Skutki osunięcia skarpy na Kamiennej Górze
48003 wyświetlenia 24 lutego 2017 (357 opinii)W czwartek wieczorem osunęła się skarpa z ul. Sienkiewicza w Gdyni. Od piątku rano na miejscu działają służby miejskie. Trwa ustalanie przyczyn zdarzenia. O godz. 10 na miejscu miał pojawić się Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego.
Więcej na ten temat
Opinie (357) 9 zablokowanych
-
2017-02-24 10:10
chyba bedzie promocja.. (14)
Od razu na budynku pojawil sie baner "sprzedam" :D
- 68 20
-
2017-02-24 10:12
A przypadkiem już nie ma? For sale? ;d (4)
- 3 0
-
2017-02-24 13:41
Zawsze chciałem mieć stok narciarski na podwórku !!! szkoda tylko, że zaczęło już się powoli ocieplać :(
- 1 1
-
2017-02-24 15:40
Ręka ręke myje, czy to w instytucjach państwowych czy innych,dobrze,że nikomu nic (2)
się nie stało , co to jest 6 ty. ten dom jest wart pewnie ponad 200 tysięcy
- 0 0
-
2017-02-24 23:00
(1)
Dodaj jedno zero. Conajmniej jedno...
- 3 0
-
2017-02-25 18:51
Raczej odejmij dwa zera. Nikt nie kupi ziemi w miejscu gdzie nie da sie budowac do tego z domem do rozbiorki
- 1 0
-
2017-02-24 10:13
...nie od razu (1)
ogloszenie wisi od roku, troche wspolczucia zazdrosniku...
- 28 0
-
2017-02-24 14:52
a skarpa osuwa się już od 5 więc przeoczyli moment...
- 1 1
-
2017-02-24 12:22
Nadzór budowlany w tym kraju to fikcja
:(
- 16 0
-
2017-02-24 12:37
A za ile chca to sprzedać ? teraz po osunieciu chyba taniej? (3)
- 0 4
-
2017-02-24 12:45
osunięcie podciągnac pod atrakcję...i będzie drożej raczej
- 0 0
-
2017-02-24 12:53
(1)
5 950 000 zł
- 1 0
-
2017-02-24 13:33
Na jakim suficie odczytali tę cenę?
- 0 3
-
2017-02-25 09:19
ten baner był tam już miesiąc temu
- 1 0
-
2017-03-22 18:46
Już to pisałem
winę za osuwisko tylko ponosi inwestor, który za ciężki postawił budynek na górze tej skarpy !!! przeprowadzić badania wystarczy i mieszkańcy zasypanego budynku dostaną sowite wynagrodzenie
- 1 0
-
2017-02-24 10:12
Przyczyna jest znana (29)
Minister i jego pomysły. Wczoraj tam przejeżdżałem i byłem załamany ilością wyciętych drzew. Ale jeśli jest dobra zmiana to i prawo się zmienia na lepsze
- 110 109
-
2017-02-24 10:22
Mylisz się (10)
Te drzewa zostały wycięte dobrych kilka miesięcy temu.
- 39 12
-
2017-02-24 10:40
(5)
załamany... - jesteś debilem. Dobranoc.
- 18 24
-
2017-02-24 12:41
(2)
Polska w trocinach. PiSowski debilu.
- 18 23
-
2017-02-24 13:02
(1)
Polska zdeKODowana POlszewiku.
- 21 17
-
2017-02-25 13:41
znasz historię Ryszarda Sobiesiaka i wycinki 0,5h chronionego lasu?
Ciekawe jak dzisiaj zareagowałyby media i totalna opozycja, gdyby np. jakiś kumpel Ryszarda Czarneckiego z PiS postanowił nielegalnie wyciąć kilkaset drzew z obszaru chronionego, bo miał plan wybudować kompleks hotelowy lub inne spa? Czy tak jak w 2008 i 2009 roku sprawa przeszłaby bez większego echa? Czy też może byłaby grzana przez wszystkie TVN-y, Onety i Wyborcze przez kilka tygodni z rzędu?
- 6 1
-
2017-02-24 14:41
Serio ? (1)
A chcesz o tym porozmawiać twarzą w twarz ?
- 0 2
-
2017-02-24 20:30
Chce
I co mi zrobisz? Czekam na twardy komentarz bobasku.
A teraz morda w kubel i zwijaj się fujaro bo jeszcze cię krzywda na ulicy spotka....- 2 4
-
2017-02-24 11:03
(1)
Spadl pierwszy wiekszy deszcz po wycince i widac efekt...Ale po co komu drzewa ;)
- 31 11
-
2017-02-24 15:01
Gdyby drzewa były tak wspaniałym sposobem na zabezpieczeniem piaskowych góry to by się nam nic nie osunęło między bulwarem a molo...
To się sprawdza jak piach leży na skalnym podłożu o które opierają się korzenie drzew i to nie wszystkich gatunków.
Tu winę ponosi pobliska budowa która zdestabilizowała grunt...
Już od dawna pisałem, że przez "profesjonalizm" ludzi pracujących w magistracie Gdynia jest w opłakanym stanie.- 19 8
-
2017-02-24 11:42
A Ty rozumiem uważasz, że wypłukiwanie ziemi to proces jednodniowy ?
Otóż nie. Właśnie ten proces trwa miesiącami, zwykle rok czy dwa, ale czasem potrzeba na to i 5 lat. To samo będzie wkrótce dwie działki bliżej w stronę centrum. Czy tam tez będzie takie zdziwienie?
- 28 3
-
2017-02-24 13:03
Rok temu plus
- 4 0
-
2017-02-24 12:31
bredzisz (1)
posadz sobie drzew do woli na swojej dzialce
- 6 11
-
2017-02-24 12:58
Ja posadze, a Ty co najwyzej poszczekasz w internecie ;)
- 5 7
-
2017-02-24 13:43
Popieram wycinkę drzew na Kamiennej Górze. I nawet nie jestem za PiSem. Ciężki przypadek, co? (4)
Tak jak uważam PiS za zło, tak ustawę o drzewach popieram. Przecież nikt nie wycina całego lasu tylko te drzewa, które są zbędne, często utrudniają jakieś prace czy rewitalizację jakiegoś miejsca. Kamienna góra powinna być cała wycięta z drzew. Powinno się je tam pozasadzać na nowo w sensownych miejscach i je kontrolować. Wówczas mielibyśmy idealny punkt widokowy (a co za tym idzie atrakcję turystyczną, może wtedy ktoś chciałby korzystać z tej kolejki), bo póki co jedyne co widać to krzaki. A remont ulic i odpływów to swoją drogą, ale jest szansa ze coś się ruszy.
- 13 42
-
2017-02-24 20:05
duze drzewa nie wzmacniaja skarp
Jest wręcz odwrotnie. Kołysanie osłabia warstwę ściółkową. Na skarpy jedynie krzaki z mocnymi korzeniami, kratownica z faszyny i trawa wałowa.
- 4 3
-
2017-02-24 20:24
Nie, ustawa wymaga poważnych poprawek i dobrze, że już jest taka zapowiedź. (1)
I mówię to jako zwolennik PIS. Tyle się mówi o smogu ostatnio, a właśnie wycinka drzew i krzewów pod budowy oraz coraz większe zabetonowanie miast to jedna z przyczyn problemów z smogiem, gdyż jak wiemy z lekcji biologii rośliny wytwarzają tlen pochłaniając szkodliwe substancje z powietrza, dlatego też największe problemy są zimą, ale latem też smog się pojawia, choć nie tak intensywny. Jednak główna przyczyna powstawania smogu wynika z wycinki drzew i betonowania miast, mianowicie z każdym budynkiem wzrasta ilość wydzielanych zanieczyszczeń, jeśli nie stosuje się odpowiednich ekologicznych metod ogrzewania. Im większe miasto tym problem jest bardziej zauważalny, do tego położenie w nizinie otoczonej wzgórzami i problem gotowy. Trójmiasto nie ma problemu, bo mamy to szczęście, że jesteśmy położeni nad morzem, dzięki czemu wiatr nie pozwala gromadzić się zanieczyszczeniom nad miastem, a także mamy Trójmiejski Park Krajobrazowy, który słusznie jest nazywany zielonymi płucami Trójmiasta, gdyż przetwarza zanieczyszczenia.
- 5 2
-
2017-02-25 09:12
buahahahahhahahahahaha, no włąsnie widać że jesteś po lekscjach w państwowych szkołach, buahahahhahahahahhahaha
- 1 0
-
2017-02-27 12:07
Nie ciężki. Po prostu beznadziejny.
Ahoj.
- 2 0
-
2017-02-24 13:57
kilkadziesiąt metrów dalej mistrzu wycięto kilkadziesiąt drzew....zapewne pod budowę (2)
i to niecałe 2 tygodnie temu....
- 20 0
-
2017-02-24 18:45
rolą miasta chyba po tym doświadczeniu byłoby nie wydawanie zezwoleń na budowe na takich terenach, to i drzew nikt nie będzie wycinał żeby sprzedać działkę
- 5 1
-
2017-02-24 19:21
Korzenie zostały.
Co ma korona drzewa do stabilności podłoża. Normalnie klasyczny elektorat PO, zero myśłenia samodzielnego.
- 7 9
-
2017-02-24 15:08
załamany głupotą ale chyba swoją
- 1 4
-
2017-02-24 15:10
układy urzędniczo- dewelopereskie
ludzie myślcie co piszecie, wycięcie drzew to jedno, ale ten dom nie powinien tam być budowany, bo ziemia osuwała się już na początku budowy. Ktoś wziął w łapę,że tej budy nie rozebrano na czas?
- 14 0
-
2017-02-24 15:16
aleś ty głupi POpaprańcu. Koleś tuska odwalił samowolę i tyle
- 5 8
-
2017-02-24 16:06
Załamany głupotą
Nie wiem ile masz lat ale głupi jesteś jak młody. Minister Środowiska z PiS nie wymyślił zmiany ustawy. Zmiana ta była procedowana od co najmniej 5 lat, bo gdybyś był mądry, to byś wiedział że każda zmiana prawa, poprzedzona jest szeregiem konsultacji, konferencji itp. Sam osobiście byłem w 2012 roku na zaproszenie Ministra z PO.
- 2 13
-
2017-02-24 18:37
lol
Kłamiesz bezczelnie - pół roku temu zostały wycięte !!!
- 4 1
-
2017-02-24 18:51
Taki bezmózg jak ty
powinien tylko pół czapki nosić.
- 3 1
-
2017-02-25 08:41
Bzdura
Budowa trwa od kilku lat, pisz do Tuska i jego ekipy.
- 2 1
-
2017-02-27 12:05
Hahaha dobra Zmiana czyli kaczka i s.ka.
I towarzysze i rodzina. I wstyd na całą Europę
- 0 2
-
2017-02-24 10:13
a tera pytanko (10)
ile potrwa naprawa jezdni żeby przywrócić tam ruch, dodam ze po lipcowej ulewie wiele miejsc do dziś nie naprawiano :)
- 114 3
-
2017-02-24 10:25
Nóżki bolą? (3)
Na piechotę.....prosta sprawa. Najlepiej to do sypialni puchą wjeżdżać.
- 4 37
-
2017-02-24 10:40
a ciebie główka boli
no cóż tacy jak ty tez maja prawo oddychać :)
- 18 1
-
2017-02-24 11:02
Masz czas i jesteś na emeryturze (1)
to sobie łaź z buta. Niektórzy pracują i nie mają czasu i nawet możliwości spacery uskuteczniać. Samochodem dojeżdżam do klienta, wożę narzędzia, jadę załatwić inne sprawy i nie mam tygodnia na to co mogę załatwić w kilka godzin samochodem. Wk******ą mnie tacy społecznicy żyjący w średniowieczu nie widzący, że świat pędzi i nie ogląda się na takich jak on :/
- 34 7
-
2017-02-24 15:06
bez paniki jest przecież kolejka ;)
- 6 0
-
2017-02-24 13:02
Gryzoń robi tylko drogi rowerowe dla roszczeniowych i za nic nie płacących cyklogłupków. Dla posiadaczy samochodów są tylko płatne miejsca postojowe, abonamenty i dziurawe jezdnie.
- 13 6
-
2017-02-24 13:04
Tempo błyskawiczne to tak ok. pół roku?
- 5 1
-
2017-02-24 14:41
nie będzie naprawy :-) będą za to akrobacje powietrzne
- 10 0
-
2017-02-24 20:16
urzędnicy swoimi autami niech pojeżdżą pod teatrem
Muzycznym. Nabiorą może pokory i trzeźwego podejścia do problemów. De facto tam się jeździ przez plac budowy. Dziury muldy bloto z cementem. W razie uszkodzenia podwozia wzywam policję i zażądam odszkodowania od wykonawcy i zarządcy drogi. Wykonawca nie ma na miejscu podsypki by pozasypywać chociaż dziury? Ludzie pieszo brną w błocie, taka nasza polska bylejakość. Zapraszam włodarzy na wizytę by rzucić okiem i zaniesc nieco tego błota do biur UM
- 6 0
-
2017-02-25 14:08
jezdnia
Jezdnia zostanie zlikwidowana, bo tylko przeszkadza.
- 0 0
-
2017-02-25 14:27
Analiza
Trzeba analizę zrobić :)
- 0 0
-
2017-02-24 10:23
nie ma co się przejmować (6)
TO się odbuduje. zaraz opaska betonowa jakaś i sprawa zalatwiona.
Nikomu nic sie nie stało to sie liczy.
Ale histerycy zaraz beda gadac o katastrofie ekologicznej- 25 91
-
2017-02-24 10:45
(1)
jedyny rzeczowy komentarz
- 4 17
-
2017-02-24 13:09
jedyny bełkot
- 8 1
-
2017-02-24 13:01
Nałkowskiej na Karwinach od lipca jeszcze nie naprawiono.
- 4 1
-
2017-02-24 13:07
Sorry taki mamy klimat.
Nic się nie stało.
- 2 1
-
2017-02-24 13:39
Wdać żeś budowlaniec amator - nie odróżniasz opaski beton. od podpaski, muru oporowego od muru betonowego, odwodnienia od nawodnienia, itd. Pewnie tacy tam budowali toto. O zgrozo!
- 8 1
-
2017-02-25 08:26
Fachowcy on line.
Widzę ciemność, ciemność widzę
- 0 1
-
2017-02-24 10:27
(1)
Niezly tluczen pod asfaltem...
Jak tak dalej drogi beda robic to co sie dziwic.Brakorobstwo i partactwo:)- 51 8
-
2017-02-24 10:52
Wiesz kiedy ta droge zbudowano? No wlasnie, wtedy gdy z rodzina jeszcze mieszkales w Pasleku, a do szkoly jezdziles wozem drabiniastym.
- 18 5
-
2017-02-24 10:37
ja (1)
Wiecej betonu i osiedli w mieście:)))
- 57 9
-
2017-02-24 10:42
To co, na wsi budować mieszkania, a w mieście las posadzić ?
- 7 10
-
2017-02-24 10:51
a niech to wszystko zjedzie do morza (2)
- 29 13
-
2017-02-24 12:46
a co morze winne? (1)
- 8 0
-
2017-02-24 13:27
a może nie
- 2 1
-
2017-02-24 10:52
(3)
obejrzyjcie 1:01 i ślady po wyciętych drzewach !!!
Przyczyna jak widać znana!- 66 21
-
2017-02-24 13:27
strzały tez gdzieś słyszysz?
- 5 8
-
2017-02-24 13:58
no są ślady po wyciętych drzewach
tez mam taki "ślad po wyciętym drzewie", lub pień jak kto woli, przed domem. Po drzewie wyciętym 3 lata temu po długiej batalii z urzędnikami (zagrażało budynkowi). Sąsiad za to wyciął drzewo w zeszłym tygodniu i u niego ślad po wyciętym drzewie wygląda zupełnie inaczej bo jest świeży....
- 5 1
-
2017-02-25 06:56
A mózgi wypełnione drewnem nie funkcjonują?
Drzewo wycięte ale to _korzenie_ są ważne. Matko co za jełopy....
- 3 0
-
2017-02-24 10:55
skarpa się osuwa, dom krzywy jak wieża w Pizie (1)
ale zamiast wyburzyć cebulaki próbują sprzedać kolejnym naiwnym
- 46 9
-
2017-02-24 12:35
Okazja
Warto kupić!Dom za grosze!!!!!
- 4 0
-
2017-02-24 11:16
(2)
Nie znam się,ale chyba korzenie jakoś to jeszcze "trzymały".
- 75 5
-
2017-02-24 15:10
Biorąc pod uwagę, jaki deszczyk pada, (1)
to aż dziwne, że po zeszłorocznej ulewie nic się nie stało, widać korzenie mocno trzymały, ale chyba się ponaciągały i nie wytrzymały.
- 2 1
-
2017-02-24 15:39
korzenie to wam obu mozgi trzymaja.
- 2 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.