Zlikwidowano rondo - Jabłoniowa z Leszczynową - kierowcy jeżdżą na pamięć
14328 wyświetleń 19 grudnia 2019 (60 opinii)Brawa dla organizatorów ruchu w Gdańsku. Jabłoniowa z Leszczynową - zlikwidowano rondo, ludzie jeżdżą jak po rondzie. Postawcie wcześniej znaki, że nie ma już ronda.
Więcej na ten temat
Opinie (60)
-
2020-01-09 18:37
Oooo
ten lub ta z Golfa medal się należy !
- 0 0
-
2019-12-19 11:50
(3)
Gościu ale brak zajęcia naprawdę!!! Stać w oknie i czekać na okazję !!!!typowy polak!!! tyle w temacie!!
- 36 94
-
2019-12-19 12:26
:) (1)
Gościu ale brak zajęcia naprawdę!! Siedzieć przed kompem i czekać na okazję aby komuś dowalić:)
Typowy polak!!! tyle w temacie!!- 15 4
-
2020-01-06 13:12
Kurtka na wacie - tyle w temacie
Widzę, że "w tyle w temacie " nie wiele do powiedzenia macie.!!!
- 0 0
-
2019-12-19 11:53
Coś zrobił aby zwrócić uwagę, ZDiZ czyta raport
A Ty tylko narzekasz, brak zajęcia i napierdziela bezsensowne komentarze od rana
- 11 4
-
2019-12-19 12:39
Jak wygląda taki znak?! (2)
- 3 2
-
2019-12-19 13:41
uwaga zmiana organizacji ruchu!! (1)
- 2 1
-
2019-12-28 14:28
Ale tu masz przywrócenie organizacji ruchu, która funkcjonowała docelowo. Zmiana organizacji ruchu na rondo była faktycznie zmiana organizacji ruchu więc znak musiał stanąć który o tym informuje. Nigdzie w mieście nie widziałem tablic w stylu, uwaga przywracamy poprzednią organizacje ruchu,
- 0 0
-
2019-12-27 22:46
Znaki ze nie ma ronda ?
A jakie to są znaki specjalisto z prawkiem z chipsów
- 0 0
-
2019-12-19 18:46
Czy w GZDIZ zmienił się Zarząd ostatnio? (1)
Barieroza powraca, likwidują ronda, co jeszcze wymyślą?
- 2 1
-
2019-12-20 11:52
Te rondo od poczatku było tymczasowe.
Miało być wyłącznie na czas remontu skrzyżowania Warszawska-Jabłoniowa.
Remont się kończy, zatem polanowo rondo musi być zlikwidowane.
Wreszcie uspokoi się ruch na Jabłoniowej :)- 0 1
-
2019-12-19 20:49
Rondo jutro ma zostać przywrócone (1)
- 2 1
-
2019-12-20 11:29
To byłaby największa głupota...
- 0 1
-
2019-12-20 10:57
Wypadek efektem likwidacji ronda
Około 30 min temu na skrzyżowaniu bez ronda miał miejsce wypadek.
- 1 0
-
2019-12-20 08:26
....tak się dzieje kiedy jeżdzi się na pamięć.
- 1 0
-
2019-12-19 11:53
To chyba dobrze, że nie ma ronda? (16)
Te rondo to było nieporozumienie!
Drogę łączącą Jasień i Ujeścisko z obwodnicą Trójmiasta zrównano rondem z drogą osiedlową - paranoja.
Tam musi być zwykłe skrzyżowanie - droga z pierwszeństwem poprzez Jabłoniową i podporządkowane Leszczynowa i Turzycowa.
Innej rozsądnej opcji nie ma.- 34 52
-
2019-12-19 19:59
Glupota z likwidacją tego ronda
A zobacz jak wyglada rondo na Jasieniu przy Kartuskiej i Leszczynowej- jest dużo bezpieczniej
- 0 0
-
2019-12-19 12:20
Niedobrze, (10)
Zgadzam się że rondo było słabe, małe, ciężkie do przejechania, ale przed wprowadzeniem ronda codziennie były tam wypadki. Jak było rondo to raz na jakiś czas były stłuczki, ale nic poważnego.
- 14 6
-
2019-12-19 12:29
(8)
To, że ludzie z podporządkowanej nie umieją wykonywać lewoskrętu nie może być powodem do zmiany pierwszeństwa na skrzyżowaniu.
Należy ich nauczyć jeździć autem a nie stawiać ronda w miejscach gdzie ich być nie powinno.
Rondo to powinni postawić na zjeździe z obwodnicy na Szadółkach (od strony Otomina).
Zjechać z obwodnicy od strony Gdyni i skręcić w stronę Gdańska (lewoskręt) to masakra.- 9 9
-
2019-12-19 13:22
(4)
Przecież to taka sama sytuacja, dlaczego chcesz rondo na zjeździe z obwodnicy? Nie umiesz wykonać lewoskrętu i to ma być powodem zmiany pierwszeństwa na skrzyżowaniu?
- 7 7
-
2019-12-19 13:27
(3)
Nie porównuj "ważnością" obwodnicy trójmiasta z wyjazdem z osiedla.
Z osiedla 99% to osobówki.
Z obwodnicy 10-20% to ciężarówki które maja poważny problem z lewoskrętem i znacząco spowalniają wjazd z lewoskrętu.
Sam ruch jest też 10-20x większy.
Jeśli dla Ciebie różnice w statystykach rzędu 1000-2000% nie maja znaczenia... to chyba powodu do dalszej dyskusji nie mamy.- 7 4
-
2019-12-19 13:45
(2)
A co ma "ważność" obwodnicy do faktu, iż masz problem z wykonaniem lewoskrętu w Jabłoniową po zjeździe z obwodnicy? Ruch samochodów na Jabłoniowej przy skrzyżowaniu z Leszczynową jest zdecydowanie większy, niż ruch po Jabłoniowej przy zjeździe z obwodnicy, ale jak sam napisałeś nie można zmieniać pierwszeństwa bo ktoś ma problem z wykonaniem lewoskrętu. Na marginesie o ile Turzycowa to faktycznie osiedlówka, to Leszczynowa osiedlówką nie jest i łączy Jabłoniową z Kartuską, ruch na niej jest dość duży zwłaszcza popołudniu i rano, włącznie z autobusami ZKM.
Na zakończenie napisze tak, całkowicie nie zgadzam się z tobą jeżeli chodzi o kwestię likwidacji ronda, bo zwiększyło ono płynność ruchu i zwiększyło bezpieczeństwo pieszych na tym nieszczęsnym przejściu dla pieszych, tak zgadzam się że zjazd z obwodnicy przy wysypisku nadaje się do poprawienia, bo obecnie jest po prostu niebezpieczny.- 6 3
-
2019-12-19 13:53
(1)
Nie zwiększyło płynności ruchu...
Ułatwiło wyjazd z osiedla kosztem zakorkowania ul. Jabłoniowej.
Czyli dobro mniejszości przewyższyło dobro większości.- 3 6
-
2019-12-19 14:00
No to faktycznie dobrze, że zlikwidowali to rondo wreszcie koniec korków na Jabłoniowej :), a nie stój przecież Jabłoniowa jest zakorkowana 90% czasu każdego ranka i w każde popołudnie i rondo nie miało na to żadnego wpływu. Ale masz rację, jak nie było dużego ruchu, trzeba było zwolnić przed rondem, a nie pędzić 60-70 km/h na ograniczeniu do 30km/h, faktycznie masz rację rondo zmniejszyło, tyle że nie płynność ruchu, a szybkość pokonywania tego odcinka Jabłoniowej.
- 4 2
-
2019-12-19 12:42
(1)
Wykonanie lewoskrętu z Leszczynowej lub Turzycowej w czasach gdy nie było ronda, było zadaniem karkołomnym ocierającym się o skłonności samobójcze, gdyby ludzie jadący jabłoniową stosowali się do ograniczenia prędkości do 30km/h to ok, ale tam nikt nie zwalnia poniżej 60km/h, więc siłą rzeczy wykonanie lewoskrętu z w/w ulic w Jabłoniową było zadaniem mocno podnoszącym adrenaline, ale pomagało ćwiczyć refleks :D
- 12 4
-
2019-12-19 12:58
I palić gumę :D
- 5 0
-
2019-12-19 12:48
To nie jest kwestia umiejętności, ale przy tak dużym ruchu i samolubstwie kierowców na drodze z pierwszeństwem skręt w lewo bez wymuszenia pierwszeństwa jest czekaniem na Godota.
- 9 1
-
2019-12-19 12:27
Rondo jest tam najlepszym rozwiązaniem, żadne światła itp. oczywiście większe i bezpieczniejsze
- 18 4
-
2019-12-19 13:45
Rondo czy NIE-Rondo
Było tam coś co nieudolnie przypominało rondo (znaki były), ale wszyscy jechali na pewniaka jak na normalnym skrzyżowaniu z pierwszeństwem na Jabłoniowej. Rano ciężko było wyjechać z Turzycowej i Leszczynowej. Teraz to dopiero będzie problem jak nikt nie będzie chciał nikogo wpuścić ... taka mentalność Polaka.
- 4 0
-
2019-12-19 13:07
Dzięki temu, że to rondo istniało przynajmniej można było wyjechać z osiedla czy też z ulicy Leszczynowej. Według mnie to było w tym miejscu najlepsze rozwiązanie.
- 10 1
-
2019-12-19 12:47
Rondo jest ok
Proszę spróbować przejechać przez to skrzyżowanie z i w każdym kierunku, dopiero wypowiadać takie opinie. Rondo jest w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem, choć przyznam, że powinno być tam rondo z prawdziwego zdarzenia.
- 11 2
-
2019-12-19 12:28
Rondo...kółko namalowali na srodku waskiej drogi - nazwac to rondem to przeginka troche :D
- 9 2
-
2019-12-19 17:11
Skandal
Wrócą wypadki, stłuczki. Nie da się wyjechać z Leszczynowej
- 7 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.