TV

W Gdańsku początek protestu po wyroku TK

2642 wyświetlenia 10 października 2021 (2151 opinii)

Na miejscu zbiera się coraz więcej osób. Mają ze sobą flagi Unii Europejskiej.

Więcej na ten temat

Opinie (2151) ponad 200 zablokowanych

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    (2)

    Jarosław Kaczyński jako jedyny działacz opozycji nie zostaje internowany w grudniu 1981 roku.

    Jarosław Kaczyński odmawia (jak twierdzi) podpisania lojalki i jako jedyny opozycjonista odmawiający władzy PRL zostaje zwolniony bez konsekwencji do domu, co więcej, nikt go nie nęka do 1989r.

    Rajmund Kaczyński umiera 17 kwietnia 2005r. Synowie cichutko go chowają w tajemnicy, bez mediów, bez sztandarów i hymnów, bez przemówień o zasługach jakie włożył w utrwalanie władzy ludowej. O dacie i miejscu pogrzebu wie tylko kilka najbliższych, zaufanych osób. Rajmund Kaczyński spoczywa w odległym, zapomnianym rejonie cmentarza, bo za bardzo przeszkadzał w karierze synalkom.

    PiSsmani jakos nie chwala sie rodzinami... czyzby strach przed dekomunizacja?

    • 3 10

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Również Donald Tusk nie został internowany 13 grudnia 81 (1)

      W swoich wspomnieniach pisze, że tego dnia pił wódkę, żegnał kolegę idącego do wojska

      • 0 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Bo on miał i ma kolegów

        Ma też żonę i dzieci

        • 0 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    Opinia wyróżniona

    Brawo!!! (118)

    Nie wierzę, że musimy w ogóle poddawać pod wątpliwość obecność Polski w UE... Rządzącym nie podobają się wartości takie jak demokracja, wolność, tolerancja. Nie chcą żeby Polacy cieszyli się wspólnotą. Premier w międzyczasie twierdzi że jesteśmy samowystarczalni, ewentualnie pożyczymy w innym miejscu jak zabraknie! Gdzie się pytam?! Z Kremla jak mniemam!!! Ludzie otworzycie oczy i przestańcie żyć złudzeniami. Albo zawalczymy z tym złem z PIS albo ono nas pokona!!!

    • 736 1392

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      (65)

      Tu nie chodzi o bytność Polski w UE tylko o zapis w polskiej konstytucji, że prawo polskie jest ponad unijnym i to zamyka temat. Dokladnie taki sam zapis mają choćby Niemcy i wiele innych państw- członków UE :)

      • 121 49

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        (9)

        Prawo polskie? To ja proponuję tą Konstytucję jednak przeczytać. Art. 91 ust. 2

        Umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią zgodą wyrażoną w ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej nie da się pogodzić z umową.

        A nadrzędności Konstytucji nikt nigdy nie negował i nawet nie o to chodzi w tym pseudowyroku.

        • 31 44

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Prawda

          Masz rację, ale teraz popatrz na traktat. Mogą regulować te dziedziny, gdzie oddano kompetęcje- tu ich ustawy są ponad krajowymi, natomiast w dziedzinach nie przekazanych, nie mają prawa nic się wtrącać i nie ma nigdy konfliktu, nasze polskie regulacje są święte. Koniec kropka, jak nie rozumiesz, to jesteś .......

          • 2 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Szkoda twojego czasu (5)

          Pisowcy Nie ogarną . Przexzytają jeden przepis i są konstytucjonalistami

          • 22 35

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            nie tyle nie ogarną, co ich to w ogóle nie interesuje (1)

            od początku atakują i ośmieszają konstytucję, co jedynie dowodzi, ze to patologiczni wyborcy, którzy na wzór Targowicy, oddadzą suwerenność za 500 kopiejek

            • 4 3

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              Sam lub twoja rodzina bierze 500+. Nie klam

              • 2 0

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            (2)

            Ale tu wcale nie chodzi aby pisowcy ogarnęli - tu chodzi o to, aby przekonać niezdecydowanych, którzy na dyskusję się natkną.

            • 21 24

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              Ale oni działają jak sekta (1)

              Widziałeś zeby jakiś pisowiec powiedział coś złego na temat swoich guru ? Albo żeby uwierzył w pisowski przewał ?

              • 4 10

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Przecież napisałem - nie chodzi o pisuarów. Chodzi o niezdecydowanych, o tych co nie głosują.

                • 4 6

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          (1)

          To może teraz traktat, i artykuł czego nie dotyczy to prawo eurokolchozu

          • 5 5

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Traktat o UE, art 7 praworządność. Jak najbardziej dotyczy

            • 6 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Brawo Geniuszu! Winszuję zdolności czytania i pisania!!! (37)

        Tylko w Niemczech żaden polityk w rządzie nie podsuwa diabelskiego pomysłu wyjścia z UE !!!

        • 53 87

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          (14)

          A u nas kto podsuwa? Masz może jakiś link do takiej wypowiedzi?

          • 84 39

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Pooglądaj trochę uważniej TVP to może cię oświeci (10)

            • 41 78

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              Podaj konkretną wypowiedź. Ktoś ciągle powtarza kłamstwo, że obecny rząd chce wyjść z UE

              • 4 3

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              (7)

              Kto nam pożyczy, jak nam nie starczy? Pewnie Węgry, no i może Turcy. Oni zawsze nas lubili.

              • 21 34

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Tylko po co (2)

                Glapinski mówi że mamy tyle forsy że cały świat chce od nas pożyczać.

                • 28 2

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                tak jest! (1)

                a jak zabraknie dla chętnych, to się dodrukuje! nobel z ekonomii dla glapy!

                • 12 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                za wkład w rozwój teorii defraudacji dużych kwot pieniędzy

                • 0 2

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Chinczycy bardzo chetnie, czolgi tez nam sprzedadza jak Abramsow nie beda chcieli sprzedac

                az dziw bierze, ze jak zyjemy w wolnym handlu to ludzie dalej jacys zniewoleni i tyle EU i USA widza.

                • 3 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                baran żyjący na kredyt...

                • 6 6

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Ciekawe, że Turcy, mimo że Islamiści, są według Nich ok.

                A Chrześcijanie Jezydzi, którym się robi push-back na Białoruską stronę, już nie są ok, więc straszy się Nimi elektorat.

                • 23 7

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Cypr

                • 6 5

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              Ty taki antypisowiec i oglądasz reżimową tv?

              Jestem w szoku...jestem dalej w szoku i wcale nie przechodzi...

              • 3 0

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Wystarczy bełkot w TVP ze nie chcą wyjść z UE (2)

            I ciemny lud klaszcze

            • 36 46

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              Wystarczy bełkot w tvn że chcą wyjść z UE (1)

              I ciemny lud wychodzi na ulicę

              • 43 29

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Sami sie odgrazaja, ze UE nie jest niezbedna. Trolu ruski.

                • 5 5

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          (1)

          a powiedz mi jaki jest sens dalszego bycia w tym kiblu?Za sprawą lewackich oszołomów tych eko komuchów będziesz dzbanie za prąd płacić 3X tyle co teraz bo kilku d...pków zrobiło sobie biznes na handlu prawami do emisji Co2 to dopiero piramidalna głupota handel limitami emisji gazu którego wiecej niż cała ludzkość przez pół wieku wyrzuca jeden powtarzam jeden wulkan

          • 15 5

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Czyli co, skasowaliśmy 140 mld euro, a teraz zabieramy zabawki i sobie idziemy? I wracamy do granic i kontroli celnych? Z kim chcesz się związać po opuszczeniu UE, z Putinem?

            • 1 6

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          U nas (10)

          o polexicie tylko mówi totalna, do znudzenia-ma się wrażenie, że tym się podniec@ją

          • 51 22

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            (9)

            Jak ktoś straszy eurokołchozem albo brukselskim okupantem, a potem mówi że UE jest ok to trochę ciężko mu wierzyć.

            • 21 9

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              (8)

              a kto tak mówi?Dajecie się jak głupcy nabierać na teatrzyk Pis PO ci ni ci sa zdrajcami którzy realizują tu obce interesy

              • 3 13

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (7)

                O, kolejny nawiedzony który wrzeszczy o zdrajcach. To teraz może łaskawie przedstawisz kryteria które pozwalają ocenić czy ktoś jest zdrajcą czy też nie, merytorycznie je uargumentujesz i wykażesz że konkretne osoby, wg tych potwierdzonych kryteriów, popełniły coś takiego jak zdrada...

                Oczywiście że tego nie zrobisz. Bo jesteś jedynie chłopkiem roztropkiem z internetu, którego intelekt poza wykrzykiwaniem prostackich frazesów to za wiele nie opanował

                • 12 14

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (5)

                przecież to całkiem jasne dla każdego kto ma mózg morawiecki co mówił na taśmie jako doradca tuska?Micha ryżu dla plebsu?Oświata służba zdrowia to fanaberie?Ideał gospodarki to biedny plebs tyrający za grosze pozwalające tylko przeżyć coś mu się odmieniło jak został pisowcem?Z resztą to że ten koleś został premierem zostało postanowione poza granicami Polski jeśli ktos sądzi że ta wojenka przed kamerami cokolwiek znaczy jest po prostu głupi.Tusk wykończył gospodarke morską morawiecki dokończy rolnictwo górnictwo i małe polskie firmy. Zdrajcą jest ten kto przekłada interes obcych krajów ponad swój tak robią wszystkie rządy od 1989r

                • 4 10

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (4)

                Jasne, tak robią wszystkie rządy od 89 roku, wszystkie polksię wykańczają, tylko jakoś potem wychodzi z danych, że Polska zaliczyła najlepszą transformację ustrojową w Europie. Ale z danych, ze źródeł naukowych, a nie opowieści nawiedzonych jutuberów.

                • 6 6

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (3)

                z danych jakich?Możesz mi człowieku wytłumaczyć jakim sukcesem jest pozbycie się praktycznie całego sektora bankowego handlu sprzedaż Polskich Hut Stali za mały procent wartości sprzedaż TPSA za mały procent wartości itd itd itd.Miara sukcesu jest zadłużenie w wysokości biliona?Sprowadzenie Polski do spluwaczki amerykańsko brukselskiej gdzie kochany rząd kupuje uzbrojenie potężnie przepłacając byle wylizać rów amerykańskim nadzorcom? Dane naukowe typie?Z tego raju uciekły miliony ludzi ujemny przyrost naturalny to też sukces?

                • 4 5

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (2)

                Z danych makroekonomicznych. Polecam np Total Economy Database, The Conference Board, sprawdź sobie dynamikę PKB per capita PSN.

                Porównajmy sobie kilka krajów w latach 1989-2019:

                Czechy 74%
                Rumunia 95%
                Węgry 63%
                Polska 160%

                Warte odnotowania jest iż w 1989 roku Polska była na poziomie Ukrainy.

                I nie za bardzo rozumiem co to znaczy "pozbycie się" sektora bankowego. To się nazywa prywatyzacja, czyli przywrócenie efektywnej struktury własności, która była istotna dla transformacji gospodarczej.

                Tak samo z jakimiś hutami. Mieliśmy jako podatnicy łożyć do związkowych grajdołków zajmujących się podstawową produkcją przemysłową? Większość gospdoarki stanowi sektor usług, tymczasem wszyscy w kółko o tym przemyśle. To jakiś fetysz jest?

                Ludzie z Polski wyjechali bo mogli jechać tam, gdzie żyje im się lepiej. Nie bez powodu boom emigracyjny przypada na lata 2005-2006, czyli tuż po wstąpieniu Polski do UE. Tylko teraz sobie pomyśl, jakby nasza dynamika była niższa, a więc dystans pomiędzy takim przykładowym UK a Polską był większy, to by Polacy wyjeżdżali mniej czy bardziej chętnie?

                Polecam poczytać też kilka opracowań naukowych, np:

                "Strategie transformacji a doświadczenia wybranych krajów. Elementy analizy porównawczej" W. Jarmołowicz, D. Piątek, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe nr 6, 2008

                "Przekształcenia własnościowe polskiej gospodarki w latach 19902012" A. Stępniak-Kucharska, 2015, ISSN 1898-5084

                "Zmiany strukturalne gospodarki Polski po 1990 roku" M. Woźniak, prace komisji geografii przemysłu, 2009

                • 8 7

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (1)

                prywatyzacja?W polskim wydaniu to się nazywała zwykła grabież i kradzież TPSA Ciech i inne takie spółki pierw sprzedano za 10% wartości paserowi jakim był niejaki kulczyk [potem paser sprzedał po cenie rynkowej nadwyżkę wziął dla siebie tak wyglądała ta twoja transformacja statystyki są fajne i te cyferki można sobie oglądać i się nimi podniecać ale obecny bantustan polski ma mniejszą suwerenność niż miał PRL wobec Moskwy i takie są fakty. Nie id...to nie mieliście łożyć tylko restrukturyzować i unowocześniać. Fajny deal cwany hindus kupuje za 5% wartości kompleks hut z którego trzepie ogromne pieniądze a państwo czytaj wszyscy Polacy?Stracili na tej prywatyzacji bo na papierze zarobili za mało typie.To tak jakbyś miał apartament warty dwie bańki i z własnej woli go sprzedał za 100 tysięcy w życiu prywatnym takie coś nazywa się fr..jerstwem a w gospodarowaniu państwowym groszem to jest przestępcza niegospodarność i na to są typie paragrafy nie ma kraju tak głupiego żeby odsprzedać wszystkie strategiczne branże i zakłady a sprzedanie banków sprawiło że mamy najwyższe w Europie oprocentowanie kredytów jesteśmy dla nich dojnymi krowami a oni nawet tu nie płacą należnych podatków chyba mi typie nie powiesz że 70 mln zł podatku od takiego giganta jakim jest Orange to śmiech na sali a nie podatki?Usługi? Ile może być usług człowieku dlaczego państwa które są siłą w Europie i na świecie coś tworzą?Ambicją Polaka jest skręcanie długopisów czy usługi?Przestań chłopie

                • 14 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Restrukturyzować i unowocześniać? Czyli jeszcze nie pogodziłeś się z wyższością własności prywatnej nad państwową?

                Natomiast wartości za które były sprzedawane te różne firmy to skąd czerpiesz? Jakieś rzetelne źródła czy wypociny oszołomów? Jakiś czas temu czytałem "artykuł" w podobnym tonie, którego autor i**ota do wartości banków wliczył... wartość lokat.

                Ciekawe też, że piszesz o najwyższym oprocentowaniu kredytów, ale już nie napiszesz jakich kredytów. I nie porównujesz stóp procentowych, ani inflacji. Rzucasz po prostu zasłyszane frazesy, których nawet do końca sam nie rozumiesz.

                Co do podatku zapłaconego przez Orange... chłopie, ty jedynie piszesz o tym co ci się wydaje. Ten "gigant" to ma płacić więcej, tamten "nie gigant" to mniej. Może być to zestawił z przychodami i wynikami finansowymi?

                No i nie rozumiem co chcesz wykazać w ten sposób. Metody optymalizacji podatkowej są tak samo dostępne dla kapitału zagranicznego jak i polskiego.

                A co do usług i "tworzenia" - po pierwsze wszystkie gospodarki rozwinięte są oparte na sektorze usług. To tylko chłopkom roztropkom z internetu się ubzdurało, że wszyscy stoją na przemyśle, tylko nie Polska.

                Po drugie dlaczego ci się wydaje, że branża usługowa nic nie tworzy?

                • 3 7

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Spójrz w lustro

                • 4 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Chyba wyjście na osła

          Tylu naiwniaków dało sobie zryć berety. Niech Tusk przedstawi program a nie straszy Polexitem.
          Coś innego macie do powiedzenia?

          • 12 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          wyjście (1)

          z UE? to tylko słyszę od totalnej opozycji!

          • 17 9

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Tak właśnie w ewentualnym referendum

            głosowałby pisomatoł i każdy polityk pisu wielbiący pana. Jarosława

            • 3 11

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Tu nikt nie wychodzi

          PO puściło hasło i zrobiło problem by mieć temat do wywołania zamieszek a pożyteczni
          idioci tego słuchają.

          • 15 4

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Mowisz

          • 1 1

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Durniu (1)

          A kto podsuwa taki pomysł jak nie właśnie" tempa" opozycja

          • 62 36

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Nie użyję tu nazwy jaką należało by użyć aby określić Twoją osobę !!!

            " Tempa " opozycja sama się POstawiła w tym szeregu w jakim jest obecnie po przegranych wyborach w 2015 roku . A zrobił to Schetyna objawiając Polakom tzw totalną opoozycją !!!!

            • 18 5

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Ja słyszę ciągle od peowcow

          • 14 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Brawo niedorozwoju - masz dobry job jako troll w Kaliningradzie, Saszka.

          w PL tylko Tusk i jego PO/PSL... propaguje , straszy Polexitem

          • 31 19

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Od kiedy PiSiate się Konstytucją przejmują? (4)

        • 24 28

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Targowico kaczystowska tutaj stoi wolna Polska :) (2)

          • 16 36

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Stoi to oczadzialy z nienawisci do pis głupi maliniak

            • 3 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            wolny to ty jesteś , ale w głowie Saszka, bardzo wolny, jak żółw :)

            • 23 8

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          tak samo jak tusk z po

          juz zapomniales jak tusk mielil setki tysiecy podpisow bo mu bylo nie na reke?

          • 10 7

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        (7)

        Nie powtarzaj pisowskich dyrtymałów. Głównym powodem jest to że Unia chciała mieć wgląd na co będą wydane pieniądze które mamy dostać, ale pisowskim złodziejom to nie pasuje bo nie będą mogli się obłowić. Zresztą to nie Trybunał (został wybrany z naruszeniem prawa) tylko towarzystwo herbatkowe gosposi Przyłębskiej

        • 15 19

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          (6)

          a na co ta banda pederastów unijnych daje te pieniądze?No słucham na pseudo ekologiczne brednie albo ideolo lgbciarskie

          • 16 10

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            (5)

            Wczoraj się urodziłeś? Jaki jest bilans rozliczeń Polska-UE od 2004 roku do końca sierpnia 2021 roku? 141 MLD euro na plusie.

            Ty po prostu chyba nie pamiętasz tego co było wcześniej i wydaje ci się, że drogi, hale, dworce i lotniska to zawsze istniały.

            Polska jest największym beneficjentem netto w UE.

            • 13 12

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              (1)

              jest typie ujemny jak się policzy okres stowarzyszeniowy i to ile musieliśmy obniżyć nasz potencjał w wielu sektorach gospodarki to jesteśmy mocno na minusie

              • 5 5

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                To może będziesz łaskaw to udowodnić?
                Oczywiście skutków gospodarczych w wyniku swobody wymiany handlowej to nie uwzględnisz?

                • 1 4

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              (2)

              A co nie było. Puste pola były, geniusz jesteś. A propos tego bilansu to nie dawno był ciekawy raport

              • 10 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (1)

                tak? a czyj? Mówisz o tej pseudonaukowej pracy pana Cukiernika, który nie tylko bierze dane z czapki, ale jeszcze liczy wszystko po stronie strat?

                • 8 10

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                lewacka uczelnia nie miała odwagi podac prawdy? Wściekły kwik i unikanie tego tematu to najlepszy dowód ale jasne miarą sukcesu są kolorowe neony i to że mamy smartfony kocham takich infantylnych głupków

                • 9 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        obrońcy Konstutycji nagle

        a jeszcze niedawno ludzie, którzy wywieszali słowo Konstytucja na pomnikach byli zatrzymywani przez policję

        • 1 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Klapki na oczach i bezmyślna wiara w pisowskie kłamstwa

        • 1 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Niemcy nie Maja takiego zapisu. To co piszesz to jest bzdura

        Przeczytaj sobie traktat

        • 3 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Polska w UE! ***** *** :)

        • 26 41

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Idioci (12)

      Nie może dojść do takiej sytuacji gdzie prawo Unijne jest ponad prawem kraju. Ludzie otwórzcie oczy nie dajcie tutaj zrobić kolejnego zaboru . Tutaj jest Polska. I tutaj żyją Polacy . Platforma i jej członkowie to jest nic innego jak agentura Niemiecka .

      • 49 29

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Uważaj kogo nazywasz i**otą (10)

        wolisz być w UE, czy żeby wujek Putin zrobil ci z tyłka średniowieczną jesień.. Zapomniałam ze Polak mądry po szkodzie..

        • 29 38

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          (4)

          bycie w unii cymbale to zarżnięcie motoryzacji zarżniecie przemysłu chora ekoterrorystyczna ideologia która sprawi że zwykli ludzie za parę lat staną się żebrakami, polskie miasta już ledwo zipią od tej unijnej manny z nieba na każdy pierd trzeba było kredyty brać skąd trójmiasto ma takie długi?Z powodu kredytów na wkład własny na te cudowne unijne dotacje

          • 10 13

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            większych bzdur chyba dziś nie przeczytam (3)

            idę spać

            • 4 2

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              (1)

              Inny typie przykład ogromna filharmonia w Białymstoku również sfinansowana za dotację wkład własny poniosło miasto wzięło na niego kredyt obecnie ten moloch jest deficytowy i co rok trzeba tam ładować ileś mln zł nie dość że spłaca się kredyt to trzeba płacić na ogrzanie tego oświetlenie utrzymanie obsługi itd po stronie samorządu tylko koszty zero zysku

              • 6 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Zalatuje mentalnością zaściankową

                Jak ci ktoś mówi: wyłóż 100 zł, a ja Ci dołożę 10 razy tyle, żebyś sobie kupił porządne opony zimowe, co byś dzieci bezpiecznie do szkoły woził, to Ty mówisz "furda opony, będę jeździł na łysych, a za 100 zł kupię więcej kiełbasy".

                • 0 2

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              wiesz może skąd się biorą pieniądze na wkład własny na taki Park Technologiczny w Gdyni?Z kredytów a utrzymanie tego molocha to miliony zł rocznie jak był lockdown to nawet do experymentu nikt nie przechodził i to g.. na siebie nie zarabiało z reszt a to nigdy nie zarabiało stąd Gdynia ma miliard długu typie min z powodu kre4dytów na takie pseudo inwestycje

              • 6 1

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          UE albo Putin (1)

          Tak właśnie myślą ludzie ze zrytym beretem

          • 16 12

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Taka jest rzeczywistość

            Albo decydujemy się nadal trzymać z Zachodem, albo znajdziemy się w strefie wpływów Rosji jak po II WŚ. Nie jesteśmy zasobną w ropę Norwegią ani zamożną Szwajcarią, żeby móc sobie stać z boku. Sorry, ale albo rybki albo akwarium.

            • 11 8

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Przepraszam d....ilu

          • 2 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Hmm a Unia to pakt militarny?

          • 8 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Groźby karalne ?

          Martw się o swój

          • 6 8

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Słuchasz i nic nie rozumiesz

        Większośc takich jak ty nie rozumie że:
        1. PIS zmienia prawo ustawami które są sprzeczne z konstytucją
        2. Unia nie neguje konstytucji tylko te ustawy które PIS wprowadza
        Skoro tego nie rozmiecie nie ma co się dziwić że mamy taki "rząd"

        • 31 29

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Pierwszeństow prawa krajowego nad unijnym mamy w Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech (16)

      Popatrzcie, gdyby nie decyzja polskiego TK już mielibyśmy zamkniętą elektrownię. A idzie zima, a wartość tego co zarabiamy jest uzależniona od tego, ile wyprodukujemy. Zamknięcie elektowni Turów to ubytek 7% mocy.
      TSUE zaczyna grać przeciwko polsce i nam, Polakom. Niezależnie czy lubimy PiS czy Platformę, taniej energii potrzebujemy tak samo. Niemiec czy Czech tanio prądu nam nie sprzeda.

      • 53 20

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        A kara dzienna od TSUE to jaki ubytek ? (12)

        • 13 31

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Praworządnością narzuconą przez UE (11)

          To ja gara nie zapełnię i mieszkania nie ogrzeję. Tak jak na zachodzie :
          Róbmy swoje.

          • 27 10

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            (10)

            Narzuconą? No tak, bo przecież rządy prawa to jakaś fanaberia, typowy wolak cebulak to się spodziewa ręcznego sterowania podległymi instytucjami, bez ograniczników w postaci Konstytucji.

            • 13 20

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              (9)

              ale co mają wspólnego rządy prawa z bezczelnym niszczeniem polskiej energetyki jak myślisz dzbanie skąd brakujący prąd można kupić?Zapewne od szwabów za ciężkie pieniądze ale pocieszę cię pisowscy zdrajcy taki michaś kurtyka wielki minister klimatu już wysłał zgodę do unijnego kołchozu na likwidację jeszcze paru elektrowni głupie naiwne Polacy zapłacą niebawem kafla za prąd za dwa miesiące to zobaczą jak ich wydudkali PO i Pis

              • 7 7

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Brakujący prąd mamy w PL już od lat (5)

                a to że rząd szedł w węgiel jak dzik w żołędzie, problem tylko odwlekał i pogłębiał.
                Zamiast dywersyfikować źródła energii skupili się na głaskaniu górników.
                Bo każdy może się przebranżowić (szczególnie przy braku bezrobocia), tylko nie górnik.

                • 4 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (4)

                nas nie stać na te twoje dywersyfikacje co znaczą paneliki słoneczne i inne eko brednie pokazała miniona zima a taki ponoć efekt cieplarniany ale OK wincyj UE zaraz upośledzona na umyśle Spurek zakaże jedzenia mięsa

                • 7 0

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (3)

                O elektrowniach atomowych nigdy nie słyszałeś?

                • 1 2

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                atomowe (2)

                to już Niemcy chyba wszystkie (lub prawie wszystkie) wyłączyli?

                • 2 0

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (1)

                Jeszcze nie, ale jakie to ma znaczenie? Energia atomowa jest najczystszą energię.

                • 0 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Energia

                może i czysta, ale do dzisiejszego dnia nie rozwiązano problemu z odpadami, skażonym chłodziwem...no i te awarie, oraz potencjalny cel terrorystyczny...
                Może jeszcze uzależnienie od dostaw prętów do rdzenia...

                • 1 0

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (2)

                Ty rozumujesz na prymitywnym poziomie "kto z kim trzyma". W ogóle nie zagłębiasz się w kwestie merytoryczne wyroku (które zapewne są poza granicami twojego aparatu poznawczego), a jedynie oburzasz się, że to nam nie na rękę.

                Przecież w przypadku Turowa nawet nie o elektrownię chodziło, a o kopalnię.

                • 8 9

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Darku drogi (1)

                Ostatnie zdanie: Turowa nawet nie o elektrownię chodziło, a o kopalnię.
                Nie masz pojęcia o czym piszesz, albo specjalnie tak :) w krótkim skrócie: jak dodajesz węgla do pieca to nie biegasz po ten węgiel do następnej dzielnicy tylko do piwnicy...
                Elektrownie buduje się koło kopalni aby miały sens.
                Zobacz np. Bełchatów
                Tak więc nie pisz że chodziło o kopalnie, to wraz z elektrownią "jeden organizm".
                Pozdrawiam

                • 8 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                "Elektrownie buduje się koło kopalni aby miały sens."

                Tak tak, bo o czymś takim jak straty przesyłowe to nie słyszałeś. I jaka kopalnia jest w trójmieście, aby dostarczać węgiel do elektrociepłowni w Gdańsku i Gdyni?

                • 5 9

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        (2)

        Chłopie, przestań bajdurzyć!

        O pierwszeństwie umów międzynarodowych nad ustawami to już mówi sama nasza Konstytucja (art. 91 ust. 2). A nadrzędności samej Konstytucji nikt nie negował.

        Tyle, że UE przywołuje nas do przestrzegania naszej własnej Konstytucji, którą pis - nie mając większości kwalifikowanej - obchodzi ustawami, a nawet uchwałami.

        No i jak w ogóle możesz rozpatrywać kwestię Turowa na poziomie "kto jest z nami, kto jest przeciwko nam". Albo są merytoryczne, prawne przesłanki do takiego rozstrzygnięcia, albo nie. Nie potrafisz ocenić sprawy merytorycznie, a jedynie jak sebek spod bloku który jedzie na sędziego, bo mu kumpla posadzili?

        • 15 20

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Dariuszu... (1)

          Czy wierzysz w to co piszesz?

          • 7 5

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Wiara jest dla i**otów. Dla mnie liczą się tylko dowody

            • 6 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      a kto poddaje w wątpliwośc obecnośc w ue?

      bo chyba tylko ci co tak mocno protestowali!!!
      Wyrok potwierdza jedynie nadrzędność Konstytucji RP nad traktatem europejskim.
      obudź się i włącz myślenie!!!

      • 3 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      I po co wam te demonstracje pochody krzyki złości jak PIS ma dzięki totalnej opozycji Trzecią wygraną z rzędu zagwarantowana

      • 2 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      (7)

      Bycie w UE polega na wykonywaniu każdego rozkazu z Brukseli i brak możliwości posiadania innej opinii?

      • 16 18

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        (5)

        A bycie "niepodległym" wg pis polega na tym aby łamać Konstytucję jeżeli wyborcy nie dali mandatu do jej zmiany.

        • 14 17

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          (4)

          konstytytucja?Twoja PO ani słówkiem nie zająkuje się nad łamaniem konstytucji przy okazji koronawirusowej ściemy konstytucji przestrzegamy kiedy nam wygodnie?

          • 7 5

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            (3)

            Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak domniemanie konstytucyjności? PIS rozwalił Tk to teraz nie ma kto orzekać.

            I co to znaczy "koronawirusowa ściema"? Kolejny oświecony i "niezaleznie myślący" bo się pseudonaukii na University of Youtube naoglądał?

            • 5 10

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              (1)

              chodzi ty tumanie o to że jest kilka artykułów konstytucji które zakazują segregowania ludzi i co typie?Można typie kogoś zmuszac do szczepienia stosując szantaż że wyrzuci się go z pracy?Co o tym mówi art 32 konstytucji?Tej bandzie k..rew z PO nie przeszkadza łamanie tego prawa?Albo bezprawne zakazywanie działalności jakimś branżom np fitness gastronomia itd?Pytam czy konstytucji przestrzegamy kiedy nam wygodnie?Jak to szło na lewackich manifach moje ciało moja sprawa?No ale wiem to tylki p..zdy się tyczy i skrobanki na życzenie. Aplikować testową szczepionkę można nawet pod przymusem wtedy ciało człowieka nie jest jego sprawą

              • 3 2

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                A ja ci mówię o czymś takim jak domniemanie konstytucyjności, widać dalej nie rozumiesz.

                I żadna szczepionka nie była testowa. Polecam zamiast "w reali 24" poczytać New England Journal of Medicine

                • 0 3

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              eee, na youtubie tych "dokumentów" nie ma ;)

              • 2 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        dla Donka i KODu - TAK

        • 18 17

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      unijne warhoły......zero godności bycia Polakiem i patriotyzmu, liberalne poprawności polityczne.....masakra (3)

      • 16 15

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        wstydzę się za Polskę pis (1)

        • 13 21

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Ja też. Jeżdżę za granicę. Od kilku lat wstyd się przyznać że człowiek

          z takiego ciemnogrodu zapyziałego przyjechał

          • 2 11

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        wymiotować już się chce

        od tej bogoojczyźnianej narracji. Modlą się przed figurą, a mają diabła za skórą. Tak w skrócie można ująć działania tych, pożal się boże, pseudo politycznych patriotów.

        • 11 14

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Deportacja Tuska

      Tym się powinien zająć Wywiad

      • 4 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Racja synu ubeka racja

      • 5 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      d**ilizm nie zna granic.

      • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Wyjaśnię Ci coś. TK niemiecki w swoich wyrokach ciągle podkreślał wyższość prawa unijnego nad krajowym i wyrok dotyczył tylko jednej małej sprawy. Natomiast w Polsce TK orzekło, że prawo unijne jest niżej od polskiego, dodatkowo wyrok dotyczy OGÓŁU i można go stosować do wszystkiego, co niesie za sobą wiele konsekwencji, o czym albo udajesz, że nie wiesz albo po prostu udajesz i**otę.

      Ah, no i żaden wyrok TK niemieckiego nie mówił wprost "będziemy łamać prawo, mieć sędziów na skinienie palca i g*wno nam zrobicie"

      • 7 11

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      brawo, zlot ludzi ułomnych

      Opinia nie została dodana
      Powód: Niedozwolona treść

      i to jest ta wasza wolność...

      • 14 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Masz mentalność niewolnika

      • 12 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      do tego lekarza nie potrzeba skierowania

      • 5 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Wyluzuj.

      Oprócz Donka i kilku jeszcze ty tu trujesz o wychodzeniu. Wyjdź z domu i się przewietrz .

      • 45 23

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    Chyba nigdzie na świecie nie ma takiej opozycji która pracuje dla innych państw (1)

    Polacy powinni ich pogonić na wszystkie strony, oni nawet już się z tym bezczelnie nie kryją. Mała frekwencja na wczorajszych spędach to dobra wiadomość. Dobrą wiadomością jest też nowa normalna prawicowa władza Czech. Wspólnie naprawimy zniszczona Unię.

    • 7 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Wiadomo.... a Pinokio , ten od osmiorniczek i tasm, pierwszy w kolejce do naprawy!

      - Chcemy przekształcać Europę, ją z powrotem, takie moje marzenie, rechrystianizować

      -Dzisiaj wyznaczamy standardy, idee i propozycje. I te idee są kopiowane przez całą Europę

      -Polska jest i będzie coraz ważniejszym krajem członkowskim UE dodał.

      banksters i ministrantem edukacji... w Malborku znajda jakies ubranka ... miecz i krzyz do lapy i rechrystianizować.
      Pobawic sie w krzyzakow. / Niemieckiego zona notariusza nauczy.

      • 2 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    Piękne towarzystwo obok tuska haha

    Biedroń, Bolek, Miler, Lempard,
    czerwone błyskawice, pseudotecze, żadnych polskich flag.. brawo :D przed wyborami PiS będzie miał idealny materiał z kim zadaje się platforma :) już widzę jak Polacy głosują na tą patologie buahaha

    • 7 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    (3)

    Jestem za wyjściem z unii.

    • 3 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      wychodź choćby dziś, Białoruś czeka

      • 0 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      (1)

      Ja też.

      • 0 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        droga wolna , putin czeka na takie odpady

        • 3 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    A jaki był kwik, gdy Wielka Brytania suwerennie wywaliła Ziemkiewicza

    Kwik, wizg, skowyt różnych prawaków. A przecież Wielka Brytania to suwerenne państwo, które ma prawo wpuszczać lub nie wpuszczać, kogo tylko zechce. Nawet jeśli jest "lewacka" to ma prawo - tego widać chcą Brytyjczycy. Polskie prawactwo i polscy faszyści patrzą jednokierunkowo - jak do nich się czepiają, to źle, jak do lewicy, to dobrze.

    • 0 4

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    Literówka w tytule (1)

    Nie tłumy, a tłumoki miało być

    • 7 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      zwłaszcza takie jak autor komentarza

      • 3 2

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    Uwaga (31)

    Uwaga. Wysyp ruskich trolli.

    • 297 71

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Uwaga (1)

      Na zdjęciu zdrajcy naszej ojczyzny

      • 8 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Rosji?

        Zgadza się.

        • 1 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Peowcy to przeciez potomkowie POP (19)

      Pełniący Obowiązki Polaka, rodem z CCCP

      • 29 28

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        (15)

        To jest naprawdę żałosne, że pisowskie trole nie zdają sobie sprawy że taka siermiężna retoryka trafia tylko do nich.

        Po pierwsze - udowodnij. Na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu - ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat

        Po drugie - od kiedy to ktokolwiek opowiada za swoich przodków? Może odwołujesz się do PRLowskich punktów za pochodzenie?

        Po trzecie - powtarzasz jedynie retorykę samego PZPR, wg której jest "jedynie słuszna" partia, a oponenci to jakieś zaplute karły reakcji i inni masoni. Tu się zmieniają tylko epitety, konstrukcja logiczna jest ta sama i każdy kto ma IQ powyżej średniej dla orangutana, to widzi.

        • 26 32

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          DAreck TSUE kazał zamknąć elektrownię - ot tak kazał wyłączyć 7% mocy z krajowej sieci energetycznej (14)

          Wyrok TK broni nas przed takim szkodliwym orzecznictwem UE.
          Mało tego, polski TK zauważył, że instytucje ue wykraczają w swoich decyzjach poza ramy traktatu ue - są pewne dziedziny które nie podlegają jurysdykcji UE, choćby sądownictwo i energetyka. A tu unijne urzędy zaczynają dosłownie tworzyć nowe prawa swoimi decyzjami. Do czegoś takiego dopuszczać nie będziemy. Sądu - tkaże UE - nie mogą tworzyć swoimi decyzjami przepisów, one tylko orzekają o zgodności czyjegoś postępowania z obowiązującymi przepisami. Nie ma takich, które pozwalałby ingerować UE w PL sądownictwo, czy energetykę. Nikt nie dał prawa TSUE do wyąłczania elektrowni gdziekolwiek, nie tylko w PL.
          3% mocy pobiera jedna z stalowni w PL. Mamy okresowe niedobory prądy - zimą i gorącym latem. Tej elektrowni bardzo by brakowało, gdyby doszło do jej wyłączenia - a przecież są następne w kolejce. Np. Bełchatów. Niemcy będą szczęśliwi jeżeli polska konkrencja padnie i nic nie będzie produkować ze względu na braki prądu do produkcji przemysłowej.
          Komunistyczni aparatczykowie w PL mogą rządzić tylko dla tego że sa dobrze osadzeni w sądownictwie. Tak jak powiedział Neumann, sądy prowadzą postępowania przewlekle i orzekają łagodne wyroki. Pora z tym skończyć i fanie słyszeć Wasz kwik. Polacy wreszcie odzyskują swoje Państwo, w którym zacznie się liczyć dobro Narodu, a nie wąskiej kliki wzajemnej adoracji.

          • 28 15

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            (12)

            haha, no właśnie - tam gdzie orzecznictwo nie pasuje tam nasz pseudo tk (bo nie mozna mówić o TK w rozumieniu Konstytucji z przyłębską, wyrembakiem i muszyńskim w skłądzie) orzeknie, że nie obowiązuje. Pseudotk zrobił sobie z traktatów menu w restauracji, z którego sobie wybiera co mu pasuje.

            Sądownictwa nie przekazał? Super. Ale Polska zobowiązała się do przestrzegania praworządności, przyjmując traktat o UE, a konkretnie art. 7 tego traktatu. Jakbyś nie był zaczadzony retoryką TVPiS to byś zauważył, że nikt nam nie chce narzucić ustroju sądów, chodzi tylko o przestrzeganie naszej własnej Konstytucji.

            A w przypadku Turowa to ja przypominam, że chodzi o kopalnię, a nie o elektrownię i nie w zakresie energetyki, a ochrony środowiska.

            • 15 17

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

              (11)

              A skąd elektrownia bierze węgiel, trollu?

              • 5 6

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (10)

                Z kopalni. I wcale nie jest powiedziane ani że musi być konkretnie ta, a nawet że musi być ona polska.

                • 4 9

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                No właśnie

                -po co nam węgiel z polskiej kopalni, którego mamy na kilkanaście przynajmniej lat, jak jest za granicą w Czechach i u Niemców? Klasyka...

                • 4 0

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Kopalnie i elektrownie koniecznie POwinny być niemieckie, rosyjskie albo izraelskie! (7)

                W żadnym wypoadku polskkie.
                Precz z faszyzmem i ksenofobią!

                • 10 2

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (6)

                Kopalnie przede wszystkim powinny być rentowne, a elektrownie powinny kupować surowce z najbardziej opłacalnych źródeł. A to czy te źródła są polskie, niemieckie czy izraelskie to nie ma znaczenia. To jest biznes, a nie narodowa kampania.

                • 2 6

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Oczywiście, niemieckie, rosyjskie i izraelskie kopalnie są najtańsze, z założenia! (3)

                Dowiódł to już Tow. Stalin i Tow. Hitler.
                I z całą pewnością i bezwarunkowo zapewniają niezależność i bezpieczeństwo energetyczne dla Generalnego Gubernatorstwa, Priwislańskiego Kraju, ziemi POlin.
                DArek, a jakie właściwie są aktualne POlitycznie POprawne wytyczne co do nazwy TEGO kraju?

                • 5 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                (2)

                A gdzie ja napisałem, że są najtańsze z założenia? Wyraźnie pisałem, że nie ma znaczenia skąd jest węgiel, liczą się względy biznesowe, a nie sentymenty.

                • 1 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Niezależność i bezpieczeństwo energetyczne to sentymenty? (1)

                Jak ci rzyć zmarźnie w zimę, bo twoi panowie z Moskwy albo Berlina zamkną kurek albo wyłączą wtyczkę, to zmądrzejesz, sentymentalisto biznesowy.

                • 5 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                To ja myślę, że powinieneś się zaopatrzyć w piec do chleba, bo jeszcze ci piekarnie zakręcą kurek i co zrobisz? To jest myślenie na poziomie słusznie minionego ustroju, że istnieją jacyś "oni" i że spiskują przeciwko nam.

                To jest od dawna wałkowany argument spragnionych własności państwowej. Że bezpieczeństwo, że strategiczne branże - właśnie dlatego powinn być trzymane z daleka od państwa o politykow. Taki Suski z rozbrajającą szczerością mówił np że wiceprezes PZU musi znać program PIS i realizować politykę rządu.

                W latach 1990-2020 do górnictwa dołożyliśmy 135 mld złotych, a ty wyskakujesz, że ktoś tam nam po złości zakręci kurek, tak jakby był tylko jeden. Nie zamierzam płacić podatków na te związkowe grajdołki, bo ktoś sobie ubzdurał, że tak jest bezpieczniej. Wiesz dla kogo jest bezpieczniej? Dla związkowca, który ma 13-tki i wcześniejsze emerytury

                A od węgla trzeba odejść na rzecz uranu.

                • 0 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                O co ci chodzi? (1)

                Ależ ta kopalnia jest bardzo rentowna!

                • 5 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Odejmij sobie kary za jej funkcjonowanie.

                • 1 6

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

                Klasyczne myślenie Puchatka

                Widzisz, jaki ty niemądry jesteś, misiowy rozumku:)

                • 2 0

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Wiekszych bzdur dawno nie czytałem

            • 15 15

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        pisowcy to bolszewicy i potomkowie bolszewików oraz przybłędy z Odessy jak Kalkstein-Kaczyńscy

        • 3 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Siermięzny pisowski proletariat (1)

        nie jest w stanie zauważyć, ze ich sekta ma same komunistyczne pomysly i zapędy. Ale dzięki prymitywnej propagandzie wciska ciemnemu ludowi coś dokladnie odwrotnego. Kryptokomuna +. Chciałbym powiedzieć, ze może kiedyś to zrozumiecie, ale nie. Za późno, za trudne, za wyprane

        • 20 28

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Siermiężny anty pisowski proletariat nie jest w stanie zauważyć, że ich sekta ma same komunistyczne pomysły i zapędy. Ale dzięki prymitywnej propagandzie wciska ciemnemu ludowi coś dokładnie odwrotnego. Kryptokomuna +. Chcę powiedzieć, że może kiedyś to zrozumiecie, ale nie. Za późno, za trudne, za wyprane.

          • 5 9

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      To prawda! PIS trolle w defensywie. Że ich nie bolą paluszki od klepania w klawiaturę. (4)

      • 38 45

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        ctrl+c, ctrl+v (1)

        Nie taki wysiłek aż.

        • 6 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          od zeszłego czwartku przez 24h na dobę? No nie wiem, ja bym się zmęczył :D

          • 2 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Aaaaaahahahaha:):) w defensywie? Czy oby na pewno o to ci chodziło? (1)

        Jacy wy prości jesteście. Nie dziwię się że tvn i wyborcza z mózgu kisiel wam robią. To ty możesz się klepnąć w główkę:)

        • 25 17

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Tak to jest z tą inteligencją wyborców PO :))))

          • 20 14

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Tak, masz rację wysyp POruskich/ niemieckich trolli.

      • 20 19

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      (1)

      na ulicy Gdanska :D

      • 57 31

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        ?

        pelno dziadków , i stare baby ,które zaraz pouciekją do domów bo czas na ziółka i leki.

        • 37 24

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Jaki wysyp, raptem góra trzech :)

      • 14 11

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    Bogdan Borusewicz podkreślił, że Unia to nie tylko pieniądze,ale także nasze bezpieczeństwo (4)

    Mądre słowa. Tyle, że panie Bogdanie tym słowom zaprzeczają wasze czyny. Próbowaliście przerwać granicę UE z Białorusią, cięliście druty.

    • 14 9

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Bogdan Borusewicz to prawdziwy mąż stanu, to prawdziwy Polak i patryjota. Pisowcy nie są godni jemu butów czyścić! (3)

      Dzięki niemu jesteśmy wolni i jesteśmy w UE. To wy cieliście druty a na nas zwalacie. Macie jakieś dowody że to my? Choć jeden?

      • 1 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        To rzeczywiście bohater walki z komunistami

        To było dawno. Dziś to oszołom i antydemokrata.

        • 1 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Tylko ma problemy z elokwencją (1)

        • 0 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          a ty z inteligencją, nie masz pojęcia dziecinko co on robił i jak go we więzieniu traktowali jakieś 40 lat temu

          • 1 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

    Było całe towarzystwo , które poparło próbę przerwania granicy UE z Białorusią (7)

    Ludzie opętanego nienawiścią ,rudego gnoma robią wszystko, żeby Polska wyszła z UE.

    • 12 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Masz na mysli ustawke kaczora z putinem aby tacy jak ty go przy korycie utrzymali.... (4)

      A putin dzieki niemu kontynuowal podzial i oslabianie Polski? Partia nie cofnie sie przed niczym zanim nie splaci dlugu wdziecznosci za 2010

      • 3 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Do koryta rwą się peo dywersaci (3)

        Cięli druty na granicy ku radości Łukaszenki i Putina

        • 2 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          To kumple karakana czerwonego... synka TW balbina... wychowanego w cieplym komunizmie, w willi na Zoliborzu (1)

          Genetyki nie oszukasz

          • 2 2

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

            Nie łżyj

            Druty cięli towarzysze TW Oskara

            • 0 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

          Takie druty by sie przydaly gdy niektorzy polacy na zachod sie rwali....trzeba bylo zlodzieji powstrzymac

          • 2 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

      Ryże powinni być pozbawione Polskiego obywatelstwa (1)

      • 2 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Tłumy na protestach po orzeczeniu TK

        Ukraińskie przyjąć jak jego frunfell Sławomir Nowak.

        • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane