TV

Triathlon (Trops) - Nocne życie Trójmiasta

35315 wyświetleń 1 lutego 2014 (101 opinii)

Nasza kamera odwiedziła piątkową imprezę na zakończenie ferii w...

Nasza kamera odwiedziła piątkową imprezę na zakończenie ferii w klubie Triathlon (dawniej klub Trops).

Więcej na ten temat

Opinie (101) ponad 50 zablokowanych

  • Łąkowa (1)

    I całą GUANiarzerie z łąkowej można tam spotkać...nie radze i nie polecam. Bunkier, Parlament, Kwadratowa tam warto się wybrać ;)

    • 3 0

    • Opinia została zablokowana przez moderatora

  • ciekawy jestem ilu z nich nie było naćpanych ? (2)

    3-4 ?

    • 50 6

    • Uwaga.

      Obowiązuje zakaz sprzedaży papierosów i alkoholu młodzieży
      poniżej 18-tego roku życia !

      • 0 0

    • a po co jarać?

      • 3 0

  • beka z małolatów (1)

    3/4 z nich sepleni i nie potrafi dobrze ułożyć zdania a reszta jest po prostu naćpana

    • 11 1

    • Ale " zarąbiście" to tym brzydkim dziewczynom pięknie wychodzi !

      • 0 0

  • Masakra (11)

    Ile te dzieci mają lat...

    • 141 6

    • miazga (2)

      Otworzyli kolejne DD (dom dziecka) ;]

      • 4 1

      • porąbało

        chyba młodzież też ma prawo się bawić . no ludzie dajcie na luz . co wy dajecie . do klubu mają przychodzić ludzsie po 30 ?! żenada ; )

        • 0 0

      • czyli dom debili

        • 1 1

    • (4)

      dla twojej wiedzy to od 16-27

      • 6 8

      • ale 27 to górna granica wieku ?;p (1)

        a dziewczynki po 16..... jeju..... to kiedys był studencki klub. Nie wiedziałem że kluby żeby walczyc z niżem demograficznym muszą upadac tak nisko

        • 19 0

        • .

          teraz praktycznie do każdego klubu można wejść 16+ więc po co spina do tropsa

          • 0 0

      • 16-27 to tzw. młodzież, a nie dzieci,

        a te gimbusy nie prezentują raczej IQ właściwego młodzieży.

        Ten osi(o)łek to może i jakieś siksy wyhaczy, ale najpewniej jakiś facet prędzej jego za kasę wyhaczy.

        Niezła gimbaza, he he. Ciekawe, czy rodzice wiedzą.

        • 3 1

      • 27 lat i tradzik ???

        • 23 0

    • (2)

      A gdzie mają pójść, tak chociaż mogą się bezpiecznie wybawić

      • 8 4

      • Bezpiecznie?

        • 2 0

      • ostatnio była

        miła impreza w naszym kościele. Grały organy i śpiewał chór.

        • 32 0

  • Syf jak nigdzie indziej (6)

    Małolaci mają się gdzie bawić, mówią "najlepszy" klub w trójmieście bo nikt z nich nie był w Sopocie tam to prawie co klub jest mega impreza, Nie ma co porównywać śmiesznego Triathlonu z DC bądź Czekoladą jest też Kongo Bar niech ktoś z bywaczy w tropsie odwiedzi te sopockie kluby i wtedy porówna.

    • 42 30

    • ściema ; >

      ja byłam i w kongo i czekoladzie . wgl w każdym klubie w sopocie, w dreamie versalce no itd . w porównaniu do tropsa jest tam słabiej ; )

      • 0 0

    • Kongo (1)

      Kongo to przereklamowane stolec chlopie o czym ty gadasz

      • 13 0

      • Prawda. W Kongo sami patole ostatnio

        • 4 0

    • śmiech na sali.

      Uwierz mi, że większość z nich jak nie wszyscy odwiedzili Sopot w czasie wielkich połowinek trójmiasta. I jeżeli mówimy o Kongo Barze to ŻENADA przez wielkie Ż. kijowy dj, kijowa muzyka, kijowe wszystko dziękuję pozdrawiam.

      • 3 1

    • Ciekawe kto te dzieci wpuści do Sopotu przeciez średnia wieku to 16 lat!

      • 5 0

    • haha, pojedź gdzieś na zachód, na Ibize, to zrozumiesz, że dc, czy czeko to żart pl

      Tu się bawią łatwe małolaty i dzieciaki zapatrzone na gąski, a w Sopocie pseudo "elita"

      Jak zobaczysz, że spigulone kilka tysięcy ludzi bawi się kulturalnie i bez napinania, a bramka jest miła i pomocna, zrozumiesz co to inny świat i inny poziom.

      Polecam, poszerzysz spojrzenie na zabawe, ale i poziom organizacji

      • 32 1

  • Smrud Brud

    W ten klub powinna wkroczyc policja , dobrac sie organizatora , wlasciciela , menadzerowi za to jak malolaty cpaja , pija , ja w klubie sa rozprowadzane narkotyki , nieletnie tancerki w klubie nocnym ? Co to Kur**a ma byc ? Do nauki a nie na tancerki klubowe 17 i 16 latki ! .. Ochrona z paralizatorami , gazem i palkami telskopowymi ? Kochana Policjo gdzie jestes ? Czekacie az dojdzie do tragedi i ktos w koncu poniesie smierc ? Gdzie sa ludzie jak lezal pobity do nie przytomnosci chlopak letni pod klubem ? zamknac to !!!!!

    • 1 0

  • same dzieciaki

    • 1 0

  • Sweterki w paski rulez!! :D:D (1)

    • 25 1

    • Dres i trybson w podkoszulku rulez!!!111oneone :D

      • 0 0

  • Ten burdel powinien być zdelegalizowany!!!

    • 1 0

  • (1)

    mocno przesadzilem wiem ;-) ale juz przestancie z tym komentowaniem

    • 0 0

    • ty frajeze

      normalnie wstyd nam robisz chlopakom z ekipy ty tomek bedzie gadal z toba

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane