Mężczyzna łamie wycieraczki samochodów na ul. Mściwoja w Gdyni
32613 wyświetleń 15 lutego 2017 (575 opinii)Mężczyzna widoczny na filmie regularnie łamie wycieraczki samochodów parkujących na tym konkretnym miejscu parkingowym. To. ul. Mściwoja w Gdyni. Widoczny na filmie człowiek wjeżdża autem w bramę. Przeszkadzają mu auta parkujące tuż obok. Zwrócił mi kiedyś uwagę, że nie mam tu parkować, chociaż nigdzie nie ma zakazu i jest to miejsce traktowane jako parkingowe. Nie posłuchałam i na drugi dzień miałam połamaną przednią wycieraczkę. Postanowiłam się przyjrzeć panu i rzeczywiście każde auto, które stoi w tym miejscu w godzinach 15-17 (ten pan wraca z pracy prawdopodobnie) ma wyłamana wycieraczkę. Znamy jego numery rejestracyjne, wiemy gdzie mieszka, mamy film na dowód jego zachowania. Sprawa nadaje się do zgłoszenia na policję. Mamy nadzieję, że policja nie pozostanie obojętna wobec tego człowieka.
Więcej na ten temat
Opinie (575) ponad 20 zablokowanych
-
2017-02-15 14:45
Internetowe komentujace bydło
Uradowane że inne bydło niszczy cudzą własność. Banda zawistnych nieudaczników i tchorzy myślących w kategoriach : ja nie będę miał to innemu też zniszcze to go nauczę!
Czego nauczysz innego jak sam jesteś bezmuzgiem? Z pustego to i Salomon nie maleje!
Żal mi was cieniasy i niedorajdy życiowe, siebie też mi żal ze mijam was codziennie na ulicy tfu- 11 7
-
2017-02-15 14:44
współczuje panu szeryfowi :)
jesteś sławny a sława czasem kosztuje ;)
- 11 0
-
2017-02-15 14:44
Nie popieram, ale
Trudno nazwać to miejsce parkingowym. Wyjeżdżając z tej bramy przy tak zaparkowanym jak ten srebrny samochód ma się na prawdę problem, gdyż jest to ulica jednokierunkowa. Trzeba więc się nakombinować, aby pojechać swobodnie w prawo.
Facet przesadził, ale może w końcu puściły mu nerwy bo ńie może sobie już poradzić z gamoniami, którzy w ten sposób parkują.
Osobiście mieszkam na Świętojańskiej i wyjazd z podwórkowej bramy często graniczy z cudem ponieważ zawsze ktoś zostawi samochód na wjeździe. Ludzie często mówią, co z tego,że tutaj stanął przecież nie ma zakazu. I też zdarza się, że zwyczajnie puszczają mi nerwy. Podobnie jest z wjazdem. Nieraz. muszę jeździć i robić kółka, gdyż jak stanę i czekam aż taki ktoś odjedzie to na mnie trąbią.
Więc chociaż nie popieram tego typu czynów to w jakimś stopniu rozumiem tego człowieka.- 10 3
-
2017-02-15 14:33
(1)
Teraz wszyscy z wyłamanymi wycieraczkami wiedzą do kogo zgłosić się po zwrot kosztów nowych + wymiany + wymiana szyby jeśli zarysowała się przez wyłamane wycieraczki :)
Oczywiście wymiana w najdroższym ASO na fakturę - niech to odczuje!
I tak burak będzie musiał sprzedać swojego SUVa by naprawić szkody :]- 13 6
-
2017-02-15 14:43
Naucz się parkować to będziesz miał całe wycieraczki.
- 4 8
-
2017-02-15 13:36
Bardzo dobrze. (4)
Powinien mu jeszcze spuścic powietrze z opon.
- 113 49
-
2017-02-15 14:41
G
rąbnij sie w banie debilu.
- 1 1
-
2017-02-15 14:03
Spuszczanie powietrza pomaga (1)
A ja spuściłam powietrze gdy mi zaparkował ktoś przed domem, kilka razy. Pomogło. Od dłuższego czasu nikt nie wjeżdża mi po dom.
- 4 0
-
2017-02-15 14:07
Też polecam
nie ma problemu z wizytami teściowej
- 6 0
-
2017-02-15 14:02
Powietrze to trzeba spuścic z głowy...
- 2 6
-
2017-02-15 14:19
(2)
Policja ma to głęboko, sama nie wie czy utrudnia czy nie. A może tak a może sr*k
Jest brama i nie należy tam parkować. Myślę że. Taki problem ma ten człowiek codziennie. A policja i sm ma to gdzieś...- 7 4
-
2017-02-15 14:22
Jeśli mowa o zastawieniu (kilka metrow od bramy to nie zastawienie) to zastawiona jest furtka, nie brama. (1)
Gdyby zastawiona była brama to by dziad nie wyjechał. Proste?
- 1 3
-
2017-02-15 14:41
Durnyś, gdyby wyjeżdżał przodem do ulicy to co ma jechać pod prąd bo jakiś kretyn musi utrudniać wyjazd. Pewnie jesteś typem co parkuje pod samym wejściem do lidla bo przecież przejść 15 metrów to sztuka.
- 5 1
-
2017-02-15 14:38
numery rejestracyjne...
nie są daną osobową i w żaden sposób chronioną. Więc po kiego grzyba je zasłoniliście?
- 7 2
-
2017-02-15 13:34
(11)
Niech się cieszą, że im powietrza nie spuścił. Ja z chęcią bym to zrobiła jeżeli ktoś notorycznie zastawiałby mi bramę wyjazdową :)
- 109 31
-
2017-02-15 14:27
"zastawiałby" (1)
bez przesady, wywrotka ze żwirem by tam wykręciła.
- 0 5
-
2017-02-15 14:35
Akurat wywrotka ze żwirem wykręci wszędzie i zawsze :-)
...więc przykład nietrafiony :-)
- 6 1
-
2017-02-15 14:23
Liczysz, że sąsiad cię napompuje i jeszcze sprawdzi językiem czy nie ucieka?
- 1 2
-
2017-02-15 13:43
(2)
Nie ma tam zakazu paniusiu więc upust powietrze najpierw z siebie bo widać cie roznosi
- 4 17
-
2017-02-15 14:12
Nie musi być zakazu, wystarczy zdrowy rozsądek.
- 7 0
-
2017-02-15 13:45
Nie ma zakazu, więc można ludziom utrudniać życie
Zamiast zaparkować kawałek dalej.
- 18 1
-
2017-02-15 13:59
Ania idź do kuchni lepiej
- 0 6
-
2017-02-15 13:49
ha ha ha....
najpierw trzeba to umieć zrobić
- 0 4
-
2017-02-15 13:47
Pod warunkiem, że nie pomyliłabyś pojazdu i ze swojego nie spuściła
- 0 5
-
2017-02-15 13:45
Masakra - teraz za zniszczenie wycieraczki inny krzepki wlasciciel obtlucze tego pierwszego. Pozniej ten pierwszy przyjdzie z kolega do tego drugiego. Pozniej ten drugi........ Od wyciagania konsekwencji jest prawo (niedoskonale, to wiemy wszyscy) i odpowiednie sluzby. Jest mozliwosc oznakowania miejsca (nawet samemu, prawdopodobnie wbrew przepisom ale czyn mniej szkodliwy spolecznie). Jestem przeciwny samosądom - strach pomysleć gdybyśmy zachowanie tego cymbała sklonowali na wszystkich. Kierowca np. "tatry" uzyłby swojego auta dla nauczenia innych dobrego parkowania...
Qu....wa - nauczyciel sie znalazł!!!!- 8 5
-
2017-02-15 13:42
I pojechała tramwajem?
- 2 8
-
2017-02-15 14:35
i bardzo dobrze :-)
- 5 3
-
2017-02-15 13:56
Ten portal to już przebił dno. (9)
"Oczywiście samo wyłamywanie wycieraczek jest czynem nagannym i nie ma dla niego usprawiedliwienia, ale sposób, w jaki zaparkowany jest samochód, w którym sprawca wyłamuje wycieraczki, także może budzić kontrowersje".
Idźmy dalej.
Oczywiście sam gwałt jest czynem nagannym i nie ma dla niego usprawiedliwienia, ale sposób w jaki ubrana była ofiara także może budzic kontrowersje.
Oczywiście sama kradzież jest czynem nagannym i nie ma dla niej usprawiedliwienia, ale sposób w jaki ofiara przechowywała pieniądze także może budzic kontrowersje.
Oczywiście samo pobicie jest czynem nagannym i nie ma dla niego usprawiedliwienia, ale sposób w jaki ofiara broniła swojego domu także może budzic kontrowersje.
Żałosny, marny portalik ale jak widac dobrze dopasowany pod komentujących; 90 proc. z nich popiera łamanie wycieraczek w cudzym aucie.- 35 13
-
2017-02-15 13:59
tez nie mogę uwierzyć jaka swołocz tu komentuje :/ (7)
typ stoi prawidłowo(nie blokuje wyjazdu) a pajace sie ciesza ze frajer wycieraczki wyrywa
- 12 3
-
2017-02-15 14:04
(5)
A domyślasz sie dlaczego facet wyjeżdża tyłem, bo najpewniej nie mógł przodem, to ulica jednokierunkowa i musi wykonać skręt w prawo, a na wyraźnie inaczej wybrukowanym wjeździe stoi ta toyotka.
- 8 6
-
2017-02-15 14:05
To nie zmienia faktu, że jest chamem łamiącym komus wycieraczki. (3)
Nic go nie usprawiedliwia, nic.
- 9 7
-
2017-02-15 14:10
(2)
nic go nie usprawiedliwia, ale faktem jest, że problem dziko i niekulturalnie parkujących jest bardzo duży.
- 8 2
-
2017-02-15 14:35
Niech policja i SM zacznie wystawiać manadaty a nie olewać takie interwencje. Skoro kierowca nie potrafi myśleć podczas parkowania to niech idzie na piechotę albo wybierze komunikację miejską.
- 4 1
-
2017-02-15 14:13
Nie o tym jest ten pożal się boże "artykuł"!
"Artykuł" jest o chamstwie, jakim jest połamanie komuś wycieraczek.
- 3 2
-
2017-02-15 14:06
od tego jest sm lub milicja
co to dziki zachód?
- 2 0
-
2017-02-15 14:01
Sfrustrowana swołocz ciesząca się z cudzej krzywdy.
Obraz prawdziwego Polaka i katolikika.
- 9 1
-
2017-02-15 14:09
Dokładnie..
Kraj popaprańców pierdzących cebulą. Gdyby był powszechny dostęp do broni to stado by się powybijało. Jeden burak "mam suva to nie będzie mi plebs koło bramy parkował", a komentujące dzikusy " mnie nie stać to innemu rozwalę bo na pewno ukradł, albo zakombinował. Tragedia.
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.