Ze środkowego pasa w lewo
5337 wyświetleń 21 stycznia 2022 (135 opinii)Jak to jest, że jak jakiś kierowca się pomyli, to nie zważając na innych zatrzymuje się na ruchliwej drodze i zaczyna sygnalizować "jednak będę jechać w lewo". Często spotyka się takich kierowców co zakorkują całe skrzyżowanie, bo on jednak pojedzie w lewo, albo w prawo ze skrajnego przeciwległego pasa, albo ile jest delikwentów co cofają na drodze szybkiego ruchu, bo przejechał zjazd i on nie nadłoży drogi? Ja jak się pomylę, to nie staram się na siłę naprawić swojej pomyłki, po prostu mówię trudno i jadę dalej, a na następnym skrzyżowaniu robię nawrotkę. Zaraz znajdą się pewnie komentarze "ile straciłeś czasu? 20 sekund?" albo "trzeba było wyjść wcześniej z domu" ten drugi jest moim ulubionym :) . Problem jest jednak większy, bo po pierwsze takie zachowania stwarzają zagrożenie, a po drugie, przy dużym natężeniu ruchu takie ruchy tworzą zatory, idealnym przykładem jest obwodnica, gdy jakiś samochód ulegnie awarii momentalnie się tworzą się korki w obu kierunkach, bo na przeciw ległym pasie ktoś zwolnił i musiał popatrzeć... , jak ten ciekawski kierowca zwolnił do 70km/h, to ten zanim musi wyhamować do 60/kmh, trzeci do 50km/h, itd. aż w końcu mamy zator na 1000 metrów.
Więcej na ten temat
Opinie (135) ponad 10 zablokowanych
-
2022-01-24 07:33
(18)
A może naprawdę się pomylił albo musiał nagle zmienić plany. a może mimo GD w centrum bywa samochodem raz na pięć lat i się najzwyczajniej pogubił. Nie twierdzę, że nie ma cwaniakow ale czy naprawdę o każdej takiej sytuacji trzeba tworzyć newsa i roztrząsać
- 9 61
-
2022-01-24 07:36
Opinia wyróżniona
(9)
Chodzi o to, że wpiernicza się na pas kosztem innych, blokuje ruch. Każdy może się pomylić, ale w tkim razie jedzie się do następnego skrzyżowania i tam zawraca
- 192 9
-
2022-01-24 18:52
Blokowanie (1)
Blokowanie ruchu to wykroczenie i linia ciągła. Kodeks Drogowy
- 10 1
-
2022-01-26 15:28
Gratuluję, że umiesz czytać. A teraz poczytaj inne, ciekawsze książki.
- 0 1
-
2022-01-24 18:06
(1)
Taaaa, a potem jadę, jadę bo np. jest zakaz skrętu w lewo i w ten sposób będę robił dodatkowe kilometry:(
- 1 17
-
2022-01-24 19:22
To wtedy znajdziesz skręt w prawo, w prawo i w prawo. Na to samo wyjdzie
- 11 1
-
2022-01-24 08:14
Nie będę nadrabiał 200m drogi (4)
Bo jaśnie hrabia nie może poczekać aż zjadę
- 6 49
-
2022-01-24 09:26
A to wokół Ciebie jednego (1)
świat się kręci? Pamiętaj, Twoje zaoszczedzone 30 sekund do minuty kosztuje wiele osób ich czas, czyli wielokrotność. Co sprawia, że uważasz, że Twój jest ważniejszy od czasu innych?
- 29 0
-
2022-01-25 09:23
to widać po tych gno... kach co na siłę zjeżdzają na prawoskręcie mimo, że widzą przechodniów na pasach
3sek ich zbawia ... muszą muszą muszą być szybciej
o wjazdach na póżne czerwone ... czy blokowaniu całego skrzyżowania - bo kolo THE MuSi na nie wjechać choć na zjazd w korku nie ma szans ... nawet nie wspomnę- 0 0
-
2022-01-24 08:30
A powinieneś. Kultura i poszanowanie to dla ciebie obce wyrazy. (1)
- 33 2
-
2022-01-24 08:40
Normalna dla kierowców w tym kraju
- 10 1
-
2022-01-24 08:43
Opinia wyróżniona
(6)
Nic nie kumasz... To nie ma żadnego znaczenia, czy się zagapił, czy pogubił. Popełniasz błąd to za niego płacisz. W tym przypadku jedziesz dalej i zawracasz przy najbliższej okazji. Nie blokujesz lewego pasa i nie przejeżdżasz przez ciągłą- niezgodnie z przepisami. Jeśli to robisz- jesteś cwaniaczkiem, nie ma żadnych wątpliwości co do tego.
- 286 22
-
2022-01-24 22:20
oznaczenia polskich dróg są tragiczne
pasy białe, żółte ciągłe, przerywane, jeden na drugim a znaki stojące brudne i nieczytelne.
polski nieład- 0 0
-
2022-01-24 11:14
(3)
To ty nic nie kumasz bo w jestes zacietrzewiony jak typowy Polak. Gdybys byl kiedykolwiek za granica to bys sie dowiedzial, ze w takich sytuacjach kierowcy sie po prostu na wzajem wpuszczaja. Ale taka polska mentalnosc.
- 7 47
-
2022-01-24 14:07
Gdzie wpuszczają
Skoro stoją na czerwonym do skrętu? A ty blokujesz pas z zielonym?
- 32 0
-
2022-01-24 11:47
Nie !!! Jak się "mylisz" , to jedziesz dalej na wprost , a przy najbliższej okazji zawracasz , i już się nie "mylisz" (1)
inna opcja , to zwykle chamstwo drogowe
- 49 8
-
2022-01-24 14:53
Burak burakowi burakim
- 4 2
-
2022-01-24 10:37
Śmieszne macie problemy w tych puszkach. Od razu kara śmierci.
- 4 27
-
2022-01-24 09:58
codziennie te same osoby się "mylą" !!!
- 43 3
Wszystkie opinie
-
2022-01-28 20:31
Jestem pewien, że te pierwsze 11% to Ci , którzy są szczerzy. Z tych następnych 44%i 45%, to przynajmniej 70 % to szczerzy"inaczej", bo jeżdżę zawodowo od 1986 roku, I opisanych sytuacji, dziennie obserwuje dziesiątki. A większość, nawet juz nie próbuje udawać, że się zapomniał, pomylił, po prostu ciągnie do końca, I w poprzek wjeżdża na siłę. ( żeby nie powiedzieć po chamsku)
- 0 0
-
2022-01-25 08:59
sytuacja niestatety powszechna (6)
nienawidzę takich cwaniaczków, którzy jadą do końca luźniejszym pasem, by na końcu wepchnąć się w inny. Przez to jeszcze bardziej wydłuża się korek. Dziwię się tylko, że są oni tak bezproblemowo wpuszczani, bo to tylko przyzwolenie do tego typu zachowań.
- 35 5
-
2022-01-27 20:56
Następny który nie wie co to jest suwak.
Jak mi żal takich kierowców...- 0 0
-
2022-01-26 15:29
Pewnie nienawidzisz wszystkich co nie postępują tak jak byś chciał.
- 0 1
-
2022-01-25 10:02
cwaniak czy czlowiek majacy strach przed zmiana pasa? ktory lepszy (1)
tysiace sa takich, co blokuja juz od kilometrow prawy albo lewy pas, bo nie umieja zmienic pasa w poblizu skrzyzowania, bo to taki straszny manewr.
Ten tzw. "cwaniak" umie widocznie lepiej jezdzic autem niz reszta
Powoli sa to problemy 1szego swiata- 0 11
-
2022-01-26 08:20
Jak ktoś ci się wepchnie w sklepie do kolejki do kasy to też uznasz, że lepiej manewrował wózkiem?
- 3 0
-
2022-01-25 11:16
Przyzwolenie (1)
Wpuszczam takich właśnie z tego powodu żeby nie korkowali wam pasa.
- 1 4
-
2022-01-25 11:37
genialne
ten wpuszczony potem niech wpuści kolejnego co się próbuje wepchnąć i wtedy ten uczciwie stojący w korku jedzie ostatni..
- 5 0
-
2022-01-27 19:04
Nie...nie to nie do końca jest tak ze ci kierowcy się mylą to są po prostu zwykli cwaniacy drogowi i tyle... byle zeby opuscic szybciej skrzyzowanie od innycj tacy wlasnie tak jeżdżą przecież to łatwo poznać po tablicach rejestracyjnych ktory sie pomylił a który to cwaniak drogowy
- 0 0
-
2022-01-26 19:18
Francuzi w 1789 roku wymyślili lekarstwo na głupotę....
Może by tak spróbować i u nas ?
- 0 0
-
2022-01-24 07:33
(18)
A może naprawdę się pomylił albo musiał nagle zmienić plany. a może mimo GD w centrum bywa samochodem raz na pięć lat i się najzwyczajniej pogubił. Nie twierdzę, że nie ma cwaniakow ale czy naprawdę o każdej takiej sytuacji trzeba tworzyć newsa i roztrząsać
- 9 61
-
2022-01-24 07:36
Opinia wyróżniona
(9)
Chodzi o to, że wpiernicza się na pas kosztem innych, blokuje ruch. Każdy może się pomylić, ale w tkim razie jedzie się do następnego skrzyżowania i tam zawraca
- 192 9
-
2022-01-24 18:52
Blokowanie (1)
Blokowanie ruchu to wykroczenie i linia ciągła. Kodeks Drogowy
- 10 1
-
2022-01-26 15:28
Gratuluję, że umiesz czytać. A teraz poczytaj inne, ciekawsze książki.
- 0 1
-
2022-01-24 08:14
Nie będę nadrabiał 200m drogi (4)
Bo jaśnie hrabia nie może poczekać aż zjadę
- 6 49
-
2022-01-24 09:26
A to wokół Ciebie jednego (1)
świat się kręci? Pamiętaj, Twoje zaoszczedzone 30 sekund do minuty kosztuje wiele osób ich czas, czyli wielokrotność. Co sprawia, że uważasz, że Twój jest ważniejszy od czasu innych?
- 29 0
-
2022-01-25 09:23
to widać po tych gno... kach co na siłę zjeżdzają na prawoskręcie mimo, że widzą przechodniów na pasach
3sek ich zbawia ... muszą muszą muszą być szybciej
o wjazdach na póżne czerwone ... czy blokowaniu całego skrzyżowania - bo kolo THE MuSi na nie wjechać choć na zjazd w korku nie ma szans ... nawet nie wspomnę- 0 0
-
2022-01-24 08:30
A powinieneś. Kultura i poszanowanie to dla ciebie obce wyrazy. (1)
- 33 2
-
2022-01-24 08:40
Normalna dla kierowców w tym kraju
- 10 1
-
2022-01-24 18:06
(1)
Taaaa, a potem jadę, jadę bo np. jest zakaz skrętu w lewo i w ten sposób będę robił dodatkowe kilometry:(
- 1 17
-
2022-01-24 19:22
To wtedy znajdziesz skręt w prawo, w prawo i w prawo. Na to samo wyjdzie
- 11 1
-
2022-01-24 08:43
Opinia wyróżniona
(6)
Nic nie kumasz... To nie ma żadnego znaczenia, czy się zagapił, czy pogubił. Popełniasz błąd to za niego płacisz. W tym przypadku jedziesz dalej i zawracasz przy najbliższej okazji. Nie blokujesz lewego pasa i nie przejeżdżasz przez ciągłą- niezgodnie z przepisami. Jeśli to robisz- jesteś cwaniaczkiem, nie ma żadnych wątpliwości co do tego.
- 286 22
-
2022-01-24 22:20
oznaczenia polskich dróg są tragiczne
pasy białe, żółte ciągłe, przerywane, jeden na drugim a znaki stojące brudne i nieczytelne.
polski nieład- 0 0
-
2022-01-24 11:14
(3)
To ty nic nie kumasz bo w jestes zacietrzewiony jak typowy Polak. Gdybys byl kiedykolwiek za granica to bys sie dowiedzial, ze w takich sytuacjach kierowcy sie po prostu na wzajem wpuszczaja. Ale taka polska mentalnosc.
- 7 47
-
2022-01-24 11:47
Nie !!! Jak się "mylisz" , to jedziesz dalej na wprost , a przy najbliższej okazji zawracasz , i już się nie "mylisz" (1)
inna opcja , to zwykle chamstwo drogowe
- 49 8
-
2022-01-24 14:53
Burak burakowi burakim
- 4 2
-
2022-01-24 14:07
Gdzie wpuszczają
Skoro stoją na czerwonym do skrętu? A ty blokujesz pas z zielonym?
- 32 0
-
2022-01-24 10:37
Śmieszne macie problemy w tych puszkach. Od razu kara śmierci.
- 4 27
-
2022-01-24 09:58
codziennie te same osoby się "mylą" !!!
- 43 3
-
2022-01-26 15:27
No i co z tego? Nie macie ważniejszych problemów?
- 0 0
-
2022-01-26 11:51
Ja tak nie robię jak na filmie
Ja jadę już 3 km przed skrętem w lewo lewym pasem, bo wiem, że potem trudno się wcisnąć. Oczywiście z przepisową prędkością :-D
- 0 0
-
2022-01-25 20:29
Jazda cwaniaka
Tak jest wszedzie bo nie chce im sie stac jako ktorys w kolei czekajac na zielone swiatlo i wola jechac na cwaniaka jadac na wprost lecz po chwili aby szybciej skrecic w prawo lub w lewo na skrzyzowaniu tak samo sie dzieje na skrzyzowaniu przy klinicNej skret w lewo pod slynny most co tiry sie nie mieszcza pozdrawiam panow ze stoczni
- 2 0
-
2022-01-25 19:44
oni nie zapomnieli tylko udają takich. Z premedytacja jadą źle aby nie czekać na skręt.
- 3 0
-
2022-01-24 09:22
Ja bym zabierał prawo jazdy (2)
Dożywotnio. I 5000 zł mandatu. Nauczyłby się jeden z drugim, że nie wolno spowalniać ruchu na 20 sekund. Poza tym stwarza zagrożenie, bo przecież ktoś z tyłu mógł nie zauważyć stojącego pojazdu i w niego wjechać, a przecież on stoi przed przejściem, więc gdyby ktoś rozpędzony go uderzył i akurat szła osoba z wózkiem, to o tragedię nie trudno. A w dodatku to taxi - oni nie mają prawa do pomyłek i zmian trasy, czy przyjęcia kursu - kara x2 i konfiskata samochodu, tak dla przykładu dla innych!
- 10 7
-
2022-01-25 08:58
Zabierz Frogowi pacanie (1)
Tusk, frog, najsztub, ci mogą wszystko a jednego co się zgapił byś zabił, rudemu zdrajcy wleziesz w du... Bez wazeliny
- 2 0
-
2022-01-25 10:47
Nie załapałeś ironii :D
Czekałem na "wyrazy popracia" nosicieli kijów w ...upie, albo oburzonych - że chcę niemal strzelać do kogoś, kto nieprawidłowo zmienił pas ruchu. Tylko nie rozumiem, czemu ci się wszystko w polityką kojarzy? To już lepiej z seksem ;)
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.