Sopockie parki oraz plaże zamknięte
11634 wyświetlenia 1 kwietnia 2020 (937 opinii)Sopockie parki oraz plaże zostały zamkniete 1 kwietnia rano.
Więcej na ten temat
Opinie (937) ponad 50 zablokowanych
-
2020-04-02 21:02
otwórzcie plaże
- 1 0
-
2020-04-01 09:33
przecież w tygodniu plaże są niemal puste, mamy w Trójmieście ponad 20 km plaż (3)
po co ta akcja ?
może w weekendy miałoby to jakiś sens- 66 8
-
2020-04-02 20:23
(1)
Ja bym powiedziała raczej żeby Warszawa nie przyjeżdżała to na zachętę
- 2 0
-
2020-04-02 21:01
wy w Sopocie zyjecie z Warszawy wiec nie wychylaj sie
- 1 4
-
2020-04-01 16:05
To jest test co można zrobić ze społeczeństwem, na ile ono sobie pozwoli.
Jeśli wyjdzie pozytywnie dla władzy, w następnej kolejności możemy się spodziewać chipów i obroży elektrycznych, na początek w każdym sezonie grypowym, potem już na stałe.
- 4 0
-
2020-04-01 11:34
Tymczasem w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym grupki biegaczy (po 3-4sztuki) (30)
Tacy delikwenci powinni mieć po złapaniu odbierane ubezpieczenie medyczne. Zachorują to będą płacić.
Podobnie powinno być ze łamiącymi kwarantannę i łamiącymi zakaz gromadzenia się.- 131 241
-
2020-04-01 11:39
No pewnie Januszku (8)
Lepiej przed telewizorem se poleżeć i pić browarki.
- 54 27
-
2020-04-02 20:59
A drwale w TPK jak cięli tak tną
Ich nie obowiązuje zakaz?
- 0 0
-
2020-04-01 11:43
Ale kto broni biegania samemu? (6)
Gromadzenie się to zbędne ryzyko, widocznie pewne jednostki mają tak, że bez poklasku innych biegać nie potrafią. Słabe charaktery są nie do odratowania.
- 50 5
-
2020-04-01 11:58
(5)
Właśnie premier Matołusz mi zabronił, chociaż i tak biegałem sam, z dala od ludzi i to nie ze względu na epidemię tylko bo nie lubię towarzystwa.
- 30 10
-
2020-04-01 13:49
(3)
nie ma zakazu biegania
- 22 1
-
2020-04-02 06:29
jest (2)
- 0 1
-
2020-04-02 13:35
Nie ma. Jest irracjonalne, sprzeczne z wiedzą naukową i stanowiskiem WHO "zalecenie" Szumowskiego.
- 0 0
-
2020-04-02 07:07
widzę, że niektórzy już dostosowują się do zakazu myślenia...
- 1 0
-
2020-04-01 13:27
Ja ogólnie nie lubię ludzi i nie mam wyrobionego instynktu stadnego
- nie robi mnie mecz, koncert ani nie płaczę na hymnie ani mnie nie podnieca polska flaga.
Dlatego pewnie "nie czuję" tej epidemii i ze zdziwieniem przyglądam się tej panice i temu jak ludzie popierają odbieranie im podstawowych praw...- 24 5
-
2020-04-02 15:23
frustrat
- 0 0
-
2020-04-01 11:52
(6)
Gdyby ludzie rozumieli takie proste wyrażenie jak "dwa metry", nie trzeba by było wprowadzać tych wszystkich zakazów.
- 7 8
-
2020-04-01 12:49
dwa metry to ma średnica gniazda (4)
- 10 1
-
2020-04-02 12:32
Złoto:)
- 0 0
-
2020-04-01 13:51
oj tam czepiasz się, na biologii nie trzeba się znać na matematyce (2)
i vice versa
- 0 0
-
2020-04-01 14:34
Toć te lekcje w TVPiS katechetki prowadziły o_O (1)
- 4 2
-
2020-04-01 19:18
katechetka to była szefem MSW w nierządzie rudego volksdeutscha RP
- 3 1
-
2020-04-01 12:40
to są martwe zapisy człowieku
- 9 5
-
2020-04-01 18:58
Pusto jak cholera, ale rzeczywiscie sa asy (2)
Sam mlody, ale widze jakies grupki dwie pary po 20 roku zycia. Ida tak- dziewczyny z przodu odleglosc zadna chlopaki 4 m. za nimi odleglosci tez nie ma. Pozniej za garazami widze samochod, a tam 2 typa se gada przy papierosku pysk w psyk metra nie ma i nawija. Z psami tez czasami sie czaja i pogaduchy. Biegaczy na sciezce tez troche bylo fakt samotni, ale niech sie ludzie zastanowia po co to srubowanie formy w tym czasie, musi byc ten iphone na ramieniu- nie mozna sie po pprostu przez dwa tygodnie przejsc z 40-50 minut zamiast biegac.
Nie zeby mnie to jakos szarpalo od srodka, ale chodzi o pewien przekaz do innych.- 0 6
-
2020-04-02 08:56
Ty d**ilu a jeśli chłopak z dziewczyną mieszka to co d**ilu ma iść od niej daleko bo taki sk..syn pisowski tak powiedział? Człowieku to jest tresura na to czy dasz sobie wbić do głowy że osoba tobie najblizsza jest dla ciebie zagrożeniem to tylko i wyłącznie bezczelna próba czy ludzie dadzą rozbić swoje wiezy rodzinne nie można tym sk..synom dać satysfakcji z tego powodu
- 1 2
-
2020-04-01 20:52
Ktoś ma dwa tygodnie maszerować (po osiedlu) a nie biegać po parku, bo to jest przekaz dotyczący sposobu zakażenia covid??
Ty w ogóle czytasz, co piszesz?
A ci parami, których tak obserwujesz... Nie pomyślisz że może i tak są razem gdy nie na zewnątrz. Wiesz, nie jesteśmy istotami żyjącymi w pojedynkę. Ludzie mieszkają ze sobą, pracują ze sobą. Ogarniasz?
Przekaz, tak, jest teraz potrzebny: odsiewać przepisy absurdalne i szkodliwe, nie dać się zniewolić psychopatom z rządu i pokazać to innym.- 7 0
-
2020-04-01 12:44
Ja bym bardzo chętnie poszedł na taki układ! (1)
Ten cały cyrk jest po to aby wypłaszczyć liczbe pacjentów w szpitalu. Ja sie moge dobrowolnie zrzec miejsca w tej waszej służbie zdrowia (i tak niekorzystam z tej patologicznej instytucji, której teraz pewnie rzad rzuci wiecej kasy na przehulanie) i wieść normalne życie. Kto za?
- 7 3
-
2020-04-01 20:47
Mam mieszane uczucia, tylu d**ili siedzi teraz po domach, widać ich tylko w necie,
że muszę stwierdzić że ta sytuacja ma swoje plusy.
I oddycha się lepiej, bo mniejszy ruch.
A jak widzę kogoś na spacerze, to od razu wiem że to osoba prawidłowo rozumująca.
Może ich nie edukujmy. Będzie trochę jak w Seksmisji. :/- 5 0
-
2020-04-01 16:51
Ty jesteś głupi czy udajesz
Jw
- 1 2
-
2020-04-01 15:52
człowieku weż ty przestań telewizję oglądać
i do lasu lepiej z psem już też nie wychodż przez takich jak ty ten świat zachoruje na gorszą chorobę tzw.głupotę paranoidalną
- 8 0
-
2020-04-01 11:48
Leming takich jak ty ciemniaków nawet jak by im sie odlewac na głowe to podziekuja bo im wystarczy powiedziec ze to dla waszego (4)
dobra
- 6 4
-
2020-04-01 11:53
Zabawne, że używasz słowa Leming. (2)
To przecież określenie, którym namiętnie posługuje się najtwardszy elektorat Prawa i Sprawiedliwości. Dla wyjaśnienia, obecnie rządzą nami nie kosmici, nie reptylianie, a Prawo i Sprawiedliwość.
Czyżbyś zdradził ideały Partii miłościwie Nam Panującej? Nie chcesz być już Lepszym Sortem?- 2 6
-
2020-04-01 13:56
Ładne. Reptylianie :)
- 1 0
-
2020-04-01 12:14
to pissowski leming, nie zrozumie buc dojnozmianowy
- 3 6
-
2020-04-01 13:08
Lemingi to wy wielbiciele pokozycji których Pis tak na straszył ze potulnie dziekują za ograniczenia jakie wprowadzaja
Ale wam się jednocześnie nie miesci w głowie mimo ze macie pustkę ze sa ludzie co mysla samodzielnie i nie trzymają żadnej strony politycznej.
- 3 3
-
2020-04-01 11:40
nie ważne kto zachoruje i na co
społeczeństwo i tak już chore
- 28 4
-
2020-04-02 20:24
Chore dzieci
Moje dzieci właśnie kończą kwarantannę, na szczęście miały słabe objawy, ostatnie miejsce gdzie mogły się zarazić? - Fun Park Gdynia, odradzam to miejsce!!
- 0 1
-
2020-04-02 19:22
psychoza strachu
chyba ta pandemia pływa w morzu, dlatego plaże zagrodzone; d**ilizm
- 2 0
-
2020-04-01 09:36
Chyba krecą Misia (1)
To taśma na miarę naszych możliwości...
- 23 8
-
2020-04-02 19:16
Tą taśmą otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie, mówimy, to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić!
- 1 0
-
2020-04-02 18:10
A jest gdzieś mapka albo wykaz tych terenow na Gdańsk?
Zakazuje się korzystania z pełniących funkcje publiczne i pokrytych roślinnością terenów zieleni, w szczególności: parków, zieleńców, promenad, bulwarów, ogrodów botanicznych, zoologicznych, jordanowskich i zabytkowych, a także plaż.
Bo nie wiem gdzie te promenady i zieleńce a nie chciałbym się wpakować bo policja pewnie tylko na to czyha.
Po niezagospodarowanych łąkach czy innych nieużytkach też nie można chodzić?- 1 0
-
2020-04-01 11:33
(50)
Ciekawe, ile osób jeszcze spróbuje te zalecenia zignorować, podciągając spacer pod mega pilną potrzebę.
- 85 147
-
2020-04-01 11:50
(18)
Tak, spacer jest megapilną potrzebą (przedrostki zawsze razem z przymiotnikami). Zacznijcie, durni ludzie, słuchać naukowców, a przestańcie polityków.
- 42 5
-
2020-04-02 09:59
(2)
Może dla Ciebie sport to zmiana kanałów w tv, jesteś pewnie otyły i wiecznie zmęczony, wyjdziesz na dwór i już przeziębiony, ale ja uprawiam sport od kilku lat regularnie i nie choruje, jak myślisz dlaczego? Wirusa nie ma w powietrzu na plaży. On dotyka takich jak Ty plus palaczy wszelkiego g...
- 3 2
-
2020-04-02 16:33
Skoro koronawirusa nie ma w powietrzu, to skąd tam mają być inne wirusy, żeby się przeziębić? Od samego zmarznięcia, czy przegrzania się człowiek nie przeziębia wirusologu za dychę.
- 0 0
-
2020-04-02 14:02
Wszystkie Twoje założenia odnośnie mojej osoby są błędne, a ćwiczyć da się też w domu. Sport nie ogranicza się tylko do biegania i roweru.
- 0 0
-
2020-04-01 12:02
(14)
Nie ma to jak się przyczepić do pisowni - lepiej ci? Swoją drogą właśnie przez takich jak wy, którzy nie potraficie siedzieć na tyłkach to się będzie ciągnąć w nieskończoność i ostatecznie ta wasza pseudowolność wyjdzie wam bokiem.
- 3 32
-
2020-04-02 00:40
(4)
Nie, gorzej mi. Zawsze mi gorzej, kiedy dorośli ludzie nie szanuja języka i robia błędy na poziomie podstawówki. Tym bardziej logiczne - nic nie napisałam o wolności. Wyłacznie o zaleceniach naukowców. Władza robi ci wodę z mózgu, kłamie i dezinformuje, a ty im klaszczesz.
- 2 1
-
2020-04-02 08:44
(3)
Chciałabym mieć takie problemy... Zainteresuj się może jak wyglądają obostrzenia w innych krajach i jak wygląda sytuacja epidemiologiczna na świecie. Problem koronawirusa nie ogranicza się tylko do naszego zaścianka.
- 1 3
-
2020-04-02 10:01
Szwecja? (1)
- 0 0
-
2020-04-02 14:15
Chiny, Wielka Brytania, której premier notabene też na początku uważał, że najlepiej, aby każdy to przechorował, ale pod naciskami szybko zmienił zdanie, a teraz sam jest chory. USA, gdzie Trump myślał, że są zieloną wyspą, a teraz sam stan Nowy Jork ma więcej chorych niż w Chinach kiedykolwiek było. Włosi i Hiszpanie na początku nie robili nic, a teraz już wyprzedzili Chiny w liczbie przypadków, a służba zdrowia tam nie wyrabia.
- 0 0
-
2020-04-02 13:24
Może zainteresuj się wiedza naukowa, to nie bedziesz musiala kolportować zabobonów. Spacer, jogging etc. stwarza zerowe zagrożenie epidemiologiczne pod warunkiem praktykowania ich w określonych warunkach, które dziś powinny być już jasne nawet dla superkretynów: dwa metry od innych, żadnego dotykania powierzchni publicznych rękoma, profilaktycznie żadnego dotykania twarzy (ułatwia to noszenie maseczki na zewnatrz). Jeżeli czegoś jeszcze nie rozumiesz - pytaj śmiało!
- 1 2
-
2020-04-01 13:18
(4)
A jak ci się żyje w iluzji demokracji?
- 9 2
-
2020-04-01 19:13
(1)
przecież już nie ma rządów PO-PSL - to była iluzja demokracji, gdzie ją ograniczano, strzelano do protestujących...należy o tym pamiętać a nie mieszać wspomnienia z dzisiejszymi czasami!
- 1 5
-
2020-04-01 20:37
Każda cholerna władza to najgorsze bydło.
Bez znaczenia jest jak się pokolorują i jak my się damy podpuścić.
- 3 0
-
2020-04-01 13:37
(1)
Iluzję demokracji to my już dawno mieliśmy.
- 3 3
-
2020-04-01 14:32
Nie przesadzaj, pięć lat to wcale nie tak dawno.
- 2 0
-
2020-04-01 12:13
(2)
siedź na tyłku pissowski lemingu i słuchaj bredni Matołusza
- 21 6
-
2020-04-01 12:15
(1)
Argumentów zabrakło?
- 4 13
-
2020-04-01 13:09
a ty masz jakieś?
- 7 3
-
2020-04-01 13:04
tobie pewnie bokiem wychodza te makarony co na kupowałes w panice w sklepie :)
i mydło :)
- 8 1
-
2020-04-01 11:55
(9)
ruch jest podstawą życia, bezruch to śmierć
- 40 3
-
2020-04-01 12:11
(7)
Kto ci broni się ruszać? Rób to w domu, jest tyle możliwości...
- 4 29
-
2020-04-02 00:43
(5)
Wbij sobie do mózgu, że świeże powietrze nie zabija, ani ludzie, których mijasz z dystansu 2m! Bez względu na to, co ci jeszcze kaczesyny wcisna!
- 5 0
-
2020-04-02 09:14
(4)
Szkoda tylko, że wg badań Chińczyków te 1,5 m - 2 m to fikcja... Spacery byłyby ok, gdyby ludzie nie robili zbiorowisk i posiadówek na świeżym powietrzu. Te obostrzenia wprowadzili, bo ludzie w ostatni weekend się do tego nie stosowali. Ładna pogoda, to pikniki, ogniska itp. Ja przestałam chodzić na spacery w weekendy, bo moje dotąd odludne miejsca zrobiły się pełne ludzi, a od zawsze nienawidzę tlumów. Idę o zakład, że mnóstwo ludzi, którzy teraz spacerują, jak wszystko wróci do normy przerzucą się znowu na galerie handlowe i restauracje.
- 2 1
-
2020-04-02 10:01
(3)
Bo zobaczyłeś fotkę z bulwaru w wawie? Niewiadomo z którego weekendu, może nawet sprzed roku? Manipulacja trwa...
- 1 0
-
2020-04-02 13:22
(2)
Bo raz spróbowałam pójść na spacer tam, gdzie zawsze i mi się szybko odechciało? Takie to dziwne?
- 0 0
-
2020-04-02 13:29
(1)
A ja byłam na plaży w Orłowie i nie było problemu z mijaniem się na 2 metry, tak samo na przyplażowych morenach. W okolicy zamkniętego mola i owszem, byłby problem, lasem także szły grupy kretynów ramię w ramię, ale spokojnie można je było minąć z zalecanej odległości.
- 0 0
-
2020-04-02 13:45
Nie chodzę na miejskie plaże, ani bulwary, bo nie lubię. Zresztą co to za spacer, kiedy co chwilę trzeba pilnować, żeby się z kimś bezpieczenie minąć ( plaża w Wierzchucinie ).
- 0 0
-
2020-04-01 12:38
w domu d**ilu to ludzie umierają
- 18 4
-
2020-04-01 12:12
Ruch to kiosk. Sport to papierosy.
Mi to akurat to wszystko na rękę.
- 5 3
-
2020-04-01 18:28
(2)
Moze nalezy w koncu uznac, ze kazdy ma inne potrzeby? Do moich nalezy przebywanie na linie natury.
- 10 2
-
2020-04-01 21:27
(1)
Do moich też, niestety teraz po zamknięciu mnóstwa miejsc, moje miejsca na weekendowe spacery są pełne ludzi, podczas gdy jeszcze miesiąc temu tych ludzi tam była garstka, a przy brzydkiej pogodzie potrafiłam nie spotkać kompletnie nikogo...Dla wielu spacery są teraz tylko formą zabijania nudy, bo jak już wszystko otworzą, to zamiast na spacer pójdą na shopping i do pubu.
- 3 0
-
2020-04-02 13:34
Polecam poranek i wieczór. Polscy spacerowicze mają tendencję do wylegania w okolicach obiadu ;)
- 0 0
-
2020-04-01 12:08
Na dzień dzisiejszy mogą mnie tylko grzecznie poprosić o pozostanie w domu. (10)
Dopóki nie wprowadzą stanu wyjątkowego to mogą sobie te zalecenia wsadzić w buty, ponieważ Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej jeszcze obowiązuje, z naciskiem na jeszcze.
- 28 4
-
2020-04-01 19:16
(2)
ile tu wyszkolonych przez TVNazi, GWno, kod.. prawników, konstytucjonalistów! znających tylko wyrwane fragmenty ustawy zasadniczej!
- 1 5
-
2020-04-01 20:40
(1)
Wyrwane fragmenty?
Konstytucję właśnie tak się interpretuje, po wyodrębnionych artykułach. Ty chyba nawet do środka nigdy nie zajrzałeś.- 3 0
-
2020-04-02 13:32
On nawet z daleka konstytucji nie widział. Wystarczają mu rządowe dzienniki ustaw.
- 0 0
-
2020-04-01 12:09
(6)
Jaka konstytucja? Zmieniają ordynację wyborczą na chwilę przed wyborami, a Ty mówisz, że w tym kraju obowiązuje konstytucja?
- 11 5
-
2020-04-01 12:39
(5)
czytałeś artykuł że kary 30 tysięcy zł są nielegalne ponieważ nie ma ich w prawie?
- 13 3
-
2020-04-01 19:32
(2)
niech zgadnę ...artykuł w GWnie, czy Lisweeku?
- 0 4
-
2020-04-02 08:51
Nie i**oto na tym portalu poza tym d**ilu mandat musisz podpisać żeby był ważny
- 0 0
-
2020-04-02 00:45
Was prawiczków i tak nic nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe, więc co za różnica, gdzie to napisane?
- 1 0
-
2020-04-02 03:34
Już są w ustawie zapisane.
- 0 0
-
2020-04-01 13:35
Dlatego ich nie egzekwują, ale oni są w stanie najpierw coś zrobić, a potem dorobić do tego odpowiednie przepisy. Na tę chwilę na legalu do 5 tys można nakładać.
- 1 0
-
2020-04-02 00:34
Ja na pewno, ponieważ zelecenia pisuarów stoja w sprzeczności z wiedza naukowa i zaleceniami ekspertów.
- 0 0
-
2020-04-01 13:11
(4)
Jak słusznie zauważyłeś(aś) to są tylko zalecenia...
- 3 2
-
2020-04-01 13:46
(3)
I liczenie na rozsądek ludzi, a wielu ludziom niestety rozsądku brakuje, bo żyją złudzeniami, że nic złego się nie dzieje. Jeśli nie przełożą wyborów, to po 10 maja zakładam dwa scenariusze: albo te zalecenia staną się prawem, bo będzie wysyp chorych, albo oleją wszystko i będziemy w czarnej d...
- 3 6
-
2020-04-01 14:07
(2)
tobie do tego czasu pomiesza się we łbie symptomy już widzę
- 3 2
-
2020-04-01 14:12
(1)
Na jakiej podstawie uważasz, że problem nie istnieje? Tylko spróbuj odpowiedzieć, bez pojazdów personalnych ;)
- 0 0
-
2020-04-01 20:41
Problem wyjścia na tereny zielone nie istnieje.
Oczywiście czym innym jest problem wykreowany sztucznie przez podpuszczoną bandę histeryków i na potrzeby reżimowych regulacji pseudoprawnych.
- 2 0
-
2020-04-01 11:47
ja bede bezmózgu ignorował i juz dzisiaj TVN24 pokazał kilku z dziecmi
- 12 12
-
2020-04-01 11:31
Super (169)
A to wszystko bezprawnie.
Mam tylko nadzieję, że przyjdzie taki czas, że nastąpi rozliczenie z tego wszystkiego co nam robi obecna władza- 440 199
-
2020-04-01 11:38
(38)
Odnoszę wrażenie że oni sami nie wiedzą co robią i to jest najstraszniejsze. Ja już wszystkie pieniądze z banku nawet wypłaciłem bo to już nie jest śmieszne.
- 82 23
-
2020-04-01 11:53
to są psychole u sterów (37)
Jak ktoś nie wierzy, że może dojść do sytuacji kiedy władze będą strzelać do ludzi, którzy ich utrzymują, to jest niespełna rozumu. Mają zbyt wiele praw, które należy im odebrać.
W dzisiejszych czasach większość głosowań i decyzji powinno być w rękach obywateli.
Może wtedy nie kupilibyśmy od USA F35, których nikt nie zobaczy lub nie oddalibyśmy zasobów jak ostatnio miedź, a również wyprowadzanie kasy przez spółki, lub sprzedaży takiego rynku jak 5G wbrew opinii społecznej. To jest zorg. przestępczość, a nie rządy.- 64 26
-
2020-04-01 13:35
Ciesz się, że nie mieszkasz w Indiach...inaczej byś skomlał. (11)
Wszędzie, na całym świecie, są ograniczenia, a tępaki czepiają się jednego. Jakim ćwierćinteligentem trzeba być aby w taki sposób podchodzić do globalnej pandemii.
Pały na grzbiecie ci brakuje? To do Indii spływaj..- 10 24
-
2020-04-01 13:43
Ty tak na serio? (9)
Naprawdę nie widzisz tego, że robią nas w bambuko, bezpodstawnie narzucając jakieś obostrzenia? Dlaczego nie wprowadzą stanu wyjątkowego? Nie jestes w stanie sam tego zrozumieć? Nasz kraj pełen jest takich półgłówków jak ty, o zerowej zdolności wyciągania wniosków z zaistaniłej sytuacji.
Dlatego PIS ma pełne pole do popisu i wali nas jak chce. A tacy jak ty podkulają ogon i jeszcze ich chwalą. Dramat.- 37 7
-
2020-04-01 18:44
(3)
bezpodstawnie to taki półgłówek jak ty sądzi, że ma rację, gdy wylewa totalne TVNazistowskie i GWniane "wnioski" - we Francji, Włoszech, Hiszpanii...Pisu nie ma! i co pory**ło się to twoje "rozumowanie"?
- 1 14
-
2020-04-01 22:01
(2)
Przestań chłopcze bredzić
- 5 0
-
2020-04-02 13:14
(1)
Sam bredzisz. Tam stanu wyjątkowego nie ma a obostrzenia takie jak u nas.
- 0 0
-
2020-04-02 16:27
Ale ty pojmujesz, ze w kazdym kraju jest inne prawo, inna konstytucja i inne stany nadzwyczajne? Czy to za trudne?
- 0 0
-
2020-04-02 13:15
Nie wprowadzą, bo tacy jak Ty już by donosili, że w Polsce już jest autorytaryzm.
- 0 0
-
2020-04-01 14:31
Jakby wprowadzili stan (3)
Wyjątkowy to zaraz byłoby psioczenie, że III Rzesza itd.
- 8 10
-
2020-04-01 14:48
Nie wprowadzą, bo to dodatkowe obowiązki i koszta dla Państwa. (2)
Musieliby płacić odszkodowania przedsiębiorcom na przykład. A niestety kasa święci pustkami, wydali na węgiel, pińcetplusy i trzynaste emerytury, że o 2mld zł na propagandę TVPiS nie wspominając.
- 23 3
-
2020-04-01 15:45
Jakie znowu odszkodowania? (1)
- 3 9
-
2020-04-01 20:54
Odszkodowania za np. brak możliwości prowadzenia działalności gospodarczej, wynikający z przepisów o stanie nadzwyczajnym.
- 10 0
-
2020-04-01 13:42
o, wyborcę PiS to i przyjemnie poczytać
- 21 5
-
2020-04-01 11:54
(20)
Powoli zaczyna to wszystko wyglądac jak jakiś marnej jakosci film SF..
- 56 10
-
2020-04-01 12:20
Wszystko w imię zdrowia publicznego! (19)
Pytanie tylko, czy rządzący są zdrowi na umyśle?
- 48 10
-
2020-04-01 12:22
A kto ich zbada? (18)
- 17 6
-
2020-04-01 12:54
Dorosnijcie (17)
A może by tak nie pluć jadem i słuchać co mają do powiedzenia? Albo poprostu zarazić się i zostać gdzieś w lesie? Myślę że normalni ludzie by się ucieszyli że spokoju w internecie wy polityczni frustraci
- 24 42
-
2020-04-01 12:59
Jak zaczną gadać z sensem to czemu nie. (16)
Ale kiedy słyszę z ust Ministra Zdrowia, że szpitale są przygotowane na pandemię, a lekarze i pielęgniarki twierdzą inaczej, to jak słuchać tych bredni? Kiedy pRezydent Du*a twierdzi, że skoro można normalnie robić zakupy, to można iść i na wybory, to jak słuchać tych bredni? Gdy Matołusz vel Pinokio zakazuje mi wyjścia na spacer, a jednocześnie twierdzi że pójście na wybory jest całkowicie bezpieczne, to jak słuchać tych bredni?
- 59 9
-
2020-04-01 14:29
Mały Apel do Władz: ponieważ na ulice wychodzą Ameby Umysłowe, (15)
które kaszlą i kichają na ludzi nie zakrywając swoich Amebowych Mord, proszę o wprowadzenie nakazu maseczek dla wszystkich. Tak aby Ameba Umysłowa nie kaszlała i nie obkichiwała normalnych ludzi. To dzięki Amebom Umysłowym są coraz większe obostrzenia w poruszaniu się. Gdyby Ameby Umysłowe chore pozostawały w domach (nie wspiminając o ucieczkach z kwarantanny) to nie trzeba by było drastycznych przepisów wprowadzać. Proponuję karać finansowo Ameby Umysłowe w wysokości 10 000zł, a jeśli rycydywa to kolejna kara 20 000zł i kwarantanna pod kontrolą służb (nie w domu, np. akademiki są puste teraz i tam można by kierować takich na kwarantannę). Dziękujemy Wam Ameby Umysłowe, za to że przez was coraz większe obostrzenia.
- 13 35
-
2020-04-01 15:29
nie zgadzam się i dałem ci minusa (czy tam łapkę w dół). lubię chodzić (2)
na miasto, a czasem kaszlę, ale to mój kaszel i g.... cię powinno obchodzić na kogo kaszlę czy kicham. Raczej nie jestem zakażony bo jestem młody wiec jak się tak boisz to siedz w domu, bo ja sobie będe wychodzić i kaszleć na kogo zechcę (oczywiście na bokserów czy osiłków MMA nie będe kaszleć, ale na taich jak ty chętnie). ode mie łapkę w dół!
- 4 16
-
2020-04-01 15:43
(1)
to mówisz, że nie będziesz kaszlał na MMA czy bokserów? A skąd wiesz, którzy to? A jak nakaszlesz na kogoś i ten ktoś ci zrobi okład na oczy z gazu pieprzowego w żelu mimo, że nie jest MMA czy bokserem? NIe lepiej kaszleć w łokieć niż na ludzi?
- 7 5
-
2020-04-02 13:09
Ale co mu tłumaczysz, przecież to d**il.
- 1 0
-
2020-04-01 20:52
(1)
Takiego nakazu nie będzie, bo maseczek nie ma gdzie kupić.
- 7 0
-
2020-04-02 10:59
Rekawiczek tez nie ma gdzie kupic, a nakaz zakupow w rekawiczkach jest.
- 3 0
-
2020-04-01 15:09
zastanawiające ile Ameb dało łapkę w dół. To wy chodzicie i kaszlecie (2)
na ludzi nie zasłaniając ust? Egoizm level expert.
- 5 19
-
2020-04-01 15:16
Tylko elektorat PiSu tak robi, kultury ich uczyła Krystyna Pawłożryć XD (1)
- 18 7
-
2020-04-01 19:10
Po każdym pier d nięciu kazała się ukłonić i powiedzieć mersi.
- 6 0
-
2020-04-01 14:45
Zgłoś swój apel do ameby umysłowej Matołuszka (3)
Bo póki on nie wprowadzi stanu wyjątkowego, dopóty mogą sobie tylko straszyć karami. Jeszcze obowiązuje w tym kraju Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej, więc nie mogą ot tak ograniczyć swobód obywatelskich.
- 24 8
-
2020-04-01 18:40
to się zdecydujcie totalni - konstytucja, czy wybory? chcecie , aby nie ograniczać swobód obywatelskich, a cały czas wyjecie, aby przełożyć wybory! jedno wyklucza drugie!
- 6 14
-
2020-04-01 15:08
swobody obywatelskie kończą się tam gdzie dzban wychodzi na miasto (1)
i kaszle na ludzi, przez co potem ci ludzie idą do domów i zakażają swoich bliskich, a w pracy współpracowników. Jeden dzban może spowodować wiele tragedii.
- 11 22
-
2020-04-01 15:15
Widzę, że u ciebie nowe objawy zarażenia conv - 19
Wata zamiast mózgu XD
- 19 5
-
2020-04-01 15:41
A skąd wziąć maseczki? (2)
Nawet szpitale nie majat
- 15 3
-
2020-04-01 16:13
Bo ważniejsze było dać 2mld zł na propagandę TVPiS.
- 13 8
-
2020-04-01 16:09
przecież na aukcjach jest pełno maseczek, a poza tym można zakryć
twarz szalikiem (w końcu zima jest), albo kawałkiem szmatki czy maseczką zrobioną w domu. Chodzi o to by minimalizować rozrzut wirusa podczas kaszlenia, skoro już chory baran wylazł do ludzi. Nie chodzi o to, że maseczki pomagają chronić przed zakażeniem, ale że zmniejszają obszar zakażania jeśli ktoś kaszle. Po to były masowo wprowadzane w Chinach czy Wietnamie. Jakaś choćby minimalna odpowiedzialność społeczna musi być, bo inaczej kwarantanna będzie się przedłużać i coraz więcej trupów będzie. I po co? Bo barani łeb nie mógł siedzieć chory w domu i musiał wyjść na miasto nakaszleć na ludzi i ich pozakażać?
- 8 6
-
2020-04-01 14:33
(2)
nie martw się, dzisiaj rządzi prawica, a nie popsl. To za POprzednich nierządów strzelano do ludzi!
- 9 11
-
2020-04-01 15:19
Prawica.. Dobre
Usadowili się po prawej stronie w Sejmie i tylko dlatego nazywają się prawicą. Socjaliści pełna gębą.
- 14 5
-
2020-04-01 14:40
jaka prawica ? PIS to nie prawica
- 15 7
-
2020-04-01 12:55
Z jednej strony
zbojkotować wybory, głosowanie korespondencyjne jest ble z drugiej lajkujecie geniusza, który namawia do rozszerzenia władzy obywatelskiej. Rozdwojenia jaźni można dostać....
- 16 2
-
2020-04-01 11:52
Zaraza (19)
Przecież możesz iść złam zakaz spotykaj się gdzi chcesz i z kim chcesz ale jak złapiesz to świństwo to nie proś żeby ci ta władza pomogła
- 17 37
-
2020-04-01 12:05
A jak ta władza ma mi niby pomóc? (17)
Skoro zamiast pomocy dla szpitali, lekarzy i pielęgniarek oni wolą sypać kasą dla TVPiS i Rydzyka o_O
- 43 9
-
2020-04-01 12:16
Ludzie! (16)
Co ten TVN z wami zrobił ?!
- 18 28
-
2020-04-01 12:36
(2)
To TVN dał kasę telewizji?
- 5 4
-
2020-04-02 08:24
(1)
tak TVNienawiść dał 20tys na wyreżyserowanie i nakręcenie "reportażu" z urodzin hitlera!
- 0 3
-
2020-04-02 13:35
Jakiś dowód na to? Jakaś sprawa sadowa? czy tak po prostu szwagier powiedział bo w TVP słyszał?
- 0 0
-
2020-04-01 12:24
Masz portret Jarusia w domu? (7)
- 19 9
-
2020-04-01 12:37
No jak z wami rozmawiać (5)
Dziś mówicie, że to wszystko ściema i groteskowa panika. Będziecie spacerować, biegać i ogólnie nikt wam wolności odbierał nie będzie. Nawołujecie żeby zakończyć tą szopkę i iść do pracy.
Ale jak macie za półtora miesiąca iść na wybory to twierdzicie że nie ma mowy, bo wszyscy umrą.
No jak zrozumieć leminga? Nie wiem.- 11 17
-
2020-04-01 12:51
Kolejny i**ota nam się tu objawił o_O (4)
To twój Matołuszek vel Pinokio twierdzi, że spacery nas zabiją, ale pójście na wybory jest całkowicie bezpieczne. Jesteście głupsi niż zepsute radio o_O
- 20 7
-
2020-04-01 13:09
Po to żebyś mógł pójść na wybory masz teraz siedzieć w domu. (2)
Trudne?
- 3 14
-
2020-04-01 13:45
ale ja wolę nie iść na wybory a teraz nie siedzieć w domu (1)
Wybory mogą się odbyć na wiosnę, tyle jeszcze wytrzymam ajPAD'em.
I co to znaczy masz siedzieć? Sam siad!- 12 4
-
2020-04-01 14:36
Ten wpis jest tak absurdalny, że aż zęby bolą.
- 3 1
-
2020-04-01 13:30
Nie chcesz to nie idź na te wybory kto cię zmusza deb...lu !
- 4 8
-
2020-04-01 13:11
A ty Tuska portret całujesz na dobranoc ?
- 5 11
-
2020-04-01 12:27
(2)
S tvpis z tobą co zrobił ? Mózgu brak
- 9 7
-
2020-04-01 13:14
Nie to Polsat i TVN faszystowskie z tobą zrobiły ? (1)
Zgąbczenie mózgu i choroba oszołomów !
- 4 9
-
2020-04-01 13:47
do faszyzmu to akurat bliżej partii rządzącej
doczytaj w encyklopedii hasło "faszyzm"
- 8 3
-
2020-04-01 12:33
pytanie jest zasadne jak ci d**ile pisowscy mogą mu pomóc?
- 5 5
-
2020-04-01 12:29
Co ma do tego TVN PiSowski oszołomie?
Napisz jeszcze, że 2mld zł na propagandę TVPiS to nieprawda, i że milionowe "nagrody" dla Rydzyka z każdego możliwego Ministerstwa też. Jesteś tak głupi sam z siebie, czy pobierasz gdzieś lekcje?
- 15 8
-
2020-04-01 12:59
I własnie oto chodzi leming ze niema żadnej zarazy jest wirus jak grypy ,gdybys dzbanie
miał czy myslec to bycs przynajmniej poczytał wypowiedzi ekspertów jak można się zarazić.To nie jest matołku zaraza ze powietrze zaraża !!
Kolejny odporny na wiedzę- 6 3
-
2020-04-01 11:43
Prawnie czy nie (48)
Chcę być zdrowa, chcę żyć i moja rodzina, znajomi rownież! Takie mamy PRAWO! Nie chcę by ktoś spacerował, bo ma takie prawo i zarazał wszystkich wkoło, bo takiego prawa akurat NIE MA! cięzkie do zrozumienia!?
- 33 89
-
2020-04-01 11:46
(23)
To bądź se zdrowa, szczęśliwie za trzy miesiące nie będziemy musieli czytać Twoich manifestów autorko prawo bo nawet na internet nie będzie Ciebie stać. To co się teraz z gospodarka dzieje to jakiś chory film.
- 74 16
-
2020-04-01 11:48
(16)
o moj stan finansowy sie nie martw pracowalam to mam, a jak ktos spaceruje i wydaje na prawo i lewo jak ty to ma problem
- 18 56
-
2020-04-01 12:26
(4)
masz?Zobaczy,uy czy wytrzymasz inflację np 10%
- 15 2
-
2020-04-01 15:46
Wytrzymam (3)
Mam 3 mieszkania i sporo złota. A ty co masz? Brak zdolności i kredytowej zapewne, golod*pcu
- 3 25
-
2020-04-01 16:35
(2)
zdolność kredytowa?Ja nie muszę głupi padalcu zakuwać się w dyby i przepłacać bankowym pijawkom
- 10 3
-
2020-04-02 13:18
Bo pewnie masz sponsora, który na co dzień siedzi w Wawie.
- 0 0
-
2020-04-01 22:38
no jo
lepiej wynajmować klitkę w falowcu za 2 koła u warszawiaka
- 2 2
-
2020-04-01 12:52
Co ci po pieniądzach, jak niedługo nie będzie co za nie kupić, bo cała gospodarka stanie? (7)
Myślisz, ze zapasów jest na 3 miesiące nicnierobienia całego kraju?
A po 3 miesiącach co dalej? Wirus zniknie? A na jesieni powtórka z rozrywki tym razem na pół roku? Bo przecież 2,5 tysiąca zarażonych to dopiero 0,7 promila całego społeczeństwa - więc zbiorowej odporności się nie zbuduje, na szczepionkę albo lek też nie widać perspektyw..
I skąd to przekonanie że uda ci się zachować zdrowie swoje i rodziny? I na jakiej podstawie oskarżasz innych że zarażają?
Dużo pytań ale nie oczekuję odpowiedzi.- 26 8
-
2020-04-01 15:54
Nic nie stanie (5)
W Chinach już wssystko jest w normie. Chciałbyś żeby tak było ale gospodarka szybko wróci do normy
- 6 7
-
2020-04-01 18:02
(3)
Chińska gospodarka była na to od początku przygotowana. Przypadku w tym nie było. Gospodarki Europy Zachodniej czy Usa pewnie sobie poradzą.
Niestety dla polskiej gospodarki to może być wieloletni proces odbudowy zanim dojdziemy ponownie do średniej europejskiej.- 8 3
-
2020-04-01 22:38
dostaniemy obiecane miliardy z unii i sobie poradzimy (2)
chyba że unia kłamała i nic nie da
- 2 6
-
2020-04-02 00:18
Pisuary znowu wszystko rozkradną. Tak jak do tej pory. (1)
- 3 1
-
2020-04-02 08:16
okradali POprzednicy! "na nic piniendzy" nie było
- 0 3
-
2020-04-01 18:17
Chińczycy mieli fuksa, epidemia trafiła im w Nowy Rok, kiedy i tak cały kraj gospodarczo staje praktycznie na miesiac. Gdyby to był inny okres, dłużej by to trwało.
- 3 3
-
2020-04-01 14:04
koronawirus, to przekręt na światową skalę robiony przy udziale ulokowanej agentury
- 8 13
-
2020-04-01 12:09
(1)
chyba kradłaś razem z dojną zmianą komunistów i złodziei skoro sią nie martwisz
- 19 18
-
2020-04-01 18:49
przez sześć lat życia z kradzionego w POprzednim okresie..? .no tak ale to wy oderwani od rządu totalni tak się przyzwyczailiście przez 8 lat okradania państwa, że sądzicie , że to normalka - info dla otępiałych frustratów - popsl już od 6ciu lat nie rządzi! nie sądźcie innych PO sobie!
- 2 9
-
2020-04-01 12:40
Skoro nie wychodzisz z domu to jesteś bezpieczna, nikt Cię nie zarazi z tych co chodzą na zewnątrz. Chyba, że kłamiesz i sama wychodzisz, wtedy pretensje możesz mieć do siebie że coś załapałaś. Pozdrawiam
- 28 5
-
2020-04-01 12:25
Zamiast martwić się o ludzi martw się dalej gospodarką (4)
to wszystkich uzdrowi!!!
- 8 13
-
2020-04-01 14:27
Masz rację, po co się martwić gospodarką. (3)
Bo przecież jak staną zakłady produkcyjne, łącznie z piekarniami, to Matołuszek będzie nam osobiście chleb wypiekał i kiełbasę wędził (tym razem już nie wyborczą), a potem osobiście będzie to z "żaby" sprzedawał o_O
- 16 7
-
2020-04-01 20:47
póki będą ludzie mieli siły działać, to gospodarka zawsze ruszy
znajdą się piekarze, stolarze i sprzedawcy.
Historia nas nauczyła, że nic Polakom nie przeszkodzi.
Więc - martwienie się o gospodarkę nie ma większego sensu. Martwmy się o ludzi i pomagajmy ludziom, zamiast jątrzyć i zza klawiatury rozprawiać o gospodarce- 1 8
-
2020-04-01 18:51
poprosimy prompterówkę mkb i tygryska o pomoc!
- 2 1
-
2020-04-01 14:56
Nie bij piany.
- 2 10
-
2020-04-01 14:43
Jedź do Bergamo we Włoszech.
Tam zobaczysz "dobry" film.
- 8 7
-
2020-04-01 20:56
(1)
Ciężkie. Nie mam zamiaru się dostosowywać do rozporządzenia wydanego z pogwałceniem wielu przepisów. Nie kicham, nie kaszlę, chodząc na zewnątrz utrzymuję dystans od innych osób.
- 12 1
-
2020-04-02 07:12
Do pierwszego spotkania z policją...
Dostaniesz mandat i z podkulonym ogonem pobiegniesz do domu.
- 1 5
-
2020-04-01 11:48
(3)
Jeżeli chcesz przezyć, musisz zachowac rozum i nie poddawac się panice. Nie jest prawdą, że spacer czymś grozi. Grozi zbliżanie się do ludzi i (w mniejszym stopniu) dotykanie powierzchni w przestrzeni publicznej, a następnie twarzy.
- 54 4
-
2020-04-01 22:42
tylko że polak chce spacerować po galeriach handlowych (1)
i po castoramie. Dlatego siedzimy wszyscy w domu, przez d**ili
- 1 5
-
2020-04-02 00:25
Korzystam z Auchan w Rivierze. Nikt tam nie spaceruje, od 2 tyg. wymarła.
- 3 0
-
2020-04-01 12:53
do leminga nic niedociera mówią ze niewolno wychodzic i tylko to odbiera
- 14 7
-
2020-04-01 11:46
(10)
co ty gadasz?! jak będziesz siedzieć w domu to jak zarażą cię ci spacerujący po plaży?!
- 59 8
-
2020-04-01 11:52
(4)
Ja siedze inni spaceruja epidemia wciaz jest i szaleje a moze lepiej scisnac policzki i dwa tyg wytrzymac by wrocilo wszystko do normalnosci
- 13 44
-
2020-04-01 12:58
Do normalności już nic nie wróci! (3)
Obudź się.
"Prawie jedna trzecia firm zaczęła zwalniać pracowników, zanim prezydent podpisał tzw. tarczę antykryzysową. A będzie gorzej. Dwa na trzy przedsiębiorstwa planują redukcję zatrudnienia w kwietniu, maju lub czerwcu. W ponad 90 proc. firm z powodu koronawirusa już spadły dochody takich informacji dostarcza najświeższa ankieta przeprowadzona wśród członków największej organizacji pracodawców w Polsce."
Ten wirus nie zniknie za 2 tygodnie, ani za 3 miesiące - może za rok. Zobacz jak rozwijała się epidemia tzw. świńskiej grypy - od marca 2009 do sierpnia 2010.- 29 7
-
2020-04-01 22:41
no to trzeba wytrzymać rok
nie dasz rady ?
- 0 4
-
2020-04-01 14:32
Jak to jest że wszędzie zwalniają a w TVN i Gazecie Wyborczej zwolnień nie ma? (1)
- 6 6
-
2020-04-01 14:50
A fabryka troli Hoffmana wręcz zatrudnia nowych, co widać po waszych wPiSach.
- 8 6
-
2020-04-01 12:43
(2)
Tak, że Ci z plaży idą potem do sklepu czy apteki i mogą tam zostawić wirusa
- 6 21
-
2020-04-01 13:37
no ale ty przecież siedzisz w domu to jak możesz się zarazić w sklepie lub aptece???
- 20 5
-
2020-04-01 12:48
Powiedz to głośno w komunikacji miejskiej.
- 19 3
-
2020-04-01 13:04
A tak że kiedyś wrócą z tej plaży do domu i będą zarażali wszystkich w koło ! (1)
- 1 22
-
2020-04-01 13:18
Wkoło domu?
- 16 1
-
2020-04-01 16:50
piszesz jakos chaotycznie
- 4 0
-
2020-04-01 16:26
Ale ci zryli beret kobieto!I to porządnie.
Epidemii paniki cd.
- 15 4
-
2020-04-01 13:36
No to siedź w domu razem ze swoją rodziną i znajomymi i będziesz zdrowa. Masz z tym jakiś problem.
- 23 3
-
2020-04-01 13:33
Może najpierw poczytaj trochę PRAWO i wtedy się wypowiadaj.
Ale wtedy pewnie nie będziesz miała co powiedzieć...- 12 4
-
2020-04-01 12:52
głupia gdybys nią nie była to wbys wiedziała jaka jest skala zarazonych jak wirus sie rosprzestrzenia
Ale takiemu pustakowi jak ty na słowo wirus włosy staja dęba i farba z włosów złazi. Wiec gdyby ci kazali się załatwiać a stojąco to tez bys tak robiła i z oburzeniem innym kazała bo myśleć samodzielnie nie potrafisz.
Władze same sobie zaprzeczają ale ty łykasz wszystko jak pelikan im wieksza panika tym mnie rozumowania u ciebie.- 26 6
-
2020-04-01 12:10
To siedź w domu.
- 28 1
-
2020-04-01 11:53
Ale bredzisz kobieto
- 28 8
-
2020-04-01 12:32
nie strasz, nie strasz bo sie zesars,mars covid (3)
Bogu dzieki ze nie rzadzi Arlukowicz,Kopacz,Bronek,Donek
"piniedzy ni ma i nie bedzie"
"bizness na sluzbie zdrowia bedzie robiony"
szpitale byly by juz sprzedane i scenariusz gorszy niz we Włoszech
do niczego sie nie nadajecie i nawet kandydata na prezydenta nie macie na poziomie ijak pokazala historia nigdy nie mieliscie
magistry naciagane...- 12 17
-
2020-04-01 13:49
(2)
właśnie słyszymy od lekarzy i pielęgniarek ile teraz jest pieniędzy
A PAD jest niby na poziomie? Może Wałęsy.- 5 3
-
2020-04-01 19:08
(1)
w porównaniu do byłych (komunistyczny dyktator w ciemnych okularach, bolek agent donosiciel, olek z chorobą filipińską, bronek do "bulu" bez kultury, skaczący po krzesłach) i tych dzisiejszych konkurentów-kandydatów to poziom reprezentowany przez PAD jest poza ich zasięgiem.
- 1 4
-
2020-04-02 09:33
Fakt, żaden z wymienionych nie miał tak niskiego poziomu jak Du*a.
- 2 0
-
2020-04-02 09:11
No niestety
Jakoś teraz nie widać i nie słychać krzykaczy z kod i PO że konstytucją jest łamana wychodzi na to że jest wtedy gdy im pasuje
- 2 0
-
2020-04-02 06:02
Nie wierze (1)
Jak można być takim i**ota... chodź sobie ile chcesz, złapiesz coś padniesz i nie będziemy musieli się martwić ze takie coś jak ty będzie się rozmnażać. Dramat. Ludzie jesteście chorzy ta nienawiścią. Jak robią tak w waszych ukochanym Niemcach to wszystko fajnie, ograniczenia wprowadza - dobrze walczą z zaraza, głosowanie korespondencyjne wprowadzili-ale Niemcy dobrze radzą sobie. A w Polsce zrobią tak samo to gadacie ze ograniczenia praw żenada! Godzina policyjna i tyle! Z takim motłochem jak wy inaczej się nie da!
- 1 1
-
2020-04-02 08:50
Z Morawieckim tym bydlakiem inaczej jak przez sucha gałąź się nie da
- 2 1
-
2020-04-01 18:20
(2)
skąd te info, że bezprawnie? z GWna, TVNazi? dalej bazuj na tych "informacjach" - ciesz się, że mamy dzisiejszą władzę a nie POprzednią! bez państwowej służby zdrowia, wspomagających walkę z pandemią spółek skarbu państwa...mielibyśmy następne Włochy lub Hiszpanię, albo jeszcze gorzej!
- 3 6
-
2020-04-01 20:59
(1)
Chociażby od Rzecznika Praw Obywatelskich, oraz od wielu innych prawników. Zresztą nie trzeba do tego prawnika, jeśli w ustawie zapisano że rozporządzenie ma wydać Rada Ministrów, a faktycznie wydaje je Minister Zdrowia.
- 4 2
-
2020-04-02 08:22
~rpo? "prawnicy" skupieni wokół buntowników z nadzwyczajnej kasty"? - znam inne opinie - nie tylko tych "mędrców" związanych z rządzącymi.
- 0 2
-
2020-04-01 13:01
Lecz się ! (3)
Bo to co robi obecna władza w tej chwili ! robią władze na całym świecie a nawet w niektórych miejscach jest jeszcze gorzej to co przyjdzie czas na rozliczenie tego wszystkiego ? przez rządy Niemiec , Włoch, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgi, i innych nawet Stanów Zjednoczonych ?
A co mają teraz robić wobec ciebie co ty byś zrobił mądruśu ! jak jesteś taki mądry to podpowiedz może skorzystamy z twoich cennych rad !!!- 6 8
-
2020-04-02 00:30
Pierwsze słyszę, że na całym świecie władza aktualnie łamie prawo. A zagraniczne media czytam codziennie.
- 3 1
-
2020-04-01 13:37
Co ja bym zrobił?
Wprowadziłbym stan wyjątkowy, wtedy i tylko wtedy te zakazy zaczęłyby prawnie obowiązywać. Na dzień dzisiejszy Matołuszek może mnie jedynie poprosić o pozostanie w domu, zakazać mi swobód obywatelskich nie może. Tyle, że Matołuszek tego nie zrobi, bo Rząd by miał więcej obowiązków niż na tę chwilę i byłby zmuszony płacić odszkodowania przedsiębiorcom.
- 9 4
-
2020-04-01 13:20
pisowskie g.. trafią pod ścianę
- 3 9
-
2020-04-01 19:14
Tramp jeszcze kilka dni temu też tak bredził. (2)
Dzisiaj nawet Trampowi szczęka opadła jak szybko wirus może się rozprzestrzeniać i jaki może to mieć wpływ na życie codzienne. Trump jak już się spóźnił z obostrzeniami w kontaktach międzyludzkich to od dzisiaj ma traumę i już inaczej śpiewa o wirusie.
Ten wirus jest ukryty i naprawdę potrafi rozprzestrzeniać się bardzo szybko. Ta szybkość załamię każdy kraj. Na moje nie ma na ten moment innej drogi. Musimy siedzieć w zamknięciu. Gospodarczo czeka nas katastrofa :(. Jednak droga z puszczeniem wirusa wolno byłoby jeszcze gorzej, też gospodarczo gorzej. Musimy przeczekać i przełamać krzywą wzrostu nowych nosicieli. Za jakiś czas będą szczepionki i może lekarstwa, może też po mutacjach wirusa będzie mniej szkodliwy.- 2 2
-
2020-04-01 20:51
(1)
Nie, nie musimy siedzieć w zamknięciu a przynajmniej nie wszyscy - patrz Szwecja i Malta. Władza każe nam siedzieć w domach, bo nie ma innego lepszego pomysłu na powstrzymanie epidemii.
- 1 0
-
2020-04-01 23:16
Szwedzi dopiero się rozpędzają z wirusem. Pierwsza setkę zarażonych mieli 20 dni temu.
Zignorowali problem i lecą do góry z nowymi przypadkami. Dzisiaj pięćset nowych zarażonych i 60 zgonów. To dopiero początek ich drogi z wirusem. Zobaczymy czy za 4 tygodnie będziemy mogli napisać to samo.
- 0 2
-
2020-04-01 11:56
Taka sytuacja... (16)
Działania na pokaz, które tylko napędzają karuzelę tej groteskowej paniki. O to właśnie chodzi - władza chce pokazać jak niby dba o swoich niewolników i testuje waszą posłuszność na wypadek kiedy trzeba będzie w przyszłości wziąć was za pysk aby się utrzymać przy władzy. Kryzys spowodowany rozdawnictwem był tuż tuż - wirus go uprzedził o max rok czasu - dar niebios dla PiSu, wystarczyło tylko sztucznie go wywołać, zamrażając gospodarkę. Jako bonus, Morawiecki może teraz się stawiać jako bohater ratujący nas z opresji :) Dziwnym trafem 500+ i inne benefity socjalne są niezagrożone, tylko źli przedsiębiorcy teraz dają wypowiedzenia nie wiedzieć czemu. ZUS zlecił przelew 10-ciu miliardów złotych na 13-te emerytury... Bawcie się dobrze, zamknięci w swoich klitkach oglądając 24/7 propagandę strachu w TV. Dla myślących polecam wyciągnięcie logicznych wniosków :) Tłum linczujacych sie ludzi przed poczta jest OK. Spacer w pustym parku i spacer po plazy "zabija"
- 60 12
-
2020-04-01 12:40
Gdy 20000 ludzi stwierdzi, że spacer po pustej plaży jest niegroźny (14)
i z tego powodu pójdzie na plażę będzie tam tłum.... Działania na całym świecie są w miarę spójne i jednakowe, więc stwierdzenia raczej wzięte ze spiskowej teorii dziejów. "Rozdawnictwo" było wprost proporcjonalne do wzrostu gospodarczego i uszczelnieniem systemów podatkowych (założenie zrównoważonego budżetu). Prawdziwym powodem ograniczeń w poruszaniu jest brak maseczek w rozsądnej cenie.
- 11 17
-
2020-04-01 16:19
Dzbanie jeden pusta plaza to pusta plaza .Jak jest na niej choc grupa mała to juz pusta nie jest (2)
Wiec skoro ludzie chcą wejść na pusta plaże to widzą czy są na niej ludzie czy niema! I jeszcze jedno Pustaku 2000 ludzi naraz nigdy w tym samym czasie nie idzie na plaże czy gdzie kolwiek .Ale chciałeś podać skrajny przykład a popisałeś się skrajną głupotą .
- 9 9
-
2020-04-01 22:05
Oj oj oj
Taki jesteś do przodu, wyzywasz innych od pustaków i dzbanów....a błędy walisz jak jakiś tuman.
"niema" "gdzie kolwiek" ? serio? Nawet słownik to podkreśla nieuku.- 8 1
-
2020-04-01 18:15
Głęboki problem ze zrozumieniem bardziej złożonego zdania...
Tak chciałem podać skrajny przykład i napisałem 20 tys a nie 2 tys. głupkowatego myślenia takich baranów jak ty. Pojedzie ktoś na plażę z założeniem, że jest pusta, więc można i co będzie czekał na parkingu aż taka się zrobi? Grupują się matoły po parkach, plażach i innych (a jak zrobi się ciepło byłoby gorzej) stąd zakaz.
- 3 10
-
2020-04-01 12:53
Małe sprostowanie. (10)
Rozdawnictwo wzięło się z siedemnastu nowych podatków, zwanych dla niepoznaki opłatami i daninami.
- 17 8
-
2020-04-01 13:02
Na pewno ich wartość (9)
nie przekraczała sumy zwyżki VAT geniuszy gospodarczych z PO...
- 9 15
-
2020-04-01 16:55
sciagalnos vatu nie zmienila sie, przybylo pond 30 nowych danin (5)
no i niestety spadla wartosc SSP a z gieldy odplyneli inwestorzy
- 11 6
-
2020-04-01 18:27
Skąd Ty bierzesz te dane? (2)
Z Trybuny Ludu?
- 3 4
-
2020-04-01 19:01
(1)
wyobraź sobie, że źródła wiedzy to nie tylko TVNazi, GWno, czy Lisweek!
- 4 8
-
2020-04-01 19:49
O Trybunie
to też mój komentarz do osoby która pisze bzdury o spadku wartości spółek skarbu państwa i o tym że ściagalność VAT się nie zwiększyła. Mogłem ująć w jeden post.
- 0 2
-
2020-04-01 18:26
Za money:
Od 16 listopada 2015 roku, gdy oficjalnie powołano rząd , wartość 15 największych spółek Skarbu Państwa (notowanych na giełdzie) wzrosła w sumie o nieco ponad 19 mld zł - ze 193 do 212 mld zł.
- 6 2
-
2020-04-01 18:20
Za Gazetą Prawną:
Według CASE - Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych luka w VAT w Polsce spadła z 14,7% w 2017 r. do 7,2% w 2018 r., To oznacza, że w ciągu dwóch lat luka zmniejszyła się z 36,9 mld zł w 2016 r. do 13,8 mld zł w 2018 r. (spadek o 13,6 pkt proc.).
- 5 3
-
2020-04-01 13:10
Mówisz o kryształowym Marianie i jego mafijnych kolegach? (2)
Ale przecież kryształowy Marianek jest z PiSu gamoniu o_O
- 13 5
-
2020-04-01 18:59
wezwany marian nigdy nie należał do Pis! i wcale kryształowy nie jest - nawet wśród tworzących obecny aparat władzy znajdują się co jakiś czas mniej lub bardziej zakamuflowane persona niekoniecznie działające na rzecz zadań wynikających z polityki rządzących. Podobnie i wcześniej u POprzedników decydenci zaliczali wpadki - zdecydowaną różnicą jest podejście sił politycznych do takich person...btw. (nie)kryształowy marian to kumpel partyjny mecenasa konia.
- 3 3
-
2020-04-01 13:30
Co
i**oto to ma do rzeczy?
- 2 10
-
2020-04-01 12:19
Czy to cytat z Gazety Wyborczej?
- 12 24
-
2020-04-01 20:38
Jak ci nie pasi to zdychaj.
Zgodnie z regulaminem.
- 0 1
-
2020-04-01 11:44
Możesz wyjść. (1)
Bez przesady. Ja już dzisiaj 15 km. Normalnie dziennie robię po 35 km, ale do 11.04 skróciłem. Chociaż i tak mam już odlot psychiczny. Parę lat cierpienia przede mną
- 25 16
-
2020-04-01 19:59
Psychiatrę lepiej odwiedź
Bo to normalne nie jest
- 2 2
-
2020-04-01 19:55
To idź...
Przeleź przez płot, zerwij taśmę, jak cię aż tak to mierzi
- 0 1
-
2020-04-01 18:24
miotają się
jak ćmy i kombinują jakby coś zrobić ale czy dobrze to nie wiedzą sami...ważne że uznają że coś robią...
- 0 1
-
2020-04-01 16:02
Dokonują na naszych oczach pełzającego zamachu stanu przy biernej postawie społeczeństwa, skołowanego i przestraszonego wizją zagłady ludzkości.
- 6 4
-
2020-04-01 15:59
Ludzie
Co za głupoty tu piszecie tak musi być i już
Trzeba zamykać parki plaże przed różnymi typami- 3 4
-
2020-04-01 12:09
co ma prawo do zdrowia? (4)
liczy się zdrowy rozsądek ... to dla półgłówków są zakazy
- 11 10
-
2020-04-01 13:01
Ale ty nie jesttes dzbanie nawet pólgłowkiem :) bo taki by przynajmniej potrafił myslec w ograniczonym stopniu (3)
ty jesteś bezmózgowcem nie masz pojęcia ze ten wirus jest jak grypy nie mozesz się bezmózgowcu zarazić na powietrzu .
- 6 5
-
2020-04-01 14:34
Tego nie wiedzą do końca, często wypowiadają się "we believe it's not airborne virus...". Jak naukowcy opierają swoje wypowiedzi o wiarę albo przekonanie to dla mnie nie dowód.
- 2 1
-
2020-04-01 13:46
eeee....
grypą też możesz się zarazić na powietrzu...
- 3 4
-
2020-04-01 13:20
półgłówki to pracują w policji sanepidzie rządzie d**ile które myślą że logicznym jest chodzenie 2 m od siebie ludzi którzy śpią w jednym łóżku
- 14 5
-
2020-04-01 12:08
Prawda (3)
Adwokaci już zacierają ręce. Nie ma żadnego przepisu podpartego ustawą o takim zakazie. Ja nie przyjąłbym mandatu.
- 37 8
-
2020-04-01 13:20
To ci sąd wręczy nagrodę a jak będziesz miał szczęście to może będziesz miał wikt i opierunek na koszt państwa i świat w (2)
- 3 12
-
2020-04-01 13:33
Bez wprowadzenia stanu wyjątkowego nie ma podstawy prawnej do ukarania. (1)
Tylko tyle i aż tyle.
- 18 5
-
2020-04-01 14:32
No to po 10 latach w sądzie, po zajęciu komorniczym, znając nasze realia prawne to może się wybronisz. Jak już się staniesz Kluską tej epidemii to może ci zwrócą z 1000 PLN za stratę czasu.
- 2 7
-
2020-04-01 13:56
Dureń, kodowskie dureń.
- 2 5
-
2020-04-01 11:46
Niestety nie bedzie rozliczenia bo lemingi przyjmują ze strachu kazde ograniczenie wolnosci (6)
Nawet jak by im kazali załatwiać się na stojąco to mimo ze pisowców nie popierają to by ze strachu tez tak robili.
- 44 9
-
2020-04-01 12:11
(3)
Pisowskie lemingi łykają niestety wszystkie kretyńskie pomysły dojnej zmiany na czele z kłamcą Matołuszem
- 26 9
-
2020-04-01 13:18
A może z kłamcami Kidawą, Budką, Schetyną, Tuskiem Platfusiarska banda ! (1)
- 6 10
-
2020-04-01 13:44
i radio Wolna Europa też
- 3 2
-
2020-04-01 12:21
wszyscy tak samo łykacie, tak jak łykaliście bredzenia PO, tak oni łykają szaleństwa PiSu
- 6 15
-
2020-04-01 12:57
To "ograniczenia wolności" obowiązują
w prawie całej Europie....
- 8 9
-
2020-04-01 12:55
Najwyrazniej nie zrozumiałes w Gdańsku lemingi to wyborcy Pokozycji itp i sie stosują do rozkazów Pisu spanikowani
- 3 10
-
2020-04-01 13:34
Do super----dla ciebie konstytucja tez jest wazniejsze od zycia. Jedna madralinska wypiera się tego twierdzenia
- 3 5
-
2020-04-01 13:31
Inwentaryzacja i Remanent
Trwa !
Wkrótce ten cały chłam zostanie wyeliminowany z życia normalnych ludzi.- 0 0
-
2020-04-01 12:10
TVN i TVP równolegle nadaja zostan w domy dla własnego bezpieczeństwa :)
Tak właśnie się sprawdza jak bardzo można sterować bezmózgami ilu jest ludzi myślących co powiedzą dość!!
- 13 9
-
2020-04-02 10:04
ruch na plazy i bulwarach byl znikomy i w odstepach, (2)
w kosciolach, sklepach i komunikacji jest gesto wiec po co bylo zamykac?
Dzialania na oslep!
ps. obecna sytuacja przypomina Seksmisje.- 9 1
-
2020-04-02 10:54
(1)
Byłeś w kościele? Ja tak. I pilnowano, by nie było w środku więcej, niż 5 osób.
- 1 0
-
2020-04-02 15:26
czyli w stosunku do plazy-gesto
nie musze byc by wiedziec, wole plaze
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.