Jechali na zewnątrz, za drzwiami SKM
31726 wyświetleń 18 czerwca 2024 (451 opinii)W dniu dzisiejszym 18.06.2024 w pociągu podmiejskim SKM między stacjami Gdańsk-Stocznia a Gdańsk-Politechnika około godz.13:07 doszło do niecodziennego zdarzenia które mogło mieć bardzo tragiczne skutki w wyniku tego wybryku.
Więcej na ten temat
Opinie (451) ponad 100 zablokowanych
-
2024-06-19 11:49
Opinia wyróżniona
Takich "mądrych" (10)
Powinni w razie wypadku obciążać kosztami przyjazdu służb i leczenia.Za głupotę trzeba płacić
- 300 28
-
2024-06-20 08:35
(1)
czy obciazono ukrainca kosztami wylawiana jego dokumentow ze stawu? nie.
- 2 2
-
2024-06-20 11:45
Dobrze, że to Ukrainiec był.
Jakby to był Niemiec, to jeszcze musielibyśmy przeprosić. A nie daj boziu Amerykaniec, to już płacić wielomilionowe odszkodowania w twardej walucie. Strach pomyśleć, co jeżeli te dzieciaki pochodzą z kraju położonego w Palestynie. Budzisz demony!
- 2 0
-
2024-06-19 18:57
Brawo dla chlopakow,widac ze maja j..a a tchorze tylko potrafia ich napietnowac (1)
- 5 20
-
2024-06-19 22:15
Puknij się w lepetyne koleś. Może niech się wezmą do nauki, albo do pracy i będzie z nich jakiś pożytek. Coś się stanie i karetka jedzie do troli, zamiast do potrzebującego człowieka..
- 12 3
-
2024-06-19 13:07
Rodzice tych "mądrych" co miesiąc płacą haracz za usługi o których napisałeś (1)
Więc mimo że to głupota, to nie rozumiem dlaczego mieliby dwa razy płacić za to samo.
- 16 32
-
2024-06-19 14:47
A skąd wiesz że ich rodzice pracują
Może są na utrzymaniu MOPSu, a może mają niepalne dochody itd
- 18 7
-
2024-06-19 12:12
Młodość ma swoje prawa też robiliśmy głupoty np kiedyś jechałem na dachu skm teraz jest to głupie ale wtedy tak zdobywało się szacunek i miłość niewiast pozdrawiam
- 24 47
-
2024-06-19 11:57
(2)
Szkoda jedynie że nikt nie zareagował,ja bym otworzył drzwi..
- 5 26
-
2024-06-19 14:49
Przecież kumpel ich filmował i tak mialo być
Instagram ma swoje potrzeby i trzeba je zaspakajać na bieżąco
- 10 2
-
2024-06-19 12:04
Dokladnie tak trzeba było zrobic a potem hamulec
- 5 12
-
2024-06-19 11:53
Opinia wyróżniona
na pewno hamulec? (35)
Gdyby pasażer użył hamulca bezpieczeństwa to tych dwóch delikwentów szybko zaczęłoby uciekać, a pasażer zostałby obciążony karą za bezpodstawne użycie hamulca.
- 571 32
-
2024-06-19 16:06
na pewno by nie uciekli... (2)
Przeciążenie cisnęło by nimi o ziemię lub burtę wagonu i mieliby duże szczęście gdyby wyszli z tego żywi...
- 16 16
-
2024-06-19 20:33
Co ty bełkoczesz, pociąg to nie samochód że stanie dęba (1)
- 16 5
-
2024-06-20 13:21
Pociąg nie
jednak już sami delikwenci mogli by nie wytrzymać nagłego hamowania.
- 0 0
-
2024-06-19 14:20
ten post i ankieta idealnie pokazuja poziom umysłowy czytelników 40% nic by nie zrobiła a maja prawa wyborcze (5)
drugie 40procent poszła by do kierownika pociagu tylkojakos nikt niechciał z pasazerów :)
czyli tylko 12 % zadeklarowało by zachowanie prawidłowe !!
Czyli tylko 12% powinno miec prawa wyborcze!!
Ponad 200 dzbanków zaplusowało post dzbana pokrywajacy sie z wynikami ankiety- 8 65
-
2024-06-20 10:03
Chcącemu nie dzieje się krzywda
- 1 0
-
2024-06-19 20:36
Ale po co ciągnąć za hamulec bezpieczeństwa, skoro żadnego niebezpieczeństwa nie było?
Pomysl meduzo
- 13 3
-
2024-06-19 19:57
Nie, oni i tak nue chodzą na wybory.
- 1 0
-
2024-06-19 19:45
A jakby spadli i się zabili podczas hamowania? To by była największa głupota. To, że ty masz niepełnosprawne pomysły nie znaczy, że wszyscy takie muszą mieć.
- 22 2
-
2024-06-19 18:12
Wyborcy ko
- 6 7
-
2024-06-19 13:09
Pamiętacie wypadek pociagów w Gdyni? (1)
Poszukiwano jako świadków tych kilku osób które wyszły z tego pociągu.
Dwie się zgłosiły. Najpierw złożyły zeznania a potem dostali mandat za chodzenie po torach...- 52 7
-
2024-06-19 17:15
Nikt nic nie dostał po co bredzisz
- 3 5
-
2024-06-19 12:54
Gdyby użył hamulca, to oni mogliby wpaść na tory! (3)
Użycie hamulca to byłaby ich prawdopodobna śmierć. Kto wytłuszcza tak skretyniałe komentarze? JPDL, jesteście głupsi niż ta dwójka na temblaku za szybą
- 53 10
-
2024-06-19 15:12
Wielkiej szkody dla cywilizacji by nie było.
- 14 5
-
2024-06-19 14:31
Gdzie wady? Nie mów, że oni są w społeczeństwie potrzebni (1)
- 5 6
-
2024-06-20 07:16
Młodzi, jakieś narządy do odzysku
Pewnie dałoby się zaimplantować innej osobie potrzebnej społeczeństwu, walczącej o życie
- 0 0
-
2024-06-19 12:34
Kara ma tutaj najmniejsze znaczenie (1)
Szczerze nie wyobrażam sobie bardziej odpowiedniej sytuacji do użycia hamulca bezpieczeństwa. To może być kwestia życia i śmieci. Wiadaomo, że z własnej woli się w to wpakowali, ale młodzieńcza głupota nie powinna być karana śmiercią
- 7 31
-
2024-06-20 13:25
Zwłaszcza gdy
w naszych realiach , gdyby im się pod wpływem hamowania coś stało to domagali by się kary dla reagującego lub co gorsza odszkodowania...
- 1 0
-
2024-06-19 12:20
Też nie użyłbym (5)
W imię czego? Przepychanek prawnych na rzecz 2 amatorów punktów internetowych, którzy robią głupoty z własnej woli?
- 59 7
-
2024-06-19 17:50
Naprawdę się tego boisz? (3)
Ty naprawdę uważasz, że od pociągnięcia tej rączki hamulca miałbyś potem obowiązek uczestniczyć w jakichkolwiek "przepychankach prawnych"? Jeśli tak ludzie myślą, a jak widzę po kciukach, jest ich sporo, to ja się nie dziwię, że społeczeństwo jest tak zobojętniałe. Chyba nie ma bezpieczniejszej dla sygnalisty sytuacji niż to tutaj pociągnięcie rączki. Nie musiałbyś w tej sprawie absolutnie przed nikim się tłumaczyć i przez nikogo nie byłbyś przesłuchiwany ani nic. Zapewniam.
- 4 26
-
2024-06-21 00:16
Z pewnością tak ponieważ oni zlapaliby się uchwyty drzwi i by się utrzymali natomiast ktoś w pociągu by się wywalił na ziemię to bankowo poza tym byłby zablokowany tor na jakimś odcinku bo odhamowanie takiego zablokowanego hamulca bezpieczeństwa też trwa trochę czasu następne kolejki za tą byłyby opóźnione zrobiłby się duży pasztet
- 0 0
-
2024-06-20 07:18
W tym kraju
Gdyby na skutek zaciągnięcia hamulca bezpieczeństwa, jeden z delikwentów po szarpnięciu pociągu spadł i niefortunnie wpadł pod koła, zaraz by Cię oskarżyli o nieumyślne spowodowanie śmierci. Zaraz by wszystko odkręcili tak, że prokuratura stwierdziła by, że Twoja reakcja była bezposrednią przyczyną zaistniałej sytuacji.
- 5 0
-
2024-06-19 19:58
Oczywiście
Lekko!
- 0 0
-
2024-06-19 15:13
A ja bym zrobił.
Gdyby faktycznie spadli pod pociąg to nakręcił bym z tego filmik i robił "zasięgi". W sumie to zrealizowałbym za nich ich cel.
- 6 6
-
2024-06-19 12:13
Z tym użyciem hamulca nie jest tak hop hop, (6)
bo nigdy nie wiesz, czy oskarżyciele na swój sposób nie zinterpretują sytuacji i przepisów i zostaniesz ukarany, i taka myśl zawsze jest. Zawsze będziesz się bał zatrzymać pociąg, bo kary są wysokie.
- 52 9
-
2024-06-19 16:14
Hh
Jesli byc zatrzymal pociag za pomocą chamulca a oni by przez to wpadli na tory to byś musiał liczyć się z odpowiedzialnością za spowodowanie ich smierci. Dlteho lepiej się odwrócić i nic nie widzieć. Takie zachowanie wymusza na nas nasz wspanialy kraj.
- 17 0
-
2024-06-19 14:24
Lepiej nic nie robic (3)
Tego uczą przecież w szkole.
- 7 6
-
2024-06-19 16:08
tak ustawiono prawo w tym kraju... Pod interesy klasy prawniczej (2)
Wyszyński wiecznie żywy - "daj mi człowieka a paragraf się znajdzie"
- 6 1
-
2024-06-20 07:21
Wyszyński ? błysnąłeś. (1)
- 0 1
-
2024-06-21 00:18
No Andriej taki as wymiaru sprawiedliwości w ZSRR za czasów Stalina
- 0 0
-
2024-06-19 12:48
ty własnie potwierdziłes ze jestes na tym samym poziomie umyslowym i tez chwalisz sie głupota
- 4 28
-
2024-06-19 12:03
I to jest opinia wyróżniona jest dzbanku nagrani wiec widac ze jest uprawnione uzycie (4)
- 6 35
-
2024-06-19 12:47
bezmózgu zaminowały ci sami co sie boja wszystkiego i szukaja wymówek
- 2 5
-
2024-06-19 12:19
(2)
a skąd mam wiedzieć, że ktoś akurat nagrywa?
- 8 11
-
2024-06-19 12:46
ten co nagrywał i inni co stali tez widzieli slepi niesa (1)
- 4 6
-
2024-06-19 13:02
facepalm to za mało
gadacie takie farmazony jakbyście byli w Polsce od 5 minut i nie wiedzieli jakie tu są realia
- 12 0
-
2024-06-19 13:36
Chcącemu krzywda się nie dzieje!
- 4 2
-
2024-06-19 11:49
Ale mi wyczyn (1)
w Indiach to są dopiero są kaskaderzy.
- 37 9
-
2024-06-19 14:16
U nas też to było normalne!
Jak chodziłem do liceum 20 lat temu też się takie numery robiło. Na zderzakach z tyłu pociągu też się jeździło. Jazda na stopce się na taką formę podróżowania mówiło. A teraz z igły widły robicie...
- 3 0
-
2024-06-19 12:21
Opinia wyróżniona
Skoro nie mają (3)
nad sobą litości to i mandat za taki wyczyn powinien być bezlitosny Wystarczy że uchwyt się urwie i już leży jeden z drugim nie żywy lub zostaje kaleką na całe życie
- 45 13
-
2024-06-19 13:10
Na kolei nic się samo nie urywa. (2)
- 7 1
-
2024-06-19 15:01
Złomiarze (1)
to i tamto próbują czasami coś odkręcić
- 1 0
-
2024-06-21 00:32
Po to są rewidenci taboru kolejowego żeby nic co jest niesprawne nie wyjechało na szlak kolejowy
- 0 0
-
2024-06-21 07:23
selekcja naturalna
proszę się nie martwić
- 1 0
-
2024-06-19 13:14
Przecież to zagrożenie bezpieczeństwa (3)
Ja bym zaciągnął hamulec bezpieczeństwa i zatrzymał pociąg, bo to naprawdę było duże zagrożenie.
- 16 19
-
2024-06-19 14:20
Zagrożenie? Dla kogo?
Dla nich? Jest ryzyko, jest zabawa. Efekty"róbta, co chceta", więc dla mnie jedynym problemem byłoby korzystanie z bezpłatnej opieki zdrowotnej z naszych składek. To samo z pijakami, na SOR koszmarne kolejki, bo tacy mają pierwszeństwo.
- 3 3
-
2024-06-19 13:36
No to chyba nie wiesz jak działa
Zaciągnięcie hamulca bezpieczeństwa!
- 3 0
-
2024-06-19 13:21
Dla kogo zagrożenie? Dla ciebie? Hamulcem tylko mógłbyś pogorszyć sprawę, a i tak by zwiali, tak jak zwiali na stacji. Pomyśl chłopie trochę.
- 9 1
Wszystkie opinie
-
2024-06-18 13:28
(24)
Coraz głupsze to młode pokolenie
- 512 38
-
2024-06-18 13:31
(11)
Kiedyś też były podobne ekscesy, nie powiesz, że nie. Więc czy coraz głupsze? Tutaj chyba odpowiednie jest powiedzenie, że dopóki nie było internetu, tylko rodzina wiedziała, żeś głupi.
- 62 8
-
2024-06-18 13:49
(5)
nie do końca, ludzie byli bardziej ostrożni ale na to miał wpływ to co się działo w kraju przede wszystkim pod katem politycznym, i ludzie byli inteligentniejsi chcieli się edukować rozwijać, teraz młodzież chce tylko mieć najlepiej się sprzedać w necie na OF i robić z siebie gwiazdę. TV promuje głupotę tupu wyspy bananowych dzieci, które przekazuje ogólnie aby oszukiwać i przez to znajdziesz się w top ten bogatych ludzi eh niestety rośnie nam pokolenie półgłówków
- 26 10
-
2024-06-18 13:53
Wydaje mi się, że głupota ludzka raczej jest niezmienna, tylko dostosowuje się do aktualnie panujących warunków i dlatego przejawia się inaczej niż kiedyś.
- 22 4
-
2024-06-18 13:54
ale
widzisz ze skoro wypisales te wszystkie rzeczy, to znaczy ze jestes tym zainteresowany, czyli sam jestes mniej inteligentny? Ja nie mam zielonego pojecia co to wyspy bananowych dzieci, OF, czy przekaz dotyczacy oszukiwania. Widzisz to co chcesz i czym sie otaczasz, algorytmy w internecie jedynie pomagaja w przedstawieniu tresci, jakimi sie interesujesz.
- 6 1
-
2024-06-18 20:14
(1)
Przykre jest to, jak ograniczenie i z nienawiścią patrzą ludzie na społeczeństwo. "Półgłówkami" są ludzie którzy generalizują ludzi
- 1 4
-
2024-06-19 09:26
Nienawiścią ogarnij się, 2 ogórki stwarzają zagrożenie dla ludzi ba za coś takiego motorniczy może wylecieć z roboty bo sobie panowie postanowili że zrobić z siebie gwiazdy internetu. Szkoda, że selekcja naturalna nie działa bo takie wynalazki nie stwarzały by zagrożenia dla innych ludzi, a ty z tym śmiesznym komentarzem nienawiści jedź na granice pomagać uchodźcom z Ruandy.
- 1 0
-
2024-06-18 21:55
Przestań. Zawsze to było tylko nie wszyscy mieli taki wgląd.
Zawsze wśród młodych znaleźli się tacy co trudzila ich prostytucja, narkotyki czy inne używki. Bananowe dzieci były zawsze.
- 4 1
-
2024-06-18 14:26
bzdura kompletnaniebyło takich głupot bo kazda głupota była ostro tepiona krytykowana obecnie jest odwrotnie (3)
- 5 7
-
2024-06-18 14:46
Nie było? To ciekawe, bo co rusz słyszę podobne historie, czego to się nie robiło i tak dalej, sam też pamiętam różne wydarzenia. Ale punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, to że Ty nie robiłeś takich rzeczy i nie oznacza, że inni też nie, po za tym jak widać w innych komentarzach ludzie nie raz pisali, że kiedyś też tak było.
- 8 1
-
2024-06-18 16:54
Nieprawda
Nie pisz bzdur, w latach 60-siątych nagminne było wskakiwanie do jadącego pociągu, co niejednokrotnie kończyło się tragicznie. Mało tego, niektórzy się jeszcze popisywali, wykonywali różne i**otyczne akrobacje czego nie można zauważyć obecnie. Nie można na podstawie jednostkowej głupoty oceniać całą młodzież, co wręcz uwielbiają starsi, którym pamięć bardzo zawodzi. Ja korzystam z SKM-ki codziennie (40 km-trasa) i przypominam sobie takiego i**otycznego zachowania.
- 6 1
-
2024-06-18 21:57
G prawda. Biegaliśmy po wagonach, po dachach jak nienormalni.
Niestety młodość ma czasem dziwne fantazje..Dziś mnie mrozi na samą myśl co wyprawialismy. Na szczęście nikt nie ucierpiał
- 3 0
-
2024-06-18 14:55
Moja rodzina się nie dowiedziała. Pływaliśmy na krze podczas długiej przerwy lekcyjnej.
- 11 1
-
2024-06-18 13:38
(3)
W 80 latach tak jeździłem do Szkoły
- 9 9
-
2024-06-18 13:42
i ewidentnie widać efekty... dlatego teraz na chleb mówisz wieszak
- 9 12
-
2024-06-18 14:27
nie nazywaj OHP szkołą
- 7 2
-
2024-06-19 10:40
Ja też
Na zderzakach się jeździło, a potem do tylnych drzwi się przechodziło po zewnętrznej stronie, albo wieszało się na tyle wywrotki jadąc do szkoły. Lata 80 te to były czasy :-)
- 0 0
-
2024-06-18 14:14
To żeś się wypowiedział. Gratuluję elokwencji.
- 4 0
-
2024-06-18 14:22
na szczęście to już "ostatnie pokolenie" :)
- 5 5
-
2024-06-18 15:18
elektorat rudej wrony ;P
- 3 6
-
2024-06-18 15:27
jak byłem w ich wieku to lepsze pomysły miałem, na tej skm co to jedzie 70 km/h to nie jest żaden wyczyn jechać za drzwiami
no a poza tym to niech w końcu te głupie zasady bezpieczeństwa zostaną zniesione i niech w pociągach zostaną wyłączone czujki zamknięcia drzwi to nie trzeba będzie kombinować jak oni tylko sobie wygodnie drzwi otworzyć i jechać na schodach bez niepokojenia obsługi, kiedyś to było normalne a teraz jakaś sensacja, 20 lat temu jak było za gorąco to się na schodach siadało przy otwartych drzwiach i było milej na wietrze, nikogo to nie dziwiło, teraz społeczeństwo jakieś nieudaczne i bojaźliwe
- 3 7
-
2024-06-18 20:12
nienawiść?
Hę? Młode pokolenie? "Stare pokolenie" nie pamięta chyba pana Zbigniewa Cybulskiego ?! Okrutne jest zamknięcie na otaczający świat każdego pokolenia
- 1 0
-
2024-06-18 21:21
Fakt ale..
... Przynajmniej nie skopali kolegi albo jechali na rauszu po mieście.
- 0 0
-
2024-06-18 21:29
Kiedyś pamiętam znajomy wszedł na dach pociągu i tak dojechal z wrzeszczą do oliwy generalnie mlody glupi wiek i zawsze były asy które musiały coś zrobić głupiego Adrenalinka musi byc
- 2 0
-
2024-06-19 16:28
Tyle że takie rzeczy to robili w Trójmieście już w latach 90 ale to szczegół
- 0 0
-
2024-06-18 13:30
jak w Indiach :) (12)
na jakim kanale można obejrzeć te wyczyny kaskaderskie ?
- 223 47
-
2024-06-18 13:35
Zrobią wszystko dla 5 minut sławy
W języku angielskim mają już określenie na takich ananasów: clout chaser
- 34 3
-
2024-06-18 13:36
szukaj czegoś o podludziach i ich osiągnięciach...
- 24 8
-
2024-06-18 13:55
dobrze, że nie zostali na którymś ze słupów .. (3)
- 30 7
-
2024-06-18 13:58
(1)
Dobrze?
- 14 7
-
2024-06-18 15:10
Ta selekcja maturalna na wlasna prosbe
- 15 0
-
2024-06-18 14:07
a to akurat szkoda
- 36 5
-
2024-06-18 14:24
To wielbiciele tiktoka jak ten co sie zakobiete przebiera a oni ryzykuja zycie
- 18 1
-
2024-06-18 14:44
w Indiach tak co dziennie wszyscy podrózuja jeszce na dachu siedza a ci tutaj traktuja jako wyczyn by sie chwalic głupota (1)
a tam to codziennosc i nie maja wyjscia ,niech jado do indii niebeda musieli sie zakrywac
- 20 0
-
2024-06-18 15:10
Tylko gorzej jak by ktoregos zdjal slup trakcyjny i wjebal by sie pod wagon
- 22 0
-
2024-06-18 15:08
A co w tym smiesznego lub ciekawego gowniarze nie zdaja sobie sprawy jakie moga byc tego konsekwencje a potem placz dla lansu (1)
- 19 1
-
2024-06-18 15:25
Ich nie bylo by mi szkoda ale hejtu na kondyktorow to juz tak :(
- 20 2
-
2024-06-18 15:13
Maszynista konduktorzy
Nie widzieli do zwolnienia ,
- 9 22
-
2024-06-18 13:31
Opinia wyróżniona
(6)
Nie chcieli płacić za bilet
- 159 23
-
2024-06-18 14:37
(1)
komunikacja miejska w Gdańśku jest darmowa dla dzieci i młodzieży, niestety z PKM-kę trzeba płacić i mamy już rezultaty tej decyzji
- 5 7
-
2024-06-18 15:11
Tylko to skm a nie pkm
- 10 0
-
2024-06-18 15:17
Nioo ba. Teraz wszyscy są uśmiechnięci i coraz bardziej biedni ;P
Emeryci już dostali mocno po kieszeni, my wszyscy dalej płacimy krocie za paliwo, a za chwilę prąd i gaz mocno w górę by żyło się lepiej :] Dziękujemy :]
- 11 4
-
2024-06-18 15:34
Ale i tak jechali (2)
Powinni zapłacić chociaż 50 % ceny biletu. Z jakiej racji inni ktorzy jechali placą a oni za darmo
- 7 3
-
2024-06-18 17:43
Słabo myślisz. (1)
5000 zł. kary raczej, a nie 50%.
- 3 2
-
2024-06-18 19:42
Ty źle myślisz bo nie kumasz ironii.
- 3 2
-
2024-06-18 13:31
Brawo (24)
Zamiast pociągnąć hamulec bezpieczeństwa stoją nagrywają i czekają na tragedię ! Brawo!
- 245 77
-
2024-06-18 13:32
(2)
Jakby pociągnął to byłby tragedia
- 89 7
-
2024-06-18 14:59
(1)
Ale za to jaka cenna lekcja dla społeczeństwa!
- 10 4
-
2024-06-18 17:48
Uciekli by a nagrywający dostał by zarzut. Nagranie nie jest dowodem...
- 3 1
-
2024-06-18 13:33
(2)
W sumie jakby pociągnął za hamulec bezpieczeństwa, pojazd zatrzymałby się dosyć gwałtownie i dopiero wtedy mogłaby być tragedia.
- 61 5
-
2024-06-18 13:40
W Twojej głowie chyba (1)
- 3 29
-
2024-06-18 15:26
Spoko. Nie kazdy musi wiedziec jak wyglada awaryjne hamowanie skladu. Zaden wstyd.
- 15 0
-
2024-06-18 13:36
popieram, ja bym czekał...
- 12 1
-
2024-06-18 14:20
(1)
Wtedy z dużym prawdopodobieństwem by spadli.
- 22 1
-
2024-06-18 14:27
żadna strata
- 12 7
-
2024-06-18 15:58
(2)
Pociagajac za chamulec byś ich zabiła mądre to?
- 3 3
-
2024-06-18 16:18
(1)
Nie pociągając również by ich zabiła, wystarczy chwilka i po nich ;]
- 3 5
-
2024-06-20 08:06
Pociąg jechał po torze wahadłowym więc inny pociąg by nie zrobiłby krzywdy
- 0 0
-
2024-06-18 16:41
pomyśl (1)
Jakby włączyć hamulec bezpieczeństwa to te winogronka na pewno by odpadły, a i w wagonach wielu ludzi by się potłukło i połamało. Bardzo nieprzyjemne jest hamowanie awaryjne z zaskoczenia.
- 9 2
-
2024-06-18 17:44
Selekcja naturalna
- 3 1
-
2024-06-18 17:17
Hamulec?
Pociągnięcie za hamulec doprowadziłoby do tragedii
- 2 1
-
2024-06-18 17:27
A pomyślałeś
Że po zaciągnięciu hamulca awaryjnego następuje gwałtowne hamowanie i mocne szarpnięcie?
Właśnie to mogło przyczynić się do tego żeby spadli
Lepiej było poczekać aż pociąg dojedzie do kolejnej stacji 2-3 minuty aż pociąg łagodnie wyhamuje- 2 2
-
2024-06-18 19:35
xD
za pociągniecie hamulca bezpieczeństwa i zatrzymanie pociągu bez przyczyny jest mandat. Chłopaki by uciekli a pociągający dostałby mandat. No tak BRAWO!
- 3 1
-
2024-06-19 05:27
Gwałtowne hamowanie awaryjne mogło by spowodować, że te głupki wpadną pod pociąg lub się poturbują.
- 0 0
-
2024-06-19 07:56
To nie wyjście
Przy szarpnięciu po naciśnięciu hamulca dopiero byłoby nieszczęście.
- 0 0
-
2024-06-19 08:54
w przypadku awaryjnego mogloby dojsc do prawdziwej tragedii.
- 0 0
-
2024-06-19 09:28
Jakby pociągnęli hamulec to g*wniarze by spadli
- 0 0
-
2024-06-19 09:29
Brawo
Tak, lepiej pociągnąć za hamulec bezpieczeństwa żeby pociąg gwałtownie i niespodziewanie dla tych na zewnątrz zaczął hamować. Co się może stać najwyżej podczas tego gwałtownego hamowania by spadli.
- 0 0
-
2024-06-19 14:32
To była by, ich śmierć
Gdyby ktoś zaciągnął hamulec, to prawdopodobnie, szarpnięcie by ich z rzuciło z wagonu, spadli by na tory i pewnie się zabili
- 0 0
-
2024-06-20 08:04
"Brawo"
Gdyby użyli Hamulca Bezpieczeństwa to byłaby szansa na to że spadną i prawdopodobnie by wpadli pod koła pociągu
- 0 0
-
2024-06-18 13:31
Pffffe... (1)
Mogło mieć, ale nie miało. Niech się dzieciaki bawią, jak przeholują, to najwyżej zginą.
- 160 77
-
2024-06-18 18:04
że same zginą to pół biedy
gorzej gdy przy okazji przyczynią się do czyjegoś nieszczęścia...
- 4 0
-
2024-06-18 13:34
A Wy zamiast zaciągnąć hamulec awaryjny wolicie nagrywać. (10)
No bardzo zabawne...bardzo.
- 128 65
-
2024-06-18 13:37
bo topywno znajomi ich
- 5 5
-
2024-06-18 13:37
ja bym nagrywał jak wjeżdża na peron, może peron obciąłby im nogi :) (2)
- 11 6
-
2024-06-18 14:20
(1)
Stali na stopniach nie od strony peronu.
- 4 1
-
2024-06-20 22:00
Wrzeszcz
No, we Wrzeszczu raczej mieliby kłopot....
- 0 0
-
2024-06-18 13:44
(2)
Awaryjne hamowanie w takim przypadku tylko by pogorszyło sprawę.
- 25 3
-
2024-06-18 14:36
By był lepszy film
wieksza oglądalność
- 9 1
-
2024-06-18 14:47
Większy fejm.
Streaming, na żywo by ich koledzy i koleżanki zobaczyli.- 3 0
-
2024-06-18 15:31
kolejna ofiara bezstresowego wychowania się wypowiedziała, boisz się życia to się w piwnicy zamknij ale daj innym żyć normalnie
zamiast kibicować dzieciakom że się fajnie bawią miałby ktokolwiek im to psuć? i jeszcze opóźniać pociąg setkom ludzi przy okazji? nikomu chłopaki krzywdy nie robią, nic nie niszczą to pilnuj swojego nosa
- 2 5
-
2024-06-18 17:36
Zaciągną i jeszcze mandat dostanie za jakiś....zj....
- 1 0
-
2024-06-18 22:04
.
To by ich zbiło trochę rozumu a nie hamulec awaryjny
- 1 0
-
2024-06-18 13:37
(2)
Na głowie mają kamery sportowe, więc na bank prędzej czy później wrzucą nagranie do neta i będzie można spróbować ich namierzyć
- 154 11
-
2024-06-18 15:30
Podać nazwiska?
Chwalą się w necie tym że ktoś o nich napisał, wiadomo już kto to jest
- 6 0
-
2024-06-18 15:34
idź sobie ponamierzać morderców na drogach a nie tych porządnych chłopaków
dzieciaki nikomu krzywdy nie robią ani niczego nie niszczą, zajmij się własnym smutnym i bojaźliwym życiem, fajna zabawa chłopaki, jak byłem w waszym wieku też takie cuda odwalałem tylko żaden kapuś nie nagrywał bo jeszcze nie miał czym
- 6 10
-
2024-06-18 13:37
(5)
Ale co cię to interesuje to twoje życie? Czy ich
- 51 84
-
2024-06-18 15:11
(1)
A kto zapłaci za leczenie tych dzieci jak przyjdzie im spędzić kilka miesięcy w szpitalu ?
- 8 2
-
2024-06-19 12:14
kto zapłaci za ich leczenie? co za głupie pytanie!
a kto zapłaci za zwłoki do uczenia medyków anatomii, ptomorfy, sądówki?
a kto zapłaci za lotnicze wycieczki posłów?
koszt obsługi każdego wypadku drogowego jest znacznie wyższy a akceptujesz go
i nie jeździsz powolutku i ostroźnie- 1 0
-
2024-06-18 15:27
Interesuje sie kazdy ktoprzez takich pacanow nie dojechalby lub nie wrocil z pracy, szkoly etc.
- 9 1
-
2024-06-18 19:32
Interesuje
Chcesz jechać pociągiem w którym zginęło dwoje ludzi? No jasne co cię to interere;)
- 4 1
-
2024-06-19 02:26
Moje
Bo jak się rozsmasują pod pociągiem, to ja nie będę mogła przez kilka godzin skorzystać normalnie z SKM :)
- 1 0
-
2024-06-18 13:38
(1)
Coraz więcej przygłupów, masakra.
- 179 6
-
2024-06-18 15:35
tak, właśnie kolejny się przyznał
- 0 6
-
2024-06-18 13:39
. (8)
a Maszynista lusterek nie ma? od Niego bym zaczeła całe dochodzenie
- 54 136
-
2024-06-18 14:10
maszynista patrzy do przodu czy innych półgłówków nie ma
aha no i pokaż mi lusterka w jednostkach,
- 31 2
-
2024-06-18 14:13
Przyjedź kiedyś do miasta to zobaczysz jak wygląda SKM
- 35 1
-
2024-06-18 14:15
Oczywiście że ma lusterka, a jak byś chciała wyprzedzać inne kolejki i zmieniać pasy?
- 44 2
-
2024-06-18 14:21
Maszynista patrzy na część składu od strony peronu a oni wskoczyli na stopnie od drugiej strony.
- 13 1
-
2024-06-18 14:39
ona
masz lusterko ?
- 4 1
-
2024-06-18 15:47
.
Po sygnale odjazdu jakbyś nie wiedziała jest zakaz wsiadania i wysiadania. Zacznij od siebie i zapoznaniem się z przepisami jakie wokół ciebie obowiązują
- 6 0
-
2024-06-18 16:09
Głupie pytanie głupia odpowiedź.
Ma. I zamiast patrzeć się do przodu, wypatruje czy ktoś nie zawisł mu na drzwiach. Weź odetnij i ternet.
- 8 1
-
2024-06-20 00:37
Niewiedza
Maszynista ma obowiązek patrzeć co jest przed nim nie za nim. Lusterek używa tylko gdy stoi na stacji. Poza tym gdyby patrzał gdzieś do tyłu mógłby nie zauważyć jakiegoś wskaźnika i byłaby tragedia
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.