Skutki wypadku na krzyżówce al. Zwycięstwa i Stryjskiej w Gdyni 02.06.2018
57789 wyświetleń 2 czerwca 2018 (1581 opinii)Skutki wypadku na krzyżówce al. Zwycięstwa i Stryjskiej w Gdyni.
Więcej na ten temat
Opinie (1581) ponad 200 zablokowanych
-
2018-06-04 10:13
(6)
Każdy kto zwala wine na mercedesa albo nie jest kierowcą, albo nie jest logicznie myślący. Jak mercedes mógł wymusić pierwszeństwo, jeżeli się rozglądając samochodu żadnego nie widział, a przy wyścigach 150km/h, jeżeli faktycznie była taka lub podobna prędkość to samochody pojawiły sie praktycznie znikąd. A skoro kierowca audi nie umiał wyhamować mimo mercedesa na skrzyżowaniu, ciekawe czy by stanął jakby na tym samym przejściu było zielone dla ludzi i pieszy na pasach? Koleś 20 lat i od 2 miesięcy prawko. Głupota i brawura sprawiły że koleś w mercu może mieć problemy przez niemyślącego g*wniaka, bo on sam zapłacił najwyższą cene za swój błąd. Szkoda mi tylko ludzi, którzy przez niego cierpią. Brawo..
- 44 7
-
2018-06-04 10:23
(1)
Swoja droga,ciekawe dlaczego nie trzasnal w Merca nikt z lewego pasa. Moze byl pusty,a moze ktos jechal z przepisowa predkoscia i kierowca zdazyl przed nim,a przed tamtym juz nie?
- 5 0
-
2018-06-07 22:33
Bo to oni jechali lewym pasem typie...
- 0 3
-
2018-06-04 14:17
Koleś prawie 22 lata prawo jazdy od ponad 3 i jaką robi to różnice?
- 0 5
-
2018-06-04 10:19
(2)
Niby prawko od 18rz mial
- 0 5
-
2018-06-04 10:44
(1)
Nic nie tłumaczy takiej prędkości w mieście. Gdyby jechał przepisowo bądź odrobinę powyżej dozwolonej, 70 powiedzmy, ma czas na reakcje, hamowanie, a w przypadku zderzenia - obicia samochodu i remont a nie spłaszczenie jak glonojad na szybie.. Gdyby jechał połowę swojej prędkości w ogóle by nie doszło do wypadku bo merca już dawno by na skrzyżowaniu nie było zanim od by dojechał..
- 13 0
-
2018-06-04 12:01
Ja to wiem,Ty to wiesz ale jego poniosla fantazja. Szkoda,ze to sie tak skonczylo. Sama jakis czas temu stracilam kolezanke z jej glupoty.
- 6 0
-
2018-06-02 21:00
(33)
Nowe info dotyczące wypadku w Gdyni. Kierowca zginął na miejscu natomiast pasażer z przedniego fotela zmarła w szpitalu na bloku operacyjnym.
Reszta przewieziona do szpitala w stanie bardzo ciężkim , 3 osoby z Audi walczą o życie. W krwi tych że osób wykryto wysoki stężenie THC. Szkoda młodych osób bo kierowca i pasażer po 20 lat :(- 62 10
-
2018-06-07 21:28
Złe info
Na miejscu zginął pasażer, a w szpitalu kierowca, 3 osoby walczą o życie :(
- 0 0
-
2018-06-02 21:10
A ty niby skąd masz info (11)
i juz wyniki badan toksykologicznych znasz?
- 18 5
-
2018-06-02 21:12
(10)
Wystarczy mieć kogoś z rodziny w szpitalu miejskim.
- 32 4
-
2018-06-03 04:11
(1)
Akurat w miejskim lezy tylko jeden z naszych chlopcow .2 gdzie indziej .mojemu synowi krew na testy pobrali dopiero o 23 godz .
- 2 12
-
2018-06-03 10:47
Dumny/na z synka? Czy winisz starszego pana w merasiu?
- 12 1
-
2018-06-02 21:14
a rodo? (7)
Nie można udzielać takich informacji znajomym tylko dlatego, ze sie pracuje w szpitalu.
- 17 28
-
2018-06-02 21:17
(6)
nikt nie udzielił mi informacji na temat imienia i nazwiska czy wyglądu ... to że byli odurzeni można było przypuszczać wcześniej ...
- 22 5
-
2018-06-02 21:21
Rodo to nie tylko wizerunek (5)
„W tej kategorii mieszczą się także informacje o stanie zdrowia, kodzie genetycznym, nałogach i życiu seksualnym...”
- 4 20
-
2018-06-02 21:25
(4)
ale musiałeś poszukać ... jakbyś nie zauważył dzisiaj na raporcie czy gdziekolwiek to rodo nie jest przestrzegane :) nie powinny być pokazywane numery rejestracyjne itd itd itd :) rodo w polsce działać nie będzie
- 1 12
-
2018-06-02 21:26
Nie martw sie (3)
Zacznie być przestrzegane - weszło dopiero tydzień temu.
- 7 1
-
2018-06-02 21:31
(2)
może kiedyś zacznie póki co rodo jest martwe ... mniejsza o to teraz
szkoda chłopaków i tyle- 2 8
-
2018-06-02 22:13
No właśnie nie mniejsza o to (1)
Podałeś stan odurzenia pasażerów a nie sprawcy wypadku! Teraz z „ofiar wypadku”
stali sie „nacpanymi ofiarami wypadku”. Nie rozumiesz, jaki zmieniłeś ich odbior??- 5 4
-
2018-06-02 22:59
a co miał podać o sprawcy wypadku skoro trzeźwy itd ?
ok, stan Pana z mercedesa dobry :)
jeżeli byli naćpani to tak , są to naćpane osoby w wypadku ...- 14 1
-
2018-06-02 21:03
(3)
No, to wykluczyli się ze społeczeństwa tanim kosztem dla innych, dobre i to. Mogłem stać na tym przystanku z dzieciakami więc nie jest mi ani trochę kierowcy, pasażerów, ich rodzi, straconego życia ani innych kucyków i tęcz. Po prostu się cieszę że kilku takich mniej.
- 45 14
-
2018-06-02 21:05
(1)
i dlatego widać że swoim myśleniem nie powinieneś zasługiwać na posiadanie dzieci bo wychowasz je na takich samych buców jak Ty. zawsze jest każdego szkoda a szczególnie młodych chłopaków
- 19 44
-
2018-06-03 07:38
Szkoda?
- 5 0
-
2018-06-03 01:50
To pilnuj swojej dziatwy,im więcej masz to i ryzyko większe,że trafi się wyczes:)
- 0 9
-
2018-06-03 03:34
A skad Ty taka wiedze posiadasz ?bo mojemu synowi krew na testy pobrali dopiero o godz 23.
- 2 10
-
2018-06-02 21:01
A ponoć THC nie zabija :) (13)
Narkomani będą dalej twierdzić, że THC jest niegroźne :)
- 39 10
-
2018-06-02 21:25
Thc nie zabija. (4)
Gdyby starszy Pan nie wymusil pierwszenstwa do niczego by nie doszlo geniuszu co nigdy nawet pewnie nie paliles.
- 8 96
-
2018-06-03 01:06
Tak a może te śmiecie zabiłyby 5 osób na pasach kawałek dalej? Nacpane bezmozgie matoly królowie życia za dyche
- 25 2
-
2018-06-02 21:35
Narkomanie (1)
to nie pierwszy wypadek po THC. We włoszech kiedyś jeden taki na THC wjechał w grupę trenujących kolarzy i zabił parę osób. Ile było innych o których nie wiemy!
- 28 2
-
2018-06-02 22:36
Osiolki to nie thc ich zabiło, gościu był wariatem drogowym i się doigral, to że sami wolicie wódkę i szlugi to nie znaczy że thc zabija, kumacie?
- 6 14
-
2018-06-02 21:30
idź i pochwal się na policje że paliłeś jak takiś cwany :) THC teraz ich zabiło ... i to była ich wina ... gdy licznik zatrzymuje się grubo ponad 100km/h to jednak o czymś świadczy
to nie wina starszego Pana ale ich- 52 4
-
2018-06-02 21:03
re (7)
2 zmarły, a 3 walczą o życie? To 5 osób jechało Audi?
- 34 0
-
2018-06-02 21:04
(6)
tak , 5 osób
masz nawet w artykule że jedna zmarła na miejscu a 4 osoby poszkodowane :(- 24 2
-
2018-06-02 21:17
(5)
Ważne, że koledzy z drugiego auta, z którym się ścigali zatrzymali się, żeby pomóc poszkodowanym kolegom...
- 21 9
-
2018-06-02 21:19
(4)
dobry sarkazm :) nie wiadomo czy to " koledzy " czy młodzi zauważyli szybko jadące auto i wkręcili sb że się z nim ścigają ...
- 24 1
-
2018-06-02 21:26
(2)
ale po co mieli wkrecac sb? to moze sie zle skonczyc,jak sb odkryje,ze chcieli ich wkrecic.
- 6 2
-
2018-06-02 21:32
sb....
ale gimbaza....- 22 2
-
2018-06-02 21:29
byli pod wpływem THC ? wiesz jak to działa ? jeden nakręcał może drugiego że tamten obok jedzie szybko czyli że się z nimi ściga ... no i przeszarżowali :(
- 14 1
-
2018-06-02 21:32
No tak, w sumie wcale nie musiało być drugiego, ścigającego się auta. Szczęście w nieszczęściu, że był tam autobus, bo o tej godzinie, na tym przystanku jest zawsze sporo osób, także poszkodowanych mogło być dużo więcej.
- 20 1
-
2018-06-03 00:06
no szkoda młodych osób , a co ma mówić osoba która kupowała bilet z mała dziewczynka na rękach gdy oni uderzyło w autobus ??. żal naprawdę było na to patrzeć wszystko.
- 26 0
-
2018-06-02 20:54
A dlaczego kierowca mercedesa wymusił pierwszeństwo? (1)
Widzę Audi, wiem że może jechać 50km/h czyli spokojnie dam radę. Debil jedzie 100 to jego sprawa, ma za swoje.
- 46 26
-
2018-06-07 21:25
ciekawe debilu czy
Ciekawe czy gdyby to byl ktos z twojej rodziny czy znajomych, powiedzial byś tak samo. Zastanawia mnie jedno, czy jezeli jestes kierowca to czy przestrzegasz przepisow i faktycznie jezdzisz 50km/h w miescie, nie sądze. Nastepnym razem pomysl co piszesz, mysle ze nie chcial bys byc na miejscu rodziny zmarłych
- 0 3
-
2018-06-02 19:25
Kierowca czy pasażer? (5)
A może zginęli oboje.
- 15 23
-
2018-06-07 20:43
Oboje niestety szkoda dzieci (20 i 21 lat)
- 1 0
-
2018-06-04 18:07
na face pisali odrazu ze są 3 ofiary to ile ich było?Wspułczucie dla rodzin.
- 0 3
-
2018-06-03 15:49
Pasazer i kierowca
- 4 1
-
2018-06-02 19:52
Na pewno pasazer. Widzialem jak ratownik sprawdzil jego puls (przed zdjeciem dachu, mial wystawiona dlon) i pokiwal glowa do strazaka ze nie ma pulsu
- 13 5
-
2018-06-02 19:31
Kierowca ale dla pan redaktor nie rozróżnia kierowcy od pasażera
- 13 5
-
2018-06-02 19:24
winna predkosc niestety (7)
- 109 13
-
2018-06-07 20:41
Nie tylko
- 0 1
-
2018-06-02 19:45
299 km/h (1)
Niestety, prędkość nie zabija, zabija brawura i bezmyślność kierowców. Gdyby prędkość zabijała to każdy lot samolotem byłby śmiertelny.
Pozdrawiam.- 16 9
-
2018-06-03 09:11
Uuuu, ale mądrala
Normalnie, aż jestem w szoku
- 3 2
-
2018-06-02 19:33
(1)
Raczej głupota kierowcy!
- 14 2
-
2018-06-02 21:06
tak ! Wina kierowcy z mercedesa , który wymusił na audi !
- 1 23
-
2018-06-02 19:28
Nie- winna prędkość, nie- winny samochód
Winni debile co prowadzą.
- 31 2
-
2018-06-02 19:25
Pewnie to ona prowadziła samochód
- 11 18
-
2018-06-02 19:16
Omg (30)
Na bank bmw. Szkoda. Tragedia dla rodziny
- 26 269
-
2018-06-07 15:06
naucz sie czytać
pisze ze audi Tumanie jeden
- 1 0
-
2018-06-02 20:16
Tym razem Audi (15)
Ale to nie dziwi, ostatnio co bardziej popieprzonych to częściej w Audi niż BMW widuję.
- 36 9
-
2018-06-02 20:24
(4)
Ale co ma marka pojazdu do ludzkiego „ popieprzneia „? To takie polskie myślenie, wsadzić wszystkich którzy jeżdżą dana marka pojazdu do jednego wora. Kiedyś kadettami młodzi jeździli to tez była nagonka zapewne na Opla .
- 19 18
-
2018-06-07 01:29
Przecież napisał, że widuje - więc o co Ci chodzi z tym polskim myśleniem? :D To takie polskie pitolić farmazony o polskim myśleniu... I co z tego, że nie na temat, swoje powiedział i zadowolony...
- 1 0
-
2018-06-03 09:55
Vectra była bardziej!!!!
- 3 0
-
2018-06-02 21:45
Widac ze nie jezdzisz (1)
- 13 5
-
2018-06-02 22:16
Oo widzę wróżbita Maciej, po komentarzu jest wstanie wywnioskować czy jeżdżę czy nie. Tak jeżdżę i po polskich drogach jak i po zachodniej Europie
- 6 4
-
2018-06-02 22:04
. (8)
Raczej to nie marka samochodu powoduje wypadki, a kierowca...
- 14 5
-
2018-06-03 00:03
tak kierowca, ale jeśli ma do dyspozycji Corsę albo BMW M3 to jednak prędzej się zabije (6)
w M3. Na Zachodzie jak jest młody kierowca i chce ubezpieczyć BMW to może dostać odmowę (właśnie dlatego, że ta marka samochodów w rękach młodych kierowców, w statystykach firm ubezpieczeniowych jest baardzo niebezpieczna - pamiętajcie, że tam jest napęd na tył, znacznie trudniejszy do opanowania niż napęd FWD).
- 12 5
-
2018-06-03 12:34
Napęd na tył (1)
Bzdura powtarzana przez ekspertów typu "nie znam się ale się wypowiem".
Tylny napęd jest ŁATWIEJSZY do opanowania, zdecydowanie lepiej da się go kontrolować niż napęd przedni! Dlatego jest pożądany i umieszczany w autach z zacięciem sportowym.
Problemem nie jest tylny napęd, tylko fakt, że auta z tym napędem są przeważnie mocniejsze/cięższe niż wszelkiej maści miejskie popierdółki. A potem niedoświadczone gnojki próbują ten napęd wykorzystywać.
Poza tym, ten wypadek został spowodowany przez PRZEDNIONAPĘDOWE audi bądź mercedesa. Więc o czym my tu mówimy.- 5 2
-
2018-06-04 10:30
Jak się nie ma protezy prawej stopy, to i owszem
jednak duża część użytkowników tylnego napędu ma oprócz metalu w stopie, brak rozumu i wiedzy.
- 2 1
-
2018-06-03 01:30
(3)
Mam 26 lat , mieszkam na zachodzie i jeżdżę szkalowana tu marka samochodu - czy według Ciebie jestem młodym nieodpowiedzialnym kierowca ?
Co to są w ogóle za wywody ?- 7 10
-
2018-06-03 09:50
Kościerzyna to jeszcze nie Zachód. (1)
Choć na zachód od Trójmiasta leży.
- 13 2
-
2018-06-03 14:05
O widać , ze twoje myślenie nie wychodzi poza wojewódzkie pomorskie
- 1 6
-
2018-06-03 06:30
Młody kierowca to raczej wiek 16-24. 26 latek to już osoba dorosła. Pierwszy rok, dwa, trzy lata po zrobieniu prawka, to też są "młodzi kierowcy".
- 10 1
-
2018-06-02 22:14
Dokładnie, dlatego szufladkowanie wszystkich właścicieli danej matki samochodów nie jest fair
- 6 10
-
2018-06-03 15:13
ci z bmw się kurują
- 0 3
-
2018-06-04 05:10
Nie
To bylo audi
- 1 0
-
2018-06-02 19:45
(2)
debil jestes
- 21 12
-
2018-06-02 22:42
(1)
sam jestes debil
- 9 9
-
2018-06-03 18:06
zgadzam się z wami oboma
- 7 0
-
2018-06-02 20:14
(6)
Komentarz o treści - OMG” to tragedia. Najwieksza strata jest życie tego młodego chlopaka. Mozliwe , ze jechał za szybko ale starsi ludzie maja bardzo słaby refleks i nie raz byłam świadkiem głupich „ruchów „ na drodze ze strony starszej osoby. Takie pytanie ... Jakie BMW ? Napisane jest jak wół, AUDI. Zreszta tylko AUDI I BMW powodują wypadki komunikacyjne? Wydaje mi się, ze fiaty i Fordy również.
Pozdrawiam
Właścicielka BMW- 39 31
-
2018-06-03 15:14
głupich „ruchów - chyba twoich?
- 2 1
-
2018-06-03 13:05
tylko ci*le jezdza audi i bmw
- 5 6
-
2018-06-02 22:53
(2)
Nie czepiaj się, że ktoś napisał omg. Szkoda młodego chłopaka. Każdy w życiu popełnia błędy, ja również. Cieszę, że los był dla mnie łaskawy. Jak byłem młody to wydawało mi się że jestem nieśmiertelny.
- 9 2
-
2018-06-03 00:00
też tak jeździłem (kiedyś) i w sumie dziś ciesze się, że nigdy nic się nie stało (a wpadłem w poślizg Polonezem (1)
przy 140km/h w tamtych okolicach). Dziś jestem mądrzejszy i mam większą wyobraźnię, ale jednocześnie rozumiem, że w tym wieku człowiek (zwłaszcza facet) jest głupi jak but.
- 22 0
-
2018-06-03 01:22
masz racje w 100% każdy był mlody i głupi. szkoda tylko mlodego życia......
- 12 3
-
2018-06-02 20:48
Jak się ...
..zapiera...la to nie ma siły żeby szybko zareagować. Młody mógł spanikować przy tej prędkości...
- 25 2
-
2018-06-03 13:04
Audi
Ty kurko
- 1 1
-
2018-06-02 19:37
Tragedia to ty i twoje omg.
- 51 9
-
2018-06-04 21:04
.. (1)
nie w was żadnych ludzkich emocji lepiej jeździć po chłopakach , ludzie z autobusu nie myśleli czy to ich wina , nie oskarżali nic tylko biegli z pomocą więc po co zbędne komentarze ,wiem że każdy chce się dowiedzieć prawdy , że chodzi o dzieci , matki , ludzi i wszystko ale stal się wypadek, no tak zapomniała świnia jak prosiakiem była , bo nikt święty nie jest i naprawdę to co przeszli ludzie z autobusu i jaka odwaga się okazali pomagajac mimo zamieszania i paniki , także darujcie już sobie komentarze , jakieś plotki i z d*py wyssane brednie na ich temat , policja i ogólnie inne wladze tym się zajmna , a rozpamiętywanie nic nie da , tylko pogarszacie sprawę. a huk tego uderzenia i to co się działo nie jest nawet do opisania i tego się nie życzy nawet największemu wrogowi. więc zastanówcie się czy kiedyś chcielibyście takie rzeczy czytać na temat waszych dzieci , bądź bliskich itd.
- 31 5
-
2018-06-07 14:06
Wpisało się tutaj grubo ponad 1000 osób i gwarantuję ci, że przynajmniej jedna osoba, która tutaj się tak wymądrzała i obrażała ofiary, sama zginie w wypadku - rachunek prawdopodobieństwa jest nieubłagany. Jaka będzie jej ostatnia myśl? Może żal za głupie komentarze? Także niech to będzie pocieszeniem dla ciebie i dla tych, którym te komentarze się nie podobają.
- 0 2
-
2018-06-05 23:00
Podłość.. (2)
Nie mogę uwierzyć jak podła jest ludzka natura... znałam jednego z ofiar od przedszkola, byliśmy sąsiadami, nie byliśmy blisko a mimo to zawsze kiedy się spotkaliśmy zagadywał, nigdy nie zdarzyło się żeby nie powiedział „dzień dobry” do moich rodziców, często widywałam go w kościele czy to z rodzicami czy z babcią.. to nie był zły człowiek.. nie wiem co zdarzyło się wtedy w aucie ani na drodze ale on nie zasłużył na taka smierć a tym bardziej na słowa które lecą tutaj w jego stronę.. ludzie nie znają a oceniają według czego? Artykułu gdzie jedt mnóstwo błędów? Postawcie się ludzie w miejscu rodziny czy znajomych i zastanówcie się czy wy chcielibyście czytać takie rzeczy na temat osoby która znacie..
- 23 8
-
2018-06-05 23:35
(1)
pewnie z nim jaealas i dlatego tak piszesz żal mi was i iepisz domnie nara thc
- 1 13
-
2018-06-07 14:01
Ale ja do ciebie napiszę, bo wyraznie się boisz odpowiedzi. Jesteś nikim, nawet się nie podpisałeś.
- 2 2
-
2018-06-02 21:12
W miescie jest ograniczenie (6)
Do 50 km/h. Pojazd zmasakrowany na pewno nie jechał tyle. Także nie płaczcie.
- 71 5
-
2018-06-07 13:34
Deblu
- 0 2
-
2018-06-02 21:17
popatrzcie na siebie (4)
Kto w Gdyni jeździ 50km/h po głównych ulicach? Kto na Gdyńskim odcinku obwodnicy jeździ 100km/h?
- 8 18
-
2018-06-03 17:23
Ja tak jeżdżę i jakoś od tego nie umarłem. Da się, wystarczy chcieć.
- 5 1
-
2018-06-03 02:07
No ja na przykład. I patrz, do tej pory udało mi się uniknąć skasowania auta o autobus. Można?
- 7 1
-
2018-06-02 21:20
(1)
No to może czas zaczac... zreszta gdyby w polsce ograniczenia byly logicznie uzasadnione to kierowcy wiedzieliby ze trzeba uwazac. A tak to jest wszedzie 50 i za setnym razem przestajesz respektowac.
- 18 2
-
2018-06-02 23:08
Genialne. Tak, to ograniczenia prędkości powodują, że piraci drogowi pędzą setką lub grubo ponad. Gdyby nie było ograniczeń jeździliby w tempie piechura.
- 4 3
-
2018-06-07 00:14
no cóż
... przewaga dzięki technologi, jakoś tak
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.