Hasła podczas manifestacji poparcia dla Palestyny
3267 wyświetleń 22 października 2023 (779 opinii)Mieszkający w Trójmieście Palestynczycy, muzułmanie i ich sympatycy protestują przeciwko trudnej sytuacji mieszkańców Strefy Gazy w obliczu spodziewanej inwazja wojsk Izraela.
Więcej na ten temat
Opinie (779) ponad 50 zablokowanych
-
2023-10-22 20:33
Opinia wyróżniona
Ciekawe czy Palestyńczycy zdają sobie sprawę, że popierając terroryzm (38)
ugruntowują opinię o Arabach czy szerzej Muzułmanach, jako terrorystach...?
- 249 116
-
2023-10-23 21:43
Hamas to terroryzm, ale Izrael to diabeł, po prostu szatan
- 0 0
-
2023-10-23 14:54
Palestyna
Ciekawe czy zdajesz sobie sprawę że Izrael to tak naprawdę sztuczny twór o cechach okupacyjnych ? Tam nigdy nie było państwa Izrael tylko Palestyna, żydzi to w większości ludność napływowa , wypędzana z innych europejskich krajów takich jak Polska czy Niemcy .Nie popieram terroryzmu ale ja też broniłby swojego kraju . Bo druga wojna światowa była w głównej mierze przez żydów . Żydzi to taki naród bez ziemi jak cyganie .Bo jak bóg dawal ziemię to cyganie i żydzi spali i wszystko w tym temacie
- 2 3
-
2023-10-23 14:37
Palestyńczycy (lub Arabowie z tego terenu) byli apologetami Hitlera
- 1 0
-
2023-10-23 11:56
Nie zdajesz sobie sprawy, ale nikogo nie obchodzi, co i dlaczego ugruntowuje sie w umyslach ludzi takich jak Ty.
- 0 1
-
2023-10-23 08:29
No tak bo wypędzanie Palestyńczyków z ich ziem, zalewanie studni betonem, niszczenie żywności i upraw jest aktem miłosierdzia Żymian...
- 8 2
-
2023-10-23 08:13
(2)
Słowo "muzułmanie" pisze się z małej litery, politpoprawny nowoczesny "fajnopolaku" pewnie z zarostem na Hiszpana albo chazara.
- 6 1
-
2023-10-23 15:00
opowiedziałem ci skąd to się wzięło, ale nawet to skasowali
jak jeszcze nie zauważyłeś, że tu zmieniają nasze wypowiedzi, to jesteś tępy kołek
- 0 0
-
2023-10-23 11:24
Świetne!!!
- 0 1
-
2023-10-23 06:58
I tak to nic nie zmieni
Może lepiej niech spróbują manifestować u siebie, a nie wciągać w swoje sprawy inne kraje, podobnie jest z Ukraińcami.
- 9 5
-
2023-10-23 06:44
Wolna Palestyna (1)
Semici mają prawo do własnego kraju
- 9 3
-
2023-10-23 14:59
przepraszam czy Izrael rządzi na Zachodnim Brzegu lub w Strefie Gazy?
- 0 0
-
2023-10-23 05:42
Żydzi to faszyści od zarania dziejów
Z nikim się nie liczą tylko oni najważniejsi, a reszta narodowości to według ich mniemania bydło
- 26 8
-
2023-10-23 04:55
Niemcy polskich partyzantów też nazywali terrorystami. (1)
- 16 3
-
2023-10-23 10:28
to nie kwestia nazywania, ale stwierdzenia faktów
ktoś kto walczy w sposób uznany przez społeczność międzynarodową nie jest nazywany terrorystą
ktoś kto porywa samolot lub morduje sportowców, owszem jest- 4 1
-
2023-10-23 00:43
Protestujacy wspieraja mordercow i gwalcicieli z hamas. (3)
Dlaczego miasto nie zabronilo takiej islamistycznej nagonki. w Berlinie policja rozpedza takie grupy
- 27 20
-
2023-10-23 12:02
taaa rozpędza, chyba to niemiecką policję rozpedzają...
- 0 0
-
2023-10-23 09:49
Nie pisz bzdur jak nie byłeś
- 1 1
-
2023-10-23 08:59
Bo w Berlinie Niemcy już mordowali Żydów, kiedyś
- 5 1
-
2023-10-22 23:46
A jak Ci ktoś zajmie Twoja ziemię i będziesz o nią walczył (7)
To też ciebie mamy nazwać terrorystą?
- 25 16
-
2023-10-23 10:27
jesli będziesz mordował niemowlęta, to jak najbardziej
jesteś taki głu pi czy tylko udajesz?
Możesz sobie sprawdzić definicję terroryzmu na wiki albo w słowniku- 2 0
-
2023-10-23 08:37
czyli że dobrze że dzieciom głowy obcięli (1)
i wymordowali kilkaset bezbronnych osób na pustyni?
- 5 4
-
2023-10-23 08:58
W Izraelu jest tak, rządzi taki PiS a prowokacje robi PO
Żeby obalić rząd.
- 3 6
-
2023-10-23 06:48
(3)
Doedukuj się to może będziesz wiedział, że to nie ziemia Palestyńczyków i że Żydzi żyli tam dużo dłużej niż istnieje religia Islamu i Chrześcijaństwa. Zgodnie z Twoją logiką Niemcy mogliby nam w Gdańsku zabijać ludność cywilną w imię wolności i wyzwolenia Danzig.
- 12 18
-
2023-10-23 11:59
Zydzi byli tam przez okolo dwiescie lat blisko trzy tysiace lat temu.
I we wszystkich zrodlach znajdziesz informacje, ze te zydowskie chwilowe panstewka istnialy na terenie Palestyny.
- 1 2
-
2023-10-23 08:57
Za. PO pół Gdańska a raczej nieruchomości to już własność niemcow
Nie muszą zabijać wystarczy że płacą zdrajcom.
- 5 6
-
2023-10-23 07:20
Poczytaj Biblię, może znajdziesz tam kto był, i jest, okupantem ziemi 'Izraela'.
- 7 3
-
2023-10-22 22:24
Terroryzm państwowy Izraela co roku morduje kilka razy więcej cywili, niż Hamas (1)
W ostatnich 20 latach, terroryzm państwowy USA wymordował przynajmniej 1,5 miliona samych Irakijczyków, rozwalił Syrię i Libię, wraz z Arabią Saudyjską zamordował przeszło milion cywili w wojnie zastępczej przeciw Iranowi w Jemenie. Całkowicie sprowadził do parteru Afganistan.
- 39 32
-
2023-10-23 01:20
Czy Polska będzie drugą Palestyną? Już obce wojska okupują nasze terytorium!
- 6 21
-
2023-10-22 22:00
(1)
Polak,Ukrainiec i Żyd to bracia! :p
- 6 28
-
2023-10-23 01:18
Masz poczucie humoru xD
- 18 1
-
2023-10-22 20:39
możesz sobie minusować, ale opinia ma to gdzieś, tworzy się na podstawie faktów (7)
- 15 23
-
2023-10-23 01:18
Faktów medialnych - naiwni ludzie we wszystko uwierzą. (6)
- 17 9
-
2023-10-23 08:36
czyli choćby obcięcie dzieciom głów (5)
i wymordowanie kilkuset uczestników festiwalu przez bydło z hamasu to tylko fakty medialne? ruskie skolka platit?
- 15 14
-
2023-10-23 10:49
To akcja Izraela przeciwko swoim obywatelom
- 0 1
-
2023-10-23 10:46
polacy tez napadli na radiostacje w gliwicach (2)
- 5 2
-
2023-10-23 15:24
ruski trollu Polacy - to po pierwsze
po drugie nawet gdyby napadli (a jak wiemy to była prowokacja), to nie byłoby to uznawane za akt terroru
Gdyby jacyś Polacy napadli na niemiecką szkołę w Wolnym Mieście Gdańsku i poderżnęli gardła niemieckim dzieciom, to byłby akt terroru.
Nie spodziewam się byś zrozumiał różnicę...- 1 0
-
2023-10-23 13:52
Inne czasy. Zbyt dużo źródeł. Sam przywódca Hamasu potwierdził.
- 1 1
-
2023-10-23 08:47
tak media kreują twoją opinię która pasuje w założeniu planowanych działań ...nikt dzieciom głów nie obcinał ...za to 1,5 miliona dzieci i kobiet w strefie gazy nie ma co pić i jeść ... to jest ludobójstwo co robi Izrael - gorsze niż likwidacja getta w Warszawie ... Hitler chichocze w grobie że ofiary stały sie katami gorszymi niż jego ludzie
- 18 12
-
2023-10-22 20:18
Opinia wyróżniona
(26)
Było nie zaczynać LOL najpierw bombardują, mordują ludzi na festiwalu, porywają i masakrują całe wioski w tym dzieci. Palestyna się cieszy, wychwala Hamas. Izrael oddaje, ojej ojej biją nas, biedni palestycznycy. To tak jakby Ukraina oddała Rosji i wszyscy płakali, że biedne onuce płoną... Ktoś napisał, że od VI wieku to ziemie Palestyny. Sprawdź
Było nie zaczynać LOL najpierw bombardują, mordują ludzi na festiwalu, porywają i masakrują całe wioski w tym dzieci. Palestyna się cieszy, wychwala Hamas. Izrael oddaje, ojej ojej biją nas, biedni palestycznycy. To tak jakby Ukraina oddała Rosji i wszyscy płakali, że biedne onuce płoną... Ktoś napisał, że od VI wieku to ziemie Palestyny. Sprawdź sobie co było wcześniej:) + to argument z du** to tak jakbyśmy my chcieli zająć Litwę albo Ukrainę bo X lat temu to były nasze ziemie Nie są i Izrael ma prawo się bronić. To że Hamas używa cywili jako ludzkiej tarczy to inna sprawa ale jakoś władzą Palestyny to nie przeszkadza...
- 251 111
-
2023-10-26 13:40
jakie najpierw? Izrael okupuje ich ziemie, morduje, torturuje, strzela do kobiet i dzieci a potem płacz, że odwet jest tak samo krwawy, kto sieje wiatr - burzę będzie zbierał
- 0 0
-
2023-10-26 10:23
Ty sobie doczytaj kto zaczał
- 0 0
-
2023-10-23 11:08
No co bylo wczesniej i kiedy?
Dwa wieki blisko trzy tysiace lat temu, tyle istnialo na tych terenach zydowskie panstwo. I z tych nedznych dwoch wiekow wywodzone dzisiaj jest jakies rzekome prawo do zasiedlania tych ziem. Toz to jest kpina, ze az zal ja komentowac.
- 3 1
-
2023-10-23 10:16
(2)
a wiesz ty durny goopku że prześladowanie ludności palestyńskiej trwa od 1948r? Że w tzw międzyczasie żołdactwo izraelskie wiele razy mordowało bombardowało i maltretowało ludność zachodniego brzegu jordanu?To tak jak byś miał pretensje że bita żona w końcu odda oprawcy wsadzając mu z ukrycia sztylet w plecy
- 4 3
-
2023-10-23 15:28
wcześniej Arabowie mordowali Żydów na tych terenach - taka prawda (1)
i co teraz propagandysto?
- 1 3
-
2023-10-26 13:41
jacy Arabowie i kogo mordowali? tam był mandat brytyjski
- 0 0
-
2023-10-23 08:59
"władzą" ?! ułomny jesteś?
- 5 0
-
2023-10-23 08:45
Zgadzam się
Było nie zaczynać.
Najpierw kupować, potem kupować pod groźbą rozstrzelania, a potem zająć zbrojnie.
Kogo to obchodzi, że żydki nienawidzą wszystkich innych ludzi, ba nawet nie mają innych za ludzi tylko za psy (tak mówi pismo).
Zaczęli wojnę i rozbiór Palestyny, tak samo jak zaczęli to robić na początku XX w. w Europie. Tam sięByło nie zaczynać.
Najpierw kupować, potem kupować pod groźbą rozstrzelania, a potem zająć zbrojnie.
Kogo to obchodzi, że żydki nienawidzą wszystkich innych ludzi, ba nawet nie mają innych za ludzi tylko za psy (tak mówi pismo).
Zaczęli wojnę i rozbiór Palestyny, tak samo jak zaczęli to robić na początku XX w. w Europie. Tam się udało tylko połowicznie bo ich ktoś zatrzymał.
Jak Polska zniknęła z map Europy i walczyła zbrojnie to nas też byliśmy dla "elit" terrorystami, nawet taki jeden w śmiesznej czapeczce klątwę na nas rzucił (no i chyba nadal działa), a taki drugi od kremówek tej klątwy nie cofnął (może był zbyt zajęty chowaniem ped.... po kątach ?).
Ta wojna jest na rękę pejsom. Wygrają w cuglach z pomocą zachodu i przejmą resztę ziem, a jak ktoś im to wypomni to "uuuuu antysemityzm".- 8 3
-
2023-10-23 08:43
Nie bronie Izraela bo sami mają sporo za uszami, ale 100% racji w tym co napisałeś.
- 2 3
-
2023-10-23 08:00
Zdajesz sobie sprawę , kto jest nieproszonym "gościem", a kto u siebie? (1)
- 7 1
-
2023-10-23 08:46
Idąc tym sposobem to onuce są nieproszonym gościem tak gdzieś na 90% terytorium Rosji (sprawdź obszar ich ziem 500 lat temu). O Polskim Wilnie Lwowie Brześciu Mińsku Smoleńsku Kamieńcu Podolskim nie będę pisać. Tylko my jakoś potrafimy zrozumieć że mieszka tam teraz ktoś inny, nawet jak to nasza kolebka i ziemię które kochamy. Jak Lwów.
- 3 5
-
2023-10-23 07:22
Izraelskie trolle. O nich ostrzegał ekspert od bliskiego Wschodu który był w historii realnej. Nie dajcie się nabrać na te komentarze. Słuchajcie polskich ekspertów
- 2 12
-
2023-10-23 07:19
Władzom!
Władzom, karrrrwa, władzOM a nie władzą!!!!!
- 9 0
-
2023-10-23 05:49
Ilu tutaj semitofilow w tej Polsce
Aj waj interes Żydowski ponad wszelkie narody goje
- 4 15
-
2023-10-23 01:22
Byłeś tam i widziałeś na własne oczy? Jeśli tego nie doświadczyłeś, to kłamiesz! (3)
- 2 18
-
2023-10-23 10:56
W Sosnowcu też nie byłem i nie widziałem na własne oczy, ale wierzę że istnieje
- 3 2
-
2023-10-23 01:47
ataku na wtc też nie widziałem (1)
tym bardziej II wojny światowej, ale nie twierdzę, ze nie miały miejsca...
- 29 2
-
2023-10-23 08:54
Za jakiś czas okaże się że druga wojna światowa to był atak nazistów na zydow
- 3 1
-
2023-10-22 22:17
Mo sze, sprawdź sobie, "co było wcześniej". Miasta Aszkelon i Aszdod nigdy nie były wasze, ydowskie. Nigdy, nawet ponad 2000 (7)
lat temu. Były filistyńskie (w pewnym okresie zajęte czasowo przez Asyrię). A w 1948 zbrojnie wypędziliście stamtąd Palestyńczyków.
- 27 36
-
2023-10-23 15:26
ty jesteś pier... czy poje...?
Co ma piernik do wiatraka?
Mowa o tym co działo się w tym miesiącu, kto co zrobił i jaka jest reakcja.
Ale dla ciebie widać terroryzm to naczelna ideologia
Kompletne zezwierzęcenie...- 0 2
-
2023-10-23 00:41
Kogo to obchodzi co bylo czyje 100lat temu (5)
- 19 18
-
2023-10-23 05:51
Kogo obchodzi gdzie lądowało plemie dawidowe 80 lat temu (4)
- 18 8
-
2023-10-23 06:30
i kto i czemu ich tam umiescił (3)
ale to nie wolno mówić bo antysemityzm
- 16 2
-
2023-10-23 08:38
czyli mieli podstawy do obcinania głów dzieciom (2)
i mordowania bezbronnych ludzi? dobrze zrobili według ciebie?
- 9 5
-
2023-10-23 12:29
Nigdzie nie napisal, ze dobrze, ciasny rozumku.
Za to nie wypada sie dziwic, bo to w tej wlasnie czesci swiata powstala i panuje zasada oko za oko.
- 2 0
-
2023-10-23 08:53
Tak piszą Żydzi, nie wiadomo czy to prawda
- 4 9
-
2023-10-22 21:19
Opinia wyróżniona
Palestyna to nie Hamas (38)
Hamas został wybrany w wyborach w 2006 roku, ale dziś 44% ludności Palestyny jest nieletnia, nie głosowa, nie wybierała Hamasu, albo kogokolwiek innego. To absolutnie niewinne dzieci, zakładnicy tak Hamasu, jak i przede wszystkim Izraela - większość z nich, to potomkowie Palestyńczyków wygnanych z obecnego Państwa Izrael do Getta Gazy.
Poza tym, w Palestynie żyje jakieś 30 tysięcy chrześcijan. Ich też, Izrael morduje, a trudno ich posądzić o afiliacje islamistyczne.- 148 106
-
2023-11-03 20:20
Hamas zostal wybrany w glosowaniu!
W 2006r. sami ich wybrali. To nie sa ludzie z czapy...
- 0 0
-
2023-10-23 15:15
Palestyna to Hamas i nie kłam z łaski swojej - zostali wybrani przez Palestyńczyków (1)
ja wiem, że niektórzy też twierdzą, ze Rosja to nie Putin, ale to dokładnie działa w ten sam sposób - Rosjanie wybrali Putina, popierają go i sa zadowoleni z wojny w Ukrainie.
Tak samo Palestyńczycy sa zadowoleni z metod jakie stosuje Hamas, czyli popierają terroryzm
Tak prawda, niezależnie od tego czy twoi klakierzy będą mnie minusować, a ciebie plusować- 2 2
-
2023-10-23 15:37
Polska jest zadowolona z zamordowania 0,5 mln ukrainskich
Poborowych. Żydzi sa zadowoleni z mordowania cywili w Gazie, Ukraina jest zadowolona z mordow Azowa i neoBandery
- 0 3
-
2023-10-23 11:33
Palestyńczycy, jeśli ich tak nazywać, mają długą tradycję terrorystyczną (1)
w tym mordowania lokalnych Żydów sprzed czasów powstania państwa Izrael
I dodatkowo byli sojusznikami Hitlera- 2 3
-
2023-10-23 13:54
taka prawda, minusuj
- 0 1
-
2023-10-23 06:52
Izrael nie morduje cywilów tylko Hamas wystawia ludzkie tarcze, które mają potem wywołać u takich propagandystów jak Ty reakcję jakiegoś sztucznego symetryzmu.
- 7 14
-
2023-10-23 06:36
Trzeba dodać (8)
że Hamas krwawo wymordował opozycję, by rządzić w 100%.
Do tego często rakiety Hamasu nie dolatują do granicy Gazy i spadają na Palestyńczyków.
I tak, pewnie są Palestyńczycy, którzy popierają Hamas, bo wybory jakoś wygrali, ale większość jest między młotem a kowadłem.
Wojna to największe zło jakie jest.
A co do samejże Hamas krwawo wymordował opozycję, by rządzić w 100%.
Do tego często rakiety Hamasu nie dolatują do granicy Gazy i spadają na Palestyńczyków.
I tak, pewnie są Palestyńczycy, którzy popierają Hamas, bo wybory jakoś wygrali, ale większość jest między młotem a kowadłem.
Wojna to największe zło jakie jest.
A co do samej Palestyny, też nie chciałbym ich u siebie, do dzisiaj potrafią kogoś ukamienować.
Tych drugich, okupantów, też nie chciałbym u siebie ;), ale są wszędzie...- 12 2
-
2023-10-23 08:48
(1)
Trzeba dodać że rządzi Fatach a Hamas to samozwańcy
- 0 0
-
2023-10-23 10:41
Skorumpowane Fatach rzadzi na Zachodnim Brzegu
- 1 0
-
2023-10-23 07:57
Hamas został stworzony przez Izrael (5)
I jest też współfinansowany przez Izrael i nie wątpliwie się ucieszyli z tego co się wydarzyło, bo rząd Izraela miał ostatnio bardzo złe notowania wśród swoich obywateli. Dyrektor Mosadu kilka tygodni wcześniej wspominał, że się coś wydarzy coś dramatycznego, więc na pewno wiedzieli, że będzie taka akcja.
- 8 8
-
2023-10-23 10:59
USA miały Bin Ladena a Izrael ma Hamas
W jednym i drugim przypadku wróg wymyslony opłacany i niby atakowany
- 0 0
-
2023-10-23 10:35
pajacu nie został stworzony, ale był na początku wspierany, bo był przeciwwagą dla gorszego z punktu widzenia Izraela (1)
rzeczywistość jest o wiele bardziej skomplikowana, niż twój móżdżek może to pojąc
to ze USA wspierała Talibów w Afganistanie, nie znaczy, ze potem z nimi nie walczyła, to że Rosja walczyła z Talibami, nie znaczy że potem ich nie wspierała
i tak można pisać bez końca
Palestyńczycy (Arabowie z Palestyny)rzeczywistość jest o wiele bardziej skomplikowana, niż twój móżdżek może to pojąc
to ze USA wspierała Talibów w Afganistanie, nie znaczy, ze potem z nimi nie walczyła, to że Rosja walczyła z Talibami, nie znaczy że potem ich nie wspierała
i tak można pisać bez końca
Palestyńczycy (Arabowie z Palestyny) jeździli do Hitlera i to chyba nawet oni zasugerowali ostateczne rozwiązanie, a przeciez wtedy jeszcze ani państwa Izrael nie było, ani nie było istotnego problemu na linii Arabowie i lokalni Żydzi- 2 1
-
2023-10-23 15:35
Rosja poparła wejście USA do Afganistanu w 2001
- 0 0
-
2023-10-23 09:06
Dziwi fakt (1)
że obrona (żelazna kopuła) nie zadziałała a teraz działa bez zarzutu, co pokazują liczne filmiki w mediach.
- 4 0
-
2023-10-23 17:38
Pokaż mi system zdolny zestrzelić kilka tysięcy rakiet wystrzelonych w krótkim czasie. Nie ma szans.
- 1 2
-
2023-10-23 06:36
Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. Niech naród palestyński oczyści się z bandytów- islamistów, a potem oczekuje wsparcia !
- 7 8
-
2023-10-23 01:27
Mieli ponad 24h na opuszczenie strefy (1)
A teraz aj waj :)
- 7 11
-
2023-10-23 10:58
Żydzi mają już 75 lat żeby się wyniesc
- 5 1
-
2023-10-22 22:23
A naziści to nie byli Niemcy (2)
- 14 3
-
2023-10-22 22:32
wielu żydowskich intelektualistów i zwykłych ludzi, wiele organizacji religijnych, w tym kilka odłamów Chasydów (1)
nie popiera syjonizmu, wręcz nie uznaje Izraela. Izraela nie uznawał, ostatni przywódca Powstania w Getcie Warszawskim - Marek Edelman
- 15 11
-
2023-10-23 07:31
dobry troll z cieibe, do 15.10 jechales na pis teraz masz juz nową ofiarę. pamietaj!!!! im szybciej zaczniesz leczenie tym większa szansa na wyleczenie!.
- 3 8
-
2023-10-22 21:42
Racja hamas to albo eskimosi albo aborygeni?! (16)
Tę 44% dzieci to miłujące pokój i demokrację osoby od dziecka uczone empatii i tolerancji dla światà a terror zamachy, porwania itd robią kosmici. Poza tym oni wszyscy bez wyjątku chcą zająć cały Izeael a żydzi powinni wtedy udać się na Marsa!?
- 34 26
-
2023-10-22 22:20
Palestyńczycy żyją w obozie koncentracyjnym, KL Gaza, do którego zostali zepchnięci przez Izrael i USA (13)
Konzentrationslager Gaza na świeżym powietrzu. Panują tam warunki gorsze niż w zoo, m.in.:
- Przeludnienie (na obszarze wielkości Gdańska, żyje 5 razy więcej ludzi)
- Brak dostępu do morza i jego zasobów
- Niemal pełna kontrola mediów, wody, prądu, internetu przez Izrael
- Praktyczny brak możliwości przekroczenia płotu, w tęKonzentrationslager Gaza na świeżym powietrzu. Panują tam warunki gorsze niż w zoo, m.in.:
- Przeludnienie (na obszarze wielkości Gdańska, żyje 5 razy więcej ludzi)
- Brak dostępu do morza i jego zasobów
- Niemal pełna kontrola mediów, wody, prądu, internetu przez Izrael
- Praktyczny brak możliwości przekroczenia płotu, w tę czy w drugą stronę
- Cykliczne ostrzały z powietrza przez Żydów, infrastruktury cywilnej (coroczne)
Równocześnie:
- 75% mieszkańców Gazy, w definicji ONZ, to uchodźcy i ich potomkowie (z terenów Izraela)
- 40% z nich jest bezrobotna
- i skazana właściwie na przymieranie głodem (Izrael kontroluje przepływ pomocy humanitarnej, wyliczając racje kilka procent powyżej poziomu głodu - w kilokaloriach)
- lub śmierć z odwodnienia - Palestyńczyk z Gazy otrzymuje jedynie 1/3 wody jaką otrzymuje Palestyńczyk.
Nie ma za co.
Nie ma jak zamknąć ludzi w Zoo i nazwać ich zwierzętami. Co do Aborygenów to racja - zarówno Palestyńczycy jak i Aborygeni to rdzenna ludność na swoich terenach. Zupełnie odwrotnie niż Anglosasi w Australii czy Żydzi w Palestynie.
ps. Co do zajęcia Izraela, to bzdury, wystarczy żeby wreszcie Izrael ugiął się i zezwolił na powstanie samodzielnej Palestyny w granicach z 1967 roku, zrolował swoje nielegalne osiedla i wyprowadził kolonistów, którzy emigrują tam głównie... z USA.- 45 17
-
2023-10-23 06:54
(2)
Zapomniałeś jeszcze napisać o atakach rakietowych Hamasu bo chyba z 10% rakiety wystrzeliwanych z Gazy na Izreal spada na Gazę (tak jak ostatni atak na szpital).
- 10 6
-
2023-10-23 10:38
Chodzi ci o zamordowanie przez Izrael 700 cywilow w szpitalu? (1)
Hamas ma tylko chałupnicza pirotechnikę, Izrael sterowane bomby USA
- 4 4
-
2023-10-23 13:32
Przecież już są nagrania, że na ten słynny szpital spadła niesprawna rakieta Hamasu i nie do końca na szpital tylko na parking obok szpitala i też nie do końca jest 700 ofiar tylko trzy zniszczone samochody.
- 4 1
-
2023-10-22 22:26
Dlaczego Izrael miałby się zgadzać na utworzenie takiego państwa (9)
Nikt nie chciałby mieć takiego sąsiada, ani enklawy. Egipt też nie.
Z terrorystami nie ma żartów. Teraz są napięcia ale to pikuś przy tym co by się działo gdyby Palestyńczycy rozwinęli skrzydla- 23 26
-
2023-10-23 11:14
Ludobojcy sami rzeczyiwscie nigdy tego nie zrobia. Swiat musi ich zmusic.
- 1 0
-
2023-10-23 10:55
Egipt Izrael kupił, dlatego takie stanowisko mają
- 0 0
-
2023-10-22 22:40
Egipt uszczelnił granice z Gaza żeby żaden do nich nie przeszedł (1)
- 17 2
-
2023-10-22 22:45
Dlaczego nie wpuści ich Izrael? To są uchodźcy z Izraela
Żeby nie było - Egipt to największy sojusznik w regionie USA (po Izraelu). Corocznie, otrzymują ze Stanów 2 mld zielonych w bezzwrotnej pomocy. Egipt ma przy tym, największą liczbę więźniów politycznych na świecie.
- 8 5
-
2023-10-22 22:30
Izrael jest niebezpieczną kolonią - państwem rakiem, który pożarł autochtonów (4)
i głównym terrorystą nie tylko u siebie, ale w całym regionie (do spółki z USA). Nie ma nic z przesady, że Izrael w stosunku do Palestyńczyków zachowuje się jak III Rzesza w stosunku do Polaków, choć moim zdaniem wiele gorzej. Zachowuje się jak III Rzesza w stosunku do Żydów.
Z jednym masz racje - powinno powstać jedno państwo,i głównym terrorystą nie tylko u siebie, ale w całym regionie (do spółki z USA). Nie ma nic z przesady, że Izrael w stosunku do Palestyńczyków zachowuje się jak III Rzesza w stosunku do Polaków, choć moim zdaniem wiele gorzej. Zachowuje się jak III Rzesza w stosunku do Żydów.
Z jednym masz racje - powinno powstać jedno państwo, dwuetniczne i pluralistyczne na obszarze całego dzisiejszego Izraela. Niestety, nie ma na to szans, jest to mrzonką. Trzeba wrócić do roku 67 i ówczesnych granic, jako punktu wyjścia do podziału terytoriów.- 27 24
-
2023-10-23 02:10
Gdyby nie USA to byłbyś już mięsem armatnim na ruskim froncie (3)
- 15 16
-
2023-10-23 11:15
Odwrotnie. Tylko USA moze nam ten front zorganizowac. (1)
- 2 0
-
2023-10-23 19:04
Ta, bo Rosja uznaje niepodległość Polski
- 0 0
-
2023-10-23 10:28
naprawdę id..to wierzyusz w te bajki? Póki co jesteśm,y wspólnikami tych bandytów w terrorystycznych napadach na suwerenne pańswtwa
- 3 1
-
2023-10-22 21:54
Dziwisz się ? (1)
Izrael wywalił ich z ich domu ,zabrał ziemię co mają teraz patrzeć przez mur jak ich domy są niszczone i budowane są osiedla ?
- 35 14
-
2023-10-23 06:53
Przecież od 2005 r. nie osadników w wokół Gazy i Izrael wycofał stamtąd osadników.
- 6 10
Wszystkie opinie
-
2023-10-22 15:24
(4)
Manifesracja Hamasu? Kto na to pozwolil?
- 57 21
-
2023-10-22 15:35
sam jesteś hamas (3)
- 3 12
-
2023-10-22 15:40
(2)
a ty humus
- 7 0
-
2023-10-22 15:44
a ty falafel (1)
- 1 0
-
2023-10-22 16:23
a Palestynianie zaraz beda humusem
- 2 0
-
2023-10-22 16:03
A gdzie jest marsz przeciwko agresji Palestyny (36)
i jej ofiarom?
Do sprawy trzeba podejść sprawiedliwie.- 113 79
-
2023-10-22 16:07
(21)
"Agresji Palestyny" - hahaha.
- 27 30
-
2023-10-22 16:08
Pięć tysięcy rakiet (8)
Wymordowanie uczestników festiwalu pokoju. Akt miłosierdzia, prawda?
- 40 22
-
2023-10-22 17:15
Ty patrzysz tylko na jedno oko?
Kto zaatakował drugi kraj?
Marsjanie?- 6 13
-
2023-10-22 17:22
To nie Palestyńczycy to zrobili (2)
Tylko heabolach
- 3 17
-
2023-10-22 18:33
"Cov. Id. 19 ... 84"
To NIE Niemcy ... to "naziści".
- 9 1
-
2023-10-23 08:45
zle przeczytałeś
hamas miałes naoisać a nie hezbollah
- 0 0
-
2023-10-22 18:29
Okupacja palestyny przez izrael . Jezeli popierasz izrael popierasz rosje jako okupanta !!! (1)
Mordowanie palestynczykow wysiedlanie ich pod nowe osiedla zydiwskie to jest żart że to świat toleruje....
- 13 13
-
2023-10-23 08:50
Nie można okupować Państwa które nie istnieje. Palestyny nigdy nie było. To nie jak naród polski który miał kraj i go "rozebrano" czy Irlandia którą okupowano. Były propozycję by zachodni brzeg dać Jordanii, dziś oni czuliby się Jordańczykami.
- 1 2
-
2023-10-22 18:39
zakrec sie na krrzesle do roku 44'. Palestyna to byl doslownie kraj miodem i mlekiem plynacy.
- 3 5
-
2023-10-23 09:02
I ty chcesz żebyśmy uwierzyli że to co opisałeś nie było za zgodą Żydów?
Zabijali dzieci Palestynskie jak na 20 metrów do granicy się zblizali , a teraz na paralotniach pozwolili im wlecieć bez zgody Żydów? Weź...
- 2 0
-
2023-10-22 16:21
Mistrzu, a kto zaatakował Izrael parę dni temu? (5)
I kto się na całym świecie cieszył jak to "Żydzi oberwali"
Teraz gdy ci sami Żydzi ruszyli do kontrataku, nagle marsze "w obronie biednych Palestyńczyków"
No sorry ...- 28 20
-
2023-10-22 17:03
Jak to było? "Wasze ulice, nasze kamienice". Pomaszerujcie i marsz z Długiej
- 6 7
-
2023-10-22 18:17
dla mnie ci wspierający Palestynę przy takiej okazji, to zwykli terroryści
jak wielu takich co dołączało do ISIS
- 13 13
-
2023-10-22 18:18
Kto od podnad 50 lat okupuje część pakestyny mistrzu???!!! (2)
Izrael okupuje część ziem palestyny. Usa i Europa zamieszały tam i pozwoli się osiedlić na terenie części palestyny ... tak jak by ktosvpozwolil by biedni Ukraińcy osiedlili się w województwie mazowieckim i wygnali Polaków. Mieli tam swój kraj język gospodarkę armię...
- 15 11
-
2023-10-23 07:43
Przecież nigdy nie było czegoś takiego jak Palestyna więc skąd pomysł o okupacji?
- 0 1
-
2023-10-23 08:48
zachodnia Polska przed wojną to były niemcy
a to co teraz na białorusi litwie i ukranie było Polską. I co?
- 0 0
-
2023-10-22 19:39
Spałeś misiu? To Palestyna zaatakowała Izrael (2)
Gdzie was sieją?
- 10 8
-
2023-10-22 22:25
To prowokacja Izraela
Zawsze tak robiliście Zydki
- 1 2
-
2023-10-23 12:50
Palestyna nie istnieje, ba, zdaniem twoich kamratow nigdy nie istniala, ale zaatakowala Izrael.
- 0 0
-
2023-10-22 19:47
Super żart obcinanie głowy dzieciom żydowskim jest ok. rozumiem! (2)
Dlaczego palestyńskie dzieci w szkołach i przedszkolach uczą niebawiści do Żydów i rozbierania ak47? Dziwne żydzi tego nigdy i nigdzie nie robią w edukacji dzieci! Terrorystów można aĺbo zabić albo czekać aż po zabiciu twoich dzieci zabiją rodziców, dziadków itd. Izrael demokracja jedyna w tym morzu muzułmańskiej antydemokratyczne dziczy popieram i życzę zabicia żydom jak największej ilości palestyńskie bandytów bo oni potem przyjeżdżają do Europy i zabijają nas katolików hurtem jak to miało miejsce we Francji
- 9 6
-
2023-10-23 09:05
W Izraelu dzieci do dziś boją się jeździć do Polski
Tak ich straszycie Polakami że mogą ich tu zabić... A w Berlinie zabijają ale kasę dostaliście od Niemców i uczycie dzieci ze tam jest bezpiecznie.
- 1 0
-
2023-10-23 09:06
Nie zabili katolików we Francji a Żydów kpiacych z Mahometa.
Nie kłam
- 1 0
-
2023-10-22 16:33
(6)
Koteczku, tam bilans od lat jest taki, że za jednego zabitego Izraelczyka zabijają 20 Palestynczyków. Podobny styl mieli naziści w okupowanej Polsce. Poza tym Izrael właśnie jest okupantem a cała historia nie zaczęła się od ataku Hamasu (którego nikt normalny nie popiera).
- 25 13
-
2023-10-22 21:56
Nieuku hamas wszystkie swoje siły umieszcza wśród cywilów!
Hamas palestyński( nie eskimoski) Swoje wyrzutnie rakiet dowództwa umieszcza wśród meczetów szkół i szpitali dlatego zawsze będzie więcej zabitych palestyńczyków bo nikczemnie cywili używa się jako żywych tarcz! tak jak Niemcy w Powstaniu Warszawskim!
- 5 3
-
2023-10-22 22:52
W okupowanej Polsce zabijano nawet 100 Polaków za 1 Niemca. Nazistów wtedy jeszcze nie wymyślono.
- 2 0
-
2023-10-22 23:42
20 to za mało. Powinni tępić z korzeniami po 1000 za 1 (1)
- 1 2
-
2023-10-23 09:07
Albo odwrotnie
- 1 1
-
2023-10-23 07:39
(1)
To dlaczego w strefie Gazy przez kilkanaście ostatnich lat liczba ludności się tak drastycznie zwiększyła? Poza tym Izrael nie jest okupantem bo Żydzi żyli na tych terenach dłużej niż Muzułmanie i przez cały czas żyli tam obok siebie.
- 1 4
-
2023-10-23 09:08
Dlatego że sami Żydzi uciekają z Izraela a raczej chcieli ale nie mogą
Samoloty są zawracane do Izraela.
- 0 0
-
2023-10-22 17:07
Codziennie.. w mediach..
Od rana do nocy..
- 1 2
-
2023-10-22 18:14
To zydzi okupuja palestyne (1)
Warto poczytać jak powstało państwo zydiwskie... Izrael okupuje część palestyny jak Rosjanie Ukrainę i niegdyś niemcy Polskę... 3mam kciuku za palestyne by wyparła okupanta że swoich ziem...
- 10 10
-
2023-10-23 07:43
To poczytaj wpierw czy państwo Palestyna kiedykolwiek istniało a dopiero potem komentuj Izrael.
- 2 3
-
2023-10-22 22:51
Wyznacz sobie trasę i maszeruj - będziesz miał marsz :)
- 0 0
-
2023-10-22 23:49
A robiłeś marsz ku czci ofiar Rosyjskich którzy zginęli z rok Ukraińców ? Weź ...
- 0 1
-
2023-10-23 02:54
Danziger - plasyelinowcy trzymaja twojeo ziomka Dancygera. Mysle, ze powinienes tam pojechac i go uwolnic.
- 0 0
-
2023-10-23 10:31
Bity pies w końcu ugryzie :)
- 0 1
-
2023-10-22 16:03
(8)
Palestyna, Izrael, Iran. Gdzieś w tle Chiny i USA. Do tego Ruscy na Ukrainie. Mase ludzi z Afryki płynie każdego tygodnia do Europy. Kilka krajów Europy już sobie nie radzi z gangami przyjezdnych, którzy dosłownie opanowuja duże metropolie kontynentu... Na świecie jest bardzo nieciekawie...
- 99 12
-
2023-10-22 16:16
(3)
Taa, palą, gwałcą, rabują i przymusem nawracają na islam. Francji w ogóle już nie ma. Przestań pitolić.
(Nb. fakt że "oświecona" kultura europejska przez wieki robiła na bliskim wschodzie i w Afryce dokładnie to samo jakoś nigdy nie pojawia się w dyskusji...)- 8 31
-
2023-10-23 09:44
O nie ma Francji
Jest Francja z ich koloniami na miejscu w Paryżu. Dobrze im tak
- 0 0
-
2023-10-23 13:20
No dobrze robiła trzeba dzikusow nawracać i cywilizować (1)
- 0 0
-
2023-10-23 13:35
Wygląda na to, że
te trzy religie tworzą owych dzikusów na okrągło. Kiedy wreszcie zamiast Ziemia Święta zaczniemy mówić Ziemia Przeklęta???
- 0 0
-
2023-10-22 20:33
Za wszystkim co teraz się dzieje (1)
Stoi Moskwa i Pekin lub wykorzystują wszelkie konflikty i je podsycaja. Te 2 kraje faktycznie coraz bardziej przypominają Niemcy i Japonię z lat 30
- 5 5
-
2023-10-23 13:21
Lekarz i stolec był?
- 0 0
-
2023-10-22 21:51
I w takim momencie Polska będzie miała rząd który znowu będzie zwijać armię (1)
Na złość mamusi odmrozimy sobie uszy i oddamy niepodległość Niemcom.
- 7 5
-
2023-10-23 02:32
Tylko jakim Niemcom - przy arabskim przyroscie naturalnym Niemcy beda krajem muzulmanskim. I powtorzy sie sytuacja z polwyspu balkanskiego.
- 1 0
-
2023-10-22 16:04
(16)
Nie rozumiem,najpierw Palestyna zabija 1000 Żydów a teraz jakieś pokojowe marsze...tam nigdy nie będzie pokoju.W Europie niestety widzimy co się dzieje po ekspansji muzułmanów.Paryż,Sztokholm, Berlin.Tam już są takie gangi że strach wyjść na ulice.Pokój jest ważny ale chyba Ci ludzie co idą nie znają sytuacji i o co chodzi...
- 113 55
-
2023-10-22 16:35
(1)
Hamas to nie "Palestyna" a póki co to ja bardziej obawiam się takich typów jak Ty. :)
- 15 22
-
2023-10-22 19:59
Racja hamas to Eskimos!?
Eskimos ci przeszli na koran i wpierw zabijają Żydów a potem jadą do Francji i mordują nie wierzących w koran hurtem i indywidualnie! Dlaczego tego nie robią żydzi czyżby były cywilizowanym démokratycznym krajem? Stosuje odwet? Rozumiem że po za mordowaniu 1000 kobiet i dzieci powinien im podziękować że nie zabili 2000y no i z bombardować ich ulotkami przebaczając im kolejną zbrodnię!?
- 11 6
-
2023-10-22 17:31
Proszę sobie poczytać jak wygląda życie Palestyńczyków conajmniej od kilkunastu lat a potem się wypowiadać bo najwyraźniej dr Svencjusz nie ma pojęcia co żydzi robią z Palestyńczykami od lat
- 20 14
-
2023-10-22 17:50
Izrael to sztuczne państwo (4)
Zacznijmy od tego, że już w XIX wieku Rotszyld zaczął wykupywać ziemie i tworzyć osadnictwo w Palestynie. Potem marionetki Żydów czyli USA, GB i ONZ stworzyli Izrael zabierając Palestyńczykom ziemie i dość trwa rozbiór Palestyny, podobnie jak z Polską w XVIII wieku
- 20 11
-
2023-10-22 21:52
Doucz się choć trochę (1)
Nigdy nie było i nie ma takiego czegoś jak Palestyna - ani taki naród ani takie miejsce nigdy nie istniało. Wymyślono ten termin w połowie XX wieku na konkretną potrzebę
- 5 7
-
2023-10-23 15:39
W takim wypadku nie ma ani Ukraińców ani Białorusinów
- 1 1
-
2023-10-22 22:56
A wiecie ze w 1947 Zydzi dostali oferte utworzenia panstwa 1. Na terenie Palestyny lub do wyboru 2. Argentyny
Szkoda ze nie wybrali Argentyny , mogli tam sie spotkac z tymi ktorych juz poznali
- 3 2
-
2023-10-23 15:33
Nie było także Palestyny (arabskiej), było Osmańskie (tureckie) Imperium
najbardziej niebezpieczni są tacy ignoranci jak ty motywowani zaślepieniem ideologicznym
Sprawa jest skomplikowana i ciągnie się od 100 lat, ale to nie powód by mordować cywili jak zrobili to teraz Palestyńczycy, którzy popierają terroryzm i maja terrorystyczny rząd (Hamas)
Przypominam, że ktoś taki jak Arafat z OWP wynegocjował pokój, bo wiedział że to jest droga a nie wieczne wzajemne nawalanie się- 0 0
-
2023-10-22 18:15
Dokładnie- nie rozumiesz
Konflikt trwa 75 lat a nie od 7 Października. Polityka izraela w końcu doprowadziła do wybuchu. Poczytaj i sie dokształć a potem komentuj.
- 18 9
-
2023-10-22 18:18
(2)
Ty niestety malo co rozumiesz. Ale za to umiesz liczyc kase4 za trolowanie.
- 2 4
-
2023-10-22 22:57
Mowi prawde , o co chodzi (1)
- 1 2
-
2023-10-23 15:01
Na samym poczatku sa dwa slowa prawdy, owszem. Ale juz trzecie to i**otyczne klamstwo.
- 0 0
-
2023-10-22 18:20
Izrael co roku morduje od kilkuset do kilku tysięcy Palestyńczyków
- 17 5
-
2023-10-22 18:22
Najpierw zydzi zaczynaja okupacje czesci palestyny
Żydzi jak Rosjanie czy hitlerowskie niemcy są okupantem ... a okupant zasługuje na jedno, na xxx ...
- 8 5
-
2023-10-22 22:54
No bo to jest tak: przez 78 lat wciskaja nam ze jestesmy strasznymi anty-semitami a teraz okazalo sie ze pol swiata ich nielubi
- 1 1
-
2023-10-24 12:35
jaka Palestyna? Przecież to Hamas zaczął, a to nie to samo. Poza tym, co żydzi robią z Palestyną od 48 roku?
- 0 0
-
2023-10-22 16:07
Opinia wyróżniona
Dwa narody postanowiły się pozabijać . (67)
Mają do tego prawo, a nam nic do tego, nie jesteśmy światową policja. To bardziej, że żadna że stron nie jest bez winy. Bezsensowne jest demonstrowanie u nas bo nie mamy z tym nic wspólnego
- 340 77
-
2023-10-22 16:12
(4)
Z historii Polski to mamy sporo z jedną że stron.
- 25 7
-
2023-10-22 16:25
ale tylko z listosci ktora zamienila sie w niewdziecznosc. (2)
- 31 4
-
2023-10-22 16:38
o liściach jakiego drzewa piszesz? (1)
- 3 13
-
2023-10-22 18:07
Oliwnego drzewa
- 7 0
-
2023-10-22 16:29
Z dwoma
- 1 3
-
2023-10-22 16:18
W Izraelu (35)
Jest mnóstwo osób pochodzących z Polski
- 14 21
-
2023-10-22 16:25
A gdzie jest nasz ambasador w Izraelu? (10)
Wywalony.
- 24 2
-
2023-10-22 16:35
Ambasada kilkakrotnie zniszczona przez Żydów (6)
Sam ambasador Polski zaatakowany w Izraelu. To nie są przyjaciele. Niech żyje niepodległa Palestyna.
- 32 21
-
2023-10-22 18:08
Skoro na 8 milionów Żydów w Izraelu 4 miliony to ruscy Żydzi którzy przyjechali w ostatniej dekadzie (1)
To oni nienawidzą nas jak ruskie
- 14 1
-
2023-10-22 18:27
A o jeżeli Putin ma rację?
- 3 8
-
2023-10-22 18:12
(2)
A Autonomia Palestyńska wstawiła się za Polską i Polakami gdy wybuchła afera o rzekomy współudział Polski w Holocauście?!
Jakoś sobie tego nie przypominam.
Palestyńczycy myślą przede wszystkim tylko o sobie. Nie ma pośród nich antyhamasowskiego ruchu oporu. Nie zapobiegli wydarzeniom z 7 października i teraz mają swoją zapłatę.
Powyższe nie jest wybielaniem strony izraelskiej, ale podaniem faktów.- 20 3
-
2023-10-22 18:19
Nepal nas poparł (1)
- 3 0
-
2023-10-22 18:55
chyba więcej Niepal :)
- 5 2
-
2023-10-22 18:26
Ruscy Żydzi z Izraela zniszczyli polska ambasada w Izraelu
- 7 3
-
2023-10-22 18:54
Przez takich ignorantów jak Ty... wyssany antysemityzm powtarzane przez dekady to że żyd zły (2)
- 4 15
-
2023-10-22 19:08
Fakty to fakty
- 9 0
-
2023-10-23 11:51
Oswiec nas, skad wobec tego ta niechec absolutnie kazdego narodu, ktory mial z nimi do czynienia?
- 0 0
-
2023-10-22 16:26
bo gdzie inndziej mieli by zyc bez strachu o zycie. Litosc Polakow okazala malo cenna dla nich. (9)
- 14 3
-
2023-10-22 16:29
(8)
Ale oni też byli Polakami
- 6 17
-
2023-10-22 16:36
Byli ale nie czuli się Polakami (1)
- 20 3
-
2023-10-22 18:20
Nie byli, byli Żydzi Niemcami zanim Hitler wpadł na pomysł stworzenia państwa Izrael?
- 0 3
-
2023-10-22 17:42
(1)
tylko obywatelami i to tylko ze względu na granice. Od 17 września kwiatami, bimbrem i chlebem witali czerwona oprawców i ochoczo wydawali Polaków.
- 17 3
-
2023-10-22 18:21
Oczywiście, jak weszła armia czerwona to Żydzi do moich dziadków krzyczeli że teraz się z wami policzymy
- 16 2
-
2023-10-22 18:19
Tak jak Ukrainiec był Polakiem.... (1)
- 9 0
-
2023-10-22 18:29
Ukrywalismy Żydów a oni później jako UB nas mordowali. Warto pamiętać
- 16 5
-
2023-10-22 18:28
Nigdy żyd nie czuł się Polakiem
Naród Wybrany i nadludzie, tak Żydzi o sobie mówią w Hajfie gdzie byłem
- 17 0
-
2023-10-22 22:52
Nie, oni zamieszkiwali na polskiej ziemi
- 3 0
-
2023-10-22 16:30
Pierwszy premier był Żydem z Polski (8)
Anders pozwolił się oddalić 7000 Żydów z bronią jak wyszli z Rosji. Poszli do Izraela.
- 15 2
-
2023-10-22 16:39
No wiemy. Tylko teraz nas nienawidzą (7)
Nieważne, że Niemcy im zrobili obozy koncentracyjne, i tak to Polacy byli najgorsi. Tak edukują swoje społeczeństwo od dziesiecioleci. Natomiast my zawsze będziemy wspierać Żydów a nie muzułmanów.
- 19 5
-
2023-10-22 17:27
Prawda w oczy kole, szmalcownik to polski wynalazek. (5)
- 2 14
-
2023-10-22 17:44
(1)
a ta pewność to po twoim dziadku szmalcowniku?
- 12 1
-
2023-10-22 18:09
10 000 Żydów współpracowało z Niemcami w getcie
- 14 2
-
2023-10-22 18:21
Żydzi wydawali Żydów
Bogaci Żydzi w 1938 uciekli do Stanów, biedota została
- 15 1
-
2023-10-22 18:37
Zobaczcie na mapach jak Palestyna wyglądała zanim Izrael nie powstał, teraz zostało im 10%
Resztę zajęli bezprawnie Żydzi.
- 10 2
-
2023-10-23 07:31
Byli też żydzi szmalcownicy
Sprzedawali swoich braci i siostry
- 3 0
-
2023-10-22 18:09
Z Rosji przyjechało 3 miliony Żydów i mieszka w Izraelu
Co drugi Żyd to rusek
- 9 1
-
2023-10-22 17:46
(1)
To po co tam pojechali? W tym państwie wojna trwa od kiedy powstalo. Jeśli ktoś jest tak glupi zeby migrowac w taki rejon to niech sobie radzi sam i nie oczekuje, ze bedziemy placili za jego wybór
- 3 2
-
2023-10-22 18:11
Takie były ustalenia w Jałcie
Ruskie biorą Polskę a zachód daje państwo Żydom, nie pytając Palestynczykow. W pierwszej wersji państwo Izrael miało powstać w okolicach Lublina.
- 3 2
-
2023-10-22 18:21
Ale to nie Polacy, a Żydzi.
- 5 0
-
2023-10-22 18:26
Niemcy mają problem bo Żydzi są atakowani
U nas nie są atakowani, ale oni mają starsza demokrację... Musimy dojrzeć
- 5 0
-
2023-10-22 22:51
Jest tez okolo 2 milionow Ukraincow, a Rosja stanowa o ecnie 15% spoleczenstwa
- 0 0
-
2023-10-22 16:24
Hamas = izraelscy agenci. Izrael dobrze wiedział że będzie wojna. (10)
Cytując klasyka "znowu wszystko zgodnie z planem"
- 23 8
-
2023-10-22 16:32
Dwie wieże w USA też Żydzi? (9)
- 11 3
-
2023-10-22 16:37
Kto to wie? Co do Hamasu ma rację. To syjonistyczny twór.
- 15 4
-
2023-10-22 17:17
Dwie Wieże to Arabia Saudyjska (7)
w odpowiedzi na 2 wieże, USA z Polską wymordowały przynajmniej 2 miliony ludzi w Afganistanie i Iraku (nie w Arabii Saudyjskiej, jakby co).
Natomiast co do Hamasu, to oczywiste że został stworzony (finansowany) przez Izrael, jako przeciwwaga polityczna dla OWP Jasera Arafata. Sam Netanjachu przyznawał to kilka razy w latach 90-tych. To zresztą sprawa niebudząca kontrowersji dla znawców tematu.- 6 6
-
2023-10-22 18:42
Dwie wieże to raczej Żydzi nie Arabia (3)
Są filmy z ulicy jak żydowcy studenci cieszą się, może już usunęli ale były
- 4 2
-
2023-10-22 18:46
Arabia Saudyjska - 11 z 15 zamachowców było Saudyjczykami
kwestia finansowania i całej logistyki, to Arabia.
- 2 0
-
2023-10-23 00:36
Ubezpieczone tuż przed wybuchem :-) na grubą kasę (1)
- 2 0
-
2023-10-23 08:47
I każdy żyd który pracował w wieżach tego dnia miał wolne, przypadek?
- 1 0
-
2023-10-22 20:31
Gdzie co do Afganistanu Polskę łączysz z USA? Polacy (kilku zw/roli) cywili zabili tam jeden jedyny raz, niedużą grupkę (2)
W październiku 2001r. jeden amerykański pilot jedną b0mbą więcej zab!jał.
- 2 0
-
2023-10-22 20:48
Trzeba było się tam nie pchać (1)
- 2 2
-
2023-10-23 08:48
Jakbyśmy się nie pchali to byście już Sasza w Warszawie mordowali teraz
- 0 1
-
2023-10-22 16:28
Szwaby nas chcą zlikwidować, kiedy marsz?
- 7 5
-
2023-10-22 16:42
Izrael z USA i większością Zachodniego Świata, twierdzi, że Izrael jest bez winy - choć rządzi u siebie metodami hitlerowskimi (4)
Na szczęście Polska, uznaje istnienie samodzielnego Państwa Palestyny. To trzeba u nas zapisać na plus.
- 18 5
-
2023-10-22 16:45
Powinno być. Byłby spokój.
Tak jak chciała ONZ.
- 1 0
-
2023-10-22 18:13
Dziś co drugi Żyd w Izraelu to rusek (2)
- 2 1
-
2023-10-22 20:51
nie co drugi, a 1 milion (1)
i raz popierają Ukraińców, raz Rosję, ale specjalnie nie rządzą. Rządzi kilka przesiedlona z Polski i Środkowej Europy w różnych okresach XX wieku. Mizrachi są traktowani jak Żydzi 3 kategorii.
- 0 1
-
2023-10-23 08:50
Putin wywalił 3 miliony Żydów do Izraela
Gdyby nie ta akcja za którą dostał pieniądze zresztą to dziś Izrael liczyłby 2 miliony mieszkańców.
- 0 0
-
2023-10-22 17:18
(1)
Mądrze napisane, światową policją jest USA, które wszędzie wkłada nos jak wścibska ciocia na rodzinnej imprezie, tylko że oni przy okazji sprzedają każdemu broń.
- 5 0
-
2023-10-22 18:42
Poczytajcie o Panamie i kanale panamsim co Amerykanie robili z nimi
- 1 0
-
2023-10-22 17:20
nie, to bandyci zaatakowali cywilizowane i mocno rozwinięte państwo Izrael
- 3 7
-
2023-10-22 18:15
A co ty bys zrobil gdyby ktos okupowal Twoj kraj??? (2)
Mordowal twoich rodaków bo brakuje im ziem dla żydowskich osiedli ...
- 10 3
-
2023-10-23 08:51
Palestyna jak AK a Żydzi jak UB (1)
- 0 0
-
2023-10-23 11:54
Czyli Zydzi jak Zydzi?
- 0 0
-
2023-10-22 18:25
W Berlinie miejsca gdzie mieszkają Żydzi oznakowane są Gwiazda Dawida w razie ataku żeby Policja pomagala
U nas Żydzi wprowadzili RODO żebyś nie wiedział kto jest sąsiadem.
- 3 3
-
2023-10-23 07:26
Jak to nie mamy nic wspólnego? (1)
A holokaust, o który obwiniają nas żydzi, mimo, że uczynili to Niemcy.
- 0 0
-
2023-10-23 08:52
Żydzi dostali od Niemców grube miliardy i 3 lodzie podwodne atomowe
Dlatego w Izraelu żaden żyd nie mówi o zbrodniach niemieckich a tylko o nazistowskich. Taki to naród.
- 0 0
-
2023-10-22 16:07
Tylko się nie zdziwcie. Naprawdę Izrael będzie poruszony tą demonstracją. (4)
Obydwie strony chcą wciągnąć Europę w tę wojnę, więc się nie zdziwcie jak w pewnym momencie nikt nie zapanuje nad tą sytuacją. Chiński okręt wojenny już płynie w kierunku konfliktu tłumacząc zabezpieczeniem przed deeskalacją tegoż.
- 52 16
-
2023-10-22 16:22
"zabezpieczeniem przed deeskalacją" - serio? (2)
Czyli Chiny boją się że konflikt wygaśnie?
- 8 0
-
2023-10-22 16:29
Czas pokaże... (1)
- 0 0
-
2023-10-22 22:27
Nie wiem co czas pokaże, ale "deeskalacja" to uspokojenie konfliktu, a nie jego podsycanie. A gość napisał wyraźnie "zabezpieczenie przed deeskalacją" :D
- 0 1
-
2023-10-22 16:32
Akurat dobrze, że Chińczycy tam płyną. Są neutralni
Powinni wpit**l spuscic jednym i drugim i spokój
- 1 4
-
2023-10-22 16:07
Paranoja (17)
Może jeszcze marsz w obronie nazizmu?
- 84 57
-
2023-10-22 16:22
(3)
Ziomeczku,przeciez to zawodnicy aszkenazyjscy wjechali do arabow, powiedzmy po 2 wojnie. I sobie tam urzadzili kram.
Wiec niech sie nie dziwia ze sufit im sie wali, co jakis czas na leb.- 15 7
-
2023-10-22 17:36
Tak sobie sami z siebie (2)
nie wjechali tylko dostali ziemię od narodów zjednoczonych, którą notabene od wieków dzielili razem. No ale z historii bliskiego wschodu masz pewnie magisterkę, albo doktorat.
- 10 4
-
2023-10-22 18:20
Nie, nie mam.
- 1 2
-
2023-10-23 13:20
Niczego od wiekow nie dzielili, nie lzyj.
- 0 0
-
2023-10-22 16:26
To = Poparcie dla Hamasu. Bardzo ok? (3)
- 5 6
-
2023-10-22 17:24
(1)
Zadne poparcie. Ale jak pisalem, wjechali im na pustnie kupe lat temu. To niech sie nie dziwia ze sie bronia wszelkimi dostepnymi sposobami.
- 7 5
-
2023-10-22 20:20
popierasz terrorystów - jesteć guanem
- 2 6
-
2023-10-22 17:38
to nie poparcie jakiegoś hamasu, ale poparcie terroryzmu
- 5 4
-
2023-10-22 17:37
póki co, nikt za syjonizmem w Gdańsku nie manifestuje
- 8 2
-
2023-10-22 18:06
Izrael = Trzecia Rzesza
Poparcie Izraela to poparcie nazizmu. To państwo tak samo jak naziści okupuje, prześladuje i niszczy inny naród i tak jak oni uważają się za lepszych.
- 8 5
-
2023-10-22 18:22
Marsz w o bronie pis?
- 1 2
-
2023-10-22 18:26
Nazizm = zydzi (3)
Żydzi okupuja czesc ziem palestyny tak jak hitkeriwcy okupowali Polskę... żydzi nauczyli się zerwać na micie biednego żydka a pod tym płaszczykiem mordują i panosza się... usa ma interes by mieć tam swoje bazy ale państwo Izrael prędzej czy później spłonie... samo na to zasługuje. Od wielu lat poszerzają swe ziemię o nowe osiedla tworząc coś na wzór getta w strefie gazy ... zapominają ze są otoczeni przez sojuszników paiestny ... a usa jest dakeko
- 6 1
-
2023-10-22 18:36
otoczeni przez sojuszników paiestny
Mhm... Tylko ci rzekomi "sojusznicy" szczelnie pozamykali granice.
- 2 2
-
2023-10-22 20:07
Twójego bełkotu ani USA aní EU nie pwielają (1)
Żydzi nie urządzają nam krwawe łażni w europie a terroryści muzułmańscy to robią np we Francji mi to wystarczy..
- 1 7
-
2023-10-23 13:20
Jakie niby krwawe laznie, te fantazje sa niebezpieczne.
- 0 0
-
2023-10-23 08:26
Przecież to przerabiamy,patrząc co rządy na całym świecie odpierd..ą
- 0 0
-
2023-10-23 13:56
sądząc po historycznych związkach Arabów z faszystami (Hitlerem), to całkiem prawdopodobne
- 0 1
-
2023-10-22 16:10
Izrael jest okupantem. Od (15)
6 wieku ziemie obecnego Izraela należały do muzułmanów.
- 88 78
-
2023-10-22 16:19
No. A 5 tysięcy lat temu do jaskiniowcow (1)
- 24 8
-
2023-10-22 16:22
Ręce
Opadają . Ameba
- 7 12
-
2023-10-22 16:26
Wcześniej arabi zaczęli okupować Izrael a jeszcze wcześniej Cesarstwo Rzymskie.
I kółko się zamyka.
A czy wiecie że prawdopodobnie palestyńczycy są potomkami Izraelitów którzy przez te 600 lat zaasymilowali się z arabskimi okupantami od których przejęli religię i język. Oczywiście zostały grupy Żydów którzy zostali przy swojej religi i języku ale to była jakaś większa czy mniejsza grupa. A ci którzy osiedlili się po wojnie są potomkami Żydów sefradyjskich pochodzących z okolic Kaukazu, którzy jako naród (plemię) przyjęli judaizm jako swoją religię. Oni też od wschodu zasiedlili Europę. Patrz: Schlomo Sand- Kto stworzył naród Żydowski?- 14 5
-
2023-10-22 16:26
Allah akbar? (1)
- 4 12
-
2023-10-22 21:31
Palestyňczycy w ramach tego hasła obcinają dzieciom głowy.
Taka palestyňska promocja dla,, nie wierzących w koran. Potem ci biedni mordercy protestują że ìch żydzi mordują co za skandal powinni im przecież dawać medale. Potem Francja tym,, prześladowanym terrorystów muzułmańsim da azyl a oni w nagrodę zrobią Francuzów rzeż w Paryżu lub gdziekolwiek indziej!
- 6 0
-
2023-10-22 18:30
A czy wiesz że starożytni Filistyni to byli nieobrzezani
Przybysze prawdopodobnie z terenów południowej Europy? Biblijny Goliat był Filistynem. Po Filistynach raczej nic tam nie zostało, tylko nazwa krainy: Palestyna, którą zamieszkiwali m in Żydzi a po Mahomecie rozlał się tam również islam i osiadło tam sporo Arabów z terenów Syrii czy Libanu. Tak wiec w sporze kto był pierwszy, jajko czy kura to nie jest takie oczywiste że obecni arabscy Palestyńczycy są tam od stworzenia świata. ONZ kiedyś proponował dwa państwa Izrael i Palestynę ale araby się nie zgodziły i była wojna, a już teraz chcą?
- 7 0
-
2023-10-22 19:49
Tak, od szóstego wieku. (2)
Zapomniałes dodać ze wczesniej te ziemie nalezaly do Izraela. W 1700 pne Land of Israel zostal utworzony przez Abrahama, Izaaka i Jakuba.
- 12 1
-
2023-10-22 20:17
Tym tokiem rozumowania oddajemy się prusakom np (1)
- 2 6
-
2023-10-22 20:29
A my napadamy na prusaków i zabijamy ich cywilów ?
Pomyśl zanim coś napiszesz
- 6 2
-
2023-10-22 20:03
Islam powstał w 7 wieku, tak że..
- 9 1
-
2023-10-22 21:22
A od 1000y lat do Izraela należały te ziemię koleb ka naszej religii!
Jerozolima ma 3000lat żydowskiej nie arabskiej historii! Tak na marginesie Jezus nie był ani arabem ani aborygenem tylko Żydem!
- 9 0
-
2023-10-22 21:32
A biblia swoje
To chyba szkoda, że tak wiele religii opisuje ich i ich miasta
- 0 0
-
2023-10-22 21:54
No to doucz się trochę dokladniej
- 1 0
-
2023-10-22 22:28
Do muzułmanów należały też ziemie obecnej Hiszpanii
Co z tym zrobimy?
- 5 2
-
2023-10-26 16:11
Ziemie ...
A Pomorze Zachodnie i Dolny Śląsk? Starożytny Izralel w granicach obejmował większy niż obecnie teren. Położenie jednak, tak jak i Polski, nie sprzyjało zachowaniu tych granic. Rzymianie, Imperium Osmańskie, Francuzi, Brytyjczycy po kolei odbierali te ziemie. Państowa palestyńskie nigdy nie istanało ...
- 0 0
-
2023-10-22 16:10
stop dla islamu!
- 86 33
-
2023-10-22 16:11
przeciwko wszystkim wojnom ? a dlaczego nie przeciwko izraelowi który zaatakował palestynę ? (3)
to niesamowite jaka manipulacja jest w mediach. Rosja zbrodniarz natomiast Izrael ... ciiiszszszaaa . Media kreują kto jest winny kto nie kto zaczął kto zaatakował natomiast nie ma się nijak to rzeczywistości .niby unia stany tak bronią Ukrainy super ciekawe czy tez by tak bronili gdyby nie to że najwieksze koncerny swiatowe maja wykupione ziemie na Ukrainie i ciągną miliardy dolarów zysków z ziem Ukrainy
- 89 42
-
2023-10-22 18:17
Łukają jak Pelikany.
Njestety nasz naród jest dobry tylko w gadaniu o rzeczach których nie rozumieją a znają z Polskiej telewizji.
- 10 4
-
2023-10-22 22:41
Pleciesz bzdury
- 1 5
-
2023-10-23 08:59
Izrael nie zaatakował Palestyny a strefę gazy, która formalnie jest częścią Izraela, nad którą nie miał panowania bo obszar kontroluje terrorystyczny Hamas (a nie Fatach będący reprezentantem Palestyńczyków np na Zachodnim Brzegu). Rosja zaatakowała terytorium innego kraju, Ukrainy. Nawet jak nie lubisz Izraela to nie wierzę że nie widzisz tych różnic.
- 1 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.