Skutki wypadku na ul. Świętokrzyskiej w Gdańsku 15.10.2015
18477 wyświetleń 15 października 2015 (520 opinii)Wypadek z udziałem dwóch samochodów i dwóch motycykli. Ulica jest zamknięta, ale zorganizowano już objazd.
Więcej na ten temat
Opinie (520) ponad 20 zablokowanych
-
2015-10-15 12:35
Dramat (34)
Wszystkim ofiarom tego wypadku szybkiego powrotu do zdrowia, a tym co go spowodowali więcej rozsądku na przyszłość.
- 356 23
-
2015-10-15 12:45
Standardowo motorki poszalaly...tak, to ich wina. (20)
Tam i na Havla wiecznie szaleja. Ja samobojcom i zabojcom dobrze zyczyc nie bede. Zdrowia dla kierowcow samochodow. Rozsadnym motocyklistom tez.
- 86 32
-
2015-10-15 14:07
W tym miejscu jest 100 metrów do obniżenia drogi przy Netto. 100 m to 7 sekund przy prędkości 50km/h (5)
Kierowca samochodu WIDZIAŁ PUSTĄ drogę, dlatego zdecydował się na manewr skrętu w lewo.
ALE ALE motory jechały grubo powyżej 100 a wtedy pojawiły się w miejscu wypadku zza wzniesienia po 2-3 sekundach.
Wina ewidentna motocyklistów.
Przejeżdżanie w poprzek drogi motocyklisty przypomina w Polsce bieganie w poprzek toru strzelniczego na strzelnicy.- 67 8
-
2015-10-15 14:13
(4)
Na szczęście na miejscu odbywał się pomiar prędkości, więc wiadomo z jaką prędkością poruszały się motocykle ;).
- 6 22
-
2015-10-15 14:21
zobacz jak przestawiły to auto, wolniutko nie jechali
- 32 0
-
2015-10-15 23:09
pomiar prędkości zrobi specjalista - pomierzy głębokość wgnieceń, a wtedy taki mONdry nie będziesz fanboju nerkowców... (1)
- 8 3
-
2015-10-15 23:16
tyle w temacie, że w polsce nie ma specjalistów, co pomierzy głębokość wgnieceń
Jestem odrobinę mądrzejszy od ciebie ubeku.
- 1 13
-
2015-10-20 20:20
licznik motocyklisty zatrzymał się na 120
- 1 0
-
2015-10-15 16:29
ja tam nie wiem (10)
daleki jestem od teorii spiskowych ale auto ma rozwalona maske a nie bok. Kierowca z ochrony nie zachowal sie jak trzeba na bank.
To , ze motocyklisci lubia szybsza jazde nie znaczy, ze sa samobojcami.
Kierowca auta powinien ich widziec i chcial zdazyc ale nie zdazyl- 16 36
-
2015-10-15 16:42
ma też bok. patrz uważniej. Jeden wycedził w bok i obrócił auto a kolejny już trafił w przód.
- 20 3
-
2015-10-15 16:54
jest, ograniczenie prędkości czy nie? jak ktoś tego nie przestrzega powinien liczyć ze w coś przyp..li (4)
- 27 4
-
2015-10-15 22:10
dobra dobra (3)
na pewno jezdzisz 49 km/h w zabudowanym.
Kazdy czasem lamie przepisy i nie chodzi mi o przekroczenie o 100 tylko 20-30.
Liczyc ze przyp nie powinien ale powinien sie z tym liczyc , ze moze.- 4 7
-
2015-10-15 23:10
jakie to ma znaczenie ile jeżdżę? znaczenie będzie miało ile jechałem jak wypadek spowoduje (1)
- 10 2
-
2015-10-16 09:41
Misiek, ale wtedy będzie już za późno.
- 3 1
-
2015-10-20 18:36
to nie pierwszy raz z motocyklista w tym miejscu. Chcecie to sie zabijajcie, ja nie chce byc na miejscu auta z ochrony, w dodatku z moimi dziecmi. Nie rozumiem jak ktos moze bronic piratow drogowych, wypominajac, ze ktos to pewnie 49 jezdzi.
- 2 0
-
2015-10-15 21:58
Zajechał (2)
Ewidentnie zajechał samochodem drogę i tyle w temacie
- 8 20
-
2015-10-16 00:20
Jakby jechali przepisowo to by nie zajechał
Twoja logika w łeb bierze, coś cieniutki musiałeś być na zajęciach z logiki
- 12 3
-
2015-10-16 01:45
Ja kiedys spowodowalem wypadek, zajechalem motocyklowi droge... motocyklista zginal na miejscu... Do tej pory mam wyzuty sumienia i co dziennie mi sie to przypomina... Wyrok - 4.5 roku wiezienia, po 3.5 roku wyszedlem na wolnosc... prawo jazdy posiadam, ale nie mam odwagi juz jezdzic. Na dodatek ten stres wpedzil mnie w alkoholizm. Po prostu mam p*********e zycie...
- 4 5
-
2015-10-17 21:09
Ci motocykliści to akurat samobójca, takich to wystrzegać oszołomów, którzy ścigają się dla zabawy i niszczą innym porządnym ludziom zdrowie.,a czasem życie.
Wystarczy na codzień poobserwowac.psycholi na motorach jak wyprzedza jeden drugiego, bawią się na drodze kosztem bezpieczeństwa innych ludzi, którym życie jest skarbem. Tacy co lawirują po pijaku i narkotykach to lepiej niech nie wsiadaja na motory, lepiej niech się powieszą.- 1 0
-
2015-10-15 17:04
(2)
Ty chyba nie rozróżniasz winy od przyczynienia się do spowodowania kolizji. Jedna sprawa czy kierowca samochodu zachował należytą ostrożność a druga sprawa to czy gdyby motocykle, jechały z dozwoloną prędkością (o ile faktycznie tak nie było) to by do wypadku nie doszło. Od tego są biegli którzy zbadają sprawę i to ocenią. Uważam że twój wpis jest co najmniej nie na miejscu. Miejmy wszyscy nadzieje że poszkodowani wyjdą cali i zdrowi. Potem będzie postępowanie, biegli i czas na ocenę. Łatwo się feruje wyroki na gorąco po sprawie i przypina łatkę samobójców przed monitorem.
- 13 4
-
2015-10-15 22:03
nie na miejscu mogl byc usmiech na koncu podpisu (1)
Po prostu przeczytalem kilka pierwszych opinii, w ktorych ludzie jasno wytykali wine motocyklistow.
Sam jestem kierowca czterokolowek, ale nie spodobalo mi sie uznawanie za winnych motocyklistow tylko dlatego ze prowadzili motory.
Kierowcy aut sobie z nimi nie radza bo miedzy innymi nie patrza w lusterka i uznaja ze sa krolami szos.
Mam oczywiscie nadzieje ze skonczy sie na pogietych blachach i wszyscy wyjda calo.
Czekam na rozwiazanie tematu bo sprawa nie jest jednoznaczna.- 7 4
-
2015-10-16 10:34
"Jechały z dużą prędkością, wyglądało jakby się ścigali - mówili świadkowie"
Po za tym widać jakie są zniszczenia.Naprawdę wy musicie mieć ekspertów żeby wam to wyjaśnili?- 3 1
-
2015-10-15 14:16
No 50 to nie jechali. (9)
Jakby jechali te 50 to motorem chyba można wymanewrować na takiej drodze. Nie zajechała im przecież ciężarówka drogi, tylko jakieś pikaczento wymiarach szerokości pasa.
- 32 2
-
2015-10-15 21:45
(8)
nie wiem z jaką prędkością jechali ale nawet przy 50km/h jak ktoś ci wyjedzie nie zawsze dasz rade ominąć lub za hamować i nie ważne czym jedziesz
- 5 3
-
2015-10-16 00:24
Ale nie wbijesz się prawie do połowy silnika samochodu (6)
Chyba nie widziałeś tego co tam było. Niestety musiałem tamtędy jechać i z przodu ślad po motocyklu był prawie do połowy maski silnika, bok też był nieźle wgnieciony, to na pewno nie było 50km/h. Nie znam się ale nigdy nie uwierzę, że przy przepisowej prędkości można tak wbić się w samochód.
- 8 2
-
2015-10-16 01:30
nieno maska aż taka mocna nie jest by wytrzymać ropędzone ponad 300 kg (5)
podłużnice nie dostały, więc to musiało tak wyglądać że wiotka belka przednia i maska oparły się o silnik. Przy 50 km/h ten samochód wyglądałby trochę lepiej ale też byłby dosyć zmiętolony
- 4 2
-
2015-10-16 09:09
taki motor nie waży 300 kg (4)
ale 50 km/h to też pewnie nie jechał...
- 5 0
-
2015-10-16 11:54
waży około 200kg z płynami! (3)
Moje Ducati bez płynów to 182 kg + płyny + ja 84 kg i jesteśmy przy 300. Kierowcy 4 kółek nie rozumieją, że 2 koła nigdy nie zatrzymają się tak szybko jak puszka. Zapewne motocykliści przekroczyli prędkość. Uwierzcie mi, ciężko się jeździ takimi sprzętami z mniejszą prędkością, nie ma tego skrętu, ciężej manewrować i ogólnie jak można zobaczyć na MotoGP im wyższa prędkość tył bardziej można się złożyć motocyklem. Nie bronię chłopaków, ale ludzie opanujcie się, nie patrzycie w lustra, myślicie że jesteście królami szosy, a nie daj Boże, zgaśnie wam autko przy wjeżdżaniu na skrzyżowanie. Nie mamy szans. A wtedy tylko słyszę, że dawca zapieprzał to ma.... to jest inna specyfika, trochę wyrozumiałości a nie być zapatrzonym w swoje odbicie w lustrze
- 3 6
-
2015-10-16 19:16
rozumiem ze przy 1-5 km/h sie ciezko manewruje ale przy 50 to chyba dajesz rade? czy 100 to minimum?
- 7 0
-
2015-10-17 20:08
Ciekawe, ciekawe ...
"(...)Uwierzcie mi, ciężko się jeździ takimi sprzętami z mniejszą prędkością, nie ma tego skrętu, ciężej manewrować i ogólnie jak można zobaczyć na MotoGP im wyższa prędkość tył bardziej można się złożyć motocyklem. "
To w takim razie po jaką cholerę kupiłeś taki motor?
Bo sam przyznajesz że do jazdy po drogach publicznych on się nie nadaje.- 7 0
-
2015-10-17 20:33
jeden moto wygląda na bmw K1200S albo R. Sam taki miałem i wiem ze wolno nie idzie nim jeżdzić.
- 0 3
-
2015-10-16 08:06
No tak, ale omijając nie załadujesz w środek drzwi jak już.
- 1 1
-
2015-10-15 16:03
w szczególnosci..
powrotu do zdrowia psychicznego.
- 8 0
-
2015-10-15 20:34
Dawcy narządów (1)
Dawcom narządów czyt: motocyklistom bez mózgu zdrowia nie życzę...
- 8 15
-
2015-10-16 11:57
Twoja głupota jest porażająca
Mam Ci życzyć abyś zdechł, bo jak głąb myślisz że jesteś sam na drodze?
A co by było gdybyś zabił pieszego na przejściu. Napisaliby Ci tak jak Ty to zrobiłeś, że jesteś bez mózgu!
A widać że jesteś skoro takie rzeczy piszesz.
Zarówno motocyklistom jak i kierownikowi 4 kółek - szybkiego powrotu do zdrowia i trochę więcej rozsądku, obu stronom!- 3 0
-
2015-10-15 12:36
motocyklisto , patrz przed siebie ! Samochody są wszędzie !!! (38)
- 697 72
-
2015-10-15 12:58
XXX nie bądź taki hop do przodu (15)
Patrzę i widzę jak auta wymuszają, nie każdy motocyklista jeździ z nadmierną prędkością !!!!!!!!
- 32 139
-
2015-10-15 16:05
Kiedy samochod rusza i jedzie 30 km/h (13)
a motocykl w tym samym czasie rusza z miejsca i przyspiesza w moment do 60km/h to ludzie tez mowia ze wyglada to jak wyscig. Ludzie w autach i piesi nie wiedza co to jest efekt przyspieszenia.
- 17 43
-
2015-10-15 16:29
Czego nie rozumiesz (10)
Jak przejezdzalem pomiedzy stojacymi autami w korku nagrywalem cala jazde kamera. Jakos polgodziny po tym fakcie spotkalem pod sklepem goscia, ktory mnie poznal po nietypowej kamizelce i odblaskach. Zarzucal mi ze szalenczo szybki przejazd. Poniewaz mialem czas odtworzylem ten zapis, kopara opadla. Ladnie widoczne zegary nie dawaly zludzen. Koles przeprosil, byl mega zdziwiony. Mial zupelnie inne wrazenie ze swojej perspektywy kiedy stal. Na szczescie coraz wiecej motocyklistow ma kamery. Z tego co wiem nie jeden kierowca juz sie zdziwil ze jego wina i co wiecej policja to potrafi wykorzystac. Oby nie bylo potrzeby zycze motocyklistom.
- 18 38
-
2015-10-15 17:41
Przeciskasz się między autami (4)
W dodatku to nagrywasz i jeszcze chwalisz się.
Jesteś idiotą bez znajomości przepisów drogowych.
Dziękuje bez odbioru.- 54 26
-
2015-10-16 11:59
Poczytaj misiu (1)
Kodeks drogowy nie zabrania poruszania się miedzy pojazdami, a jeżeli nie zabrania to jest to dozwolone.
Ale co możesz wiedzieć, idioto bez znajomości przepisów drogowych.- 8 8
-
2015-10-18 18:43
masz np trzy pasy ruchu jak np Grunwaldzka. Wszystkie zajęte przez korek. To którym pasem wg przepisów możesz omijać te pojazdy? Kodeks drogowy też nie zabrania jazdy samochodem na dwóch kołach (bocznych) a jest to bezpieczna dla ruchu drogowego? A są tacy co tak potrafią się poruszać.
- 4 1
-
2015-10-16 16:13
Ten zapis widzial policjant. Nie mial zastrzezen nieuku.sam chcialem sie upewnic.
- 0 3
-
2015-10-16 16:13
Ten zapis widzial policjant. Nie mial zastrzezen nieuku.sam chcialem sie upewnic.
- 0 4
-
2015-10-15 18:33
motocykliści to świete krowy, myślą że im wszystko wolno. (2)
- 33 16
-
2015-10-16 16:21
Piszesz o kierowcach np bialych busow?
- 1 1
-
2015-10-19 10:27
Wszystko im wolno, ale do czasu...
- 0 0
-
2015-10-15 23:51
(1)
A jak się ocknąłeś to jedna ręka w nocniku a w drugiej śmigło?
- 4 5
-
2015-10-16 16:19
Wspolczuje Twojej rodzinie. Zawsze masz takie problemy?
- 2 1
-
2015-10-16 00:31
To teraz wyobraź sobie... (1)
Co się dzieje jak gdy Ty ruszasz z jak to nazywasz "efektem przyspieszenia" na jezdnię nagle wtargnie przechodzień chociażby dziecko, ja zahamuję, ale Ty masz małe szanse... Tutaj właśnie brakuje zdrowego rozsądku, bo moja maszynka przyspiesza od 0 do 100tki w 4s? To, że maszynka daje taką możliwość nie oznacza, że trzeba z niej korzystać. Wiesz jadąc zawsze staram się zrobić miejsce dla takich jak Ty, ale chyba przestanę bo mój samochodzik zajmuje sporo miejsca i nie muszę przyciskać się do krawężników dla jakiegoś egoisty, sam mogę nim zostać. Samochodzik zajmuje cały pas to go zajmę. Taka Twoja logika...
- 15 3
-
2015-10-16 16:18
Nie czytasz ze zrozumieniem ale ci wybaczam.
Znaczy sugerujesz przeciskanie sie ludzi w niedozwolonych miejscach pomiedzy stojacymi samochodami. Bo wedlug przepisow nie wolno wyprzedzac na przejsciach, skrzyzowaniach i bezposrednio przed nimi.
- 2 1
-
2015-10-15 17:04
Za to wymuszenie motocyklem ponad 100 km/h, daje wlasnie takie oto skutki...
- 24 4
-
2015-10-15 12:59
(12)
A skąd wiesz, że zawinił motocyklista?
- 19 73
-
2015-10-15 13:02
(9)
Stan motocykla i samochodu po zderzeniu wskazuje na prędkość. Marka samochodu wskazuje, że nie była to prędkość samochodu.
- 88 13
-
2015-10-15 13:18
(8)
tekst artykułu (skręcał w lewo) i zdjęcia wskazują jednak na wymuszenie i winę kierowcy samochodu
- 23 63
-
2015-10-15 13:28
(7)
Zależnie od prędkości motocykli wina ta jest mocno dyskusyjna
- 31 9
-
2015-10-15 13:31
(6)
Wina ta w najmniejszym stopniu nie jest dyskusyjna. Wymuszenie to wymuszenie.
- 18 43
-
2015-10-15 13:39
(1)
Poczekajmy. Na razie w komentarzach świadkowie piszą, że motocykl miał 120 i pacjent był pod wpływem.
- 29 2
-
2015-10-15 16:31
Puknij się jeden z drugim
Gdzie masz informacje że był pod wpływem? Powiedzieli to babcia z dziadkiem co kupowali ogórki w warzywniaku przy tej ulicy? Mistrzowie komentatorzy i znawcy każdego tematu....
- 5 12
-
2015-10-15 14:30
jest dyskusyjna, jeśli grzejesz grubo powyżej ograniczenia to jesteś winny albo współwinny (3)
Udział współwiny orzeka sąd na podstawie opinii biegłego.
Przykład:
"Precedensowy wyrok: Winny, choć miał pierwszeństwo".
Paweł Cz. gnał Puławską aż 130 km na godz. Miał pierwszeństwo przejazdu. Uderzył w skręcającego w lewo Opla. Sąd skazał Pawła Cz. na 4,5 roku więzienia i odebrał na dziesięć lat prawo do prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych.- 53 1
-
2015-10-15 15:00
w Polsce nie ma prawa precedensu. (2)
- 12 9
-
2015-10-15 16:22
I co z tego?
Nie ma precedensu to znaczy nie ma automatyzmu ale w podobnych do siebie sprawach mogą zapaść podobne wyroki.
Czy moze uważasz ze nie mogą...- 21 1
-
2015-10-16 11:04
Nie.
Nie ma precedensu i nie ma prawa...
- 1 2
-
2015-10-15 14:57
A teraz już wiesz paznokciu ???
Świadkowie mówią że wyglądało to na wyścig ...- 19 2
-
2015-11-01 23:33
A kto? Zawinił? Jak myślisz? Kto ścigał się? Samobojcy!
- 0 0
-
2015-10-15 15:20
kierowco - patrz w lusterka debile są wszedzie (2)
- 40 4
-
2015-10-15 16:01
Tak inni kierowcy
Samochodow, motorow, rowerow i tirow
- 2 8
-
2015-10-16 18:14
Jeden to napisał
- 1 0
-
2015-10-15 15:54
I wymuszają... (2)
Jestem kierowcą osobówki... na motocykl bym już nie wsiadł, chociaż w młodości jeździłem.
Niestety to kierowcy samochodów wymuszają i to jest najczęstszą przyczyną wypadków z udziałem jednośladów.
Fakt, że motocykliści często jeżdżą ze zbyt dużą prędkością nie ma tutaj nic do rzeczy ponieważ kierowcy czterech kółek popełniają ten sam grzech. Przy tym nie ryzykując życiem tak jak ludzie na motocyklach.- 14 37
-
2015-10-15 16:39
oczywiscie, a ty jestes wrozbita z człuchowa i napewno sie nie mylisz
to kerowcy zawsze mają rację - powiedzial co wiedzial
- 8 4
-
2015-10-15 17:12
co ty chromolisz ??? napij się wody!!!
W jakim czasie pędzący debil 140km/h dojeżdża do samochodu, który prawidłowo skręca na posesję? Myśl choć odrobinę
- 28 2
-
2015-10-15 16:12
wena - sufo (1)
przeciez to ochroniarze z weny, zwroc uwage na napis sufo na masce - chyba nie musze Ci mowic jak jezdza ochroniarze...
- 6 17
-
2015-10-16 19:54
jak?
- 1 0
-
2015-10-15 17:27
Motor
Raczej motocykle są wszędzie.
- 1 6
-
2015-10-15 12:36
Xxx (13)
Ciekawe jak doszlo do tego wypadku.Przeciez tam droga jest prosta,przejrzysta.
- 117 11
-
2015-10-15 12:39
Trochę wyobraźni...
- 11 3
-
2015-10-15 12:46
Jest napisane, ze byli motocyklisci, cos wiecej? (1)
- 41 11
-
2015-10-16 00:17
No cos wiecej..by sie przydalo...
Czy motory jechaly za autem czy z przeciwnego kierunku,czy auto dalo kierunkowskaz....czy skrecilo w lewo w posesje wymuszajac ...?Pytan jest duzo i wiele zasadnych...
- 4 2
-
2015-10-15 13:10
(1)
Zapewne motocykliści wyprzedzali i nie zdążyli sie schować. Szybkiego powrotu do zdrowia
- 9 4
-
2015-11-01 23:37
Raczej się ścigali ;-(
- 0 0
-
2015-10-15 13:12
kierowca samochodu nie patrzył w lusterka (4)
- 7 39
-
2015-10-15 13:28
Wstrzymywać ruch na jezdni
i wszystkie manewry bo jedzie motocyklista?
- 46 5
-
2015-10-15 14:10
Jakie lusterka przygłupie jak to czołówka była.
- 23 3
-
2015-10-15 14:12
Nie patrzył w lusterko przednie ;)
- 15 2
-
2015-10-15 17:11
jak za kimś jadę to patrze na czerwone światła hamowania
- 1 2
-
2015-10-15 13:35
Zapewne ścigali się na skuterach, jeden miał 49, a drugi 50 na budziku. (1)
A ochroniarz wymusił pierwszeństwo bo jest ślimakiem i nie zdążył na prostej ich zauważyć i czmychnąć.
- 26 6
-
2015-10-20 18:59
tak i jak skręcał to podawał sobie z ręki do ęki kierownice
- 0 0
-
2015-10-16 15:28
Ochrona wjezdzała na parking ( wymusila pierwszenstwo)
- 1 4
-
2015-10-15 12:38
Ketonal i opatrunki... (1)
Oby tak sie skończyło "szczęśliwie". Życzę powrotu do zdrowia!
- 76 11
-
2015-10-15 12:56
Nie wspomniales o ranigascie.
- 10 5
-
2015-10-15 12:38
(2)
Dobrze, ze mieli kaski zalozone.
- 42 25
-
2015-10-15 12:53
W kapeluszach byloby pewnie gorzej.
- 18 1
-
2015-10-23 17:18
kaski
szkoda tylko, ze pod tymi kaskami juz tylko pustka byla !
- 1 0
-
2015-10-15 12:39
Czyżby mistrzuniu z Securitate wyprzedzał ? (24)
straszne , widać że czołowy dzwon a skoro zmuchnęło 2 motocykle to mogło być wyprzedzanie przez osobówkę
- 40 222
-
2015-10-15 12:43
przecież widać że skoda bok też ma uszkodzony przez motocykl...
- 24 1
-
2015-10-15 12:53
czołówka na pasie w jedną stronę?
- 8 6
-
2015-10-15 13:02
wymuszenie (15)
wymuszenie przez samochód pierwszeństwa
- 5 43
-
2015-10-15 13:12
(11)
W tym przypadku nie sądzę. motocykliści przekroczyli dopuszczalną prędkość, stworzyli zagrożenie na drodze. Mam nadzieję, że s(w)ąd uzna winę motocyklistów i obarczy ich konsekwencjami.
- 44 6
-
2015-10-15 13:20
(6)
łamanie przepisów przez innych nie zwalnia ciebie z ich przestrzegania, wina leży po stronie kierowcy samochodu, który przy lewo-skręcie wymusił pierwszeństwo
- 3 44
-
2015-10-15 13:25
tylko jeśli miał szansę ich zobaczyć, a po śladach rozpierduchy widać, że prędkość raczej to uniemożliwiła
- 44 2
-
2015-10-15 13:36
Jeśli motocykliści jechali sporo powyżej dopuszczalnej prędkości, kierowca nie zdążył ich zauważyć.
- 40 2
-
2015-10-15 15:05
A czy przypadkiem motocyklisci nie jechali w tym samym kierunku? (1)
Wyglada tak jakby ta osobowke obrocilo. Jesli kierowca skrecal w lewo, a motycykliscie zaczeli wyprzedzanie to sa w 100% winni spowodowania wypadku.
W takim przypadku przydaloby sie odszkodowanie w kwocie jakis 100-200tys zl dla kierowcy osobowki.- 9 2
-
2015-10-15 18:01
czytaj ze zrozumieniem
co mówili świadkowie, hę?
- 3 1
-
2015-10-15 16:58
jak mozna wymusić pierwszeństwo na czymś co jedzie z zawrotną, nieprzepisową prędkoscia i
być może tego w danym momencie nie widać bo jest za daleko albo za zakrętem
- 19 2
-
2015-10-15 17:06
nieprzesteganie przepisów przez jednego uczestnika ruchu może uniemożliwić jazdę zgodnie z przepisami
innemu
- 8 1
-
2015-10-15 13:37
Gdyby przekroczyli dozwoloną prędkość (1)
To mielibyśmy dwa trupy instant.
- 6 25
-
2015-10-15 18:59
Gdyby przekroczyli
Prędkość to by ich policja złapała i mieli by mandat :)
- 4 0
-
2015-10-15 14:53
(1)
wymuszenie jest wymuszenie niezależnie od tego co i jak jedzie z naprzeciwka
- 1 22
-
2015-10-15 18:53
chyba własnie tak myśla łamiacy przepisy motocyklisci...niestety na swoja szkodę
- 8 0
-
2015-10-15 16:51
(2)
Jest dziwnie bo na pewno widział obu motor-manów.
Skręcał w lewo. Uderzenia są od czoła i z prawej. Czyli wjechał samochód na przeciwny pas. Motocykliści nie mieli szans wobec takie jazdy ochroniarzy.- 1 14
-
2015-10-15 17:15
no chyba, że jechali jak pedolino
- 10 1
-
2015-10-17 18:53
Jasne.
- 0 1
-
2015-10-15 13:35
A przeczytałeś artykuł? Gdybyś to zrobił to byś wiedział co się stało. (2)
Auto skręcało w lewo, a w tym samym czasie dwaj "ścigacze" na motorach chcieli go wyprzedzić nie patrząc na nic.
- 28 5
-
2015-10-15 14:39
Samochód
skręcał w lewo a ma uszkodzoną prawą stronę, to niby jak go chcieli wyprzedzić? Musieli jechać z naprzeciwka.
- 12 0
-
2015-10-15 14:40
Widzę, że ty też nie przeczytałeś. Samochód skręcał w lewo, a motocykle jechały z naprzeciwka. To raczej nie jest manewr wyprzedzania.
- 16 0
-
2015-10-16 00:33
Z czytaniem ze zrozumieniem mamy kłopoty?
- 0 0
-
2015-10-16 08:23
nie, to mistrzunie na mutorach
się ścigali i nie zauważyli autka
- 3 0
-
2015-10-16 13:04
Mistrzuniu
Nie wyprzedzanie przez osobówkę tylko wyścigi motocyklów ignorancie ! BTW: Jak mogłobyć wyprzedzanie skoro przód skasowany nie bok ? haha
- 2 0
-
2015-10-15 12:40
(26)
Droga prosta jak drut. Swiry na motorach.
- 244 106
-
2015-10-15 12:54
(11)
(...) Roomster wymusił skręcając w lewo a motocykle rzeczywiście jechały prosto. Nie widziałeś to się nie wypowiadaj (...). Oby Ciebie to spotkało bezmyślny (...)!!!
- 13 22
-
2015-10-15 13:01
a jak szybko jechały prosto? (5)
40/h? 50/h?
- 25 4
-
2015-10-15 13:16
(4)
Rowerem jak wycedzisz przy 30 to też w głowie Ci się poprzestawia. Rozumiesz to?
- 6 13
-
2015-10-15 16:00
ale tylko jak nie będę hamował....
- 5 0
-
2015-10-15 16:03
jak rowerzysta (2)
Jedzie 30 km/h z przeciwnej strony to go widzę i nie skręcam. Jak motor jedzie 130 to na takiej drodze nie masz nawet sekundy na reakcję wykonując manewr..
- 18 0
-
2015-10-15 16:14
(1)
Powiedz to tym ze ścieżki rowerowej Sopot - Jelitkowo
- 3 1
-
2015-10-16 11:19
przeciez tam jest 50 km/h
w terenie zabudowanym pojazdy mechaniczne moga sie tyle poruszac o ile znaki poziome lub pionowe nie mowia inaczej. wiec krytyka predkoci 25-35 km/h nie jest uzasadniona. to tylko polowa dopuszczalnej. Popros sejm aby zmienil prawo i aby WSZYSCY na i w pojazdach mechanicznych mieli zawsze 20 km/h to i na tej trasie rowery tez beda musialy ... no i wszystkie samochody w casłym gdansku, warszawie , krakowie.
- 0 0
-
2015-10-15 13:06
na Świętokrzyskiej pełno jest skrętów, wjazdów i wyjazdów z/do posesji (2)
Może i wymusił, a że niedaleko jest zakręt to pewnie widoczności na wprost zbyt dużej nie było. Jeśli motocykle jechałyby w miarę przepisowo to pewnie by zdążył przejechać albo one wyhamować. Ale po zniszczeniach widać było że motocykle ostro pruły - być może kierowca samochodu nie miał szansy ich zauważyć jak wyleciały z zakrętu.
ze 300-400 metrów wcześniej naprzeciw stacji orlenu tez krzyż po motocykliście stoi przy skrzyżowaniu, gdyby zachował rozsądną prędkość prawdopodobnie dziś by żył?
Kiedy niektórzy motocykliści zrozumieją, że znaczne przekraczanie prędkości to śmiertelne zagrożenie i na nic się przyda satysfakcja, że to ktoś inny był sprawcą wypadku?
Wymusił, nie wymusił - wystarczy mniejsza prędkość skoro to teren zabudowany (i to faktycznie zabudowany a nie tylko znaki drogowe w polu) i nawet takie wymuszenie może się skończyć szczęśliwie- 45 3
-
2015-10-15 14:08
motocyklista (1)
Jestem motocyklistą i w pełni popieram powyższą wypowiedź... moto jest super, nigdy z niego nie zsiądę (no, ewentualnie zimą:) ) niemniej trzeba uważać.
Nie jesteśmy zależni tylko od siebie ! dlatego, zwłaszcza w mieście, trzeba mieć oczy dookoła głowy i brać poprawkę x3 na innych użytkowników dróg i nie tylko (piesi też są wszędzie....)- 30 0
-
2015-10-15 16:12
Popieram. Motocykle sa i powinny byc razem z samocgodami na drogach. W pelnej symbiozie
Jedni nie przeszkadzajacy drugim i na odwrot. Miasto to nie autostrada. Trzymajmy sie przepisow to przestaniemy na siebie psioczyc nawzajem. Jezeli grzali sa winni (i sami sobie niestety wyznaczyli ciezka kare), jezeli nie to koles.
- 14 0
-
2015-10-15 14:37
Kierowca samochodu mógł nawet ich ne widzieć WIDZIAŁ PUSTY PAS. A oni jadąc zza wzniesienia od NETTO to 100m przejechali w 2
- 16 0
-
2015-10-16 00:40
Bezmyślny to Ty jesteś
Jak kierowca widzi pustą drogę i ocenia, że może skręcić robi to, ale idiotów zasuwających z dużą prędkością nie ma szans zauważyć. Widząc ich z daleka trudno przewidzieć z jaką prędkością jadą. Jakby jechali przepisowo pewnie nic takiego by się nie stało. Zresztą przeczytaj jeszcze raz artykuł, świadkowie mówią, że wyglądało jakby motocykliści się ścigali... To mówi samo za siebie. Może opieraj się na faktach a nie własnych fantazjach. Będzie dochodzenie, sprawa w sądzie, mam nadzieję, że winni zostaną surowo i przykładnie ukarani. Jeżdżę już parę dobrych lat, "normalnych" motocyklistów mógłbym na palcach policzyć, na szaleńców by mi ich zabrakło. Niestety wielu kierowców również powinno strać uprawnienia za cuda jakie na drogach wyprawiają.
- 3 0
-
2015-10-15 12:55
Na Havla gorzej... (1)
To, ze sami gina to trudno ale czemu maja cierpiec inni...
- 19 8
-
2015-10-15 18:11
trudno?! to, że sami giną, to jedyny plus tego wszystkiego. śmierć wszystkim motocyklistom, jak najszybciej, i jak najmniej ofiar postronnych ich debilizmu oby.
- 4 4
-
2015-10-15 12:59
Świrów takich jak Ty to narazie widzę w tych upośledzonych komentarzach.
- 7 11
-
2015-10-15 13:01
(2)
Następny mądry/mądra... Powtórzę pytanie: skąd wiesz, że zawinił motocyklista?
- 11 19
-
2015-10-15 18:11
zawsze zawinił motocyklista.
- 4 3
-
2015-10-16 00:43
Z tego co mówili świadkowie...
Wyciągnięcie wniosków nie jest trudne... Trzeba jednak ruszyć głową. Może okazać się, że wina jest po stronie kierowcy samochodu. Jednak fakty znane na tę chwilę w tym słowa świadków zdarzenia sugerują jedno: winę motocyklistów. To jest logika o której ktoś wcześniej wspominał.
- 3 0
-
2015-10-15 13:34
Byłem chwilę po wypadku (7)
Sam jeżdżę ponad 20 lat, szkole również innych motocyklistów , mit o dawcach już jest nieaktualny. 95 procent osób przychodzących na szkolenie to normalni ludzie, pełny przekrój zawodowy, mający rodziny, dzieci, traktują motocykle jak każdy inny środek transportu, jako przyjemność i pasję. Motocykliści na sportowych maszynach to teraz ułamek. Na kilkadziesiąt osób w sezonie tylko 1-2 osoby deklarują zakup takiej maszyny. Oczywiście każdy nieraz przesadza, kierowcy aut wielokrotnie częściej łamią przepisy, zabijają innych po pijaku, pieszych itp niestety w Polsce stereotyp motocyklisty dawcy nadal obowiązuje. W Polsce ponad 4 miliony osób ma uprawnienia do prowadzenia jednosladu więc zastanówcie się a napewno znajdziecie jakiegoś znajomego ,zastanówcie się czy faktycznie jest swirem ,debiutem i dawcą ,a potem piszcie komentarze .Bo rzygać się chce jak za każdym razem czytam komentarze internetowych onanistow jacy to motocykliści są źli .Statystyki są nieublagane ponad 60 procent wypadków z motocyklem powodują kierowcy aut i nie ma to związku z prędkością motocykla , dopiero na drugim miejscu jako przyczynę wypadków wskazuje się prędkość motocykla .Nie ma sezonu, a jeżdżę ponad 20 lat, żebym nie miał sytuacji w której kierowca auta wymusza pierwszeństwo w taki sposób że gdyby nie lata doświadczenia to skonczylbym w podobny sposób jak na zdjęciach. Ogarnijcie się kierowcy i aut i motocykli, myślcie za kierownicą o innych, a nie tylko o czubku własnego nosa.
- 31 18
-
2015-10-15 13:59
Prawda, dokładnie tak jest.
Klepią jakieś bzdury o dawcach organów co tylko świadczy o ich bardzo wąskiej wiedzy o życiu. Każdy teoretyk internetowy potrafi zmierzyć prędkość - najczęściej wychodzi im ponad setka. Pozatym większość nie byłaby w stanie wyprowadzić motocykla z garażu. Pozostaje tylko olewać ich i spotykać się gdzieś na trasie i pogadać.
- 10 10
-
2015-10-15 14:17
Dobra dobra, bredzisz jakieś bzdety jacy to motocykliści sa wspanaiali, normalni ludzie, ojcowie rodzin i inne farmazony. (4)
A tu się rozchodzi o ten konkretny przypadek. A w tym konkretnym przypadku, jak opisują to świadkowie wypadku, ci szybcy i wściekli na szlifierkach, zapierdzielali chyba ze 150 km/h, jak kierowca miał ich zobaczyć i odpowiednio szybko zareagować? Najpierw ich nie widać bo łuk, a po chwili walą ci w auto dwa debile bo się ścigają.
- 27 6
-
2015-10-15 16:18
(3)
To w końcu ile pędzili. Bo naczytałem się tu, że pędzili od ponad setki przez 120, 130, Tobie wyszło 150, a jeden expert ocenił nawet na 200. Ale nikomu nie wyszło 80-90.
- 4 7
-
2015-10-15 18:12
(1)
czyli 80-90 to już każdy przykładny ojciec debil na jednośladzie może cisnąć wbrew przepisom? a to spoko, myślałem że nie.
- 10 2
-
2015-10-15 19:29
Pacierz przed spaniem już odmówiłeś?
- 2 2
-
2015-10-20 20:24
licznik motocyklisty zatrzymał się na 120
- 1 0
-
2015-10-17 00:01
Raz na ruski rok widzę normalnego motocykliste. 90% to pajace na scigaczach.
- 3 0
-
2015-10-15 12:40
Motory scigacze nadają się na tor wyścigowy !!często widzę jak nimi szaleją na prostej motocykliści szalency (14)
Po co komu motor o takiej potężnej mocy i przyspieszeniu w mieście? ??Czemu codziennie ludzie tymi motorami na krótkich odcinkach przyspieszają mijając np 10 aut w 40 sekund ,ledwo mieszcząc się przed auto jadące z naprzeciwka,czemu te motory tak okropnie głośno halasuja jak na torze f1 w mieście gdzie jest ograniczenie do 50 km/h???czy jazda motorem jest dla nich zabawa w którą wciągają wszystkich ??? niebezpieczną grą? ?
- 293 71
-
2015-10-15 13:01
żeby...... (3)
takiemu malkontentowi jak ty zagrać na gulu........ puszkowy królu
- 13 60
-
2015-10-15 13:19
Ja jeżdżę rowerem hehe ale widzę to właśnie z pozycji człowieka czy pieszego bez puszki he (1)
Pędzący motor na czołówkę z autem i w ostatnich sekundach zjeżdża na swój pas to codzienność ale do czasu aż zginie niestety,albo dojdzie do wypadku a to wygląda przerażająco,stan sobie kiedyś koło ulicy gdzie jest długa prosta gdzieś za miastem i popatrz z jaką prędkością jada motory auta i co by się stało w momencie kolizji polecam most nad obwodnica tam widać to szaleństwo prędkości...Co do Puszkowego Krola to jak wypije piwko to odkładam do worka i rowerkiem zawsze na zlom każdemu polecam segregacja przede wszystkim i ochrona przyrody !!!;)więc jestem Królem puszkowym ale zawsze Król hahaah pozdrawiam więcej luzzuuu ziomek ziomalko i humoru życzę dziękuję za miły komentarz
- 15 3
-
2015-10-15 21:50
motocykle....
motocykle puszkowy królu....motor to masz w d*pie
- 2 6
-
2015-10-15 13:26
Brawo Ty - bezstresowe pokolenie idiotów.
- 11 4
-
2015-10-15 14:45
tor (1)
dokładnie bardzo dobrze powiedziałeś "nadają się na tor" tylko szkoda że tych torów nie ma.
- 10 6
-
2015-10-15 20:22
Torów nie ma? Biedactwo ... A ja sobie kupię czołg i zażądam poligonu do dyspozycji
Trzeba było kupić normalny turystyczny motor a nie ścigacza, mądralo ...
- 10 0
-
2015-10-15 16:23
10 samochodów w 40 sekund?
Chyba skuterem.
- 8 1
-
2015-10-15 16:38
Samochodowi mordercy (3)
Tylko czemu połowa uzytkowników samochodów widzac jak facet jedzie srodkiem motorem nie zjada bardziej do pobocza tylko utrudniaja bardziej przejazd
- 1 21
-
2015-10-15 18:13
zawsze tak robię. debile zabójcy na motorach, oby mieli jak najgorzej.
- 10 5
-
2015-10-15 21:18
Teoretycznie w mieście obowiązuje 50 km/h.
Wszyscy jada około +20, a Wy jeszcze środkiem wyprzedzacie.
Przy Was zmiana pasa to bardzo karkołomne zadanie. Zaczynamy manewr Was ledwo widać w lusterku, jestem na docelowym pasie Wy już wymachujecie pięściami, ze wymuszenie.
Oczywiście nie dotyczy to wszystkich, niestety dotyczy większości.- 14 0
-
2015-10-16 10:43
A wiesz czemu nie powinno się zjeżdżać do pobocza, żeby motocyklista miał łatwiej ? Jest taki przepis, że nie wolno jechać dwoma pasami ruchu jednocześnie ( czyli środkiem ), a motocykliści tak jeżdżą. Jest to wykroczenie. Ktoś zjeżdżając do pobocza także jest tak jakby sprawcą wykroczenia bo się do tego przyczynił. Proste jak .....
- 1 2
-
2015-10-15 22:41
(1)
jak juz to motocykl , motor masz w pralce
- 1 5
-
2015-10-17 20:22
w pralce mam silnik
elektryczny :)
- 1 0
-
2015-10-17 22:38
10 aut wyprzedza się w 3 sekundy :)
- 2 0
-
2015-10-15 12:41
(6)
ale musiał zapitalać tym motorem...
- 153 30
-
2015-10-15 12:43
(3)
pewnie motory jechały od obwodnicy.... tam jest lekka gorka i zakrecik.... wyprzedzały scigając się ....ot i cała story.....
- 14 4