Wbiegła prosto pod samochód
18549 wyświetleń 23 marca 2016 (485 opinii)Beethovena - małolata spieszy się do autobusu, więc biegnie na przełaj przed maską samochodu.
Więcej na ten temat
Opinie (485) ponad 20 zablokowanych
-
2016-03-28 12:18
trzy filmiki, trzy kobiety (4)
- 21 6
-
2016-03-28 19:54
Trzech rezyserow (1)
- 3 0
-
2016-03-30 11:48
panie rezyserzu, panie rezyserzu
w prawo, w lewo
w prawo
w lewo,
spitalaaaaaaj- 0 0
-
2016-03-28 22:21
to nie wiesz że na FILMIKACH najczęściej pokazują kobiety?
- 2 0
-
2016-03-28 12:31
Wiesz
Na 365 dni, 60dni jest mokrych...
- 3 4
-
2016-03-28 12:18
Nie widzę nic zdrożnego w zachowaniu pieszego (13)
Bez przesady, aby się czepiać zachowania pieszego przy centrum handlowym. Radzę trochę wyrozumiałości będąc kierowcą tak jak ja.
- 56 138
-
2016-03-28 13:48
(5)
Nawet jeśli kierowca łamie przepisy, to nic nie zwalnia pieszego z myślenia i instynktu samozachowawczego. O przepraszam, postępująca tępota zwalnia ich z tego, niestety.
I stąd się biorą światła na każdym skrzyżowaniu, bo zamiast jeden i drugi pomyśleć, rozejrzeć się, mieć choćby instynkt samozachowawczy jak pies czy koza, to nie. Każdy wytresowany jak na gwizdek.- 14 4
-
2016-03-28 16:20
a co zwalnia kierowcę z nieprzestrzegania przepisów? (1)
prawo silniejszego nie jest prawem krajów cywilizowanych
- 3 1
-
2016-03-30 11:46
a kto mówi, że Polska jest krajem cywilizowanym
tu się liczy tylko przemoc
oszustwo
i Kościół Katolicki- 0 0
-
2016-03-29 01:03
Ludzie są jak sarny lub jelenie . walą po prostej a później lup i czarny worek .
- 2 1
-
2016-03-28 17:41
Nawet jeśli kierowca łamie przepisy
to żeś zabłysnął....
- 4 0
-
2016-03-28 15:19
a ty za to zawsze empatyczny, również dla niedołężnych i niedowidzących
nigdy nie popełniasz błędów i generalnie jesteś super
- 3 7
-
2016-03-28 13:04
Spoko, ja też nie widzę w tym nic złego. (1)
Przecież jest Wielkanoc. Może ci ludzie tak głęboko wierzą w zmartwychwstanie?
- 31 2
-
2016-03-30 11:45
skoro martwi się nie żywią
to dlaczego żywi się martwią?
- 0 0
-
2016-03-28 18:43
.. (1)
Idąc tą logiką , jeśli wjechałbym na chodnik gdzie chodzą człowieki tuż obok stacji benzynowej to nie można byłoby się mnie czepiać. ?
- 3 1
-
2016-03-29 13:07
nie . Twoja logika nie działa
tu pieszy przechodził przez jezdnie , a w Twojej wersji to kierowca przecina chodnik więc musi uważać . sytuacje należy odwrócić pomyśleć a potem komentować . \ale widać ,że tobie nic nie pomoże
- 0 0
-
2016-03-28 12:47
Masz racje ;-) (1)
Nie ma się co czepiać pieszego, należy tylko mieć nadzieję, że szybko nauczy się zasad bezpieczeństwa, bo inaczej któregoś pięknego dnia skończy w czarnym worku
- 30 8
-
2016-03-29 01:02
Więcej czarnych worków . będzie się lepiej jeździć
- 4 2
-
2016-03-28 13:28
Ja widzę tyle złego, że skręcający takim samochodem przy ostrym skręcie może mieć tych ludzi w martwej strefie zrobionej słupkiem. W takim wypadku jedyne co może takich ludzi uratować to refleks kierującego. Niech sobie przechodzą z 10 metrów dalej od skrzyżowania
- 12 5
-
2016-03-28 12:17
(59)
Piesi chodzą też po drogach rowerowych mimo że obok mają chodnik albo przechodzą po przejeździe dla rowerzystów mimo że obok jest przejście dla pieszych a najgorsza patologia to rolkarze
- 102 37
-
2016-03-29 11:35
sr*nie w banie (1)
Rowerem to po ulicy się jeździ.Włodarze miast zabierają pieszym chodniki i to jest dobre by zadowolić rowerzystów co jeździć ulicą nie umieją bo nie znają przepisów drogowych??
- 2 1
-
2016-03-30 11:44
jeździ a nie powinno
ale naprawimy przestarzałe przepisy
- 0 0
-
2016-03-29 06:22
Pedalarze przepisy maja w nosie (2)
Pieszym nie ustapia pierszenstwa. Przejezdzaja przez jezdnie po przejsciu dla pieszych. Jezdza droga mimo, ze obok maja sciezke rowerowa. Itp itd
- 2 0
-
2016-03-29 11:40
Oczywiście nigdy nie widziałeś jak piesi przechodzą przez jezdnię po przejeździe dla rowerów (1)
Jak po nim idą a ja chcę przejechać, to powiedz mi, krynico mądrości co mam zrobić ? Próbuję się przebić tam gdzie jest choć trochę miejsca, a najczęściej jest właśnie na przejściu dla pieszych - blachosmrodziarzu.
- 0 4
-
2016-03-30 11:43
zaróno piesi o których piszesz jak i rowerzyści o których jest mowa
nie posiadają prawa jazdy
i nie umieją poruszać się po drogach
ot aż tyle i tylko tyle- 0 0
-
2016-03-28 20:24
Wiesz co, rolkarzy jestem w stanie znieść. (12)
Dla nich nie ma ścieżek, a ciężko się jeździ na rolkach po chodnikach.
Jest to ścieżka z nazwy rowerowa, ale tak naprawdę, jest to ścieżka rekreacyjna a nie tor wyścigowy dla rowerów.
Wiem że technika jazdy na rolkach jest "szeroka" ale wystarczy delikatny dzwonek i cię puszczają. Pozdrawiam parę miłych dziewczyn które mijałem dziś po 18-ej na Hallera :-)
Już bardziej mnie wk***ją parki rowerzystów jadące obok siebie zajmując 3/4 szerokości ścieżki i jadące ślimaczym tempem i ani myślą gęsiego nawet jak zadzwonisz, bo są u siebie. Albo tacy co jadą 5kmh a nosi ich po całej szerokości, jakby była to prywatna ścieżka.- 11 0
-
2016-03-28 20:41
Doliczyłbym jeszcze tych nieoświetlonych po zmroku.. w słuchawkach.. ze smartfonem w łapie (5)
- 4 0
-
2016-03-28 20:56
Podziwiam cyrkowców, którzy jadą np przy sądzie na Nowych Ogrodach bez trzymanki (1)
Tam jest wystarczająco niebezpiecznie trzymając kierownicę oburącz.
Wystarczy że ktoś ci nagle wlezie pod koła, a tam zamyśleni wyłażą z sądu i sekundę którą masz na reakcję tracisz na złapanie kierownicy. Idiotyzm najczystszej próby.
Co do słuchawek...sam w nich jeżdżę. Nie serwuję sobie max volume prosto w kanały uszne bo nie chcę ogłuchnąć, więc pojazdy uprzywilejowane i samochody a nawet wiatr słyszę dobrze.- 3 0
-
2016-03-30 11:42
młodzi, głupi, jak dożyją to zmądrzeją
- 0 0
-
2016-03-28 20:47
najlepsi są tzw. batmani (2)
ciemna kurtka, czapka na czerwoną i spoconą mordę no i fruu jazda rowerem bez żadnego oświetlenia
- 5 3
-
2016-03-30 00:59
"Batmanów" powinno się surowo karać - powinny być mandaty po 2000-3000 na głowę, bo kierowcy można chociaż prawo jazdy odebrać za taką jazdę (jak przekroczy limit punktów karnych), a rowerzyście nic poza niewysokim mandatem nie grozi. "Batman" stwarza duże zagrożenie dla każdego, także dla pieszych - zwłaszcza, że często "batmani" poruszają się chodnikiem.
WIELKIE FAKI dla "batmanów" na Ścieżce Nadmorskiej, jadących chodnikiem, choć mają szeroką ścieżkę. ROZWALCIE SIĘ NA DRZEWACH I POŁAMCIE NOGI !!! - tego wam życzę. I pozdrowienia dla normalnych rowerzystów, do których sam się zaliczam- 1 0
-
2016-03-28 21:57
do mordy to mogę ci podać
- 2 5
-
2016-03-28 22:44
rolki wg prawa to rower! (5)
Prawo nie okresla ksztaltu. tylko naped (nasze mięśnie oraz może być pomocniczy dodatkowy słaby napęd mechaniczny, np elektryczny ) oraz szerokosc maksymalna. hulajnogi, wrotki, wozki inwalidzkie, nartorolki itd też się łapią. a szeroka ryksza rowerowa juz nie, bo za szeroka, chyba że znak DDR specjalnie dopuszcza też "wózki rowerowe" (uwaga więc ryksiarze w Sopocie :-)
inna rzecz, czy dane rolki to wystarczająco wyposazony rower. bez odblasku, a po ćmaku bez świateł, psy mogą im dać mandat za braki wyposazenia. ale nie za jazdę po drodze dla rowerów :-) oczywiście bywają w PL i na świecie głupi policjanci i głupi sędziowie, ale Prawo jest klarownie oczywiste!- 1 2
-
2016-03-29 17:36
pijany inwalida (2)
Czy pijany inwalida może stracić prawo jazdy? Albo rolkarz
- 1 0
-
2016-03-30 00:49
(1)
oczywiście :)
to działa też w odwrotną stronę:
kiedyś znany żeglarz P za jazdę samochodem stracił kapitański patent żeglarski- 1 1
-
2016-03-30 11:35
za jazdę po pijaku, uciekło mi
na Nowych Ogrodach
może ktoś pamięta- 0 0
-
2016-03-28 22:58
pojazd musi mieć kierownicę (1)
więc rolki to NIE rower ;)
- 1 2
-
2016-03-28 23:07
z łatwością pokażę ci setki obrazków pojazdów,
gdzie nie tak łatwo wypatrzysz kierownicę
(w tym moja poziomka ma ją nieźle ukrytą, pojazdem jest policyjny segway, są też pojazdy wodne)
a poza tym pokaż mi w PoRD lub innym PRAWiE podstawę twojego... mniemania :-)
masz pojazdem KIEROWAĆ, a jak - to twoja broszka
doczytaj! powściągnij arogancję!- 2 0
-
2016-03-28 14:00
Chociaż raz (9)
Niech chociaż raz roweżysta ustąpi mi pierwszeństwa na skrzyżowaniu ścieżki z chodnikiem, to przestanę chodzić po scieżce
- 20 7
-
2016-03-28 16:46
a czemu miałbym ustąpić? (6)
pieszy ma pierwszeństwo na przejściu, nie przed.
- 5 10
-
2016-03-28 19:02
osoby, które dały mi minusa to posiadacze podwójnej moralności (5)
pieszy wlezie pod auto - winny pieszy. Wlezie pod rower - winny rowerzysta. Wesołych swiąt, hipokryci :)
- 5 5
-
2016-03-29 00:37
Nie jesteś w stanie znieść, że ktoś dał Ci minusa ? (1)
Mój Boże....co za zniewaga...Chcesz o tym porozmawiać ?
- 3 2
-
2016-03-30 11:41
znielajkowałem go :)
- 0 0
-
2016-03-28 20:34
Poluźnij barchany żony.. (2)
Bo ty też jesteś czasami pieszym..
- 3 2
-
2016-03-28 22:58
ale nie pakuję się innym pod koła (1)
- 1 0
-
2016-03-28 23:21
a ja owszem,a ja tak, takie hobby,lubię,ajlajkit
- 0 1
-
2016-03-28 21:01
Zgadzam się z Tobą w 100% - roweŻyści niech ustępują nawet mrufkom :-)
- 1 1
-
2016-03-28 19:24
1. to nie jest skrzyżowanie
2. zabrania się wchodzenia pod nadjeżdżaący pojazd, także na przejściu dla pieszych
- 6 1
-
2016-03-28 13:38
Dlaczego byłem pewien.. (10)
Że pod artykułem dotyczącym pieszych i samochodów znajdzie się dureń w obcisłych gaciach, żeby wylać swoje gorzkie żale o ścieżkach rowerowych??? Zróbmy tak, ty przestaniesz bezprawnie jeździć po chodniku, ja przestanę ci włazić na ścieżkę rowerową.. I obaj przestaniemy łamać przepisy.... Aaaa.. zapomniałem, przecież obcisłe gacie zwalniają z przestrzegania prawa..
- 37 7
-
2016-03-28 15:17
rozumiem, obchodzący święta doskonały absolucie (1)
nigdy nie parkujesz na chodnikach i włączasz się w akcję popierającą likwidację prawa do parkowania samochodów na chodnikach?
Limitów prędkości nie przekraczasz?
Rozumiesz sens uspokajania ruchu?
na skrzyżowaniach równorzędnych patrzysz się czy prawa wolna?
Zawsze jesteś miły dla innych użytkowników dróg, ulic i chodników?- 2 4
-
2016-03-30 11:40
:) dosłownie wszystko o mnie
ale w moim kraju to możliwe,
w waszym wątpię- 0 0
-
2016-03-29 13:25
jak wybudujesz wszędzie ścieżki rowerowe żeby nie trzeba było chodnikami jeździć to spoko, na chodnik już żaden rowerzysta nie wjedzie. Dla żadnej ze stron jechanie po chodniku nie jest przyjemno.ścią
- 0 0
-
2016-03-28 15:14
być może to dureń prowokator podszywający się pod ogół rowerzystów? (6)
jak na razie to główny nurt agresywnych wypowiedzi pochodzi od - zgadnij kochanieńki?
(po postawieniu hipotezy poświęć chwilę i policz dokładnie)- 5 5
-
2016-03-28 20:40
To może zobacz kto i z kim prowadzi "wojnę".. (5)
1)Kierowca vs rowerzysta
2)Kierowca vs pieszy
1)Pieszy vs kierowca
2)Pieszy vs rowerzysta
1)Rowerzysta vs kierowca
2)Rowerzysta vs pieszy
3)Rowerzysta vs rolkarz
4)Rowerzysta vs deskorolkarz
5)Rowerzysta vs inny rowerzysta!
...- 5 2
-
2016-03-28 21:54
a kierowca GD i GA vs kierowcy GKA GWE N..... ? (4)
a kierowcy vs autobusy ? To odrębna kategoria kierowców, której nie trawicie bo nie pozwalają wam śmigać po kartuskiej, sobieskiego, spacerowej itp.
a kierowcy vs służby miejskie, które zawsze robią remonty dróg, dla was, tylko nigdy wtedy kiedy wam to pasuje ?- 3 1
-
2016-03-28 22:19
Więc dolicz ich też do rowerzystów... (3)
I jeszcze dodaj UM który mało ścieżek buduje i UM który je buduje głupio i UM które je buduje tam gdzie wam nie pasują.....
- 1 1
-
2016-03-28 22:33
Dlaczego mam ich doliczać do rowerzystów ? (2)
Dla mnie jako rowerzysty to jedna grupa: kierowcy i raczej bym właśnie wyłączył kierowców autobusów, bo oni cholernie uważają - mają kamery które rejestrują jak oni jeżdżą.
Służby miejskie mi nie przeszkadzają. To złotówy najczęściej mi ścieżki rowerowe zastawiają. Służby miejskie mogłyby co prawda trochę lepiej z piachu je sprzątać, po zimie, ale to drobiazg, nie jeżdżę tak szybko żeby mi to przeszkadzało czy zagrażało.
A UM-owi jestem wdzięczny za ściezki rowerowe, dzięki temu mogę całe miasto przejechać w 100% po ścieżkach rowerowych różnymi wariantami trasy. Mam ich pod dostatkiem a będzie jeszcze więcej - zobacz na stronę DRMG co jest w przygotowaniu, a nawet będą poprawiać te które już są.
:-D- 3 1
-
2016-03-28 23:03
(1)
widać że nosa nie wystawiasz na północ od centrum.
w Oliwie już gorzej,
w Gdyni trochę lepiej niż tragicznie, bo inwestują ostatanio
ale Sopot to dno, dzicz :-(- 2 1
-
2016-03-29 00:05
Haha, to zabrzmiało jakbym nigdy nie wyjechał ze swojej dzielni.
Widziałem pół świata, ale najlepiej mi w Gdańsku, uważam że jest fajniejszym kurortem niż Miami i Venice Beach razem wzięte. Tam nie ma tak zaje**stych ścieżek rowerowych i lasów nad samym morzem i tak zaje**stych dziewczyn. Nie potrzebna mi też Gdynia ani Sopot. Gdańsk i tylko Gdańsk - na południe od Żabianki i na wschód od Grunwaldzkiej :-P
- 2 1
-
2016-03-28 13:26
(8)
rolkarze, też muszą się po czymś poruszać, lepiej po ścieżce rowerowej niż po chodniku.
- 22 5
-
2016-03-28 22:33
(7)
rolki to też rower
prawna definicja roweru jie mowi nic o jego kształcie, tylko o napędzie i szerokości- 5 5
-
2016-03-28 22:40
(6)
definicja mówi konkretnie co to jest rower
a nie ma prawnej definicji rolkarza- 3 1
-
2016-03-29 12:14
(4)
nie definiowano rolkarza
bo uznano że def nie jest potrzebna, a definiowanie wszystkiego to bałaganienie
w zależności od wieku rolkarze są albo pieszymi albo rowerzystami.
akurat ta część polskiego prawa jest klarowna i jasna.
i to jest OK.
nadano rolkarzom prawa, ale i obowiązki. żeby nie było, jazda z zataczaniem się i uniemożliwianie bezpiecznego wyprzedzenia jest równie nielegalne dla rolkarza jak rowerzysty. tak samo batmanienie. tak samo nie sygnalizowanie manewrów.
jak bym ja urządzał świat, każdy policjant, nawet biurwa, miał by psi obowiązek odbywać patrole, by nie tracić pojęcia o służbie. biurwy raz na tydzień, ale drogówka dwa razy dziennie, z połgodzinnymi przerwami na papierologię. a co najmniej co piąty patrol musiał by odbywać rowerem, oraz co najmniej co piąty pieszo
skończyło by się agresywne chodnikowanie i batmanienie rowerzystów, ale też skończyło by się łosiowe parkowanie i wymuszanie zielonej strzałki kierowców. i skończyła by się plaga wiosennych motocyklistów, z jazdą na jednym kole po ulicach miast. natomiast pieszym pozwolił bym na niemal wszystko. totalnie wszystko.
prawa bym nie ruszał, zanim nie sprawdził bym, jak działa, gdy je traktować serio. praktyka służbowa powinna wystarczyć.- 2 0
-
2016-03-29 12:17
możesz wytłumaczyć pojęcie "batmanienie" ? Bo nie znalazłem go w Kodeksie Drogowym (3)
- 3 0
-
2016-03-30 00:52
a'propos "batmanienia" (1)
To slang z CB radia - "batmanem" nazywamy rowerzystę poruszającego się jezdnią, bez świateł i bez odblasków, często w "stanie wskazującym na spożycie". Określenie to jest czasami używane także wobec pijanych pieszych, zataczających się na poboczu lub idących środkiem jezdni (czasami "ruchem posuwistym" od lewej do prawej). Jak ktoś jeździ wieczorami po wiejskich drogach, to wie (widziałem takowe osobniki także na drogach wojewódzkich, m.in. 224, 214 i 228). Przeważnie ma to miejsce na wsi. Osobiście wolę określenie "pijany Wędrowycz", ale nie każdy jest miłośnikiem książek Pilipiuka :) Zresztą Jakub Wędrowycz akurat uważał na jezdniach, poza tym często jeździł konno.
Szerokości!- 1 0
-
2016-03-30 11:38
aaa, ninja seppuku czarna żmija asfaltowa
znam, znam, popularne zwierzę
- 0 0
-
2016-03-30 00:57
a znalazłeś "Kodeks Drogowy"? brawo, jesteś taki dzielny ;-)
("batman" rowerzysta w nocy bez oświetlenia
przeciwne do "lucyfer" rowerzysta oślepiający za silnym
i źle ustawionym światłem)- 0 0
-
2016-03-28 22:45
ucz się bardziej
- 1 0
-
2016-03-28 12:22
(5)
Jeśli cyklogłupki mogą pędzić chodnikami, to piesi mogą chodzić po drogach rowerowych.
- 37 25
-
2016-03-28 22:52
Jak kierowcy mogą parkować na ścieżkach rowerowych, (4)
to rowerzyści mogą jeździć po ulicach.
Pasuje ?- 3 4
-
2016-03-29 07:53
To rowerzyści mogą parkować na asfalcie.. (3)
- 1 0
-
2016-03-29 11:38
Tak ? Dobra. Mówisz i masz. (2)
- 1 0
-
2016-03-29 11:49
Spoko. Mój suv nie takie przeszkody pokonuje :) (1)
- 0 2
-
2016-03-29 11:54
Założę się że twój plastikowy zderzak skapituluje
i mimo że przejedziesz po moim stalowym rowerze, to ujedziesz max 50m zanim ujdzie ci cała woda z chłodnicy :-)
- 3 0
-
2016-03-28 22:10
A rowerzyści (1)
to święte krowy i poruszają się tylko po drogach rowerowych?! - człowieku otwórz oczy - notorycznie przejeżdżają na czerwonym, jeżdżą po chodnikach i po alejkach parkowych - wrzeszcząc że to oni mają wszędzie pierwszeństwo!! W Gdańsku zlikwidowano ścieżkę wiodącą przy Maratonie - nawet stoi znak zakazu dla rowerzystów - ale niestety te święte krowy tego nie widzą!!!
- 6 0
-
2016-03-28 22:31
Gdzie?
Chyba przy CH. Morena?
Tam B9 dotyczy jezdni, a ustawiony jest C16, czyli ciąg pieszy.- 0 1
-
2016-03-28 14:06
pozdrawiam (1)
najgorsza patologia to rowerzyści na słowackiego nowej i nowym tym moście nad kolejką, po jednej stronie mają ścieżki rowerowe ale zawsze jadą po drugiej nieważne jak wąsko jest i dzyndzolą na pieszych.
- 16 7
-
2016-03-28 19:02
bujdy anegdotyczne zostaw dla siebie
- 1 5
-
2016-03-28 12:25
Od rolkarzy wara!
- 16 19
-
2016-03-29 09:48
gość (1)
Najwięcej starszych osób przechodzi przez ulicę na czerwonym świetle. Sama byłam świadkiem jak jedna osoba zwróciła uwagę starszej pani, na co ta pani zrobiła jej jeszcze awanturę.
- 3 1
-
2016-03-30 05:42
No przecież te wszystkie pyskate małolaty bez mózgu też kiedyś dorastają i starzeją
... i potem stają się pyskatymi staruszkami bez mózgu przekonanymi, że zawsze mają rację. Szkoda nerwów na próby edukowania takich osób.
- 0 2
-
2016-03-28 19:18
Pieszym się wydaje, że w każdej chwili mają prawo wejść na przejście dla pieszych. (2)
Jeszcze w latach osiemdziesiątych XXw. na lekcje przychodził milicjant i pouczał jak się zachowywać przed wejściem na przejście dla pieszych:
-zatrzymaj się
-spójrz w lewo
-spójrz w prawo
-jeszcze raz spójrz w lewo
-i jak się upewnisz, że nic nie nadjeżdża możesz przechodzić przez jezdnię
A dzisiaj?
Idą jak święte krowy bez rozglądania się, święcie przekonani, że wszystko stanie dęba przed przejściem. Kompletny idiotyzm i brak wyobraźni...- 10 4
-
2016-03-28 23:15
kierowcom się wydaje, że jezdnia jest tylko dla nich (1)
i jak jedzie sznur samochodów, to pieszy ma zakwitać, nawet jak czeka przed przejściem.
Przed użyciem samochodu skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, bo każdy samochód niewłaściwie stosowany zagraża twojemu życiu lub zdrowiu, nie mówiąc o życiu lub zdrowiu innych ludzi- 2 2
-
2016-03-30 05:29
Ale on nie mówił o tym
tylko o bezmyślnym wchodzenia na jezdnię
- 1 0
-
2016-03-28 14:56
(1)
Zobaczyła autobus i mózg jej dał sygnał run run.. klapki na oczach i w drogę. Najlepsze są mamuśki z wózkami jak wystawiają na pierwszy strzał dziecko. Brawo
- 17 3
-
2016-03-30 05:18
Widzisz... wózek zwykle się pcha przed sobą, a nie ciągnie
Problemem nie jest to, gdzie jest wózek, tylko gdzie ma oczy i mózg mamusia gdy wchodzi na jezdnię
- 1 0
-
2016-03-28 12:35
Co za podejście! ? (6)
Piesi się proszą? Moze jako kierowcy bądźmy bardziej ostrożni i weźmy pod uwagę że dzięki temu że ta dziewczyna jedzie autobusem korki w mieście są mniejsze! Na świecie to normalne że się przechodzi przez ulicę . bo w mieście są ulice a nie trasy i nie autostrady! Ludzie zmadrzejcie. Piesi w mieście mają bezwzględne pierwszeństwo. Nawet jeżeli przepisy uwzględniają gdzieś pierwszeństwo samochodu to nie zmienia faktu że z czystego rozsądku trzeba jeździć spokojnie i ostrożnie , dwa nie bulwersowac się. Bo jak w mieście układ "tras" jest przeciwko ludziom to ludzie nie będą jak baranki w zagrodzie łazić od płotu do płotu. Tylko jak tygrys - ogrodzenie przeskocza.
- 25 61
-
2016-03-30 04:56
'Piesi w mieście mają bezwzględne pierwszeństwo'
Pieszy to ma bezwzględne pierwszeństwo na chodniku, a przed wejściem na jezdnię ma obowiązek się upewnić, czy właśnie nie wchodzi komuś przed maskę.
Trollowanie pieszych i wciskanie im kitu o absolutnym pierwszeństwie w mieście i boskiej odporności w konfrontacji z pojazdem powinno być karalne. Życie to nie teledysk do Candy Robina Williamsa...- 2 0
-
2016-03-30 01:06
tja, bądź jak tygrys! Będę! Bądź jak bulterier! Będę! No, to do roboty Ryba, bo d...pa zbita!
A teraz siusiu, paciorek i spać... :)- 0 1
-
2016-03-29 09:55
Zgadza się, więcej ostrożności ze strony kierowców także się przyda.
Ale przyznasz, że piesi też święci nie są. Działa taka prawidłowość, że im więcej ograniczeń nakładanych jest na kierowców, tym bardziej piesi czują się zwolnieni z myślenia. Na Grunwaldzkiej czy Pomorskiej czują jeszcze jakiś respekt przed samochodami. W strefach 30 włażą prosto na maskę, bo strefa 30 zwalnia ich z myślenia i jakiegokolwiek instynktu samozachowawczego, a samochód przecież może stanąć dęba, nie ważne że waży 20 razy tyle co pieszy.
Kierowcy po zrobieniu prawa jazdy w większości umieją chodzić. Przydał by się kurs na prawo chodzenia i prawo jazdy specjalnie dla rowerów. Trzeba użytkowników przestrzeni miejskiej nauczyć, jak się w niej poruszać i pokazać im, jakie stwarzają zagrożenia dla innych użytkowników ruchu. Wszyscy bez wyjątku powinni mieć OC - samochodowe/rowerowe/osobiste.- 2 1
-
2016-03-28 15:04
(2)
Wziąłeś dzisiaj leki?
- 5 5
-
2016-03-29 02:29
ze tak sie jeździ w koscierzynie to nie znaczy, ze jest to ok, pojedz do cywilizacji a potem pytaj o leki (1)
mi cha el ma 100 proc racji, w miescie pieszy ma pierszenstwo.
- 3 3
-
2016-03-29 09:26
oooo... mamy jasnowidza na Trojmiasto brawo Ty
- 0 3
-
2016-03-28 12:04
(13)
ojjj Pani Małgorzatko,nie ma Pani co robić?Oby się Pani nigdy bum nieoczekiwane nie zdarzyło,wesołych;)
- 41 302
-
2016-03-28 22:13
(10)
przechodzeńie poza przejsciami jest nielegalne tylko w bantustanach, jak Polska
( nawet tu jest legalne na skrzyżowaniach i powyżej 100m od zebry)
w większości krajow to legalne. nie szczujcie więc psiarni na pieszych.
to ich zycie.- 8 10
-
2016-03-28 22:19
(4)
ale moj samochod, a ja nie mam zamiaru placic za klepanie maski, bo pieszemu sie spieszylo i nie mial OC.
- 15 5
-
2016-03-28 22:28
(3)
to uważaj. nie zapieprzaj za szybko. nie gadaj przez telefon. uważaj.
to ty masz zabójczą broń. to ty masz kwit że umiesz ją bezpiecznie używać
jeśli to klepanie to twój największy problem, to masz empati mniej niż pantofelek, więc boj się choć kosztów klepania, oraz więzienia, jeśli nie boisz się zrobić komuś krzywdę.- 9 18
-
2016-03-29 08:54
I to jest właśnie to zdanie-wytrych stosowane przez pieszych i rowerzystów! (1)
Bo "to ty masz zabójczą broń"... typowa zagrywka bezmyślnego rowerzysty/pieszego,który usiłuje (niezależnie od sytuacji i faktycznego źródła winy za zdarzenie) zrzucić całą winę na kierowcę! Na szczęście tylko we Francji byli tak głupi by pozwolić przepchnąć rowerzystom taki szwindel w Kodeksie Karnym (nad czym rozpływał się ten cymbał Olivier Schneider). Ulica to nie jest miejsce,w którym KTOKOLWIEK jest zwolniony z odpowiedzialności za swoją głupotę (choć niektórzy nawiedzeni do tego dążą). Jeszcze tylko trzeba usankcjonować dla równowagi to że pieszy przechodzący poza przejściem nie ma żadnych praw i jak go stuknie jadący z przepisową prędkością samochód,to jest w,100% wina pieszego,bez żadnych wykrętów i wytrychów w stylu "konieczność zachowania szczególnej uwagi". Kierowcy nie mogą być karani za cały świat! Przejscie dla pieszych to co innego,tam pieszy ma pierwszeństwo.
- 19 1
-
2016-03-30 00:42
Równie agresywne i nieludzkie tezy stawiają niektórych zwolenników bezkarnego zabijania poza nawiasem cywilizowanej ludzkości. Tak jak wściekłe psy.
Usypiać bez ostrzeżenia, zaraz po dostrzeżeniu.- 0 0
-
2016-03-30 00:31
nie zmienia to faktu, że jak pieszy wejdzie pod samochód przechodząc w miejscu niedozwolonym albo na czerwonym świetle, to jest WINA PIESZEGO - i tak jest w każdym kraju, nawet w tych, w których piesi mogą legalnie przechodzić na czerwonym. Pamiętaj, że twój jest i ból, i kalectwo, i wina - a może jeszcze dojść do tego, że będziesz płacił odszkodowanie właścicielowi samochodu, bo jako pieszy pewnie nie masz OC. Więc więzieniem nie strasz.
- 1 1
-
2016-03-29 07:40
(2)
tylko jak rozjadę pieszego mimo że nie będzie moja wina bo wlazł mi pod samochód to ja stanę przed sądem za nieumyślne spowodowanie śmierci a nie ten durny pieszy!!!
- 5 1
-
2016-03-30 00:32
Ale wina nie będzie Twoja i żaden sąd Cię za to nie skaże. Co nie zmienia faktu, że trauma pozostaje - ty masz klepanie maski czy wymianę plastikowego zderzaka, a pieszy - kalectwo do końca życia albo śmierć.
- 0 0
-
2016-03-29 13:22
Przynieś zwłoki, to stanie.
- 0 1
-
2016-03-29 07:20
chyba nigdy nie mieszkałeś za granicą skoro takie głupoty piszesz...
P.S. tygodniowe wycieczki w promocji last minet się nie liczą...
- 4 1
-
2016-03-28 22:55
Głupi pieszy straci swoje życie, ale moje dziecko może przez to stracić rodzica, bo zabije mentalna rozwielitke a odpowiadać będę za człowieka...
- 15 2
-
2016-03-29 07:39
Oby się zdarzyło, ale z czymś większym niż pieszy. Słoniem, żubrem itp.
- 0 3
-
2016-03-29 00:47
Ludzie to debile ! Takich powinno się eliminować . nie dbają o własne życie czyli równie dobrze niech sobie strzela w łeb .
- 4 2
-
2016-03-29 16:43
cyt: "...dawno nie było tak niebezpiecznie. I nie chodzi o kierowców, którzy są, jacy są." (2)
Piesi proszę pani, są jacy są. Natomiast kierowcy w Polsce są jakich nie ma. Nie ma na zachód ani na północ od Polski. Na dziesiątkach ulic gdzie wolno 50 km/godz widzi się pędzące 80-90 km/godz tabuny aut. Tymi autami kierują tabuny piratów drogowych, powodujących kilka razy więcej wypadków niż kierowcy zagraniczni. Nie ma w Polsce więcej nietrzeźwych kierowców niż na zachodzie. Nie ma więcej nieuważnych. Jest za to dużo więcej idiotów przyciskających nadmiernie pedał gazu. Piszę w oparciu o oficjalne statystyki nie jakieś moje odczucia. Żeby głupawa i łatwa do wyeliminowania chętka szybszej jazdy była na pierwszym miejscu jako przyczyna wypadków? Tego w cywilizowanych krajach nie ma.
- 2 1
-
2016-03-29 17:16
(1)
Problem są 50 ustawione na miejskich autostradach i norma 0.2 wobec 0.8 promila ... no i masz napompowane statystyki, którymi się tak rajcujesz :-P
- 0 2
-
2016-03-29 19:43
Nie istnieje u nas nic takiego jak miejska autostrada. O nietrzeźwych nawet nie zrozumiałeś co napisałem. Rok.
- 1 0
-
2016-03-29 10:36
Szanowni piesi, możecie mieć nawet bezwarunkowe pierwszeństwo wszędzie (4)
ale jeśli będziecie włazić kierowcom i rowerzystom metr przed kołami, to wasze gnaty nie wytrzymają i tak konfrontacji tego waszego świętego prawa z prawami fizyki.
Jesteście w stanie to pojąć, czy system edukacji produkuje już takie głąby że nie da rady ? Bo jeśli nie, to albo policja za pomocą bloczka mandatowego powinna was tego nauczyć, albo zrobi to ewolucja za pomocą prawa Darwina- 11 2
-
2016-03-29 17:43
jaki przepis prawa o ruchu drogowym zakłada ustępowanie każdemu pojazdowi (2)
w każdych warunkach?
- 0 0
-
2016-03-29 19:42
widzę że nie rozumiesz o co mi chodzi
może zrozumiesz jak cię coś rozjedzie podczas gdy będziesz egzekwował swoje święte prawo pieszego do bezwzględnego pierwszeństwa zawsze i wszędzie.
- 0 0
-
2016-03-29 19:41
Jest takie coś magicznego
Jak włączanie się do ruchu. Polecam się dokształcić.
- 0 0
-
2016-03-29 10:59
święta racja
zrobi to i jedno i drugie, mam nadzieję. Bo na głupotę leku nie wynaleziono póki co
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.