Hotel Holiday Inn na Wyspie Spichrzów tuż przed przyjęciem pierwszych gości
11016 wyświetleń 25 czerwca 2019 (259 opinii)Tuż przed otwarciem hotelu Holiday Inn City Centre na północnym cyplu Wyspy Spichrzów wewnątrz obiektu oraz w jego bezpośrednim otoczeniu trwają ostatnie przygotowania do przyjęcia gości. Niewątpliwym atutem obiektu jest bar na siódmym piętrze z którego rozciąga się panorama Gdańska.
Więcej na ten temat
Opinie (259) ponad 20 zablokowanych
-
2019-06-25 15:14
Powstaje pytanie ???? (3)
Czy jakby w środku zamku w Malborku albo na Wawelu postawili takie szkaradztwa to dalej byłyby to zabytki ? czy Gdańska starówka przedstawia jeszcze jakąś wartość historyczną i zabytkową czy już nie
- 39 17
-
2019-06-26 19:37
Nie przedstawia od 1945 kiedy to została zburzona przez Rosjan
- 0 0
-
2019-06-25 19:36
To Zamek czy Wawel był nad Motławà? (1)
- 0 5
-
2019-06-26 18:44
Twój "musk" tam wypłynął.
- 0 0
-
2019-06-25 14:30
Sam beton, zero zieleni:( (15)
- 162 86
-
2019-06-25 20:06
(2)
Plastikowa tandeta.
- 5 5
-
2019-06-26 00:45
Syf (1)
Podeszłyśmy z kumpelą z roku pod białą elewację projektu Droszcza ze studia Kwadrat i zastanawiałyśmy się czy to blacha w pionie czy styropian. Co by nie było jest to po prostu tandeta. Te różnorakie elewacje Deo Plazy nieporównywalnie lepsze
- 3 4
-
2019-06-26 19:32
Nie kompromituj własnej uczelni
- 0 1
-
2019-06-26 02:01
Ból d z apartamentowców po babci w falowcu w natarciu
- 2 6
-
2019-06-25 22:35
beton może być ok ale to
Białe wielkie budy zaprojektowane przez RKD i Kwadrat pasują do Wyspy zwanej Spichrzów jak świni siodło. Do Gdyni i do Niemiec z takimi budami.
- 8 4
-
2019-06-25 14:34
(6)
to miasto nie las
- 47 29
-
2019-06-25 14:57
(5)
I zalewane być musi, nieprawdaż?
- 18 19
-
2019-06-25 15:19
(3)
Na starówkach nie ma zieleni. Taka specyfika starych zabudowań, lub ich odtwarzanie jak w tym przypadku. Nigdzie na Świecie na starówkach nie rosną drzewa.
- 26 15
-
2019-06-25 20:15
To jedz do Warszawy
- 3 3
-
2019-06-25 17:40
Bezedura
To raz.
Dwa - rozumiem, że tam gdzie jest stara zabudowa czasem nie da się nic zmienić, ale tutaj, na Boga, to była kwestia projektu! Gdzie retencja, gdzie klimat- 12 13
-
2019-06-25 15:32
na foto nie ma starej zabudowy...
- 9 4
-
2019-06-25 15:49
nie zalewaj
- 3 7
-
2019-06-25 16:19
taa, przed wojną na WS była sama zieleń (2)
- 16 9
-
2019-06-25 16:53
(1)
Spichlerze i zieleń? Nie pij więcej.
- 10 4
-
2019-06-25 17:59
To był sarkazm
- 7 1
-
2019-06-25 14:46
Centrum miasta różni się od innych dzielnic (11)
W centrum miasta skupia się jego życie. Gdańsk jest policentryczny, mamy centrum handlowo-usługowe (Wrzeszcz), centrum biznesowe (Oliwa) oraz turystyczno-rozrywkowe (Główne Miasto).
Każde z tych miejsc ma swoją specyfikę, obecnie obszar Głównego Miasta nie jest wygodnym miejscem do mieszkania i raczej nigdy będzie, to nie jest jego rola. Jego zadaniem jest przyciągać turystów,l ze względu na wygląd, zabytki. Dlatego głosy, o tym, że teraz nie da się żyć są trochę nie trafione, od długiego bowiem już czasu Główne i Stare Miasto przechodzą transformacje, a ludzie przeprowadzają się do dzielnic o charakterze mieszkalnym. To naturalny proces.- 116 48
-
2019-06-26 19:13
Bravo Ty
Czyli, jeżeli ktoś mieszka w 3-pokoleniu na terenie GM to powinien zwijać manatki za Obwodnicę? Brawo, naprawdę odkrywcze, głębokie... Tylko dlaczego Miasto (gmina) tak natarczywie pozbywa się podwórek, kwartałów dzierżawiąc je mieszkańcom pod ostrzeżeniem, że robią nam dobrze, a jak nie to nie będzie służebności przechodu do śmietników? Naturalny proces? Studencie proponuję poczytać o podobnych problemach np. w Barcelonie. A na koniec pytanie za 100 pkt: ile pieniędzy ma miasto (gmina) np. w podatkach od "apartamentów" na wynajem i innych "hosteli", a ile w podatkach i innych daninach od mieszkańców. W końcu dzierżawa przerzuca koszty utrzymania na mieszkańców, którzy, jak to mawiał jeden z byłych wiceprezydentów Gdańska: "nie każdy tutaj musi mieszkać". Dodajmy do tego parkingi wielokubaturowe na terenie czynnym archeologicznie, osiadanie gruntów, i inne. Ale to dopiero za kilka lat będzie o tym głośno.
- 1 1
-
2019-06-26 14:45
Ty policentryczny student - (1)
nawciskali Ci banialuków a Ty zamiast myśleć powtarzasz. Gdańsk jest miastem o wyjątkowo klarownym rdzeniu kulturowym - a jako takie powinno być budowane w układzie satelitarnym, a nie policentrycznym, który jest rozkładaniem potencjału tego miasta.
- 2 2
-
2019-06-26 15:48
Widze, że kolega z zawodu dyrektor sie odewzwał
To może Motławę przenieść gdzieś za obwodnicę?
Wtedy będzie można powiększyć rdzeń kulturowy i Oliwę przenieś bliżej Śródmieścia, skupiając potencjał tego miasta. Biznesmeni mieliby bliżej do kultury, tzn. do nocnych klubów rozrywkowych, pozostając w dalszym ciągu w bezpośredniej bliskości z centrum handlowo-usługowym we Wrzeszczu :)- 3 1
-
2019-06-25 14:57
Do student (6)
No właśnie wygląd, to popatrz obiektywnie i napisz czy te ,,białe?" budynki tam pasują. Strasznie rażą w oczy tym kolorem nie mającym nic wspólnego ze starym miastem.
- 19 19
-
2019-06-25 15:15
De gustibus non est disputandum (3)
Komentarz nie dotyczy w zupełności estetyki budynków, tylko ich przeznaczenia i odnosi się do wyłącznie do zachodzących procesów urbanizacyjnych.
- 20 3
-
2019-06-25 15:41
Centrum "turystyczno-rozrywkowe" powiadasz. A ja się pytam dla kogo? (2)
Czyniąc to miejsce niemożliwym do zamieszkania czynisz z niego jedynie park dla turystów, którzy windują ceny poza zasięg mieszkańców.
Dlaczego odbierasz mieszkańcom prawo dostępu do ich własnego miasta?- 9 16
-
2019-06-25 18:42
Akurat wyspa spichrzów nie była zasadniczo wykorzystywana dla celów mieszkalnych. I chyba tam nie mieszkałoby się dobrze. Bez szkoły, sklepów przestrzeni i zieleni. Akurat ona pasuje do funkcji hotelowych.
- 11 2
-
2019-06-25 17:59
Właściwie Luna - Park Rozrywki
Koło młyńskie już jest...+ rozwydrzeni turyści. To jest sprzeczne z ideą miasta.
- 4 12
-
2019-06-25 18:40
Mi się tam podobają. Jakoś kształtem czy układem nawiązują do poprzedniej zabudowy, jednocześnie odzwierciedlając współczesne trendy. Czy mieli stare magazyny cegła w cegłę odbudowywać? Bez sensu by to było.
- 17 3
-
2019-06-25 15:14
Dla studenta wyznacznikiem piekna jest pewnie bezglutenowy ajfon więc nie wymagaj od niego jakiegokolwiek wyczucia estetyki;)
- 12 23
-
2019-06-25 16:17
Wg studenta, mieszkaniec GM to mieszkaniec drugiej kategorii
Ma płacić podatki jak pozostali, i nie oczekiwać w zamian niczego. Ciekawe jakie studia trzeba kończyć, żeby pisać takie głupoty...
- 11 13
-
2019-06-25 15:47
Opinia wyróżniona
Już jest pięknie, a będzie jeszcze piękniej (23)
Brawo Gdańsk. Jestem dumny, że Polska rozkwita, a Gdańsk w szczególności.
Malkontenci aaa sio, wam nikt, nigdy nie dogodzi- 86 80
-
2019-06-25 15:56
(20)
Zwłaszcza Wyspa Spichrzów jest piękna, koszmar zobacz przedwojenne Pocztówki jak to wszystko wyglądało i nie wypisuj głupot deweloperze
- 20 22
-
2019-06-25 16:44
(15)
Nie jestem deweloperem. Według mnie zabudowa Wyspy Spichrzów w większości (nie w całości niestety) jest zaprojektowana optymalnie pod względem funkcjonalnym jak i architektonicznym. Bezkrytyczne stawianie za wzór przedwojennej zabudowy, jest całkowitym nieporozumieniem. Nie wiem, czy zauważyłeś, ale mamy XXI wiek i zupełnie inne potrzeby i oczekiwania funkcjonalne wyspy. Wyspa Spichrzów ma ciągle tą samą powierzchnię, ale musi sprostać innym, niż 100 lat temu potrzebom, w szczególności potrzebom biznesowym, mieszkalnym i turystycznym. Cieszę się, że nie cofasz się jeszcze bardziej w przeszłość i nie proponujesz zabudowy wyspy współczesnymi spichlerzami tzn. elewatorami zbożowymi :)
- 20 8
-
2019-06-25 16:55
biznesy to ty sobie rób na swoim polu (6)
Miasto jest dla mieszkańców a nie dla biznesów i turystów !
- 6 16
-
2019-06-25 17:12
(3)
Widzę, że nawet na Twojej wsi jest dostęp do internetu, więc jest nadzieja, że wkrótce dotrze i do Ciebie informacja: miasto spełnia badzo dużo funkcji, nie tylko mieszkalną
- 10 4
-
2019-06-25 18:06
(2)
Ale ja od 30-lat mieszkam w Berlinie !
- 1 7
-
2019-06-25 19:21
i ... dokończ wątek (1)
- 1 2
-
2019-06-26 18:50
Ty pierwszy.
- 0 2
-
2019-06-25 18:17
biznesy i turyści zostawiają pieniądze w tym mieście (1)
- 5 6
-
2019-06-25 18:25
Ale nie dla mnie tylko dla kombinatorów i złodziei
- 8 7
-
2019-06-26 06:31
Beton stal i szkło (3)
Fajne stare miasto jak tak dalej pójdzie to za parę lat turystów tu nie zobaczymy
- 1 3
-
2019-06-26 06:51
tego w TVP1 nie powiedzą, ale (2)
turystów w Gdańsku z każdym rokiem jest więcej
- 3 1
-
2019-06-26 08:44
po co komu więcej turystów? miasto jest dla mieszkańców! (1)
- 2 3
-
2019-06-26 14:07
Wyprowadź się do takiego miasta, które spełni Twoje oczekiwania i nie marudź. Gdańsk spełnia moje oczekiwania w 100% i dlatego mieszkam tu i jestem z rozwoju tego miasta dumny
- 1 1
-
2019-06-25 18:22
(3)
A dlaczego w Warszawie, Poznaniu czy Wrocławiu starówki są 100% takie same jak przed wojną. Bo tam nie dominują deweloperzy i nie mieli Budynia za burmistrza
- 6 16
-
2019-06-25 18:59
(1)
W d byles i g widziales
- 7 4
-
2019-06-25 19:49
30 lat mieszkałem w Warszawie a obecnie od 25 lat w Berlinie buraku kaszubski
- 1 5
-
2019-06-25 19:09
Sugerujesz, że Warszawa, Poznań i Wrocław zatrzymały się w rozwoju?
Stanowisko burmistrza w Gdańsku ?- 3 1
-
2019-06-25 18:13
przed wojną to były zwykłe magazyny (3)
- 7 2
-
2019-06-25 18:21
(2)
Magazyn można przerobić na hotel bardzo prosto mamy takie przykłady na starym mieście, ważne żeby od zewnątrz wyglądał tak jak kiedyś. Poza tym budowle są dwa piętra wyższe niż stare spichrze.
- 3 8
-
2019-06-26 07:27
W prosty sposób, to przerobisz sobie spodnie, ... jak schudniesz
zdecydowanie trudniej przerobić, jak przytyjesz.
Budynki są wyższe, niż stare spichlerze, bo tak miało być i jest.- 1 1
-
2019-06-25 18:31
no to trzeba było kupić i przerobić wedle własnego pomysłu !
- 6 4
-
2019-06-25 18:27
kiedy będzie piękniej? na razie jest paskudnie
- 5 11
-
2019-06-25 17:43
Nie ma tragedii, ale mogło być lepiej
- 6 1
-
2019-06-25 17:38
A jednak Kozikowski (2)
Jego projekt jest najładniejszy, te 3 szaro- biało-stalowego koloru "spichrze" wyglądają co najmniej niestarannie...
- 11 7
-
2019-06-25 22:24
popieram (1)
ze wszystkich nowych budynków na Wyspie Spichrzów te zaprojektowane przez Kozikowskiego są najlepsze. Pozostałe czyli białe silosy zaprojektowane przez RKD I Kwadrat Droszcza to dramat. Poczekaljmy na nowe budynki zaprojektowane przez Mąkę z Warszawy. Jeszcze odszczekamy i przyznamy, że tak gnojone budynki Kozikowskiego dla Nowaka okażą się najlepsze. Poczekamy zobaczymy i pewnie przyznamy rację
- 3 0
-
2019-06-26 18:48
Być może masz rację z tym Kozikiem. Ale wszystkie, bez wyjątku, są przeskalowane i za wysokie! Kozikowe również.
- 0 1
-
2019-06-25 14:41
Kosikowski dezajn przestań !Litości dla Gdańska !!! (6)
- 105 22
-
2019-06-25 21:35
na koniec go osądzimy i do pudła za niszczenie wizualizacji Gdanska! (2)
- 4 3
-
2019-06-25 22:07
mów o sobie (1)
Do pudła to ty za hejt. A trojmiasto.pl nadal to toleruje
- 1 5
-
2019-06-26 18:40
Nie używaj wyrazów, których znaczenia nie rozumiesz!
- 1 0
-
2019-06-25 22:06
innej litości nam trzeba (1)
projekt Kozikowskiego nawiązujący wprost do dawnych spichlerzy to dzieło przy tragicznym przeskalowanym skrajnie smutnym zespołem silosów zaprojektowanych przez studio Kwadrat. To jest skandal i dramat.
- 6 3
-
2019-06-26 14:42
Dzieło? Wybaczy Pani.
- 0 1
-
2019-06-25 22:43
ad vocem
a może te projekty Studia Kwadrat z RKD są lepsze? Zdecydowanie są gorsze i bardziej tandetne od tych Kozikowskiego Trzeba przyznać to obiektywnie.
- 3 2
-
2019-06-26 14:37
"Nic mi się nie się podoba i wszystko jest do bani generalnie ?"
Myślę , że w ankiecie powinna się znaleźć i taka opcja, dla malkontentów :-)
- 4 2
-
2019-06-25 14:47
(12)
Strasznie oczy bolą od tych budynków, masakryczna kolorystyka. Osobiście nie dałbym tam nic budować, to miejsce robiło duże wrażenie z powojennymi zgliszczami. Wszędzie na świecie są takie miejsca przypominające tragizm wojny, ale w Gdańsku liczy się kasa dla deweloperski i zysk w kieszeni dla tych co takie pozwolenia wydają.
- 45 51
-
2019-06-26 06:34
Ruiny przypominały niegospoadrność, a nie tragizm wojny (2)
Wreszcie będzie, tak, jak być powinno już od dawna
- 3 0
-
2019-06-26 08:18
(1)
Nie do końca tak powinno być. Budynki są zbyt masywne i za wysokie. To miejsce jest eksponowane, więc potrzebuje lekkości i umiaru.
- 1 1
-
2019-06-26 14:23
Według mnie jest ok.
Każdy może mieć inny gust i swoje zdanie na ten temat. Cieszę się, że władza miasta przerwała niekończące się dyskusje i pozwoliła zabrać się za robotę. Wszystkim i tak nie sposób dogodzić. Ja z Gdańska jestem dumny, podobnie jak bardzo wielu mieszkańców i nie tylko mieszkańców tego miasta
- 1 0
-
2019-06-26 09:57
Powinni zostawić też ruiny ul. Długiej i Długiego Targu bo denerwują mnie ci turyści co wydają swoje euro zamiast siedzieć w domu. Żartowałem.
- 1 1
-
2019-06-25 15:24
(3)
Tragizm wojny masz w Muzeum pajacu. Miasto jest do zamieszkania.
- 16 3
-
2019-06-25 15:55
(1)
Bedziesz mieszkal w hotelu, pajacu?
- 2 9
-
2019-06-26 06:49
Będę gdy wyjadę na wypoczynek. Inni przyjeżdżają do nas. Zrozumiał pajacu?
- 1 0
-
2019-06-25 19:03
Ale żeś sobie ulżył!
- 1 1
-
2019-06-25 14:51
No ale co zrobić (2)
Jak ty byłbyś właścicielem i miał okazje zarobić duży pieniądz, to kierowałbyś się jakimiś pierdu-sentymentami? Wolne żarty, lać beton, a hajsy do kieszeni. Gdyby to ode mnie zależało i miałbym zarobić duże pieniądze to bym nawet Motławę betonem zalał, a żurawiem nakarmił tartaki i postawił tam kolejny motel. Potem wyprowadził bym się na Mazury i kupił sobie przystań.
- 6 6
-
2019-06-25 15:54
(1)
Na Mazury, czyli tam, skad pochodzisz, sloiku...
- 6 5
-
2019-06-25 16:52
Pudło, urodziłem się i mieszkam w Gdańsku
Ale jakby mi ktoś za to zapłacił odpowiednią cenę to też bym wyciął wszystkie parki w tym mieście i postawił wieżowce. Sugerowanie że większość nie postąpiłaby inaczej. Za 500tyś zł neptuna rozjechałbym buldożerem i postawił zjeżdżalnie. Liczę się tylko ja. Zresztą i tak znajdzie się część mieszkańców którzy by takie zmiany pochwalili. Maruderów zwyzywało by się od ciemnoty i takich co najchętniej mieszkaliby w drewnianych domkach. Wszyscy by szczekali, a ja już dawno bym siedział w prywatnej stacji kosmicznej i patrzył na was z góry jacy jesteście malutcy.
- 3 11
-
2019-06-25 14:51
Oczy to bolały od dzikich chaszczy i ruin w środku miasta.
- 19 4
-
2019-06-25 14:35
Szkaradztwo nie pasujące do tej części miasta. (13)
Za duże to i sztucznie wepchnięte w ramach manii wielkości.
A wszystkie apartamenty zaraz pójdą na najem krótkoterminowy. Gentryfikacja miasta będzie tylko postępować. Kolejny fragment miasta oddany turystom. Ważne, że developer zarobił.- 143 67
-
2019-06-25 15:21
(2)
Wyprowadź się na wiochę!
- 15 25
-
2019-06-25 18:28
(1)
Albo do Radomia ! Będziesz miał bliżej do ciepłych krajów..
- 7 6
-
2019-06-26 13:33
Pan pierwszy.
- 1 0
-
2019-06-26 05:59
A dlaczego ma pasować? (1)
Tutaj akurat nie miało sensu odbudowywanie wyspy do wyglądu, jaki miała przed wojna. To by było sztuczne, dziwne. Zresztą wiadomo, jakie tam były ruiny przez dziesięciolecia i większość osób z tym kojarzy wyspę, a nie jak wyglądała przed wojną. I właśnie fajnie, że widać w tych budynkach te pozostałości starych spichlerzy, mnie to przekonuje bo przypomina również historię tego miejsca, jaką były te ruiny.
- 4 5
-
2019-06-26 13:32
Dlatego należało postawić klocki lego?
- 1 2
-
2019-06-25 20:39
Szkaradztwo nie pasujące.... (1)
Szkaradztwo to było tam przez prawie 75 lat.
- 8 4
-
2019-06-26 08:24
I dlatego po 75 latach należało wybudować następne szkaradztwo?
- 5 1
-
2019-06-25 19:07
bubel (1)
Nie pasuje do reszty starego miasta,szlaki nic dobrego
- 10 5
-
2019-06-26 00:16
trudno zapzreczyć
białe blokowisko na cyplu i to od Żurawia to skandal. Dalej w stronę Długiego Targu i Zielonego Mostu jest dla mnie OK. Czuć, że to Wyspa Spichrzów a nie port w Szczecinie gdzie pełno białych magazynów
- 6 0
-
2019-06-25 18:12
Ta biała elewacja i kształt to nadaje się ale na obrzeża a nie w centrum (1)
Po taniości
- 12 13
-
2019-06-26 00:12
racja
te białe molochy to nieporozumienie. Tandeta i chyba megalomania projektantów z Kwadrat i RKD / UMB bo wyraźnie brak im wyczucia. Szkoda miejsca a tyle lat czekało. To Nowaka o niebo lepsze, a budynek przy Zielonym moście jest po prostu super
- 6 0
-
2019-06-25 22:40
Cóż za pycha, nos rozdętej wielkości
Ta Adamus to samochwała co w kącie stał, Do kąta z tą słabą projektantką wnętrz. Jak coś się nie podoba to wina inwestora Nowaka. Pycha i buta do sześcianu.
- 3 0
-
2019-06-25 22:30
paskudztwo
Proponuję i proszę głosujcie na nadanie Studiu Kwadrat pana Droszcza tytułu Makabryły za rok 2019. Zasługuje na to za ohydny biały silos na Wyspie Spichrzów. Zero wyczucia klimatu miejsca. Wstyd
- 11 0
-
2019-06-26 12:40
Wow!!!
"wyspa zewsząd otoczona jest wodą"
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.