Pogrzeb "Inki" i "Zagończyka"
11960 wyświetleń 28 sierpnia 2016 (1287 opinii)Po mszy w Bazylice Mariackiej kondukt przeszedł ulicami Gdańska docierając na Cmentarz Garnizonowy.
Więcej na ten temat
Opinie (1287) ponad 50 zablokowanych
-
2016-08-29 16:49
Gadka tylko o Ince a mi się skończyła Nescafe! (4)
- 10 8
-
2016-08-29 16:59
To zaparz sobie kawe zbożowa kretynie (3)
Nie potrafisz nic innego napisac folksdojczu ???
- 4 5
-
2016-08-29 17:29
mój (1)
klon
- 0 3
-
2016-08-30 13:37
Żaden klon sowiecki okupancie
- 2 1
-
2016-08-29 17:02
Steinar? ja ja, ich bin Polen
- 3 4
-
2016-08-28 20:05
KOD to prowokatorzy! (23)
Były flagi polskie, zero politycznych, ci z KOD ze swoją polityką weszli i zostali wyrzuceni.
- 485 292
-
2016-08-28 20:13
podwójne standardy (14)
a faszyści z ONR to z czym przyszedł jak nie ze swoimi flagami? i to nie jest "prowokacja"?
- 96 72
-
2016-08-29 00:21
O KODzie pamiętajmy o jednym. (13)
Jest to dzieło polityczne nastawione na odpowiednie działania. Kijowski jest w dużej mierze tworem Sławomira Potapowicza - tego, który po wycieku maili okazał się czynnym koordynatorem w kampanii Petru. Legendę "działacza" Kijowskiego rozpoczęto od zarejestrowania Stowarzyszenia Stop Gwałtom i tutaj panowie popełnili błąd. W KRS widzimy siedzibę stowarzyszenia w tym samym lokalu co siedziba AVCS. Jest to firma konsultingowa będąca przy korycie prywatyzacji i restrukturyzacji. Wiceprezes tej firmy (Andrzej Fiodor Saracyn) został członkiem organu nadzoru stowarzyszenia, Potapowicz członkiem zarządu a Kijowski przewodniczącym. Warto pamiętać dodatkowo, że Kijowski nie jest osobą z przypadku. Pracował wcześniej w Wyborczej w IT. Już w 2011 wystąpił w programie TVN a w 2012 w Polsat News, TVP i Polsat Cafe. Ponadto Szumełda zanim zabłysnął w KOD odszedł z PO i prowadził rozmowy z Nowoczesną. Najważniejsze jednak na koniec. Za rozpropagowaniem i wspieraniem KODu stoją ludzie z fundacji oraz stowarzyszenia Projekt: Polska (dwa twory o tej samej nazwie). W tych organizacjach jednymi z głównych aktorów byli/są Szymon Gutkowski (od Sorosa), Ryszard Petru, Adam Szłapka, Jan Hartman i inni. Współpracowali oczywiście z FOR Balcerowicza i np. LYMEC.
- 51 14
-
2016-08-29 01:38
(9)
To fajnie. Nie chce mi się nawet tego sprawdzać, albowiem co to ma do zarzutów podnoszonych przez KOD?
- 10 36
-
2016-08-29 12:54
(8)
To oznacza, że polityka jest pełna manipulacji a ciebie nie interesuje co za tym stoi pod warunkiem, że pasuje do twojego światopoglądu. Przestań patrzeć zero-jedynkowo. Nie szufladkuj się w jednej opcji i zobacz jak wszyscy chcą nami sterować.
- 11 4
-
2016-08-29 13:59
(7)
Dlatego trzeba trzymać się meritum. KOD ma konkretne zarzuty wobec obecnej sytuacji, a ze strony rządowej nie ma odniesienia do tych zarzutów. Zastanów się gdzie jest manipulacja. PIS i jego zwolennicy bardzo chętnie wypowiadają się na temat samego KODu a nie na temat podnoszonych przez KOD kwestii.
- 6 7
-
2016-08-30 12:56
a to rząd atakował kodowców
czy ONR? Bo z tego co mi wiadomo to ONR w rządzie nie ma. Czy teraz nowoczesne, kody i inne platformy będą żądały wyjaśnień od rządu po każdej bójce kibiców? Czy jak Kijowskiemu ukradną samochód to tez będzie żądał wyjaśnień od premiera i prezydenta?
Oczywiście ,że pchanie się z flagą kodu pod nos ONR to była czysta prowokacja- i tak łagodnie się skończyła z uwagi na powagę miejsca i sytuacji. To zupełnie jakby pójść w koszulce arki na mecz lechii i się dziwić, że ktoś Ci nos złamał- przecież możesz ubierać się jak chcesz i chodzić gdzie chcesz.- 3 0
-
2016-08-30 01:21
zarzuty
Zarzuty znajdą się dla każdego. Istotne jest to, co mi, jako zwykłemu obywatelowi może zaoferować dane ugrupowanie. Zaznaczam, że nie interesują mnie miliardowe inwestycje zagranicznego kapitału, w których nie partycypuję i nie mam szans partycypować. Chcę, żeby Polską rządziła ekipa, która będzie potrafiła zdobyć zagraniczne rynki dla Polskich produktów i usług, a nie tylko sprzedawać tanią siłę roboczą. Obecne przywracanie godności narodowej jest OK, ale żyć się za to nie da.
KOD w swoich wystąpieniach bywa bardziej żałosny od wyśmiewanych nie dawno moherowych beretów. Używanie starych zmanipulowanych ludzi do walki politycznej jest żenujące i nieoryginalne. Poza tym konotacje polityczne dyskwalifikują KOD na starcie. To sztuczny twór którego za darmo nikt nie poprze, poza garścią ślepców. W Polsce nie ma prawicy, lewica się spaliła, a PiS wyparł z centrum PO. W zasadzie jedynie prawica będzie mogła coś osiągnąć w ewentualnej grze z PiS o głosy wyborców.- 5 0
-
2016-08-29 15:25
Meritum tego jest pytanie dlaczego KOD robi prowokacje podczas takich uroczystości (2)
Odbiegłeś daleko od tematu a mówisz o meritum.
- 5 3
-
2016-08-29 15:53
(1)
A na czym owa prowokacja miałaby polegać? Kto kogo zaatakował? Przeciwaborcyjne transparenty to nie prowokacja, budzące najgorsze skojarzenia opaski ONR też nie. Ale transparenty KOD to już prowokacja tak?
- 4 9
-
2016-08-29 17:03
A które idee Zagończyka i Inki są bliskie liberałom - Kijowskiemu i Szumełdzie? Na inne tego typu uroczystości także chodzą? Bliskie ich sercu są losy zołnierzy niezłomnych? W kodzie mocno aktywni są dawni kumple Kijowskiego z pracy w Wyborczej, którzy negatywnie przedstawiają takich bohaterów i takie uroczystości. Sam Kijowski mówił o fundamentaliźmie chrześcijańskim a teraz pchał się pod kościół i chrześcijańskie uroczystości a ty jak Putin wmawiasz ludziom, że to co jest oczywiste wcale nie tym co widać.
- 7 2
-
2016-08-29 14:38
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
- 0 0
-
2016-08-29 14:36
Ze względu, że nie jest to obiektywny ruch społeczny a narzędzie polityczne, KOD tak samo jak ty dokonuje selekcji faktów. Nie tylko PiS jest winny problemów TK ale także PO i co najgorsze Rzepliński oraz inni sędziowie, którzy pracowali nad TK w czerwcu 2015. Dalej patrzysz zero-jedynkowo podczas gdy ja widzę syf po jednej i po drugiej stronie i tego nie wypieram ani nikogo nie bronię.
- 5 4
-
2016-08-29 13:42
(1)
niezły trolling, a pisiaki się nabrały i lajkują :)
- 3 8
-
2016-08-29 15:28
albo zwykli ludzie po prostu sprawdzili w KRSie i innych ogólnodostępnych źródłach łosiu.
- 4 2
-
2016-08-29 08:34
I co w związku z tym?
- 6 17
-
2016-08-29 18:08
Flagi...
...były: ONR, Młodzieży Wszechpolskiej, paru innych organizacji i KODu. I tylko te ostatnie gryzły w oczy. równi i równiejsi? Byłam, widziałam...
- 4 5
-
2016-08-28 21:29
(2)
zaKODowani przyszli tylko po to by zakłócić uroczystość
- 52 36
-
2016-08-28 21:31
(1)
a kto kogo zaatakował?
- 31 26
-
2016-08-29 10:26
Ci co byli widzieli że Szumełda machał swymi łapskami na lewo i prawo, choć mikry on aż za bardzo. Taki typowy bojowy ratlerek. Natomiast ludzie wokoło cały czas wołali że by się nie dać sprowokować, bo było celowe działanie KODu.
Poza tym, cały czas mieli swe flagi pozwijane i dopiero je rozpostarli, jak przy był do nich Kijowski, to co wstydzili się wcześniej swego posłannictwa?
Tacy to bohaterowie w fotelach tv.- 12 6
-
2016-08-28 23:47
A flaga "prawo i sprawiedliwosc" - niebieski napis na bialym tle to tez flaga panstwowa ? Nie , nie slyszalem ale widzialem...
- 26 13
-
2016-08-28 21:06
kluby sportowe
Jakoś mniej boli mnie KOD niż drużyny piłkarskie, w tym jakaś węgierska!
- 33 38
-
2016-08-28 20:54
To także nie był mecz piłkarski
aby pokazywać swoje sympatie klubowe
- 47 17
-
2016-08-28 20:49
a co to znaczy "zostali wyrzuceni"? Mieli takie samo prawo tam przebywać co troglodyci z ONR
- 61 62
-
2016-08-29 20:22
List Pani Senyszyn do prezydenta Dudy (4)
Wzywam do opamiętania! Uznawanie, że tzw. wyklęci są bohaterami, stanowi zakłamywanie naszej historii.
Prawdziwymi bohaterami są ci, którzy po 1945 r. odbudowywali Polskę, a nie ci, którzy w tym przeszkadzali. Szał honorowania garstki wyklętych, który Pan Prezydent podsyca, jest kpiną z milionów Polaków.
Panie Prezydencie, doskonale Pan wie, że gdyby zrealizowały się plany i cele wyklętych, Polska nie miałaby Ziem Zachodnich i Północnych, a chłopi ziemi z reformy rolnej. Większość Polaków byłaby bezrolnymi analfabetami, chyba, że szczęśliwie zginęliby w upragnionej przez wyklętych III Wojnie Światowej.
Panie Prezydencie, dlaczego uczestniczy Pan w zakłamywaniu polskiej historii i rozgrzeszaniu wyklętych z zamordowania ponad 5 tysięcy cywilów, w tym 187 dzieci i niemowląt. Rozgrzeszenie wyklętych z tych zbrodni jest niegodziwością i nieuczciwością wobec ich ofiar i wobec wszystkich Polaków.
Joanna Senyszyn- 4 9
-
2016-08-30 12:44
Nikt nie wie lepiej niz Towarzyszka Senyszyn, jak nadac list do Prezydenta. Zatem to brimborium ma charakter manifestu do ludu. Pytanie sie jednak rodzi,kto z tego ludu zgadza sie z trescia niniejszego manifestu, tym bardziej, ze jest to tekst manipulacyjno-demagogiczny. Zolnierze AK nie mieli bowiem szans na jakakolwiek walke, lecz w mysl postanowien Konferencji Jaltanskiej byli juz skazani na smierc. Takze kwestia ziem zachodnich, jak i utrata kresow wschodnich byly uregulowane tamze przez mocarstwa uczestniczace w konferencji, a nie przez dzialania AK. Ale to sa przeciez ogolnie dostepne prawdy historyczne i fakty, ktore tow. Senyszyn doskonale zna. Jaki jest zatem cel laczenia dzialalnosci tych ugrupowan militarnych z kwetia ziem zachodnich, o ktorych losie zadecydowali wspolnie Stalin, Roosevelt i Churchill? Propnuje jak juz to juz: w nastepnej odezwie do ludu prosze napisac bardziej dobitnie - gdyby nie zamordowano Inki, to wy glupie, nacjonalistyczne polaki nie mielibyscie ziem zachodnich. A swoja droga: towarzysze zawsze na posterunku. Nie zal Pani mlodej dziewczyny, ktorej strzelono w tyl glowy?
- 1 1
-
2016-08-30 09:07
Ty sie kobieto zacznij leczyć co ty masz w głowie bękarcie sowiecki
Żal mi ludzi ze na takie scierwo oddają głosy
- 2 1
-
2016-08-29 21:27
No faktycznie, bez komentarza...
- 3 0
-
2016-08-29 20:33
dziekuje pani za te slowa i odwage.
- 2 6
-
2016-08-29 15:55
Redakcja - co jest z łapkami ?? (2)
Klikam łapka w dół a info od was: Popierasz opinię...
- 6 3
-
2016-08-29 15:56
klikaj w klawiaturę a nie pisiora (1)
- 2 5
-
2016-08-30 12:37
mówisz, że sprawdziłeś Donald
- 1 0
-
2016-08-28 20:08
Byłem z rodziną, byli moi przyjaciele z Polski,wielki dzień dla Polski i Gdańska (14)
To wydarzenie zostanie w naszej pamięci, zostaną emocje- duma i wzruszenie, że po tylu latach żegnamy godnie Bohaterów Inkę i Zagończyka. Zapamiętam te tysiące ludzi młodych i starszych, to że widzieliśmy jak nas jest dużo, jak wielu kocha Polskę, jak wielu będzie niosło pamięć Niezłomnych- Ostatnich Polskich Rycerzy. i będziemy pamiętać też o zdrajcach ubeckich i tych , którzy po 1989r. robili wiele by nadal nie czczono godnie Żołnierzy Niezłomnych- Bohaterom wieczna chwała, zdrajcom hańba na zawsze!
- 182 100
-
2016-08-30 12:33
nie widać
Jakoś tych tłumów na zdjęciach nie widać? Jest dużo ludzi, ale nie kilkadziesiąt tysięcy...
- 0 0
-
2016-08-30 00:53
"Prezydent" cię oświecił ? My wszyscy o nich pamiętamy bo jest to częścią naszej historii, a nie walki politycznej i igrzysk populistycznych.
- 0 0
-
2016-08-28 21:28
ciekwe kto minusuje??? (4)
tyle czerwonych jeszcze żyje, czy to ludzie już mają taką sieczkę w głowach?!
Żal du...ę ściska, jak ogłupiałe jest społeczeństwo po tylu latach komuny.- 15 15
-
2016-08-29 10:28
(1)
Przecież to ubeckie pomioty i ich rodziny...Z plebsu pochodzą plebejskie wychowanie wynieśli z domu a potem nachapali się na krzywdzie ludzi którym ojczyzna i wartości patriotyczne nie były obojętne..A teraz się trzęsą że wszystko stracą..Ale stracą, już niebawem
- 3 3
-
2016-08-29 13:03
500 plusiak wszedł w buty arystokracji :))) Otóż drogi lewaku (tak, PiS to socjalizm podszyty narodowym nadęciem), szopki patriotyczne, odzeż "bohaterska" są dla tych, którzy nic więcej dla Polski nie potrafią zrobić. Jest to najprostrzy przejaw "patriotyzmu". Taki na ludu.
- 3 2
-
2016-08-28 21:49
xyz (1)
....a ciebie ogłupił pis i kościół katolicki a w głowie masz zamiast mózgu galaretę.Odetnij się od TVPiS radia Ma-ryja i TV- sr*m i od razu ci ulży,bedziesz mógł się "wypróżnić"
- 10 13
-
2016-08-29 10:33
a ciebie nie ogłupiła wyborcza i tvn boś ogłupiony od urodzenia...
- 2 2
-
2016-08-28 20:20
Patriotyczny onanizm (4)
No i co z tego wynika, żeś się patriotycznie podniecił? Będziemy od tego zamożniejsi, lepiej zorganizowani?! Wręcz przeciwnie - to erzac tego, czego wymaga dzisiejszy świat: rozwoju nauki, sprawności, otwartości. Będziemy więc nadal dumnie i patriotycznie myli cudze gary, wypinali pierś w połatanej koszuli oraz wywoływali śmiech swoimi nadętymi pretensjami.
A ty będziesz robił sobie dobrze rocznicami klęsk i niepotrzebnie ginących bohaterów...- 33 20
-
2016-08-29 10:45
Pokaż choć jeden zawsze podległy komuś kraj, w którym żyje się dobrze.
Nie ma takiego państwa.
Wszystkie te które stanowią siłę w świecie, mają swój patriotyzm, swoją kulturę którą pielęgnują lub dbają o własny interes, choćby cłem, podatkami itp.
A my ciągle niewolnikami mamy być.
Kto chciałby się liczyć z sługusem???- 2 0
-
2016-08-29 10:16
Oczywiście, że będziemy.
Lepiej zorganizowani, zamożniejsi, sprawniejsi, bardziej otwarci.
Bez idei nie ma zwycięstw.
Motywacja to podstawa.
Potrzeba pozytywnych idei i motywacji, żeby było na czym budować sukcesy.
Budować należny na skale, nie na piasku.
Tak zawsze funkcjonowały narody. Jak myślisz na czym Niemcy zbudowali swoją pozycje po II wojnie światowej? Własnie na takich rzeczach.
To kwestie światopoglądu.
Wy Liberałowie tego nie rozumiecie, bo jesteście puści bezideowi, miałcy i zakompleksieni, w stosunku do każdego z grubszym portfelem.
Czas wstać z kolan.- 4 3
-
2016-08-28 21:34
Te dwie sprawy nie wykluczają się. Należy czcić pamięć bohaterów i jednocześnie myśleć o rozwoju i przyszłości ojczyzny.
- 13 0
-
2016-08-28 21:32
bez pamieci
Naród ginie a bez hierarchii wartości społeczeństwo schodzi na psy
- 13 4
-
2016-08-29 10:27
Cześć i chwała bohaterom!!
- 2 0
-
2016-08-28 20:11
Prawda
Miejmy naszą dumę i nie pozwalajmy pluć na naszą Ojczyznę, jak wielu to robi!
To my, zwykli ludzie, musimy dbać o pamięć i o nasz kraj.
Reszta niech bawi się w rynsztoku- 24 22
-
2016-08-28 20:18
Niech żyje wolna Polska (7)
tepic bękartów sowieckich
- 115 72
-
2016-08-29 18:44
(2)
sprawdź folksdojczu co twoja babcia robiła w czasie wojny i czy nie masz domieszki kałmuckich genów
- 2 4
-
2016-08-30 12:03
Moja babcia przynosiła amunicję mojemu dziadkowi ktory tropił gdańskich komuchow
- 2 0
-
2016-08-30 07:24
Folksdojcz???
ha ha ty tępy buraku żal mi ciebie!
- 2 1
-
2016-08-29 19:07
Zgadzam się. Nalezy tepić członków i sympatyków PiS jak Piotrowicza, Króla, czabańskiego, Jasińskiego...
- 4 2
-
2016-08-29 18:33
A kogo konkretnie?
Kto jest sowieckim bękartem? Pusty śmiech mnie ogarnia na te debilne hasełka jak na bękarty sowieckie czy spadkobiercy PZPR. Jakaś farsa. ONR spadkobiercy NSDAP. Lepiej?
- 4 4
-
2016-08-28 21:57
Smarku????ha ha dobre sobie!!
- 5 3
-
2016-08-28 20:29
Widzisz smarku. Polska jest wolna.
Teraz chciałbym aby moja ojczyzna była demokratyczna.
- 20 14
-
2016-08-29 18:58
Czemu ci Kodowcy wywołują tyle waszej agesji , coś musi być na rzeczy, (3)
boicie sie ich wygranej? że zabiorą wam 500+ ?
Nie lekajcie się, nikt wam już 500+ nie odbierze,
co najwyzej wprowadzi kryterium dochodowe,
bo 500+ dla Wiplerów, Kowali , Szczurków, Korwinów
i wnuczków Krauzego i Sonika to zbrodnia na narodzie
i budzecie .- 8 7
-
2016-08-30 11:32
zal d*pę ściska zazdrościsz???
chcesz to oddam swoje 500+dla ciebie którego nie pobieram moze wtedy zamkniesz swoj bolszewicki odbyt
- 2 0
-
2016-08-29 19:47
matołku nie biorę ani grosza ale ciesze się że inni dostali i że jest więcej pieniądza w obrocie, w dodatku lepiej rozdać i dać do dyspozycji ludziom niż kraść
choćby próbowano nazwać to niesprawiedliwym socjalizmem to na obecne czasy to i tak postęp względem tego co robili złodzieje z poprzednich rządów oraz wcześniejsze mutacje post-komunistyczne- 4 0
-
2016-08-29 19:00
A dlaczego nie? Jak najszybciej nalezy odebrac 500+
- 3 0
-
2016-08-29 20:07
Co robil na uroczystosciach KAPUS BOLEK? i ten z kucykiem? (3)
?
- 6 5
-
2016-08-30 11:29
Kapus Bolek musiał sie pokazać mediom pcha sie na szkło
kijowski z Szemulda szukali nowego kochanka
- 2 1
-
2016-08-29 21:25
podziwiali wybryki natury z onr
- 3 5
-
2016-08-29 21:24
to samo co motłoch pissu
płacą podatki więc mogą przebywać w przestrzeni publicznej
kościół - gdyby był podatek kościelny, to co innego, ale, że wszyscy płacimy, to czemu nie iść, choćby na przekór innym- 1 5
-
2016-08-29 21:09
Steinar ty się nawet po polsku podpisać nie umiesz (1)
- 4 4
-
2016-08-30 11:22
Idz sie dokształć,a pózniej pisz kometarze
Mam tak na imię to jak mam sie podpisywać cymbale?
- 2 1
-
2016-08-28 20:06
Żołnierzy Wyklętych przyszedł uczcić KOD ??? (47)
- 126 181
-
2016-08-29 13:34
przyszli z kamerami TVNu (1)
tak samo jako grupka niewiernych feministek zorganizowała się na fejsie i poszła do kościoła, żeby wyjść w trakcie żeby kamera TVNu mogła pokazać "wyjście oburzonych niezorganizowanych wiernych"
kod, po, nowoczesna to ulubiency tvnu i ta telewizja zawsze ich pokaze w dobrym swietle
pamietacie w tvn relacje na zywo z przycumowania lodzi z uchodzcami? reporter na miejscu mowi o matkach z dziecmi a kamera pokazuje kilkunastu chlopa w wieku 20-30 lat i zadnej matki z dzieckiem- 10 5
-
2016-08-30 11:17
TVN ci sie po nocach śni, a do TVP nic nie masz ???
jedni i drudzy przeginają!
- 0 2
-
2016-08-28 20:24
KOD przyszedł robić zadymę... (23)
ci sprzedawcy Polski specjalnie to zrobili, wiedzieli że za to co robią dostaną w ryj...a , więc przyszli prowokować
A teraz w usłużnych mediach będą płakać, że ich pobili. Jeden już nawet sobie rękę zabandażował.- 81 78
-
2016-08-29 10:36
KOD rozrabia ale za czyje? (1)
KOD przyszedł porozrabiać ale im się nie udało. A w ogóle to kto ich finansuje? Podstawą demokracji jest transparentność, a tu nic. Nie wiemy kto wykłada kaskę i na co. Masakra. Ludzie, to przecież paramafijna organizacja, ten KOD, a nie demokratyczny, transparentny ruch! I tylko po to przyszli na pogrzeb, żeby namieszać, zepsuć. Na szczęście im się nie udało. Jeszcze trochę czasu musi upłynąć, to się dowiemy co to za KOD. Wtedy będzie szok!
- 9 17
-
2016-08-30 11:15
Ciekawe za czyje rozrabia ONR :)
bo raczej nie utrzymują się ze składek łysych w glanach...
- 0 3
-
2016-08-28 20:33
(7)
Jak prowokowali? Flagą? O nie, jak mogli... A race odpalane na cmentarzu, jakby to był mecz kopanej w bardzo podrzędnej lidze, to przecież full kultura.
- 64 37
-
2016-08-29 00:55
(2)
Obecnością kolego , ale twoja obecnosc to internet i stronki gdzie sie chłopcy tulą wiec wracaj do pracy a nie tu wywody snujesz
- 5 10
-
2016-08-29 17:23
tak samo jak swoją obecnością drzewko na trasie marszu "niepodległości" prowokowało...
warszawiacy pamiętają
- 2 3
-
2016-08-29 13:46
tyle pytań o to, czym zawinił kod na pogrzebie, że prawaki krzyczą o "prowokacji"
jest w końcu odpowiedź: "obecnością"
- 3 3
-
2016-08-29 11:05
Ludzie którzy nienawidzą Polski i zchęcia zamienili by ją na zabór niemiecki (1)
Przyszli na pogrzeb polskich bohaterów, czy to nie wyklucza samo siebie?
- 6 13
-
2016-08-29 12:17
Ala masz żałosne życie, że tak ci rozumek wyprano. Populiści mają w Polsce używanie. Dać 500 i motłoch klaszcze.
- 14 6
-
2016-08-28 20:47
prowokowali swoimi gębami (1)
wiadomo
- 24 29
-
2016-08-28 21:10
No sorry, ale poprzestawiane facjaty kiboli i onr-owców to dopiero prowokacja... chyba do refundacji zabiegów chirurgii plastycznej przez NFZ. Niestety metody przeszczepiania mózgu jeszcze nikt nie opatentował, ale chociaż opakowanie można zrobić przystępniejsze.
- 39 20
-
2016-08-28 20:53
(9)
Tania demagogia. Stawiasz tezę w jarmarcznym stylu "sprzedawcy Polski" tak jakby to była jakaś ogólnie obowiązująca prawda, a nie jedynie subiektywna opinia i na tej podstawie budujesz retorykę. Tak samo komuniści najpierw nazwali AKowców bandytami i w tym narzuconym już tonie o AKowcach dyskutowano.
- 25 8
-
2016-08-28 21:16
każdy rozsądnie myślący wie , że alimenciarze to podpucha ... (8)
PO się skończyło, więc trzeba było ludziom podsunąć nowy pomysł.
Więc jak Filip z konopi wyskoczył Alimenciarz i zaczął bredzić, że za PISu demokracja się skończyła. Gdzie on był wcześniej, za PO?
To po prostu taki "śpioch", uruchomiony do działania w określonym momencie przez byłą nomenklaturę. Część alimenciarzy to była komuna, część dawne PO, a część ludzie którzy naprawdę myślą że "walczą" w słusznej sprawie (i tych najbardziej szkoda).- 39 28
-
2016-08-28 21:30
(7)
To też jest prymitywny trik erystyczny to "każdy rozsądnie myślący wie". W ten sposób można afirmować dowolną tezę co nie dowodzi jej prawdziwości. To jest taka samopotwierdzająca się teza, taki paragraf 22, niefalsyfikowalna, a przez to pozamerytoryczna. Klasyczny błąd logiczny w którym zarówno potwierdzenie jak i zaprzeczenie tezy prowadzi do jej potwierdzenia.
Tutaj: kto się zgodzi to oczywiście potwierdza tezę, ze "alimenciarz" to podpucha. Jeżeli ktoś się nie zgodzi, to znaczy ze nie jest racjonalnie myślący, więc to także potwierdza założoną tezę.
Co więcej cała ta retoryka jest niczym innym jak falą argumentów ad personam, które w żaden sposób nie odnoszą się do zarzutów ze strony KOD w kierunku obecnej władzy i nie implikują ich fałszywości.
Tyle na temat waszego poziomu...- 30 14
-
2016-08-28 21:38
DArek Kodziarzu ... (6)
ale mu tu nie jesteśmy na wykładach z filozofii/retoryki itp, które chyba pomyliłeś z polityką
zapisz się do szkółki niedzielnej tam znajdziesz swój poziom- 17 23
-
2016-08-28 21:48
(5)
Logika jest jedna i obowiązuje wszystkich. Tego że wasza retoryka jest prymitywna i łatwa do obalenia nie zmieni fakt, że tego nie rozumiecie.
- 22 12
-
2016-08-28 22:07
ale jacy "my" "wy" towarzyszu??? (4)
"my" "wy" (towarzyszu) , te czasy się już skończyły (i miejmy nadzieję nie wrócą)
obudź się chłopie- 12 12
-
2016-08-28 22:14
(3)
Cóż, jeżeli dzieli się w oficjalnej wypowiedzi naród na lepszy i gorszy sort to nic dziwnego, że następuje polaryzacja
- 21 10
-
2016-08-28 23:37
jasne, wszyscy są równi (2)
przy podziale kosztów, ale nie przy dzieleniu zysków
- 9 3
-
2016-08-29 08:54
(1)
Ja już dawno nauczyłem się z tym cymbałem DArkiem nie dyskutować.Nie było go jakiś czas pewnie wybrał się do swoich przodków w Usraelu tylko szkoda,że tam już nie został.
- 9 17
-
2016-08-29 10:34
A oprócz argumentów ad personam masz coś do powiedzenia? Czy jedynie te wypociny w rynsztokowym stylu?
- 13 3
-
2016-08-28 21:36
Szkoda, że my żyjący obecnie Polacy nie potrafimy zachować się na pogrzebie. (2)
Ten pogrzeb był miejscem spotkania wszystkich ludzi, mnie uczono, że na cmentarzu i w kościele trzeba się odpowiednio zachowywać. KOD, race, ubiór Wałęsy, zabrakło jeszcze konfetti, śmierć ludzka to poważna sprawa. Nie przychodzi się na pogrzeb w t-shircie, sandałach. Nie idzie się na pogrzeb aby osiągnąć jakieś cele polityczne bo po ludzku nie wypada. Nie wypada. Ja właśnie zrezygnowałem z pójścia na tę uroczystość pogrzebową właśnie z powszechnego niezrozumienia Polaków kim była Inka i jakie wartości prezentowała a były to wartości przedwojennej szkoły. Pójdę zapalić znicz kiedy inni zapomną o pogrzebie i Ince. Szkoda, że nikt nie pomyślał aby na grobach umieścić ryngrafy. Szkoda ale kto miał to zrobić? Mimo to dobrze, że w końcu pochowano szczątki bohaterów, niech spoczywają w pokoju.
- 38 3
-
2016-08-28 21:45
Zapomniałem dopisać. (1)
"Jest mi smutno, że muszę umierać. Powiedzcie mojej babci, że zachowałam się jak trzeba". To były ostatnie słowa Inki. Czemu pominięto to pierwsze zdanie w mediach, patetycznych przemówieniach ( niektóre były rzeczywiście dobre jak np. prezydenta Dudy którego nie popieram)? Czy to tylko przeoczenie, czy znowu ktoś próbuje coś ugrać?
- 15 3
-
2016-08-29 09:55
Pominięto, ponieważ wszyscy kinder-faszyści z zielonymi flagami mają myśleć, że za ojczyznę umiera się z uśmiechem na ustach, a później to już tylko czwórkami do nieba.
- 8 6
-
2016-08-29 12:16
no wiesz, chodzi przecież o walkę o demokrację (1)
- 2 3
-
2016-08-29 13:35
plus za sarkazm
- 1 3
-
2016-08-28 20:12
Żołnierzy Wyklętych przyszedł uczcić ONR ??? (13)
- 116 45
-
2016-08-28 20:35
A co w tym dziwnego???? (12)
Wiesz kim był Mosdorf?Pewnie nie,bo w tvn nie powiedzieli i gw też o tym nie pisała.
- 44 39
-
2016-08-28 20:47
(9)
Inka i Zagończyk to AKowcy, walczyli z nazistami i faszystami. Więc jest to dziwne, że sympatycy faszyzmu czczą bohaterów walki z m.in. faszyzmem.
- 82 36
-
2016-08-29 07:11
aaaa (2)
AK walczyło z faszystami ? Kiedy ?
- 0 27
-
2016-08-29 12:24
kolega z partii "Zmiana"? Czy dobra zmiana?
- 5 1
-
2016-08-29 12:05
Jak Twoj dziadek podpisywał volksliste
- 11 1
-
2016-08-28 22:16
(2)
Jesteś zaKODowanym śmieciem i musisz nauczyć się z tym żyć
- 34 38
-
2016-08-29 12:23
jestem człowiekiem tak jak Ty
- 4 4
-
2016-08-28 22:31
wracaj do rynsztoka z którego wypełzłeś
- 24 17
-
2016-08-28 23:38
Proszę, nie mąć w głowie dziecku.
- 6 1
-
2016-08-28 21:20
Nie używaj słów, których nie znasz znaczenia.
- 18 13
-
2016-08-28 20:52
módl się o rozum dla siebie
- 37 30
-
2016-08-29 07:55
A wiesz kim są Alieksiej Nikitin i Wadim Kowtun? Pewnie wiesz bo to przecież koledzy.
- 3 0
-
2016-08-28 23:40
był Niemcem udającym Polaka?
- 4 2
-
2016-08-29 08:55
(1)
Przyszli zrobić tylko zadymę bo tak naprawdę nic nie udaje się palantom..
- 6 18
-
2016-08-29 11:37
głupota
ten komentarz świadczy tylko o niskim poziomie intelektualnym piszacego
- 9 4
-
2016-08-29 10:00
odezwał się
Jakbyś miał cokolwiek pod tym zakutym łbem to byś wiedział że Komorowskiemu zawdzięczamy że doszło do przeprowadzenia sprawy. A przyjść może każdy nawet kibole z racami jak widać
- 16 7
-
2016-08-29 08:36
A dlaczego nie?
W sumie walczą o demokratyczną Polskę wolną od dyktatury, podobnie jak Inka i Zagończyk.
- 19 7
-
2016-08-28 21:30
A czemu nie?
- 5 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.