Więcej na ten temat
Opinie (187) 9 zablokowanych
-
2022-11-16 11:23
Opinia wyróżniona
Kiedy taki protest na Olszynce? (18)
Cala ulica Modra jest rozjechana i nikt nic z tym nie robi. Tiry jeżdżą od 3 w nocy przeladowane i z nadmierną predkoscią. Kiedy protest?
- 86 36
-
2022-11-16 20:53
Trzeba rozbudować sieć dróg żeby nie było takich problemów (3)
obie strony muszą zostać pogodzone
- 2 2
-
2022-11-17 07:09
Masz rację wybudujmy autostradę (2)
Koleżkowcu mój miły kochany, stać Cie na więcej! Nikt nikogo nie będzie godził. Lotniska, spalarni, toru motocrosowego czy majalandu tu nie wybudujesz. Bo to nie ten obszar.
Trzeba nie niszczyć, byc uczciwym i nie oszukiwać innych. a ni dzielić się odpowiedzialnością za zniszczenia z innymi i wymagać od miasta naprawy bo co? bo miasto ma kase? to nie jest miasta kasa to jest kasa Twoja, moja i naszego nielubianego sąsiada. a co by było jak by to ten hurtownik miał naprawic tą droge? no co?- 0 2
-
2022-11-17 11:51
(1)
Całą dzielnicę Nowy Port świeżo po rewitalizacji niszczy ciężki transport jadący do portu i na budowę osiedli w Nowej Letnicy.Ul.Wyzwolenia zniszczona od kilkunastu lat.UM Gdańska robi tylko zebrania,narady,konsultacje,wizualizacje Zielonej Wyzwolenia i widać ,że UM pracuje ciężko. Obwodnicy dzielnicy brak,dojazdu do portu nie ma,Nowej Wyzwolenia też.....
- 0 1
-
2022-11-17 12:19
ale kasa się zgadza u pani dulkiewic , koropracja płaci wiec ma .
- 0 1
-
2022-11-17 12:17
przestańcie kupować w lidlu to przestaną jeździć proste no nieeee
- 0 0
-
2022-11-16 12:03
plantatorzy (4)
wożą swoje produkty -warzywa i owoce - do ryneczka Lidla i giełdy warzywne, byś świeże mógł kupić w sklepie
- 11 5
-
2022-11-16 12:21
już odpowiadam (3)
tego co wożą te tiry to nie jadam. Może ktoś inny. Kłopot jest natomiast z tym, że taki czy inny biznes powstał właśnie w tym miejscu. Reasumując jeśli w mieście nie można poruszać sie takim sprzętem (polecam się dowiedzieć tu i ówdzie) bo nie ma do tego infrastruktury to nie powinien taki sprzęt niszczyć naszego dobra (bo to jest nasze tylko kilkadziesiąt lat komuny zmieniło ludzi w d**ili i złodziei gdzie wszystko jest niczyje i można to niszczyć). Drogi są nieprzystosowane do takich nacisków (polecam się doszkolić z obciążeń itp) i są zniszczone a efekt widzisz sam na końcu Modrej. O tym, że kierowcy jeżdżą jak jeżdżą to sie nie wypowiadam.
A wracając do Twojego Lidla, pomyśl sobie jaki byłby hur dur jak by nagłośnić sprawę, że to towary wożone do Lidla takie spustoszenie sieją. Lidl mówiąc krótko nie pozwolił by sobie na takie faux pa. Poprostu po cichutku skończył by współpracę i firma na Wu by się zwinęła. Ot cała filozofia. Kwestia tylko chciejstwa. Zaufaj mi w tych czasach podstawa to głośno krzyczeć (takie mamy czasy).
PS: Michał, Tomek czy Jacek? Ktoś ty :)- 8 10
-
2022-11-16 20:51
To urzędy wydają pozwolenia (2)
To urzędy wydają pozwolenia na biznesy wszelakie, a właściciel firmy ma obowiązek zapewnić dojazd w celu zaopatrzenia. Zawsze kierowcy winni, a oni tylko wykonują swoją pracę. Większość wolałaby jeździć z daleka od centrum miast, z daleka od przejść dla pieszych co 30 metrów i jak najdalej od miejskich irytujących korków.
Zamiast ciężarówek, niech kierowcy aut osobowych po pracy, po drodze, zapakują sobie po palecie towaru i na giełdę, do lidla, biedry czy gdzie tam
Skasują hajs i tiry znikną
Pozdro- 6 1
-
2022-11-17 12:15
bo to są cienkie leszcze najprościej , jak woźnica okłada konia no przecież to nie jego wina
- 0 0
-
2022-11-17 07:04
Krzysztof pomyśl co napisałeś
zobacz jak bardzo nie umiesz w temat. Urząd wydał pozwolenie firmie W....l na budowe magazynu płodów rolnych które Własciciel wyprodukuje (2001 zdaje się rok). Odpowiedz sobie w sobie :) czy Własciciel pisał prawdę. Kolejna kwestia zaopatrzenie. Popatrz sobie jak ta droga jest zniszczona (użyłbym innego słowa ale wiesz internety). Powtórzę jeszcze raz działalność gospodarcza związana z ta firmą doprowadziła do zniszczenia drogi, powoduje immisje środowiskowa oraz degraduje budynki w obrębie drogi od czasu jak działa. czas z tym skończyć.
A teraz kierowcy. Czy jak na ograniczeniu do 40km/h kierowca jedzie 75 (sprawdzałem i mam na to dowody) to jest winny czy nie jest winny? Leci zapakowany po furty na maxa (czytaj przeładowany) to czyja to wina? Czy jak potrąci Twoje dziecko to będzie wina Twojego dziecka? Krzysztof caman pomyśl.
Teraz ostatnia kwestia, bo ktoś pisał że hurtownia ta działa dla większego dobra bo dostarcza marchew do lidla. Jeśli zamkniemy ta hurtownie to wywołamy globalny kryzys marchwiowy w Gdańsku, województwie czy olaboga w kraju?
Krzysiu tak duzo pytań i tak mało odpowiedzi.
Liczę, że sie przygotujesz do odpowiedzi na ww.- 2 1
-
2022-11-17 12:13
a co koń winny ??? może do prezydent miasta aaaa tu już rurka zmiękła
- 0 0
-
2022-11-16 20:01
(1)
Skąd wiesz ze przeładowane?
- 3 1
-
2022-11-16 20:44
Z pewnego źródła
Kolega tirowiec mówił. Ryzyko kontroli małe a zysk duży. Nawet jak wpadnie jeden to sto leci dalej.
- 1 4
-
2022-11-16 12:08
tam to chyba tubylcy swoimi ciągnikami siodłowymi cisną (1)
albo lokalni rolnicy, bo ta droga nie prowadzi do żadnego szlaku komunikacyjnego jako skrót
- 5 3
-
2022-11-16 13:43
Tubylcy?
rolnicy - nie maja tirów
tubylcy - nie mają tirów
tirowcy - mają tiry.
Pytanie trzeba zadać tak: kto rozjeżdża ulice modrą? Odpowiedz tirowcy którzy jada z towarami na ryneczek Lidla.
sorki za taki mały sarkazm ale to jest robienie sobie jaj z ludzi, mieszkańców tego "zad___a". Jest jeden gentlemen któremu tiry nie przeszkadzają bo rolnicy itp ale juz np przeszkadza mu warsztat i tor motocrosowy za oknem. No co to za niesąsiedzkie zachowanie, warsztat prowadzić w środku (za oknem) miasta. Dawaj go do ZUSu i US. a co mi tam ale tiry sa spoko bo rolnicy (czyli ja) mogą do lidla marchew oddać.
Problem jest taki, że wszyscy myślą o sobie i tylko ja myślę o mnie.
Ciekawe co by było jak by na końcu modrej kurnik otworzyć? Kurczaki byśmy żukami wozili, modra nie zniszczona, podatki takie że naczelnik US sam by był na otwarciu, żadnych tirów. Ciekawe.................- 3 4
-
2022-11-16 13:25
Gdansk Nowy Port---popieramy
Do portu gdanskiego brak dojazdu,miała byc obwodnica dzielnicy lub Nowa Wyzwolenia.Wszystko wali do portu gdańskiego przez osiedle mieszkaniowe ul.Wyzwolenia.Mieszkancy też mają dosyć nadmiernego hałasu i smogu.
- 7 4
-
2022-11-16 12:17
już był. nic nie dał.
- 1 0
-
2022-11-16 11:34
Potwierdzam czas coś z tym zrobic
- 4 4
-
2022-11-16 11:01
(6)
I słusznie!Tiry na tory,dziwię się tylko że magistrat tyle czasu nic nie zrobił w tey sprawie...wszak od tego oni są,od tego są oni.
- 28 38
-
2022-11-16 11:25
Zgadzam się. (4)
Domagajmy się bocznicy kolejowej przy każdej Biedronce i Żabce!
- 5 4
-
2022-11-16 18:28
Jest bardzo dużo towarów które spokojnie mogą jeździć koleją, a są bezsensownie wożone tirami przez całą Polskę bo wszystkie (2)
rządy dążyły do zaorania kolei. Czy wożenie węgla tirem z portu na Śląsk jest normalne?
- 2 1
-
2022-11-17 12:11
Ani tirem ani koleją.W porcie gdanskim były przeładunki cytrusów i bakali na Sląsk,.a teraz 4 grudnia NP 2022r. będzie obchodz ona Barbórka. Górnicy na Sląsku dostaną premie,a mieszkańcy Nowego Portu wiadra i mopy do czyszczenia czarnego pyłu węglopodobnego.
- 0 1
-
2022-11-16 22:04
Pociagi???
Ja mam tylko jedno pytanie czy ktoś z Państwa co mówi tiry na tory orientował się jak to wygląda?! Firm z którą współpracuję chce wysyłać towar pociągami ale nie może bo ich poprostu nie ma trzeba czekan nawet dwa trzy tygodnie na pociąg tak tak niestety. Nawet węgiel z gdańskiego portu do Braniewa jedzie tirami choć infrastruktura kolejowe jest w tej relacji idealna to i tak dziennie z porusza wyjeżdża do Braniewa 300 tirów i nie pomyliłem zer tak tak 300 a są mi że nawet 700.
- 1 2
-
2022-11-17 12:06
Nie bredź.
- 1 0
-
2022-11-16 11:07
To jest nie wykonalna wszystkie magazyny centr logistyczne musza być obsługiwane przez tiry
- 6 4
-
2022-11-16 11:06
Opinia wyróżniona
(16)
Nie dziwię się mieszkańcom,ciężki ruch nie powinien iść centralnymi duktami a osobnymi nitkami zewnętrznymi konurbacji.Uwzględnić by trzeba transport rzeczny towarów a i w rzeczy samey transport kolejowy.A nie pchać te wielki smoki przez centrum,gdzie niszcza i tak już dziurawe szlaki powodując potężne wibracje porównywalne z trzesieniem ziemi,względnie tsunami.
- 71 116
-
2022-11-16 20:54
Trzeba kompromisu: rozbudować sieć dróg, poszerzyć, wyremontować, wtedy nie będzie problemu (1)
- 3 0
-
2022-11-17 12:10
masz kompromis przekop heheh
- 2 0
-
2022-11-16 15:19
(1)
to tak jakby mieszkańcy dokow narzekali na szum przeładunku. Sory memoy, ale Rudniki sa dzielica przemyslowa.
- 4 3
-
2022-11-17 11:59
Chyba przeładunkową?
- 1 0
-
2022-11-17 09:18
znasz się na transporcie jak kura na pieprzu
- 1 1
-
2022-11-16 21:56
sven
sam poddasz się leczeniu czy trzeba ci dać skierowanie
- 1 2
-
2022-11-16 11:08
Wywód a`la piąta klasa szkoły podstawowej - gratuluję - wracaj do podstawówki w swoim Braniewie. (2)
- 22 7
-
2022-11-16 11:27
(1)
Ja tera w Tromso, za szefa drwali.Wrócę na święta.Darz Bór!
- 7 8
-
2022-11-16 17:54
Nie wracaj!!
- 5 1
-
2022-11-16 17:53
Z tobą to się nawet dyskutować nie chce, ty jak zwykle pieprzysz bez sensu.
- 2 1
-
2022-11-16 12:04
to weź taczkę (2)
i przewieś 20 ton jabłek z barki w kanale , na giełdę , Wtedy pogadamy
- 14 2
-
2022-11-16 17:27
To drewno to chyba nie jedzie na giełdę?
- 1 0
-
2022-11-16 15:16
A może zrobić taką giełdę w miejscu, gdzie barki i statki cumują, a na nabrzeżu można ułożyć tory.
A samochody tylko do DMC6 ton.
- 4 5
-
2022-11-16 12:33
Zapomniałeś o rowerach cargo i teleportacji
- 8 1
-
2022-11-16 12:12
Zawsze można się przeprowadzić
- 7 4
-
2022-11-16 11:31
Szkoda że w Gdańsku właśnie te centralne dukty się "uspokaja", czyli korkuje przejściami naziemnymi, buspasami i zwężaniem ulic.
- 15 5
-
2022-11-17 00:22
Nowy Port (1)
Nowy potr tu się dzieje. Więcej tirów niż osobówek. Ulice rozjechane. Niech Zarząd Portu reprezentujący skarb (zlodzieji) Państwa naprawi drogi i wyprowadzi tiry z dzielnicy.
- 5 1
-
2022-11-17 12:04
Port gdanski
Bo to państwo w państwie,nikt im nie podskoczy.Węgiel składują gdzie popadnie,wszędzie naświnione,ale to im wolno.
- 0 0
-
2022-11-16 23:44
Rudniki to stara dzielnica... (2)
Rudniki to stara dzielnica,starych ludzi, to biedna dzielnica. Większość przygłupów komentujacych to zdarzenie, nigdy nie była na Rudnikach, super są turbo przygłupy zrzucające winę na PO księżniczkę Dulkiewicz itd...zwykłe hejrerstwo,Rudniki o czym 99% komentujących nie wie to największa dzielnica Gdańska, i co z tego jeżeli najbiedniejsza i najmniej zamieszkana,jak zlikwidują umierającą od lat Giełdę Towarowo Warzywną to mieszkańcy Rudnik zostaną bez żadnego sklepu,nie kupią nawet chleba...Ale hejterki już swoje napisały,zaistniały,tak to dzielnica przemysłowo-usługowa ale ludzie tak żyją w większości starzy ludzie,a starych drzew się nie przesadza, chodzi o zwykłą zmianę organizacji ruchu, realna i do zrobienia...ponad 100 komentarzy,ciekawe ilu z tych mądrych było na Rudnikach...
- 9 3
-
2022-11-17 09:40
100% racji - "chodzi o zwykłą zmianę organizacji ruchu, realna i do zrobienia" (1)
Ale dla nierozgarniętych urzędników miejskich takie coś przekracza ich możliwości umysłowe.
- 1 0
-
2022-11-17 11:58
Brak kompromisu i pochylenia się nad problemem mieszkańców ze strony UM.
- 0 0
-
2022-11-16 16:18
Ale czy oni sie z choinki urwali? (1)
To jest przemysłowa dzielnica i mieszkajac w tqkim miejscu ma się chyba tego świadomość co nie?! Chy a widzieli gdzie kupują mieszkania. Od kilkudziesięciu lat jest to taka dzielnica i się nic raczej za naszego życia nie zmieni więc sorry mieszkańcy ale trochę wasze protesty są niepoważne.
- 7 14
-
2022-11-17 10:57
Nie! To urzenicy powinni miec świadomość, że tam od 100 lat mieszkają ludzie
i nie wprowadzać tam ciężkiego transportu
- 2 0
-
2022-11-16 11:11
(7)
zamieszkaj w dzielnicy przemysłowej, 100m od wylotówki z miasta, miej pretensje o ciężarówki.
- 42 11
-
2022-11-16 11:18
Dzielnica Rudniki powstała w okresie międzywojennym. (6)
- 7 1
-
2022-11-16 12:27
(1)
i twierdzisz, że wtedy nie było tam wylotówki z miasta?
- 1 3
-
2022-11-17 10:56
Była zawsze. Ale wtedy na wylotówce można było spacerować
- 2 0
-
2022-11-16 11:52
(1)
Dzielnica Rudniki to koniec świata.
- 2 5
-
2022-11-16 13:11
Albo początek....
- 2 1
-
2022-11-16 12:03
Pytanko: (1)
Ilu obecnie na Rudnikach jest mieszkańców z czasów międzywojnia? Co za dziwaczny komentarz kompletnie ignorujący rozwój miasta i techniki.
PS
Suchanino i Cygańska Góra po wojnie były pastwiskiem. Wolność dla krów! Zburzyć bloki, wypuścić bydło na popas!- 7 4
-
2022-11-16 12:11
Ujeścisko i Morena całą podobnie
kilkanaście lat temu szczepiłem jeszcze tam zwierzęta gospodarzom
- 4 1
-
2022-11-16 11:12
Brawo (8)
I bardzo słusznie ! Ludzie bierzcie wszystko w swoje ręce ! Blokujcie do woli ! Tam mieszkacie i żyjecie ! W Gdańsku ani Dulkiewicz ani Strug ani wojewoda Nie Robią Nic i zamykają oczy na problemy mieszkańców !!! Dosyć tej buty urzędujących w Gdańsku ! Te pajace są dobrzy tylko dla kasiastych deweloperów !!! Bo z tego mają profity ! Walczcie do upadłego !!!
- 33 22
-
2022-11-16 11:22
(2)
z jakiegoś powodu te domy i działki są tanie i zawsze takie były. Ta sam roszczeniowość jak tych co się pobudowali przy Szadółkach
- 4 3
-
2022-11-17 09:49
Te domki w większości są komunalne
- 1 0
-
2022-11-16 12:06
Albo
Banino, Rębiechowo, Bysewo itd. Kupili ziemię, domy i nagle okazało się, że jakiś złośliwy facet w dwie noce pobudował międzynarodowe lotnisko i teraz jest głośno. No co zrobić, trzeba protestować.
- 2 1
-
2022-11-16 11:17
(2)
Strug?
- 3 1
-
2022-11-16 11:36
Tak Strug ! Od 2010 roku przyspawany do krzesła ! Co w tej sprawie zrobił ! Nic Nic !
- 2 0
-
2022-11-16 11:23
No właśnie co robi wojewoda Drelich z nadania PiS w tej sprawie? :)))
- 2 2
-
2022-11-16 11:33
To jest teren przemysłowy, tam zawsze jeździły tiry i zawsze będą.
- 4 2
-
2022-11-16 11:17
Widzisz zadrę w oku Magistratu a nie widzisz belki w oczach PiS który rozgrabił Kraj w zaledwie 7 lat. Jesteś ślepcem :)))
- 3 7
-
2022-11-16 11:23
Ulica Rzęsna, Miałki Szlak, Błotnista, Piachowa czy Poharatana - o czy my w ogóle mówimy ? (1)
- 2 5
-
2022-11-17 09:46
A ty coś mówisz? Miałeś coś do powiedzenia? Co?
- 1 0
-
2022-11-16 11:44
(1)
W dzielnicach przemysłowych nie powinno być siedzib ludzkich. Czy miasto nie może zaproponować mieszkańcom Rudnik mieszkań, bądź działek pod zabudowę, w dzielnicach mieszkalnych?
- 19 3
-
2022-11-17 09:45
Odwrotnie - w siedzibach ludzkich nie powinno się umieszczać infrastruktury przemysłowej
Na Rudnikach, w takiej kolejności się to odbywało
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.