Zbiórka pieniędzy przy dworcu
3732 wyświetlenia 3 czerwca 2022 (727 opinii)Dwie młode dziewczyny kwestują w tunelu przy dworcu w Gdańsku.
Więcej na ten temat
Opinie (727) ponad 20 zablokowanych
-
2022-06-03 08:38
Czyli to pan Kamil wywołał awanturę i jest problemem
Nie podoba się to zmień pracę i weź kredyt, jest wiele możliwości.
- 2 31
-
2022-06-03 08:40
Mnie kiedyś na Świętojańskiej w Gdyni bardzo nachalnie kilka razy zaczepiali akwizytorzy(niby-wolontariusze) Greenpeace'u. (4)
Wzeili takich młodych po liceum, pierwsza praca pewnie, i wyszkolili jak trzeba. Najpierw spytają się o coś przypadkowo np. dlaczego masz plaster na ręce albo skąd takie buty, a później przystępowali do działania.
Czyli wpłacć imi co miesięc przez dwa lata 20 zł. Rozmawiałem raz z taką i czekałem kiedy przestanie być taka miła, okazało się, że już po 2 minutach, Na zasadzie dobra zjeżdzaj nie wpłacisz, poszukam innego jelenia.- 68 0
-
2022-06-03 08:44
zawsze mnie bawia te akcje zielonych pajacow, np. "protest przeciwko transpotowaniu ropy" za pomoca motorowek napedzanych (1)
silnikami spalinowymi. Gdyby wioslowali uznalbym to moze
- 19 0
-
2022-06-03 08:52
A uczestnicy protestu i ich rodzice prywatnie po mieście nie jeżdżą komunikacją publiczną.
Prywatnie jeżdżą samochodami z silnikami spalinowymi Diesla są bardzo popularne.
- 15 0
-
2022-06-03 10:18
Mnie kiedyś zachęcali do wspieranie pszczół
A, że akurat z branżą pszczelarską mam zawodowy związek - powiedziałem, że chetnie pomoge, prosze o podanie pasiek do wspracia, moge przeprowadzic spotkania w szkołach czy przedszkolach, chetnie spotkam się z rolnikami itp. Dziewczynka odpowiedziała, że im nie o to chodzi. Na pytanie - to jakiej pomocy oczekuje, powiedziała że przelewu :-)
- 14 0
-
2022-06-03 10:25
Ja tylko krece glowa i ide dalej.
- 6 0
-
2022-06-03 08:42
Wiekszość z tych "zbieraczy" to oszusci. Samo sobie wydrukowali plakaty i lewe upowaznieni, Dlaczego w tej sorawie Policja nic nie robi.Dlaczego nie sprawdzi czy ci zbieracze to rzeczywiscie zbierajacy na legalny cel, czy zwyczajni zlodzieje okradający ludzi. Przeciez to nie jest rudne naet dla policjant sprawdzic.
- 40 0
-
2022-06-03 08:45
Nigdy nie daje na takie zbiórki
Wpłacam co miesiąc jakoś sumę ale przed wpłata zawsze dokładnie sobie wszystko sprawdzę- 17 1
-
2022-06-03 08:46
Opinia wyróżniona
(35)
Najwyższy czas zrobić z nimi porządek! Są nachalni i bezczelni! Wyszłam z auta i panienka w ukraińskiej fladze z puszką stanęła tak żebym nie mogła wejśc do sklepu i potrząsając puszką mówiła żeby dać pieniądze na ukraine... jak zaczęłam pytać na co konkretnie zbierane są pieniądze i prosiłam o pokazanie numeru zarejestrowania zbiórki i identyfikator to paniusia nagle się odsunęła, zaczęła iść za sklep i krzyczeć nie panimaju nie panimaju... ale daj to oni panimaju?
- 961 38
-
2022-06-03 09:01
Pisałem juz kilka razy ze to są zwykli oszuści wiekszosci ale posty były kasowane (5)
- 179 4
-
2022-06-03 09:33
To nie sa oszusci
Zbierają i jakiś tam %wyślą a resztę prezes kupi mieszkanie
- 83 9
-
2022-06-03 20:36
(3)
To wolne media kasuje komentarze? To wolne media cenzuruja niepoprawne wg nich nieodpowiednie wypowiedzi?
- 15 3
-
2022-06-04 00:11
Spróbuj coś złego na nasz kochany rząd napisać na stronie tvp.info, to jeszcze bana dostaniesz na IP. (1)
- 12 3
-
2022-06-04 16:52
A sptóbuj napisać coś o rzezi wiłyńskiej, samą prawdę bez kłamstw i obrażania, to masz z dużym prawdopodobieństwem wjazd policji na chatę, jesteśmy obywatelami drugiej kategorii we własnym kraju.
- 10 2
-
2022-06-04 08:23
One sa takie wolne ze hoho
- 5 0
-
2022-06-03 09:35
A Polacy głupi i naiwni wierzą we wszystko co tv powie
- 87 0
-
2022-06-03 09:57
(16)
Piszesz jedynie o swoich doświadczeniach, ale uogólniasz mówiąc że kwestujący są nachalni.
Ja jeszcze nie spotkałem się z nachalnym wolontariuszem , więc na tej podstawie mam stwierdzić że wszyscy są sympatyczni i umieją wyczuć granicę, której przekraczać nie powinni?
Ciekawy jestem co masz na myśli mówiąc, że "czas zrobić z nimi porządek". Jakie masz pomysły, albo oczekiwania?- 12 56
-
2022-06-03 10:06
To może wyjdz z domu
- 46 8
-
2022-06-03 10:06
Odesłać na Krym, wszystkich!!!!!!!!!!!!
- 46 19
-
2022-06-03 12:20
(9)
Chyba najwyższy czas żeby poszli do pracy i zarabiali na swoje potrzeby? Jak długo jeszcze mamy ich utrzymywać?
- 81 4
-
2022-06-03 13:44
(7)
Kto "powinien". O kim konkretnie mówisz?
O ludziach umierających w hospicjach?
Dzieciakach z nieuleczalnymi chorobami?
Zwierzakach przetrzymywanych w schroniskach?
Zbiórki mają przeróżne cele.- 13 27
-
2022-06-03 14:05
(3)
Przeczytaj artykuł ze zrozumieniem... mówimy o zbiórkach na ukraińców!
- 45 6
-
2022-06-03 14:34
(2)
Cytat z arykułu:
"Dwie zbiórki były prowadzone na rzecz Ukrainy, a jeden pan zbierał na dziecko."
Na jakiej podstawie twierdzisz, że dziecko pochodzi z Ukrainy?- 10 25
-
2022-06-03 15:42
(1)
Popatrz na zdjęcia do artykułu... co widzisz? Zbierające są owinięte ukraińskimi flagami... tak trudno sie domyślic na kogo zbierają????
- 28 8
-
2022-07-07 15:08
Na arkę zbierają
- 1 0
-
2022-06-03 15:46
(2)
Te konkretne sa na ukraińców, zbierają ukraińcy, mówią że zbieraja na ukrainę i mówią to w języku ukraińskim... masz wątpliwości na kogo jest zbiórka?
- 16 15
-
2022-06-03 22:20
TAK !!!
mam wątpliwości, gdyż nagle pojawiło się milion fundacji wspierających Ukrainę. To Ja jednak wolę dać na konkretną osobę niż na niepewną fundację.
- 20 0
-
2022-07-07 20:54
oczywiście, że mam wątpilowści
stoją same dzieciaki nawet pod marketami na mega zad*piach. Zawsze jedno z puszką drugie z flagą. Ktoś ich przecież rozwozi i to na masową skalę, Będzie jak z "wolontariuszami"WWF (za jedyne 20 zł na godzinę, umowa zlecenie)- nazbierali na pomoc rysiom 6 mln zł za co uratowano jednego rysia. Kojarzy mi to się tez z cyganami, którzy rozwożą dzieciaki po turystycznych miejscach żeby żebrały jak starzy siedzą wygodnie w domu. Tylko tym razem wybrano markety.
- 1 0
-
2022-06-03 21:01
Ni ..uja...bladż....ja na polu robić nie będę i na wsi mieszkać też nie będę.Proszu o mieszkanko w Warszawie ewentualnie w Gdańsku innych ofert nie pryjmuje.
- 17 7
-
2022-06-03 12:42
(3)
Takie mam oczekiwania że w końcu wezmą się za uczciwą pracę i zaczną na siebie zarabiać !
- 46 6
-
2022-06-03 13:49
(2)
Kto?
Wolontariusze, czy osoby dla których kwestują?
Wolontariusze to bardzo często uczniowie. Moje dzieciaki raz w roku uczestniczą w zbiórce na rzecz hospicjum.
Oczekujesz, że terminalnie chorzy w hospicjach zakasają rękawy, wezmą się do roboty i będą zarabiać na utrzymanie?- 7 30
-
2022-06-03 15:47
Wolontariuszami są ukraińcy, zbierają na ukraińców i mówią w ukraińskim języku!
- 22 3
-
2022-06-03 21:39
Legalnie można pracować od 15. roku życia. Niech uczeń zakasa rękawy i zacznie pracować to pozna, co to pieniądz i jak trudno go zarobić. To wtedy przestanie brać się za wolontariat i żebrać o datki od uczciwie pracujących ludzi. A terminalnie chory przecież wiadomo, że nie jest w stanie pracować. Nikt tego od niego nie oczekuje. To jest człowiek, któremu należy pomóc.
- 12 3
-
2022-06-03 10:35
Mamy okazję lepiej poznać ukraincow. Ci w drogich samochodach mają problem z płaceniem za parking. (1)
I głośno to obwieszczają. Szczególnie młodzi mężczyźni.
- 74 3
-
2022-06-03 10:50
ni panimaju.
dlaczego benzina taka droga dla Ukraincow ? Powinna byc za darmo jak autostrady
- 66 6
-
2022-06-03 10:48
Rumuńska panda...
- 18 1
-
2022-06-03 11:45
Od pewnego czasu nie mam zaufania do wszelkiej maści fundacji zbierających pieniądze na ulicach. To jest po prostu forma żebractwa czyli łatwy pieniądz.
- 54 3
-
2022-06-03 15:34
Nic nowego.Taka nacja
- 18 4
-
2022-06-03 21:04
Niestety, to było do przewidzenia. Oczywiście ze należy się pomoc Ukrainie ale w sposób zorganizowany. (1)
Przykre, ze i wśród nich są cwaniaczki ale gorzej, ze rząd PiS bardziej dba o przybyszów z Ukrainy niż o własnych rodaków. Polacy są zmęczeni nie tylko nachalnością tych zbiórek, ale tez przekazem medialnym, szczególnie w TVPInfo. Doszło do tego, ze wyłączam tv kiedy pojawia się temat Ukrainy. Może właśnie o to chodziło?
- 17 5
-
2022-06-04 20:18
Nieustannie mam wrazenie
Że chcą aby Polacy wyszli na ulice i rozpoczęła się wojna domowa
- 8 1
-
2022-06-03 21:13
W sumie coś jak Żeleński.
- 14 2
-
2022-06-04 08:22
Ja potrzebuju na nowyj teslu (1)
Saszka
- 11 2
-
2022-06-04 10:28
A co?
Ta spod Galerii Przymorze już niedobra?
- 4 0
-
2022-06-06 19:18
Zbiorki
Również niejednokrotnie spotkałam się z tego typu sytuacja.Dodatkowo są tak nachalni,że odechciewa się wchodzić na zakupy ,biorąc pod uwagę,że wychodząc znowu proszą o pieniądze.
- 2 0
-
2022-06-03 08:48
Polska akcja humanitarna przecież to Ochojska. Tam też cała rodzina zatrudniona. Poza tym ta Pani w UE głosuje przeciwko Polsce.
- 37 8
-
2022-06-03 08:48
Nigdy nie daję takim zbiórkom
Przekręt i naciągactwo. Czemu sklepy to tolerują?
- 27 0
-
2022-06-03 08:49
Opinia wyróżniona
(13)
Uważam,że jestem atakowana z każdej strony prośbą o wsparcie.W TV apele fundacji na chore dzieci.Ok,choroby się nie wybiera,taki los a państwo albo nie refunduje albo nie oferuje a dzięki WOŚP mamy trochę lepszejszego sprzętu w szpitalach.Ale dlaczego mam pomagac ludziom,którym się nie chce ? Płacę wysokie podatki na leni i ich potomstwo!Jako nastolatka za komuny,nie znając języka sprzątałam chałupy na zachodzie. A dziś? Ukraińcom trzeba nieść pomoc ale i tu się nam Polakom ulewa,bo chcą nowe rzeczy,bo do przedszkoli muszą ich dzieci pójść kosztem naszych.istny cyrk jest teraz z rekrutacjami do liceów aplikują dwa roczniki naszych dzieci +ukraińskie,zaraz dym będzie też ze służbą zdrowia.My Polacy pomagamy i mamy to w naturze ale nie lubimy gdy nas do tego się zmusza.Osobiscie pomagam od lat zwierzętom,one przynajmniej nie są roszczeniowe choć od nas zależne.Zaczęłam od dużego ograniczenia spożywania mięsa i mleka w mojej rodzinie.To też jest forma pomocy i może mały krok ku ochronie planety.
- 120 22
-
2022-06-03 10:28
łapka w górę ! (2)
Nie wiem co za łosie dają "minusika"....
- 6 3
-
2022-06-03 16:05
Bo wypowiedź tej pani w dużej części jest nielogiczna i pani wylewa zgorzknienie czyli narzeka na wszystko- typowo polskie (1)
Kto ją zmusza do pomagania? Czas dorosnąć. czemu jako nastolatka nie uczyła się języka obcego - w szkole wszyscy się uczyliśmy i nie chodzi o rosyjski.
Dodam, że ja także pomagam zwierzętom a także znajomej rodzinie z Ukrainy ( mama i dzieci), i dodam, że w przeciwieństwie do sytuacji tej pani Carycy, nikt mnie nie zmusza, bym pomagała komu nie chcę, nie spotkałam się z przymusem, mam wolny wybór.- 0 4
-
2022-06-04 06:35
Dziewczynko dorośnij
Zostaw wypowiedź Carycy w spokoju
- 1 0
-
2022-06-03 11:32
(1)
Żebranina, najgorsze ze człowiek wychodzi z marketu z kilkoma produktami bo ceny tak wysokie a tu jeszcze stoją w przejściu !!! A mi brakuje do pierwszego
- 9 2
-
2022-06-03 16:06
A co Pani przeszkadza, że wolontariusz czy żebrak stoi w przejściu ? To nie on ponosi winę, że Pani nie stać na dobre jedzenie.
- 0 5
-
2022-06-03 13:17
(7)
Wasza Wysokość, w pełni popieram! Przede wszystkim wspominam piękne czasy przyjaźni polsko-rosyjskiej, gdy Królestwo Polskie było częścią Cesarstwa Rosyjskiego, co chcieli popsuć socjaliści z PPS-u (za co dostawali pałami od endeków i realistów, czyli działaczy Stronnictwa Polityki Realnej - ówczesnych Korwinowców dążących do ujednolicenia rynków polskiego i rosyjskiego w ramach przecież jednego państwa), a później bolszewicy, którym się to niestety udało, a Polska została rzucona na pożarcie Sojuszowi Sowieckich Socjalistycznych Republik (SSSR).
Ale nie o tym miało być. Podoba mi sie podejście Waszej Wysokości: "choroby się nie wybiera, taki los". Otóż to! Nie ma się co litować, tylko wziąć się w garść i żyć dalej. W Afryce mają gorzej, a jakoś dają radę. Poza tym, gdy ktoś jest śmiertelnie chory, nie powinno się go leczyć uparcie, tylko zezwolić na eutanazję. W ogóle najlepszym lekiem na śmiertelną chorobę jest przerwanie życia i obniżenie przez to kosztów. Państwo nie powinno pomagać ani refundować leków - to są ogromne przecież kwoty czasami. Do tego to niesprawiedliwe - rodzina z chorym dzieckiem ma dostać milion zł, bo dziecko umrze? To niech każdemu rząd da po milionie, a bedzie fair. :) Dlatego najlepiej by było, żeby każdy płacił za siebie, za swoje leczenie, a nie ten składkowy socjalizm.
Ja też nie pomagam innym ludziom, bo to najczęściej miernoty, pasożyty i lenie utyskujące na swój los, ojojoj. :D Pomagam zwierzętom, które są czasami strasznie biedne, a na ich cierpienie nie mogę patrzeć, bo sie wręcz rozpłakuję - taki wrażliwy jestem, z czego śmieją się moi znajomi. ;)
A mięsko polecam, bo jest zdrowe. Nie dajmy się zielonym socjalistom ogłupiać z tym klimatem i w ogóle końcem świata. Nie udało się czerwonym zrobić światowej rewolucji komunistycznej, to się pomalowali na zielono i chcą zniszczyć prywatny biznes pod ekoterrorystycznymi postulatami. Poza tym prawdziwy mężczyzna musi jeść mięso!
Pozdrawiam.- 3 2
-
2022-06-03 14:30
Naprawdę tak się użalasz nad zwierzętami? To chyba jakiś żart! (6)
Tak niby łzy krokodyle lejesz nad "biednymi" zwierzętami, a mięso jesz? Gdyby ludzie zostawili zwierzęta w spokoju, to zwierzęta dałyby sobie bez człowieka radę, spokojnie. Tylko my musieliśmy niektóre zwierzęta pooswajać na ich szkodę (koty, psy), co przyzwyczaja je do pełnej miski i innych luksusów. A jak zwierzę na nieszczęście urodziło się świnką czy krówką to już tak dobrze nie ma, co? Nie jest trzymane w domku z miską pełną pachnącego żarełka w sosie, w towarzystwie zabawek w kształcie kości czy myszy, tylko jest bezwzględnie zarzynane na twój kotlet, co?
- 2 3
-
2022-06-03 14:47
(3)
Tak, użalam się nad rannymi zwierzętami. Jak mogę pomóc, to dzwonię na nr straży miejskiej, gdy widzę np. cierpiacego dzika. Dalej piszesz o hodowli - tak już jest w naturze. Zwierzęta jedzą zwierzęta, a ludzie jedzą zwierzęta. Jak zwierzę urodziło się świnią, co zrobisz. Jak biedne dziecko urodziło się chore na rzadką chorobę i potrzebuje drogiego leku - też co zrobisz. Takie życie.
- 4 1
-
2022-06-03 14:54
(2)
To ludzie ustalili, że świnie się zarzyna. Równie dobrze mogłoby było być inaczej, tj. że to psy byśmy jedli a świnie trzymali w domu jak żywe maskotki. Ludzie są dwulicowi i tyle. Niby tak się trzęsą o zwierzęta i ich prawa a tak naprawdę to jedne zwierzęta na piedestale stawiają i dają im najlepsze kąski a inne to pożerają bez skrupułów. A co do dzika: taki dzik gdyby nie był ranny to by cię rozszarpał. Czyli dobrze, że to dzik był ranny na twojej drodze a nie ty ranny na jego.
- 1 2
-
2022-06-03 15:21
(1)
Zgadza się, wszystko prawda. To my, ludzie to ustaliliśmy i nazwaliśmy Bożym porządkiem. W dalekiej Azji sobie ustalili, że będą jeść psy, nietoperze, tzw. robaki, czyli larwy i inne drobne szkodniki i pewnie też to sobie jakoś nazwali. W ogóle ustaliliśmy sobie dużo więcej spraw na świecie, w Polsce i dzisiaj, i w poprzednich epokach. Całe życie nasze i naszych przodków jest i było (i będzie) uwarunkowane rozmaitymi ustaleniami. Kiedyś sobie ustalono, że kobieta ma służyć mężczyźnie i jest niżej w hierarchii. Podobnie z czarnoskórymi, znaczy Afroamerykanami. Przed wojną światową było nie do pomyślenia, żeby jak najwięcej gospodarki oddawać w prywatne ręce; dziś państwowe przedsiębiorstwo to niedorzeczność. Brawo za odkrycie tej fundamentalnej prawdy.
Dzik by mnie rozszarpał, gdybym mu stał na drodze i przeszkadzał albo gdyby był wściekły. W innym przypadku raczej byłby neutralny.- 1 1
-
2022-06-03 20:41
Większość ludzi nie ma prawa nazywać się obrońcami zwierząt, taka jest prawda. Nad pieskiem się trzęsą, podczas gdy nie martwią się tym, że świnia/kurczak/krowa/indyk/gęś/cielę itp. są po prostu zabijane, aby oni mogli się nażreć. W porządku: w Azji może tego samego psa uznają za przysmak i nie będą się roztkliwiać nad tym, że biedny piesek, zaraz bestialsko zginie i znajdzie się w ich żołądkach. To, co próbuję powiedzieć to to, że ludzie są dwulicowi i fałszywi niby broniąc zwierzęta, gdy tymczasem prawda jest taka, że bronią tylko wybrane zwierzęta, wybrane według ich uznania, kultury itp. Obrońca zwierząt tymczasem, taki prawdziwy a nie udawany, broni wszystkich zwierząt, nie korzysta też z produktów pochodnych od zwierząt. Nie postępuje tak, że żre rybę a tymczasem kotka pieści. Ryba może nie jest taka urocza, nie ma futerka, ale jest zwierzątkiem, czyż nie? I co, dlatego że nie jest taka futrzana i słodka to jest w czymś gorsza od kota? To przyzwolenie na jej pożarcie?
- 1 0
-
2022-06-03 16:07
A ja pomagam zwierzętom i nie jem miesa, ani nie nosze rzeczy ze skóry, nie ma co uogolniać (1)
- 1 0
-
2022-06-03 20:44
W porządku, jeśli rzeczywiście jest tak, jak mówisz, nie jesz też ryb (często - o dziwo! - zapomina się, że to też zwierzęta!) to możliwe, że jesteś jednym z nielicznych na tym świecie prawdziwych obrońców zwierząt.
- 1 0
-
2022-06-03 08:51
Niech się w końcu wezmą za uczciwą pracę i zarobią na swoje utrzymanie! Jak długo będziemy ich jeszcze utrzymywać? Większość z nich żyje na nasz koszt już 4 miesiące i ani myślą pójśc do pracy, za to pełno ich w centrach handlowych z firmowymi zakupami w torbach, pod blok podjeżdzają taksówkami...
- 61 1
-
2022-06-03 08:54
Ludzie! Co z wami??? (5)
Wpłacajcie ile tylko możecie. Żyjcie skromniej. Widziałem w telewizji jak minister Dworczyk mówił, że gdyby nie ta pomoc to ruskie bomby spadały by na polskie miasta i wsie. Chyba nie chcemy w Gdańsku drugiego Mariupola! Wpłacać nie marudzić tym bardziej, że uchodzcy wojenni nie mają nic
- 8 85
-
2022-06-03 09:03
my nie mamy, jak na razie, batalionow faszystowskich, jak ukraina, tak wiec mariupola nie bedzie
A co do ruskich, to trzeba sie zdecydowac, czy kradna klozety i pralki czy tez niszcza wszystko i zabijaja (przez co wszystkich gwalcic nie moga). Pomoc militarna dla ukrainy to tylko przedluzanie wojny USA z Rosja za pomoca zabijanych ukraincow
- 9 0
-
2022-06-03 14:53
Troll czy Idio.a!!! (1)
Zmień lekarza ten ci już nie pomoże !!!
- 3 1
-
2022-06-03 15:17
Zgadzam sie z toba
Ten co pisze wyżej o tych batalionach to trol lub i**ota
- 1 1
-
2022-06-03 18:44
Dworczyk powiadasz , Gdyby to jeszcze Sasin powiedział to dał bym wszystko co mam
- 1 0
-
2022-07-31 00:51
To,że rządzący w Polsce działaja na jej szkodę i faworyzuja Ukraińców kosztem Polaków w naszym kraju , to wiemy.Na szczęscie część Polaków zachowała zdrowy rozsadek. Przez wtrącanie sie w nie naszą wojnę jesteśmy coraz bliżej jej wybuchu naa naszej ziemi. A teraz płacimy koszty nie naszej wojny.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.