TV

Tak się kończy parkowanie na miejscu dla niepełnosprawnych

9718 wyświetleń 20 kwietnia 2015 (30 opinii)

Sopot. Parking przed hotelem Sheraton. Skutki parkowania auta na...

Sopot. Parking przed hotelem Sheraton. Skutki parkowania auta na miejscu dla niepełnosprawnych.

Więcej na ten temat

Opinie (30) 4 zablokowane

  • Kopertino

    Dosc czeste widoki; Podjezdza wypasiona fura, facio wyciaga plakietke ze inwalida a w sekunde potem wyskakuje zza kolka czterdziestoletni chlop i niemal frunie do galerii, sklepu - wpisz cokolwiek- a spodziewales sie faceta o rzeczywistym uposledzeniu ruchowym? Nic bardziej blednego przeciez to z reguly uposledzeni inaczej.

    • 0 0

  • zlikwidować SM w Gdańsku (4)

    odnoszę wrażenie że Straż Miejska jest chyba jakaś inna niż ta w Gdańsku. W Gdańsku blokady na koła zakłada się przy Szpitalu Wojewódzkim a 2 km dalej na Jasieniu można parkować jak się chce i gdzie się chce, na przejściu dla pieszych, kodeks ruchu drogowego nie obowiązuje, jakie 10metrów od przejścia czy skrzyżowania. tu można parkować na skrzyżowaniu!!! SM jedzie i nic nie widzi, kilometrówka wszak się kręci a strażnicy w kabinie pojazdu jacy weseli jacy uśmiechnięci.

    • 20 27

    • hmm

      Szpital Wojewodzki a 2km dalej na Jasieniu ... cieeeeekawe :P

      • 1 0

    • pewnie płakać mają

      zazdrosny bo smutny cały czas , nie dziwi mieszkać na Jasieniu

      • 1 0

    • to akcja straży miejskiej w Sopocie

      • 8 0

    • aj

      To zadzwoń na policje. To na pewno przyjadą.

      • 6 0

  • (2)

    To nie jest miejsce dla niepełnosprawnych. Jest nieprawidłowo oznaczone. Sam znak poziomy P-24 to za mało. Brakuje koperty (P-20, kolor biały) lub miejsca parkingowego (P-18, kolor biały). Straż Miejska złamała prawo.

    • 7 2

    • (1)

      Dokładnie. Jak właściciel będzie miał trochę oleju w głowie, to odzyska kasę od Straży i jeszcze odszkodowanie mu zapłacą. W myśl obowiązujących przepisów prawa to miejsce ewidentnie nie jest miejscem dla niepełnosprawnych. I takie tłuki ze SM jeszcze śmią pouczać innych. Kpina.

      • 0 0

      • nie widzisz, że śnieg zakrył kopetrkę? :)

        idiotycznie bronisz przestępcę.

        • 0 0

  • Automat na lawecie (1)

    Mialem identyczna sytuacje, zaparkowałem na miejscu dla inwalidy bo nie moglem nigdzie zaparkowac pod szpitalem wiozac do szpitala dziecko, podjechała laweta i chcieli wciagnac mojego w 215 na lawete mowie im ze tu jest automat i uszkodza skrzynie ale nie docierało to do nich , wciagneli auto polamali zebatki w skrzyni..... sprawa skonczyła się w sądzie i dostałem odszkodowanie 20 tys za nową skrzynie z kasy podatników BRAWO!!!

    • 3 1

    • w UK bys nie mial

      problemu. Tam nie wciagaja aut tylko na pasach podnosnikiem daja laduja na lawete :)

      • 1 0

  • GWE (1)

    GWE i wszystko jasne!

    • 97 14

    • i co z tego?

      • 2 1

  • dlaczego nie dziwi,gdy spojrzysz na rejestrację :)))) (2)

    • 105 11

    • co za burak z (1)

      a z drugiej strony to moze miał plakietkie ?

      • 1 8

      • a może miał mietkie ? :))))))

        • 4 0

  • (1)

    I prawidłowo!!

    • 36 1

    • W mieście obowiązuję inne zasady niż na wsi.
      Samouczek dla przyjezdnej wiochy.

      Parkuje sie tam gdzie są miejsca wyznaczone, w mieście zdarzają się dwa pasy ruchu gdzie lewy pas służy do wymijania tych co jadą na prawym a nie do jazdy 40 na godzinę w parze z kolegą na prawym pasie , jak zwierze nasr* to się po nim sprzata , nie wyrzuca się śmieci w miejskie zieleńce albo do morza , nie przechodzi sie przez jezdnie gdzie popadnie lecz na pasach, resztki jedzenia nie wywalamy przez okno dla kur - bo kur w mieście na podwórku nie ma itd.

      • 2 1

  • czym tu dziwić mamy się ? Toż to auto GWE ;)

    • 4 1

  • jasne (1)

    GWE - Gwatemala --wiemy to styl życia jak i stan umysłu

    • 13 7

    • Masz małego członka kompleksiarzu?

      • 4 7

  • hehe holowanie administracyjne.. ;) (1)

    ciekawe gdzie im zawiezli auto. W Sopocie na ul. Reja czy do Gdanska na ul Piekarnicza - pod wiadukt :D

    • 6 0

    • ma madagaskar :D

      • 3 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane