TV

Zagubione kaczki w centrum Gdańska

18877 wyświetleń 6 czerwca 2017 (50 opinii) autor: gdansk.pl

Zagubione kaczki w centrum Gdańska. Dobrzy ludzie i Straż Miejska pomogli im wrócić do stawu.

Opinie (50)

  • A mówicie... (3)

    ...że Straż Miejska taka do niczego nie potrzebna...

    • 105 1

    • No dobra kochaniutcy, tylko co te kaczki będą żreć na tym zabetonowanym stawie?

      • 9 1

    • Straż miejska zabiera fuchę BOR-owcom?

      • 1 0

    • tylko do tego się baraNy nadają

      policja powinna przejąć ich funkcje i mniej darmozjadów z naszych podatków na utrzymaniu

      • 0 0

  • Straznicy pewnie czaili sie zeby mandacik wlepic Kaczuskom... (2)

    za przechodzenie na czerwonym.

    • 48 14

    • ta jasne

      • 0 1

    • Żubr

      Nie. Ale w okolicach szpitala i aptek maja swój teren łowiecki. Łosie zostawiają samochody tak bezmyślnie, że blokady są jak najbardziej uzasadnione.

      • 0 0

  • i taki filmik cieszy :)

    • 124 1

  • (1)

    Dobrzy ludzie .....i straż miejska. ...hehe dobrze napisane

    • 63 1

    • Haha beka dobre

      • 3 1

  • Piekne

    • 38 0

  • K.

    Powinny dostać mandat za deptanie trawnika

    • 7 10

  • (1)

    Widac odmczego jest SM. Bo jak!cos sie dzieje powanego to udaja ze nie widza

    • 6 19

    • To właśnie było coś poważnego.

      A ty się nauczy pisać, łajzo umysłowa.

      • 1 0

  • Dziekjemy SM

    Super!

    • 59 0

  • Bardzo to sympatyczne (2)

    • 70 0

    • (1)

      Aż miło popatrzeć na te kaczusie.Dzięki straży miejskiej za opiekę nad zwierzątkami.Tak powinno być .Pozdrawiam

      • 24 0

      • Przecież widać, że to kaczki opiekowały się strażnikami.

        • 3 4

  • Poznalam wasze glosy

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane