Więcej na ten temat
Opinie (311) ponad 50 zablokowanych
-
2023-04-08 20:40
Opinia wyróżniona
Przykre wiadomości przed świetami
Wyrazy współczucia dla rodziny.
- 137 12
-
2023-04-08 20:42
Opinia wyróżniona
Tragedia dla dwóch rodzin... (34)
Mieszkam przy tym skrzyżowaniu, jest bardzo niebezpieczne. Może w końcu czas na poprawę bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu.
- 144 35
-
2023-04-09 13:39
Może,
Niebezpieczne? Mieszkam nieopodal, wystarczy jeździć 50km/h i będzie Bardo bezpieczne
- 3 4
-
2023-04-09 08:16
Niech unia jak najprędzej wprowadzi ten zakaz dla spalinowek (3)
Wystarczy już samochodów na drogach i śmierci z tym związanych. Mam nadzieję że motorów ten zakaz też dotyczy
- 4 15
-
2023-04-09 10:13
dokladnie (2)
zakazac aut i zdechniesz z glodu bo sklepy będą puste... jestem za!
- 5 5
-
2023-04-09 13:42
nie zdechniesz juz sa auta dostawcze elektryczne (1)
- 2 3
-
2023-04-09 21:09
taaak
100km zasiegu, baterie z chin i prąd z węgla...
- 2 1
-
2023-04-09 01:19
(1)
A co przerasta kierowców jazda na wprost czy skręcanie?
- 3 3
-
2023-04-11 08:01
rowerzyści jadący tam na przejściach drogowych
- 0 0
-
2023-04-09 01:18
(2)
Ty a czemu dla dwóch rodzin?
- 4 3
-
2023-04-09 06:35
Kierowca samochodu też ma rodzinę. (1)
- 7 0
-
2023-04-09 09:55
I ma wyrzuty sumienia?
- 4 2
-
2023-04-08 23:22
(1)
Rondo by się tam przydało spokojnej na 2 pasy wejdzie
- 7 11
-
2023-04-09 08:20
rondo w centrum Gdyni hahaha
hahaha na głowę z tymi rondami się pomysłodawcy pozamieniali chyba, rondo rondem goni w tym kraju, potrzebne czy nie stawiać rondo Zwariowaliście! jak już wyżej wiele osób zauważyło wystarczy jeździć zgodnie z przepisami i mieć oczy dokoła głowy. To takie proste!
- 10 8
-
2023-04-08 22:52
też znam to skrzyżowanie, co dzień przejeżdżam kilka razy, nie wiem, jakim cudem miałoby być niebezpieczne... (1)
o ile jeździsz przepisowo, nie wymuszasz i nie wjeżdżasz na czerwonym to nic nie ma prawa się tam stać.
- 24 11
-
2023-04-09 01:48
A jednak się stało
- 5 8
-
2023-04-08 22:40
Chłopie , przecież tam jest sygnalizacja świetlna co chcesz tam zmieniać. (6)
Wystarczy się stosować do wskazań sygnalizatora.
- 49 11
-
2023-04-09 07:50
Zrobić rondo z sygnalizacja świetlna.
- 8 3
-
2023-04-08 23:25
(4)
Chyba chłopie nie wiesz jaki jest tam lewoskręt i prawoskręt dla wielu kierowców co naprawdę bie wiem skąd maja prawo jazdy te skrzyżowanie to magia wymuszają albo stoją i blokują pas aż z przeciwka będzie czerwone. Ludzie strasznie jeżdżą wystarczy wjechać na obwodnice blokują lewy pas są chamscy bez odstępów
- 29 6
-
2023-04-09 00:14
(2)
No to w czym jest problem? Czyżby wyedukowani tzw kierowcy mający OC egzamin i podobno taką wielką wiedzę o przepisach nie umieją skręcić w lewo? Przecież te zasady są proste jak drut na tym skrzyżowaniu nie ma możliwości wyznaczenia osobnych świateł kierunkowych ponieważ trzebaby zabrać po jednym pasie ruchu
- 12 6
-
2023-04-11 07:58
A najmądrzejsi rowerzyści, którzy szybko jeżdżą na chodniku pomiędzy pieszymi ? Kto w końcu zrobi z tym porządek ?
- 0 0
-
2023-04-09 09:55
Wcale nie trzeba zabierać pasów. Samochody tak czy inaczej stoją oczekując na możliwość skrętu w lewo.
- 4 0
-
2023-04-08 23:52
to nie wina skrzyżowania, tylko tych kierowców
- 25 7
-
2023-04-08 22:26
Nie żartuj sobie! (1)
Skrzyżowanie ze światłami jest niebezpieczne ? Wystarczy dostosować sie do wskazań sygnalizatorów no i jechać 50 km/h, czyli zgodnie z przepisami!
- 64 7
-
2023-04-09 08:59
Jest niebezpieczne,
Skret z 10 lutego w Wl IV przy obecnym natezeniu ruchu czesto jest wyzwaniem a durne zmiany organizacji ruchu na Swietojanskiej jeszcze bardziej obciazyly to skrzyzowanie
- 26 8
-
2023-04-08 21:49
dokładnie w koncu dobra opinia (2)
podniesie bezpieczenstwo na 100% zabranie prawka ślepym siwiznom o kulach i zalanie asfaltem dziur za kase ze sprzedaży kilku bmw.
- 12 46
-
2023-04-09 01:06
(1)
Ci na motorach nie szanują innych ludzi więc powinni dołączyć do grupy nie szanujących innych ludzi - hulajnogowcy, rowerowcy, piechurzy z telonami - i z nimi poruszać się w ich świętym świecie ścieżek pierszeństwa za wszelką cenę
- 14 12
-
2023-04-10 17:28
Kierowcy samochodów szanują ludzi?
Ten który potrącił mnie na przejściu też szanował?
- 2 0
-
2023-04-08 21:42
A może czas żeby motocykliści zwolnili? (7)
Chociaż tak do 80. Oczywiście tylko w mieście.
- 71 11
-
2023-04-09 13:40
minus 80nic niedaje w miescie masz obowiazek 50max (1)
- 5 1
-
2023-04-09 13:47
Czyli aluzĵi nie poniał
- 2 3
-
2023-04-09 08:07
Wypadek w Gdyni (4)
Kierowca osobówki wymusił pierwszeństwo na 2 motocyklistach, jednemu nic się nie stało poza odrapaniami i uszkodzonym moto, drugi niestety.
Tak to prawda przeginają!
Natomiast uważam że wszyscy kierowcy a nie tylko zawodowi powinni mieć od pewnego wieku np 40 badania lekarskie i sprawnościowe np co 5 lat a po 60 co 2 lata.- 15 38
-
2023-04-09 11:46
Wiecej statystycznie wypadkow powodują dzieciaki (2)
w wieku 18-26 lat niz 40-60 latkowie. Wiec jak juz piszesz o badaniach to niech 18-26 latkowie robią nawet co miesiąc. Dla bezpieczenstwa reszty. Prowadzenie auta to bardziej skomplikowany proces zwiazany nie tylko ze sprawnoscia fizyczną ale przede wszystkim psychiczną dojrzaloscią. Fakt, na nfs na play station prym wiodą faktycznie dzieci. Ale to zupelnie nie ma przelozenia na realne zycie drogowe.
- 20 1
-
2023-04-11 07:54
Najlepiej niech 18-26 latkowie dmuchną w alkomat zanim wyjdą z domu
- 1 0
-
2023-04-09 14:34
i to psychiatryczne
- 4 0
-
2023-04-09 08:46
Kolejny nastolatek
Który uważa 40 latków za staruszków. Zapewniam, że z wiekiem perspektywa się zmienia. Kierowcy zawodowi mają badania co 5 lat już od 18 roku życia, a po 60ce co 30 m-cy (mogą mieć częściej, zależy od stanu zdrowia więc i daty ważności badań). Ale co o tym może wiedzieć dziecko, co prawo jazdy widziało u taty w portfelu...
- 28 7
-
2023-04-08 18:29
Opinia wyróżniona
Gdyby ktoś ze świadków, rodzin uczestników wypadku, osób poszkodowanych potrzebował wsparcia psychologicznego OIK w Gdyni działa całodobowo. Psycholog na dyzurze na pewno będzie miał czas na rozmowę. Tel. 58 6222222
- 60 8
-
2023-04-09 08:55
(7)
Ahh wszyscy widzieli, albo słyszeli od osoby co widziała, albo tylko słyszała wycie silnika i z tego wywnioskowała, że musiało być 100km/h i jeszcze przed wyrokiem sądu wiedzą jak było. Jak było orzeknie w tej sprawie najprawdopodobniej sąd, być może motocyklista nie stosował się do ograniczeń prędkości, a być może dziadek, który wyjeżdżał pewnie od świętą, zupełnie nie ogarnął i gdyby dał przetłumaczyć swojej rodzinie, że już nie powinien jeździć to nic by się nie stało.
- 34 25
-
2023-04-09 15:53
Weryfikować... (1)
Prawo jazdy rozdali niektórym niesłusznie zamiast sprawdzić zdolności reakcji w czasie, bo nie każdy tak samo prędko myśli, mało tego niejeden wcale juz dziś nie ogarnia, szczególnie dziadki po 70 a o babach nawet nie wspomnę i umiejętnościach jak w mowie zerowe tak z kołem sobie radzą... dostali prawo do zabijania co niektórzy z tym co w głowie
- 1 3
-
2023-04-10 08:01
Też będzesz po 70
Oddaj prawko już teraz, bo z mózgiem masz coś nie halo
- 0 4
-
2023-04-09 09:10
Prędkościomierz (4)
Zatrzymał się na 105 km/h. Masz jeszcze coś do powiedzenia?
- 13 3
-
2023-04-09 17:14
(3)
funkcjonariusze mowili o przedziale 160-180 km/h
- 3 2
-
2023-04-10 09:59
Tak, od razu 300 (1)
Nawet motocyklem nie da się na takim odcinku przyspieszyć do 160-180km/h.
Więcej rozsądku!- 3 2
-
2023-04-11 10:42
to chyba nie wiele wiesz o motorach !!!
- 0 0
-
2023-04-09 19:45
nie bój żaby, w centrum jest monitoring, było mnóstwo światków, wszystko będzie udokumentowane
Ale ty tak na serio - domniemujesz że niby oni jechali poniżej 50? Lol. Znasz takich motocyklistów?
- 6 4
Wszystkie opinie
-
2024-03-18 23:33
Pędzą jak szaleni po ulicach miast a później dziwią się , że doszło do zderzenia .
- 1 0
-
2023-04-08 16:52
(24)
Byłam tam przed przyjazdem służb, kiedy znajomi reanimowali mężczyznę. Ludzie, ktorzy widzieli są wypadek mówili, ze strasznie pedzili. Mam nadzieje, ze jego znajomi zlapia stosowna refleksje. Starszy pan o kulach,kierowca, dobrze ze zawalem nie przelpacil. A miasto też sie zastanowić, bo na całym skrzyżowaniu światła dla pieszych były wylaczone!
- 117 16
-
2023-04-08 20:38
(5)
Dziadek wymusił pierwszeństwo, więc motocyklista życie mu uratował
- 12 65
-
2023-04-09 00:56
(4)
Motocyklista był w posiadaniu niebezpieczngo przedmiotu - motora. Brak wymogu specjalnych badań przed zakupem i podczas późniejszego władania tego typu niebezpiecznymi przedmiotami spowodowało że zapewne nieświadomie używał go w niewłaściwy sposób. Jak by mógł kupować sobie karabiny to też nieświadomie mógby ich używać w niewłaściwy sposób. Do posiadania wszystkich niebezpiecznych przedmiotów powinny być jakieś cykliczne specjalistyczne badania, kursy, kontrole. Właściciel używał niebezpiecznego przedmiotu przeciw sobie a tym razem użył go również przeciw starszej osobie.
- 22 12
-
2023-05-05 09:48
Dla niektórych dostęp do komputera i internetu też się kwalifikuje jako dostęp do niebezpiecznego narzędzia...
- 1 0
-
2023-04-09 02:00
Motocykl nie zabiją - to nie jest niebezpieczne narzędzie (2)
Tylko problem w tym że daje zbyt wiele możliwości nierozważnym.
- 3 14
-
2023-04-09 11:55
Zabija swojego jeźdźca
- 6 0
-
2023-04-09 09:34
Motora??
Cofnij się do podstawówki, dopiero później pisz własne teorie
- 7 4
-
2023-04-08 17:07
Bylam rowniez swiadkiem (1)
Widziałam jak startują, skrzyżowanie przed tym miejscem zdarzenia, piłowali silnikami -popisuwa była zrobiona, niestety 2 minuty później stało się to co się stało.
- 55 5
-
2023-04-09 18:11
dwie minuty to przepisowo od świętojańskiej, oni byli w 10 sekund.
- 3 0
-
2023-04-08 20:30
starszy pan o kulach kierowca (4)
i wszystko jasne........
- 15 107
-
2023-04-09 17:15
bowlingowych
- 0 1
-
2023-04-08 21:00
(1)
No właśnie dawajmy więcej przywilejów i praw jazdy kierowcom inwalidom we współczesnych samochodach o dużej mocy. Kiedyś były samochody inwalidzkie z ograniczeniem prędkości do 50 km/h a dzisiaj?
- 14 75
-
2023-04-09 11:53
Osobówka raczej nie jechała prędzej niż 50, motory tajskie ograniczenie powinny mieć satelitarnie włączane w terenie zabudowanym.
- 12 3
-
2023-04-09 05:49
Nie przesądzaj
Nie oceniaj.
- 11 4
-
2023-04-08 20:34
Miasto niech wyśle straż, skoro na nią płacimy (1)
Motocykliści pędzą jak wariaci, ulice zwężone, a skrzyżowanie Armii Krajowej Władysława będzie kolejnym świadkiem komunikacyjnej tragedii.
- 33 5
-
2023-04-09 07:49
Straż Miejska nie prawa do zatrzymywania pojazdów w ruchu drogowym i tak powinno być!!!
Od tego jest policja.
Apeluję, ludu ,,oświecony,, znaj chociaż podstawowe przepisy prawa zwłaszcza jak się publicznie wypowiadasz!!!- 7 5
-
2023-04-08 20:59
(1)
Światła wyłączone tylko dla pieszych? Nie ma takiej opcji aby wyłączyć połowę świateł.
- 8 4
-
2023-04-09 06:20
Podejrzewam że przed wypadkiem sygnalizacja działała normalnie. W wyniku uszkodzenia sygnalizatora została wyłączona. Po wypadku policja kierowała ruchem
- 15 1
-
2023-04-08 20:35
starszemu panu o kulach to chyba z miejsca zostalo odebrane prawo jazdy? (6)
obstawiam klasyczne wymuszenie pierwszenstwa - motycykliscie jechali na wprost, a dziad skrecal w lewo z 10 lutego na wladyslawa.
- 18 95
-
2023-04-08 21:32
Trudno mówić o wymuszeniu (1)
w sytuacji, w której z naprzeciwka typ leci nie 30 (bo tyle na tym skrzyżowaniu się powinno jeśli ma się mózg), nie 50, ile należałoby się spodziewać, ale 3 razy tyle.
- 53 8
-
2023-04-08 23:02
Ludzie, którzy tego nie rozumieją, nie mają chyba zbyt wiele doświadczenia w prowadzeniu pojazdów
Jak można w ogóle mówić o wymuszeniu pierszeństwa, jeśli ktoś pędzi ponad 100 km/m i w wielu miejscach w mieście oznacza to, że jadący z podporządkowanej nie ma możliwości zauważyć go przed rozpoczęciem manewru.
- 62 8
-
2023-04-08 21:31
obstawiam, że klasycznie - motocyklista pędził przez miasto ponad 100tką (2)
stąd słupek = śmierć
- 72 5
-
2023-04-08 21:45
wymuszenie pierszenstwa nie moze byc porównywalne z przekroczenirm predkosci (1)
wbijcie to sobie do łba raz na zawsze... może pomoze wam w tym wizja powolnego wjazdu i wymuszenie pierszeństwa na jadącym przepisowo 50tka kamazie - siwizna w yarisie wypadła już by letko gorzej na wymuszeniu
- 11 40
-
2023-04-08 22:58
Jak się jedzie 105km w mieście
To się samemu prosi o wymuszenie i skończenie na słupie
Dziadek czy nie dziadek, nikt nie przewidzi popisówki i jazdy prawie 80 km/h ponad limit, można patrzeć w lusterko ile się chce, jak ktoś jedzie z taką prędkością motorem to wystarczy oderwanie wzroku od lusterka żeby ruszyć i może być już po ptakach- 74 4
-
2023-04-08 20:51
Dziad?! Więcej szacunku.
- 73 10
-
2023-04-08 15:25
(8)
Dobrze ze nie zabil jakiejs przypadkowej osoby. Na tych skrzyzowaniach na 10 lutego jezdza notorycznie ja czerwonych swiatlach, maja gdzies pieszych. Niedawno na 10 lutego potracili piesza. Ostatnio wrzucilem tu past ze jeszze w tym polroczu dojdzie tam do tragedii to wylala sie na mnie fala krytyki madrzejszych .
- 74 13
-
2023-04-08 20:36
(2)
Motocyklista próbował uniknąć zderzenia z innym pojazdem, dlatego zginął. Powstrzymacie się ludzie od złośliwych komentarzy, to był dobry człowiek.
- 3 2
-
2023-04-15 12:22
Ludzie łatwo ocenią, nie znając człowieka. Szkoda jego i jego rodziny.
- 0 0
-
2023-04-09 06:39
dobry był i mało pił... znamy to.
jak by jechał 50, to by nie musiał próbować...
- 3 2
-
2023-04-08 17:38
(2)
jak nie zabił przypadkowej osoby, jak dziadek 80letni właśnie to zrobił.
- 2 16
-
2023-04-09 07:56
(1)
Nie dziadek,zabiła go własna głupota i nieodpowiedzialność.
- 3 3
-
2023-04-11 09:37
Jak głupota? Jaka nieodpowiedzialność?
Kierowca samochodu wymusił pierwszeństwo i spowodował wypadek ze skutkiem śmiertelnym.- 0 0
-
2023-04-08 18:56
. (1)
To moze jednak czas na zmiane w organizacji ruchu a nie dokladanie nowych drog rowerowych ku wlasnej uciesze
- 3 3
-
2023-04-09 17:18
czas prowadzić tam rondo wyposażone w sygnalizację!
- 1 0
-
2023-04-12 12:25
Skoro tytuluje sie film "wypadek", to warto byloby chociaz go opisac, skoro film go nie ukazuje.
- 4 0
-
2023-04-09 11:54
Jak mozna bylo w tym miejscu - w godzinach szczytu wylaczyc swiatla ! (2)
Jesli byla to awaria - to ruchem powinna kierowac policja .
Na tym skrzyzowaniu nawet przy wlaczonych swiatlach , jest trudno przejechac .- 9 8
-
2023-04-12 11:28
Od razu w tytule oznajmiasz, nie wiem na jakiej podstawie, że wyłączyli celowo... z tvnu jesteś?
A później dopiero w treści jakaś wątpliwość chociaż też zanegowana, że jak awaria to i tak źle. Trzecie zdanie już w ogóle jest hitem :) Może lepiej zostań w domu a już na pewno nie jeździj żadnym pojazdem!
- 0 0
-
2023-04-09 12:14
Jak można prowadzić pojazd
Kiedy przerasta cię proste skrzyżowanie?!
- 6 3
-
2023-04-12 10:36
Śmiertelne obrażenia przy 50 km/h ?
Dziwne....
- 2 1
-
2023-04-11 21:49
Urządzają sobie wyścigi na ul.Władysława IV . Policji nie ma , więc takich przypadków będzie dużo . Jak zawsze zresztą .
- 2 0
-
2023-04-09 13:39
Nie ważne ile jechał motocyklista (5)
Jeśli miał pierwszeństwo to wina kierującego samochodem
- 5 27
-
2023-04-09 13:49
Gdyby jechał zgodnie z przepisami (1)
To by żył.
- 16 0
-
2023-04-11 17:57
Kto ?
- 0 1
-
2023-04-09 19:46
Mam nadzieję, że nie masz prawa jazdy.
- 2 2
-
2023-04-09 15:08
Bzdura. (1)
Spróbuj zauważyć w miejskim ruchu kolesia na motorku, który w 3 sekundy od startu ma ponad 100 na liczniku. I może ci wyskoczyć zza innych pojazdów jadąc 150 tam gdzie można 30 czy 50.
- 10 1
-
2023-04-09 16:50
Bardzo słuszna uwaga
- 5 1
-
2023-04-09 08:15
Cale szczescie, ze nie wjechał w ludzi. (2)
- 30 0
-
2023-04-09 09:24
.. i zwierzęta (1)
- 4 0
-
2023-04-11 17:55
sobaki najważniejsze ?
- 0 0
-
2023-04-09 07:53
Ludzie zejdźcie i zjedźcie z drogi bo motory jadą.... (1)
- 20 3
-
2023-04-11 17:55
prawostronny ruch obowiązuje !
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.