Nowiny i brak wyobraźni
2815 wyświetleń 14 lutego 2024 (233 opinie)Coś co zaplanowano jako miesięczny remont w Londynie wykonano by rozpoczynając pracę w piątek o 22 wieczorami i kończąc w poniedziałek o 6 rano. Ale w Polsce o 15:30 nie ma już nikogo na "placyku" budowy. A mówimy o jakimś przejściu dla pieszych! Mam dość bylejakości w Gdańsku. W ubiegłym roku remont na południowej obwodnicy Gdańska . Identyczna sytuacja. Literalnie jeden chłop z Lopatą pracował a cała obwodnica zwężona do jednego pasa przez dwa miesiące. Tysiące ludzi w korkach przepadających paliwo i tracących bezproduktywnie czas. A dlaczego? Bo w przetargu nigdy nie liczy się czas realizacji, tylko cena. A czas? O tak.. wpisane w specyfikacji przetargowej - 1 miesiąc.. i.. niech się dzieje wola Boża. Ps. Mieszkam na ul. Nowiny. Zostałem pozbawiony możliwości normalnego wyjazdu z domu.
Więcej na ten temat
Opinie (233) ponad 10 zablokowanych
-
2024-02-14 11:55
Opinia wyróżniona
(13)
Ok. Przeżyjemy byle nie za długo. Rozbudowa dróg to podstawa w mieście!
- 39 146
-
2024-02-15 05:45
Rozbudowa drog?
Ok, pod warunkiem, że to rozbudowa dróg... co w tym przypadku nie ma miejsca. Od 10 lat zjechanie z/ wjechanie na/ osiedli położonych wyżej to dramat. 289 nareszcie rozwiązał ten problem. Jak się okazuje po skończeniu budowy ronda, mamy nowy problem ... to daje odziennie godzinę dodatkowo spędzoną w podróży. Pięć dni w tyg to mamy 5 kolejnych, dodatkowych godzin w podróży.
- 4 0
-
2024-02-14 19:01
Jaka rozbudowa dróg !?
Przejscie dla pieszych to nie rozbudowa dróg , azjaci takie przejscie zrobiliby w 24 godziny
- 12 0
-
2024-02-14 14:55
Chyba tylko Ty
Mów za siebie.
- 5 9
-
2024-02-14 14:46
(1)
Na serio przez cały miesiąc setki tysięcy osób ma być zmuszonych stać w gigantycznym kilkugodzinnym korku przez JEDNO przejście (żeby chociaż z sygnalizacją było...), przy którym łopatę odkładają o 15tej...
SERIO?
"Przemęczymy się?"
SERIO?
Ty chyba tu nie mieszkasz, bo nie wiesz, co mówisz...- 33 8
-
2024-02-14 15:06
Niezłe, naprawdę niezłe.
8 godzin pracy na zewnątrz o tej porze roku to max. Dłużej się nie da, a chętnych na drugą zmianę po zmroku nie ma i nie będzie. Miesiąc szybko zleci. Odwagi.
- 6 18
-
2024-02-14 14:15
brawo OLA
- 13 3
-
2024-02-14 13:04
Hehe, ale rozbudowa... (2)
- 25 4
-
2024-02-14 13:30
(1)
Lepsza taka jak żadna.
- 5 17
-
2024-02-14 17:53
Tym przypadku żadna to była by oszczędność czasu przede wszystkim
- 4 0
-
2024-02-14 12:42
Jaka rozbudowa, oni przez miesiac robią głupie przejście xd
- 42 6
-
2024-02-14 11:58
(2)
Ale nie w ten sposób. Jeden email od każdego stojącego w korku do DRMG i pani Dulkiewicz i może wreszcie coś ogarną.
- 22 9
-
2024-02-15 06:52
Pani Dulkiewicz maili nie czyta. Możesz co najwyżej złożyć jej serdecznosci na fejsbuku.
- 0 0
-
2024-02-14 17:54
Nie bądź frajer, oni mają ciebie głęboko.... W kieszeni
- 3 0
-
2024-02-14 11:48
Opinia wyróżniona
Budowa przejścia dla pieszych sparaliżuje ruch w mieście na miesiac (13)
Hmmmmm
- 229 18
-
2024-02-15 22:47
czytanie ze zrozumieniem
Wyniesione przejście dla pieszych ...
- 1 0
-
2024-02-14 15:38
Jak nie będzie
Poprawek tudzież nie wróci zima to będą dwa miechy
- 12 1
-
2024-02-14 12:42
Budowa parkingu paraliżuje ruch jak już!
- 8 10
-
2024-02-14 12:01
to nadmiar samochodów a nie jakieś budowy paraliżują ruch (8)
- 24 38
-
2024-02-14 12:19
Nadmiar samochodów wynika z nadmiaru mieszkańców i braku wystarczającej infrastruktury drogowej (7)
Tak to jest gdy daje się pozwolenia deweloperom na mikroapartamenty ale zapomina się o poszerzaniu dróg
- 60 15
-
2024-02-14 12:53
Miasto nie jest z gumy, a ludzie chcą mieć gdzie mieszkać.
Ale nie widzę problemu żebyś oddał swoje mieszkanie pod budowę drogi/parkingu, skoro i tak jesteś przyspawany do fotela kierowcy.
- 10 23
-
2024-02-14 12:31
infrastruktura drogowa w wielu miastach (również w wielu miejscach Gdańska) jest przewymiarowana
Przy dobrej polityce miejskiej nie ma problemu z "nadmiarem" mieszkańców. Wystarczy zdecydowanie postawić na poprawę komfortu i bezpieczeństwa ruchu pieszych, rowerzystów i klientów SKM (wymiana taboru, poprawa dostępu do stacji i przystanków, radykalne zwiększenie częstotliwości) i jakość życia znakomicie się poprawi dla większej liczby mieszkańców (niekoniecznie "górnego tarasu")
- 21 9
-
2024-02-14 12:24
nadmiar mieszkańców jest spowodowany dużą ilością nowych mieszkań (4)
a zezwolenia na budowę nowych bloków wydaje miasto...
- 27 11
-
2024-02-14 15:08
O rany, a co miasta ma nie wydawać zezwoleń na budowę. Wy tak na serio? (2)
- 9 5
-
2024-02-15 06:53
Miasto ma zbudować infrastrukturę transportowa i wtedy może dać zezwolenie na budowę kurników.
- 3 0
-
2024-02-14 21:28
Miasto tylko wydaje zezwolenia.
A to nie jest rozwój to patologia.
- 2 0
-
2024-02-14 12:53
Ty pewnie piszesz ten komentarz z lepianki z gliny w lesie?
- 6 11
-
2024-02-14 11:51
Tak to jest miasto absurdu
Na dziurawej drodze będzie wzniesienie.
- 43 5
-
2024-02-14 11:51
Opinia wyróżniona
(17)
Lepiej powiadacie... Okolice Starogardzkiej . Cała okolica Kowal,Borkowa czy dalszego Ujeściska. Jedne te same nitki od lat zamierzchłych... Nic zawczasu nie myślano. Nic . Teraz już szykują się na Olszynkę. Lipce ... Trzeba było myśleć o buspasach . Tramwaju... Współczuję ludziom powrotów po półtorej godziny od centrum do domu... Ilość aut to jedno,ale infrastruktura to dramat . Dra mat....
- 305 10
-
2024-02-16 17:06
Mafijny styl władz
To jest typowe dla władzy mafijnej a poprzedni Prezydent jak i obecny reprezentują taki styl
- 0 0
-
2024-02-14 18:03
Ile prl wybudowal drog a ile 3 rp? Po 89 r Polska idzie na dno finansowe
- 2 2
-
2024-02-14 13:38
100 % racji. (6)
Znam te tereny od ponad 40 lat. Kiedyś były tam łany zbóż, a teraz są łany domów. Drogi praktycznie bez zmian. Może kosmetyczne (dodawanie przejść dla pieszych i kilku rond - w tempie piorunującym ;) )
Południe Gdańska + Pruszcz = komunikacyjna narastająca masakra.
Małomiejska/Świętkorzyska , Niepołomicka, Starogardzka - tylko ciągleZnam te tereny od ponad 40 lat. Kiedyś były tam łany zbóż, a teraz są łany domów. Drogi praktycznie bez zmian. Może kosmetyczne (dodawanie przejść dla pieszych i kilku rond - w tempie piorunującym ;) )
Południe Gdańska + Pruszcz = komunikacyjna narastająca masakra.
Małomiejska/Świętkorzyska , Niepołomicka, Starogardzka - tylko ciągle gorzej.
Całkowity brak kompleksowego działania. Tylko piękne opowieści o SKM na Południe Gdańska, piękne wizualizacje itp.
A domów i mieszkańców przybywa .... i gdzie w większości pracują ... w centrum gda, sop i GDY.
Zaniedbania wieloletnie ciągle pogłębiane.- 49 2
-
2024-02-14 13:46
(5)
Chwila, chwila panie. Borkowa, Kowale to nie Gdańsk. Pruszcz też nie. To, że pośrednicy nieruchomości i deweloperzy nabijają w butelkę naiwnych słoikow, to owszem jest to obrzydliwe, ale co ma Gdańsk do tego. Tak samo jak to, jakie tam są drogi. Natomiast co do granic administracyjnych Gdańska - zostawiono planowanie deweloperom, bez
Chwila, chwila panie. Borkowa, Kowale to nie Gdańsk. Pruszcz też nie. To, że pośrednicy nieruchomości i deweloperzy nabijają w butelkę naiwnych słoikow, to owszem jest to obrzydliwe, ale co ma Gdańsk do tego. Tak samo jak to, jakie tam są drogi. Natomiast co do granic administracyjnych Gdańska - zostawiono planowanie deweloperom, bez interwencjonizmu miasta. Nie wyszła z tego nawet tkanka miejska, tylko chotyczny wysyp osiedli sypialnych z Żabkami. Nie ma tu mowy o jakimkolwiek organizmie miejskim. Tak wygląda gdy zostawia się decyzyjność "biznesowi". Chociaż założę się, że gdyby było odwrotnie, a miasto określało jasne konkrety, wtedy byście narzekali, że to komunizm i duszenie przedsiębiorczości hahah
- 19 21
-
2024-02-14 18:04
Gdzie eko terroryści? Deweloper zapłacił za milczenie?
- 3 2
-
2024-02-14 14:21
(3)
Dokładnie, Borkowo, Kowale i Pruszcz to nie jest Gdańsk.
Błędem po stronie miasta jest jak dla mnie to, że nie wytyczono nowych ulic na MPZT i nie interweniowano w żaden sposób przy powstających inwestycjach. Obecna sieć ulic jest niewystarczająca wobec tak dużego wzrostu mieszkańców i to bedzie się mścić w przyszłości.- 13 4
-
2024-02-14 15:10
Im więcej dróg, tym więcej samochodów. To sprawdzili Amerykanie i inni, u nas też tak jest. (2)
- 6 14
-
2024-02-15 06:55
A im więcej samochodów tym więcej kierowców.
- 1 1
-
2024-02-14 18:05
Idz się leczyć najlepiej w Ameryce
- 4 3
-
2024-02-14 12:43
(2)
Deweloeprzy o nie powiedzieli? Tak się kończy zostawianie urbanistyki "niewidzialnej ręce wolnego rynku" hahah. Biedne słoiki... Ps kowale i Borkowo to nie Gdańsk
- 11 21
-
2024-02-14 12:54
Inteligencie tam również jest Gdańsk, coś ci mówi ulica Świętokrzyska, Guderskiego, Jaworzniaków? (1)
to sprawdź na mapie, a nie tylko Kowale, Borkowo...
- 27 5
-
2024-02-14 16:09
Spokojnie
On został na etapie jak Chełm budowali :-)
- 13 1
-
2024-02-14 12:08
(4)
Racja te dukty są wytyczone jeszcze w średniowieczu, kiedy podróżowało się pieszo, a jak toś bogatszy to konno albo powozem.
- 24 6
-
2024-02-14 12:24
(3)
Nie drwij . W latach 90 Świętokrzyska wyglądała identico. Jeździliśmy nią wyjeżdżając na Kaszuby. Tu gdzie nowy blok budują przy pętli była hurtownia monopolowa i Łódzka do góry . Dobrze,że chociaż Havla zrobili . Tylko czemu nie pociągnęli dalej jak było miejsce?!
- 33 3
-
2024-02-14 13:42
Nie dwię, sprawdź na starych mapach.
- 7 0
-
2024-02-14 12:38
(1)
tylko że w latach 50-tych czy 30-tych XX wieku tez wyglądała tak samo, a wtedy to nie był Gdańsk tylko wsie podgdańskie.
- 10 3
-
2024-02-14 13:06
No i co,że wsie pod Gdańskiem. Jednak nie było jednego wielkiego korka zaczynającego się na Armii na wysokości Chełmu a kończącego w Strasznie,Jankowie czy Otominie .
- 15 1
Wszystkie opinie
-
2024-02-14 11:47
(1)
Ładna droga na zdjęciu taka jak na metropolię przystało
- 48 3
-
2024-02-14 13:22
I mieszkanie za milion przy takiej drodze
I już można się poczuć jak w Lagos.
- 6 0
-
2024-02-14 11:47
Wydają kase na absurdy typu Fala
Potem nie ma pieniędzy na racjonalne wydatki, typu infrastruktura. A my kierowcy płacimy słone podatki. Co do Fali .... większego absurdu nie widziałem..
- 72 12
-
2024-02-14 11:48
(24)
Autobus 154 od kilku dni - każdy kurs opóźniony o minimalnie o -40 / -50 / -67 minut.
Na trakcie miał być buspas i wiecie co? Przewodnicza rady Dzielnicy Oruni, P. Agnieszka zapadła się rękoma i nogami i ten nie powstał.
Dziękujemy :)- 43 9
-
2024-02-14 11:48
zapierała*
- 3 5
-
2024-02-14 11:55
(6)
a teraz chce byc radną bez radną miasta żenada
- 4 4
-
2024-02-14 12:18
(5)
Bartków chce teraz zostać radną miasta? Chryste
- 4 5
-
2024-02-14 12:56
(4)
tak chciałaby, trzeba iść na wybory
- 2 3
-
2024-02-14 16:11
(3)
W życiu na nią nie zagłosuję, robi więcej chaosu niż pożytku, zwłaszcza jeżeli chodzi o komunikację miejska na Oruni (była przeciw buspasowi, chce likwidacji 289 z ul Nowiny) - a te jej wymąddzanie się w komentarzach na fb na temat granic dzielnicy jest już bardzo irytujące
- 4 2
-
2024-02-14 23:03
I bardzo dobrze że chce likwidacji 289 z ul. Nowiny (2)
- 2 3
-
2024-02-15 06:49
(1)
Nie. Ulicę nowiny trzeba przebudować całą, zlikwidować parę rozpadających się ruin pod parkingi, a potem usunąc dzikie parkowanie na chodnikach.
- 0 1
-
2024-02-15 07:47
Uważaj bo zaraz wjadą na Ciebie aktywiści, których nie stać na samochód i będą kazali Tobie jechac SKMką... do Borkowa i na Łostowice.
- 1 0
-
2024-02-14 11:58
i co nie powstanie? nie no dramat. to jedyny sposób ucywilizowania transportu na Oruni
- 10 2
-
2024-02-14 12:16
(2)
Dziwnie zdanie ma ta pani agnieszka, przewodnicząca - zamiast promować transport to jakiś czas tu chciała rowniez zlikwidować 289 z ul Nowiny i Kampinowskiej xd
- 8 2
-
2024-02-14 13:46
Kolejne kłamstwo (1)
Pytałeś się masz dowody że chce zlikwidować czy tylko hejtujesz człowieka
- 2 3
-
2024-02-14 16:13
Poczytaj co ona wypisuje w komentarzach na fb w odnośnie tego tematu bądź ukazanych artykułach na ten temat.
Wystarczy nie być ignorantem i trochę poczytać co ona wypisuje, ja ci na tacy tego nie podam bo widzę że masz internet :)- 1 1
-
2024-02-14 12:18
Dokładnie. Jak dokładać przystanków na Oruni na liniach do Pruszcza byli pierwsi
Ale jak już miał powstać buspas (który również mieszkańcom Pruszcza, Oruni, Lipiec i Św.Wojciecha by pomógł) to już nie
- 9 2
-
2024-02-14 13:44
To co piszesz jest kłamstwem Hejtem (3)
Dlaczego pisząc komentarze obwinianie niewinnych ludzi działających społecznie dla Dzielnicy. Hejtowanie bez wiedzy poprostu jest krzywdzące.
- 6 3
-
2024-02-14 16:14
(2)
Krzywdzące dla dzielnicy jest to że ta pani zablokowała budowę buspasa dla autobusów miejskich i chce likwidacji 289 z ulicy Nowiny i Kampinowskiej
- 4 1
-
2024-02-14 23:02
Mieszkańcy ul. Nowiny (1)
nie chcą 289, zresztą nigdy wcześniej po niej nie jeździł żaden autobus.
- 1 5
-
2024-02-15 06:52
Ilu jest tych mieszkańców? 30,40? Mniej niż ludzi w jednym kursie autobusu 289. Trudno, potrzeby większości..
- 3 2
-
2024-02-14 13:50
no i gdzie wciśniesz na Trakcie te buspasy? (5)
jak zabierzesz jeden pas zwykłym pojazdom to w godzinach szczytu na dojazdówkach do Traktu będziesz stał nie pół godziny tylko godzinę a te busy też będa stały w tym korku bo osobówki będą miały problem z właczeniem się do ruchu na Trakcie
- 10 7
-
2024-02-14 14:43
buspas na trakcie przyspieszy autobus?
no moze kawałek ale Małomiejska i tak będzie stała. Wczoraj jechałem 100m 10 minut.
- 8 0
-
2024-02-14 15:21
(2)
Mam ich gdzieś, niech sobie stoją, zawsze można się przejechać Rowerem. Zdrowiej, ekologiczniej i nowocześniej. Gruzy na wiochy albo na złom.
- 1 13
-
2024-02-14 16:12
Następny
Co każe wszystkim jak mają żyć
- 9 0
-
2024-02-14 16:15
I potem capić wszystkim cały dzień po takiej jeździe rowerze
- 5 0
-
2024-02-14 16:17
Trakt jest na tyle szeroki że został stworzony projekt by z dwóch pasów zrobić trzy (zwlaszcza z tych miejsc gdzie na środku pojawiają się pasy do skretow)
- 2 0
-
2024-02-14 21:29
I po to jest bilet 70 minut
- 0 0
-
2024-02-14 11:48
jadą i korek robią
- 8 2
-
2024-02-14 11:48
Opinia wyróżniona
Budowa przejścia dla pieszych sparaliżuje ruch w mieście na miesiac (13)
Hmmmmm
- 229 18
-
2024-02-14 11:51
Tak to jest miasto absurdu
Na dziurawej drodze będzie wzniesienie.
- 43 5
-
2024-02-14 12:01
to nadmiar samochodów a nie jakieś budowy paraliżują ruch (8)
- 24 38
-
2024-02-14 12:19
Nadmiar samochodów wynika z nadmiaru mieszkańców i braku wystarczającej infrastruktury drogowej (7)
Tak to jest gdy daje się pozwolenia deweloperom na mikroapartamenty ale zapomina się o poszerzaniu dróg
- 60 15
-
2024-02-14 12:24
nadmiar mieszkańców jest spowodowany dużą ilością nowych mieszkań (4)
a zezwolenia na budowę nowych bloków wydaje miasto...
- 27 11
-
2024-02-14 12:53
Ty pewnie piszesz ten komentarz z lepianki z gliny w lesie?
- 6 11
-
2024-02-14 15:08
O rany, a co miasta ma nie wydawać zezwoleń na budowę. Wy tak na serio? (2)
- 9 5
-
2024-02-14 21:28
Miasto tylko wydaje zezwolenia.
A to nie jest rozwój to patologia.
- 2 0
-
2024-02-15 06:53
Miasto ma zbudować infrastrukturę transportowa i wtedy może dać zezwolenie na budowę kurników.
- 3 0
-
2024-02-14 12:31
infrastruktura drogowa w wielu miastach (również w wielu miejscach Gdańska) jest przewymiarowana
Przy dobrej polityce miejskiej nie ma problemu z "nadmiarem" mieszkańców. Wystarczy zdecydowanie postawić na poprawę komfortu i bezpieczeństwa ruchu pieszych, rowerzystów i klientów SKM (wymiana taboru, poprawa dostępu do stacji i przystanków, radykalne zwiększenie częstotliwości) i jakość życia znakomicie się poprawi dla większej liczby mieszkańców (niekoniecznie "górnego tarasu")
- 21 9
-
2024-02-14 12:53
Miasto nie jest z gumy, a ludzie chcą mieć gdzie mieszkać.
Ale nie widzę problemu żebyś oddał swoje mieszkanie pod budowę drogi/parkingu, skoro i tak jesteś przyspawany do fotela kierowcy.
- 10 23
-
2024-02-14 12:42
Budowa parkingu paraliżuje ruch jak już!
- 8 10
-
2024-02-14 15:38
Jak nie będzie
Poprawek tudzież nie wróci zima to będą dwa miechy
- 12 1
-
2024-02-15 22:47
czytanie ze zrozumieniem
Wyniesione przejście dla pieszych ...
- 1 0
-
2024-02-14 11:51
Opinia wyróżniona
(17)
Lepiej powiadacie... Okolice Starogardzkiej . Cała okolica Kowal,Borkowa czy dalszego Ujeściska. Jedne te same nitki od lat zamierzchłych... Nic zawczasu nie myślano. Nic . Teraz już szykują się na Olszynkę. Lipce ... Trzeba było myśleć o buspasach . Tramwaju... Współczuję ludziom powrotów po półtorej godziny od centrum do domu... Ilość aut to jedno,ale infrastruktura to dramat . Dra mat....
- 305 10
-
2024-02-14 12:08
(4)
Racja te dukty są wytyczone jeszcze w średniowieczu, kiedy podróżowało się pieszo, a jak toś bogatszy to konno albo powozem.
- 24 6
-
2024-02-14 12:24
(3)
Nie drwij . W latach 90 Świętokrzyska wyglądała identico. Jeździliśmy nią wyjeżdżając na Kaszuby. Tu gdzie nowy blok budują przy pętli była hurtownia monopolowa i Łódzka do góry . Dobrze,że chociaż Havla zrobili . Tylko czemu nie pociągnęli dalej jak było miejsce?!
- 33 3
-
2024-02-14 12:38
(1)
tylko że w latach 50-tych czy 30-tych XX wieku tez wyglądała tak samo, a wtedy to nie był Gdańsk tylko wsie podgdańskie.
- 10 3
-
2024-02-14 13:06
No i co,że wsie pod Gdańskiem. Jednak nie było jednego wielkiego korka zaczynającego się na Armii na wysokości Chełmu a kończącego w Strasznie,Jankowie czy Otominie .
- 15 1
-
2024-02-14 13:42
Nie dwię, sprawdź na starych mapach.
- 7 0
-
2024-02-14 12:43
(2)
Deweloeprzy o nie powiedzieli? Tak się kończy zostawianie urbanistyki "niewidzialnej ręce wolnego rynku" hahah. Biedne słoiki... Ps kowale i Borkowo to nie Gdańsk
- 11 21
-
2024-02-14 12:54
Inteligencie tam również jest Gdańsk, coś ci mówi ulica Świętokrzyska, Guderskiego, Jaworzniaków? (1)
to sprawdź na mapie, a nie tylko Kowale, Borkowo...
- 27 5
-
2024-02-14 16:09
Spokojnie
On został na etapie jak Chełm budowali :-)
- 13 1
-
2024-02-14 13:38
100 % racji. (6)
Znam te tereny od ponad 40 lat. Kiedyś były tam łany zbóż, a teraz są łany domów. Drogi praktycznie bez zmian. Może kosmetyczne (dodawanie przejść dla pieszych i kilku rond - w tempie piorunującym ;) )
Południe Gdańska + Pruszcz = komunikacyjna narastająca masakra.
Małomiejska/Świętkorzyska , Niepołomicka, Starogardzka - tylko ciągle gorzej.
Całkowity brak kompleksowego działania. Tylko piękne opowieści o SKM na Południe Gdańska, piękne wizualizacje itp.
A domów i mieszkańców przybywa .... i gdzie w większości pracują ... w centrum gda, sop i GDY.
Zaniedbania wieloletnie ciągle pogłębiane.- 49 2
-
2024-02-14 13:46
(5)
Chwila, chwila panie. Borkowa, Kowale to nie Gdańsk. Pruszcz też nie. To, że pośrednicy nieruchomości i deweloperzy nabijają w butelkę naiwnych słoikow, to owszem jest to obrzydliwe, ale co ma Gdańsk do tego. Tak samo jak to, jakie tam są drogi. Natomiast co do granic administracyjnych Gdańska - zostawiono planowanie deweloperom, bez interwencjonizmu miasta. Nie wyszła z tego nawet tkanka miejska, tylko chotyczny wysyp osiedli sypialnych z Żabkami. Nie ma tu mowy o jakimkolwiek organizmie miejskim. Tak wygląda gdy zostawia się decyzyjność "biznesowi". Chociaż założę się, że gdyby było odwrotnie, a miasto określało jasne konkrety, wtedy byście narzekali, że to komunizm i duszenie przedsiębiorczości hahah
- 19 21
-
2024-02-14 14:21
(3)
Dokładnie, Borkowo, Kowale i Pruszcz to nie jest Gdańsk.
Błędem po stronie miasta jest jak dla mnie to, że nie wytyczono nowych ulic na MPZT i nie interweniowano w żaden sposób przy powstających inwestycjach. Obecna sieć ulic jest niewystarczająca wobec tak dużego wzrostu mieszkańców i to bedzie się mścić w przyszłości.- 13 4
-
2024-02-14 15:10
Im więcej dróg, tym więcej samochodów. To sprawdzili Amerykanie i inni, u nas też tak jest. (2)
- 6 14
-
2024-02-14 18:05
Idz się leczyć najlepiej w Ameryce
- 4 3
-
2024-02-15 06:55
A im więcej samochodów tym więcej kierowców.
- 1 1
-
2024-02-14 18:04
Gdzie eko terroryści? Deweloper zapłacił za milczenie?
- 3 2
-
2024-02-14 18:03
Ile prl wybudowal drog a ile 3 rp? Po 89 r Polska idzie na dno finansowe
- 2 2
-
2024-02-16 17:06
Mafijny styl władz
To jest typowe dla władzy mafijnej a poprzedni Prezydent jak i obecny reprezentują taki styl
- 0 0
-
2024-02-14 11:52
Ale
zgodnie ze sztuką przekazywania informacji: najpierw obietnica, że będzie lepiej, potem brzydkie, suche fakty.
- 38 3
-
2024-02-14 11:55
Opinia wyróżniona
(13)
Ok. Przeżyjemy byle nie za długo. Rozbudowa dróg to podstawa w mieście!
- 39 146
-
2024-02-14 11:58
(2)
Ale nie w ten sposób. Jeden email od każdego stojącego w korku do DRMG i pani Dulkiewicz i może wreszcie coś ogarną.
- 22 9
-
2024-02-14 17:54
Nie bądź frajer, oni mają ciebie głęboko.... W kieszeni
- 3 0
-
2024-02-15 06:52
Pani Dulkiewicz maili nie czyta. Możesz co najwyżej złożyć jej serdecznosci na fejsbuku.
- 0 0
-
2024-02-14 12:42
Jaka rozbudowa, oni przez miesiac robią głupie przejście xd
- 42 6
-
2024-02-14 13:04
Hehe, ale rozbudowa... (2)
- 25 4
-
2024-02-14 13:30
(1)
Lepsza taka jak żadna.
- 5 17
-
2024-02-14 17:53
Tym przypadku żadna to była by oszczędność czasu przede wszystkim
- 4 0
-
2024-02-14 14:15
brawo OLA
- 13 3
-
2024-02-14 14:46
(1)
Na serio przez cały miesiąc setki tysięcy osób ma być zmuszonych stać w gigantycznym kilkugodzinnym korku przez JEDNO przejście (żeby chociaż z sygnalizacją było...), przy którym łopatę odkładają o 15tej...
SERIO?
"Przemęczymy się?"
SERIO?
Ty chyba tu nie mieszkasz, bo nie wiesz, co mówisz...- 33 8
-
2024-02-14 15:06
Niezłe, naprawdę niezłe.
8 godzin pracy na zewnątrz o tej porze roku to max. Dłużej się nie da, a chętnych na drugą zmianę po zmroku nie ma i nie będzie. Miesiąc szybko zleci. Odwagi.
- 6 18
-
2024-02-14 14:55
Chyba tylko Ty
Mów za siebie.
- 5 9
-
2024-02-14 19:01
Jaka rozbudowa dróg !?
Przejscie dla pieszych to nie rozbudowa dróg , azjaci takie przejscie zrobiliby w 24 godziny
- 12 0
-
2024-02-15 05:45
Rozbudowa drog?
Ok, pod warunkiem, że to rozbudowa dróg... co w tym przypadku nie ma miejsca. Od 10 lat zjechanie z/ wjechanie na/ osiedli położonych wyżej to dramat. 289 nareszcie rozwiązał ten problem. Jak się okazuje po skończeniu budowy ronda, mamy nowy problem ... to daje odziennie godzinę dodatkowo spędzoną w podróży. Pięć dni w tyg to mamy 5 kolejnych, dodatkowych godzin w podróży.
- 4 0
-
2024-02-14 11:56
Tyle kurników ponastawiali, że remont małej nic nie znaczącej osiedlowej uliczki paraliżuje pół miasta (6)
Nieźle
- 64 3
-
2024-02-14 12:23
Gdyby ta uliczka nic nie znaczyła to remont nie powodowałby paraliżu. Niestety ale z braku innych dróg dojazdowych ta ulica jest jedną z głównych, co obnazyła wspomniana sytuacja.
- 10 4
-
2024-02-14 12:32
to nie kurniki tylko samochody powodują korek (4)
a co jest najśmieszniejsze całe zamkniecie jest jakieś 200 metrów od przystanku kolejowego, wystarczy dojść pieszo albo podjechać rowerem na pociąg i można korki mieć w czterech literach, wystarczy nie być spaślakiem przyspawanym do puszki
- 7 13
-
2024-02-14 13:16
Taaa, a gdzie tym pociagiem dojedziesz? Przeciez nie ma pociągów jadących na zachód. Są tylko w linii północ południe
- 5 4
-
2024-02-14 13:19
(1)
A samochody skad sie biorą geniuszu? Ano podpowiem, że z tego iż postawiono "w polu" dzielnice na tysiące mieszkańców bez żadnej alternatywy transportowej. To mieszkańcy sobie radzą jak mogą korzystając z samochodów.
- 8 5
-
2024-02-14 14:58
"w polu" to nie są dzielnice tylko właśnie kurniki. Gdyby budowali dzielnice, to były by drogi, szkoły, przychodnie, poczta, urzędy i alternatywy dla aut w postaci tramwaju, kolei, dróg rowerowych, deptaków itd.
- 7 1
-
2024-02-14 18:14
to mowi o miejscu, w którym jest remont, a zeby dostac sie na przystanek kolejowy na Oruni to z osiedli trzeba ok 3,5 - 4 km
- 2 0
-
2024-02-14 11:57
Jak niby ma być lepiej?! Skoro budujecie jakies wyniesienia, (2)
A drogi są dziurawe jak ser szwajcarski! Kasy na łatanie dziur niby nie ma, a na wyniesienia jest kasa?!
- 62 4
-
2024-02-14 15:46
A.najgorsze że powstają darmowe miejsca postojowe (1)
Bo jak jest Inwestycja to Musi się zwracać!
A zatem Obowiązkowe Muszą być i parkomaty!- 1 3
-
2024-02-14 18:34
inwestycja finansowana jest z podatków
tak jak wszystkie miejskie inwestycje
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.