Więcej na ten temat
Opinie (563) ponad 20 zablokowanych
-
2024-01-16 09:41
(1)
Dulkiewicz do dymisji. Za jej rządów kompletnie nic się nie dzieje. Najgorszy prezydent w historii Gdańska.
- 4 0
-
2024-01-16 13:55
To prawda
Dulkiewicz to absolutnie nieudolna prezydent.
- 0 0
-
2024-01-16 13:54
Widziałem samochody tak zaparkowane, że pług w żaden sposób nie mógł ich ominąć
Geniusz tych gwiazd powala. Niestety były to kobiety , których inteligencja nie sięga dalej niż zrobienie sobie selfie na fejsie.
- 0 1
-
2024-01-16 13:51
Drogowcy zamiast soli sostali prochy To ich nie widać !!!!!
- 1 0
-
2024-01-15 18:54
Same płaczki w komentarzach (7)
Mało wczoraj alertów było? Trzeba było wziąć homeoffice. Ale nie, wina łucyka, oli, wojtka i jarka - bo w styczniu jest zima
- 9 26
-
2024-01-15 19:01
(2)
bo k... nie pogonili pługopiaskarek wtedy, gdy poszły alery rcb!
- 7 3
-
2024-01-15 19:09
(1)
Jeździły od 4 rano, ale co ty tam wiesz
- 1 5
-
2024-01-16 13:47
łżesz,w mojej dzielnicy nie było ani jednej
- 0 0
-
2024-01-16 13:47
nie każdy pracuje w biurze, oszołomie
Sprzedawca w sklepie też ma wziąć home office? Stoczniowiec? Lekarz? Strażak? Sprzątaczka?
Poza tym na co te podatki płacimy, czy nie na odśniezanie?- 0 0
-
2024-01-15 23:07
Jak brac home office jak pracujesz w stoczni
- 3 0
-
2024-01-15 19:05
Nie zapomnij o rowerzystach, aktywistach i przejściach dla pieszych (1)
Wina wszystkich, tylko nie tych co te korki zrobili!!!!
- 0 4
-
2024-01-15 19:10
Ja jezdże rowerem a co? Nikt mnie nie blokuje przynajmniej, chyba że auta na czerwonym nie potrafiące zjechać z przejścia. Jutro też jadę, będzie słońce cały dzien
- 2 1
-
2024-01-15 17:33
Opinia wyróżniona
Zmiana przepisów i obowiązek montowania zimowek, wymiana co 3 lata. (71)
Inaczej jeden z drugim nigdy nie nauczy się tego, że w zimę oprócz checi, trzeba mieć odpowiednie przygotowanie do jazdy. Poruszałem się dzisiaj po tym lodzie i widziałem jak słabi kierowcy na pełnym gazie próbują ruszać autem. Oczywiście jak nie idzie to jeszcze więcej gazu i potem stoicie i patrzycie na siebie w tych korkach. Dotarłem do domu bezpiecznie, bo uważałem, bo potrafię dostosować prędkość do warunków, bo potrafię jeździć autem!!
- 182 514
-
2024-01-16 13:37
Bzdura
Wystarczą opady deszczu i miasto stoi
- 0 0
-
2024-01-15 17:41
(6)
Zgadzam się tyko opony zimowe, renomowanych producentów z odpowiednimi parametrami ( głośność, zużycie paliwa, przyczepność i inddejsem prędkości). Cena nie gra roli i max 2-3 sezony. Obowiązkowy drugi przegląd zimowy z założonymi oponami i skończy się rumakowanie taksówek z 15 letnimi oponami po dziadku.
- 23 56
-
2024-01-15 18:28
(5)
I obowiązkowo napęd na 4
- 23 2
-
2024-01-16 13:04
I wyciągarka !
- 0 0
-
2024-01-15 18:44
no i podwójne frytki dla każdego. (3)
To oczywiste chyba.
- 52 1
-
2024-01-15 20:37
Potrójne.
- 2 0
-
2024-01-15 19:04
(1)
Takie rzeczy tylko w Erze
- 20 0
-
2024-01-15 20:07
Era... możesz więcej! Zapłacić ;)
- 4 1
-
2024-01-16 06:21
Mam nowe zimówki i na lodzie też się ślizgają dzbanie (1)
- 3 0
-
2024-01-16 12:22
Dębica czy nokian ?
- 0 0
-
2024-01-15 17:37
(16)
Brawo ty! Napisz jeszcze który zakład wulkanizacji prowadzisz.
- 47 14
-
2024-01-15 17:42
Żadnego nie prowadzę. Skup się na przekazie a nie szukaniu dodatkowej dziurki w którą coś wetkniesz (15)
- 19 44
-
2024-01-15 19:25
skupiłem się (8)
jest żenujący
- 3 3
-
2024-01-15 19:48
jest konkretny i jak widać nie do zaakceptowania przez ludzi "anty" wszystko, którzy wolą psioczyć na zimę i stać w korku (7)
ja wolę działać i mierzyć się z bezpośrednią przyczyną niż palić na stosie służby, które nawet średnio inteligentna osoba zrozumie, iż nie są w stanie odśnieżyć wszystkich ulic w krótkim czasie jaki trwają zwłaszcza gwałtowne opady śniegu.
- 8 7
-
2024-01-15 20:22
(6)
głupki tak mają że chcą wszystko meblować zakazami i nakazami a dlaczego co 3 lata mamy wymieniać czubie bo wulkanizatoroim źródełko schnie bo coraz więcej ludzi ma całoroxzne i sr* na ich kaprysy i zdzierstwo?Rozumiem że babcia emerytka robiąca zimą 1000 km ma co 3 lata wybulić kafla na opony bo jakieś czuby socjaluchy mają pomysł na zbawienie świata?A tiry i tak będą buksować pod górę bo nie pozwalają im złapać rozpędu przed podjazdem takie wolne i bezpieczne c..py na super zimówkach w autach gdzie eleketronika myśli za kierowcę i jadą takie sieroty 20 kmh ze śmiercią w oczach i jeszcze hamują podjeżdżając pod górę żeby broń Boże nie pojechać 30 kmh
- 20 6
-
2024-01-15 21:06
Głupki zazwyczaj nie wiedzą że guma traci właściwości (4)
I te opony zimowe po trzech sezonach już nimi nie są! Masz w sobie tyle jadu i braku zrozumienia, pasujesz do swojego wizerunku.
- 6 8
-
2024-01-15 21:29
(3)
na taką zimę jak w zeszłym roku czubie po co zimówki do miasta jak ktoś lubi jeździć w góry to niech zakłada
- 2 5
-
2024-01-16 06:03
Temperatura była poniżej 8 stopni? Była. Zimówki wg Twojej ograniczonej wiedzy są tylko na śnieg? (2)
To brawo, prawko w lays znalezione?
- 1 0
-
2024-01-16 11:10
(1)
o magiczne 8 stopni wymyślony dogmat przez tych którym zależy żeby interes się kręcił
- 1 0
-
2024-01-16 12:20
Zatrudnij się na UOP i już nie płacz
- 0 0
-
2024-01-15 20:36
Głupki to raczej nie pojmują czym są przepisy.
- 2 0
-
2024-01-15 20:18
(4)
przekaz jest deb..lny to typowa lewacka troska o każdego śmierdząca na kilometr totalniactwem lewactwo tak ma że chce meblować świat poprzez nakazy zakazy i ucisk a wystarczyło zeby durnie rządzący trójmiastem wysłali posypywarki ZANIM spadł śnieg na szklankę widoczna na zdjęciach czyli rozjeżdżony śnieg który błyskawicznie zamarza żadne zimówki na to nic nie dadzą
- 15 9
-
2024-01-15 20:21
To jak dojechałem do domu po tym lodzie na tych zimowkach? (3)
- 3 6
-
2024-01-15 22:46
Dojechałam na luzaku na calorocznych (1)
Więc twój argument o kant... Można rozbić.
To nie opony są problemem a bardzo słabo przygotowane drogi, za mało piaskarek, za mało pługów, nawierzchnia słabej jakości (przy dobrej nie ma możliwości żeby robiła się szklanka przy minus 1)- 8 3
-
2024-01-16 05:58
Gratuluję, bo
- 0 0
-
2024-01-15 21:30
tak samo biedaku jak byś dojechał na całorocznych chyba mi nie powiesz że wasze zimówki mają magiczne łapki które chwytają się lodu
- 10 5
-
2024-01-15 18:29
Nie wierzę
- 8 2
-
2024-01-15 17:36
(15)
Na lód nic Ci nie pomoże
- 141 18
-
2024-01-16 08:46
(1)
Dobre zimowe opony sprawują się na lodzie ni porównywalnie lepiej niz opony nie zimowe wliczając w to "wielosezonowe" które to są oponami letnimi radzą sobie na śniegu i błocie pośniegowym... Niestety ludzie patrzą na bezpieczeństwo jedynie od strony kosztu zakupu... Jak są takie warunki i macie wielosezonowe czyli letnie opony to zostawcie auto bo na lodzie te opony są bezużyteczne...
- 0 7
-
2024-01-16 11:46
na lodzie nic poza kolcami nie działa polecamk sobie zobaczyć co to jest lód na filmikach z Lublina z soboty przed świętami 23.12.2023 na lodzie samochody zachowują się jak bobsleje obracają się suną tam gdzie je pcha fizyka opony g..wno dają nawet takie za 1000 zł sztuka
- 2 0
-
2024-01-15 22:30
I tak i nie (5)
Dobre opony podstawa sukcesu...oczywiście nie mam na myśli pędzenia 100km/h i zatrzymania się w miejscu na pstryk, ale rozsądną jazdę na dobrych zimówkach vs np na calosezonowych...ważne też żeby opony nie były starsze niż 3-4lata
- 5 16
-
2024-01-15 23:47
Wielosezonowe (4)
Jeżdżę na wielosezonowych (marki z kategorii premium) i nie narzekam. Dzisiaj, po tym całym armagedonie, wieczorem bez korków jechałem normalnie 50 w mieście i ponad 100 obwodnicą (wyprzedzając nawet miejscami). Na światłach na wyślizganym lodzie dwa razy mi się przyczepność zerwała i na jednym kompletnie ośnieżonym zakręcie jechałem driftem, ale to nie było nic co by mnie w tych warunkach mogło zaskoczyć. Miałem kiedyś zimówki popularnej marki i uważam, że wielosezonowe premium dają lepsze wrażenia z jazdy. Pewnie zimówki z górnej półki byłyby lepsze, ale czy aż tak bardzo to potrzebne do miasta?
- 12 9
-
2024-01-16 07:09
100 km na obwodnicy wczoraj wieczorem ??? Jakiż brak odpowiedzialności szacunku dla życia innych (2)
- 7 2
-
2024-01-16 11:41
no pewnie bo 10 lepiej jeśli jadący między przystankami autobus wyprzedza osobówki to znaczy że coś nie halo z ich kierowcami
- 2 0
-
2024-01-16 09:49
Yyy?
Ale co w tym dziwnego? Nie kazxdy musi jechac 20km/h jak tylko spadnie troche sniegu. A tez to widzialem jeszcze na poczatku grudnia. Troche sneizku spadlo i ludzie przestali umiec jezdzic,...
- 3 0
-
2024-01-16 08:49
tylko slome wyjmij z butow jak bedziesz nastepnym razem tak zachwalal swoje wielosezonowe opony premium
- 3 4
-
2024-01-16 09:47
Tak?
wystarczy tego lodu nie tworzyc wlasnie ruszaniem jak ten pan opisal, czy buksowaniem kol..
- 0 3
-
2024-01-16 00:32
chyba że łańcuchy
- 0 2
-
2024-01-15 18:30
(1)
Tylko umiejętności i rozwaga.
- 44 7
-
2024-01-15 20:06
Dziękuję.
A ja przy okazji dziękuję dwóm chłopakom, jednemu ze skutera ( tego drugiego to nawet twarzy nie widziałem), którzy bezinteresownie, sami z siebie pomogli popchnąć auto na lodzie. Było to na Derdowskiego , zakręt w Polanki, w godzinach miedzy 15.30 a 16. Na nic zimowe opony. Auto nie jest zbyt ciężkie a fizyczna siła okazała się natychmiastowo działającą pomocą.
- 58 0
-
2024-01-15 19:23
jak to nic?? a obowiązkowe OC dla rowerzystów.
Jestem pewien c że to rozwiąże wszelki problemy kierowców.
- 27 9
-
2024-01-15 18:40
Opony z kolcami. (1)
Pomagają. W Szwecji dość popularne.
- 44 6
-
2024-01-15 18:44
U nas zakazane.
- 79 1
-
2024-01-15 18:44
Może i po części masz rację, ale... (2)
Dziś by to nic nie dało. Mam zimówki, Nokian, drugi sezon, w zeszłym przejechały jakieś 3000 km, przechowywane u dobrego wulkanizatora i co? I g***o. A dlaczego? Bo na żywy lód tylko łańcuch lub kolce, ale przecież nie na asfalcie. Pytanie brzmi - gdzie sól? Jeżeli od rana lód zalega na jezdniach, pług przejechał, bo śniegu nie ma, to dlaczego nie sypał solą? Kartuska - od Auchan do 3 lip - nic tylko łyżwy i zabawa na 102. d
Dalej nie jechałem, więc nie spekuluję.- 26 0
-
2024-01-16 08:52
co ma jakosc wulkanizatora do przechowywanie opon?
- 0 0
-
2024-01-15 19:12
Też miałem kiedyś Nokiany, wymieniłem po 2 ziemie, takie g*wno
- 1 8
-
2024-01-16 05:51
zgadzam się - należy zezwolić na łańcuchy drogowe i zimówki. Wtedy nawet lód nie sparalizuje. (acz nadal wolny ruch będzie)
- 0 0
-
2024-01-16 01:11
Ty d..
Na nie zadbanej nawierzchni nic nie pomaga.Dzisiaj byłem świadkiem.Pozostawiłem auto na zjeździe morena na Słowackiego.Na dole że 30 aut.Najnowsze systemy najnowszych aut i zimówki nic nie pomogają.Byłem dziś tego świadkiem jak super fury lądują na następnych więc proszę się zamknąć.Na lód do którego doszło przez zaniedbanie nie ma żadnego systemu.Wszystkie auta giną.Wiec proszę bez pieprzenia że winni kierowcy.Opony trzeba mieć w głowie bo ja całe życie jeżdżę w zimę na letnie i nigdy nie miałem z tego powodu kolizji.Liczy się rozsądek.Pozdro
- 0 0
-
2024-01-15 23:32
Na lodzie to tylko opony z kolcami ,a kto na takich jeździ jeśli nie są dozwolone na drogach publicznych .żadna zimówka nie poradzi sobie na lodzie.
- 0 0
-
2024-01-15 23:27
To nie wina opon letnich ,na lodzie to zimówki tez rady nie dadzą ,pierw trzeba myśleć a puzniej pisać
- 1 1
-
2024-01-15 21:46
Ja proponuję podstawę
Przed wyjściem wyglądamy przez okno i sprawdzamy prognozy pogody.
- 0 0
-
2024-01-15 21:08
Na lód to tylko opony z kolcami
W PL zabronione.
- 1 0
-
2024-01-15 20:53
W zimie nie w zime
Oprócz umiejętności jeżdżenia autem polecam słownik j.pplskiego
- 0 1
-
2024-01-15 20:48
Jak zawsze głupota wyróżniona klilka godzin padał snieg i juz paraliza całego miasta nieudolnego zarzadzanego
- 1 1
-
2024-01-15 18:50
A ja mam XC60 4x4 polestar (3)
Za 370k i też dojechałem.
- 1 6
-
2024-01-15 19:11
(2)
Autem Xc60 jeżdżą totalne przegrywy
- 10 1
-
2024-01-15 20:43
Których nie stać na XC90
- 6 0
-
2024-01-15 19:14
Ooo a czemuż to?
Zmartwiłes tą opinią wielu kierowców
- 0 0
-
2024-01-15 20:25
Hm... co trzy lata wymiana
a cykl zaczynamy od 3 lat na zimówkach, czy na letnich?
- 3 0
-
2024-01-15 19:08
Oto Mistrz i Wyrocznia (2)
Woooow, zaimponowałeś mi, jesteś wybitnym fachowcem w dziedzinie prowadzenia aut, gratulacje. Tak naprawdę w taką pogodę powinien być ustawowy zakaz nawet uruchamiania aut przez słabych kierowców, których w ustawie z imienia i nazwiska powinieneś wskazywać Ty. Dzisiaj spokojnie jeździłbyś sam, a wszyscy z chodników podziwialiby Wielkiego Mistrza Kierownicy.
- 18 4
-
2024-01-15 19:45
Dzięki, tak się właśnie chciałem wylansować jako mistrz i wyrocznia na portalu 3miasto pl...
- 1 0
-
2024-01-15 19:32
Tak powinno być, bez szydery
- 1 0
-
2024-01-15 19:42
Na lód to tylko kolce, zimówki nie dadzą rady nawet nowe.
- 4 0
-
2024-01-15 17:46
Obowiązkowe opony i więcej szkoleń w zimę (4)
Zgadzam się, ja z tył napędem, bez kontroli trakcji bo mi padła na dniach a posiadłem tylko wysokiej półki opony zimowe oraz swoje umiejętności Wystarczyło lekko puszczać sprzęgło i przejechałem całą obwodnicę od strony Chyloni a mijałem właśnie takich co gazu dawali w opór a stali
- 7 20
-
2024-01-15 17:57
(3)
Bzdury piszesz.Jak masz nawet wielosezonowe opony ,puszczam sprzęgło bardzo powoli czy na 1biegu czy na drugim nic to nie daje.Samochód buzuje kołami w miejscu.Za?naczam że to 2 letni suv
- 11 12
-
2024-01-15 19:21
Mam wielosezonowe (1)
I od rana jeździłem po drogach na których inni nie dawali rady. Tobie się tylko wydaje że potrafisz jeździć w takich warunkach. Jedź na tor, płytę poślizgowa. Doszkolić się a potem kozaczyć w internetach.
- 15 5
-
2024-01-15 19:26
może jeden z was
jeździł po lodzie, drugi po śniegu - po lodzie to się możesz całe życie szkolić, i tak nie pomoże
- 14 2
-
2024-01-15 19:25
A co ma typ i wiek auta do tego?
Jak się jeździć nie umie, to się w taki dzień jak dzisiaj nie wyjeżdża.
- 9 0
-
2024-01-15 17:57
I te zimówki ci się przydadzą w mieście parę razy w roku. (1)
Albo i wcale - takie zimy też bywały.
No ale trzeba obowiązek wprowadzić, koniecznie.
To może zacznijmy od autobusów i tirów bo to głównie one blokują drogi- 31 8
-
2024-01-15 18:18
to ty dzisiaj witałeś się z tramwajem ?
- 6 8
-
2024-01-15 17:53
To nie ekologiczne
A po drugie w takich warunkach na lodzie to tylko kolce pomogą. Wymiana opon co 3 lata to nie ekologiczne lepiej zamknąć ulice dla ruchu indywidualnego albo zwęzić idąc przykładem Warszawy
- 11 7
-
2024-01-15 17:34
Zima zaskoczyła drogowców:) (17)
Ja wiedziałem 4 dni temu że będzie padać i będzie slisko z dostępnych informacji pogodowych:) A drogowcy nie wiedzieli?:)
- 121 10
-
2024-01-15 19:02
Przejedz się pługiem w korku orle przepustowosci (2)
No naprawdę nie trzeba być tytanem nauki żeby rozumieć że plug jak stoi to nie odśnieża
- 5 7
-
2024-01-16 13:31
mogą sypać w nocy, gdy ruch jest niewielki
A tego nie robią, więc takie tłumaczenia sobie...
- 0 0
-
2024-01-16 00:54
Oczywiście żaden orzeł nie pomyślał by wysłać sprzęt do akcji zima na ulice miasta przed opadami śniegu przed szczytem komunikacyjnym i przed korkami tradycyjnie myśleli że jakoś to będzie a im mniej zapasów soli zużyją tym więcej zostanie na przyszłość i nie będzie trzeba kupować
- 1 0
-
2024-01-15 22:12
Oni tez wiedzieli, ale odśnieżanie kosztuje (1)
A w bastionie PO nie ma kasy na takie fanaberie. Kasa poszła na spęd z Tuskiem. Wielkim przyjacielem Adamowicza.
- 6 0
-
2024-01-16 00:56
Dlatego w takiej Gdyni chodniki i ścieżki rowerowe odśnieża się tydzień po ostatnich opadach śniegu ulice kilka godzin po śnieżycy są wylizane a chodniki to grząska breja w której zapadasz się po kostki
- 0 0
-
2024-01-15 18:32
I jak (4)
Sądzisz co ma zrobić piaskarka jak jest burza śnieżna i są korki w których stoi w/w wymieniona Głupio ci teraz ?
- 10 8
-
2024-01-15 18:56
Wystarczylo sola sypnac, jak bylo 0 stopni (3)
Ale soli też pewnie nie ma w tym mieście
- 12 5
-
2024-01-15 20:08
Ciekawe ile z tej soli by zostało po przejechaniu kilku tysięcy samochodów (1)
Jak przed godzinami szczytu śnieg się od razu roztapiał i płynął
- 5 2
-
2024-01-16 00:48
A co samochody by z tą solą zrobiły? Na posypanej nawierzchni ulicy tworzy się wodny roztwór soli który sprawia że padający śnieg roztapia się i nie zamarza
- 1 1
-
2024-01-15 20:12
sól
poszła do kiełbasy
- 5 1
-
2024-01-15 20:30
Nie mają internetów...
- 1 1
-
2024-01-15 20:00
A w Wejherowie zero korków... Ulice czyste, odśnieżone
Pozdrawiam !
- 3 3
-
2024-01-15 18:42
Mogli nie wiedzieć (1)
Przez ostatnie trzy dni obchodziliśmy przecież w skupieniu rocznicę odejścia św.Pawła.
- 22 4
-
2024-01-15 18:55
Czyli miasto przestalo z tego powodu dzialac?
Gdansk schodzi na psy. Żyję tu 45 lat, a takiego syfu nigdy tu nie było
- 18 3
-
2024-01-15 18:48
Bo przez caly weekend imprezowali z Olką. Nas mają gdzieś
- 10 2
-
2024-01-15 18:43
Para Rząd i od razu syf
- 7 9
-
2024-01-15 18:31
Ojej jaki mądry jesteś , na pewno byłeś prymusem i skarżypytą.
- 4 15
-
2024-01-16 07:50
Ignorancja i głupota (1)
Ignorancja służb drogowych, które pomimo alertów pogodowych, jak zwykle, są zaskoczone opadami śniegu zimą!
Głupota kierowców, szczególnie ciężarówek, którzy do połowy stycznia nie zdążyli wymienić opon na zimowe.
Oba przypadki powinny być dotkliwie karalne.- 5 0
-
2024-01-16 13:29
w ciężarówkach nie zmienia się opon gdyby same ciężarówki jechały to by się nie zakopywały
- 0 0
-
2024-01-16 10:19
Gorzej że dzisiaj rano na skrzyżowaniu Grunwaldzkiej przy Olivii nadal było ślisko jak lodowisku. (1)
Gorzej że rano na skrzyżowaniu Grunwaldzkiej przy Olivii nadal było ślisko jak lodowisku.
W nocy wszyscy od ulic poszli spać?- 3 0
-
2024-01-16 12:12
myślą że samo zniknie może
- 1 0
-
2024-01-15 17:57
Opinia wyróżniona
Koszmar (31)
Zima zawsze zaskakiwała drogowców, ale tej zimy nie robią nic dlatego na drogach jest lód, a nie śnieg. Tu żadne opony nie pomogą, a za wypadki powinni odpowiadać materialnie włodarze Gdańska, Sopotu i Gdyni.
- 528 85
-
2024-01-16 10:57
Zima zaskakuje nie tylko drogowców , przede wszystkim zaskakuje kierowców którzy nie potrafią zimą jeździć . Są jeszcze tacy którzy uważają że zimowe opony to fanaberie
- 0 0
-
2024-01-15 18:18
Lód jest dlatego że jest zima. (4)
Zapraszam pooglądać jak podjeżdżają pod górę na potokowej samochody z dobrą świeżą zimową oponą, a nie 10 letnim kapciem, a i tak głównym winowajcą są autobusy, które jeżdżą na wielosezonach.
- 20 44
-
2024-01-15 18:44
Lód jest dlatego (3)
Że nie usuwali śniegu na bieżąco, a potem całych hałd śnieżno-wodnej breji nawet mimo prognoz. Zastanawiam się, jak ludzie z laskami na przykład mają się według nich poruszać po wiecznie wyślizganych chodnikach. To, co się dzieje w Gdańsku to skandal i wstyd. Mewo, fala, a teraz stan dróg i chodników.
- 97 13
-
2024-01-15 20:40
(2)
Jak widać na powyższych zdjęciach i w rzeczywistości znaki drogowe są zasypane śniegiem. Jak powieszono plakat solidarnościowy z aresztowanymi Wasikiem i Kamiński m to wszystkie służby gdańskie z takim zaangażowaniem i policja usuwali i karali mandatami. A teraz panowie/panie policjanci ukaraliscie kogoś za zasypany znak? 500 zł od znaku? Dowody są na tym portalu i trzeba przejechać się po drogach. Ludzie wjeżdżają w drogi jednokierunkowe,ronda są nie oznakowane,tragedia. Tu policji nie ma? Nie ma służb miasta?
- 21 12
-
2024-01-16 04:53
Spokojnie kolego z pis, (1)
śnieg stopnieje, a panowie K i W. wyjdą za jakiś czas z więzienia, później oczywiście pójdą siedzieć za pegazusa, ale to po aktualnej odsiadce.
- 2 5
-
2024-01-16 10:27
Spokojnie kolego z PO
Śnieg stopnieje a do więzienia pójdzie na dożywocie ferajna PO.
- 0 0
-
2024-01-16 09:43
drogfowców dzisiaj zaskoczyła zima, dramat lodowy na ulicach w gdansku przejezdna i czarna tylko potokowa.
Dzisiaj pierwszą pługo-piaskarke przez 45 minut jazdy spotkałam dopiero po 40 min. na potokowej.Lod na Grunwaldzkiej o 6 rano na srodkowym pasie 5 centymetrowy.
- 0 0
-
2024-01-16 07:29
Póki się nie nauczycie że złom zostaje na parkingu gdy pada śnieg to nic się nie zmieni.
Zakorkowali całe miasto i się dziwią że piaskarki nie dojeżdżają. No mistrzowie logiki po prostu. Sypanie przed śniegiem niewiele daje jeśli śnieg pada intensywnie przy dużym spadku temperatury. Jak jesteście tacy mądrzy to może zacznijcie wozić worek soli i piasku w bagażniku, jakby każdy miał i posypał tam gdzie utknie w korku to by wszystko ruszyło dużo szybciej.
- 2 1
-
2024-01-15 19:56
(3)
Nie zgadzam się. Piaskarki stały w korkach. Trzeba jeździć komunikacją miejską, będzie mniej aut i kłopotów
- 17 13
-
2024-01-16 06:54
Wczoraj komunikacja miejska nie działała.
- 4 1
-
2024-01-16 00:36
Trzeba sprzęt do akcji zima wysłać na miasto zanim zacznie się zamieć i zanim wszystko stanie posolona jezdnia nie stanie się od razu lodowiskiem
- 3 0
-
2024-01-15 22:50
Autobus nie przyjechał przez 47 minut
Tyle stałem na przystanku pod galerią bałtycka. więc jak z tą komunikacja miejska?
- 7 4
-
2024-01-15 22:32
Obecnie jeżdżę rzadko (1)
dzisiaj musiałem ruszyć się autem do lekarza z Przymorza na Jasień. I szczerze duża część kierowców nie potrafi jeździć w zimę.. już pal licho jakie masz opony, bo w taką pogodę i tak się ślizgasz, ale często widziałem następujący obrazek:
auto rusza, ślizgają się opony, "hamuje" , znowu rusza, znowu się ślizgają, dodaje więcej gazu, dalej stoi w miejscu, zaczyna robić nerwowe ruchy kierownicą prawo - lewo, gaz na maksa.. Ja wiem, że nie myli się ten co nic nie robi, ale jak dodajecie gazu, a auto dalej stoi to ruszcie głową. Starajcie się ruszać z minimalnym gazem jak już sprzęgło łapie.. dzięki takim asom, stałem 3x po 10 minut. Dopiero jak ich ktoś popchnął to pojechali dalej. I żebym to widział dzisiaj raz, ale widzialem na każej ulicy. Gaz w podłogę i zdziwko, czemu nie chce ruszyć.- 9 1
-
2024-01-16 00:46
Technika jazdy fatalna u wielu kierowców poza tym przesadny strach na ulicy trochę błotka śniegowego to jadą dzbany 10 kmh a można 30-40
- 5 3
-
2024-01-15 20:54
Nieudolne władze miasta mamy i takie sa efekty to juz nawet nie jest smiesczne nie jest ze wystarczy ze snieg popada kilka (4)
a co by było gdyby byly sniezycie kilkudniowe jak w innych krajach !!Trzeba by w gdańsku wprowadzic stan kleski!!
ale co tam takie sobie władze w miastach wybieracie to tak macie- 15 3
-
2024-01-16 00:42
Wszyscy śmieją się z PRL-u zimy na przełomie 1978/79 że nie trzeba bundeswehry nam wystarczy minus cztery ale to było nieuprawnione gadanie wtedy spadły ogromne ilości śniegu a temperatura spadła o kilkanaście o więcej stopni poniżej zera. Zapewniam że obecnie gdyby spadło tyle śniegu i tyle dni on padał paraliż życia publicznego byłby jeszcze większy bo obecnie wszystko jest ma prąd bez prądu nie ma komórek internetu kas fiskalnych a jakże on line nie działają bankomaty terminale płatnicze nic wielu głupców nie używa już gotówki zdając się na zależne od prądu serwery bankowe
- 3 1
-
2024-01-15 23:18
no, Kacperek to by tylko popatrzył, zmówił paciorek i wszystko by ruszyło. Jacy tu specjaliści się wypowiadają, sam kwiat. nigdzie, jeż ktoś nos poza swoją wioskę wystawił, nigdzie na świecie nic się nie poradzi jak śnieg pada w godzinach szczytu i pługi stoją w korkach, jak pada śnieg z deszczem i zamarza. Zawsze i wszędzie są wtedy olbrzymie problemy. Problemów nie mają tylko wyznawcy PiSu, bo wbito im do głowy kto jest winien a kto jest Bogiem
- 6 4
-
2024-01-15 22:14
Parę centymetrów śniegu
I wyborcy mówią, że kataklizm
- 2 3
-
2024-01-15 20:59
dokladnie
narzekac że źle a przy urnie partia miłości
- 8 1
-
2024-01-15 18:40
To prawda (3)
Albo po lodzie, albo w breji po kostki. Nie wiem na co czekali przy prognozach: opady śniegu, w dzień odwilż w nocy mróz. Ciekawe, co będzie jutro rano.
- 36 4
-
2024-01-16 00:34
Przede wszystkim od rana powinni jeździć i solić nawierzchnie na ulicach rano nie padał śnieg największe opady śniegu w Gdyni zaczęły się po godzinie 14 gdyby od rana puścili maszyny nie byłoby tego że jezdnia wygląda jak tafla centymetrowej grubości wyjeżdżonego lodu na mniej ruchliwych ulicach do teraz sól dopiero trawi tą niesamowitą skorupę lodową
- 2 1
-
2024-01-15 20:30
Minus 7 będzie rano a wtedy co zrobisz?
- 1 0
-
2024-01-15 18:46
Jutro zostań w domu. Nie nadajesz się do wspołżycia w naszej aglomeracji, skoro wyciągasz tak błędne wnioski
- 6 32
-
2024-01-15 18:38
(3)
Nie robia nic bo nie maja wystarczajacych funduszy. Samorzady maja poobcinane budzety. PIS nam taka rzeczywistosc urzadzil, ale bedziemy o tym pamietac na najblizszych wyborach.
- 24 59
-
2024-01-15 18:50
Ale na festyn trzydniowy z tuskiem (2)
Oraz WOŚP kasa jest?
- 68 25
-
2024-01-15 19:54
(1)
i na Ławeczkę kasa była :)
- 35 8
-
2024-01-15 23:06
Laweczka jest od darczyncow !
Ci co chcieli, to ją ufundowali.
- 7 6
-
2024-01-15 20:10
Dokladnie. (1)
Taka prawda, drogi wiejskie są w lepszym stanie niż w centrum Gdańska. Nie mogę czytać o tym jacy beznadziejni są kierowcy. Myślę, że lód na drodze każdego trochę paraliżuje, jeszcze jadąc przez takie miasto.
- 9 8
-
2024-01-15 20:47
..
Lepsze drogi wiejskie?? To zapraszam na kociewie. Nie masz pojęcia co tu jest. Pług jeździ raz dziennie i posypie piaskiem. A Ty jak jesteś taki mądry to za tego komputera albo pewnie w telefonu i nie wiesz to nie pisz taki bzdur!!
- 7 1
-
2024-01-15 19:38
kup sobie łańcuchy
100zł kosztują i zajmują w bagażniku tyle co apteczka
- 3 9
-
2024-01-15 18:45
Jak obwodnica stanęła to stanęło całe 3miasto
A jak wszystko stało to pługi również. Padał mokry śnieg, przymarzło i zrobiło się ślisko, to jest normalne o tej porze roku.
- 14 20
-
2024-01-16 10:10
5 cm śniegu paraliżuję milionową aglomerację.... Tyle maszyn, dziesiątki milionów w budżetach, tabuny dedykowanych
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.