Trasa Kaszubska: przejechaliśmy gotowym odcinkiem do Kamienia
18434 wyświetlenia 3 czerwca 2022 (332 opinie)Tak wygląda gotowy odcinek Trasy Kaszubskiej Chwaszczyno - Kamień.
Więcej na ten temat
Opinie (332) ponad 20 zablokowanych
-
2022-06-03 23:54
Opinia wyróżniona
Pamietam początek pandemii prawie 2,5 roku temu (16)
I zero ruchu samochodowego na ulicach, warunki idealne, praca na powietrzu, ceny niziutkie. I niestety nikt tam nawet nie pomyślał jak świetne warunki mieli. Myślałem, że skończą przed czasem i zarobią mnóstwo kasy
- 449 12
-
2022-06-07 14:37
od razu wiedziałem że to bzdura jak usłyszałem o tym czerwcu
kto jeździ tamtędy codziennie to się nie nabierze na te bujdy, widać że są jeszcze "w lesie"
- 3 0
-
2022-06-06 17:42
...i blokada odcinka przez prace archeologów
Pamiętam, to właśnie wtedy na ROK zablokowany był jeden odcinek bo archeologia jest ważniejsza. Pamiętasz tyle ile chcesz pamiętać.
- 4 1
-
2022-06-04 09:26
Pamiętam początek pandemii prawie 2,5 roku temu (7)
Problemy z łańcuchami dostaw, problemy z produkcją, zaopatrzeniem, rosnące ceny stali.
Oprócz braku ruchu samochodowego, również występował brak dostaw materiałów potrzebnych do wykonania np wiaduktów. Na niektóre elementy klienci czekali kilka tygodni dłużej (również na budowie S6).- 26 8
-
2022-06-04 13:17
To jest zbyt łagodne wytłumaczenie (6)
tego, za przeproszeniem, burdelu, żeby przez 3 lata zamęczać mieszkańców Dąbrowy i nadal nie potrafić zakończyć budowy. Cierpienia mieszkańców są nieprzeliczalne, nawet nie zdają sobie Państwo sprawy z ilu rzeczy musieli zrezygnować - szkółki, basen, spotkania, zakupy, sen - bo do pracy i z pracy 2 godziny dłużej, rozwalone zawieszenia itd. Możemy dalej wymieniać
- 41 8
-
2022-06-05 07:11
Basen jest na Karwinach. (1)
Drugi na Witominie.
- 3 3
-
2022-06-05 09:30
A trzeci w Berlinie
- 5 3
-
2022-06-04 13:49
Po co ta ściema? (3)
2 lata baseny i inne szkółki były pozamykane.
- 9 31
-
2022-06-05 07:28
A jak ludzie mają się po południu wydostać z dzielnicy, żeby tam zawieźć dzieci? Helikopterem?
- 11 2
-
2022-06-04 13:53
Żartujesz (1)
- 9 3
-
2022-06-05 14:03
Nie, nie zartuje, jego choroba psychiczna to smiertelnie powazna sprawa.
- 1 2
-
2022-06-04 08:35
Za opóźnienia kary (3)
My użytkownicy dróg ponosimy koszty opóźnień. Jazda po dziurawych objazdach, kilometrowe korki na wszystkich okolicznych drogach . Opóźnienia to jak widac narodowa tradycja
- 48 3
-
2022-06-30 09:13
Zgadza się. Wystarczy przejchać przez Bojano, dziury połatane, pojawiły się jkieś uskoki. W ogóle ten zjazd z Kielna to jakaś porażka, droga wąska, chodnik - nie wiem kto to robił i kto da zgodę na odbiór.
- 1 0
-
2022-06-04 09:05
Nie ma formalnie opóźnień, nie ma kar (1)
- 19 5
-
2022-06-29 16:38
są...
- 0 0
-
2022-06-04 07:57
Niegospodarność i brak planowania.
"Jakoś to będzie"- 46 4
-
2022-06-04 06:29
Ta do tej pory pracuję garstka robotników
to o jakim terminie mówimy!!!!!
- 58 2
-
2022-06-03 22:16
Opinia wyróżniona
Przekop gdzie były setki problemów potrafią (35)
zakończyć w terminie. Parę kilometrów drogi z paroma budowlami inżynierskimi i jest problem z terminem. Coś tu nie gra z zarządzaniem i nadzorem.
- 379 50
-
2022-06-04 10:39
drogi panie
przy przekopie pracują specjalisci z Belgi i Holandi a to jest różnica
- 4 0
-
2022-06-04 09:49
Jasne... bo setki kolizji bylo na tym przekopie...
- 2 1
-
2022-06-04 00:25
Tia... Intensywnie pracują. Widzę to codziennie. Jeden robi, 3 patrzy, 2 pali papierosa... (3)
- 21 3
-
2022-06-04 05:08
(1)
Jeden robi, a trzech obserwuje i się uczy, bo to nowi pracownicy.
Dałbyś nowemu od razu robotę, żeby coś spitolil i trzeba było poprawiać?- 11 3
-
2022-06-04 22:53
taaa, codziiennie sa nowi od przyglądania się?
- 0 0
-
2022-06-04 00:51
pis prl bis
- 16 10
-
2022-06-03 23:54
Prosta budowla hydrotechniczna (18)
W miejscu o małym ruchu i praktycznie bez uzbrojenia terenu, którego pełno jest na Kaszubskiej.
Na dodatek bezsensowna inwestycja, wielokrotnie przepłacona i koszmarnie szkodliwa dla śródowiska. Juź widzę te lamenty, że refulacja jest konieczna i trzeba płacić miiony rocznie.- 38 33
-
2022-06-04 08:34
"W narracji prokremlowskich mediów dominuje przekaz, że przekop Mierzei Wiślanej będzie miał katastrofalne skutki dla środowiska naturalnego. Doprowadzi do wymarcia niektórych gatunków ryb i ptaków. Dodatkowo spowoduje problemy w zaopatrzeniu w słodką wodę miejscowości znajdujących się na wybrzeżu, w tym Elbląga i Kaliningradu. Projekt ma również
"W narracji prokremlowskich mediów dominuje przekaz, że przekop Mierzei Wiślanej będzie miał katastrofalne skutki dla środowiska naturalnego. Doprowadzi do wymarcia niektórych gatunków ryb i ptaków. Dodatkowo spowoduje problemy w zaopatrzeniu w słodką wodę miejscowości znajdujących się na wybrzeżu, w tym Elbląga i Kaliningradu. Projekt ma również spowodować problemy w branży turystycznej - zniszczyć plaże i ruch turystyczny, pozbawiając tym samym dochodów mieszkańców Krynicy Morskiej.
W publikacjach kremlowskich tub propagandowych, takich jak chociażby portal Sputnik, nagłaśniane są wystąpienia organizacji ekologicznych apelujących do Komisji Europejskiej o zatrzymanie inwestycji.
Rosyjska propaganda twierdzi, że budowa kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną jest pozbawiona jakiegokolwiek sensu zarówno z powodów gospodarczych, jak i z punktu widzenia bezpieczeństwa RP. Rosyjskie portale argumentują, że Polska straci na tej inwestycji, a nawet wpadnie w zastawioną przez siebie pułapkę.
Portale szerzące rosyjską propagandę twierdzą, że przekop jest podstawą do stworzenia bazy NATO w bezpośrednim sąsiedztwie Obwodu Kaliningradzkiego i stanowi zagrożenie dla terytorium Rosji. Próbują również wytworzyć przekonanie, że ukończenie inwestycji doprowadzi do sytuacji będącej lustrzanym odbiciem sytuacji w Zatoce Kerczeńskiej na Morzu Czarnym i będzie generowało podobne problemy. Prawdziwym celem inwestycji ma być udostępnienie portu dla jednostek Marynarki Wojennej i NATO. Jak twierdzi jeden z rosyjskich portali, przekop Mierzei Wiślanej jest szeroko zakrojoną operacją obliczoną na neutralizację największego wojskowego atutu Obwodu Kaliningradzkiego głównej bazy sił morskich Floty Bałtyckiej.
Widocznym w czasie walki z pandemią elementem przekazu rosyjskiej propagandy było przedstawianie budowy kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną jako bezsensownego wydawania pieniędzy. Szczególnie mocno nagłaśniany był argument, że prace powinny zostać zaniechane..."- 11 5
-
2022-06-04 07:51
Nieprawdopodobne (2)
Ależ ta budowa boli bolszewickich funkcjonariuszy!
- 11 8
-
2022-06-04 10:28
Przecież sami ją budują. (1)
Więc jak może boleć bolszewików pisowskich?
- 9 8
-
2022-06-04 10:33
lol
Napisał anty pisi dyżurny troll:)
- 6 4
-
2022-06-04 05:05
(13)
Ruski trol!
- 12 22
-
2022-06-04 10:26
Wiemy, że pis to antypolska ruska opcja
nie musisz się przyznawać.
A każdy kto na nich głosuje to komuszek i zdrajca Polski.- 10 9
-
2022-06-04 07:19
Dokładnie,ruski troll,gdyby natura chciała to by mu rozum dała,ale nie dała,i tak zostanie.
- 8 5
-
2022-06-04 07:11
Peowscy od samego poczatku nie chcieli tego przekopu (10)
Ruski tez nie. Przypadek, nie sądzę
- 21 29
-
2022-06-04 21:07
(1)
Pan od przypadków jest proszony o spojrzenie na mapę. Przeciętny rosjanin nie wie nawet gdzie jest Elblag, a tego przekopu to nawet z lupą nie zobaczy patrzac na mapę rosji. Problem jest w tym, że nasz najlepsy rząd nie potrafił wymóc na rosji normalnej przepływalności przez Cieśninę Pilawką do portów na Zalewie Wiślanym i w Elblągu. Dobrze, że Dania nie zamyka cieśnin na Bałtyk, bo co byśmy wtedy zrobili?
- 4 3
-
2022-06-04 22:51
cały świat nie jest w stanie wymóc na russkich zachowania na cywilizowanym poziomie, to co tu o Polsce piszesz.
PS. pomijając jakość pookrągłostołowych rządów
- 1 2
-
2022-06-04 08:24
Za niedlugo Krolewiec bedzie czescia Polski
Wiec ten przekop nie bedzie potrzebny. Tyle ci powie "ruski troll"
- 6 4
-
2022-06-04 08:23
Przekop Mierzei celem rosyjskiej propagandy. (6)
Przekop Mierzei Wiślanej jest bardzo szkodliwy z punktu widzenia interesu Rosji.
Od początku budzi opór Federacji Rosyjskiej. Wraz z postępem prac rośnie aktywność rosyjskich ośrodków propagandowych, które próbują podważyć lub ośmieszyć zasadność tej - strategicznej z punktu widzenia bezpieczeństwa i interesów Polski - inwestycji.
rozwiń...Przekop Mierzei Wiślanej jest bardzo szkodliwy z punktu widzenia interesu Rosji.
Od początku budzi opór Federacji Rosyjskiej. Wraz z postępem prac rośnie aktywność rosyjskich ośrodków propagandowych, które próbują podważyć lub ośmieszyć zasadność tej - strategicznej z punktu widzenia bezpieczeństwa i interesów Polski - inwestycji.
Google: Przekop Mierzei celem rosyjskiej propagandy.
Pierwszy link do strony gov.
Szczerze polecam przeczytać, żeby wam się oczy otworzyły, kto stoi za przeciwnikami budowy.- 13 17
-
2022-06-06 15:17
ruskich wali ten przekop, przez niego nie przepłynie nic duzego, obok jest port gdanski z duzym zapasem mocy przeładowczej, nogat, szarpawa i elblag maja to do siebie ze zamula szybko tor wodny i poza tym przy "porcie" w elblagu nie ma infrastruktury kolejowej/dorgowej ... na chj ta budowla poza propagnada za 2 miliardy zaplacone kumplowi.
- 1 1
-
2022-06-06 13:07
Przecież ten przekop budowano
dla ułatwienia transportu węgla z Kaliningradu do Gdańska.
- 0 0
-
2022-06-05 21:12
Zacznij oglądać inne media.
Nie tylko TVPis
- 1 0
-
2022-06-04 11:04
"[...]strategicznej z punktu widzenia bezpieczeństwa i interesów Polski - inwestycji." (2)
dobry trolling kolego :), niewielu widzę to pojęło...
- 8 6
-
2022-06-04 13:30
Tak samo trolowali budowę terminalu LNG w Świnoujściu oraz podziemnych magazynów gazu w Kosakowie.
Teraz wyobraźcie sobie gdyby dziś te inwestycje nie były zrealizowane.- 9 1
-
2022-06-04 11:53
W obecnej sytuacji i stosunkach dyplomatycznych z Rosją życzę powodzenia w wypłynięciu z Zalewu Wiślanego na Zatokę Gdańska przez terytorium Rosji - Cieśninę Pilawska.
- 11 4
-
2022-06-03 23:15
Ale od kiedy ten przekop robią (3)
Wojna na niego nie miała żadnego wpływu
- 20 7
-
2022-06-04 13:49
To podobnie, jak na TL.
- 0 0
-
2022-06-04 07:48
Od kiedy? (1)
- 1 1
-
2022-06-04 08:09
Przekop w tych samych latach co Trasa Kaszubska. Od 2019-2022
"Termin oddania Trasy do ruchu (według harmonogramu zaktualizowanego na dzień 23 maja 2017) to lipiec 2021 (termin podpisania umowy z wykonawcą robót - grudzień 2017, termin rozpoczęcia robót - marzec 2019).
Najtańszą ofertę złożyła firma PolAqua (817 mln 11Przekop w tych samych latach co Trasa Kaszubska. Od 2019-2022
"Termin oddania Trasy do ruchu (według harmonogramu zaktualizowanego na dzień 23 maja 2017) to lipiec 2021 (termin podpisania umowy z wykonawcą robót - grudzień 2017, termin rozpoczęcia robót - marzec 2019).
Najtańszą ofertę złożyła firma PolAqua (817 mln 11 tys. zł), która 19 stycznia 2018 została wybrana jako wykonawca inwestycji. Firma Pol-Aqua zobowiązała się zaprojektować i wykonać trasę w terminie 34 miesięcy (z wyłączeniem okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca) i udzieliła 10-letnią gwarancję na jakość wykonania."- 14 0
-
2022-06-03 23:07
(4)
a w czym przekop jest taki trudniejszy od wybudowania wielu km drogi ekspresowej? Bo coś mi się zdaje, że z politechniką to za dużo wspólnego nie masz.
- 30 37
-
2022-06-04 11:01
w czym jest trudniejszy?
buhahahahaha dobre, naprawdę dobre!
- 3 1
-
2022-06-04 07:17
Jak byś miał odpowiednie wykształcenie to byś wiedział!
- 5 4
-
2022-06-04 07:15
?
On z rozumem nie ma nic wspólnego.
- 5 2
-
2022-06-03 23:36
no to ci się wydaje.
- 33 14
-
2022-06-03 22:24
Bo tam kasa płynie strumieniem
I większe koszta, nie mają dla PiSu większego znaczenia, i tak rozdają na potęgę
- 76 32
-
2022-06-03 21:05
Opinia wyróżniona
Opóźnienia to nie problem (19)
Najważniejsze żeby skończyli.
W innych miejscach w Polsce firmy schodzą z budów i ich nie kończą ze względu na wzrost kosztów materiałów i robocizny.
Wolą zapłacić kary niż wtopić miliony na kontraktach.- 177 129
-
2022-06-07 19:33
Nie bedzie zadnych kar. Umowa jest tak podpisana, ze cala odpowiedzialnosc spada na podwykonacow. To jest mis na miare mozliwosci.
- 0 0
-
2022-06-04 21:24
Problem
Akurat wielki problem, jak codziennie przeciętnie traci się 1.5 godziny na stanie w korkach!
- 2 3
-
2022-06-04 09:59
(2)
kary powinny być za opóźnienie takie żeby taka firma już nigdy nie wchodziła na takie prace
- 3 12
-
2022-06-04 14:28
(1)
Nie ma żadnego opóźnienia. Następnym razem niech zamawiający lepiej przygotuje dokumentacje to budowa będzie szła sprawniej
- 3 13
-
2022-06-04 16:28
to zobaczymy na koniec czy nie będzie jak zrobią za pół roku albo i później, dokumentacja to szukanie wyjścia awaryjnego terminy i tak są wydłużane o zimy a ich praktycznie nie było także nie chrzań głupot jak się nie znasz na budowlance
- 4 3
-
2022-06-04 09:16
(2)
Znaczy się robią nam łaskę, że pracują? Mamy ich całować po nogach? Choć to byłoby trudne, bo tam może dwie osoby na budowie.
- 6 11
-
2022-06-04 11:07
w dalszym ciągu nie łapiesz? (1)
oni mają pokrywać różnicę w cenie materiałów? Taka cwana jesteś? To może im jeszcze hutę stali każ postawić żeby mieli materiał...
- 10 7
-
2022-06-05 07:23
Trzeba było skończyć w pierwotnym terminie, to by się nie załapali na takie podwyżki.
- 2 2
-
2022-06-04 08:59
zmiany
zmiany sa miara postepu
- 3 1
-
2022-06-03 22:48
To jest problem! Ile można czekać???
- 21 3
-
2022-06-03 22:24
(3)
Nie, nie problem. To zapraszam na Dąbrowę. Nawet w niedzielę rano ciężko stąd wyjechać. I tak od dwóch lat i niewiadomo ile jeszcze.
- 39 5
-
2022-06-04 14:27
Rowerem nie stoisz w korku (1)
Polecam
- 5 8
-
2022-06-04 16:20
Jeżdżę rowerem, ale nie jak leje w poziomie, nie w eleganckich ciuchach i nie jeszcze w kilku innych sytuacjach.
- 8 2
-
2022-06-04 11:06
no to jeśli Polaqua zejdzie z budowy to będzie większy, nie sądzisz?
- 9 3
-
2022-06-03 22:10
Powiedz gdzie schodzą??? (4)
- 21 10
-
2022-06-05 07:01
Nie POwie, bo zmyśla. (1)
- 3 5
-
2022-06-05 14:26
W TVPiS nie mówią?
- 2 2
-
2022-06-04 14:44
Internetu nie masz?
Poszukaj sobie
- 6 7
-
2022-06-03 22:16
Na psy.
- 19 2
-
2022-06-06 22:26
TrasaKa...
..trochę nie chlujny wideo - komentarz...kamera biegła czyba lekko ponad 130 km/h.Nie zążyłem ogarnąć postępu robót i ucieszyć się z zachwytu!
- 1 0
Wszystkie opinie
-
2022-07-13 11:25
Węzeł
Taaa wymówki typu bo była zima a teraz bo wojna na Ukrainie.Ostatnio przejeżdżalem przy węźle Chwaszczyno i Karwiny i po prostu poznikały maszyny ludzie i nic się nie dzieje po prostu nic,martwa budowa.Mam wrażenie komuś zależy by całą inwestycję przeciągnąć do wyborów w celach propagandowych.
- 0 0
-
2022-07-03 20:42
Polaqua
Wysłałem do Polaqua maila z pytaniem o termin zakończenia prac na ich oficjalny adres, odpowiedź: Twoja wiadomość nie została dostarczona. Serwer pocztowy odbiorcy Twojej wiadomości odmówił jej przyjęcia.
Czyli firma wkłada głowę w piasek i nie ma problemu.- 1 0
-
2022-06-30 14:21
To jak z tym czerwcem
Jak z opóźnieniami?
- 1 0
-
2022-06-03 21:01
(15)
Ukraina,koszty...fajnie,tłumaczenie wykonawcy....może jeszcze inflacja w Turcji?A może tak dajcie umowy o pracę...a nie śmieciówki...komedyja.
- 200 29
-
2022-06-03 21:09
oni mają wieczne k.... problemy (1)
przecież tam nikt nic nie robi.
- 37 1
-
2022-06-30 09:14
W Bojanie też tylko spacerują...Prace nad tym mostem to trwały "wieki". Nic przez długi czas nie posuwało się do przodu.
- 1 0
-
2022-06-06 13:13
Masz rację Sven, ten PiSowski nierząd nic nie potrafi dopilnować.
- 0 0
-
2022-06-04 16:55
Za pisowców nic nie jest pewne
oprócz wysokich podatków i biedy micharyżu+.
- 3 2
-
2022-06-03 21:56
teraz budowlaniec chce pracowac jak urzędnik 8h i 10 przerw na kawe i papiersoa, a zarabiać jak inżynier/lekarz (3)
- 13 7
-
2022-06-04 12:32
Niestety gnom warszawski taki model wprowadził
A bezmózgie klakiery popierają ten cyrk. Dajdzie 2 tysie plus i będzie jeszcze gorzej. No inwakacje za free dla ukraińców
- 6 2
-
2022-06-04 08:59
(1)
Za ciężką pracę fizyczną należy się godziwe wynagrodzenie.
Jakoś w Norwegii nie ma absurdalnych sytuacji, gdzie ktoś zarabia 10x więcej od kogoś.
Każdego stać na godziwe życie.- 10 0
-
2022-06-04 10:18
Dokładnie. Mamy już dużo kast a od paru lat dołączyli informatycy po 30 tysiecy/MC. Nierówności w placach w Polsce są straszne.
- 8 1
-
2022-06-03 22:01
Co ty wiesz o życiu, że się odzywasz? (2)
Siedzi dziad zamknięty w swojej małej życiowej bańce, świata nie poznaje, rozwijać się nie chce, ale zdanie ma na każdy temat. Typowy Polak.
- 7 13
-
2022-06-03 22:05
(1)
Oj nie zatrudniam 100000 osób.
- 0 5
-
2022-06-04 08:31
Ty nikogo nie zatrudniasz, nawet samego siebie
- 5 0
-
2022-06-04 08:30
Ciekawe, jak jest opóźnienie inwestycyjne w Gdańsku to zawsze winna jest Dulkiewicz
- 2 1
-
2022-06-03 23:24
Wodeczka już nieżle wchodzi na rodos. (2)
Ahahahaha.
- 7 2
-
2022-06-04 05:10
Julka z UG? Ta z Tindera?
- 5 2
-
2022-06-04 00:28
Już dawno weszła
i to z przytupem.
- 2 0
-
2022-06-03 23:54
Opinia wyróżniona
Pamietam początek pandemii prawie 2,5 roku temu (16)
I zero ruchu samochodowego na ulicach, warunki idealne, praca na powietrzu, ceny niziutkie. I niestety nikt tam nawet nie pomyślał jak świetne warunki mieli. Myślałem, że skończą przed czasem i zarobią mnóstwo kasy
- 449 12
-
2022-06-04 08:35
Za opóźnienia kary (3)
My użytkownicy dróg ponosimy koszty opóźnień. Jazda po dziurawych objazdach, kilometrowe korki na wszystkich okolicznych drogach . Opóźnienia to jak widac narodowa tradycja
- 48 3
-
2022-06-30 09:13
Zgadza się. Wystarczy przejchać przez Bojano, dziury połatane, pojawiły się jkieś uskoki. W ogóle ten zjazd z Kielna to jakaś porażka, droga wąska, chodnik - nie wiem kto to robił i kto da zgodę na odbiór.
- 1 0
-
2022-06-04 09:05
Nie ma formalnie opóźnień, nie ma kar (1)
- 19 5
-
2022-06-29 16:38
są...
- 0 0
-
2022-06-07 14:37
od razu wiedziałem że to bzdura jak usłyszałem o tym czerwcu
kto jeździ tamtędy codziennie to się nie nabierze na te bujdy, widać że są jeszcze "w lesie"
- 3 0
-
2022-06-06 17:42
...i blokada odcinka przez prace archeologów
Pamiętam, to właśnie wtedy na ROK zablokowany był jeden odcinek bo archeologia jest ważniejsza. Pamiętasz tyle ile chcesz pamiętać.
- 4 1
-
2022-06-04 09:26
Pamiętam początek pandemii prawie 2,5 roku temu (7)
Problemy z łańcuchami dostaw, problemy z produkcją, zaopatrzeniem, rosnące ceny stali.
Oprócz braku ruchu samochodowego, również występował brak dostaw materiałów potrzebnych do wykonania np wiaduktów. Na niektóre elementy klienci czekali kilka tygodni dłużej (również na budowie S6).- 26 8
-
2022-06-04 13:17
To jest zbyt łagodne wytłumaczenie (6)
tego, za przeproszeniem, burdelu, żeby przez 3 lata zamęczać mieszkańców Dąbrowy i nadal nie potrafić zakończyć budowy. Cierpienia mieszkańców są nieprzeliczalne, nawet nie zdają sobie Państwo sprawy z ilu rzeczy musieli zrezygnować - szkółki, basen, spotkania, zakupy, sen - bo do pracy i z pracy 2 godziny dłużej, rozwalone zawieszenia itd. Możemy dalej wymieniać
- 41 8
-
2022-06-04 13:49
Po co ta ściema? (3)
2 lata baseny i inne szkółki były pozamykane.
- 9 31
-
2022-06-04 13:53
Żartujesz (1)
- 9 3
-
2022-06-05 14:03
Nie, nie zartuje, jego choroba psychiczna to smiertelnie powazna sprawa.
- 1 2
-
2022-06-05 07:28
A jak ludzie mają się po południu wydostać z dzielnicy, żeby tam zawieźć dzieci? Helikopterem?
- 11 2
-
2022-06-05 07:11
Basen jest na Karwinach. (1)
Drugi na Witominie.
- 3 3
-
2022-06-05 09:30
A trzeci w Berlinie
- 5 3
-
2022-06-04 07:57
Niegospodarność i brak planowania.
"Jakoś to będzie"- 46 4
-
2022-06-04 06:29
Ta do tej pory pracuję garstka robotników
to o jakim terminie mówimy!!!!!
- 58 2
-
2022-06-27 17:29
Czy wiadomo kiedy otworzą?
- 1 0
-
2022-06-26 20:34
Kiedy
Wiadomo coś o nowym terminie?
- 2 0
-
2022-06-14 18:01
Trasa kaszubska s6
Jednym i jedynym winowajcą opoznienia oddania 42km s6 jest GDDKiA w Gdansku. A co za tym idzie potężne dodatkiwe koszty w milionach zł za co powinni osobiście obciążyć tymi dodatkoeymi
milionami zł dyrekcję i osoby odpowiedzialne z GDDKiA w Gdańsku ponieważ termin zakończenia tych 42 km miał miejsce przed wojną na Ukrainie czyli dokładnie latem 2021 roku a obecnie juz jest ponad rok poslizgu i konca nie widać. Gdy wybrano firmę Budimex na csly odcinek 42km to dziś bysmy juz jeździli nowa s6 Gdynia Bozepole.- 1 0
-
2022-06-10 14:10
"- Staramy się maksymalnie przyspieszyć prace. Działamy w warunkach wojennych. Wojna na Ukrainie spowodowała odpływ pracowników, opóźnienia w dostawach i horrendalnie wysokie koszty..."
Sorry, ale nie kupuję takich bzdur.
Dziś Interia opublikowała artykuł.
"Kiedy w lutym Rosja rozpoczęła inwazję na Ukrainę, prezydent Wołodymyr Zełenski zarządził powszechną mobilizację. Oznacza to, że mężczyźni w wieku od 18 do 60 lat, którzy otrzymają wezwania do służby wojskowej, są zobowiązani stawić się pod rygorem odpowiedzialności karnej. Nie mogą też opuszczać kraju.
Tymczasem jak informuje "Rzeczpospolita", wbrew zakazowi, z Ukrainy wyjeżdżają mężczyźni objęci mobilizacją. Wszystko za sprawą korupcji na ukraińskiej granicy.
Dane polskiej Straży Granicznej potwierdzają, że od 24.02 do 07.06.2022 r. do Polski z Ukrainy wjechało łącznie 3,645 mln obywateli Ukrainy, w tym 432 tys. mężczyzn w wieku 18-60 lat."
432.000 ukraińskich mężczyzn w wieku produkcyjnym.
Ukraińscy pogranicznicy przepuszczają za łapówkę od 3000 do 5000 USD.- 0 1
-
2022-06-03 21:05
Opinia wyróżniona
Opóźnienia to nie problem (19)
Najważniejsze żeby skończyli.
W innych miejscach w Polsce firmy schodzą z budów i ich nie kończą ze względu na wzrost kosztów materiałów i robocizny.
Wolą zapłacić kary niż wtopić miliony na kontraktach.- 177 129
-
2022-06-07 19:33
Nie bedzie zadnych kar. Umowa jest tak podpisana, ze cala odpowiedzialnosc spada na podwykonacow. To jest mis na miare mozliwosci.
- 0 0
-
2022-06-03 22:10
Powiedz gdzie schodzą??? (4)
- 21 10
-
2022-06-05 07:01
Nie POwie, bo zmyśla. (1)
- 3 5
-
2022-06-05 14:26
W TVPiS nie mówią?
- 2 2
-
2022-06-04 14:44
Internetu nie masz?
Poszukaj sobie
- 6 7
-
2022-06-03 22:16
Na psy.
- 19 2
-
2022-06-04 09:16
(2)
Znaczy się robią nam łaskę, że pracują? Mamy ich całować po nogach? Choć to byłoby trudne, bo tam może dwie osoby na budowie.
- 6 11
-
2022-06-04 11:07
w dalszym ciągu nie łapiesz? (1)
oni mają pokrywać różnicę w cenie materiałów? Taka cwana jesteś? To może im jeszcze hutę stali każ postawić żeby mieli materiał...
- 10 7
-
2022-06-05 07:23
Trzeba było skończyć w pierwotnym terminie, to by się nie załapali na takie podwyżki.
- 2 2
-
2022-06-04 21:24
Problem
Akurat wielki problem, jak codziennie przeciętnie traci się 1.5 godziny na stanie w korkach!
- 2 3
-
2022-06-04 09:59
(2)
kary powinny być za opóźnienie takie żeby taka firma już nigdy nie wchodziła na takie prace
- 3 12
-
2022-06-04 14:28
(1)
Nie ma żadnego opóźnienia. Następnym razem niech zamawiający lepiej przygotuje dokumentacje to budowa będzie szła sprawniej
- 3 13
-
2022-06-04 16:28
to zobaczymy na koniec czy nie będzie jak zrobią za pół roku albo i później, dokumentacja to szukanie wyjścia awaryjnego terminy i tak są wydłużane o zimy a ich praktycznie nie było także nie chrzań głupot jak się nie znasz na budowlance
- 4 3
-
2022-06-03 22:24
(3)
Nie, nie problem. To zapraszam na Dąbrowę. Nawet w niedzielę rano ciężko stąd wyjechać. I tak od dwóch lat i niewiadomo ile jeszcze.
- 39 5
-
2022-06-04 14:27
Rowerem nie stoisz w korku (1)
Polecam
- 5 8
-
2022-06-04 16:20
Jeżdżę rowerem, ale nie jak leje w poziomie, nie w eleganckich ciuchach i nie jeszcze w kilku innych sytuacjach.
- 8 2
-
2022-06-04 11:06
no to jeśli Polaqua zejdzie z budowy to będzie większy, nie sądzisz?
- 9 3
-
2022-06-04 08:59
zmiany
zmiany sa miara postepu
- 3 1
-
2022-06-03 22:48
To jest problem! Ile można czekać???
- 21 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.