Styropianowy pomnik Donalda Tuska
11988 wyświetleń 7 marca 2019 (1843 opinie)Pomnik Donalda Tuska ustawiony przed budynkiem Rady Miasta przez Solidarność.
Więcej na ten temat
Opinie (1843) ponad 200 zablokowanych
-
2019-03-07 08:56
Blazny
Czy jak kto woli stoczniowe ORMO w akcji....
- 13 7
-
2019-03-07 08:56
Dzbany z przystawki pis (44)
szkoda mi ich bo już niedługo nie będą mieli co robić....
- 618 266
-
2019-03-07 09:05
związki zawodowe kompromituja się po raz kolejny (25)
zamiast skupić się na warunkach pracy biorą udział w politycznej awanturze. I do dodatkowo tak po pisowsku. NA rympał. Sprawa jest przegrana wiadomo, że pomnik trzeba zrzucić. To był erotonman, gwałciciel i demoralizator młodzieży. Ale jak to pis idzie na rympał, chamówa total nam nic nie zrobicie.
To samo jaro ma taką mentalność "śledztwo w mojej sprawie nie ma sensu" Mam prokurature i co mi zrobicie!- 74 15
-
2019-03-07 09:15
Kiedyś NSZZ Solidarność walczyła o prawa związkowców z każdym rządem, dzisiaj walczy tylko z opozycją PiS (11)
Powinni zmienić nazwę na NSZZ PiSodajki :-)
- 57 11
-
2019-03-07 09:33
no właśnie a powinni walczyć o prawa pracowników
- 29 4
-
2019-03-07 11:08
Solidarność najbardziej popiera PiS, (8)
ponieważ partia ta jest najbliższa chrześcijańsko-demokratycznym i solidarystycznym ideałom pierwszej "S" z lat 1980-81. Obecna opozycja idzie w kierunku neomarksizmu.
- 10 26
-
2019-03-07 11:37
pis kiedyś była powiedzmy " chrześcijańsko - demokratyczna" (2)
teraz to nie wiadomo czy to lewica ( z tym socjalem) czy prawica ( albo skrajna prawica - ruch narodowościowy ), a z chrześcijaństwem to już w ogóle przestali mieć do czynienia ( na pewno nie zachowują się jak chrześcijanie)
- 14 7
-
2019-03-07 13:02
Fakt, w paradach LGBT ich nie widać.
- 5 4
-
2019-03-07 16:25
wskazany zimny prysznic
PiS dzisiaj nadal jest soba , a ten socjal jak piszesz to normalnosc w krajach cywilizowanych , tam nikt nie mowi ze rozdawnictwo czy wspieranie patologii etc . Obecnie pod rzadami PiS i Zjednoczonej Prawicy zaczyna byc normalnie , i oby tem rzad trwal jak najdluzej. Kiedy w latach 2008-15 miliardy plynely do glebokich kieszeni mafii i cawaniactwa , nikomu to nie przeszkadzalo??? czy moze raczej nie bylo ludzi ""czystych "" ktorzy mieliby odwage przeciwstawic sie drenowaniu budzetu? dzisiaj kiedy rzad ""zamknal droge do wodopoju"" mial odwage bo ma czyste rece i nieobawia sie szantazu , przekierowal miliardy do plytkich kieszeni obywateli , to macie problem??? hipokryci , gdzie byliscie kiedy grabiono zwyklych obywateli , kiedy przez lata na nic nie bylo i bylismy spychani na margines zycia??? wstyd
- 3 3
-
2019-03-07 11:43
Ponieważ ta partia daje stołki swoim i chroni swoich babdytów a prezydent tej partii ułaskawia przed uprawomocnieniem wyroku. (1)
Ciekawe czemu, temu "związkowi", tak bardzo zależy na obronie pedofila?
- 11 8
-
2019-03-07 16:31
konstytucja
Tu nikt nie broni pedofila bo to byloby niedobrony, tu bronimy czlowieka , ktoremu nigdy nie postawiono zarzutow a tym bardziej sad nieosadzil. Zatem jak mozna skazywac na potepienie infamie?? zyjemy w cywilizowanym i demokratycznym panstwie prawa , zatem , traktujmy prawo i Konstytucje zgodnie z litera prawa a nie wybiorczo . Nauczmy sie ze istnieje domniemanie niewinnosci , przez 3 lata chodzicie z Konstytucja w dloni , ubieracie koszulki z napisem Konstytucja , a nie potrafice jej uszanowac, rozumiec poszczegolnych zapisow?? eh co z wami??
- 2 6
-
2019-03-07 12:57
(1)
chrześcijanie nie popierają pedofilii,brzydzą się tymi co nieletnich zniewolają,a czy ta sekta najbliżej 80 lat ,to wątpię ,gdzie są z sł.zdrowia,nauczycielami,czy z emerytami ,ile biorą ci związkowcy w zarządach ,tak jak te z nbp,za zdradę ludzi pracy,bo to wstyd te najniższe pensje,emerytury przy ich pensjach
- 3 3
-
2019-03-07 16:34
zyciowy biznes
no tak dzisiaj chcemy aby obecny rzad w 3 lata wszystkich uszczesliwil bysmy mieli godne pensje , emerytury , jak temu zaradzic, kiedy przez dekady nas grabiono na nic nie bylo? bylismy tania sila robocza , tylko nieliczni sie bogacili , zreszta nadal to trwa popatrzec na tych przewodniczacych zw, zaw. np przewodniczacego ZNP , ktory inkasuje 16 tysiecy miesiecznie , czy jemu zalezy na nauczycielach??? nie jemu zalezy by kolejna 5 juz kadencje byc przy zlobie
- 0 2
-
2019-03-07 13:43
jest na odwrót, ale spoko, nie będę ci burzył światopoglądu
- 1 1
-
2019-03-07 16:18
Blazenada , jesli nie dostrzegasz tego co robi obecny rzad , pierwszy po 92 r . to masz powazny problem .
- 1 3
-
2019-03-07 09:18
gdy zyl to siedziales cicho, nic nie mowiles, (4)
teraz jestes madry jak cala ta POwska holota.
- 20 32
-
2019-03-07 10:03
Jak zył, był byle księdzem (3)
I nie miał pomnika ani placu...
- 12 7
-
2019-03-07 10:36
Adamowicz mu postawił pomnik z Pellowskim (2)
- 9 3
-
2019-03-07 11:02
Zaraz się jeszcze okaże że sam go wyrzeźbił
I wybłagał w parafii żeby pozwolili użyć jego wizerunku, bo nie chcieli.
W końcu pomniki księży są sprzeczne z katolicką wiarą.
Na szczęście mu się udało.- 2 5
-
2019-03-07 11:46
Adamowicz, po prostu, bał się tego klechy.
Może dlatego, że kiedyś ten klecha go skrzywdził? Na pewno, tego już się nie dowiemy. Możemy tylko gdybać.
- 5 7
-
2019-03-07 09:19
Merkel z z trzech dyn postawcie (7)
- 17 14
-
2019-03-07 09:28
(6)
no i humor poprawiony na cały dzień, a peowce i kodowce się pos*aja ze złosci no bo jak można to paskudna niemre obrazac...
- 13 15
-
2019-03-07 10:04
Jak na razie tylko kartofel pozywa za obrażanie :) (4)
- 13 10
-
2019-03-07 10:37
Kartofel Tusk? (3)
Kiedy?
- 9 9
-
2019-03-07 11:03
Kartofel Tusk który okradł swojego kuzyna (1)
I chciał z pensji posła postawić wieże za 2 miliardy...
A nie, czekaj... Nie ten Kartofel- 9 11
-
2019-03-07 13:01
Austriak nawet nie wie komu dał w łapę miły Panie... To raczej GWyb. Pana okradła z rozumu.
- 7 6
-
2019-03-07 11:18
Nie. Kartofel to deweloper kryształ.
- 6 6
-
2019-03-07 11:17
Typowe poczucie humoru pisuarów.
Jeden z nich puszcza bąka i wszyscy rechoczą
- 8 6
-
2019-03-07 09:17
Karol guzikiewicz robi co może ale kartofel i tak nie zrobi z niego posła! (2)
- 32 9
-
2019-03-07 13:03
Niemiecki Kartoffel ja ja Józef Bąk posłem naturlich (1)
- 4 2
-
2019-03-07 16:11
Myślisz,że twoje infantylne pseudo germanizmy robią na kimkolwiek wrażenie?
Szczególnie tu w Gdańsku?
- 4 2
-
2019-03-07 09:27
Wielki Bamber G o l d !
- 10 9
-
2019-03-07 09:28
Spoko, za parę lat Solidarności nie będzie. (4)
Wątroby im nie wytrzymają.
Za dużo... jadu- 31 6
-
2019-03-07 09:44
Tusk niech wraca bo dopadnie go choroba Junkersa ... (3)
- 11 15
-
2019-03-07 10:46
Junckersa jak już. (1)
- 2 5
-
2019-03-07 16:37
Junkersa ...bardziej dobitniej brzmi
- 0 1
-
2019-03-07 16:44
Tusk dba o zdrowie. Jest wysportowany i stosunkowo młody.
- 1 1
-
2019-03-07 09:39
Świadomy wyborca
Cześć zryty berecie, jak tam twój pusty sagan ?
- 4 5
-
2019-03-07 09:42
Dobry Pan (6)
8 lat budżetówka nie miała podwyżek , ale przynajmniej nie bił ...
- 8 15
-
2019-03-07 11:33
Wtedy był kryzys (2)
Teraz mamy boom, a podwyżek jak nie było tak nie ma...
- 11 6
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2019-03-07 16:38
Boom to ty masz rano jak makowca skręcasz
- 2 1
-
2019-03-07 11:48
Osiem lat kryzysu światowego, które defacto dzięki takim decyzją, przeszliśmy suchą nogą (2)
- 5 6
-
2019-03-07 12:36
Jak się ukradlo ludziom pieniądze z OFE i rezerwę emerytalną, to się uchronili przed bankructwem.
- 4 6
-
2019-03-07 16:41
Sucha..
No trochę wódy i osmiorniczek wtedy POszło , ale fakt plebs miał kryzys
- 1 2
-
2019-03-07 14:09
bolesław kiedy odlatuje z lotniska?
dzbany z PO ciągle myslą ze to bohater bo im donosił.
- 4 5
-
2019-03-07 08:57
panowie z pis wczoraj wzieli dotacje a dziś za to ustawili pomnik ?? (53)
Jak się okaze że sąd potwierdzi pedofilskie skłonności ks. Jank. to będą się w piekle smażyć. Solidarności to teraz bulterier PIS to to samo co zrobił Kurski z tvp - nie da się oglądać już Urban mniej manipulował.
- 611 218
-
2019-03-07 09:04
(16)
nie oglądaj tvn bo ci zrobili kupę z mózgu
- 25 51
-
2019-03-07 09:08
za swoją pracę w 3 lata pan prezes tv jacek K. kupił mieszkanie i dom po warszawą (4)
opłaca się dzielic Polaków
- 40 9
-
2019-03-07 10:38
Tusk kupi sobie za emeryturę 80 000 w rok (1)
- 8 13
-
2019-03-07 10:45
18 tysięcy, nie 80
Czyli mniej niż w tej chwili doi Kaczyński ze swojej emerytury i pensji posła...
- 12 7
-
2019-03-07 15:27
To ile tych mieszkań (1)
miał śp. Adamowicz, bo już się pogubiłem... :/
- 4 5
-
2019-03-07 16:42
Napisz do niego
- 5 0
-
2019-03-07 09:11
Tobie TVPutin już zrobiła z mózgu kupę. (2)
- 33 13
-
2019-03-07 11:56
Moja 3 letnia wnusia tak mówi, hi hi (1)
- 2 2
-
2019-03-07 16:43
A uczysz już jej masturbacji jak chce PO?
- 2 6
-
2019-03-07 09:20
pisiory myślą, że jak oni łykają propagandę w tvp to inni też wszystko łykają (4)
- 33 15
-
2019-03-07 09:46
Nie myślą
Powtarzają przekaz.
- 24 10
-
2019-03-07 09:46
Lepiej propagandę
Niż denaturat
- 9 13
-
2019-03-07 11:58
Nie tak nie myślę widzę po wyborach i rozmowach z ludzmi
Jak bardzo są zmanipulowani, zero logiki, zero myślenia jest tak i tak bo powiedzieli...
- 6 1
-
2019-03-07 14:28
Nic nie myślą za to ty myślisz za wszystkich
- 1 1
-
2019-03-07 09:45
Rosyjskiego TVNowosti (2)
- 11 17
-
2019-03-07 12:33
Tego co go Rosyjskie Discovery kupiło w 2018? (1)
Amerykański Gazprom popiera.
- 7 3
-
2019-03-07 16:44
W 2016
- 0 0
-
2019-03-07 09:38
(5)
ty to chyba Urbana nie pamiętasz.... tu ludzi pałowali i strzelali, a Urban mówił że wzrasta pogłowie trzody chlewnej, więc będzie więcej szynki
- 12 5
-
2019-03-07 10:11
Pamiętam jak za PO strzelano do górników w Polsce! (4)
A kto to jest Urban?
- 8 17
-
2019-03-07 10:26
I słusznie że strzelano (2)
Teraz ładujemy w nich miliardy żeby mogli nic nie robić...
- 11 12
-
2019-03-07 11:12
nie pałowano górników tylko chuliganów
tak jak nie pałowano 'prawdziwych polaków' tylko kiboli
istota zasadności lub nie pałowania jest NIE przynależność do jakiejś grupy społecznej czy zawodowej, ale to w jaki sposób się zachowują w momencie 'pałowania'- 11 3
-
2019-03-07 16:45
To jest karalne co napisałeś
- 2 0
-
2019-03-07 22:58
do rolników i robotników też strzelali, i do studentów tacy to ełropejczycy, nikt już tego nie pamięta bo wyborcy mają pamięć złotej rybki
- 2 1
-
2019-03-07 09:43
Nawet bez zarzutów o pedofilę, Jankowski nie zasługuje na pomnik (4)
Mało kto wylewał tyle jadu i nienawiści...
- 23 9
-
2019-03-07 10:39
Ale Tusk i Michnik łazili do księdza (3)
Po co ?
- 11 3
-
2019-03-07 11:20
Bo żyjemy w państwie kościelnym (2)
I inaczej się nie da
- 6 9
-
2019-03-07 16:47
A to mnie uspokoiles
- 2 0
-
2019-03-07 22:59
ta i w latach 80tych też było państwo kościelne?? :D
- 2 0
-
2019-03-07 09:45
Ale Adamowicz był ministrantem u Jankowskiego (16)
I to Adamowicz mu pomnik postawił , nie wiedział ?
- 14 14
-
2019-03-07 10:07
Gdzie i kiedy Adamowicz postawił pomnik? (13)
Pomnik powstał z inicjatywy Społecznego Komitetu Budowy Pomnika Księdza Henryka Jankowskiego, który na podstawie zbiórki publicznej zebrał potrzebne na budowę pomnika środki w kwocie 136.772,97 zł. Pomnik powstał również dzięki składkom wśród działaczy NSZZ „Solidarność” z całej Polski. Projektantem pomnika był Giennadij Jerszow, ukraiński artysta i przyjaciel księdza, który wykonał model figury bezpłatnie
- 10 6
-
2019-03-07 10:36
ok ok ale nigdy nie powiedział na Jankowskiego złego słowa choć przecież jako mały ministrant (3)
bywał na zakrystii i plebanii w kościele św Brygidy, a skoro nic nie mówił o tych rzekomych skandalach pedofilskich to albo: ich po prostu nie było.... albo Budyń nie był w typie ks prałata.... albo Budyń w nich uczestniczył ale wolał to zataić z jakichś powodów. No więc jak?
- 11 5
-
2019-03-07 11:09
a moze był tłusty, a jankowki tłustych nie lubił?
- 7 1
-
2019-03-07 11:51
Mógł się bać. Za dużo do stracenia. (1)
- 1 3
-
2019-03-07 23:44
to coś tłumaczy
he?!
- 0 0
-
2019-03-07 10:40
O jest najnowszy przekaz że to nie Adamowicz? (7)
Dobre !
- 5 3
-
2019-03-07 10:50
Jaki przekaz? (6)
Sprawdź sam, lemingu, zamiast łykać radziecką propagandę...
31 sierpnia 1012 r. odbyły się uroczystości związane z odsłonięciem Pomnika Księdza Prałata Henryka Jankowskiego zlokalizowanego na ul. Stolarskiej w Gdańsku.
Informacja Społecznego Komitetu Budowy Pomnika Ks. Prałata Henryka Jankowskiego w składzie:
1.Krzysztof Dośla - Przewodniczący
2.Grzegorz Pellowski
3.Jerzy Borowczak
4.Jan Kosiedowski
5.Ks. Ludwik Kowalski
6.Genadij Jerszow
7.Andrzej Sagan
No, chyba, że strona parafii św Brygidy kłamie...- 7 6
-
2019-03-07 11:06
(2)
To jeszcze za Chrobrego
- 6 0
-
2019-03-07 11:52
Oczywista omyłka pisarska (1)
Aleś aferę wykrył...
- 0 3
-
2019-03-07 16:52
Tak wygląda historia wg Pawianów
Tysiąc lat w tą czy w tamtą
- 1 0
-
2019-03-07 12:00
Ale pozwolenie ktoś wydał
- 3 1
-
2019-03-07 16:49
Zdrastwuj tawariszcz
- 0 0
-
2019-03-07 16:52
przeczytaj artykuł, uważnie
jest też o tym, że Adamowicz był fundatorem
- 2 0
-
2019-03-07 16:51
dał nawet z własnej kasy
przeczytajcie uważnie artykuł
- 1 0
-
2019-03-07 10:09
Zapewne się Heńkowi nie podobał
to skąd miał wiedzieć?
- 4 3
-
2019-03-07 11:22
może x. J. wtedy potrafił trzymać łapy przy sobie?
- 0 1
-
2019-03-07 10:48
Piekła nie ma
- 3 3
-
2019-03-07 11:20
sąd niczego nie potwierdzi, właśnie w tym problem
- 4 2
-
2019-03-07 11:35
Piękny prezent dla Dulkiewicz. Piękny król Europy w tej czapie i koszulce brawo solidarność za wykonanie tak pięknego pomnika
- 3 6
-
2019-03-07 13:18
A co (1)
zrobisz gamoniu jak się okaże (już się okazało w dużym stopniu) że te posądzenia to hucpa, szczekanie "koszernej gazety" i całej tej esbeckiej zgrai. Ufundujesz nowy pomnik i walniesz się w łeb? Raczej będziesz siedział cicho bo taka jest mentalność takich jak ty. A teraz weź drabinę i maszeruj na lotnisko zdejmować napis bo na to są dowody.
- 11 4
-
2019-03-07 13:46
Belka aleś Ty głupi,albo gó...niarz
- 1 5
-
2019-03-07 15:32
panowie z pis wczoraj wzieli dotacje a dziś za to ustawili pomnik ?? (37)
A jeśli Sąd uniewinni I Co ??Nie Tobie sądzić kto się będzie smażył za cienki jesteś.A TVP nie oglądaj nie będzie bolała Cię głową.Ja Wyborczej nie czytam i TVN nie oglądam przez ostatnie lata mnie karmili Swoją wiedzą i zapewniam Cię Urban był i jest wśród nich
- 2 2
-
2019-03-07 16:38
posmiertny wyrok
Sad potwierdzi ?? a niby w jaki sposob glowny oskarzony nie zyje?? jesli tak to mam nadzieje ze i Adamowicz doczeka sie wydania wyroku , w jego sprawie wszak toczy sie kilka postepowan
- 4 1
-
2019-03-07 21:30
Głupi jesteś tuskoludku.
- 1 1
-
2019-03-07 08:57
(12)
Jakby nie było ważniejszych spraw niż pomniki....
- 315 68
-
2019-03-07 09:14
guzikiewicz i PiSuar popierają pedofili........ (4)
- 18 14
-
2019-03-07 09:48
Chyba Trzaskowski z LGBT + (3)
- 10 12
-
2019-03-07 10:09
Czyli Liroy, Godek, Braun, Terlikowski + Korwin?
- 8 3
-
2019-03-07 13:26
Ale pedofilia się nie wpisuje w LGBT. Weź może doczytaj gdzieś, po co masz z siebie robić i**otę za każdym razem.
- 2 2
-
2019-03-07 14:33
Zastanawiam się (całkiem poważnie) a może ktoś prowadzi takie statystki?
ile osób w sutannach można by zaliczyć do grupy LGBT? Bo trudno uwierzyć, że "tylko" dopuszczają się pedofilii. Nie wspomnę już o cudzołóstwie, gdzie Pismo Święte mówi, że dopuszczający się tego nie odziedziczą Królestwa Bożego.
- 1 3
-
2019-03-07 09:47
Rosjanie w TVNowosti karmią masę bezwładna opozycji (3)
- 5 10
-
2019-03-07 10:28
Ciągle mieszasz. (2)
Rozpiszę Ci, bo widzę, że nie ogarniesz.
Trwam nadaje z Uralu za zgodą Putina.
TVN kupiło Discovery w 2018.- 5 5
-
2019-03-07 13:07
a to w USA nie ma lewactwa pacanie?
- 3 1
-
2019-03-07 16:55
T V N kupiło Disco Wery...?
Grubo!
- 1 1
-
2019-03-07 10:11
Obrona pomnika
Wałęsa jako argument a tak to go go o.nem obrzucają.
- 2 2
-
2019-03-07 13:06
a powiedz czym ma się zajmować ta gdańska miernota którą wybrano do pilnowania interesów sitwy?Dziurawe drogi rozwalające się tramwaje po co lepiej walczyć z umarłymi
- 7 1
-
2019-03-07 15:04
Kacper Płażyński
Bezrobotny Kacper Płażyński
- 4 3
-
2019-03-07 08:57
oby jak najkrócej .... (5)
- 44 21
-
2019-03-07 10:08
(3)
Pięknie, aż wraca wiara w ludzi. Ci panowie co postawili ten pomnik to taki wentyl bezpieczeństwa jak za komuny był kiedyś kabaret TEY. Super Panowie, trzeba w jakiś sposób walczyć z układem postperuwiańskim i królem EUskobaru!
- 4 3
-
2019-03-07 10:13
(1)
Ty z San Escobar piszesz?
- 6 2
-
2019-03-07 10:21
Z Berlina Zachodniego, a co? Ty to warzysz czy jak
- 4 2
-
2019-03-07 13:34
Z każdą patologią należy walczyć, również z tą w KK,
a może przede wszystkim, skoro chcą nauczać i stać na straży moralności.
Ciekaw też jestem jak nazwany zostanie teraz ten skwer. Może: Plac Ofiar Pedofilii- 3 2
-
2019-03-07 15:23
Rapefugees, not welcome
Piotr J., jedna z rzekomych ofiar ks. Henryka Jankowskiego, oskarżył też o gwałt prominentnego polityka SLD – informuje czwartkowa „Rzeczpospolita”, powołując się na materiały prokuratury, która uznała go za konfabulanta. Z materiału tego wynika, że w 2006 roku Piotr J. oskarżył osobę publiczną o gwałt. W 2004 roku miał się go dopuścić jeden z najbardziej znanych ministrów z SLD. „Chłopak pracował jako męska prostytutka w centrum Warszawy, a z jego zeznań wynika, że do zdarzenia miało dojść w hotelu Sheraton
- 4 1
-
2019-03-07 08:57
Do roboty! A nie pomniki stawiać... (14)
- 434 79
-
2019-03-07 09:02
(7)
Solidaruchy do roboty? xD Oni się nadają do palenia opon i styropianowych pomników najwyżej.
- 34 7
-
2019-03-07 09:11
Jakoś NSZZ Solidarność nie chce walczyć w obronie nauczycieli.. (6)
- 29 5
-
2019-03-07 09:14
(1)
Ani lekarzy, ani policjantów, ani ratowników... Ale durne styropianowe kukły stawiać to pierwsi.
- 26 8
-
2019-03-07 14:46
bo mamy głupie prawo
związki zawodowe mogą powstawać tylko w obrębie zakładów pracy, a nie zrzeszać pracowników poszczególnych zawodów, jak to jest w cywilizowanym świecie. a polski typowy "solidaruch" jest z zawodu po prostu solidaruchem, zwykle są to ludzie którzy nie wykonują żadnej uczciwej pracy tylko siedzą w tych swoich biurach związkowych i udają że dbają o interes robotników
- 0 2
-
2019-03-07 09:17
Jak nauczyciele zaczną molestować dzieci, to solidarnosc ich zacznie bronić
- 22 9
-
2019-03-07 09:49
Czerwonych nauczycieli na pasku Moskwy? (2)
Na 8 lat im Tusk zamroził pensje . Gdzie wtedy był ten ruski związek?
- 10 11
-
2019-03-07 09:57
"Czerwonych nauczycieli na pasku Moskwy"
W domu wszyscy zdrowi?- 10 5
-
2019-03-07 11:07
Nie sądzisz, że retoryka oparta na założeniu że wszystko co jest przeciwko rządowi jest na pasku Moskwy, nie wygląda zbyt poważnie dla ludzi do których rzekomo ma trafiać?
- 6 2
-
2019-03-07 09:08
trzeba to zgłosić do PIP , co robili w czasie pracy (1)
czemu opuścili zakład i czy mają za to zapłacone
- 22 6
-
2019-03-07 09:24
Przecież to emeryci
- 8 2
-
2019-03-07 10:17
Po co są związki zawodowe? (1)
Aby bronic pracowników??? Ha, ha, ha :D A więc po co? Bo to fajne stanowiska dla zarządu związku. Pewne miejsce pracy z godziwym wynagrodzeniem. Czasami w zarządzie związku np. na terenie kopalni jest człowiek, który pod ziemią nie był a dodatek dostaje. Ot taki przywilej. Bo im się należy - jak wrzeszczała pewna pani... Poza tym taki związek to prawdziwa trampolina kariery politycznej... Wystarczy podlizać się komu trzeba i ... poseł... W dodatku ci akurat taka nazwę tez maja chodliwą, historyczną. Choć, moim zdaniem, nijak mającą się do 10-milionowego ruchu społecznego z początku lat 80-tych! Teraz to zwykła PiSowska przystawka... i nic więcej! No i mają chłopaki zabawę! Nic to jak nie ponabijać się z najważniejszego gościa w Europie, Polaka na najwyższym stanowisku... Typowa polska małość - żal ściska pewną część ciała... Bo żal mi tych panów o intelekcie nastolatka (nie ubliżając), który bawi się jeszcze jak dzieciak.
Pomnik? Całkiem fajny. Proponuję wykorzystać obelisk po pomniku Jankowskiego i postawić ten. Niech będzie jaskrawym dowodem możliwości nowej władzy obecnie rządzącej bolszewii. Jaka władze - takie kadry. Ale im się należy !!!! :D :D :D- 9 4
-
2019-03-07 13:16
Aleś głupiś
Postawcie pomnik donaldinia, a bedzie w kogo jajkami rzucać
- 4 4
-
2019-03-07 13:03
Retoryka komuny.
- 2 0
-
2019-03-07 13:27
działacze
Działacze nie pracują, ale działają. Widać, że ciałka nabrali.
- 2 1
-
2019-03-07 08:57
słabe (18)
a Kużmińskiemu wystarczy przypomnieć, że kiedyś Solidarność liczyła 10 milionów członków. A dziś ilu? Kilkaset tysięcy z emerytami rencistami. Wtedy Solidarność była ruchem w którym było miejsce dla ludzi o różnych poglądach. Dziś jest zapleczem pisowskim.
- 614 153
-
2019-03-07 09:25
kiedyś miałam 18 lat, teraz 55 (1)
kiedyś ludzie wierzyli w różne wartości,
politycy( m.in. tacy jak ten na pomniku) zniszczyli te wartości, wiarę w nich, udają demokratów,
sprzedadzą wszystko co sie da dla pieniędzy
teraz kasa jest najwyższą i pierwszą wartością wszystko inne jest " niekonstytucyjne"- 22 31
-
2019-03-07 09:57
Coż za dziwo, zamach stanu jest niekonstytucyjny
A demokracja padła dzięki obecnym rządom.
Przypomnisz mi kto głosował za 480 pomnikami Kaczyńskiego?- 18 14
-
2019-03-07 09:26
(2)
Po ponad dwudziestu latach działalności w Solidarności, zrezygnowałem dwa lata temu. Nie muszę się już wstydzić że przynależę do tego czegoś, co kiedyś było związkiem zawodowym
- 46 7
-
2019-03-07 10:29
(1)
Ja zrezygnowałem ok 4 lata temu po tej akcji w której jaśnie wielmożny Piotr Duda zabawili ze swoim pieskiem Kacperkiem w jakimś pensjonacie pod kontrolą tegoż związku. Może niektórzy nie pamiętają kontekstu, ale google pamięta. Można wyszukać. To przelało czarę goryczy.
Powiedziałem sobie, że nie będę częścią pajacowania, ani wątpliwej jakości organizacji (która notabene odegrała ważną rolę, ale skończyła się z dekadę czy półtorej temu).- 30 5
-
2019-03-07 10:34
Jeszcze przypomnę, że w tym pensjonacie Solidarność zatrudniała ludzi na śmieciówkach.
To dopiero poziom hipokryzji niedostępny dla śmiertelników...- 29 4
-
2019-03-07 09:42
(3)
@słabe, no masz rację, solidarność sprzed sprzedania się przy okrągłym stole, to była inna solidarność...
- 11 9
-
2019-03-07 11:00
Kompromis (2)
Jakby nie było doszło do porozumienia, to nie było by mowy o "sprzedawaniu się"? Każde zdrowe, wieloletnia związki - czy to małżeńskie, biznesowe czy dyplomatyczne - opierają swoje istnienie w znaczącej mierze na Kompromisie.
Jakie to przykre, że słowo współpracować ma dzisiaj tak złą konotację w Polsce.- 13 5
-
2019-03-07 19:06
Inne państwa naszego bloku (1)
potrafiły się zdekomunizować, a my nie, my "współpraca"
- 2 0
-
2019-03-07 20:33
To prawda
Aktualnie tylko w Polsce w rządzie zasiadają prokuratorzy stanu wojennego, doradcami są byli komunistyczni ministrowie.
- 0 0
-
2019-03-07 10:11
Tylko to dzięki Wałęsie tak mala ilość członków Solidarności. Każdy wie jak Wałęsa został prezydentem bylo 10.000 000 , a po jego zakończeniu było Solidarności tylko 2 miliony . Hmmm jak to powiedział sw Lepper oni się zawsze dogadają . Nas maja głęboko w tyłku ,
- 12 6
-
2019-03-07 11:08
Do słabe.///
Właśnie, ile ludzi liczy obecna, niby Solidarność.???? Sami emeryci jak widać.!!!
- 12 5
-
2019-03-07 13:10
a wiesz i**oto ile zostało w PL dużych zakładów pracy takich jak były w 1980 r?Rządząca od 1989 roku banda okrągłostołowych mafiozów już si.ę postarała żeby rozbić społeczeństwo dzisiaj w wielu firmach nie można założyć związku zawodowego ludzie z kredytami na 30 lat na własnych działalnościach dziś jesteś jutro cię nie ma.Wtedy baranie solidarność była ruchem w który ludzie wierzyli skąd mogli wiedzieć że była naszpikowana i kierowana przez esbeckie wtyki i farbowanych lisów pokroju mazowieckiego geremka borusewicza itd
- 12 10
-
2019-03-07 13:26
Jakie to proste
jak ktoś jest normalny i chce dobrze dla Polski to jest pisiorem i oszołomem. Jak jest lewakiem z dewiacją to jest ok i postępowy. Puknijcie się gdzieś, byle nie w głowę bo tam nikt nie mieszka.
- 9 13
-
2019-03-07 15:55
cynizm
Co ty bredzisz , tak to prawda kiedys bylo 10 milionow czlonkow , ale kolaboranci sprawili ze ludzie zawiedli sie na nich , i niewielu dzisiaj chce uiszczac skladki czlonkowskie. A ECS zmanipulowane przez kolaborantow , ktorzy maja swoja siedzibe do walki z pierwszym po 92 r prawdziwie polskim rzadem , ktory widzi pracownika , widzi obywatela nie cwaniakow. Nadejdzie czas ze juz nikt nie bedzie was sponsorowal bedziecie musieli sami utrzymywac siedzibe .nadejdzie taki czas kiedy wszyscy bedziecie rozliczeni , czas cwaniactwa dobiega konca. A Ci rencisci , o ktorych tu wspominasz to ludzie ktorzy walczyli o wolna solidarna suwerenna i dumna Polske , ale nie pasowali do ukladu okraglostolowo-magdalenkowego , poniewierani , utracili zdrowie i do niedawna zyli w nedzy , to obecny rzad przypomnial o nich , wyplacajac renty specjalne by u schylku zycia mogli zyc godnie . To prawda o tym dlaczego Solidarnosc sie wykruszyla
- 5 2
-
2019-03-07 18:04
solidarnosc (1)
Nie do pomyslenia jest aby zwiazek zawodowy szedl reka w reke z rzadem,Wydaje sie ze tojest kuznia kadr dla PIS.Sledzac dzialalnosc piotra dudy to kolejny przewodniczacy bedzie startowal z lity PIS do sejmu.
- 1 2
-
2019-03-07 19:23
spójrz na Skandynawię
a dowiesz jak związki potrafią współpracować.
Ważny jest cel i wspolnota interesu, uczciwość i lojalność...- 0 0
-
2019-03-07 18:49
Solidarność dzisiaj - pusty śmiech.
Dzisiejsza solidarność istnieje po to wyłącznie, by działacze żyli dobrze mało robiąc. Najlepiej im wychodzi robienie wody z mózgu zwykłym, szeregowym członkom! A czy Dudę by było stać na wypasiony apartament dla niego i Kacperka?
- 4 1
-
2019-03-07 19:44
co ma piernik do wiatraka?
Może być ich nawet pięciu.
Czy to zmienia słuszność protestu przeciw linczowi?
Czy na prawdę uważasz że większość ma rację?
Jesteś bolszewikiem?
Wyznawcą rad?- 1 0
-
2019-03-07 08:57
Żałosne (12)
- 328 96
-
2019-03-07 09:07
(2)
dlaczego dzisiejsza Solidarność broni informatora SB? jak bardzo można się zeszmacić dla dobra polityków?
- 40 3
-
2019-03-07 09:42
(1)
kto był informatorem SB? zaraz się dowiemy może że cała solidarność to była inscenizacja SB?
- 5 13
-
2019-03-07 10:09
A gdzie mieli być informatorzy?
W ZOMO?
- 14 2
-
2019-03-07 09:17
(6)
Taaa wytrenowane lemingi, smieją się z kaczora ale z szanownego pana płemieła tuska nie wolno!!!
- 16 27
-
2019-03-07 09:19
(3)
Nadal bijesz żonę?
- 25 11
-
2019-03-07 09:31
Nie, transgender chłopaka słyszałem że to jest teraz modne w stolicy i w sumie w Gdańsku niedługo też.
- 9 15
-
2019-03-07 09:32
(1)
co za durny komentarz...jesteś peowcem i kodziarzem? bo to by wszystko tłumaczyło...
- 5 13
-
2019-03-07 09:36
Czyli ty też bijesz żonę? Kolejny, który stosuje chwyty erystyczne, nie mając pojęcia, że to miecz obosieczny :D IQ na poziomie ameby.
- 14 2
-
2019-03-07 09:43
(1)
Tusk santo subito!
przecież on zrobił cud i to niejeden!- 10 5
-
2019-03-07 10:41
a co ma Tusk do pomnika Jankowskiego? o.O Tak samo mogliby pomnik Kaczynskiego postawic.
- 8 4
-
2019-03-07 11:50
żałosne jest postawienie pomnika komukolwiek
- 5 3
-
2019-03-07 13:13
masz rację - też negatywnie oceniam decyzję rady
- 6 1
-
2019-03-07 08:58
Joke (42)
Znająd Donalda Tuska-uśmieje się i obróci to w żart i prawidłowo :)
A oni nie wiem co chcą tym ugrać...?- 469 155
-
2019-03-07 09:03
Dostać sie do orlenu albo energii (2)
- 61 2
-
2019-03-07 09:07
(1)
a na dodatek dostaną dotację?
- 22 1
-
2019-03-07 12:27
Nie, bo nie będą już bezrobotni. Chyba że wynagrodzenie będzie im wypłacane jako dieta, to owszem.
- 6 1
-
2019-03-07 09:03
(1)
Dostaną oklaski od pisowskich lemingów
- 43 16
-
2019-03-07 09:08
chyba Wolaków
- 13 11
-
2019-03-07 09:09
Jak tak myślisz...
... to go nie znasz
- 7 11
-
2019-03-07 09:12
obróci w żart jak zwykle bo zwykle nie ma zdania na żaden temat (1)
- 23 22
-
2019-03-07 11:14
ma, jesli mu powiedza jakie :)
- 12 9
-
2019-03-07 09:13
Co chcą ugrać? Ciepły stołek w Państwowej Spółce?
- 27 4
-
2019-03-07 09:25
(2)
Też bym się ciągle cieszył gdybym opędzlował tyle kasy z VAT bokiem.
- 13 17
-
2019-03-07 09:59
(1)
Tyle, żeby starczyło Ci z pensji posła na dwie wieże za parę miliardów?
- 14 14
-
2019-03-07 16:04
hipokryzja
do czego tu pijesz???? kto budowal wieze?? zapytaj co zrobili czlonkowie KLD obecnej po sld , pslu UW , z ""darami "" jakie otrzymali w postaci tytulow prasowych od komuny w latach 1989 , trzeba glosno zapytac kiedy wysprzedali swoj majatek ktory otrzymali na dzialalnosc partii , wowczas nie bylo jeszcze subwencjii z budzetu . Tylko PC a obecnie PIS zachowalo dobra , inwestrujac , remontujac , budynki jakie otrzymali , a otrzymali nieporownywalnie najmniej , gdyz PC bylo mala partia na owczesne czay . Tylko PiS okazalo sie wytrawnym gospodarzem , ktore pomnozylo swoje dobra , a inni ??? przezarli , przehulali . Teraz oczy bola ze PiS posiada majatek ?? wszystkie obecne partie mialy ale niczym ""syn marnotrawny "" roztrwonili
- 6 4
-
2019-03-07 09:28
donald oscar tusk może nie zrozumiec przesłania
- 26 17
-
2019-03-07 09:37
(14)
Nie wiesz boś głupi albojesteś zdrajcą Ojczyzny.
- 8 18
-
2019-03-07 10:56
(12)
Domaganie się usunięcia pomnika pedofila to zdrada ojczyzny? No spoko - jak ta ojczyzna to klub obrony pedofilów, to w zasadzie ciężko ją nawet zdradzić - ja do klubu dziecio**bców się nie zapisywałem.
- 17 10
-
2019-03-07 11:20
Czy został skazany? (2)
nie, został uniewinniony więc dlaczego teraz nieżyjącego ponownie pomawiają jak już nie może się bronić?
- 9 14
-
2019-03-07 13:11
(1)
Nigdy nie został uniewinniony - prokuratura umorzyła śledztwo.
- 7 4
-
2019-03-07 19:39
z braku dowodów
nie wykazano winy i podstaw do oskarżenia.
Bo uniewinnia sie winnego...
I tylko to ma znaczenie.- 1 0
-
2019-03-07 12:28
A ja sie domagam by takie smieci pZPRowskie jak ty trafiły za kratki!Bo ty komunisto zapluty oskarzasz niewinnego czxłowieka (1)
Niema żadnych dowodów poza oszczerstwami przeciwko niemu.!!Jeszce to wszystko odszczekasz.
- 7 14
-
2019-03-07 13:04
Tylko się prawaku nie popłacz.
- 4 6
-
2019-03-07 12:57
(5)
jakiego pedofila baranie?Właśnie się okazało że jeden z niby molestowanych jest zafajdanym mitomanem
- 8 5
-
2019-03-07 13:05
(1)
A reszta nie wystarczy?
- 2 4
-
2019-03-07 13:25
reszta to takie samo ludzkie guano
- 4 2
-
2019-03-07 13:32
fiufiu (1)
pedofila i donosiciela SB ćwoku.
- 2 4
-
2019-03-07 16:11
podlosc
a dlaczego to dopiero 9 lat po smierci , usilujesz dowodzic ze byl pedofilem i SBekiem??? kiedy odwaga byla w cenie milczales????? bo co korzystales?? a dzisiaj kiedy odwaga nic nie znaczy a czlowiek nie moze sie bronic oskarzasz??? jestes cynicznym hipokryta
- 5 2
-
2019-03-07 14:46
i?
byl w zakladzie psych 2x, a skad wiesz co spowodowalo, ze tam trafil? moze wizyty w/w ksiedza wlasnie do tego doprowdzily
- 2 4
-
2019-03-07 16:08
cyniczni gracze
kiedy to sad , i ktory wydal wyrok??? jak mozna wydawac wyrok wobec czlowieka ktoremu nigdy nie postawiono zarzutow??? dzisiaj 9 lat po smierci szukacie sensacjii , toc to hanba , Ci ktorzy uwazaja sie za demokratow? obroncow Konstytucjii , jestescie banda cynicznych graczy. Kiedy korzystano z roznych profitow ks. Jankowskiego wielu bylo przyjaciol , a dzisiaj opluwacie , zapominajac ile dobrego ks Jankowski zrobil dla Solidarnosci , dla Gdanska , Wstyd karma wroci
- 6 1
-
2019-03-07 11:26
Panie Grzegorzu, wybory się skończyły - przegrał pan
- 7 5
-
2019-03-07 09:57
A gdzie straż miejska, ochrona ,nie dopuszczamy do bezprawia
- 6 2
-
2019-03-07 10:07
Muszą się czym zająć.
Ile można siedzieć za biurkiem i dłubać w nosie? Czasem trzeba się przewietrzyć.
- 7 2
-
2019-03-07 10:30
Raczej słabo znasz swojego guru
- 4 4
-
2019-03-07 10:54
(4)
Tusk pewnie z tego bekę kręci, ale mnie interesuje co innego - dlaczego tak bardzo bronią pedofila? Co trzeba mieć w łepetynie by takiego zboka bronić?
- 17 8
-
2019-03-07 12:30
kreci beka ztakich jak ty leming i jak zawsze ci sie na głowe odleje a ty mu podziekujesz :) (2)
- 7 7
-
2019-03-07 13:13
(1)
A teraz powoli i po polsku, bo nic nie zrozumiałem.
- 3 3
-
2019-03-07 16:15
Robia miejsce na pomnik Tuska . Ks Jankowski juz nie godny kiedy ludziska korzystali ,kiedy darami dzielil cale rodziny w stanie wojennym ale i pozniej po 90 r wszyscy milczeli , a teraz jazda bez trzymanki ?
- 5 3
-
2019-03-07 19:36
nie jest broniony domniemany pedofil
Broniony jest ład społeczny, który wyklucza lincz i samosąd.
Ile ty masz między uszami, jesli godzisz się na takie barbarzyństwo.
Chyba tylko przeciąg.
Bo tak działa tłuszcza, czerń, której rzuca się ochłap do rozszarpania.- 2 1
-
2019-03-07 11:25
Też mnie zastanawia co ma Tusk do pomnika Jankowskiego (2)
Chyba pewna partia polityczna wykorzystuje okazję, żeby się polansować. Swoją drogą trochę mnie śmieszy ten paniczny strach rządzących przed powrotem Tuska.
- 11 6
-
2019-03-07 12:16
(1)
Ja się nie boje. Niech tylko czeka policja na lotnisku, tymczasowy areszt i sprawiedliwy proces.
- 8 10
-
2019-03-07 12:53
No, jak tak sprawnie będziecie mu próbowali coś przypinać, jak ta blondyna z komisji dot. Amber Gold
To sukcesu nie wróżę.
- 11 7
-
2019-03-07 12:29
Każdy normalny by się uśmiechnął
Tym bardziej, że pomnik całkiem fajny. Pokazuje jakim dobrym człowiekiem jest Tusk.
- 9 7
-
2019-03-07 13:21
Ja wiem
Chcą zlikwidować ci trochę tej pustki między uszami. ;)
- 2 3
-
2019-03-07 19:29
Nic bardziej mylnego, jak Stalin się uśmiechnie ale potem zniszczy jak Schetyna. Pamięci wam brak? Jak kibice wywiesili baner z Donaldem i Tolą to były akcje "antykibolskie" w całej Polsce, prowokacje, aresztowania... w samym Białymstoku podczas jednej demonstracji aresztowano kilkudziesięciu ludzi za "obrazę organu konstytucyjnego" (tak, za piosenkę o Donaldzie siedzieli w areszcie). Na naszym podwórku też nie było wesoło, choćby mecz Arka - Śląsk, gdzie wszyscy kibice przyjezdni którzy weszli jak się okazało "nie tą bramką" zostało oskarżonych o wtargnięcie na stadion. W efekcie - gigantyczne koszty i okm 1000 uniewinnień (w POwskich sądach!!!) ale co OFE-Donek nauprzykrzał ludziom zycie to jego.
- 3 1
-
2019-03-07 08:58
pamiętajcie o ofiarach (2)
- 95 21
-
2019-03-08 05:54
Nikogo nie bronie, ale... (1)
Jak ma się bronić nieżywy człowiek przed zarzutami? Czy wszystkie oskarżenia są prawdziwe? Czy ktoś chce coś ugrać i ośmieszyć?
- 1 0
-
2019-03-08 06:32
W takim razie Adolf H. jest też niewinnjy.
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.