Specjalnie czy taka nieogarnięta?
3822 wyświetlenia 11 maja 2022 (162 opinie)Poważnie pytam, bo to przecież raczej niemożliwe, żeby kierowcy, którzy mają prawo jazdy, nie wiedzieli, że nie staje się na skrzyżowaniu dróg, zwłaszcza jak się ma jeszcze z 2 metry wolnego miejsca z przodu. No to chyba specjalnie, żeby walić?
Więcej na ten temat
Opinie (162) ponad 10 zablokowanych
-
2022-05-11 09:04
Nie jest pewna odległości to nie wjeżdża (15)
Jakbyś walnął to by była Twoja wina - samochód stał.
- 113 30
-
2022-05-11 09:08
Dobrze, że opanował bestię :D
- 32 0
-
2022-05-11 10:39
jak by walnął to by walnął
- 6 0
-
2022-05-11 11:20
(11)
to niech nie wjeżdża niech w ogóle zostawi ten samochód jeśli go nie ogarnia z przodu 3 m miejsca a takie dekiel staje i blokuje tą ścieżkę co za dno
- 15 16
-
2022-05-11 11:49
(10)
Im nowsze wypowiedzi, tym więcej metrów się pojawia. Zaraz się okaże, że drugi samochód tam się zmieści.
- 9 3
-
2022-05-11 12:16
(9)
zmieści się całe auto chcesz jeszcze o czymś dyskutować?Mam ci pójść to zmierzyć cymbale ile jest od krawędzi czerwonego przejazdu do trójkątów warunkowego zatrzymania?Mieszkam kilometr od tego miejsca i jeżdżę codziennie i masa jest tak takich sytuacji że drogowe samochodowe ślepe p..dy blokują ten przejaz bo po prostu nie umieją jeździć nikt ich nie nauczył jak pokonywać warunkowy skręt w prawo nikt tym biedakom nie powiedział że uczestnikami ruchu są nie tylko inne samochody
- 7 15
-
2022-05-11 12:29
Samochod ma ustapic pierwszenstwa rowerowi na przejezdzie. Zanim ona wjechala to jeszcze cie tam nie bylo wiec w tej sytuacji (5)
to twoja wina haha.
- 13 2
-
2022-05-11 13:22
A o zakazie wjazdu na skrzyzowanie nie mając możliwości opuszczenia go to już widzę mistrz nie słyszał? (3)
Nie ma to jak wybiórcze traktowanie przepisów
- 2 11
-
2022-05-11 14:14
(2)
przejazd rowerowy to nie skrzyżowanie pisane 1000 razy i znajdzie się czub który będzie to powtarzał ten stek bzdur
- 2 3
-
2022-05-11 14:21
I tu cię mam bombelku (1)
Skrzyżowanie to nie tylko przecięcie się ulic a kierunków ruchu. W momencie gdy masz w ramach skrzyżowania przejście i/lub przejazd, to stanowią one element skrzyżowania. I co teraz? Jedynym wyjątkiem kiedy można zatrzymać się na przejściu i/lub przejeździe, to gdy nie ma miejsca za nim. W tym przypadku było miejsce więc nagana jak najbardziej należna
- 3 3
-
2022-05-11 14:32
przejazd rowerowy id..to nie jest skrzyżowaniem przestań bredzić i wymyślać rzeczy które nie są zapisane w ustawie obracamy się na gruncie prawa a nie urojeń
- 4 3
-
2022-05-11 14:49
nie można blokować innym ruchu!
- 3 0
-
2022-05-11 13:51
Poluzuj ten kombinezon, bo ci za bardzo coś uciska :)
- 7 2
-
2022-05-11 14:13
Idź mierz (1)
I poluzuj se gumkę w getrach, bo co uciska i krew nie dochodzi
- 5 2
-
2022-05-11 14:15
jakiś problem deklu?Jest trzy metry wolnego miejsca to się tam wjeżdża a nie blokuje
- 2 4
-
2022-05-11 18:15
jeżeli tak dojeżdża do skrzyżowania
to nadaje się na powtórkę kursu i egzaminu
- 1 0
-
2022-05-11 09:06
a niby na egzaminie jest dojazd do słupka... (5)
ehh
- 30 9
-
2022-05-11 10:43
Egzamin
Kosztował
- 3 0
-
2022-05-11 11:47
(2)
To bez korzystania z internetu wymień fazy orogeniczne orogenezy kaledońskiej. Przecież to też było kiedyś na egzaminie z geografii.
- 2 3
-
2022-05-11 11:48
(1)
mówimy ty biedny kaleki na umyśle id..to o jeżdżeniu samochodem i zasadach które można nauczyć malpy
- 2 3
-
2022-05-11 14:13
Niby mozna, a małpy na rowerach nadal nie pojmują
- 1 2
-
2022-05-11 17:53
niby jest.
- 0 0
-
2022-05-11 09:07
Pan rowerkiem musiał lekko skręcić i korona spadła (11)
A najlepszy ten dzwoneczek :D Normalnie śmiechłem.
- 50 19
-
2022-05-11 09:14
A jakby tak rowerek stanął na środku skrzyżowania? (8)
I musiałbyś zwalniać prawie do 0 i go omijać. To sprawy też by nie było, prawda?
- 11 6
-
2022-05-11 09:24
No raczej by nie było sprawy (1)
To normalne, czasem trzeba zwolnić, droga jest dla wszystkich. No na pewno nie latałbym z kamerką, szybciutko zgrywał, obcinał filmik, uploadował i szukał wsparcia moralnego ;D
- 9 10
-
2022-05-11 09:28
to doczytaj jeszcze o drogach z pierwszeństwem i skrzyżowaniach
przyda się.
- 7 4
-
2022-05-11 11:50
(5)
"A jakby tak rowerek stanął na środku skrzyżowania?"
To by zrobił to samo, co zrobił kierowca - wjechał na skrzyżowanie bez upewnienia się, że może zjechać. Z resztą na filmiku tak rowerzysta zrobił, ale zamiast zatrzymać się zmienił kurs i przejechał po pasach dla pieszych.- 0 2
-
2022-05-11 12:00
(4)
a na co miał czekac i na kogo?Traciż 5 minut bo jakaś popierdółka nie umiem wyjechać i za 400 m kolejne światła i znowu za następne 500n znowu i co trasę 20 km jechać w 4 godziny zamiast w półtorej?
- 5 3
-
2022-05-11 13:55
(3)
Jak chcesz szybko pokonać trasę to wybiera się samochód albo zbiorkom a nie narzekasz. Zachowujesz się tak jakby rowerów nie dotyczyły żadne przepisy ruchu drogowego. Ciekawe czy jak twoją ścieżkę rowerową przecinają pasy to czy ustępujesz pierwszeństwa pieszym :)
- 2 2
-
2022-05-11 14:15
Rowerek ustępujący pierwszeństwa komukolwiek? Jaaaaasne. Król wszechdróg, przed którym trzeba rozwijać czerwone dywany, któremu trzeba wyznaczać ścieżki i "opieracze" budować, żeby król swej nóżki na chodniku dla plebsu nie musiał stawiać?
- 3 1
-
2022-05-11 14:25
taaak zwłaszcza między 6:30 a 8 szybko ta Morska jedzie jak okoliczne wioski jadą do roboty a ten twój zbiorkom wypchany po brzegi coraz rzadziej kursujący taaak o jakich przepisach mowa o nieblokowaniu przejazdu rowerowego niewymuszaniu pierwszeństwa ja nie rozumiem człowieku o jakich ty przepisach mówisz kierowcy nie wolno blokować skrzyżowań i przejść dla pieszych więc czemu to robią?A wiesz moze dzbanie ledwo myślący że ustępowanie pieszym nie musi oznaczać zatrzymywania się?Że nie jest to konieczne i wymagane w wielu momentach?
- 1 2
-
2022-05-12 18:26
Tylko odcinki wolne od korków pozwalają szybciej pokonać trasę samochodem. 20 km to ja na rowerze pokonuję
w godzinę po uwzględnieniu licznych postojów przed czerwonymi światłami. Gdy ich nie ma (poza miastem) to w ciągu godziny na rowerze przejeżdżam 30 km.
- 0 0
-
2022-05-11 09:26
tak się tworzy wypadki! lekko skręci, a tam będzie pieszy i czyja będzie wina?
- 5 1
-
2022-05-11 10:47
Oczywiście, że spadła tylko szkoda ze przeciętnie takich sytuacji w drodze do domu z pracy jest średnio 5. Kierowcy oczywiście nie wyszliby z siebie, jadąc rowerem i musząc za każdym razem omijać auto, które zagradza im drogę bo przecież nikomu korona z głowy nie spanie :D!
- 4 3
-
2022-05-11 09:07
(17)
A jak miała upewnić się czy może włączyć się do ruchu nie podjeżdżając do krawędzi? Jak wjeżdżała rowerzysty nie było. Często rosną żywopłoty, które zasłaniają i trzeba bliżej podjechać.
- 37 13
-
2022-05-11 09:12
gdzie ten żywopłot? (5)
czekała aż wyrośnie?
- 8 7
-
2022-05-11 09:29
kierofczyk to stan umysłu. (4)
zawsze coś wymyśli
- 8 4
-
2022-05-11 09:32
(3)
No prawie jak cyklonazista. Albo rower mu trudniej wyhamować niż samochód, albo znaki drogowe niezgodne z prawem, a to DDR w nie dość gustownym kolorze, a jak jedzie po chodniku - to piesi idą nieprawidłowo i dlatego w nich wpada. Ale kiedyś doczekamy się władzy która z tym aspołecznym rowerowym elementem się rozprawi.
- 4 7
-
2022-05-11 14:16
Oby jak najszybciej
Rozpuszczona, roszczeniowa watacha
- 1 2
-
2022-05-11 14:23
Proponuję władze, która się rozprawi z całością piractwa na drodze
Każda grupa ma za kołnierzem. Ludzie mają w d innych i patrzą tylko na czubek własnego nosa.
- 3 0
-
2022-05-12 18:28
Tobie antyrowerowy psychopato marzy ci się powrót do zamordyzmu ?
- 0 1
-
2022-05-11 09:17
z tego co wdać na filmie ma jeszcze dobre 2m do lini zatrzymania (7)
wystarczy podjechać do niej
- 7 2
-
2022-05-11 09:28
(6)
Jakiej linii zatrzymania się? Nie ma nigdzie wymalowanej farbą linii - a jak nie ma linii, to znaczy że musi wysunąć się wystarczająco, aby mój obserwować skrzyżowanie, ale też nie utrudniać kierowcom, którzy poruszają się na jezdni, na którą ma zamiar wjechać. A że kierowca uznał, że bezpiecznym jest zatrzymanie się w tym miejscu, a nie innym to już jest kwestia indywidualna.
- 4 7
-
2022-05-11 09:59
Ale brednie
- 3 1
-
2022-05-11 11:22
(4)
a trójkąty na jezdni cymbale to co jest ozdoba?
- 4 1
-
2022-05-11 12:53
(3)
Masz na myśli te przetarte, ledwo widoczne kawałki farby, które kiedyś miały kształt trójkątów?
Ale plus, że przynajmniej pokazałeś kulturę i się przedstawiłeś.- 1 1
-
2022-05-11 14:05
nie bredź że są niewidoczne kierowca nie powinien być ślepy akurat linie na tym odcinku Morskiej były robione solidnie
- 1 1
-
2022-05-11 14:25
Czyli jednak widoczne? (1)
Czyli celowo lekceważysz przepisy ruchu bo masz takie widzimisię. A to podobno rowerzyści traktują wybiórczo przepisy i szukają dziury w całym.
- 1 1
-
2022-05-11 14:47
polscy kierowcy są fatalnie uczeni jazdy są uczeni głupoty bezmyślności i agresji a na jazdach instruktor to często bajerant który leje wodę młodym piczkom zamiast je uczyć w kwietniu miałem spinę na chylońskiej z takim deklem z Lki koło lidla jadąc do Cisowej ten grzmot pozwolił swojemu głupiemu kursantowi na wyprzedzanie z maleńkim odstępem i prawił mi morały o zanikającej ścieżce rowerowej z lewej strony to jest powód wypadków i takich sytuacji brak szkolenia 30 godzin kręcenia się wokół PORD i gadanie w czasie lekcji o d.. maryni
- 2 0
-
2022-05-11 09:29
no mogła dojechać do tej krawędzi
a nie zostawiać 2m wolnego miejsca tarasując przy tym przejazd.
- 5 2
-
2022-05-11 11:22
a ile jest miejsca z przodu przed samochodem?
- 2 1
-
2022-05-12 18:27
bzdury piszesz.
- 0 1
-
2022-05-11 09:11
Trochę frustrat (13)
Nie wiem dokładnie gdzie to jest, więc zakładam, że ma zieloną strzałkę więc wszystko jest zrobione ok. Nie wymusiła pierwszeństwa i pewnie oceniła, że to jest najlepsza odległość, może z racji widoczności.
Ja mam teraz pytanie, czy to naprawdę już powód by tak się denerwować, by stracić czas na zgranie filmiku, stworzenie posta i podpisania się Wnerwiony ... co sugeruje, że pewnie jeszcze się to przeżywa i traci dzień na rozstrząsanie tak błachej sprawy. A jak jeszcze źle skomentują to dopiero będzie - dzień stracony na nieogarniętą w wozie i nieogarniętych komentujących kierofczyków jak ja z PJ z chipsów. Szkoda życia :P
Tak ja straciłem na napisanie komentarza, co czyni mnie hipokrytą :)- 49 11
-
2022-05-11 09:18
Przecież to jest cel życia takich ludzi (4)
Od miesięcy pewnie z tą kamerką jeździ w nadziei "upolowania" złych kierowców, widać bezskutecznie to brał co miał :D Założę się, że ten "materiał zdjęciowy" jest już też na FB i gdzie tylko się dało.
- 9 9
-
2022-05-11 09:29
na takich kierowców nie trzeba polować (1)
wystarczy wyjść na dwór i ruszyć w dowolnym kierunku, sami wyskakują
- 8 4
-
2022-05-11 10:49
dokładnie tak, tym bardziej dojeżdżając codziennie do pracy rowerem średnio te 10 km, takich sytuacji nie brakuje nigdy :)
- 3 3
-
2022-05-11 11:31
biedaku jak dużo jeździsz to codziennie kilku takich spotykasz albo takich osłów co są nadgorliwi na Chylońskiej w Cisowej koło biedronki jest stop ja się zatrzymuję na stopie a cudak mający pierwszeństwo zatrzymuje się i gapi się na mnie powodując chaos i zagrożenie
- 0 0
-
2022-05-12 18:33
A ilu to kierowców piraczy, aby dać nagranie do "Stop chama" na Youtube, gdzie ludzie tam komentujący
wprost ich oskarżają o prowokowanie niebezpiecznych sytuacji aby tylko coś nagrać na swą samochodową kamerkę ?
Najlepszym sposobem na to jest jazda z nadmierną prędkością, wtedy zawsze się coś nagra.
1/3 filmików na "Stop chamie" to specjalna brawura nagrywających.- 0 0
-
2022-05-11 09:18
(5)
jak twierdzisz że jest ok to powinieneś zapisać się na kurs na prawo jazdy
- 7 3
-
2022-05-11 09:29
(4)
Też polecam zapisać się na kurs prawa jazdy. Rowerzyście także.
- 6 9
-
2022-05-11 11:33
(3)
ale przecież linia zatrzymania jest wyznaczona ścieżka rowerowa przejazd i cała geometria drogi pozwala w tym miejscu stanąć kierowcy za przejazdem i typowe auto się tam zmieści tylko to trzeba chcieć chcieć jeździć z jakąś dokładnością precyzją i techniką ale to jest dla 3/4 kierowców trudne do ogarnięcia taki bezmózgowiec staje na chodniku zostawiając pieszemu 10 cm miejsca zamiast metra wymaganego prawem i nie widzi problemu przecież pieszy może se zejść na jezdnię i jego wehikuł obejść jak jest korek na skrzyżowaniu w Chyloni to staje taki caban na środku zmienia się światło i łapy rozkłada no co ja jadę pocxekajcie sobie ci z Kartuskiej jeszcze jedną zmianę świateł teraz ja jadę
- 3 3
-
2022-05-11 11:53
Chyba nigdy nie prowadziłeś samochodu (2)
Jadąc rowerem widzisz tą linię stojąc przy niej, ale jadąc samochodem nie, bo zasłania ci maska. Wiesz orientacyjnie gdzie jest ta linia i gdzie kończy się maska, ale nie co do centymetra. Dlatego jak się nie jest pewnym zawsze zostawia się ten margines bezpieczeństwa żeby maska nie wystawała na drogę.
- 4 5
-
2022-05-11 12:08
człowieku przestań pierd..lić dojeżdżania do danego punktu sie uczy na kursie i sprawdza na egzaminie masz się cymbałku zatrzymać całym autem w kopercie a nie połową i też się wydaje że ten słupek z przodu i z tyłu potrącisz ale masz pod niego blisko doecjać bo inaczej oblewasz tu jest dokładnie taka sytuacja samochód mieści się cały za przejazdem rowerowym ale staje w jego połowie bo kierująca samochodem p..da bo trudno to coś nazwać kierowcą nie widzi jak jedzie i po czym nic ci nie zasłania na zdjęciu masz focusa który jest typowym kompaktowym samochodem a nie tirem czy przegubowym autobusem maska zasłania Jezu co za brednie tu nie mowa o centymetrach a o metrach o 150 czy 200 cm najmniej a 2 m szerokości ma ten przejazd rowerowy
- 3 4
-
2022-05-11 12:31
nie kompromituj się
- 2 1
-
2022-05-11 09:45
jak by ci ktoś tak blokował przejazd co skrzyzowanie
to byś inaczej spiewal
- 5 1
-
2022-05-11 11:27
ale ja wiem dokładnie gdzie to jest Gdynia ulica Zbożowa przejazd rowerowy i za nim tyle miejsca że osobówka się zmieści ale to trzeba umieć jeździć i ogarniać wymiary tego 24 metrowego potwora z silnikiem 1,4 takie blokowanie drogi to wyraz niechlujstwa tępoty egoizmu i braku myślenia ta osoba nie wie że blokuje przejazd rowerowy bo ją to nie interesuje w swoim beznadziejnym braku umiejętności skupia się jedynie na autach jadących Morską boi się podjechać pod linię warunkowego zatrzymania (trójkjąty na jezdni) bo się boi że będzie za blisko tacy słabi kierowcy są dużym zagrożeniem
- 1 3
-
2022-05-11 09:14
Skoro z daleka widzisz tę sytuację, to... (4)
... dlaczego nie zwalniasz, tylko jedziesz na pełnej petardzie?
Na drogach zdarzają się różne sytuacje i ty też jesteś ich uczestnikiem, musisz odpowiednio reagować.- 50 9
-
2022-05-11 09:48
parkowanie na przejezdzie dla rowerzysty jest zabronione! (3)
- 2 13
-
2022-05-11 11:54
Nikt tu nie parkował (1)
- 6 2
-
2022-05-11 12:10
zachowanie tej samochodowej ameby świadczy że nie ma pojęcia co robi
- 2 6
-
2022-05-11 14:21
Kogo obchodzi jakiś tam przejazd dla rowerków? Idźta sobie się bawić na place zabaw
- 1 2
-
2022-05-11 09:16
testy iq dla kierowców powinny być obowiązkowe! (2)
dodatkowo egzaminy ze znajomości przepisów drogowych powinny być co roku!
Jak ćwierćinteligentowi bez znajomości przepisów można pozwolić prowadzić 1.5t pojazd po drogach publicznych? no nie rozumiem- 9 32
-
2022-05-11 09:19
Coś lekko przesadzasz
Nie jest możliwe, żeby ten rowerek ważył 1.5t ;)
- 5 6
-
2022-05-11 09:26
Testy IQ dla rowerzystów powinny być obowiązkowe. Dodatkowo egzaminy ze znajomości przepisów drogowych powinny być dla rowerzystów co miesiąc!
- 10 4
-
2022-05-11 09:16
inteligencja wyszła na spacer (4)
Prawo jazdy w chipsach znalezione tyle w temacie
- 7 20
-
2022-05-11 09:20
Jakby miał prawo jazdy to by nie cisnął na rowerku (3)
Ale co do umiejętności - pełna zgoda
- 7 3
-
2022-05-11 11:36
(2)
jak nie umiesz podjechać do linii warunkowego zatrzymania to stój i czekaj tym złomem na zielone nie ma obowiązku jazdy na warunku w prawo
- 2 2
-
2022-05-11 11:55
(1)
Nie, bo blokujesz ruch samochodów, a samochodów jest więcej niż rowerzystów
- 0 0
-
2022-05-11 12:12
nikogo cymbale nie blokujesz jeśli drogą mającą zielone jedzie sznur samochodów skąd ta granicząca z jakimś kalectwem umysłowym mania by pchać się każdy cm do przodu potem staje taki as na środku krzyżówki i powoduje totalny chaos światła się zmieniają on blokuje przejazd innym po co pomyśleć jest tak ciężko?Kogo zablokujesz cymbale mając czerwone światło?
- 1 2
-
2022-05-11 09:31
(9)
Szanowny Mirku - polecam pójść na jakiś kurs doszkalający, albo zrobić prawo jazdy. Jadąc rowerem robisz dokładnie to samo, co robi ten kierowca - wjeżdżasz na skrzyżowanie nie mając pewności, że z niego zjedziesz. Nie jesteś warty więcej, niż ten sam kierowca, na którego dzwonisz.
- 37 9
-
2022-05-11 09:44
przejazd dla rowerzystów nie jest skrzyzowaniem (8)
warto się douczyc i nie kompromitować.
- 3 4
-
2022-05-11 10:09
(7)
Jeżeli przejazd dla rowerzystów i przejście dla pieszych znajduje się w obrębie skrzyżowania (szczególnie to widać po sygnalizacji świetlnej) to są one częścią skrzyżowania.
W innym wypadku, jeżeli przejazd z filmiku nie jest częścią skrzyżowania, to po co montują na nim światła?
Ponownie - polecam jakiś kurs doszkalający, tam to wszystko wyjaśnią.- 5 3
-
2022-05-11 11:41
(2)
nie jest skrzyżowaniem dlatego zamknij pysk z tymi mądrościami a co do świateł to rowerzysta miał zielone jeżeli tzw kierowca nie umie warunkowo skręcić w prawo żeby a nie potrącić nikogo b nie zablokować drogi rowerowej i pasów dla pieszych to niech czeka przed linią i semaforem dla samochodów na zielone doczeka się w tym miejscu leży pętla indukcyjna jak stoi prawidłowo a nie jak niektóre dzbany na lewoskrętach 20 m przed linią zatrzymania to światło się zmieni co z tego że jest częścią skrzyżowania jeśli obowiązują na nim inne zasady pierwszeństwa np?Czy ogarniasz biedaku tak prostą rzecz że zasady pierwszeństwa na przejazdach rowerowych nie są określone znakami nie ma równorzędnego z jezdnią przejazdu rowerowego nie obowiązują żadne zasady prawej ręki itd?
- 2 4
-
2022-05-11 13:00
(1)
Nie zapowietrz się tym jednym zdaniem rowerzysto. To, że rzucisz inwektywem nie czyni Ciebie mądrzejszym.
Jak nie jest skrzyżowaniem, to po co wtedy jest dorobione zielone światło dla rowerzystów, które jest zsynchronizowane z samochodami jadącymi na skrzyżowaniu?
I ponownie polecam kurs doszkalający, bo w przepisach jasno jest określone:
"skrzyżowanie oznacza przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia,"
Przejście dla pieszych i przejazd rowerowy są powierzchniami, które zostały utworzone w ramach przecięcia się dwóch jezdni.- 1 2
-
2022-05-11 14:10
po to jest światło że takie są zasady jeśli światło obejmuje wloty skrzyżowania to dla pieszych i rowerzystów się je montuje co to za jakaś głupia gadka na poziomie dzbana to że są światła nie znaczy że obowiązują tam, zasady takie jak na skrzyżowaniu ulic zasada jest jedna rowerzysta ma tam mieć możliwość przejechania nie należy się tam zatrzymywać jeśli nie jest to niezbędnie konieczne tu nie jest samochód ma wyznaczone dużo miejsca już za przejazdem i tam ma się ustawić. Rozczulający był widok stawiania aut na przejeździe dla rowerów przy położonym niedaleko Mc Donaldsie w czasie lockdownu dzbany czekające w dużej kolejce do Mc Drive parkowali swoje graty na przejeździe rowerowym wszak głód u samochodowej ameby wyłącza myślenie a każdy cm do przodu w walce o żarcie to podstawa
- 2 0
-
2022-05-11 12:09
u ludzie idz sie doucz przepisow (3)
tak przejscie dla pieszych jest skrzyzowaniem.... masakra. czego oni uczą teraz na tych kursach? lepienia pierogów? szydełkowania?
- 2 1
-
2022-05-11 12:25
jak to wygląda podobnie jak nauka jazdy w TTV to owszem
- 1 1
-
2022-05-11 13:01
(1)
Samo, wolnostojące przejście dla pieszych nie jest skrzyżowaniem, ale przejście dla pieszych, które zostało utworzone w ramach infrastruktury przecięcia się dwóch jezdni już należy do skrzyżowania.
- 1 1
-
2022-05-11 13:47
i co z tego może do ciebie dotrzeć fakt że obowiązują tam inne reguły pierwszeństwa niż na skrzyżowaniu dróg?
- 0 0
-
2022-05-11 09:47
kietofczyki chciały ścieżek bo im rowerzyści przeszkadzali na jezdni (2)
ale juz przepuścić rowerzystę to żaden nie przepusci. dzicz
- 5 20
-
2022-05-11 10:02
Bez przesady, ciagle tylko jedni u drudzy źli. Ja często puszczam jadąc autem a nawet rowerem, czy to pieszych czy inne auta, a jak jadę rowerem to tez ludzie w zdecydowanej większości są uprzejmi. Czy tak trudno jest po prostu zachowywać się normalnie?
- 2 1
-
2022-05-11 13:38
kto to jest kietofczyk?
To z języka węgierskiego, czy bułgarskiego?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.