TV

Widok z drona przy Os. Spektrum na Przymorzu

7067 wyświetleń 22 lipca 2016 (12 opinii) autor: Paweł Czarzasty (wykonywał) | Bartosz Podgórczyk (zarządzający prawami do filmu)

Widok z drona startującego z działki budowlanej przy ul. Obrońców Wybrzeża w Gdańsku. Kamera zarejestrowała bardzo ładną panoramę Przymorza, widok na wody Zatoki Gdańskiej.

Więcej na ten temat

Opinie (12)

  • pięknie

    witam widze że technologia idzie do przodu i taki dron potrafi dość wysoko się wzbić super taki widok trójmiasta zachwyca.

    • 6 1

  • które piętro

    Z którego piętra to widok? Z samego szczytu? Fajna sprawa, ułatwia podjęcie decyzji

    • 0 1

  • dzięki, ale nie skorzystam (1)

    z jednej strony falowiec, z drugiej falowiec, z trzeciej dach Leclerca, z czwartej koszmarki. Taki widok możesz mieć za pół bańki w promocji! Okazja panie, okazja

    • 3 8

    • Koszmarki......lepsza twoja rudera na Orunii,prawda panie?

      • 4 0

  • SIlniki i śmigła do wyważenia!

    Co to za amatorka, żeby takie jello pokazywać!

    • 0 4

  • lokalizacja.... (3)

    jest pewnie fajna, ale otoczenie fatalne, wogole przymorze jest ewidetnie mega brzydkim prlowska zbrodnia doknana na miastu i architekturze oraz ukladzie urbanistycznym, To osiedlke jest zwyczajnie brzydkie. Blokhousy kolkoznicze klitkowce, jakies kompletny brak pomyslu i chaos, a teraz jeszcze te wysokosciowce, co to za przyjemnosc mieszkac na 16 pietrze takiego mrowkowca? Ile sie bedzie na winde czekac? A jak sie popsuje?
    Jedune co ratuje przumorze to bliskoc uniwerku i nic wiecej, nawet bliskosc zatoki nie pomaga bo sama infrastruktura w linie nabrzeznej to jakas kpina. Majac taki potencjal tam powinno sie roic od swuietnej architektury tam powinno byc 2 serce miasta a nie koslawe kwadratowe punktowce. A teraz jeszcze Eurostyl wrzuca te swoje kolejne koszmarki rodem z pracowni architektonicznej "Vector" ;-) Gdansk i ta okolica zasluguje na dobra architekture do diabla!

    • 2 12

    • ...

      sorry za literowki

      • 0 0

    • Zgodzę się, że architektura ładna nie jest, ale Przymorze ma wiele zalet np. jest dobrze skomunikowane, park Regana doskonały do spacerów, biegania, rekreacyjnie rowerem do Sopotu 15 min, wiele sklepów z dużym wyborem, blisko kino, jest gdzie zjeść itp. Największą wadą są ceny mieszkań, z tego powodu po 30 latach przeprowadziłem się na obrzeża i z doświadczenia powiem, że na Przymorzu mieszkało się na prawdę fajnie.

      • 5 0

    • Znawca się odezwał..

      Otoczenie tłuku jest właśnie zarąbiste,blisko plaża,park Regana w którym w ciągu dnia człowiek odpoczywa i się relaksuje,kino,blisko do lasów Oliwskich,do Sopotu i do centrum Gdańska również nie jest daleko.I co z tego że PRL-owskie budynki? a pokaż mi osiedle na którym nie ma PRL-owskich bloków (pomijając osiedla wybudowane po 2000 roku).A to że żal ci d*pę ściska że mieszkasz tam gdzie mieszkasz i wszędzie masz daleko, to już Twój problem

      • 4 0

  • Do hejterów (1)

    Drodzy hejterzy/ sceptycy. Ten kto to nakręcił najwyraźniej kocha swoją dzielnicę, podoba się mu i jest z niej dumny. Jak się wam nie podoba możecie nie oglądać. Sam mieszkałem tam przez pierwsze 10 lat życia i z przyjemnością wracam tam wspomnieniami. A położenie tych blokowisk i atmosfera jest szczególna.Proponuję taką stronę rzygaczkę dla hejterów i malkontentów.

    • 13 1

    • odp. w sprawie tzw hejterow i nie tylko:-)

      Mieszkales to nie jestes obiektywny, ja patrze na architekture i na plan urbanistyczny tu nie ma hejtu... a jezeli tak odczules to przykro nie oto zupelnie chodzilo. Mysle sobei ze taka lokalizacja blisko morza zasluguje na dobra architekture do ktorej ta dzielnica wybitnie nie ma szczescia. A atmosfere o ktorej piszesz tworzyli pewnie ludzie z ktorymi tam mieszkales, samo dziecnisnwto i pewnie tereny zielone z bliskoscia morza, i masz racje i sentyment miej jak masz:-) Ale spojrz na to osiedle ono zwyczajnie nie jest ladne o tak powiedzmy, a moglo by oj bardzo by. I masz racje stop hejtera!

      • 0 1

  • mieszkanie

    nie kupujcie tam mieszkan ja sie nabralam i kupilam w "czterech oceanach" jest tak gesto male uliczki dojazdowe zakorkowane do leclerka dostac sie nie mozna transport towarow obok decatlon koszmar teraz te domy mialy byc 2 28 pietrowe a kopia pod nowe domy bedzie ich wiecej klamia w zywe oczy adamowicz za takie zgody za KRATY to skandal

    • 0 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane