierwsze dwa miliardy złotych na TVP, zamiast na onkologię. Ale widzę nic się od ośmiu lat nie zmieniło, dalej "wina Tuska".
- 14 10
-
2024-01-02 18:32
Bo zawetowal (2)
Ale plany tuska były inne. Tego ci tvn nie powiedział?
- 7 15
-
2024-01-02 18:39
Tobie za to tvn powiedział? To się leczy!
- 12 5
-
2024-01-02 19:47
Dzięki prezydentowi pieniądze zostały przeznaczone dla chorych dzieci.
A nie na tubę propagandową Platformy.
- 4 6
-
2024-01-02 20:06
To prawda. Kto miał urojenie że PiS to dyktatura wiadomo.
- 3 3
-
2024-01-02 18:10
(4)
8 lat mieli ludzi za smieci, a teraz nagle bronia demokracji
- 201 75
-
2024-01-02 20:01
Niedługo się dowiesz, co to miłośc tuskac (3)
ciepliwości. Widać jesteś za młody, żeby pamiętać bidy z nędzą i niedasię za tuska, wyprzedaży strategicznych firm i wasalizm wobec zachodu i wschodu.
- 8 6
-
2024-01-02 22:52
Ostatnią firmę czyli Lotos (1)
to kto sprzedał pisowski czopku?
- 0 4
-
2024-01-03 00:13
Kłamiesz
Peowski czopku. Lotos miał być sprzedany polskiemu Orlenowi. Bruksela nie wyraziła zgody na takie rozwiązanie i nakazała sprzedaż pakietu akcji zagranicznemu inwestorowi.
- 3 0
-
2024-01-02 23:12
a kto lotos ruskim sprzedał?
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.