Specjalnie zajeżdża drogę i stwarza zagrożenie
5059 wyświetleń 1 lutego 2019 (106 opinii)Rozumiem, że kierowcy nie patrzą na znaki, ale nie zauważyć koparki, innych sprzętów i od roku trwającego remontu? No i jeszcze to zajeżdżanie...
Więcej na ten temat
Opinie (106) ponad 10 zablokowanych
-
2019-02-01 15:17
(2)
kokarze na sciezki,albo do lasu a nie sie wszedzie panosza,chodniki,ulice
- 2 1
-
2019-02-08 10:15
kokarze :)
hehe kolorowy świat wariata- 0 0
-
2019-02-08 10:14
a chorzy do psychiatryka ,a nie sie wszedzie panosza
- 0 1
-
2019-02-01 09:27
Wejdzcie na tablica rejestracyjna (7)
To recydywista. Juz w czerwcu ub. roku robil to samo!
https://trojmiasto.tv/Buc-z-Gdyni-specjalnie-zajezdza-droge-28216.html- 119 6
-
2019-02-08 09:58
to nie recydywista - tylko szeryf porządku i znawca ruchu drogowego
to nie recydywista - tylko szeryf porządku i znawca ruchu drogowego
- 0 0
-
2019-02-01 12:11
bez kitu
też mi się tak zdawało, jest znany i nielubiany :D
- 1 0
-
2019-02-01 09:33
Od razu proszę wysłac zgłoszenie na adres mailowy Policji. (3)
Od razu ustawią dzbana wraz z jego drabiną pod ścianą. Takie ameby trzeba z dróg likwidowć.
- 42 3
-
2019-02-01 10:30
(1)
A dlaczego ty nie wyślesz tylko żerujesz na odwadze innych?
- 5 5
-
2019-02-01 11:26
Jakiej odwadze? To autor nagrania jest świadkiem i w razie potrzeby to jego zeznania będą konieczne.
- 10 0
-
2019-02-01 09:44
Ja wyslalem info do ubezpieczyciela
Niech odpowiednio wycenia ryzyko ubezpieczeniowe dla tego pojazdu. Ja licze na wzrost skladki co najmniej 1000%!
- 29 3
-
2019-02-01 10:29
ale pszeciesz tam jest cieszka rowerowa, tam jest cieszka, tam, cieszka
- 3 9
-
2019-02-03 11:32
Jako filmujacy zgłoś to, ale nie na policję, a do prokuratury. To jest już recydywa i przestepstwo
- 1 0
-
2019-02-01 14:20
Lusterko (2)
Podjechać ułamać lusterko i na spokojnie pojechać dalej, buc nie przejedzie przez korek a lusterko swoje kosztuje. Nauczy się
- 3 3
-
2019-02-01 14:31
Stop agresji na drodze (1)
Takim działaniem tylko nakręcisz agresję, poza tym to niszczenie mienia.
- 1 0
-
2019-02-02 14:07
raczej wyświadczanie przysługi lusterko to kawałek szkła i plastiku cenniejszy niż życie?
- 0 0
-
2019-02-02 14:05
Ciekawe burasie czym tę drabinkę będziesz woził jak się pożegnasz na 3 miesiące z prawem jazdy
- 1 0
-
2019-02-01 09:43
(18)
Przecież wzdłuż tej ulicy jest ścieżka rowerowa, co on robił na ulicy?
- 10 4
-
2019-02-01 09:57
(17)
a dokładniej ciąg pieszo-rowerowy, i widzimy go w 5 sekundzie filmu jest nawet znak C-13 i nie ma tam żadnego remontu.
- 4 3
-
2019-02-01 11:38
Nie, nie ma (6)
Masz obowiązek jechać ścieżką jak prowadzi w kierunku, w którym jedziesz. A remont jest od Estakady do Akademii. Więc nawet GDYBY była, to leszczowi w białej puszce nic do tego.
- 0 0
-
2019-02-01 11:40
(5)
Przecież w 5 sekundzie z prawej strony jest znak i nie ma żadnego remontu, a rowerzysta uparcie jedzie ulicą. To również nadaje się na mandat.
- 0 0
-
2019-02-01 13:04
(2)
tak a koparki nie widać frajerze na początku nagrania ślepy jesteś?
- 0 1
-
2019-02-01 13:15
(1)
koparki w 5 sekundzie i później?! gdzie? kultury chamie.
- 1 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2019-02-01 11:36
Nie, nie ma (9)
- 0 1
-
2019-02-01 11:37
(8)
jest, widać wszystko na filmie, jak jesteś ślepy, to nie wsiadaj na rower.
- 2 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2019-02-01 12:43
(6)
To co widać na filmie w 5 sekundzie? Stoi normalny znak i nie ma żadnego remontu. Trochę kultury buraku, bo widać że jesteś tak samo sfrustrowany jak kierowca na filmie.
- 0 0
-
2019-02-01 12:57
(5)
jeden znak jest przekreślony inny nie jest rowerzysta nie jest od tego by się domyślać którędy może jechać a którędy nie.Na odcinku od estakady do szkoły morskiej nie ma obecnie żadnych dróg rowerowych i zamknij już ten pysk frajerze
- 0 2
-
2019-02-01 12:59
(4)
Przecież na filmie nigdzie nie ma przekreślonego znaku! Jest normalny znak i wjazd, to czemu dalej jedzie ulicą. Jak już minął odcinek remontowany i miał możliwość jazdy ciągiem pieszo-rowerowym to powinien to zrobić, a tak celowo łamie przepisy.
- 2 0
-
2019-02-01 13:04
(3)
Ty baranie chodzę tamtędy pieszo i ostatnio większość znaków była przekreślona z resztą ty baranie którędy pojedziesz w rejonie Kalksztajnów no którędy baranku boży?Którędy pojedziesz przy szkole morskiej co?Frajerzyno śmieszny
- 0 2
-
2019-02-01 13:16
(2)
jest znak, jest ciąg pieszo-rowerowy, to należy nim jeździć. Swoje chamskie zachowania zostaw w swoim domu dla swoich znajomych.
- 2 1
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2019-02-02 13:58
tu znak jest tam nie ma pacanku i co w związku z tym?Ja jestem od zgadywania czy stoi prawidłowo?
- 0 1
-
-
2019-02-01 10:17
(19)
o ile się nie mylę to po drugiej stronie ulicy jest DR.... Co rzecz jasna nie usprawiedliwia tego palanta
- 4 11
-
2019-02-01 11:32
Nie ma tam obecnie żadnej ścieżki (4)
Znaki są zasłonięte czarną taśmą i przekręcone bo jest przebudowa. Rowerzysta nie tylko może - ma obowiązek korzystać z ulicy. Każdy rowerzysta powyżej 12 roku zycia.
- 5 2
-
2019-02-01 11:34
(3)
To co widzimy w 5 sekundzie tego filmu? Przecież jest tam znak jak byk i żadnego remontu?!
- 2 4
-
2019-02-01 12:47
(2)
widzimy d**ilu bałagan drogowy
- 0 1
-
2019-02-01 13:13
(1)
d**ila masz przed lustrem :)
- 1 0
-
2019-02-02 13:55
weź już frajerze przymknij PYSK ok
- 0 0
-
2019-02-01 10:22
mylisz się, nie ma (13)
- 3 3
-
2019-02-01 10:25
(12)
Jest ciąg pieszo-rowerowy z prawej strony i jest nawet odpowiedni znak.
- 5 1
-
2019-02-01 10:45
(11)
bez znaczenia co jest po drugiej stronie. Skoro po tej nie ma to może jechać jezdnią.
- 3 2
-
2019-02-01 10:48
(10)
przecież jest z prawej strony i widać to na filmie. Nawet jeżeli byłoby z drugiej strony to też musi nią jechać.
- 4 6
-
2019-02-01 13:07
(2)
gdzie na filmie baranku?Tam gdzie koparkami zrobili ze ścieżki tor off roadowy?
- 0 1
-
2019-02-01 13:11
(1)
w piątej sekundzie gdzie masz koparki? jak ślepy to nie wsiadaj na rower.
- 2 0
-
2019-02-02 13:54
ale wcześniej była koparka baranie a koło uniwerku morskiego ścieżka jest w stanie pierwotnym
- 0 0
-
2019-02-01 13:02
(6)
doucz się przepisów
- 0 1
-
2019-02-01 13:09
(5)
Sam się doucz, sokoro nie wiesz, że rowerzysta musi korzystać z ciągu pieszo-rowerowego.
- 1 1
-
2019-02-02 13:54
ciąg pieszo rowerowy to droga rowerowa albo pas rowerowy?Spełnia wymagania zapisane w ustawie?Nie więc dziękuję do widzenia
- 0 0
-
2019-02-01 14:14
Musi tylko w kierunku w którym zamierza jechać rowerzysta. (3)
Jeżeli droga pieszo-rowerowa przylega do innej drogi w innym kierunku niż jedzie rowerzysta to nie musi z niej korzystać . W Polsce mamy ruch uwaga prawostronny więc rowerzystę nie obowiązuje znaki gdzieś tam za jakąś inną drogą z lewej strony. Czy kierowców obowiązują znaki dla lewego pasa przeznaczonego do jazdy w przeciwnym kierunku? No właśnie.
- 0 1
-
2019-02-01 14:27
(2)
Po pierwsze to ciąg pieszo rowerowy jest z prawej strony co widać na filmie. Po drugie nawet jeżeli byłaby po drugiej stronie, to też musi z niej korzystać bo wciąż będzie jechać w tym samym kierunku, bo na drogach rowerowych jest ruch w dwóch kierunkach. Widać że rowerzyści nie znają przepisów i interpretują je jak im wygodniej.
- 2 1
-
2019-02-01 15:28
(1)
może i jest z prawej. pytanie czy nim dojedziesz w obranym kierunku? możliwe że się kończy bez możliwości zjazdu legalnie na jezdnie.
po drugiej stronie nie musi korzystać bo rowerzysta nie musi znać na pamieć topografii miasta i nie musi wiedzieć że gdzieś tam po drugiej stronie jest taki "ciąg" który prowadzi w tym samym kierunku, a znaki go nie obowiązują dla tamtej drogi w tamtym kierunku. Poza tym żeby tam dojechać musiałby zmienić kierunek czego też nie musi robić. Jeżeli dalej nie rozumiesz odsyłam do konwencji wiedeńskiej. To że ruch na drogach rowerowych jest w obu kierunkach to jest akurat błąd (Polska bylejakość, taniość). Zauważ że za granicą rzadko takie ddr dwukierunkowe występują. Nie bez powodu. Prawie zawsze są z obu stron.- 0 1
-
2019-02-01 18:58
No to w czym problem, żeby kierowca wjechał na chodnik i nim sobie jechał, bo przecież droga może nie prowadzić w obranym kierunku, a poza tym nie musi znać topografii miasta na pamięć. Rowerzyści to wybiórczo dostosowują się do przepisów i jeżdżą jak im jest wygodniej.
- 0 1
-
2019-02-02 10:13
Ścieżka rowerowa
Zachowanie kierowcy to dramat. Ale na Morskiej przecież jest ścieżka rowerowa wiec rowerzysta powinien się na niej znajdować.
- 2 1
-
2019-02-01 09:27
rowerem (7)
stój w korku jak inni po co się pchasz środkiem ?
- 66 155
-
2019-02-01 09:44
kolejna ameba umysłowa dała odgłos paszczą ... (5)
Bo ma takie prawo i tyle. Szkoda na tłumaczenia i tak twoje IQ nie pozwoli ci tego przetworzyć i nie skumasz.
- 40 11
-
2019-02-01 11:01
(2)
słuchaj mózgowa próżnio o prze inteligentnej ksywie yogi, po obu stronach są szerokie chodniki plus ścieżka rowerowa. Cóż lepiej pomiędzy pasami jechać szybciej i przecież wcale nie stwarza zagrożenia dla siebie nie wspominając o innych uczestnikach ruchu . Po co Gdynia tyle kasy wydała na ścieżki ? po to by ładnie wyglądały?
- 5 16
-
2019-02-01 14:41
Tu Yogi
słuchaj gdyńska amebo.
Czy jazda rowerem w tym miejscu jest dozwolona? Jest.
Czy rowerzysta ma prawo wymijać auta stojące w korku zarówno po prawej jak i lewej stronie drogi? Ma prawo.
Czy ten twoj ziomal gdynianin miał prawo (nie pierwszy raz jak widać) zachować się w ten sposób? Nie miał.
Masz jakieś pytania, czy wciąż ci zwoje pracują i rozkminiasz dopiero pierwsze ???- 7 1
-
2019-02-01 11:12
Nawet jeśli tak jest
To nie jest dostateczny powód żeby tak się zachowywać na drodze i stwarzać takie niebezpieczeństwo.
- 10 3
-
2019-02-01 10:54
(1)
Co ma" paszcza", co ma IQ do zagrożenia na drodze ,albo brak dostatecznej wiedzy , albo umyślne działanie.W jakim, celu chcecie zaistnieć- obrażając innych .
- 5 8
-
2019-02-01 14:37
kolejny św.Piotr ...
czasami milczenie jest złotem
- 3 1
-
2019-02-01 14:08
Po to jedzie rowerem. Tak samo jak u motocyklisty. Po co ma wydłużać bezsensowne korek. Więc raczej zrobiłeś z siebie tym komentarzem totalnego kija i d**ila
- 7 2
-
2019-02-01 14:08
Gonic tych rowerzystow
- 1 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.