Służby weszły na Rainbow Warrior przy terminalu węglowym.
6604 wyświetlenia 10 września 2019 (789 opinii)Służby weszły na Rainbow Warrior przy terminalu węglowym.
Więcej na ten temat
Opinie (789) ponad 100 zablokowanych
-
2019-09-09 21:01
Ciekawe czy ci ,,aktywiści'' korzystają z prądu elektrycznego który powstaje z węgla? (61)
Brakuje nam elektrowni wiatrowych to fakt ale ja już wole elektrownie węglową od Atomowej!!!
- 592 445
-
2019-09-09 21:19
(5)
Mamy już wiatraki na wsiach które tylko stoją hałasują i przeszkadzają...
- 31 81
-
2019-09-10 00:55
(4)
"Ktore tylko stoja" masz na mysli ze wiatrak nie biega po polu czy ze sie nie kreci? Bo jesli masz na mysli ze sie nie kreci to dlaczego piszesz ze halasuja, wiatrak wydaje szum tylko podczas pracy obrotowej. A tak pozatym tak bardzo ludzie nazekaja ze taki ogromny i uciazliwy halas powoduja te wiatraki a juz jakos rakotworcze spaliny konwencjonalnej elektrowni dokuczliwe nei sa. Ehh ludziska tylk dlatego ze czegos nie widac to juz was nie martwi.
- 75 15
-
2019-09-10 06:46
A ty pewnie jeździsz autem latasz samolotem (2)
I narzekasz że węgiel rakotwórcze spaliny wytwarza. Hipokryta
- 24 27
-
2019-09-10 08:39
a ty...
a ty pewnie jesz mieso. to hodowle zwierzat na rzez wypuszczaja najwiecej dwutlenku wegla do atmosfery... wiecej niz samochody, samoloty i statki! hipokryto!
- 23 8
-
2019-09-10 11:04
paliwo jest z rafinacji ropy naftowej tłuKU
Jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj.- 1 0
-
2019-09-10 09:47
No bo raczek od tych zanieczyszczeń to nasz przyjaciel
- 1 0
-
2019-09-09 21:21
niech zablokują rowery MEVO (6)
rozwożone samochcodami napędzanymi benzyną lub olejem napedowym, ładowane prądem pochodzącym ze spalania węgla
- 92 17
-
2019-09-10 07:01
(5)
dokładnie ta cała ekologia jest delikatnie mówiąc o kant tyłka... Te wszystkie baterie trzeba ładować, a nikt nie mówi nawet o utylizacji
- 42 9
-
2019-09-10 07:34
(4)
1) Produkcja - bardzo kosztowna energetycznie i generująca sporo odpadów (ale to nie problem Greenpeace prawda, w końcu robi się je w ChRL, a ich życie przecież jest mniej warte...).
2) Użytkowanie - cykle ładowania, u nas dominują elektrownie węglowe (zużywasz cenną energię, ale to was też nic nie obchodzi Greenpeace...)
3) Utylizacja - bardzo kosztowna, a odpady są toksyczne (ale to was też nie interesuje Greenpeace).
Co was interesuje? A no tam gdzie ktoś rzuci pieniądzem na bzdurne akcje, gdzie było Greenpece jak zrucali ścieki do Motławy, gdzie byli jak zrzucali do Wisły, gdzie te protesty pod samorządami lokalnymi, gdzie wymuszenie na władzach modernizację instalacji, no gdzie!!!???
A zaraz, zapomniałem... bo to sprzyjająca opcja polityczna. Załóżcie partię patafiany.- 39 13
-
2019-09-10 10:22
Ta, jeszcze obok Korwina, Kukiza i Liroya brakuje Greenpeace-u w sejmie. Je*nij sie w leb.
- 1 5
-
2019-09-10 11:16
Kolejny co do lasu idzie śmieci wyżucić (2)
Co do podejścia twojego i ekologi widać że grubo żeś sie starał i nauka poszła w las razem z kubłem śmieci które tam wywalasz. Już dawno polska powinna zakończyć zabawę z węglem tak samo jak pożuić myśl o budowie elektrowni Jądrowej. Powiniśmy czerpać wiedze od najlepszych i bardziej rozzwinietych krajów np od Skandynawów. Problem narasta i nie jest wydumany poczytaj sobie o smogu w Londynie z czasów rewolucji dotyczącej używania silnika spalinowego. Pojedz do karkowa i zobaczysz jak tam jest syf zimą. Oni już dawno nie widzieli niebieskiego czystego nieba. Ale ty dalej uważnie słuchasz swojego wyznawcy. Możesz nosić te śmieci do lasu, możesz palić kopciuchem. Tyle że twoje brajanki będą wychować swoje brajanki w kupie gno.ju i skarbie śmieci ale widzę ze tobie to nie przeszkadza. No bo jak w domu tak to i tak samo na zewnątrz.
- 2 7
-
2019-09-10 11:28
Ale szkole kiedyś ukonczysz, nie Rzucaj nieuku.
- 2 0
-
2019-09-10 13:08
"Powiniśmy czerpać wiedze od najlepszych i bardziej rozzwinietych krajów np od Skandynawów" - jak będziemy spac na ropie to też będziemy rozwinieci... mniej TVN więcej myślenia.
- 2 0
-
2019-09-09 21:26
Bez atomu (3)
Ten tekturowy kraj rozleci się za kilka lat albo będziemy połowę energii kupować od sąsiadów.
- 103 21
-
2019-09-09 22:20
Nie rozleci , nie rozleci bez obaw. (1)
A jaka jest w tym różnica kupowanie od sąsiadów czy produkcja energii przez rodzime ale nie koniecznie ,, Polskie '' elektrownie i elektrociepłownie. Kto się dziś zastanawia kto jest większościowym akcjonariuszem, czy jest w radzie nadzorczej ?
- 16 33
-
2019-09-10 11:19
ty a ty znowu z tymi polskimi. mamy polskie kopalnie i musimy poslkie peniądze płacić tym polskim darmozjadom 13 i 14 ciekawe czy jakaś polska firma zapłaci mi 13 i 14 za polskie nic nie robienie.
- 2 2
-
2019-09-10 10:00
Jeżeli od sąsiadów energia będzie pochodziła z OZE to mogę kupować nawet całość.
- 8 4
-
2019-09-09 21:30
niestety ale sie mylisz... (4)
atom jest bezpieczniejszy niz wegiel
- 104 18
-
2019-09-10 10:09
Do czasu
- 4 6
-
2019-09-10 10:33
Nawet jeśli nic nie wybuchnie, trzeba gdzieś składować radioaktywne odpadki (2)
Z tego co się orientuję, wyrzuca się je na dno oceanów, więc energia atomowa nie jest całkiem neutralna dla środowiska. Jednak biorąc pod uwagę dużą wydajność elektrowni atomowych wciąż wydają się one ekologiczniejsze od węglowych.
- 4 6
-
2019-09-10 10:59
Odpadów nie wyrzuca się do oceanów
- 8 0
-
2019-09-10 11:30
W Różanie jest już składowisko odpadów.
Poza tym w Polsce jest sprawny i działający reaktor atomowy.- 3 0
-
2019-09-09 21:40
Takie wywody wynikają niestety z niewiedzy
- 36 5
-
2019-09-09 21:50
(17)
A gdzie oni byli jak lały się tony gó.na do morza? Gdzie byli jak ostatnio w wawie wylali tony gó.na do Wisły?
- 60 33
-
2019-09-09 22:40
trudno było podpłynąć pontonem bo śruba ugrzęzła w g.
- 48 9
-
2019-09-09 22:55
(4)
...glupi jestes taka awaria ze stolca plyna do wody to jest nic...z tym glupcze sama natura da rade
- 19 48
-
2019-09-09 23:13
(1)
Może Twoją gębę zanurzyć w tym szambie jak taka sama natura?
- 43 20
-
2019-09-10 08:24
awaria była rok temu: jakie ślady po niej pozostały? żadne
a ceny żywności po ostatnich dwóch latach susz są coraz wyższe - czaisz różnicę?
- 20 16
-
2019-09-10 07:05
To spróbuj wylać zawartosc szamba przydomowego do Wisły. Co wtedy Ci wszyscy znawcy będą mówić. pewnie, że skandal, morderca i jeszcze domiar dostaniesz a niby g...to samo
- 26 7
-
2019-09-10 09:42
Gdyby w tych ściekach był tylko stolec i siku...
...to przyznałbym Ci rację.
Niestety, od bardzo dawna ścieki mają bardziej złożony skład - chemia, medykamenty, itp. Dlatego nie stosuje się obecnie osadów pościekowych w rolnictwie, co w XIX wieku było rzeczą normalną.- 8 1
-
2019-09-10 06:50
przypominam, że do 2012 czyli do uruchomienia Czajki (5)
Warszawskie ścieki były wylewane wprost do Wisły.
- 25 11
-
2019-09-10 08:34
To jeśli wszystko jest ok, to po co wydawać miliony złotych na eksploatację oczyszczalni?
Od czasu uruchomienia Czajki, w Wiśle zmienił się ekosystem, pojawiły się nowe rośliny, ryby. Teraz przez Wasze "nic się nie stało" te wszystkie żyjątka nie żyją.- 14 5
-
2019-09-10 08:35
(2)
W średniowieczu były wylewane wprost na ulice cz rowów przydrożnych,ale w tedy nikt nie używał detergentów czy innych świństw.Wiadomo g*wno jest produktem biologicznym z którym natura sobie poradzi,ale te inne świństwa rozkładające się latami są podobne jak te odpady z jądrówek tyle że w mniejszym stężeniu.
- 14 6
-
2019-09-10 09:13
A ile lat srednio zyli ludzie?
- 8 1
-
2019-09-10 11:33
Słyszałeś coś o ówczesnych epidemiach?
Jak sądzisz, dlaczego one ustały w II połowie XIX wieku?- 4 0
-
2019-09-10 13:08
W TVN nie usłyszałeś?
Przez odstojniki szły , nie wprost do wisły.
- 1 1
-
2019-09-10 08:22
Porównujesz kryzys klimatyczny z wylewaniem fekaliów do morza?
Porypało cię?
- 18 15
-
2019-09-10 08:54
A gdzie byli gdy Portservice palił na potęgę taki syf, że nie dało się oddychac w połowie Gdańska?
Aha: "to tylko lokalne zagrożenie, my działamy globalnie" - to won z Gdańska, nikt Was tu nie polubi!
- 17 7
-
2019-09-10 09:56
Mają protestować przeciwko awariom ?
Dziwny pomysł
- 9 8
-
2019-09-10 11:31
A ty gdzie wtedy byłeś?
Nie aby na klopie wypełniając rurę skierowaną do tego morza?
- 0 0
-
2019-09-10 22:13
To jedno zdarzenie powstałe w wyniku awarii. Co dałyby tam protesty? Korzystanie z węgla to zjawisko na ogromną skalę, które być może trwać będzie jeszcze latami, a potrzeba jego zaprzestania jest negowana. Naprawdę nie widać różnicy?
- 0 0
-
2019-09-09 22:38
(3)
"Wolenie" elektrowni węglowej od jądrowej jest tak głupie, że nawet to trudno jakoś skomentować nie używając inwektyw wobec osoby wyrażającej takie zdanie... Proszę się doszkolić, potem zabierać głos w temacie energetyki zamiast narażać się na śmieszność.
- 58 16
-
2019-09-10 07:45
(2)
To nie jest wolenie, to są nasze realia i to na co możemy sobie pozwolić. Energia jądrowa nie jest czystą energią więc proszę się także nie ośmieszać. Pokutuje tu widzę u "naukowców" jakieś błędne przekonanie o wyższości energii atomowej nad innymi, aż boję się pomyśleć że może to być oparte na argumencie "przecież nie dymi!".
Jak to zwykle bywa diabeł tkwi w szczegółach:
1) Pozyskanie paliwa nuklearnego (cena, zanieczyszczający środowisko proces).
2) Ryzyko awarii i konsekwencje dla istot żywych jak i dla środowiska naturalnego
3) Składowanie odpadów (bardzo kosztowne, obszar podwyższonego ryzyka nie tylko jeżeli chodzi o skażenie ale także z punktu widzenia militarnego).
Pomijam już sam koszt wybudowania elektrowni, jej lokalizacja (będą protesty) oraz wyszkolenie kadry. Z politycznego punktu widzenia decyzja o budowie może być strzałem w stopę, bardzo niepopularnym.- 13 17
-
2019-09-10 08:27
Wiele osób tego nie rozumie. (1)
Technologia pędzi do przodu, a spece nie potrafią tak udoskonalać sposobów produkcji energii z paliw kopalnych, żeby były one bardziej eko? Zaniechanie. Lepiej wydawać tryliony na produkcje ogniw i pseudo-eko hulajnóg i rowerów. Poza tym należałoby się skupić na zmniejszaniu zużycia energii. Moje gospodarstwo domowe w ciągu ok 10 lat zużywa ok połowę mniej energii dzięki lepszym urządzeniom i oświetleniu, a rachunki są 2 razy wyższe - tu jest szwindel. Itd...
- 18 3
-
2019-09-10 10:58
Po co oszczedzać skoro PiS zamrozi ceny i pod stołem wypłaci rekompensaty.
I to z naszych własnych pieniędzy...
Energia pochodząca z węgla powinna być nieludzko droga tak jak nieludzkie będą skutki emisji CO2. Kropka.- 0 3
-
2019-09-09 23:27
Elektrownie wiatrowe nie zastąpią węglowych, wiatr nie zawsze wieje.... (6)
- 14 18
-
2019-09-10 00:34
Za to wyngiel zawsze się sam wykopie, zawsze sam dojedzie z kopalni do elektrowni, elektrownie węglowe się nigdy nie psują i będą dawały prąd do końca świata i jeden dzień dłużej - wiwat wyngiel !
jakieś tam zanieczyszczania powietrza liczone w milionach ton rakotwórczych pyłach i co2 to żaden problem -przy wiatrakach które hałasują - a miliony ton rocznie hałd popiołów ze spalania węgla to też nikomu nie przeszkadza no chyba że mi pod oknem będą to składować :)- 31 9
-
2019-09-10 08:28
to cię oświecę: zapasy węgla także są ograniczone, to tylko kwestia czasu jak trzeba będzie z nich zrezygnować
więc może czas przestać płakać "że się nie da", tylko zakasać rękawy i wziąć się do roboty? Prawa fizyki nic sobie nie robią z tekstów: "elektrownie wiatrowe nie zastąpią węglowych", zmiany klimatu wykończą naszą cywilizację.
- 12 9
-
2019-09-10 08:35
(3)
W Polsce na lądzie energie z wiatru można produkować przez ok. 2000 godzin/rok, czyli 1/4 roku. A czym naładujesz swojego smartfonika w pozostałą część roku?
- 10 7
-
2019-09-10 10:02
Naładuję gdy wieje.
- 2 4
-
2019-09-10 11:23
Naładujesz prądem z węgla lub gazu (1)
I nawet jeśli będzie wiało przez 1/4 roku to znaczy to 25% mniej CO2.
Nie chodzi o to by w ogóle zrezygnować z węgla z dnia na dzień.
Nasza emisja CO2 to 7.5 ton/osobę i rośnie. Obecnie w emisji CO2 jesteśmy już na 3 miejscu w EU po Niemczech i UK. Oba te kraje kiedyś również były oparte na węglu i stali, ale jednak są od nas dużo większe. Do tego Niemcy w 2018 zredukowały emisję CO2 o ok. 5%, myśmy natomiast w podobnym stopniu zwiększyli.- 2 0
-
2019-09-10 11:34
Uff
Dodałbym jeszcze, że w dzisiejszym kształcie polskiej sieci energetycznej można by wpuścić do niej co najmniej drugie tyle mocy odnawialnych bez konieczności jakichkolwiek inwestycji w magazyny energii czy elastyczność podaży.
- 0 0
-
2019-09-10 06:47
A kto akję aktywistów opłacił? (1)
Na czyje zlecenie działali?
- 28 12
-
2019-09-10 09:13
Ja nieznaju. Eto nie my.
- 11 1
-
2019-09-10 08:12
niby dlaczego?
- 6 1
-
2019-09-10 08:17
Pewnie korzystają, tylko co z tego?
Nie zmienia to faktu, że mają rację - spalania paliw kopalnych to śmierć dla tej planety.
- 11 7
-
2019-09-10 08:30
komentarz ignoranta elektrownia węglowa też jest elektrownią atomową co innego jądrowa ;)
- 4 0
-
2019-09-10 08:41
Ty mozesz sobie wolec, we Francji masz 50 elektrowni atomowych i jakos z tego powodu nie placzesz na necie
prawda jest taka ze zajedziemy ta planete jak ruscy starego zila, a planeta odda ten cios zmiana klimatu, i wtedy juz bedzie za pozno na sapanie na necie
- 12 5
-
2019-09-10 12:57
To nie aktywiści, to niemieccy terroryści!
- 4 1
-
2019-09-10 14:16
Elektrownie wiatrowe i baterie sloneczne i całe te "odnwialne" to pic na wodę dla naiwnych.
Dla tego cały węgiel chcą dla siebie i próbują blokować biedniejsze kraje, aby się nie uniezależniły i oddały kopalnie, a prąd kupowały od zachodu (z węgla) za 2 razy tyle. Sprytne doprawdy
- 1 0
-
2019-09-10 17:15
Jedyna alternatywa dla elektrowni weglowych jest elektrownia jadrowa (nie ma elektrowni atomowych- prosze doczytać) ze wzgledu na stabilność produkcji prądu. prosze zobaczyć mape europy gdzie są elektrownie jądrowe. Francja około 56 szt, Rumunia, Słowacja ma chyba 2szt. Druga sprawa ani technologicznie ani ekonomicznie nie mozemy od tak zrezygnować z elektrowni weglowych. Ceny pradu bedą szły w góre, mamy najdroższy prą w Europie. Nie jestem zwolennikiem elektrowni jądrowej, ale tylko to jest jedynym wyjsciem dla stabilizacji energetyki.
- 1 0
-
2019-09-09 21:01
Idioci.... sorry ale Polska weglem stoi....tak mowik nasz Premier (26)
Po co blokuja? Zebysmy marzli na zime? Naprawde mam palic oponami?
- 482 256
-
2019-09-09 21:24
i**oto zablokowali wegiel z mozambiku
- 34 5
-
2019-09-09 23:14
i**oto przestań palić węglem! (13)
Po to, żeby tacy ignoranci jak Ty zaczęli w końcu myśleć. Lubisz wdychać smog, prawda? Czuć ten przyjemny zapaszek spalanego węgla, mieć płuca szare od pyłu? Palenie węglem to jest mentalne średniowiecze. Tymczasem rząd - by przypodobać się górnikom i Solidarności - praktycznie zlikwidował ustawę o OZE, innymi słowy: zatrzymujemy wiatraki, wrzucamy więcej do pieca. Jesteśmy nie tylko geograficznym wschodem, ale przede wszystkim mentalnym. Zawsze będziemy zacofani...
- 45 20
-
2019-09-10 07:32
chyba żartujesz (12)
Ignorantem to jesteś Ty. Popatrz sobie na ilość spalanego węgla i emisję CO2 w europie czy nawet na świecie. Ci, którzy nam każą z węgla rezygnować sami spalają go niekiedy kilkukrotnie więcej. Przykre jest to, że wiele mediów (nie mówię o trójmiasto) trzyma z nimi sztamę (a nie z polską) i to nagłaśnia pokazując wybiórcze wykresy na których akurat wypadamy gorzej i potem takie bar*ny jak Ty to powtarzają. Pomijając już te niepodważalne fakty to wolę aby rząd trzymał sztamę z polskimi górnikami i solidarnością niż słuchał się niemieckich wytycznych, które z oczywistych faktów nie będą dla nas sprzyjające. Ze też ktoś taki jak Ty w ogóle wypowiada się o ignorancji...
- 21 29
-
2019-09-10 08:31
To jest żenujące usprawiedliwienie dla własnej bierności (9)
Jest określona ilość gazów cieplarnianych, które możemy wyemitować do atmosfery, zanim przekroczymy próg bezpieczeństwa. I ten fakt nie przejmuje się tym jakie masz zdanie zasadności ograniczenia emisji CO2.
- 18 9
-
2019-09-10 10:18
Niech Chińczycy ograniczają (2)
A nie biedna Polska, gdzie zimą w chałupinkach ludzie się ogrzewają, a pieniędzy na drogi opał i instalacje nie mają na pewno. Na ekologiczne paliwa stać bogatych, biedni po podwyżkach energii będą chodzić do lasu po drewno
- 8 8
-
2019-09-10 10:59
(1)
Podobno Polska nie jest taka biedna....co potwierdza pinokio co 5 minn. ;)
- 4 0
-
2019-09-10 11:56
To bieda innego rodzaju, z którą o wiele trudniej walczyć :(((
- 0 0
-
2019-09-10 10:28
raczej nie (5)
Polska nie jest na takim etapie żeby inwestować w odnawialne źródła energii, kiedy mamy inne, tańsze. O środowisko trzeba dbać ale te wszystkie ustawy i normy to czysta polityka w tym przypadku dla nas niekorzystna. Mamy w kraju większe problemy. Byłbym bardziej spokojny a swoje zdrowie gdyby ta kasa poszła przykładowo na inwestycje i reformy kulejącej służby zdrowia. Patrzmy na realia a nie czystość powietrza ponad wszystko. Zresztą cała ta postawa obywatelska "antysmogowa", sprawdzanie jakości powietrza itp została wykreowana przez media ze 2-3 lata temu. Ciekawe co i jaka kasa za tym stoi.
- 4 6
-
2019-09-10 10:54
Inne tańsze??? (4)
Na ile wyceniasz życie miliardów ludzi, emigrujących z krajów południa, w których za kilkadziesiąt lat nie da się fizycznie żyć ze względu na temperatury i klęski?
Na ile wyceniasz wartość terenów wybrzeży oraz całą infrastrukrurę portową świata bo obecne stężenie CO2 doprowadzi do podniesienia się poziomu morza o 10-20m w czasie 100-200 lat.
W końcu na ile wyceniasz utracone całe ekosystemy z niezliczonym bogactwem życia i różnorodności biologicznej, które po prostu znikną z powierzchni planety?
Podlicz to i powiedz mi czy spalenie węgla na prawdę jest najtańsze...- 5 2
-
2019-09-10 11:18
powtórzę się (1)
patrz na realia a nie ślepe postulaty i straszenie. Jak nie będziemy palić węglem w polsce to poziom wody za 200 lat wzrośnie o 19m 59cm zamiast 20m. A ile nas to spowolni, jak utrudni niektórym życie? Ziemskie zasoby węgla i tak będą wydobywane i spalane dopóki się to opłaca, jak nie przez nas to przez kogoś innego kto będzie czerpać z tego korzyści a my będziemy pisać sprayem po statkach i przywiązywać się do drzew dlatego, że azja i wszystkie mocarstwa świata zanieczyszczają nasz świat.
- 2 1
-
2019-09-10 11:40
Póki co cały świat w sferze deklaracji jednak zgodził sie, że nie chce popełnić zbiorowego samobójstwa.
Ludzie na całym świecie zaczynają się tym realnie przejmować a ich masa zbliża się do masy krytycznej, po której osiągnięciu wejdziemy w odwrotny paradygmat. Możemy to negować ale prędzej czy później państwa sabotujące wspólny wysiłek będą karcone.
Jeżeli w swoich kalkulacjach przyjmiesz założenia całkowitej obojętności wobec skutków, które powyżej opisałem to być może masz rację, że to się jeszcze "nie opłaca".
Ja jednak wyżej wyceniam poczucie człowieczeństwa dziś i w przyszłości niż koszty życia dziś.
I widzę wokoło, że takich jak ja jest coraz więcej...- 0 1
-
2019-09-10 14:06
Ile się podniesie? (1)
Według raportów ONZ z lat 80-tych miało się już podnieść 7 metrów. Częściej o przesuwającym się końcu świata słuszę od "ekologów" niż od Świadków Jehowy
- 1 0
-
2019-09-10 17:30
Nie ONZ decyduje ile się podniesie.
To jest wprost zależne od tego ile lądolodu Grenlandii i Antarktydy spłynie do morza i jak bardzo rozszerzy się woda w oceanach na skutek jej ekspansji termicznej.
A jedno i drugie jest prostą pochodną emisji gazów cieplarnianych.
Na razie idziemy zgodnie z przewidywaniami z pierwszego raportu IPCC z 1990 roku. Ostatnio nawet trochę je przebijamy...
To nie stanie się w jeden dzień. To będzie pełzający, permanentny kryzys dezintegrujący globalną cywilizację.- 0 0
-
2019-09-10 10:08
Patrzę na emisję na świecie i w Europie a tam... (1)
W 2018 roku Polska wyprzedziła w emisjach całkowitych Francję i jest na dobrej drodze do wyprzedzenia Wielkiej Brytanii aby stanąć na podium w Europie.
W skali świata przeliczając wzrost emisji rok do roku na jednego mieszkańca pobiliśmy nawet Chiny i Indie.
Taki mamy klimat.- 7 4
-
2019-09-10 10:53
"W skali świata przeliczając wzrost emisji rok do roku na jednego mieszkańca pobiliśmy nawet Chiny i Indie" - te dane z greenterror? - nie do uwierzenia!
- 3 3
-
2019-09-09 23:15
Kiedyś w kabarecie śpiewano (1)
Viva Mozambik, viva Polonia wy nam węgiel my wam banana
- 10 2
-
2019-09-10 10:19
Odwrotnie
My wam węgiel, wy nam banana
- 0 0
-
2019-09-10 06:44
polecam kanal na yt 7 metrow pod ziemia (2)
i odcinek jaka cene placimy - jest o zmianach klimatycznych - wszystko przystepnie wyjasnione, warto obejrzec
- 13 3
-
2019-09-10 07:17
Dziękuję za info włączyłem fajne
- 4 0
-
2019-09-10 10:09
Marcin Popkiewicz zasłużył już na najwyższe odznaczenia państwowe.
- 1 0
-
2019-09-10 07:42
(2)
Polska stoi węglem ... z Mozambiku, jak się okazuje :)
- 21 2
-
2019-09-10 08:44
(1)
Przez ten import węgla polski górnik nie dostanie trzynastej i czternastej pensji co wiąże się z niespłaceniem kolejnej raty kredytu za nowe bmw
poza tym mycie w zimnej wodzie sprzyja urodzie i zdrowiu- 7 2
-
2019-09-10 09:05
No baa
Biada polskim Gornikom
nie mając pieniążków
nie przyjadą za rok do Juraty
i nie będą sz*ć do wody:/- 7 1
-
2019-09-10 08:33
ten węgiel jest mieszany z ukraińskim argentyńskim i sprzedawany dalej jako polski. Oszustwo
- 8 2
-
2019-09-10 09:18
Jak węglem stoi jak z Mozambiku i innych części świata sprowadzają.Po kiego się pytam skoro wg.ciebie tak Polska węglem stoi.
- 5 2
-
2019-09-10 10:40
i**oto uruchom sobie ogrzewanie gazowe!!!!
- 0 4
-
2019-09-09 21:02
Nie protestowali w sprawie ścieków? (27)
ani z Gdańska ani z Warszawy
- 994 154
-
2019-09-09 21:27
Nie mieli zlecenia.
Wyngiel grzeje.
- 91 11
-
2019-09-09 21:40
Kacprowi konkurencji nie chcieli robić
- 21 75
-
2019-09-09 21:47
Rusz głową (12)
Rusz głową za nim zaczniesz wypisywać swoje mądrości. W obu przypadkach były to awarie, a nie planowane, intencjonalne działanie jak jest w przypadku węgla.
- 48 109
-
2019-09-09 21:51
awarie (10)
tia ,,,
a zabezpieczenia , to gdzie ?- 70 28
-
2019-09-09 21:52
A Twój Passat bezusterkowy?
- 21 38
-
2019-09-09 22:57
(1)
A po co zabezpieczenia, jeżeli skutki wypadków, które i tak zdarzają się raz na dekadę utrzymują się 2-3 tygodnie?
- 8 28
-
2019-09-10 09:18
Ale tylko w twojej głowie, niestety!
- 11 2
-
2019-09-09 23:09
Rusz głową 2 (6)
Nie wszystko da radę zabezpieczyć to raz. Dwa, słyszysz tylko o tych spektakularnych, dużych awariach. O mniejszych usterkach, które nie eskalują dzięki zabezpieczeniom, się nie piszę bo nie wzbudzają już takiej wielkiej sensacji. Do 2012 r. Warszawa wpuszczała nieoczyszczone ścieki do Wisły. Protestowałeś wtedy, byłeś tak samo oburzony jak teraz? Nie bądź hipokrytą...
- 26 38
-
2019-09-09 23:56
(4)
Ale on nie protestował wtedy i nie protestuje dzisiaj jednak artykuł jest o pewnej grupie która interweniuje wybiórczo tam gdzie więcej sypną kasy.
- 53 7
-
2019-09-10 08:42
I co? Będziesz kwestionował ich motywację, żeby oczyścić swoje sumienie? (2)
Żeby z czystym sumieniem móc odwrócić wzrok i móc sobie wmawiać, że "nic się nie dzieje"? Przejedziesz się na tym: od stłuczenia termometru gorączka nie zniknie.
- 5 20
-
2019-09-10 09:17
Od stłuczenia termometru gorączka nie zginie - to fakt. (1)
Od głupoty również mądrości ci nie przybędzie - to drugi fakt.
- 8 2
-
2019-09-10 10:08
On propaguje hasło swoich mocodawców, czyli "POlacy nic się nie stało"
- 5 3
-
2019-09-10 09:13
lewaka nie przegadasz zanim mu zębów nie wybijesz ;)
- 17 3
-
2019-09-10 09:58
W 2012 to on jeszcze wtedy nie umiał pisac na klawiaturze..
- 0 0
-
2019-09-10 11:07
Przecież mówią - stan rzeki był bardzo niski... to dolewają ile i czego mogą aby go podnieść!
- 3 0
-
2019-09-09 21:47
Dokładnie. Trafiłeś w punkt. Reżyserowana akcja.
- 54 10
-
2019-09-09 22:05
Bo to polityka..
I takie organizacje nie są wyjatkiem
- 39 3
-
2019-09-09 23:07
Więcej jest ecoli niż węgla w Wiśle
To jest problem
- 37 4
-
2019-09-10 07:48
Warto zobaczyć dyrektora programowego tego grinpicu.....i wszystko jasne
- 21 3
-
2019-09-10 08:03
???
a co ma Greenpeace do awarii w oczyszczalni ścieków ?
- 9 16
-
2019-09-10 08:34
ścieki są opanowane - myśleć (1)
- 0 14
-
2019-09-10 09:19
ale tylko w twojej głowie-myśleć
- 8 1
-
2019-09-10 08:37
Jakiś nowy, dyżurny, januszowy "argument" (2)
Od wycieku ścieku do Motławy nie płonęła amazońska puszcza, torfowiska na Syberii ani tajga. Czaisz różnicę? Poza tym: to, że w tedy nie protestowali nie zmienia faktu, że teraz mają rację.
- 6 17
-
2019-09-10 09:19
(1)
A co to jest to "tedy"?
- 8 2
-
2019-09-10 10:14
Tedy
to jest "czikagowski" Tadeusz ;)
- 5 0
-
2019-09-10 09:43
Lokalny wylew ścieków po których w kilka tygodni nie będzie śladu jest niczym przy destrukcyjnym potencjale CO2.
To jak porównywanie strzelania z kapiszonów do odpalenia głowicy jądrowej.
- 2 10
-
2019-09-10 10:06
Jakby zaprotestowali to rozumiem, ścieki by od razu przestały płynąć? :)
- 2 3
-
2019-09-09 21:02
(13)
Chciałbym mieć czas na takie pierdoły
- 504 103
-
2019-09-09 22:19
jak byś pracował w greenpiss'sie to byś miał
I czas i wypłatę.
- 45 7
-
2019-09-09 23:14
chciałbyś (6)
ale niestety jesteś niewolnikiem systemu i musisz tyrać żeby go utrzymać, dobrze że znalazłeś chwilkę by ponarzekać na tych którzy chcą ten system zmienić ; )
- 20 28
-
2019-09-09 23:53
(2)
Ludzie opłacani przez system chcą zmieniać system. Większego d**ilizmu nie słyszałem, ale jak juz tak twierdzisz to czemu owe protesty nie odbyły się w niemczech gdzie mają największe wydobycie węgla brunatnego na świecie.? Potrafisz logicznie myśleć?
- 26 9
-
2019-09-10 11:25
Wiadomości z czerwca tego roku:
"Kilkuset aktywistów zakończyło udział w trwającym od piątku proteście w odkrywkowej kopalni węgla brunatnego. Wcześniej policja siłą wyprowadziła część osób.
Protest ekologów w kopalni Garzweiler rozpoczął się w piątek po tym, jak przywódcy Unii Europejskiej nie doszli do porozumienia co do tego, jak sprawić, by UE stała się neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku."- 1 2
-
2019-09-10 11:44
masz rację 100% ale.....nie licz na nic....bydło nie myśli, bydło wykonuje polecenia....
- 0 0
-
2019-09-10 06:08
(1)
Zmienic? Zobacz sobie zarzad greenpeace i jego pochodzenie, potem sprawdz co jest przez nich blokowane.
Nic co szkodzi interesom niemiec i austrii.- 19 4
-
2019-09-10 10:39
Nie pozostawiaj nas w niepewności i opisz co to takiego, proszę.
Nie bądź gołosłowny...
- 1 3
-
2019-09-10 11:43
buahahahahha, greenpece i antysystem...człowieczku..oni sa przez system opłacani...co a matoł bez krzty wiedzy
- 3 1
-
2019-09-10 07:23
Miałbyś, jakby to była twoja robota, jak tych ekoterrorystów
- 6 3
-
2019-09-10 08:43
Pierdoły... (1)
Weź się doucz czym jest globalne ocieplenie, bo bredziesz...
- 2 5
-
2019-09-10 11:45
hahahahha, kolejny ze zrytym beretem od tv.....nawet żal komentować imbecylizmy
- 2 0
-
2019-09-10 09:56
protestować przy Szadółkach ,oczyszczalni w Warszawie,Gdańsku,Pol Service Wester-----e
- 5 0
-
2019-09-10 12:39
Przyjdą czasy gdy za takie "pierdoły" będą ordery dawać jak niegdyś za strajk w stoczni.
- 0 3
-
2019-09-09 21:03
Węgiel z Mozambiku (9)
Pięć razy tańszy niż od polskich kopidołów darmozjadów którzy to coś tam burczą o podwyżkach.
- 459 74
-
2019-09-09 21:08
ciekawe ze ci co palili opony za PO teraz siedzą cicho (3)
- 63 9
-
2019-09-10 08:37
Guzikiewicza od jakiegoś czasu nie widać, może palenie opon mu na płuca zaszkodziło (1)
- 6 3
-
2019-09-11 08:24
Guzikiewicz z Dudą razem z Solidarnością przeszli na NASZ wikt
Sellin podłączył ich do finansowania ministerstwa dziedzictwa narodowego więc już NIC kompletnie nie musza robić
- 0 0
-
2019-09-10 10:24
W Australii czy Mozambiku węgiel jest pozyskiwany z kopalni odkrywkowych, czyli kopany na powierzchni ziemi, metoda ta jest znacznie mniej pracochłonna i wydajniesza niż wydobywany głęboko pod powierzchnią ziemi w Polsce, dlatego też jest sporo tańszy. Ale najlepiej powiedzieć że to wszystko wina rządu.
- 4 4
-
2019-09-09 21:13
to zgodne z linią partii
tzn rządu. Pomagamy uchodźcom na miejscu.
Gdybyśmy nie kupowali węgla w Mozambiku to Mozambiczanie chcieliby pracować w polskich kopalniach.- 50 7
-
2019-09-09 23:18
Na czymś trzeba zarabiać
Aby utrzymać kopalnie. Węgiel z Rosji, Australii, Mozambiku tańszy z transportem przez pół świata Pewnie i z księżyca byłby tańszy
- 27 3
-
2019-09-09 23:21
Statek jest po badnderą Mozambiku a węgiel od sąsiada.
- 9 5
-
2019-09-10 10:24
wegiel z afryki to zazwyczaj węgiel z kopalni odkrywkowych (1)
siłą żeczy musi być tańszy niż ten fedrowany w dużych głębokościach.
- 3 3
-
2019-09-10 11:24
tutaj
na dodawaniu opinii można sprawdzić ortografię gratis
- 3 0
-
2019-09-09 21:03
(6)
Znalazłem błąd w tekście. Zostało użyte słowo Aktywiści. Wysłać ich niech rurę blokują. Jaki mają cennik?
- 434 68
-
2019-09-09 21:42
rury pilnuje wojsko Mariusza
- 12 18
-
2019-09-10 06:36
Sluzby powinny go zatrzymać i od razu przed sąd za zniszczenia mienia, statek do wyładunku i do stoczni na malowanie, starty poniesione przez postój i malowanie nałożyć nie na greenpeace a konkretnie na aktywistow. Rownież posadzić ich za ewentualny współudział Najlepiej zatrzymać w areszcie na dłużej.
Zrozumiałbym gdyby ta organizacja naprawde dzialala dla dobra srodowiska, a nie dla dobra konkretnej grupy osób- 18 5
-
2019-09-10 08:31
NS2 nie będą blokować
Greenpeace woli kopać małych, niż podskoczyć do Gazpromu (reprezentującego rząd FR) i BASF (kapitał niemiecki odpowiedzialny za budowę NS2, umoczony w Energiewende, czyli robioną na hurra dekarbonizację Niemiec i okolic).
Panom ze Straży Granicznej dziękuję za profesjonalną, stanowczą, acz łagodnie przeprowadzoną akcję.
Do malkontentów: szyby na Rainbow Warrior zostały wybite po odmowie wpuszczenia kontroli na mostek. Co wg Was miała zrobić wówczas SG? Błagać na kolanach, by statek, który wszedł do portu pomimo braku zgody na wejście, a obecnie blokujący nabrzeże, poddał się kontroli i w dalszej kolejności odpłynął?- 19 4
-
2019-09-10 08:51
(1)
"Pokojowy protest" - zablokowali terminal, pomazali własność prywatną, nawet pływają statkiem z "WARrior" w nazwie. Gdzie tu pokój?
- 12 3
-
2019-09-10 09:04
Wpłynęli do portu pomimo odmowy.
Zablokowali cześć działających nabrzeży.
Odmówili wpuszczenia funkcjonariuszy na mostek.
Na co liczyli oprócz rozgłosu? Na party?
Nie chciał bym żyć w kraju, w którym toleruje się taką samowolę i gdzie takie rzeczy uchodzą na sucho.- 12 2
-
2019-09-10 09:27
ale to pewniekiem węgiel z odkrywki
cieżko by był droższy od tego wydobywanego głęboko spod ziemi
- 3 1
-
2019-09-09 21:05
(14)
Z Afryki tańszy węgiel niż że Śląska koleją. Dziękujemy darmozjady związkowcy z kopalń
- 426 51
-
2019-09-09 21:15
Greenpeace won do Rosji! (2)
- 27 18
-
2019-09-09 21:18
miejsce w Rosji zajęte już przez PIS (1)
- 17 27
-
2019-09-10 08:54
Wam się lipni pseudo obrońcy klimatu zupełnie w łebkach pomieszało
- 8 4
-
2019-09-09 21:16
W Mozambiku nie ma Solidarności (1)
I nie palą opon
- 34 6
-
2019-09-10 07:56
więc pracują za miskę ryżu, zazdrościsz im?
- 6 2
-
2019-09-09 21:21
To nie związkowcy, a mafia węglowa. (1)
- 25 3
-
2019-09-09 21:57
Przecież to jedno i to samo. W tym ustroju chodzi o to by kraść i dać się nakraść innym.
- 12 4
-
2019-09-09 22:01
A jak belg z północnego dalej ma murzynów (2)
- 7 0
-
2019-09-10 08:43
(1)
Wole być Murzynem z dobrą pensją niż białasem bez kasy
- 1 8
-
2019-09-10 08:55
Jest takie powiedzenie: Jeden lubi ogórki drugi ogrodnika córki
- 7 1
-
2019-09-10 07:39
(2)
to chyba jasne, że tańszy, górnicy w Mozambiku zarabiają mniej, chcesz, żeby polski górnik zarabiał tyle co w Afryce?
- 5 1
-
2019-09-10 09:17
Pitolenie.
Ogromną większość kopalń w Polsce jest nierentowna. A w kapitaliźmie, asada jedt prosta : nie opłaca się to likwidujesz. Ale nie, u nas trzeba świnie leniwe w ramach kupczenia głosami opłacać.
Za komuny ten cały przemysł ciężki był potrzebny by ruskie wszy miały z czego nas okradać. Zmienił się ustrój, skończyła się niewola więc w diabły zamknąć te nierentowne artefakty.- 7 2
-
2019-09-10 09:29
odkrywka. I tyle w temacie.
- 4 0
-
2019-09-10 09:28
węgiel z odkrywki wiec tańszy.
- 5 0
-
2019-09-09 21:05
(9)
Ciekawe kto ich finansuje?
- 407 64
-
2019-09-09 21:07
Niemcy? (1)
- 53 7