TV

Gdynia upamiętniła Żołnierzy Wyklętych

2813 wyświetleń 1 marca 2020 (689 opinii)

Gdynianie przemaszerowali ulicami miasta, upamiętniając w ten sposób Żołnierzy Wyklętych.

Więcej na ten temat

Opinie (689) ponad 100 zablokowanych

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

    Cześć i chwała Bohaterom Żołnierzom Niezłomnym. widać też że obecnie jest walka trzeciego pokolenia AK (54)

    z trzecim pokoleniem ubeckim i komunistycznym, widać to po komentarzach opluwających tych Bohaterów

    • 233 424

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      d**il

      • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Ech Piotruś Piotruś....

      Trochę historii się doucz...

      • 0 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Dziecko, ubrudził Ci sie śliniaczek

      • 1 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Zgadzam się! Niezłomnym.! Bo z wyklętymi różnie bywało!

      • 2 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      W zachowanych meldunkach AK przestrzegano przed bandytyzmem niektórych oddziałów nacjonalistów (25)

      oraz tym, że współpracują z Niemcami.
      AK dobrze wiedziało, z jakimi ludźmi ma do czynienia, więc nie wycierajmy brudów nacjonalistów, czystym sztandarem Armii Krajowej.

      • 33 10

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        Skad te relacje? (21)

        Dziadek sedzia stalinowski city powiedzial czy wujo a SB

        • 16 31

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Meldunki AK (12)

          Nr 627/3/VV/777436 Wanda 52 do 10 Jodła dnia 14 listopada 1944 Nadana 16.11.44 O.VI L. dz. 11351/44 Otrzymana 16.11.44 Odczytana 17.11.44()

          2. Działalność NSZ. D-cy kontaktują się i współpracują z Gestapo. Wsypują partie komunistyczne. W terenie podszywają się pod AK, przy czym terroryzują i rabują ludność. Głównym ich zadaniem jest niszczenie PPR i AL i oddziałów partyzanckich sowieckich. W odwet PPR i AL wykonał zamach na dowódcę NSZ Kmicica którego zlikwidowali oraz wzięli jako zakładników 10 obywateli ziemskich członków AK. Z rej. Radomsko jednego z nich rozstrzelali, resztę na moją interwencję zwolnili. Oddziałów NSZ utrudniają szalenie pracę w terenie.

          ()

          Nr 561/3 Wanda 58 do 27 Jodła Dnia 2.1.45 Nadana 4.1.45 Otrzymana 4.1.45 Odczytana 5.1.45 ()

          4) Działalność NSZ bez zmian. Wyraźna współpraca z Niemcami i plaga społeczeństwa na skutek stosowania rekwizycji.

          W dniu 22.XI. W czasie przemarszu NSZ przez m. Oleszno, Niemcy ściągnęli posterunki. Rannych NSZ Niemcy proponują odstawić do szpitali niemieckich. Notowane są kontakty w Gestapo.

          Mieczysław

          • 23 9

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            No to chyba dobrze że walczyli z PPR i AL (11)

            Kopiuj wklej i się nie zastanawiaj... Ziutku. Jak byś interesował się historią i czytał wszystkie dostępne informacje to byś wiedział że NSZ walczyła z partyzantką sowiecką, która to mordowała, gwałciła i ograbiała polskie wsie na wschodzie. Wiesz kto stworzył PPR i pozniejszą AL? No skąd masz wiedzieć. To ja ci powiem. Wszystko zostało zainspirowane przez Stalina w 1942 roku. Wydał on rozkaz i 1943 roku powstała podwalina pod przyszłe państwo. To byli najwięksi zbrodniarze powojennej historii. Tak, ci sami których nie wymordowały NSZ. Co do kolaboracji z Niemcami to jesteś za ciemny aby ci tłumaczyć... I tak nie zrozumiesz. Poczytaj sobie

            • 14 15

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              (1)

              latwy jestes do zmanipulowania

              • 6 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                niech ten krótki komentarz jest symbolem tego jak mało masz do powiedzenia

                pusty frazes

                • 3 0

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              słuchaj pajacu (5)

              w czasie wojny albo Polacy walczą RAZEM - albo będziesz traktowany jako Zdrajca !!!
              NSZ pod koniec wojny - bezpiecznie sobie przejechał przez Tereny Niemieckie pod ochroną Gestapo - od okolic Białegostoku aż do Austrii - to jednoznacznie oznacza Zdradę Narodu Polskiego!

              • 3 8

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                No tak i zdrajców i sługusów gestapo objął ochroną rząd amerykański.

                Brednie komunistycznej... gdyby Brygada Świętokrzyska miała na swoim koncie zbrodnie to nigdy by nie została objęte ochroną rządu amerykańskiego. Od razu zostaliby przekazanie czeskim komunistom lub wywiezieni w głąb ZSRR o co zabiegała sowiecka dyplomacja preparujac nowe "dowody" i organizując na terenie Czechosłowacji prowokacje wobec żołnierzy Brygady. Dlatego na wniosek Amerykanów żołnierze zostali przesunięci do amerykańskiej strefy okupacyjnej w Niemczech.

                • 3 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                Tatuś lub dziadzio z GL opowiedzial?

                • 5 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                Pajacu? (2)

                Co robiła Brygada Świętokrzyska? Przed zakończeniem wojny sowiecką partyzantka gra biła, gwałciła i rozkładała polskie wsie. Nikt ich nie ganiał. Prawie nikt. Brygada Świętokrzyska sprzeciwiała się temu procederowi. Niemcy to widzieli. Było im to na rękę. Zawarto cichy pakt o nieagresji. Gdyby brygada walczyła z rosyjską partyzantką i Niemcami, szybko została by rozbita. Aby przetrwać i walczyć o nowe państwo polskie trzeba tak było postąpić. Nigdy nie walczyli ramię w ramię. Po pewnym czasie brygada się odłączyła i działała już pod okiem aliantów wyzwalając ponad 700 kobiet z obozu koncentracyjnego. Taka była racja stanu. Nawet lewicowi historycy zrozumieli że to w danym momencie była jedyna sensowna opcja. Ty nadal zatrzymałeś się na tym co sam sobie zinterpretowaleś bez wiedzy historycznej. Gratuluję.

                • 6 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                tak walczyła z tymi Niemcami, że aż współpracowała z Gestapo!

                nie ma takiej opcji - by nie nazwać tego Zdradą Narodu Polskiego.

                • 2 5

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                chlopcze wiedza to nie kogel-mogel

                • 0 2

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              Nic się nie zmieniło (1)

              z bolszewą nie powinno się słowem walczyć! Na nich był i jest tylko jeden sposób.

              • 4 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                katolickie miłosierdzie tryska ze wszystkich stron XD

                • 2 4

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              i takie baranki boze jak ty łykną wszystko, moza toba i tobie podobnymi manipiulowac w dowolny sposob

              • 0 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Meldunki AK (4)

          M.p., dnia 9 grudnia 1944 Gen. Okulicki do prezydenta RP: Sytuacja wojskowa i polityczna w kraju -Załącznik II Wytyczne na okres zimowy 44/45
          ()IV. Położenie wewnętrzne()
          Nasz stosunek do AL, PAL i KS pozostaje niezmieniony. Nie prowadzimy z nimi otwartej walki zbrojnej, uważamy ich jednak nie za część polskich sił zbrojnych, lecz za agentów sowieckich. Zwalczamy propagandowo. W wypadku prób terroru z ich strony należy je ukrócić radykalnie i wszystkimi środkami. Próby scalenia NSZ podejmowane przez gen. Bora skończyły się niepowodzeniem na skutek nieszczerego i perfidnego stanowiska ich czynnika politycznego. Rozkaz gen. Bora w lipcu b.r. polecił wcielać NSZ do AK bez rozmawiania z ich górą organizacyjną i polityczną. Rozkaz ten obowiązuje nadal. Większość okręgów NSZ podporządkowała się komendantowi wyznaczonemu przez gen. Bora. Zwracam uwagę, że w szeregach NSZ znajduje się dużo elementu pełnowartościowego, zbałamuconego przez niepoczytalne kierownictwo polityczne. () Należy się przeciwstawiać w propagandzie próbom NSZ współpracy z Niemcami.
          ()
          Niedźwiadek
          Otrzymują: C. Szef Sztabu Gł. meldunek, Kmdci Okręgów (obsz) Rzeka, Jodła, Barka, Muzeum, Chodnik, Zamek, Szefowie oddziałów sztabu KG do wiadomości.

          • 15 6

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            Niedzwiadek (3)

            Wyszkolony na Łubiance do dzisiaj ostatecznie nie ustalono, ale wszystko wskazuje na kolaboranta ssowieckiego

            • 8 11

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              Stalin mówił o nim mój polski przyjaciel.

              Dlatego Anders pozbył się niedźwiadka, za niego przyszedł Berling

              • 0 1

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              Wszyscy co nie z wami, to przeciwko wam, prawda? (1)

              i wy zawsze bez żadnego trybu...

              • 18 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                i bez skazy, tyle tylko ze kulawy

                • 8 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Meldunki AK (2)

          Dnia 1 marca 1943 r. Poczta Lawiny Nr 25 A/VI O. VI L. dz. 5277/tjn/43 Dnia 1 października 1943 r. Meldunek organizacyjny Nr 190 Za czas od 1. IX 42 do 1. III 43()Rozdział G Akcja Scaleniowa ()

          Organizacje paramilitarne niepodporządkowane ze względu na wrogi lub nielojalny stosunek do Rządu lub Komendy Sił Zbrojnych w Kraju

          1. NSZ (Narodowe Siły Zbrojne) pod dowództwem płk. piech. Oziewicza wywodzi się od ONR Szaniec. Występuje napastliwie przeciwko Siłom Zbrojnym w Kraju, prowadząc demagogiczną agitację w prasie, w słowie, siejąc w terenie szkodliwy zamęt.

          Próbują tworzyć tzw. Armię narodową, przeciwstawiając się Armii Krajowej. Wykorzystują ambicję drobnych organizacji paramilitarnych i łączą je pod firmą NSZ. Należą tu: Miecz i Pług, Związek Jaszczurczy, odpryski wcielonych do KOP i WO Wilków.
          ()
          Komendant Sił Zbrojnych w Kraju
          Grot

          • 31 7

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            AK nie miała monopolu na walke o niepodległość

            Jej dowództwo zachowało bierność podczas rzezi wołyńskiej prze przeciwstawiając się akcjom odwetowym, prowadziło współpracę i operacje wojskowe razem z partyzancka sowiecką. Tylko NSZ

            • 2 3

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            To chyba zapomniałeś dopisać faktów

            Poczytaj sobie jak to od 43 roku ubecja działała na terenach polskich robiąc sobie grunt pod przyszłe państwo. Tak wiem że jeszcze byli Niemcy ale komunistyczna dzicz prężnie działała. Poczytaj całą historię. Niedorajdo umyslowa

            • 13 11

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        "kamery" - jak piszesz o NSZ i płk. Oziewiczu, (1)

        to pisz prawdę, a nie półprawdę.

        Oziewicz początkowo odmówìł scaleniu NSZ z AK, jednak później pod koniec 1942 roku podjął rozmowy z gen. Roweckim-Grotem na ten temat.

        I w końcu spora część żołnierzy NSZ weszła w skład AK, lecz nie Oziewicz, ale z tej przyczyny, że niedługo po spotkaniu z Roweckim wpadł w ręce Niemców.

        Do AK przeszedł ojciec mojej matki, czyli jeden z moich dwóch dziadków, Witold Misiewicz.

        Mój dziadek zrobił tam niezłą karierę. Jako już 40 letni facet, pełnił funkcje sądownicze w AK, został jednym z delegatów na kraj rządu londyńskiego, który wg moich wujków, a jego synów (widzieli to w jego teczce prowadzonej przeciwko niemu przez UB po wojnie) , w dowód zasług dostał nominację na stanowisko wojewody pomorskiego.

        Jednak z racji tego, że do władzy doszli komuniści tego stanowiska nie objął.

        Tu podam ci, że rodzina mojej matki dobrze znała Oziewiczów. Płk. Oziewicz po powrocie do PL po 1956 roku, często bywał u mojej babci - wdowy, bowiem mój dziadek nie żył od listopada 1955 roku - po dwóch latach pobytu w areszcie zginął (został zabity) w niejasnych okolicznościach.

        Z Oziewiczów dobrze znałem syna pułkownika, mec. Czesława Oziewicza, bowiem ten zaprzyjaznił się z moimi rodzicami.

        Tu, gdyby nie było porodów w szpitalach, przyszedłbym na świat w jego mieszkaniu na ul. Kopernika w Gdyni. Bowiem, na pewien czas, gdy moi rodzice nie mieli jeszcze własnego mieszkania, użyczył swoje, gdy gdzieś wyjechał na dłuższy czas.

        Wtedy też jako dzieciak, poznałem innego człowieka związanego z moim dziadkiem, a który również zaprzyjażnił się z moimi rodzicami.

        To był p. Janusz Lipski, żołnierz NSZ i AK, szeregowiec i podkomendny mojego dziadka.

        Jest wymieniony w książce Wojciecha Borzobohatego o zgrupowaniu świętokrzyskiej AK "Jodła" - jako egzekutor wyroku śmierci (a który wydał mój dziadek) na pewnym sandomierskim kolaborancie, którego zastrzelił wraz z kolegą wśród widowni meczu piłkarskiego.

        Sprawa była głośna również z tego powodu, że ów kolaborant miał 10 dzieci i były sugestie w AK, aby kolesia i jego rodzinę przesiedlić gdzieś daleko. Jednak skala szkód jaka odbiła się na miejscowej AK przeważyła o wydaniu wyroku śmierci na niego.

        Po wojnie ten p. Lipski od komunistów doczekał się "podziękowań" w postaci otrzymania kary śmierci (należał wcześniej do NSZ), gdzie staraniem jego rodziny karę zamieniono na dożywocie - oczywiście w 1956 roku wyszedł na wolność, gdzie szybko zaczął realizować swoje młodzieńcze marzenia o zostaniu kapitanem statku polskiej floty handlowej.

        I został nim, ale dopiero na rok przed przejściem na emeryturę. Tu komuniści niejako represjonowali go, za wojenną przeszłość odmawiając mu przez wiele lat awansu kapitańskiego - przez całe lata był I oficerem (zastępcą kapitanów).

        I o nim jeszcze parę słów co do jego stylu życia. Prowadził zachodni styl życia - aktywny seksualnie do końca życia, przez co miał parę żon - ostatnia była młodsza od niego o ponad 40 lat. W latach 70 na czas rejsów użyczał mojemu ojcu swoje zachodnie samochody (jechałem wtedy jako pasażer nowymi BMW i Renault).
        Zupełnie zatem nie przypominał bogobojnych żołnierzy NSZ.

        Zatem zanim coś napiszesz o takich osobach jak płk. Oziewicz, to się trochę dowiedz więcej o nich.

        W tym też o NSZ i rozłamie w nich na tych, co przeszli do AK i tych co do niej nie weszli (w tym Brygada Świętokrzyska).

        W uzupełnieniu wiadomości o moim dziadku - przed wojną należał do Młodzieży Wszechpolskiej (na studiach na Uniwersytecie Stefana Batorego w Wilnie), a potem w Stronnictwie Narodowym u Dmowskiego.

        Zatem z prawicy przeszedł w trakcie wojny do centrum (do AK i "Londynu").

        Spoczywa na Cmentarzu Witomińskim blisko Oziewiczów.

        • 5 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        P.S. W przypadku mojego dziadka, kiedy był

        w NSZ nie było mowy o kolaboracji z Niemcami.

        Zatem nie pisz ogólnikowych bzdetów na temat tej formacji, bo piszesz tak, jakby całe NSZ świadczyły usługi Niemcom.

        Jakby tak było, to AK w ogóle nikogo z nich nie zapraszałaby do współpracy.

        Aha, jeśli chodzi o mnie to nie jestem fanem nawet PiS, nie mówiąc o dalszej scenie prawicowej.

        Ale też nie jestem fanem lewicy i nie pozwolę, aby jej fani zanadto krzywdzili część ludzi z NSZ, którzy dorośli z prawicowego, młodzieńczego radykalizmu (jak mój dziadek) i związali się z szeroką koalicją partii, skupionych w rządzie londyńskim, bowiem nie była to już sanacja, ale politycy i wojskowi różnych opcji, gdzie w końcu premier Mikołajczyk reprezentował PSL.

        A poprzednik gen. Sikorski był w opozycji do sanacji i nie był związany ani z prawicą Dmowskiego, ani z lewicą (PPS) i z centrowym PSL.

        • 4 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      (3)

      znajdź sobie innych bohaterów mniej kontrowersyjnych np koziołek matołek, kajko i kokosz, tytus romek & atomek

      • 35 19

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        Przykro mi (2)

        Że nie ma już takich pięknych postaci jak bierut, jaruzelski i cała ta czerwona zaraza... Nie ma kogo czcić...

        • 10 16

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Bierut walczył z komuną to był prawdziwy komunistyczny bohater który zginął w Moskwie.

          Taki polski Von Stauffenberg.

          • 0 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          A to trzeba na sile kogos czcic?

          • 2 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      ubeccy potomkowie nie uda się wam zatrzeć pamięci o naszych Bohaterach Żołnierzach Niezłomnych (10)

      • 34 55

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        Nie można zatrzeć pamięci o kimś kto nie istniał. (9)

        To mit stworzony przez PiS. Żołnierze Wyklęci nie powinni być myleni z AK

        • 63 31

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Jak byś na historii nie spał (3)

          To byś wiedział że niektórzy wyklęci byli też w AK. Wiesz chociaż ile to 6x6?...

          • 8 4

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            On nie musiał się uczyć ... (2)

            tata służył w milicji a mama pracowała w konsumach!

            • 7 5

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              (1)

              ty tez nie musiales, dziadek wyklety tyle narabowal ze jaszcze na dlugo starczy

              • 1 6

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                obrabować ubola który rabował cywilną ludność to żaden nietakt

                • 5 1

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Mit stowrozny przez pis? bredzisz. Swięto ustanowił Komorowski w 2011 roku (4)

          Ustawę w głosowaniu poparły niemal jednogłośnie wszystkie parlamentarne kluby poselskie. Za przyjęciem ustawy głosowało 406 spośród 417 obecnych posłów.
          Prezydent Bronisław Komorowski podpisał ustawę w dniu 9 lutego 2011 roku

          • 25 13

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            (3)

            powtazasz dziecko propagandowe bzdury z zeszycikow szkoleniowych

            • 8 16

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              (2)

              Nie ma to jak zaprzeczać faktom, a wszystko można sprawdzić w necie. Jeśli twierdzisz, że to propaganda to może i masz rację i zgodzę sie z tym, że poprzedni rząd był tanią propagandą.

              • 13 6

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                (1)

                ulomne dziecie netu

                • 7 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                to se sprawdź bo te informacje nie są tajne

                skoro nie umiesz to widać sam jesteś ułomny

                • 4 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Nie...

      Dzisiejsza władza postawiła "żołnierzy wyklętych" niemal ponad żołnierzy AK,dlatego tym drugim jest z tego powodu zwyczajnie przykro.Przykro jest im również dlatego,że niektórzy dowódcy wśród "ŻW",mieli wyroki śmierci wydane przez AK.

      • 2 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Dokładnie tak jak piszesz

      • 2 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      to nie walka III pokolenia tylko głupia polaryzacja ludzi

      Wyklęci zostali upolitycznieni, a dwie główne siły polityczne zbijają na tym elektorat. Ciekawe natomiast że to Komorowski ustanowił Narodowy Dzień Żołnierzy Wyklętych. Oni potrafią zmieniać narrację tak jak akurat wiatr zawieje.

      • 3 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Walcz (1)

      Chcesz walczyć,to wstąp do wojska,wykaz sie odwaga,a nie w marszach ryja drzec i wznosić hitlerowskie hasła,tych z którymi współpracowali przeklęci...

      • 11 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        Z kim współpracowali

        No tak... Jak się czytać nie umie i o historii się bladego pojęcia nie ma to tak się pisze. Umiesz czytać to sobie przeczytaj....

        • 1 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      wez tabletke kolo bo ci żyłka pęknie od nadmiaru ...izmów w kiszce stolcowej :)

      • 1 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      "Trzecie pokolenie" (1)

      myślicie jak komuniści, ci też tępili kolejne "pokolenia" burżujów, obszarników, czy innych wrogów socjalizmu.
      Skoro wam się wydaje, że poglądy dziedziczy się w genach, no to... . :)

      Jesteście komunistami naszych czasów.

      • 24 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        nie komunistami a komuchami naszych czasow

        • 5 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      ...

      Chyba bandytów...

      • 16 7

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

    (7)

    Mój dziadek działał w podziemiu na Wileńszczyźnie u gen. Wilka. Jak sam określił - do AK zapisywali się zarówno porządni ludzie jak i kanalie. Nie wszyscy, którzy służyli w podziemiu byli krystaliczni. Cześć i chwała bohaterom, ale nie pokroju Burego czy Łupaszki.

    • 29 13

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Polka

      Popieram gdynia jest tak czerwona i elewacja ze aż bije po oczach .my prawdziwi Polacy trzymajmy się razem .N niech żyją żołnierze niezłomni ,część i chwała bohaterom.

      • 0 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Kanalie to byli komunisci (3)

      Którzy kolaborowali z ssovietami i Niemcami aby przejąć władzę po wojnie

      • 9 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        (2)

        A Twoj dziadek co robił w czasie wojny ze tak się zapytam najpierw?

        • 2 4

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Dziadek ze swoim bratem,

          Walczyli w powstaniu. Brat zginął prawdopodobnie na Woli. Po upadku powstania dziadka Niemcy zamknęli w obozie . Po przyjściu russkim miał nadzieję na wolność. Ale zaczęło się kolejne ,jeszcze większe piekło. Przejęli obóz ale NKWD zaanektowalo go dla swoich zbrodniczych celów. A potem UB Udało mu się przeżyć, ale zdrowia nigdy już nie odzyskał. Z człowieka prawie dwu metrowego zostało 45 kg. Dużo by opowiadać.

          • 5 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Szpekiem handlował lub denuncjował Żydów pewnie.

          • 2 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Może zaczniesz i**oto porządnych esesmanów wyszukiwać według twojej propagandy ? (1)

      Cześć i Chwała Bohaterom Żołnierzom Niezłomnym !!!

      • 8 12

  • W Niemczech też tak z pochodniami zaczynali....

    • 3 2

  • Gdanszczanka (2)

    "Żołnierze wyklęci" zamordowali w Wierzchowinach 194 osoby. "Ukraińców nam w Polsce nie potrzeba"
    Grzegorz Motyka
    1 marca 2020 | 10:51
    Ukraińscy mieszkańcy Wierzchowin zamordowani 6 czerwca 1945 r. przez oddział Narodowych Sił Zbrojnych kpt. Mieczysława Pazderskiego 'Szarego'. Partyzanci podszyli się pod 'ludowe' Wojsko Polskie, więc miejscowi przyjęli ich bez obaw. Jednak po wejściu do wsi zaczęli ich zabijać.1 zdjęcie
    Ukraińscy mieszkańcy Wierzchowin zamordowani 6 czerwca 1945 r. przez oddział Narodowych Sił Zbrojnych kpt. Mieczysława Pazderskiego 'Szarego'. Partyzanci podszyli się pod 'ludowe' Wojsko Polskie, więc miejscowi przyjęli ich bez obaw. Jednak po wejściu do wsi zaczęli ich zabijać. (Domena publiczna)

    Gdy na początku 1945 r. poakowskie podziemie zawarło na Lubelszczyźnie rozejm z UPA, reakcją Narodowych Sił Zbrojnych przeciwnych takiej współpracy było rozpoczęcie czystki etnicznej. Najtragiczniejszy jej akt rozegrał się w Wierzchowinach, gdzie narodowcy zamordowali prawie 200 ukraińskich cywilów, w tym kobiety i dzieci

    • 5 13

    • jak już wycięłaś gdańszczanko z domeny publicznej w...

      to trzeba było wkleić ciąg dalszy : " Jak podaje Grzegorz Motyka, w Wierzchowinach przed II wojną światową działała silna komórka Komunistycznej Partii Polski, zaś już w czasie wojny mieszkańcy popierali PPR . Według Tadeusza Swata miejscowi Ukraińcy ponadto, korzystając z poparcia Niemców, jawnie zwalczali polskie oddziały leśne, zaś po wejściu Armii Radzieckiej na Lubelszczyznę znaczna część mieszkańców Wierzchowin zaciągnęła się w szeregi MO i UB, stworzyła siatkę agentów, wielu z nich otrzymało pozwolenie władz na posiadanie broni krótkiej i maszynowej. Dowódca pas nsz, bez uzgodnienia z KO, postanowił zabić najbardziej niebezpiecznych Ukraińców. Miał listę osób, które zamierzał zlikwidować, która według Swata obejmowała ok. 30 nazwisk, zaś według Motyki - 19. W oddziale Szarego ok. 1/3 stanowili byli żołnierze 27 Wołyńskiej Dywizji AK, których bliscy padli ofiarą rzezi wołyńskiej i którzy brali udział w polskich akcjach odwetowych na Wołyniu" Oczywiście informacji jest tam więcej polecam czytać i samemu oceniać a nie manipulować opinią

      • 2 1

    • ziew......

      • 5 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

    Idee zdrady i opluwania Polski ciagle żywe przez kolejne pokolenie pomiotów lewacko-ubeckich. (3)

    Do walki z Polską włącza się propaganda stalinowska oraz w TVN , Polsacie czy GW , Newsweeka ..... .

    • 22 22

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Abcde

      i koniec znajomości alfabetu.

      • 0 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      TVN nie ogladam to szczujnia, a wyborczej sie przydze tak jak zdrajców co do Brukseli skarża sie na własny kraj

      • 5 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Ale zaszczuty.

      Będzie gryzł chyba....

      • 2 4

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

    (51)

    Chwała bohaterom!
    Dzieki za pamięć

    • 239 409

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Pewnie Twojej rodziny nie wymordowali (23)

      bo byś inaczej śpiewał.

      • 73 28

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        (5)

        Moją wymordowali ubecy i sędziowie wiadomego pochodzenia.

        • 30 42

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        kłamco ubecki już nikt z was nie zatrze pamięci o naszych Bohaterach to że twoja rodzina była ubecka (14)

        to powód do wstydu a nie do dumy

        • 46 87

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Chyba twoich. (6)

          Problem z wami "patrioci" jest taki, że zamiast skupić się na żołnierzach których działalność faktycznie przysłużyła się innym, skupiacie się na watażkach których metody działania były delikatnie mówiąc - kontrowersyjne. Poczytaj sobie o kimś takim jak Antoni Heda - Szary. Jego jakoś nie ma na koszulkach i muralach - nie zasłużył ? Wasza działalność zamiast pomagać, szkodzi powojennemu podziemiu antykomunistycznemu gdyż wynosicie na ołtarze postaci które nie są tego godne. W następstwie tego na działalność tegoż podziemia patrzy się przez pryzmat ludzi takich jak Ogień czy Bury którzy mają krew niewinnych ludzi na rękach. Jeśli dla ciebie człowiek dopuszczający się działań odwetowych na ludności cywilnej poprzez stosowanie odpowiedzialności zbiorowej jest wzorcem godnym naśladowania to spoko, ale pozwól innym by sami ocenili czy chcą by faktycznie ktoś taki był wzorcem do naśladowania dla nich oraz ich dzieci.

          • 86 17

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            problem jest inny (1)

            ci tzw. "patrioci" ślepo bronią każdego "Wyklętego" natomiast ci z przeciwnej strony ślepo oskarżają każdego "Wyklętego" o zbrodnie jednostek. W ten sposób jedna i druga strona jest siebie warta i nigdy się nie dogadają. Wyklęci to nie był Bury czy Łupaszka tylko znacznie więcej ludzi bo mianem wyklętych określa się około 100 tys. osób

            • 4 2

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              Dokładnie o tym napisałem.

              Uporczywe lansowanie bardzo kontrowersyjnych postaci jako wzorców godnych naśladowania zawsze będą dzielić społeczeństwo, nie łączyć. Sam podałem przykład jednego z takich żołnierzy który działał skutecznie ale krwi niewinnych na rękach jakoś nie ma. Dlaczego o takich się nie wspomina ? Nie wiem, może dlatego że nie za bardzo pasuje do mitu biegania po lasach.

              • 2 0

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            ola boga (2)

            ale ty oczytany jesteś...twoi bohaterowie to też pewnie dąbrowski,gomułka,jaruzelski....ci oczywiście krwi niewinnych osób nie mają..

            • 9 28

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              Faktycznie.... (1)

              ..skoro nie wielbię Burego to zapewne muszę Jaruzelskiego. Ot ciekawa logika.

              • 18 5

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                nie ma z kim prowadzic rozmowy, gorny pulap zawodowka, zadnych przemyslen, jezyk z broszury propagandowej, slogany, tacy hunwejbini pisu, madzrzy przestrzegali ze to niszczenie oswiaty da fatalne wyniki, nie sadzilem ze tak szybko

                • 5 3

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            przecież to kołki zwykłe kibole a nie patrioci

            • 66 19

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Kiedy twoje leśne śmieci mordowały bezbronnych, moi zdobywali Berlin! (6)

          • 29 24

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            Po drodze paląc, grabiąc i gwałcąc. (5)

            Prawdziwi wyzwoliciele! Dzicz zza Uralu.

            • 26 18

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              Ale to musi Cię bolec, ze gdyby nie ZSRR to Polska by nie istniała. (3)

              • 6 15

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                przez ZSRR właśnie nie istniała, następne 45 lat

                • 6 2

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                Przewrotny jestes.

                • 2 2

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

                70 lat okradali nas z surowców i żywności

                A Gierka podpuścili ruskie żeby kredytów nabrał dla czasowej reanimacji PRLu

                • 9 5

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              Mongoły wypuszczone z więzień i dzicz kazachska

              Gwałcili , mordowali i spłodzili tych co dziś plują na bohaterów polskich

              • 10 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        oni generalnie niewiele rodzin wymordowali

        natomiast wśród nich zdarzały się mało chlubne postaci jak Rajs

        • 3 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        Milcz bolszewiku.

        • 9 9

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Czy przy okazji tych marszy nimoe gliby nieco poprawić ich stylistykę? (4)

      Bądź co bądź płonące pochodnie kojarzą się dość jednoznacznie z SA

      • 39 7

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      (7)

      co na to jedraszewski? zaraza?

      • 12 7

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        To samo co kopertnik (6)

        Doktor żywagotówka

        • 9 6

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          (5)

          Jarosław kulawy kopert owiec 50000

          • 8 5

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            Towarzysze kopertowcy z lat 2007-2015 (1)

            Rządy kopertowców w latach 2007-2015. Koperty na skalę masową

            • 4 8

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              zalosny z ciebie koles, poziom riposty dresa

              • 2 5

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            (2)

            wielce zasluzony przewodnik ruchu kopertnictwowego, wyznaczajacy swoim wizjonerstwem nowe kierunki i standardy

            • 7 1

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

              zasłużona córka leśniczego (1)

              koperta dawana ministrowi PiS do łapki na bezczela tuż przed obiektywami kamer.

              • 3 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Srebrzysko wyszło na ulice

      • 4 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      niech żyją Żołnierze Niezłomni (6)

      • 43 71

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        A szczególnie Bury i Łupaszka. (4)

        • 47 22

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          czemu bandytów uznajesz za przedstawicieli "Wyklętych"?

          cze aby paru morderców nie przesłoniło ci oczu ?

          • 5 5

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Taki brat Michnika (1)

          • 4 4

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            wujek Kaczyńskiego - co skazywał Pileckiego.

            i im wille po bohaterze1920r. dał w prezencie.

            • 11 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          prawda jest taka

          żyjący żołnierze AK - Powstańcy Warszawscy ... ostro krytykowali demagogię napuszczanie Polaków na Polaków i psucie państwa polskiego przez PiS
          to PiS i kaczyński znalazł se takich bohatyruff - co nie będą pyszczyć na PiS - bo nie żyją.

          • 18 9

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        Niech żyją? Przecież nie żyją.

        • 20 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      widać, że historia

      to nie jest twoja mocna strona.

      • 2 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      A ty co? Jakie "dzięki za pamięć"? W piekle podłączyli neta? (2)

      • 14 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        sukces opozycji w XVIII w. (1)

        Koniec XVIII w. opozycja Przeciwnicy uchwalenia Konstytucji 3 maja i związanych z nią reform np. Rzewuski, Branicki i Szczęsny Potocki to obrońcy tego jak było wcześniej, przeciwnicy wprowadzanych reform, czyli Konfederacja targowicka symbol zdrady narodowej, spisek magnacki zawiązany w nocy z 18 na 19 maja 1792 w Targowicy (w rzeczywistości 27 kwietnia 1792 w Petersburgu), w porozumieniu z cesarzową Rosji Katarzyną II, pod hasłami obrony zagrożonej wolności przeciwko reformom Sejmu Czteroletniego i Konstytucji 3 maja. Proszą obce państwa o pomoc i opinie w sprawach polskich reform. Polska w ramach tej pomocy obcych mocarstw, została podzielona przez zaborców i znikła z map świata na 123 lata. A wszystko to w ramach udzielonej pomocy przeciwnikom polskich reform. Przeciwko Polsce. Dla przypomnienia czas rozliczeń przyszedł po powstaniu kościuszkowskim i historia niektórych z nich rozliczyła, pozostali dostali to, na co zasłużyli. Wstyd dla zdrajców i ich następców. Jednak to nie uratowało Polski od ponad wiekowej niewoli, ofiar powstań, germanizacji, rusyfikacji, zsyłek, katorg oraz zacofania kulturowego i przemysłowego.

        • 7 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          biskupi i magnaci zdrajcy pogrzebali polske oddajac ja w lapy obcych

          • 13 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Ciekawe

      Ilu ludzi uczestniczylo

      • 2 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Nie chwała a

      chała "boCHaterom"

      • 26 12

  • Marsze jak w Norymberdze kiedyś, tez ku chwale bohaterów... (1)

    Radze poczytac troche o ideologii narodowego socjalizmu ,łatwo znalezc wspólne punkty z polityka PiSu koscioła i ONRu

    • 2 6

    • Tutaj nie ma polityki tutaj jest chwila zadumy i oddanie hołdu Bohaterom

      • 2 2

  • histeria ludzi nie posiadających pomysłu na własne życie (1)

    sięga po 4 portrety i drze mordę na dwa hasła kiedyś tam - gdzieś zasłyszane w kościelnej ławce.

    • 2 5

    • Przyjdź lewaku i powiedz mi to w twarz czy już się oszczales

      • 1 3

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

    Wygląda nieciekawie (1)

    Pierwsze skojarzenie: hitlerowskie parteitagi w latach trzydziestych. Czekam kiedy zaczną palić książki. Faszyzm u bram!! Nie bądż obojętny.

    • 5 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Szkoda słów na czerwoną szuje TFU

      • 1 2

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

    Śmiechu warte i durne pochody i z tymi śmiesznymi okrzykami (19)

    Jacyś popaprani prawacy,pseudo katolicy ktorzy maja tylko mordy pelne wyświechtanych frazesów a jestem ciekaw kiedy ostatni raz czytali Biblie,odmawiali rożaniec i czy staraja sie zyć wg. Przykazań Bożych? Zresztą kto tak naprawdę ich czci-kibole,prawacko neonazistowskie ugrupowania itp. To w ogóle hańba by tych zbrodniarzy i rabusiów kryjących się w lasach nazywać zołnierzami.

    • 329 138

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Wy. j do Niemiec lewaku

      • 0 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Lewakom się to nie podoba.

      • 0 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Ależ (2)

      żółci z Ciebie wyciekło...

      • 1 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        Pisanie prawdy to nie wylewanie żółci. (1)

        • 2 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          Raczej "prawdy"

          To niestety jest prawda tvn'u a skoro jest ona zbieżna z Twoją to już Twój problem.

          • 2 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Tak może pisać tylko nie-Polak. (5)

      • 4 9

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        Bo oczywiście tylko Ty masz licencję na bycie Polakiem... (2)

        • 7 1

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          (1)

          Dzień otwarty w kodzborowie był chyba

          • 3 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            Był ,ale dla ciebie jest jeszcze miejsce na Srebrzysku.

            • 0 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        ty niepolak o nas polakow sie nie nie martw

        • 2 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        Jestem w 100 procentach Polakiem,ale nie prawackim kibolem czy innym popapranym narodowo

        neofaszystowskim śmieciem.

        • 10 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      tytuł (1)

      sami jesteście śmieszni ni chodziliście chyba do szkoły więc braki w historii.

      • 8 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        ty sie martw o swoje braki, to czym w glowie dysponujesz to tylko cie osmiesza

        • 0 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      A to już (1)

      gdzieś pisałeś. Masz przygotowane treści na różne okazje? Sam piszesz, czy kopiujesz?

      • 5 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

      Turbopatrioci, ciekawe zjawisko społeczne. (3)

      Świetnie widoczne w Rosji, Serbii i byłym NRD.

      • 34 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

        kreml ich bardzo lubi. jak jest okazja, zawsze sypnie groszem. (2)

        zgadnijcie dlaczego.

        • 16 9

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

          akurat to ruch narodowy siedzi w kieszeni Putina (1)

          poczytaj sobie przygodę posła Zawiszy z agencją Sputnik. Ruch narodowy wielbi Putina i rozsiewa putinowską propagandę.

          • 17 3

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Marsz Żołnierzy Wyklętych przeszedł przez Gdynię

            zawsze tak było, nic nowego, Piłsudski juz to wiedział dawno temu

            • 8 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane