TV

XXII WOŚP Gdynia

4660 wyświetleń 12 stycznia 2014 (791 opinii)

Zobacz jak wyglądała gdyńska kwesta na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Więcej na ten temat

Opinie (791) ponad 20 zablokowanych

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

    Dane na podstawie oficjalnego sprawozdania WOŚP za 2009 rok: (88)

    Zbiórka - 54.506.270,77 zł, z czego na pomoc opisaną w statucie fundacji przeznaczono 28.993.580,43 zł.

    Warto dla porównania przyjrzeć się sprawozdaniu Caritas z 2009 roku:

    Ogółem Caritas Polska zebrało 441.581.695,94 zł. Na pomoc potrzebującym przeznaczył zaś 435.799.984,43 zł, czyli prawie 99 proc. wpływów.

    Podsumowując Caritas miało 8 razy większe wpływy, oraz 15 razy większe wydatki na pomoc niż WOŚP.

    • 296 74

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Podsumowując, zapomniałeś dodać, (29)

      że zbiórka Caritas trwała przez cały rok, w przeciwieństwie do WOŚP.

      Także swoje wyliczenia możesz schować między bajki.

      • 41 89

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        (16)

        a co z reszta pieniędzy ze zbiorki skoro nie w calosci poszla na sprzęt? jest tam napisane?

        • 43 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          nie bardzo rozumiem po cholerę WOŚP ma tyle nieruchomości ??? (6)

          Sprawozdanie 2010
          Nieruchomości budynki 7 mln zł
          Zatrudnienie - 25 osób, wynagrodzenia 1,2 mln zł
          Odsetki - 1,5 mln zł
          Inne koszty finansowe 1,5 mln zł

          Sprawozdanie 2011
          Nieruchomości budynki 15,5 mln zł
          Środki transportu wzrost z 150 tys. zł do 650 tys. zł
          Odsetki - tym razem 2 mln zł
          Zatrudnienie - 33 pracowników

          Pan Owsiak na niewygodne pytania dziennikarzy np o faktury albo informację o transparentnym przepływie pieniedzy z WOŚP na woodstook odpowiada bardzo elegancko : "w duupe sobie wsadźcie takie pytania"
          Jeżeli ktoś kto uważa się za najwiekszego filantropa w tak nerwowy sposób reaguje i ucina jakiekolwiek dyskusje to oznacza, że jest bardzo pewnym siebie bydlakiem. Zbyt pewnym. Uwierzył w swoje hasło, że WOŚP będzie grała do końca świata i jeden dzień dłużej. On chyba naprawdę czuje się zbawcą i namaszczonym ale może się wkrótce zdziwić i wielu wierzących w niego również.

          • 67 8

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Ale co zdobył ,to już ma.

            • 0 0

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Nieruchomości to dobry interes (3)

            możliwe że ten człowiek z pieniędzy zbieranych przez ludzi finansuje swoje bogactwo.

            • 15 2

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

              popatrz na to co on posiada (2)

              Ogromny dom, dwa samochody o wartości pow sto tys, do tego wyjazdy w egzotyczne kraje.

              • 15 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

                ten ogromny dom i land rovera oraz wakacje na Fidżi można by mu jakoś pominąć (1)

                ale obawiam się, że tych ekstrasów chłop naodkładał sobie duuuzo więcej
                i dlatego jest taki drażliwy gdy bardziej dociekliwi dziennikarze zadają pytania o konkretny przepływ pieniędzy
                Takie ukladanki są do czasu, pan Owsiak to wie dlatego wrzeszczy, opluwa, ciaga po sądach , każdemu wątpiącemu w jego uczciwość zarzuca znieczulicę na los biednych chorych dzieci - to jest szantaż, dziećmi zasłaniać się? Jaj nie ma facet, wstyd.
                Ta jego orkiestra jak któregoś pięknego dnia pęknie o jeden dzień wcześniej niż by sobie tego ów pan zyczył to dopiero poleci do nieba prawdziwe światełko

                • 17 2

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

                Najlepiej sam zorganizuj taka akcje...prosze pokaz na co cie stac .

                • 0 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Przeżyliśmy okupację i sowietyzację, przeżyjemy michnikowszczyznę, rządy lewaków i w ich wydaniu demokrację

            Po prostu on przeczuwa, że rządy lewaków niedługo już się skończą i kiedy Polska będzie Polską wszystkie owsiaki będą mieli konkretne zarzuty, sąd i wyrok.

            • 24 6

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          Za kasę zebraną w ramach "pomocy potrzebującym" Owsiak organizuje koncert (2)

          Jak widać z zeznań z działalności WOŚp za 2009 rok, do potrzebujących trafiło tylko 53,2% zebranej kasy.

          Co ciekawe sporą cześć kwoty zebranej na oraganizację Woodstoku przeznacza się na opłacenie "obsługi" woodstokowiczów przez sektę Hare-Kriszna. To z tej kasy ci ludzie "bezinteresownie i z własnych środków" karmią młodzież na woodstoku...

          • 18 2

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            (1)

            Rozumiem, że tą "prawdę" czerpiesz z jedynego prawdziwego źródła - demotywatory.pl?

            • 4 8

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

              ogarnij się chłopie

              wszędzie się o przekrętach owsiaka pisze i mówi. Z Twojego posta wychodzi Twoje ograniczenie do demotywatorów niestety.

              • 2 1

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          (5)

          Działaność fundacji + organziacja Woodstocku.

          • 49 2

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Plus pensje i premie i inne apanaże. (4)

            Może jakieś szkolenia na Bahamach czy Malediwach ?

            • 48 6

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

              Może? (2)

              Skąd wiesz byłeś/łaś ?

              • 3 16

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

                Owsiaka pałace i jeziora w Kwidzynie? (1)

                O tym ćwierkają wróble, a ponieważ media są w większości lewackie, telewizory jak za komuny gadają "jednym głosem", ja wierzę tym wróblom właśnie,

                • 19 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

                I rydzykowi amen

                • 2 8

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

              albo w moskwie

              • 29 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        hahah wosp moze i godzine zbierac... zobacz 54 do 28...oraz 441 do 435 (1)

        • 8 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          WOŚP zbiera cały rok TY LEMINGU

          I na takich właśnie żerują

          • 0 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        (7)

        nie chodzi o ilość ale procent przekazu wpływów geniuszu

        • 100 15

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          Być może różnica wynika stąd, (3)

          że Orkiestra jest całkowicie niezależna i wszystko organizuje samodzielnie a Caritas działa w strukturach Kościoła więc części kosztów działalności nie ponosi.

          • 27 47

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            ble (1)

            kościół nie ponosi , ponieważ daje na to państwo z naszych podatków, i pikuś

            • 1 9

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

              Kościół płaci podatki za Ciebie- BARANIE

              • 2 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Orkiestra niezależna

            dobre przecież Owsiak jest trybikiem tego całego systemu zwanego III RP

            • 52 12

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          że też błagacie później,żeby wam życie ratowano przy pomocy (2)

          sprzętu zakupionego w WOŚP a nie Caritasu

          • 13 28

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Nie przejmuj się. I tak jak zachorujesz, to prędzej umrzesz zanim się doczekasz swojej kolejki w NFZ.

            • 11 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Wolność dla Polski wywalczyli patrioci. Nie korzystaj z polskiego paszportu, jeśli nie szanujesz Polaków.

            • 7 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Leming głupcze zbiórka WOŚP Trwa cały rok!!!

        Cały rok ludzie kase daja i cały rokzbieraja kase sam kilka razy wroku dawałem kase na wośp raz przelewem raz sms premiun innym razem do puszki teraz juz niedaje!

        • 11 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        nie ważne czy zbiera cały rok czy jeden dzień

        ważne ile procent przeznacza na pomoc

        • 45 7

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Na co idą pieniądze WOŚP

      • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      kłamstwo powtarzane za frondą

      WOŚP w 2009 wydał nawet więcej niż zebrał (dzięki % z lokat bankowych)
      Fronda kłamie!

      • 1 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Popatrzcie na zestawienia WOŚP i zapytajcie pana Jurka na co wydał 171 290 848,24 ? (3)

      Rok Przychody Zakup sprzętu Różnica
      2001 29 246 800,99 26 628 058,79 2 618 742,20
      2002 37 229 181,88 20 394 552,87 16 834 629,01
      2003 35 265 658,59 29 410 920,47 5 854 738,12
      2004 32 189 391,61* 36 803 494,90 -4 614 103,29
      2005 33 559 846,90 21 096 469,09 12 463 377,81
      2006 35 108 759,66 18 313 936,08 16 794 823,58
      2007 34 884 273,50 22 237 638,87 12 646 634,63
      2008 41 817 349,83 24 092 694,79 17 724 655,04
      2009 54 506 270,77 26 176 505,13 28 329 765,64
      2010 55 532 398,18 45 402 391,72 10 130 006,46
      2011 59 678 695,35 38 277 884,84 21 400 810,51
      2012 65 273 575,55 34 166 807,02 31 106 768,53
      Suma 514 292 202,81 343 001 354,57 171 290 848,24

      • 21 13

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        obłuda (1)

        Czy Wy obłudnicy nigdy nie dacie spokoju temu człowiekowi??

        • 2 8

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          To nie obłuda tylko prawdziwe dane

          • 3 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        wyssane z palca

        szkoda , że dane wyssane z palca ( tylko którego?) Nieładnie tak, eh co za parszywi podżegacze

        • 1 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      (3)

      Podsumowując Caritas działa cały rok. Jak jesteś taki mądry może opisz jaki procent pieniedzy ze swiec wigilijnych idzie na dożywianie.

      A tak własciwie po co porównywac dwie Fundacje? Jest dla obu miejsce w Polsce.
      I śiwetnie, że ludzie potrafią się tak jednoczyć i wspierać, nieważne czy robią to z dobrego serca czy dla zaspokojenia sumienia...

      • 21 10

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        (2)

        Tutaj chodzi o to, że Owsiak to oszust, a owsiaków działalność jest niezgodna z obowiązującym prawem. Oni to wiedzą i dlatego nie dopuszczają do państwowej kontroli - tylko na tej podstawie można by oskarżyć o oszustwo.

        • 13 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          (1)

          Prawnik od siedmiu boleści.. Jeżeli masz podejrzenia lub dowody na oszustwo, zgłoś do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Dopóki tego nie zrobisz, możesz być oskarżony o zatajanie lub nawet współudział.

          Łatwo się oczernia ludzi na podstawie plotek, prawda?

          • 4 4

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            zeznanie podatkowe to nie plotka

            tam jest czarne na białym

            • 1 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      To teraz napisz mi ile Caritas wydał na co?

      Bo akurat WOŚP pisze ile wydał na pensje, drukarki, auta itd., a Caritas pisze, że na dzieci X, na biednych Y itd. Żadnych szczegółów, a co to oznacza? Malwersacje. Jak Ci się nie podoba, że tylko połowa idzie na statutową to nie dawaj, ale chociaż o tym wiesz, a w Caritasie wszystko ginie w bezgranicznej wierze Kościołowi.

      • 4 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Daj spokój (2)

      Nawet jak w część tego trafi do potrzebujących to mi tego 1zł nie jest szkoda. Piszesz,że dali 28.993.580,43 zł w 2009r. Przekaż takie pieniądze dzieciakom a potem krytykuj,że ktoś wziął sobie w kieszeń.

      • 5 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        tak wygląda rozliczenie WOŚP za rok 2009: (1)

        zebrali: 54 506 270,77 zł
        wydali na sprzęt: 26 176 505,13 zł
        reszta która została: 28 329 765,64 zł

        teraz kumasz?
        przejrzyj sobie wszystkie lata
        suma tej "reszty" to: 171 290 848,24 złotych
        teraz wiesz o co pytają ludzie?
        to sa pieniądze, które nie wiadomo gdzie się rozpłynęły
        na pewno nie na sprzęt dla chorych
        więc gdzie?
        pan Owsiak odpowiada: w duuuupę sobie takie pytania wsadźcie
        troche zbyt nerwowo reaguje jak na świętego anioła

        • 15 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          dlaczego okłamujesz ?

          yyy tylko dlaczego kłamiesz? W roku 2009 zebrano 32.147.538,63 zł, więc nie rozumiem Twojego zakłamania i wprowadzania w błąd. Po co to robisz?

          • 5 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Owsiaka pałace i jeziora w Kwidzynie? (1)

      Caritas pomaga WSZYSTKIM potrzebującym, samych posiłków w Polsce ogromna ilość. Caritas każdego roku ma państwową kontrolę.

      Owsiaków WOŚP pomaga nieudolnym rządzącym i sobie. Z zebranych funduszy żyją sobie dostatnio przez cały rok. Fundacja ta państwowej kontroli nie miała NIGDY!!!

      • 12 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Młotku, ma takową co roku. Pomaga dzieciakom niezaangażowanym politycznie, Jeśli nie jesteś klechą na garnuszku podatników ( tak tak państwo z naszej kasy Was utrzymuje) to być może nie zaznasz nigdy potrzeby by Twoje dziecko zmuszone było skorzystać ze sprzętu tak opluwanej tu WOŚP

        • 2 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      po co klamiesz?

      Wyssac z palca jakies liczby kazdy umie. W 2009 nie zebrano nawet 50 milionow.
      Tutaj jest sprawozdanie:

      htt p://s.wosp.org.pl/Files/Sprawozdanie_XVI_inal.pdf

      Klamstwa bez pokrycia kazdy umie rzucic...

      • 2 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Po co takie głupie wywody i wyliczenia, obie fundacje czynią dobro i zdecydowaną większość środków przekazują na ważne potrzeby

      .....a co do Caritasu. To tak po prawdzie wspierają go głównie Ci, którzy nadal aktywnie uczestniczą w życiu Kościoła. zaś większość tych co się tutaj tak mądrują, nie wspierają w ogóle żadnej z tych fundacji.
      Biją tylko pianę, nastawiając dobrych ludzi przeciwko sobie. Sami zaś nie robią kompletnie nic, ale za to mają najwięcej do powiedzenia.

      • 2 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      to nie jest żadne porównanie, gdyż

      po pierwsze jednodniową akcję WOŚP przyrównujesz do całorocznej akcji Caritas.
      Po drugie WOŚP działa samodzielnie, bez niczyjego moherowego i nie moherowego całkowicie darmowego wsparcia, musi za pewne rzeczy niestety płacić.
      Po trzecie nikt nie powiedział, że WOŚP musi całą kasę wywalić bezmyślnie od razu po jednym roku, po jednej zbiórce. Tzw. górka jak tutaj powyżej zapisano (różnica 25 mln.) pozostała na kolejny rok rozliczeniowy w imię innych celów i wydatków. Niby w jaki sposób w kolejnych latach WOSP wydało więcej niż otrzymało. To już oczywiście nie zastanowiło autora wpisu, a powinno....

      Po czwarte koszty fundacji WOŚP są mniej więcej 20 % -owe (1/5 wpływów, a nie jak wpisano powyżej połowa) i obejmują zatrudnienie, koszty biurowe, organizacje imprez, koncertów, pokazów, szkoleń, etc...

      • 6 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      malkontentom mówimy dość :) (6)

      Wejdż sobie na stronę wośp i sprawdź.A nie powielaj od dawna krążącej bujdy.Jak to strasznie kuje w oczy ludzi małej wiary.Obyś Ty i nikt z Twojej rodziny nie musiałbyc ratowany sprzętem z serduszkiem ! Pewnie jako wierzący wolałbyś aby więcej dawać na tacę w kościele i tuczyć pasibrzuchy,które z tę kasę kupią sobie nowe autko czy dobudują nowe pięterko plebanii?
      Dlaczego księża się nie rozliczają?To jakoś w oczy nie razi?

      • 35 36

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        kto G-Wno czyta ten g-wno wie (2)

        W przeciwieństwie do innych fundacji, zwłaszcza katolickich które mają każdego roku kontrolę, WOŚP państwowej kontroli nie miała przez 22 lata NIGDY!!! A trzeba być super naiwnym, by wierzyć w to, co ludzie Owsiaka zapodają do wglądu.

        • 22 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          (1)

          Miała, rok temu byli pod lupą US. Jak się powiela durne plotki bez ich weryfikacji, to tak poźniej wyglądają dyskusje.

          • 8 9

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Współczesna Trybuna Ludu "wyjaśniła" i on "wie"

            Jak będzie miała NIK to wszyscy się z pewnością o tym fakcie dowiemy.

            • 6 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Ale to nie "pasibrzuchy z plebani" kupili za kasę z WOŚP nieruchomości za 15 mln

        albo środki transportu za ponad 600 tys

        • 9 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Wośp kupuje nieruchomości warte mln złotych oraz środki transportu

        SOBIE nie szpitalom.
        Obejrzyj sprawozdania wośpu. Jkao fundacja niesamowicie powiększyli swój stan posiadania. To właśnie WOŚP kupił nieruchomości za sume 15 mln złotych oraz auta za kwotę 650 tys złotych

        • 14 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        wazeliniarzom i pólmózgom tez mówimy dosc

        • 16 9

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      (1)

      Tłuku moherowy... caritas nie przedstawia rozliczeń finansowych, więc wszystko co napisałeś jest jedną, wielką bzdurą! 99% ich wpływów wpływa, ale do banku watykańskiego!

      • 14 16

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Kto kontroluje Caritas?
        Państwo nie ma żadnego prawa do wtykania nosa w interesy i rozliczenia. Caritas kontroluje się sam pod nadzorem właściwego terytorialnie księdza biskupa. Rozpatrzmy to na takim przykładzie: Caritas zbiera pieniądze np. na pomoc dla rodzin ofiar tragedii w kopalni Halemba. Datki płyną od osób fizycznych (ludności) i prawnych (różnych firm, np. TVP). Zostają one zgromadzone na koncie bankowym, a później przekazywane potrzebującym. Teoretycznie bowiem nikt ani z darczyńców, ani z obdarowanych, ani wreszcie z jakiejkolwiek kontroli skarbowej nie wie (nie ma prawa wiedzieć!), ile pieniędzy zebrano, a ile rozdano. O ile w ogóle rozdano

        • 8 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Jeżeli wierzycie w to co podaje caritas to wasza sprawa.
      Ale jako organizacja pożytku publicznego jest zobowiązana do przedstawienia raportu rocznego, spróbujcie uzyskać tak szczegółowy raport przychodów i wydatków jak publikuje WOŚP, życzę powodzenia.
      Otóż w całej historii caritas nie ma takiego raportu i nikt takiego raportu nie uzyskał, kościołowi wolno więcej, skutek jest taki że liczby jakie są podawane są z nieba chyba!
      Z tego co niektórzy dziennikarze zdołali pobieżnie ustalić to suma 95% jakoby były przekazywane na pomoc można między bajki włożyć, realnie jest to 30% tak to nie pomyłka TYLKO 30% gdzie reszta diabeł raczy wiedzieć!
      Osobiście jeżeli mam dać jakąś pomoc to oprócz datków na WOŚP wole wpłacić na pomoc konkretnej osobie a nie do kościelnego worka bez dna.

      • 10 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      (2)

      Nie patrz na rozliczenie z 2009 roku, bo tam jest dokładne rozliczenie którego Ty i tak nie zrozumiesz. Zajrzyj na rozliczenia z ostatnich dwóch akcji. Ich podsumowanie zrozumiała by nawet małpa, wiec może i ty sobie poradzisz ;)

      Żeby Tobie jeszcze uprościć:
      - całość kasy idzie na sprzęt do szpitali i programy medyczne, mały procent na gadgety
      -pieniądze na utrzymanie samej akcji pochodzą od sponsorów

      Prościej się już nie da

      PS Caritas pomaga TYLKO katolikom, wośp wszystkim.

      • 10 14

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Nie patrz - nie wolno bo zobaczysz czego się wstydzą (1)

        Na co WOŚP posiadanie nieruchomosci za mln złotych?

        • 6 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          Podoba mi się taka retoryka. Nie udało się utrzymać argumentu o 55% na pomoc i 45% na malwersacje, więc teraz trzeba się czepić decyzji inwestycyjnych w aktywa trwałe. Przykre to, że człowiek pomagający innym jest solą w oku dla tak wielu. Przypomina mi to historię sprzed około 2 tysięcy lat, też był sobie człowiek, który pomagał innym i wbrew lokalnym "hejterom" kontynuował swoje dzieło. Broń Boże nie porównuję tu skali obydwu osób, ale wskazuję tylko, jacy ludzie potrafią być podli dla innych..

          • 6 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Jakie sprawozdanie? (4)

      Caritas nie składa sprawozdań finansowych, jedynie opowiada bajki niepoparte żadnymi dokumentami.

      • 24 17

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        W desperacji prosiłam Kościół o pomoc dla siebie i dziecka. (2)

        Naprawdę mam poważny powód, tak tytułem wyjaśnień. Dostałam pomoc z Caritasu, tak po prostu, z dobrego serca.
        Wiem więc że są gotowi pomóc każdemu.

        A Orkiestra? Moje dziecko było diagnozowane sprzętem od nich. Właściwie każdy kto potrzebuje pomocy medycznej, natknie się na sprzęt z naszych datków.
        Może nie tak powinno być, ale... dobrze że jest chociaż tak i aż tak.

        Uważam że ten kto wymyślił przeciwstawianie tych dwóch organizacji, jest bardzo złym lub głupim człowiekiem.
        Ale my, zwykli ludzie naprawdę nie musimy tych pseudoargumentów powtarzać.

        Obie organizacje pomagają. Potrzeb jest i tak więcej.

        • 49 9

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          potrzeb jest duzo

          Tylko sprzęt w szpitalu powinien być zapewniony przez państwo,
          Po drugie dużą część z pieniedzy owsiaka to woodstock
          Po trzecie zaangażowanie owsiaka po stronie władzy to usprawiedliwianie nieporadności państwa czyli wcześniej SLD a teraz PO

          • 5 4

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          Masz calkowita rację

          • 8 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Współczesna Trybuna Ludu "wyjaśniła" i on "wie"

        Wystarczy poszperać w necie - państwowych kontroli Caritas ma co roku, WOŚP nie miała takowej przez 22 lata NIGDY!!!

        • 9 10

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      A ładnie tak kłamać? (4)

      28 mln poszło na geriatrię, 17 na neonatologię, 5 na programy medyczne, 4 na zakupy poza programem głównym, przede wszystkim na neonatologię. Dane szczegółowe są na stronie WOŚPu. Brzydko tak oczerniać ludzi, oj brzydko

      • 23 13

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Takie liczby to sam mogę tu podać (3)

        daj link

        • 5 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          (2)

          Nie wiem, czy pozwolą mi tu wkleić, ale na wosp kropka org kropka pl ukośnik fundacja, po lewej stronie jest odnośnik do rozliczeń. Na samym dole są zestawienia do pobrania. Blisko 90 stron, przygotuj sobie kawkę:-)

          • 12 5

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            (1)

            Kto jest autorem tego rozliczenia?
            Dlaczego tego typu rozliczenia nie były NIGDY sprawdzone przez NIK?

            • 9 4

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

              Rany, jakie teorie spiskowe się rodzą - zakładasz fałszerstwo w sprawozdaniach? Tym tropem idąc, można podważyć działalność każdej fundacji i każdej instytucji. Moim zdaniem pan Owsiak powinien sam wystąpić z wnioskiem o kontrolę NIKu, nic by nie znaleźli, a może ludzie by przestali gadać.. Choć nie, ludźmi zawsze będzie kierować zawiść i zaczną podejrzewać NIK o korupcję i nieprawidłowości w postępowaniu.. Polak Polakowi wilkiem

              • 3 6

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      (1)

      to dawaj na Caritas. Nikt ci nie każe dawać na WOŚP.

      • 13 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Daję na Caritas, nie daję na WOŚP i namawiam innych, by czynili tak samo.

        • 9 7

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      (1)

      To dawaj na Caritas a nie przeszkadzaj w zbieraniu na WOŚP

      • 9 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Nie tylko współczesna Trybuna Ludu obwinia Polaków o faszyzm

        Przeszkadzaj??? Mylisz pojęcia - rzeczowa krytyka jeszcze nikomu nie zaszkodziła. A na różnych forach takiej rzeczowej krytyki jest bardzo wiele.

        • 5 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      pis (1)

      musisz być PISowskim idiotą oni tylko podają takie zakłamane dane ale jak cie rodzice nauczyli kłamać to ciężko oduczyć , taj jest z nieudacznikami życiowymi!!!!!!!!!!!!!

      • 10 18

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Poziom PO-miłości

        czyli kochać tylko swoich a innych powyrzynać jak tą watahę

        • 14 6

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Na którym demotywatorze to znalazłeś?

      ht tp://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczenia_finansowe (usunąć spację na poczatku adresu...

      • 3 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      żenująca kościelno pisowska propaganda,po prostu wstyd

      • 16 34

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Caritas nie zebrało , ale zabrało budżetowi Polski (2)

      Caritas pasożytuje na budżecie Polski w 100%

      • 24 65

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        A Owsiak

        pasożytuje na naiwności takich jak ty

        • 32 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        to tak jak ty...lewe renty... lewe rachunki...wiem wszystko o tym co robisz wiec lepiej zamilcz przekrecie z pokolenia na

        • 17 9

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      I 95% z tego jest wydawane poza Polską. Zdecydowanie wole WOSP i ich 55%.

      • 12 21

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      tia

      Wpisz w dr Google caritas i znajdziesz jedną stronkę, z której sie dużo więcej dowiesz, zresztą na fb masz nowy ateizm i tam masz już konkrety.

      • 20 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      I na co poszly pieniadze caritasu?

      • 18 11

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      ale tobie starczyło na abonament za internet ?

      • 11 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      widziałem ten demot w sieci swego czasu; faktycznie rob wrażenie i wprowadza lekką konsternację; przyznam jednak że nie weryfikowałem tych danych, choć gdyby były fałszywe pewnie riposta byłaby równie popularna...

      • 16 3

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

    Zastanawiam się, ilu z tych malkomentów, korzystało ze sprzętu WOŚP (9)

    ile dzieci tych ludzi zostało przebadane przez sprzęt zakupiony przez orkiestrę.

    • 10 23

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Ciekawa retoryka. Czyli jeśli założę fundację, kupię powiedzmy TK do szpitala na którym chcąc nie chcąc będziesz miał robione badanie a resztę zebranych pieniędzy schowam sobie do kieszeni to nie można mnie skrytykować?

      • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      czy odwołanie do przewodniej roli Owsiaka jest już w Konstytucji? (1)

      • 2 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Nie premier Jaroslaw nigdy na to nie pozwoli-On ma palme pierwszenstwa.

        • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      autostrady zbudowane za Hitlera służą nam do dziś :D (3)

      czy to oznacza, że mamy popierać faszyzm... jasne że nie.

      • 13 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Hitler nie budował autostrad to powtarzany

        mit, plany i rozpoczęcie budowy sieci dróg były na długo przed tym austriackim zbrodniarzem

        • 0 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Więcej zbudował obecny premier. (1)

        • 0 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          Jasne.. premier zbudował...

          • 2 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      ani jeden

      bo to zdewociałe single, nie mające pojęcia o dojrzałości, rodzinie i dzieciach.
      Tylko, kasa, kasa, kasa się liczy. Ludzkość, dzieci, do tej niedojrzałej grupy to nie trafia

      • 3 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Minusują malkontenci.

      • 2 8

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

    Co sie burzycie katole? Nie wrzucajcie do puszek - dajcie w zamian koperte klechom. (19)

    I problem z glowy.

    • 15 60

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Nie będziesz mi mówił co mam robić (9)

      plujący jadem gadzie. Daj się robić w balona i wrzucaj do puszki ale nie mów co ja i inni mają robić.

      • 23 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Poki co to wy katole plujecie jadem na kazdego kto chce pomoc bliznim. (8)

        Zwykli ludzie niosa pomoc innym - podstawa WASZEJ wiary.
        A wy to bojkotujecie.

        Katolska hipokryzja :)

        • 5 21

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          a ja jestem ateistą i mam bardzo złe zdanie zarówno o Owsiaku, jak i... (5)

          całej tej jego bardzo wątpliwej pod wieloma względami działalności.

          • 22 4

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Nawet JESLI by wzial sobie 90% tej kasy, a 10% przeznaczyl na jakis szpital. (3)

            to i tak zrobil cokolwiek i POMOGL komus.

            A ty? Co zrobiles zeby komus pomoc?

            • 3 17

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

              Tak, pracuję w szpitalu i codziennie pomagam ludziom. Daj mi proszę 1000 zł, za 100 coś tam kupię do szpitala, poczujesz się lepiej że pomogłeś.

              • 0 0

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

              Daj mi, ja odpalę nawet 20.

              I minus za głupotę.

              • 1 0

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

              ciekawe podejscie wiec daj mi 100zł.i gwarantuje ci ze dam 10zł.najbardziej zalosnemu zebrakowi bardzo chetnie i nawet nie bedzie mi zal.

              • 18 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            pewnie nie jest Tobie łatwo, jak kazdemu, kogo trudno zaszufladkować.

            • 1 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          słucham??

          Złodziej ma brać 90% z darów na biednych i to za przyzwoleniem? To dopiero szczyt hipokryzji. Nie pluj w katolików, gdyż większość z nich oddaje 1% podatku na potrzebujących. Ja pluje na złodziei - w tym na Owsiaka

          • 8 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          Dostałeś SMSa ze wskazówkami jak nas wyzywać baranie ????

          Jesteśmy katolikami. Spróbuj wyzywać żydów i islamistów. Ohyda.

          • 15 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Skoro owsiakowicze tak nienawidzicie katoli, co dziś robiliście pod wszystkimi kościołami? (4)

      katolicy wam obrzydliwi, ale ich pieniądze już nie?

      • 23 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        prawda - żenujace to było dziś chwilami... (3)

        • 19 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          katole wrzućcie do puszki a potem nowoczesna młodziez na was napluje

          • 3 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          na szczęście od jutra ten terror buddysty Owsiaka pod kościołami się skończy (1)

          • 10 0

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

            Błotnistą orgietkę czas zacząć przygotowywać

            • 1 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Dam na tacę i na kolędzie bo tego nie zmarnują !!! (1)

      nigdy nie dam Owsiakowi na jego następną rezydencję.

      • 18 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Gratuluję odwagi!

        Aż dziw, że Cię jeszcze nikt od pełnego hipokryzji katola nie wyzwał.

        • 1 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      pewnie, nie wrzucamy ale problemu z głowy nie mamy

      to w zasadzie podobnie jak z Amber Gold - większość z nas nie wpłacala oszustom oszczędności więc powinniśmy wg ciebie mieć w doopie całą aferę Amber Gold ale oburzyło nas to, że w tej hucpie gdzieś tam w tle przewijał się np prezydent naszego miasta promując oszusta, reżyser Wajda ktorego oszust wsparł darowizną na film o Wałęsie, syn premiera udzielający się w Excelu w liniach lotniczych OLT Expres należących również do oszusta, sądy i urzędy skarbowe przychylne niebywale Marcinowi P też zachowywały się w sposób niezrozumiały.
      otóż mimo że większość z nas nie ucierpiała na tej sprawie bezpośrednio to jednak mechanizmy obracające tą całą aferą i wciągające w swe tryby urzędników nie mają z naszej strony przyzwolenia na takie działania
      podobnie z WOŚP
      jak chcecie to wpłacajcie, oklaskujcie, tańczcie, wydzierajcie się jacy to z was filantropi za 2 zł, nic nam do tego, to Wasze dwa zł i nic nam do tego :)
      Ale nie ma zgody na fiki-miki hokus-pokus pana Kierownika tego wrzaskliwego cyrku, tym bardziej że na kilometr wyczuwa się krętactwa prowadzonej przez niego fundacji

      • 12 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Lewakom

      mówimy stanowcze NIE !!!

      • 16 6

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

    Wiecej zarobilaby orkiestra gdyby wszyscy zostali w domu (2)

    Jakby policzyć koszty całej akcji- helikoptery, czas antenowy, wynagrodzenie na funkcjonowanie fundacji i pieniądze jakie zebrała ciekawe jaki bilas by z tego powstal. Dziwne ze nikt tego nie policzyl jak to takie krystaliczne

    • 31 6

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Ciekawe ile kosztuje budżet utrzymanie kościoła w Polsce (1)

      Ciekawe, że nikt tego nie policzył

      • 1 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        Co ma jedno z drugim wspólnego? Poza tym myślę że ktoś to policzył, trzeba się zaangażować i poszukać jak się chce wiedzieć.

        • 0 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Co zapamiętamy z tegorocznego finału WOŚP?

    Polacy płacą ponad 62mld zł składek zdrowotnych rocznie.Czyli 170mln dziennie. ta ściepa to na waciki dla bab z nfz (1)

    POlacy to debile. Rząd marnotrawi miliardy, a ludzie onanizują się groszami z narodowej ściepy po złotówce od każdego.

    • 9 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Co zapamiętamy z tegorocznego finału WOŚP?

      wiekszość nie ogarnia tych liczb. wiekszość glosuje na Tuska.

      • 0 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

    Ludzie zmądrzejcie! (6)

    Jerzy Owsiak nie jest świeckim bożkiem, którego nie można krytykować. Można to robić, ale ta krytyka spotyka się z groźbami pozwów z jego strony. Pan Owsiak chyba przyjął metodę Adama Michnika, który nie mając argumentów, próbuje zamykać usta i terroryzować pozwami sądowymi ludzi, którzy mają inne zdanie. Wszyscy widzimy, jak sądy działają, więc nie dziwne, że ludzie boją się ryzykować i na pewne tematy się nie wypowiadają.

    Ja nigdy nie dałam i nie dam choćby grosza na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Choćby dlatego, że jest to środowisko, które brutalnie zwalcza Kościół, chamsko i wulgarnie odnosi się do ludzi, którzy próbują ewangelizować na Przystanku Woodstock. Przecież w telewizji mogliśmy zobaczyć, jak zostali potraktowani obrońcy życia, którzy pojechali pokazywać swoją wystawę na obrzeżach Woodstocku. Ich wystawa została aresztowana przez policję! Kościół i księża sam tam określani w sposób najgorszy z możliwych, ale kiedy chcą pieniędzy, to wolontariuszy wysyłają z puszkami pod kościoły to jest bezczelność!

    Owsiak wysyła swoje gwardie młodych ludzi, którzy nie mają zielonego pojęcia w czym biorą udział, by zbierali pieniądze pod kościołami. Korzystają z tego, że księżom być może nie wypada zbyt ostro odmówić wolontariuszom WOŚP. Sam Owsiak epatuje biednymi i chorymi dziećmi, a przecież dobrze wiemy, że część pieniędzy przeznaczana jest na absolutnie zabójczą dla młodzieży rozrywkę pod hasłem Róbta, co chceta!. Media pokazują młodych, tarzających się błocie, pijanych, pod wpływem alkoholu i narkotyków.

    Owsiak robi spędy polityczno-ideologiczne i lewacko indoktrynuje młodzież, która chyba specjalnie nie interesuje się życiem wokół, raczej szukając od niego ucieczki. I ci ludzie przychodzą potem pod kościoły, zbierają od starszych pieniądze, bo księża wprost przecież nie powiedzą nie dawaj. To jest manipulacja młodymi i starszymi, chwytanie za serce. Co ciekawe, odmowa a doświadczyłam tego na własnej skórze powoduje wulgarną i chamską reakcję.

    Nie daję na WOŚP oczywiście nie dlatego, że trafiłam na ordynarnych wolontariuszy, którzy mnie wulgarnie zwyzywali, ale m.in. dlatego, że ci sami ludzie, którzy walczą z Kościołem, potem przychodzą w pobliże kościołów po pieniądze, aby na ludziach wierzących zarobić.

    Na Woodstocku dochodzi do szczucia na Kościół. Ci ludzie prezentują wartości satanistyczne przecież telewizja czasem pokazuje, co się w tym tłumie dzieje. Ja, jako katoliczka gorąco wzywam przy tej okazji katolików, aby nie wspierali tego, aby nie dawali pieniędzy, które dla wolontariuszy i sympatyków kończą się antychrześcijańskim i lewackim praniem mózgu. Oni są wykorzystywani jako gwardia antykatolicka. Wzywam katolików, aby popierali finansowo te inicjatywy, które z całą pewnością i praktycznie w całości, w przejrzystych procedurach, bez dyskryminującego uprzywilejowania ze strony państwa, przekażą uczciwie zebrane pieniądze na dobre cele, a nie podejrzane wydatki, których jako katolicy nie możemy zaakceptować. Apeluję o przeznaczania środków na zbiorki dobroczynne Caritas, które równocześnie się odbywają tam te pieniądze są naprawdę potrzebne i w dodatku dobrze spożytkowane.

    Jeśli nie chcecie Państwo, aby wasze pieniądze szły na tarzanie się w błocie, na festiwal nienawiści względem Kościoła i katolików, na tą demoralizację, to nie wspierajcie WOŚP. Miejmy odwagę odmówić Owsiakowi! Dokonajmy wyboru WOŚP czy Caritas lub inna katolicka organizacja charytatywna. Dajmy pieniądze ludziom, których znamy, w przypadku których mamy pewność, że przekażą je na dobre cele.

    Pan Owsiak przypomina mi Jakuba Wojewódzkiego, obaj są już grubo po 50, a wciąż udają dzieci. Obaj manipulują młodzieżą, która daje się nabrać na te sztuczki. Potem będą żałować, że dali się wodzić za nos lewackim, sztucznie kreowanym przez państwo idolom. To, że na pewno część pieniędzy jest przeznaczona na pomoc chorym dzieciom, nie usprawiedliwia innych działań związanych z fundacją pana Owsiaka. Nie jest uczciwym działanie w warunkach absolutnego uprzywilejowania przez wszystkie struktury państwa, przy całkowitej dyskryminacji innych podmiotów dobroczynności. Co więcej, to wzbudza moją ogromną nieufność dla takiego faworyzowanego podstarzałego idola. Caritas czy inne organizacje nie mają takiej przychylności państwa, nie korzystają z darmowego czasu antenowego w telewizji, przywileju w przekazach pocztowych, usłużności służb... Caritas nie jest nachalny i bezczelny, nie terroryzuje nikogo, w odróżnieniu od nachalności przedstawicieli WOŚP, co można nazwać nawet mobbingowaniem Polaków. Ofiarność Polaków jest więc efektem m.in. wprowadzania w błąd w kwestii wydatkowania pieniędzy. Nie jestem pewna, czy starsza pani, wychodząca z kościoła chciałaby finansować swojemu wnuczkowi imprezę typu Woodstock, gdzie młodzi ludzi piją, palą i się narkotyzują.

    Uważam, że katolicy nie powinni budować indywidualnej sławy i chwały pana Owsiaka, a wspierać chore dzieci i starsze osoby można i powinno się przede wszystkim za pośrednictwem katolickiego Caritas. Jeśli mnie pamięć nie myli, to organizacje katolickie zbierają znacznie większe sumy, robią to po cichu, nie przymuszając nikogo. Kościół wie na co te pieniądze wydać na domy samotnych matek, na działalność charytatywną, domy opieki. Niech państwo nie marnotrawi pieniędzy w różny sposób i nie wysyła potem Owsiaka, żeby cerował braki w budżecie tego państwa. A pan Owsiak niech przestanie manipulować młodzieżą.

    Ja nie potępiam tych wolontariuszy. Tam jest dużo młodzieży, która bierze w tym udział z dobrymi intencjami, nie mając szerszej wiedzy o kontekście działań Owsiaka. Ale apeluję do tych młodych ludzi, by nie budowali sobie bożka, bo to człowiek, który zwalcza Kościół, chrześcijaństwo, a poniekąd też ich samych. Zaś do katolików zwracam się raz jeszcze z apelem, by nie wspierali WOŚP, ale katolickie organizacje charytatywne, w tym na przykład Caritas.

    • 10 7

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      :)

      Zapomniałeś dodać w swoim wywodzie o przekrętach Caritasu na ponad 10 milionów w płocku i Krakowie na oszczędzaniu Caritasu na bezdomnych . jak już tyle piszesz to bądź konkretny ok??

      • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Ludzie, którzy jeżdzą na PW mają swój rozum i wiedzą czy wolą taplać się w błocie czy też nie. Z twojej wypowiedzi domyslam sie ze woodstock znasz tylko z telewizji.
      Tak wychwalasz Caritas, a tak na prawde ludzie są tam wyzyskiwani.
      http://www .gowork.pl/opinie_czytaj,34207,0,0 (przed obejrzeniem linku, usuń spację między trzecim W a kropką.
      Dalej nie chce mi się tłumaczyć jak bardzo nie masz racji. Przeczytaj moją opinię poniżej twojej.

      pozdrawiam
      acd

      Ps wolontariusze sami wybierają miejsce, w którym zbieraja pieniążki. To nie jest przez nikogo narzucane.

      • 0 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      tl;dr

      • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      facet, stuknij się

      Owsiak chciał współpracować z Kościołem, ale wlazł z butami w monopol Caritasu. Zaczęło się pranie brudów, nagonki na jego osobę takie, jak Twoje. Dziwisz się jeszcze, że nie chce się z Wami "bawić"?

      • 1 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Chrześcijanin

      Niestety po tym długim wywodzie nasówa mi się jedno stwierdzenie...

      Najgorsze są skrajności...

      Wiele aspektów i działań każdej z poruszanych stron - Owsiak&Caritas daje do myślenia.

      Pomagać będę i jednym i drugim.

      • 0 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      już idę z lewatywą, leż spokojnie, oddychaj głęboko, a mówiłem żebyś w nocy radia nie słuchał

      • 3 3

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

    Owsiak złodziej!! (3)

    Nie daje na darmozjada!!

    • 47 9

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Nie ufa ten kto sam (2)

      kradnie. Byle co jesz i byle co piszesz

      • 3 9

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        nie ufam złodziejom (1)

        i nie kradne, wiec mnie nie oceniaj pusta babo. Byle co masz w głowie.

        • 6 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          :)

          Skoro Ty Magda oceniasz to licz się z tym ze i Ty będziesz oceniana

          • 0 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

    (6)

    Ile z każdej złotówki faktycznie trafi na sprzęt ? Odpowie mi ktoś ?

    • 55 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      (1)

      Polowe bierze Owsiak

      • 10 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        :)

        masz na to jakiś konkretny dowód czy tylko tak sobie plujesz jadem??

        • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      Tak. Około 60-50 gr. Według Tekielego jeszcze mniej. Polecam artykuł o czymś co zaczyna bloger Łażący Łazarz wyjaśniać a mianowicie... Wejdźcie na stronę '3Obieg.pl' i odnajdźcie tekst o nawiązkach sadowniczych kierowanych przez pijanych kierowców na konta WOŚP, które to nawiązki nie są ujęte w sprawozdaniach za lata 2004-12 czyli w okresie tak sformułowanego prawa gdzie takie nawiązki były zasądzane. Szok. Będzie mocno i konkretnie.' Czy Jerzy Owsiak zdefraudował nawiązki sądowe od pijanych kierowców? ' - Pyta autor..

      • 1 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

      spytaj lewaka Owsiaka (2)

      • 16 8

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

        zdecydowanie więcej niż ze zbiórki Rydzyka "na ratowanie stoczni gdańskiej" (1)

        trafiło na cel statutowy :)

        • 10 8

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł WOŚP: zebrano ok. 35 mln zł

          kto G-Wno czyta ten g-wno wie

          Ten temat jeszcze za rządów SLD był przez prokuraturę badany i nie znaleziono nic, co by potwierdzało stawianym zarzutom.

          • 5 3

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Co zapamiętamy z tegorocznego finału WOŚP?

    Owsiak to współczesny święty (2)

    "Po owocach jego pracy go poznacie" - kto w Polsce dokonał takiego czynu? Kto od tylu lat mobilizuje dobrych ludzi do pomagania? Kto zrobił tyle dobrego? Będziecie mieli prawo oskarżać Owsiaka dopiero wtedy, gdy dokonacie tego co On. Mali ludzie zazdroszczą Wielkiemu i dlatego zrobią wszystko, żeby go powalić. Przy okazji zniszczą to wielkie dzieło jakim jest Orkiestra. A później się zdziwią, że szpitale nie mają sprzętu, żeby uratować ich dzieci. Wtedy jednak będzie już za późno...

    • 9 11

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Co zapamiętamy z tegorocznego finału WOŚP?

      masz rację Aniu

      To o czym piszesz to odwieczna polska głupota. No i chamstwo. Trzeba jednak robić wszystko tak jak śpiewał kiedyś Wojciech Młynarski - "Róbmy swoje".
      Niech mali podli ludzie poszczekują, my róbmy swoje.

      • 0 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Co zapamiętamy z tegorocznego finału WOŚP?

      Szpitale mają sprzęt który stoi niewykorzystany ale psst!

      Brakuje sprzętu bardzo drogiego np do diagnostyki chorób nowotworowych ale takiego wośp nie kupi bo ze składki byłby zakup 8 urządzeń na całą polske i nic by się na tym nie ugrało a na drobnicy jest pośrednik jest ekspert jest księgowość jest korzyść.

      • 5 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Co zapamiętamy z tegorocznego finału WOŚP?

    jakie to typowe dla nas... (2)

    bezinteresowna zawiść, no bo co komu do pieniędzy które ktoś inny daje ?
    Chcesz swoje wpłacic Rydzykowi, volai !
    Chcesz dać na ratowanie, powiedzmy, stoczni, prosze bardzo !
    Potrafisz zorganizowac taką akcję, masz lepszy pomysł, to go pokaż i zrealizuj, potem innych krytykuj.
    Jakie to polskie "zazdrości kowal kanonikowi, że prałatem został"....
    Na szczęście psy szczekają, karawana jedzie dalej....

    • 11 8

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Co zapamiętamy z tegorocznego finału WOŚP?

      Niestety masz rację

      Pasuje tu jeszcze jedno powiedzonko: "Wolno psu na Pana Boga szczekać".
      Wczoraj usłyszałem w tramwaju następujuący tekst: Co to jest - okrągłe i puste w środku? Piłka. Zawiść i podłość nie jedno ma imię. Jest wciąż wielu ludzi nad Wisłą, którzy z zawiści potrafią opluć nawet diament.

      • 0 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Co zapamiętamy z tegorocznego finału WOŚP?

      typowa jest twoja bazgranina rodem z lewackich ulotek?

      typowa jest twoja bazgranina rodem z lewackich ulotek?

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane