Szarpanina przy cmentarzu Witomińskim
7794 wyświetlenia 25 sierpnia 2023 (174 opinie)Zatrzymany miał ponad dwa promile we krwi.
Więcej na ten temat
Opinie (174) ponad 20 zablokowanych
-
2023-08-25 07:18
Opinia wyróżniona
Brawo za szybką interwencję. (12)
- 166 12
-
2023-08-27 17:28
Dziwne! Jak bandyci rzucali kamieniami w okna bloku Malczewskiego 78 na Siedlcach i tlukli szyby i inne s,kody wyrzadzili, to
Kulsony pojawiły się po godzinie a bandytów ani śladu! Tylko zbite okna zostały! Pilnowali bezzebnego?
- 0 0
-
2023-08-25 20:12
Oczywiście brawa dla pierwszego radiowozu.
Po co przyjechały następne? To jakaś zagadka skoro przecież wiedzieli, że chodzi o jednego ochlapusa.
- 2 0
-
2023-08-25 09:13
3 radowiozy + straż miejska na jednego faceta..... Polska Polcija ostatnio w złotej formie (4)
- 16 5
-
2023-08-27 17:32
Ich formę widziałem w nocy z 22/23 sierpnia na Siedlcach! Przyjechali łapać bandytów po godzinie, jak się wyspali!
Tylko, że bandyci im uciekli!
- 0 0
-
2023-08-25 10:49
nie chcieli gościowi krzywdy zrobić - to jest takie pro- zachodnie zachowanie ;P
czyli sprawca może wszystko a służby ze względu na poprawność coraz mniej ;P
- 4 2
-
2023-08-25 09:56
(1)
Ale zdajesz sobie sprawę, że jak jest podana informacja na radiostacji o takiej interwencji to jadą patrole, które są najbliżej. Czy Twój mózg tego nie ogarnia?
- 11 6
-
2023-08-25 20:22
Tak i pierwszy jadący puszcza w eter informację, że jedzie na miejsce by 20-tu kolejnych tego nie robiło.
Czy twój mózg tego nie ogarnia?
- 3 0
-
2023-08-25 08:47
w artykule brak niestety informacji o narodowości i wyznaniu sprawcy (4)
wiemy przynajmniej czym jeździ i zero zdziwienia ;)
- 10 6
-
2023-08-25 20:17
Przyjechał na grób ojca co więc sugerujesz? Że to Mongoł z Wielkiej Ordy?
- 4 1
-
2023-08-25 10:35
Myślisz, że to jakiś Niemiec szedł w kierunku sektora A
- 2 1
-
2023-08-25 09:08
Ogar polski spuszczony ze smyczy. (1)
- 6 2
-
2023-08-25 20:14
Ej tam, ej tam.
Raczej jakiś prosiak, który nażarł się sfermentowanych jabłek.
- 1 1
-
2023-08-25 07:52
Opinia wyróżniona
Tylko konfiskata samochodu!! (34)
Mandaty po 20 tysięcy i więcej,dużo wiecej policji na ulicach,bo to się dzieje to jest niewiarygodne!
- 209 316
-
2023-08-26 09:48
co za brednie, możesz wprowadzić rozstrzelanie na miejscu jako karę, jeśli jednak nie będzie egzekwowana tak jak obecnie
to nie wpłynie to na zachowania łamiących przepisy. Nie wysokość kary, a świadomośc jej nieuchronności jest jedyna, skuteczną prewencją
- 7 0
-
2023-08-25 18:15
Bawią mnie do łez te komentarze o konfiskowaniu samochodów, tak jak by to był czynnik determinujący szkodliwość czynu. Skoro tak twierdzicie to potem nie płaczcie jak by taki w starym przerdzewiałym passacie z cieknącym olejem potrącił wasze dziecko dostał wielokrotnie mniejszą karę niż ktoś, kto Mercem skosi słupek na leśnej drodze.
- 13 1
-
2023-08-25 15:50
(2)
No na pewno koleś nie załatwi sobie taniego grata na drugi dzień.
- 10 0
-
2023-08-26 10:56
Niech sobie kupi i 5 gratów skoro nie będzie miał prawa jazdy to może sobie na nie tylko popatrzeć
- 0 2
-
2023-08-26 10:44
I co z tego jak nie będzie mógł prowadzić bo odebrane będą mu uprawnienia .
- 0 5
-
2023-08-25 13:50
A ty masz czyste sumienie? Państwo Policyjne czyli opresyjne wyłapie twoje każde parkowanie, śmiecenie, przeklinanie, sprawy podatkowe, lewe zwolnienia lekarskie, psa bez kagańca, palenie w miejscu publiczny. Wymieniać dalej aniołku?
- 10 2
-
2023-08-25 09:50
Racja, podoba mi się pomysł, konfiskować auto pijaków, gdy będę pił biorę gruza za 1000 zł i jest ekstra.
To sprawi że będę jeszcze bardziej niebezpieczny ale za to ty będziesz miał satysfakcję że policja zutylizowała złom zamiast mnie.
- 15 3
-
2023-08-25 09:01
(13)
Mnie złapią pijanego w samochodzie za 1000 zł, Ciebie złapią pijanego w samochodzie za 100 000 zł. Oba samochody skonfiskują. Będziesz zadowolony ze sprawiedliwości?
- 31 14
-
2023-08-26 14:21
to i mandaty powinny zależeć od dochodów
- 1 0
-
2023-08-26 10:27
Czego nie rozumiesz (7)
Wartość noża pistoletu czy samochodu nie ma znaczenia , przedmiot któremu popełniłeś przestępstwo podlega konfiskacie .i konfiskata tego przedmiotu rzeczy nie jest żadną karą to metoda na pozbawienie ciebie narzędzia przestępstwa. Tak jak nikt ci nie odda noża którego użyłeś do rozboju tak nikt ci w niedalekiej przyszłości nie odda samochodu którym
Wartość noża pistoletu czy samochodu nie ma znaczenia , przedmiot któremu popełniłeś przestępstwo podlega konfiskacie .i konfiskata tego przedmiotu rzeczy nie jest żadną karą to metoda na pozbawienie ciebie narzędzia przestępstwa. Tak jak nikt ci nie odda noża którego użyłeś do rozboju tak nikt ci w niedalekiej przyszłości nie odda samochodu którym popełniłeś przestępstwo .Kara podstawowa w zależności od przestępstwa to więzienie grzywna a w tym wypadku kara dodatkową jest odebranie uprawnień . Nie siadaj po pijanemu za kierownicą nikt ci nie skonfiskuje samochodu ani tego za 100 zł ani tego za milion. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania albo wątpliwości śmiało pisz....
- 0 14
-
2023-08-26 10:41
(5)
Zajęcie pojazdu nie jest karą?! Ty to na głowę upadłeś. Poza tym już SN orzekł, że pojazd nie stanowi narzędzia przestępstwa, ale nawet gdyby stanowił to też jego wartość miałaby znaczenie na dolegliwość kary. Jak byś nie wiedział to trzeźwy też może stracić pojazd, więc te złote porady o niejeżdżeniu po alko są guzik warte. Jak tak lubisz sobie
Zajęcie pojazdu nie jest karą?! Ty to na głowę upadłeś. Poza tym już SN orzekł, że pojazd nie stanowi narzędzia przestępstwa, ale nawet gdyby stanowił to też jego wartość miałaby znaczenie na dolegliwość kary. Jak byś nie wiedział to trzeźwy też może stracić pojazd, więc te złote porady o niejeżdżeniu po alko są guzik warte. Jak tak lubisz sobie konfiskować cudze to sobie zajmuj mienie swoich kumpli i utrzymuj za swoją kasę. I sobie doczytaj gdzie mają iść środki z nawiązek, to zrozumiesz o co chodzi.
- 11 0
-
2023-08-26 11:04
(2)
Rozumiem dla ciebie konfiskata samochodu który prowadziłeś kiedy miałeś 1,5 promila jest jest karą . Co ja mam sobie o tobie pomyśleć ? A może konfiskata samochodu uratuje ci życie bo skoro jeździsz pijany nie będziesz miał możliwości zabicia na drodze siebie albo nie daj Boże kogoś innego . Mało codziennie przykładów pijanych którzy zabili siebie i innych?! Gdyby wcześniej im skonfiskowano auto bo jeździli po pijaku tak jak ci w Krakowie może by jeszcze żyli .
- 0 9
-
2023-08-26 11:10
(1)
Bo jest karą, która premiuje pijanych w gruzie. A może sobie pijak jak se rozbije pojazd to załatwi inny i innym kogoś zabije? A może zrobi to na trzeźwo? A może zabije kogoś deską/siekierą zmiast samochodem? A może ci z Krakowa by rozbili się na trzeźwo lub innym autem? Poczytaj sobie raporty o wypadkach, 94% wypadków w Polsce powodują trzeźwi.
Bo jest karą, która premiuje pijanych w gruzie. A może sobie pijak jak se rozbije pojazd to załatwi inny i innym kogoś zabije? A może zrobi to na trzeźwo? A może zabije kogoś deską/siekierą zmiast samochodem? A może ci z Krakowa by rozbili się na trzeźwo lub innym autem? Poczytaj sobie raporty o wypadkach, 94% wypadków w Polsce powodują trzeźwi. Polska od 2018 roku jest najtrzeźwiejszym krajem UE, mimo że w statystykach większości zachodnich krajów większość naszych pijaków tymi pijakami by nie była.
- 8 0
-
2023-08-26 13:30
odpuszczam nie dam rady , napij się wsiądź za kierownicę tylko później się nie użalaj się nad sobą jak cię zatrzymają gliniarze albo płot czy mur . pijakowi nie wytłumaczę że trzeba w życiu uzywać rozumu
- 0 5
-
2023-08-26 10:54
(1)
Nie zajęcie pojazdu tylko konfiskata pojazdu jako narzędzia przestępstwa . Co do SN to te przepisy jeszcze nie działają mają wejść dopiero wiosną . Bandycie który z bronią w ręku napada konfiskuje a nie zajmuje broń , przestępcy który pod wpływem alkoholu który ma więcej niż 1,5 promila chyba ze spowoduje wypadek to mniej mają konfiskować a nie zajmować samochód . Konfiskata i zajęcie to dwa różne pojęcia
- 0 10
-
2023-08-26 10:59
SN orzekał na temat tych samych przepisów, które mają wejść w życie, bo już takie same przepisy chcieli przepchnąć kilka razy w przeszłości. O przepadku broni zawsze decyduje sąd. Pojazd nie stanowi narzędzia przestępstwa, więc nie ma tu mowy o konfiskacie narzędzia przestępstwa, a jedynie zwykłej bredni pod publiczkę.
- 8 0
-
2023-08-26 10:42
Skoro dla niego samochód to cały majątek , jak ma to zrozumieć . Mało tego on nie rozumie ze za kierownica trzeba być trzeźwy. Nie wytłumaczysz , nie dasz rady
- 0 10
-
2023-08-25 11:30
tak
i ja i ty stracimy samochód.
- 7 17
-
2023-08-25 11:30
(1)
a ku..a kto ci każe wsiadać pijanemu za kółko - to może pospaceruj po krawędzi dachu wierzowca - taka sama głupota
- 9 16
-
2023-08-26 10:28
chyba wierzchowca .... a może chodziło ci o wieżowiec ?
- 1 0
-
2023-08-25 10:15
Sprzedam opla, rok 1998, idealny do jazdy po pijaku.
- 8 1
-
2023-08-25 08:17
(12)
A po konfiskacie samochodu kolejno pewnie konfiskata mieszkania i rodzine na bruk ?
- 50 34
-
2023-08-26 09:03
Narzędzie do popełnienia przestępstwa (3)
W każdym przypadku narzędzie przestępstwa jest konfiskowane Tutaj narzędziem którego użył pijany był samochód więc nie ma powodu żeby konfiskować pijanemu mieszkania tylko należy skonfiskować samochód którym to przestępstwo popełnił . Czego nie rozumiesz?
- 2 10
-
2023-08-26 10:48
(2)
Narzędzie przestępstwa może ulec przepadkowi, jeżeli orzeknie tak sąd. SN orzekał, że pojazd nie stanowi narzędzia przestępstwa. Pojazd nie determinuje szkodliwości czynu, więc nie ma podstawy prawnej do jego przywłaszczania. Takie to trudne?
- 8 1
-
2023-08-26 18:49
W Polsce niestety nie obowiązuje prawo precedensowe. (1)
- 2 0
-
2023-08-26 19:43
Całe szczęście.
Jak się słyszy o niektórych wyrokach, to lepiej, żeby tak pozostało.
- 1 0
-
2023-08-25 19:33
Mieszkanie i wikt dostanie z naszych podatków
- 3 0
-
2023-08-25 16:05
Tak ale twoja
- 1 8
-
2023-08-25 08:33
(4)
Nikt tu nie napisał o konfiskacie mieszkania.
- 17 16
-
2023-08-25 10:14
(3)
Nie będzie to następstwem wysokiego mandatu który nie zostanie opłacony?
- 6 5
-
2023-08-25 11:31
(1)
piłeś ? nie jedź - proste - chyba że masz problem i non stop pi9jany chodzisz - wówczas idź na odwyk a nie za kółko
- 16 23
-
2023-08-25 15:43
nie ma takiej zasady
- 15 3
-
2023-08-25 11:30
wtedy pozbawia się wolności a nie mieszkania
- 10 5
-
2023-08-25 08:20
nieee nie wolno zabierać ...dopiero jak kogoś zabije to wtedy można - dorosła osoba chyba jest świadoma tego co robi i konsekwencji czy nie ??
- 11 30
Wszystkie opinie
-
2023-09-12 11:52
no..to by było dziwne gdyby 4 samochody policyjne nie dały sobie rady z jednym mężczyzną.
- 0 0
-
2023-08-25 07:18
Opinia wyróżniona
Brawo za szybką interwencję. (12)
- 166 12
-
2023-08-25 09:13
3 radowiozy + straż miejska na jednego faceta..... Polska Polcija ostatnio w złotej formie (4)
- 16 5
-
2023-08-27 17:32
Ich formę widziałem w nocy z 22/23 sierpnia na Siedlcach! Przyjechali łapać bandytów po godzinie, jak się wyspali!
Tylko, że bandyci im uciekli!
- 0 0
-
2023-08-25 09:56
(1)
Ale zdajesz sobie sprawę, że jak jest podana informacja na radiostacji o takiej interwencji to jadą patrole, które są najbliżej. Czy Twój mózg tego nie ogarnia?
- 11 6
-
2023-08-25 20:22
Tak i pierwszy jadący puszcza w eter informację, że jedzie na miejsce by 20-tu kolejnych tego nie robiło.
Czy twój mózg tego nie ogarnia?
- 3 0
-
2023-08-25 10:49
nie chcieli gościowi krzywdy zrobić - to jest takie pro- zachodnie zachowanie ;P
czyli sprawca może wszystko a służby ze względu na poprawność coraz mniej ;P
- 4 2
-
2023-08-27 17:28
Dziwne! Jak bandyci rzucali kamieniami w okna bloku Malczewskiego 78 na Siedlcach i tlukli szyby i inne s,kody wyrzadzili, to
Kulsony pojawiły się po godzinie a bandytów ani śladu! Tylko zbite okna zostały! Pilnowali bezzebnego?
- 0 0
-
2023-08-25 08:47
w artykule brak niestety informacji o narodowości i wyznaniu sprawcy (4)
wiemy przynajmniej czym jeździ i zero zdziwienia ;)
- 10 6
-
2023-08-25 20:17
Przyjechał na grób ojca co więc sugerujesz? Że to Mongoł z Wielkiej Ordy?
- 4 1
-
2023-08-25 09:08
Ogar polski spuszczony ze smyczy. (1)
- 6 2
-
2023-08-25 20:14
Ej tam, ej tam.
Raczej jakiś prosiak, który nażarł się sfermentowanych jabłek.
- 1 1
-
2023-08-25 10:35
Myślisz, że to jakiś Niemiec szedł w kierunku sektora A
- 2 1
-
2023-08-25 20:12
Oczywiście brawa dla pierwszego radiowozu.
Po co przyjechały następne? To jakaś zagadka skoro przecież wiedzieli, że chodzi o jednego ochlapusa.
- 2 0
-
2023-08-25 07:52
Opinia wyróżniona
Tylko konfiskata samochodu!! (34)
Mandaty po 20 tysięcy i więcej,dużo wiecej policji na ulicach,bo to się dzieje to jest niewiarygodne!
- 209 316
-
2023-08-25 08:17
(12)
A po konfiskacie samochodu kolejno pewnie konfiskata mieszkania i rodzine na bruk ?
- 50 34
-
2023-08-26 09:03
Narzędzie do popełnienia przestępstwa (3)
W każdym przypadku narzędzie przestępstwa jest konfiskowane Tutaj narzędziem którego użył pijany był samochód więc nie ma powodu żeby konfiskować pijanemu mieszkania tylko należy skonfiskować samochód którym to przestępstwo popełnił . Czego nie rozumiesz?
- 2 10
-
2023-08-26 10:48
(2)
Narzędzie przestępstwa może ulec przepadkowi, jeżeli orzeknie tak sąd. SN orzekał, że pojazd nie stanowi narzędzia przestępstwa. Pojazd nie determinuje szkodliwości czynu, więc nie ma podstawy prawnej do jego przywłaszczania. Takie to trudne?
- 8 1
-
2023-08-26 18:49
W Polsce niestety nie obowiązuje prawo precedensowe. (1)
- 2 0
-
2023-08-26 19:43
Całe szczęście.
Jak się słyszy o niektórych wyrokach, to lepiej, żeby tak pozostało.
- 1 0
-
2023-08-25 19:33
Mieszkanie i wikt dostanie z naszych podatków
- 3 0
-
2023-08-25 16:05
Tak ale twoja
- 1 8
-
2023-08-25 08:33
(4)
Nikt tu nie napisał o konfiskacie mieszkania.
- 17 16
-
2023-08-25 10:14
(3)
Nie będzie to następstwem wysokiego mandatu który nie zostanie opłacony?
- 6 5
-
2023-08-25 11:31
(1)
piłeś ? nie jedź - proste - chyba że masz problem i non stop pi9jany chodzisz - wówczas idź na odwyk a nie za kółko
- 16 23
-
2023-08-25 15:43
nie ma takiej zasady
- 15 3
-
2023-08-25 11:30
wtedy pozbawia się wolności a nie mieszkania
- 10 5
-
2023-08-25 08:20
nieee nie wolno zabierać ...dopiero jak kogoś zabije to wtedy można - dorosła osoba chyba jest świadoma tego co robi i konsekwencji czy nie ??
- 11 30
-
2023-08-25 09:01
(13)
Mnie złapią pijanego w samochodzie za 1000 zł, Ciebie złapią pijanego w samochodzie za 100 000 zł. Oba samochody skonfiskują. Będziesz zadowolony ze sprawiedliwości?
- 31 14
-
2023-08-26 14:21
to i mandaty powinny zależeć od dochodów
- 1 0
-
2023-08-26 10:27
Czego nie rozumiesz (7)
Wartość noża pistoletu czy samochodu nie ma znaczenia , przedmiot któremu popełniłeś przestępstwo podlega konfiskacie .i konfiskata tego przedmiotu rzeczy nie jest żadną karą to metoda na pozbawienie ciebie narzędzia przestępstwa. Tak jak nikt ci nie odda noża którego użyłeś do rozboju tak nikt ci w niedalekiej przyszłości nie odda samochodu którym popełniłeś przestępstwo .Kara podstawowa w zależności od przestępstwa to więzienie grzywna a w tym wypadku kara dodatkową jest odebranie uprawnień . Nie siadaj po pijanemu za kierownicą nikt ci nie skonfiskuje samochodu ani tego za 100 zł ani tego za milion. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania albo wątpliwości śmiało pisz....
- 0 14
-
2023-08-26 10:41
(5)
Zajęcie pojazdu nie jest karą?! Ty to na głowę upadłeś. Poza tym już SN orzekł, że pojazd nie stanowi narzędzia przestępstwa, ale nawet gdyby stanowił to też jego wartość miałaby znaczenie na dolegliwość kary. Jak byś nie wiedział to trzeźwy też może stracić pojazd, więc te złote porady o niejeżdżeniu po alko są guzik warte. Jak tak lubisz sobie konfiskować cudze to sobie zajmuj mienie swoich kumpli i utrzymuj za swoją kasę. I sobie doczytaj gdzie mają iść środki z nawiązek, to zrozumiesz o co chodzi.
- 11 0
-
2023-08-26 11:04
(2)
Rozumiem dla ciebie konfiskata samochodu który prowadziłeś kiedy miałeś 1,5 promila jest jest karą . Co ja mam sobie o tobie pomyśleć ? A może konfiskata samochodu uratuje ci życie bo skoro jeździsz pijany nie będziesz miał możliwości zabicia na drodze siebie albo nie daj Boże kogoś innego . Mało codziennie przykładów pijanych którzy zabili siebie i innych?! Gdyby wcześniej im skonfiskowano auto bo jeździli po pijaku tak jak ci w Krakowie może by jeszcze żyli .
- 0 9
-
2023-08-26 11:10
(1)
Bo jest karą, która premiuje pijanych w gruzie. A może sobie pijak jak se rozbije pojazd to załatwi inny i innym kogoś zabije? A może zrobi to na trzeźwo? A może zabije kogoś deską/siekierą zmiast samochodem? A może ci z Krakowa by rozbili się na trzeźwo lub innym autem? Poczytaj sobie raporty o wypadkach, 94% wypadków w Polsce powodują trzeźwi. Polska od 2018 roku jest najtrzeźwiejszym krajem UE, mimo że w statystykach większości zachodnich krajów większość naszych pijaków tymi pijakami by nie była.
- 8 0
-
2023-08-26 13:30
odpuszczam nie dam rady , napij się wsiądź za kierownicę tylko później się nie użalaj się nad sobą jak cię zatrzymają gliniarze albo płot czy mur . pijakowi nie wytłumaczę że trzeba w życiu uzywać rozumu
- 0 5
-
2023-08-26 10:54
(1)
Nie zajęcie pojazdu tylko konfiskata pojazdu jako narzędzia przestępstwa . Co do SN to te przepisy jeszcze nie działają mają wejść dopiero wiosną . Bandycie który z bronią w ręku napada konfiskuje a nie zajmuje broń , przestępcy który pod wpływem alkoholu który ma więcej niż 1,5 promila chyba ze spowoduje wypadek to mniej mają konfiskować a nie zajmować samochód . Konfiskata i zajęcie to dwa różne pojęcia
- 0 10
-
2023-08-26 10:59
SN orzekał na temat tych samych przepisów, które mają wejść w życie, bo już takie same przepisy chcieli przepchnąć kilka razy w przeszłości. O przepadku broni zawsze decyduje sąd. Pojazd nie stanowi narzędzia przestępstwa, więc nie ma tu mowy o konfiskacie narzędzia przestępstwa, a jedynie zwykłej bredni pod publiczkę.
- 8 0
-
2023-08-26 10:42
Skoro dla niego samochód to cały majątek , jak ma to zrozumieć . Mało tego on nie rozumie ze za kierownica trzeba być trzeźwy. Nie wytłumaczysz , nie dasz rady
- 0 10
-
2023-08-25 11:30
(1)
a ku..a kto ci każe wsiadać pijanemu za kółko - to może pospaceruj po krawędzi dachu wierzowca - taka sama głupota
- 9 16
-
2023-08-26 10:28
chyba wierzchowca .... a może chodziło ci o wieżowiec ?
- 1 0
-
2023-08-25 11:30
tak
i ja i ty stracimy samochód.
- 7 17
-
2023-08-25 10:15
Sprzedam opla, rok 1998, idealny do jazdy po pijaku.
- 8 1
-
2023-08-25 15:50
(2)
No na pewno koleś nie załatwi sobie taniego grata na drugi dzień.
- 10 0
-
2023-08-26 10:56
Niech sobie kupi i 5 gratów skoro nie będzie miał prawa jazdy to może sobie na nie tylko popatrzeć
- 0 2
-
2023-08-26 10:44
I co z tego jak nie będzie mógł prowadzić bo odebrane będą mu uprawnienia .
- 0 5
-
2023-08-26 09:48
co za brednie, możesz wprowadzić rozstrzelanie na miejscu jako karę, jeśli jednak nie będzie egzekwowana tak jak obecnie
to nie wpłynie to na zachowania łamiących przepisy. Nie wysokość kary, a świadomośc jej nieuchronności jest jedyna, skuteczną prewencją
- 7 0
-
2023-08-25 18:15
Bawią mnie do łez te komentarze o konfiskowaniu samochodów, tak jak by to był czynnik determinujący szkodliwość czynu. Skoro tak twierdzicie to potem nie płaczcie jak by taki w starym przerdzewiałym passacie z cieknącym olejem potrącił wasze dziecko dostał wielokrotnie mniejszą karę niż ktoś, kto Mercem skosi słupek na leśnej drodze.
- 13 1
-
2023-08-25 13:50
A ty masz czyste sumienie? Państwo Policyjne czyli opresyjne wyłapie twoje każde parkowanie, śmiecenie, przeklinanie, sprawy podatkowe, lewe zwolnienia lekarskie, psa bez kagańca, palenie w miejscu publiczny. Wymieniać dalej aniołku?
- 10 2
-
2023-08-25 09:50
Racja, podoba mi się pomysł, konfiskować auto pijaków, gdy będę pił biorę gruza za 1000 zł i jest ekstra.
To sprawi że będę jeszcze bardziej niebezpieczny ale za to ty będziesz miał satysfakcję że policja zutylizowała złom zamiast mnie.
- 15 3
-
2023-08-25 15:53
2 strażników nie dało rady to 3 radiowozy przyjechały (1)
normalnie jak na Żoliborz w dożynki
- 4 0
-
2023-08-26 18:43
Chłopaczek i kobitka taka to parka strażników.
- 0 0
-
2023-08-25 08:41
(1)
Może ta interwencja śmieszy, ale gdyby strażnicy dali mu po ryju gazem i pałkami(tak jak trzeba z agresywnym pijakiem), to zaraz byłaby z tego zrobiona sensacja medialna, agresor zgrywalby ofiarę przemocy. Zakład?
- 16 4
-
2023-08-26 18:40
Wyglądają tak jakby to on mógł dać po ryju tej interweniującej parce.
- 0 0
-
2023-08-26 13:53
Aaa....
Ciekawe czy wszyscy którzy tak krytykują powyższe podejscie straży do tego mężczyzny to dali by mu radę.. czy tylko fajnie jest usiasc z drugiej strony ekranu i się pomadrowac.
- 0 2
-
2023-08-25 07:26
akcja strażników mnie powala (2)
za ręce ciągną jakby chcieli (chciały) mu wyrwać zabawki.
Ubaw po pachy- 47 14
-
2023-08-25 10:30
(1)
Jaka płaca, taka praca.
- 4 1
-
2023-08-26 11:06
Motto leniwych nierobów. Jak coś ci nie pasuje to zmień pracę.
- 1 0
-
2023-08-25 08:54
Uuuu co za patrol strazy miejskiej :) (18)
Okazuje sie ze marksizm przegrywa z rzeczywistościa. Pani strażnik rzeczywiście pomocna przy interwencji. Wcale nie utrudnia koledze działania :) A teraz po marksistowsku cenzurujcie kochana gadzinówko :)
- 59 65
-
2023-08-25 09:10
Dużo (5)
ludzi broni pijaków jest na to publiczne przyzwolenie nawet w rodzinach przecież nic się nie stanie jakby wsiadł za kierownicę po jednym czy dwóch piwach. Tak to jest w życiu.
Pianie by było gdyby odjechał z cmentarza i potrącił osoby ze skutkiem śmiertelnym wtedy dopiero byłby jazgot. A jak ktoś zadzwonił to jest wróg numer jeden tak samo jak patologi zwrócisz uwagę. Mamy paskudna mentalność w narodzie przymykanie oka na wszystko bo tak wygodnie.- 20 3
-
2023-08-26 05:22
społeczeństwo z wódką sobie nie radzi, a jeszcze chce żeby zezwolić na używanie prochów (1)
i niby uzasadnieniem jest powszechność użycia, z którą trzeba walczyć.
teraz nawet alkohol w pociągach zaczęli sprzedawać.
a nie możnaby odwrotnie? zakazać spożywania alkoholu i karać za sprzedaż i posiadanie?
pewno, żę znajdą się tacy, co będą pić wodę kolońską (jak w krajach arabskich) i że powstanie szara strefa, ale i tak będzie to mniejszość a spożycie znacząco spadnie
młodzieży też nie uczy się żyć bez alkoholu, a wręcz przeciwnie i jeszcze wmawia się, że spożywanie wina to zachowanie ludzi kulturalnych i koneserów. a to takie same moczymordy, tylko lepiej ubrane.- 1 2
-
2023-08-26 11:04
Nie ma to jak być wolnym człowiekiem... Niech zamkną cię w klatce 2x2m i karmią czym chcą skoro lubisz takie klimaty.
- 1 0
-
2023-08-25 13:55
Bo zaczyna się od drobiazgów
Nie używanie kierunkowskazów, zielona strzałka jak zielone światło, zatrzymywanie albo wjeżdżanie tam gdzie nie wolno. Takie przewinienia w ocenie wielu to drobiazgi. A to są obowiązujące przepisy. Ale przypomnij to jednemu z drugim to gotowi cię spałować. W narodzie jest dziwne przyzwolenie dla "drobnego" naginania prawa. Tylko "drobne" każdy rozumie po swojemu. Potem mamy to co mamy, a najgorsi są ci którzy przestrzegania prawa pilnują, a nie ci co je łamią.
- 11 2
-
2023-08-25 09:27
Jak macie paskudną mentalność, to głosuj na PO (1)
Wtedy przynajmniej nie będzie wstydu....
- 12 24
-
2023-08-25 09:36
Xx
Czemu wszędzie się miesza politykę
to zaczyna być chore.
Tu jest mowa tylko wyłącznie o pijanym facecie. A nie o obrzucaniu się błotem kto na kogo głosuje.- 22 0
-
2023-08-25 09:25
o czym piszesz? (2)
- 5 0
-
2023-08-25 10:02
(1)
i znowu nie zrozumiałeś. nie wtrącaj sie jak starsi rozmawiają.
- 1 5
-
2023-08-25 19:47
to nie jest wytłumaczenie, to jest protekcjonalny ton zakompleksionego przygłupa
- 2 1
-
2023-08-25 15:47
(2)
Czy marksizm siedzi teraz z nami w pokoju?
- 1 1
-
2023-08-25 17:49
nie (1)
wyszedł na papieroska!
- 0 1
-
2023-08-25 19:34
z trumny
- 0 1
-
2023-08-25 09:05
Marksizm PiSowski? Całkiem możliwe :))))))))))))))))))) (1)
- 9 19
-
2023-08-25 19:34
lecz się na łeb
- 6 4
-
2023-08-25 12:04
Nikt Cię nie cenzuruje, pampuszku. Co nie oznacza, że wszędzie będą znosić Twoje głupoty.
- 4 3
-
2023-08-25 10:09
Ty wiesz kim był Marks? Najgorszy jest taki przygłup co podstawówki nie skończył, gdzieś tam coś usłyszał i teraz powtarza.
- 9 2
-
2023-08-25 09:12
Widzę, że widzisz na tym filmie nie to, co jest, tylko to, co chcesz zobaczyć. To chyba marksizm mózgowy ;)
- 11 3
-
2023-08-25 09:10
Typowe metody goebbelsowskiej propagandy.
Z góry założyć że propagowane treści zostaną zanegowane z powodów ideologicznych, na wypadek gdyby zostały zanegowane tylko dlatego, że są głupie.
- 9 6
-
2023-08-26 11:02
I właśnie dlatego kobiety nie powinny pełnić służby na takich stanowiskach. Po co ona tam jest? Jedyna pomoc jaką mogła oferować to wykonanie telefonu na 112...
- 3 1
-
2023-08-26 10:48
No pięknie
Do swoich to od razu na bombach przyjeżdżają i w dużych ilościach ale jak człowiek zgłasza kolizję czy nietrzeźwego kierowce to trzeba czekać godzinami .. na jeden radiowóz bez bomb.
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.