Rowerzysta potrąca kobietę na molo w Sopocie
64133 wyświetlenia 28 października 2017 (945 opinii)Potrącenie przez rowerzysty kobiety na molo, do którego doszło we wtorek, 24 października.
Więcej na ten temat
Opinie (945) ponad 50 zablokowanych
-
2017-10-28 13:32
No i co? (127)
Zdarza sie.
Takie zycie.
To nawet nie wypadek tylko zdarzenie jakich miliony na swiecie.
Czego sensacje robisz?- 351 1029
-
2017-10-28 13:40
(31)
Po co takie artkuły tutaj umieszczać? Żeby znowu napędzać nagonkę na rowerzystów i rozpętywać internetową g*wnoburzę? Wypadek jak wypadek, zdarza się, widać że jechał raczej powoli - rzeczywiście musiało być ślisko. Dobrze że Pani nic się nie stało, a i sam rowerzysta o mało nie ucierpiał, od przygrzmocenia bańką w podest molo brakowało chyba z 5 cm, a kasku na głowie brak :)
- 36 69
-
2021-10-28 23:23
jechał za szybko i tak
- 0 0
-
2017-10-28 13:49
Molo - zakaz jazdy rowerem (10)
Tego rowerzysty nie powinno tam być gdyby go nie było nie doszło by do zdarzenia.
- 42 8
-
2017-10-28 13:53
Był znak zakazu? Nie było, więc jakim cudem rowerzyta ma wiedzieć? (7)
Jak jedziesz samochodem to też przestrzegasz znaków których nie ma?
- 17 33
-
2017-10-29 01:08
A jest tam może zakaz wjazdu samochodem? (2)
Bo tak się zastanawiam.....
W sumie w Gdyni przed kontrapasami, też nie ma zakazu - ktoś mógłby wjechać samochodem i powiedzieć "jakim cudem miałem wiedzieć".- 5 3
-
2017-10-29 09:13
Jest akurat, bo przepisy to wyraźnie określają. (1)
Rower może się z zasady poruszać wszędzie, poza obszarami objętymi zakazem.
- 5 2
-
2017-11-05 16:47
rower może poruszać się z zasady wszędzie?
to chyba są specjalne, obcisłogatkowe zasady, odczytywane na głos w hipsterskich restauracjach podczas degustacji steku z jarmużu
- 0 0
-
2017-10-28 19:25
(1)
Brak znajomości prawa nie zwalnia z jego przestrzegania.
- 14 3
-
2017-10-29 09:10
No i prawo reguluje sposób oznaczania
więc co tam wymyślasz "prawniku"? Napisz jeszcze, że molo i każdy pomost jest deptakiem.
- 5 3
-
2017-10-28 14:29
Zakazu skakania z dachu bloku też nie ma, wiec idź i skacz śmiało. (1)
- 30 9
-
2017-10-28 15:20
a co ma piernik do wiatraka? Rowerzysta popełnił błąd. Nie jestem skłonny twierdzić, że powinien tam być zakaz, bo to bzdura. Tak samo rowerzysta może się poślizgnąć na granitowym chodniku przed jakąś witryną, a podczas deszczu jest uprawniony do jazdy chodnikiem.
- 8 12
-
2017-10-28 16:00
Tak dla przypomnienia (1)
Szaleńczy rajd kierowcy na "Monciaku". Jego tez nie powinno być, a był.
- 13 2
-
2017-10-28 17:20
Niepoczytalny, jak ten Kazach...
Co to molo robi z psychiką o_O
- 6 4
-
2017-10-29 12:02
Szmato rowerowa, oby więcej takich artykułów
- 2 3
-
2017-10-28 13:48
(15)
ale jak samochód stuknie rower to wielkie halo, przepraszam bardzo a czy ten tępy rowerzysta był ślepy?
- 63 12
-
2017-10-28 13:52
(14)
Raczej nie był ślepy, przecież chciał tę parę ominąć.
- 14 26
-
2017-10-28 14:05
(13)
ale za to zakazu wjazdu nie zauważył
- 38 11
-
2017-10-28 14:19
(4)
A ty byś zauważył zakaz którego NIE MA? Raczej nie, tym bardziej że artykułu ze zrozumieniem przeczytać też nie potrafisz.
- 23 19
-
2017-10-28 14:40
(3)
bo przepisów się nie zna. Ja wiem, że samochodem do lasu wjechać nie mogę chociaż w wielu miejscach nie ma zakazów. Da się?, da... ale to trzeba mózgu używać i od czasu do czasu wpoić co ważniejsze zasady do pamięci długotrwałej...
- 32 10
-
2017-10-29 00:35
(2)
ech, wrzucił bym tu ze srylion foć fur w lesie
ale się nie da
i cały ten syf w krzakach, przywieziony furami,
ech ty żałosny hipokryto,
polacko bez grzechu, bez winy, bez błędu,
śliskie obrzydlistwo- 10 3
-
2017-10-29 09:05
Szlabany w lesie właśnie po to są (1)
bo sam znak, to za mało
- 5 2
-
2017-10-29 09:27
szlabany bywają łamane przez samochodowców
sam widziałem połamane przez nich szlabany w lesie
- 3 1
-
2017-10-28 14:19
(6)
Bo go nie ma, deklu.
- 9 15
-
2017-10-28 14:32
(5)
jest w przepisach..
- 14 8
-
2017-10-28 15:29
(1)
że jest zakaz jeżdżenia po molo? pierwsze słysze
- 8 11
-
2017-10-28 23:35
Po cmentarzu teoretycznie też można jeździć.
Piękny downhill między grobami można zrobić na Srebrzysku. Jest jeszcze coś takiego dobre maniery.
- 10 3
-
2017-10-28 14:59
(2)
Podaj który przepis.
- 8 8
-
2017-10-28 15:08
(1)
Ten na zupę
- 11 4
-
2017-10-28 15:16
z dziecka
- 4 4
-
2017-10-28 22:11
Aaa
Nie zes*aj się
- 2 2
-
2017-10-28 14:36
(1)
Powinien tak przytulić łbem by nie wstał to by go nauczyło może!?
- 11 11
-
2017-10-28 17:56
wyżyj się frustracie
masz okazję popisać o swoich chorych wyobrażeniach w temacie sprawiedliwości
- 9 5
-
2017-10-28 13:36
Inaczej (40)
byś śpiewał, gdyby to Twoja żona była i Twoje długo wyczekiwane dziecko.
- 153 32
-
2017-10-28 13:56
(34)
A czy na prawdę fakt posiadania żony czy tam dziecka tak bardzo zaburza umiejętność zdroworozsądkowego myślenia? Wtedy liczysz się tylko Ty, żona, dziecko i nic więcej? Bez znaczenia są wtedy okoliczności bo skoro jakieś zdarzenie dotknęło Ciebie bezpośrednio lub pośrednio to sprawca z miejsca jest winny i trzeba go ukamieniować? Ciemnota pełną gębą.
- 55 95
-
2017-10-28 14:18
(10)
Dokładnie! W końcu ktoś normalny a nie sami "tatuśkowie" i "mamuśki" co to myślą, że wszystko im się należy i wogóle nic się nie liczy tylko oni, bo mają dziecko... No pożal się Boże... Zwykły wypadek jakich wile, nic sie wielkiego nie stało, ale nie - ukrzyżować rowerzyste bo się przewrócił, a babka była w ciąży!!! żal
- 44 74
-
2017-10-28 16:59
wiesz że jazda po chodniku lub deptaku jest zabroniona ? (4)
złamał ten zakaz świadomie, a jak jest się dorosłym to trzeba takie rzeczy wiedzieć i przewidywać że jazda w tłumie pieszych jest niebezpieczna i może komuś zrobić krzywdę. Nie tylko tatuśkom czy mamuśkom należy się bezpieczeństwo na deptaku, ale wszystkim, a rowerzyści mają dużo innych miejsc w których mogą popisywać się swoimi wyczynami, w miejscach do tego przeznaczonych. Za takie zachowanie powinny być surowe kary finansowe żeby świadomość rowerzystów wzrosła
- 33 8
-
2017-10-29 23:09
powiedz to pieszym na scieżkach a szczególnie przy dworcu (1)
rzadko jestem rowerzystą ale bywam. Debil będzie debilem, nie ważne czy pieszy, rowerzysta czy kierowca
- 6 1
-
2017-11-05 16:45
przez osiem ostatnich lat...
- 0 0
-
2017-10-29 08:53
nic takiego nie ma miejsca (1)
Zabroniona jest wyłącznie jazda chodnikiem obok którego jest jezdnia lub inny rodzaj infrastruktury przeznaczonej dla rowerów, a ruch rowerowy nie został na niej dopuszczony.
Ruch rowerowy na takich chodnikach jest dopuszczony ze względu na panujące warunki atmosferyczne.
Tutaj nie mamy do czynienia z chodnikiem, deptakiem itd., a z budowlą hydrotechniczną.- 8 5
-
2017-10-30 10:26
...
Nie wprowadzaj ludzi w błąd - to nie są jedyne warunki... Może podaj wszystkie.
- 2 1
-
2017-10-28 14:38
(1)
do szkoły won!, niech cię pisać nauczą. To wtedy wróć i swoje debilizmy na światło dzienne wystawiaj.
- 10 17
-
2017-10-29 10:36
sam mądrzejszy od niego nie jesteś
szczypiorku
- 4 2
-
2017-10-29 10:09
Moim skromnym zdaniem powinien zostać tam ukamienowany. Tak jest po molo nie można się poruszać rowerem czyli zrobił to umyślnie.
- 5 1
-
2017-10-29 07:29
straszne ze są tacy jak ty
Miałes kiedyś psa?
Czy tylko kleszcza?- 6 3
-
2017-10-28 14:38
burak...
odstaw to co palisz, pijesz... bo mózg ci wypaliło
- 22 22
-
2017-10-28 14:07
O ja cierpię dolę... (12)
Nie pajacu, to babka w ciąży jest winna tego, że pajac na rowerze na nią wpadł.
- 82 24
-
2017-10-28 14:12
(11)
Pajac to chyba ty jesteś. Oczywiście że rowerzysta jest winny, nie twierdzę inaczej. Ale przecież nie wpadł na nią specjalnie i nie jechał szybko, to zwykły nieszczęśliwy wypadek w którym na szczęście nikt nie ucierpiał. Mam na myśli to że u zdecydowanej części społeczeństwa zupełnie zanika umiejętność obiektywnego spojrzenia na sytuację gdy ta ich dotyczy. Wtedy liczy się tylko JA i w d*pie ze wszystkim innym, prawda?
- 59 73
-
2017-10-28 14:18
(5)
Może gdyby to ciebie spotkało i byś stracił dziecko to byś inaczej pisał? No chyba że byś powiedział ok. nie szkodzi to wypadek przecież!!!! Jesteś pełen znieczulicy dla pokrzywdzonych !!!!
- 59 35
-
2017-10-28 14:36
(2)
To co to jest innego jak nie wypadek? OK, próbą zabójstwa może być wyprzedzanie rowerzystów na gazetę czy nieustąpienie pieszemu na pasach gdy robi to inne auto czy jazda 100km/h w mieście, ale jazda rowerem po molo?
- 23 26
-
2017-10-29 22:39
jazda rowerem
w miejscu w którym jest to zakazne
- 5 2
-
2017-10-28 18:08
To debilizm rowerzysty a noe tylko wypadek.
- 23 8
-
2017-10-29 14:40
A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości?
- 7 2
-
2017-10-29 08:07
???
dziecko można stracić siedząc 9 miesięcy w domu. to był wypadek, nie szalał nie wygłupiał się-fakt nie pomyślał że to może nie końca dobry pomysł. ta kobieta miała ból nogi! nic się jej nie stało, nie została nawet na krótkiej obserwacji w szpitalu. jak wam się dziecko na rowerze wywali to też taką aferę robicie? przecież mogło się uderzyć w głowę ... skąd was tyle nienawiść do ludzi innych narodowości. sami śmigacie do Egiptu, Chorwacji czy na Maltę i jak wy tam coś zrobicie to wtedy ich wina, że informacja tylko po angielsku a powinna być po polsku, że nikt nie mówił że do lasu czy w góry w klapkach nie za bardzo, że jakaś mapa i ogólna orientacja by się przydała żeby nie odpalać całego lasu. OGARNIJCIE SIĘ ON NIE ODPALIŁ BOMBY TYLKO PRZYPADKOWO I NIE GROŹNIE POTRĄCIŁ KOBIETĘ.
- 25 13
-
2017-10-29 07:27
w Kazachstanie maja same mola
I tylko tam można jeździć.
- 6 5
-
2017-10-28 16:51
ale specjalnie jeździł po molo (1)
to jest deptak a jazda rowerem po chodniku czy deptaku dla dorosłych jest zabroniona. Złamał przepisy świadomie więc powinien ponieść surowe konsekwencje. Na dodatek jazda w słuchawkach to też wykroczenie
- 28 6
-
2017-10-28 17:53
ale nie podczas deszczu
i pocałuj go w
- 3 12
-
2017-10-28 15:43
Tobie na wzrok padło?
Nawet na tym filmie widać, że wolno nie jechał. Biorąc pod uwagę miejsce powinien jechać zdecydowanie woniej.
- 31 7
-
2017-10-28 14:27
Tjaaaaa... i pewnie zmaterializował się na molo przez przypadek.
Co do prędkości, to chyba dwa różne filmy widzieliśmy. Bo ten wślizg w kobietę raczej nie jest wynikową wolnej jazdy. I nie, nikt nie ucierpiał, bo kobieta trafiła do szpitala. Daj Boże, żeby dziecku się nic nie stało, bo to jeszcze nie przesądzone. Więc przestań bronić swojego ziomka, zakładaj lycry i won!
- 43 19
-
2017-10-28 15:25
czy jazda na rowerze odbiera władze umysłowe? (7)
- 38 9
-
2017-10-28 16:08
(6)
A samochodem to dopiero odbiera
- 14 18
-
2017-10-28 16:21
(5)
A jeździ ktoś samochodem po molo?
- 22 6
-
2017-10-28 17:06
Nie dawno jeździł honda (4)
- 17 2
-
2017-10-29 07:30
tylko dzieci najwyższej kasty maja tam wjazd samochodem (2)
- 8 2
-
2017-10-29 10:43
lepszy, żoliborski sort (1)
- 3 2
-
2017-10-29 14:31
Tusk nie jest z Żoliborza
- 0 3
-
2017-10-28 17:19
I mu odebrało!
- 12 3
-
2017-10-28 19:28
(1)
Normalnie tęczowy koderasta
- 2 14
-
2017-10-29 09:24
Musisz mieć smutne życie.
Wszędzie widzieć koderastów, nawet wśród kazachów. Pewnie siedzisz zamkniety w szafie żeby przypadkiem żadnego nie spotkać, smutne.
- 7 1
-
2017-10-28 14:03
Kuchnia (1)
tam jest miejsce mojej żony
- 12 22
-
2017-10-29 10:44
chyba, że łańcucha starczy aż do przedpokoju
- 5 3
-
2017-10-28 16:53
A to Twoje dziecko (2)
Że wiesz ze długo wyczekiwane
- 7 16
-
2017-10-28 18:11
(1)
Każde dziecko jest wyczekiwane, a ostatnio niestety wiele kobiet ma problemy z zajściem w ciążę. Jak czytam na tym portalu komentarze "rowerzystów", to nie wiem czy to trole czy naprawdę tak nisko upadliśmy.
- 21 10
-
2017-10-29 08:57
szkoda, że nie czytasz komentarzy kierowców
zabijających rowerzystki w ciąży, ojców ich dzieci i owe dzieci na rowerach.
Zryty berecie!- 8 8
-
2017-10-28 14:48
Gdybyś to ty na tym woreku jechał i potrącił moją żonę.... (8)
To z pewnością ja miał bym większe problemy z prawem. Ale twój wygląd bardzo by się zmienił...
- 28 18
-
2017-10-31 15:50
smiesza mnie takie placki, wiesz...a żone pewnie tez widziałeś tylko w tv...
- 0 0
-
2017-10-28 20:11
ja widzac jak ktos napie...la kogokolwiek tez bym zareagowal (4)
jak by byl wiekszy to bym go kosa rąb...l
ciekawe fred czy kiedys sie spotkamy
tylko ze wtedy to mi pewnie przywala nieumyslne spowodowanie smierci tobie nic nie zrobia a zona by dostala zasilek pogrzebowy- 4 4
-
2017-10-29 12:04
Hahaha internetowy kozaku, byś miał kleksa w majtach jakbyś coś takiego zobaczył
I uciekł. Kosą możesz sobie między pośladami pogrzebać może coś do żarcia znajdziesz
- 3 0
-
2017-10-29 09:28
Ooooooo... jaki odważny, z kosą wyskakiwać. (1)
Ciebie deklu powinni profilaktycznie z Trynkiewiczem zamknąć, bo chodzenie z nożem po ulicy nie jest normalne.
- 2 4
-
2017-10-29 10:34
Jak są takie debile co od razu chcą linczować łudzi to też bym nosił jakaś broń do obrony siebie i żony.
Może jeetem jakiś amoralnym nie męskim facetem, ale zamiast klepać po ryju takiego sprawcę wolał bym zatroszczyć się ciężarną żoną i w pierwszej kolejności zadbać o jej bezpieczeństwo poprzez ew. Wezwanie karetki- 3 1
-
2017-10-29 09:19
słusznie, agresywnych należy eliminować
- 3 1
-
2017-10-28 17:08
Ale jesteś ostry (1)
Czasem można się pomylić mistrzu
- 9 9
-
2017-10-29 09:17
ma tatuaż z chili na pośladku
jest naprawdę ostry i wierzga
- 5 2
-
2017-10-30 14:33
Do no i co
To TY jechałeś na tym rowerze ? Piszesz brednie matołku ,rowerzyści są traktowani jak święte krowy,ale nie są święci jedynie to drugie.
- 1 1
-
2017-10-29 17:18
A no z tego dur.niu ze po 1 potracil ciezarna po 2 na molo rowerem tylko jakis ob.rąbaniec jezdzi. Po 3 do lekcji gimbusie
- 5 0
-
2017-10-28 13:33
O już pierwszy mądrala !! (18)
- 157 36
-
2017-10-28 15:32
Kazach? (9)
On do Szwecji chciał
- 32 8
-
2017-10-28 15:35
dziwie się gościowi z kobieta (8)
Ja bym Kazachowie naj...ł i rower do wody wrzucił.
A później oglosilbym ze jestem niepoczytalny- 78 25
-
2017-10-28 20:09
kolejny frustrat (3)
rozumiuemn ze jak ty raz kogos nie zauwazysz i vprzypadkiem barkiem potracisz to zakladasz ze ktos moze do ciebie podbiec i cie na....c ?
niech zgadne prostaczek z kartuz?- 19 6
-
2017-10-29 14:28
myślenie nie boli
- 1 0
-
2017-10-29 07:25
w imię zasad SK..u (1)
- 6 12
-
2017-10-29 14:02
Chyba
- 1 1
-
2017-10-28 15:58
bardzo mądre (2)
Jemu by nic nie zrobili, a ty byś dostał zawiasy lub psychiatryk plus musiałbyś mu odkupić rower. Gratuluje głupoty
- 38 9
-
2017-10-28 16:21
twój sort przeprosilby Azjate (1)
I zadzwonił po straż POzarna
- 19 34
-
2017-10-28 16:22
Azjate Afro
- 13 6
-
2017-10-28 15:56
100%
- 32 14
-
2017-10-29 08:13
Zakazać im jazdy w słuchawkach (1)
- 9 2
-
2017-10-29 14:27
kon musi mieć słuchawki
- 4 1
-
2017-10-29 07:31
zimowych opon nie miał
- 7 2
-
2017-10-28 14:40
(3)
Przypadki chodzą po ludziach.
Tylko dlaczego chcą tam wprowadzać zakaz wjazdu dla rowerzystów - gdzie tu logika.
Powinno się po prostu zakazać Kazachom jazdy rowerem na terenie całej RP i tyle.- 34 80
-
2017-10-28 18:06
Bo dechy molo są śliskie i rower nie trzyma przyczepności?
- 41 3
-
2017-10-28 16:39
Nie chcą wprowadzać
Zakaz już tam jest od lat!
- 43 5
-
2017-10-28 15:13
z racji ilości wypadków
już dawno samochody powinno się przez przejścia przeprowadzać. Jest to najbardziej uzasadnione chyba!
- 37 47
-
2017-10-28 15:36
kazach?
Nie na koniu?
- 31 4
-
2017-10-29 11:57
Bydlaku, jak cię ktoś pier*olnie samochodem to też napiszę
Że się zdarza
- 2 3
-
2017-10-29 10:54
No i co?Ona w ciazy jest cholerny idioto.
W ciazy kobiete wywrocil a ten cwok sie jeszcze pyta.Na sto procent kolejny ped**arz w obcislych trans gaciach.Ano to ze to nie mialo prawa sie wydarzyc bo na molo jest zakaz pedalowania
- 7 2
-
2017-10-29 10:06
To pisze pedałowiec.
- 5 1
-
2017-10-28 14:24
(7)
Koleś na rowerze się przewrócił. Babka w ciąży się przewróciła (w sumie to usiadła na tyłek). Co zrobić? ARTYKUŁ NAPISAĆ!! SENSACJA!! I teraz Janusze i Halinki się będą wypowiadać że kara śmierci dla rowerzysty, bo babka jest w ciąży!!! Hurrr durrr !! Kilka genialnych tekstów typu"A co jeśli to by było Twoje dziecko?!" lub "A co jeśli to Ty byłbyś w ciąży?!"... Wiecie co...? Nic.
Darujcie sobie naprawde, na nikim to nie robi wrażenia...- 31 45
-
2017-10-28 15:32
Co za arogancja!!!!! (3)
Podcięcie nóg, nagle przewrócenie się, gruchniecie na ziemię kobiety w ciąży ty nazywasz tak, że ona sobie usiadła? Ty gnojku niemyty, po takiej wedlug ciebie małej akcji wskutek nagłego upadku, stresu, może dojść do szeregu czynników, najgorszy to przedwczesny poród, który na całe życie może odbijać się na rozwoju dziecka albo poronienie. Słyszałeś niedouku o ciążach zagrożonych, gdzie kobiety leżą w łóżkach, żeby utrzymać ciążę a jak już wyjdą, to tylko na taki wlasnie spokojny spacer jak np ten na molo? Jak śmiesz się wypowiadać. Zamilcz g*wniarzu jeden. Mam dosyć nonszalanckich rowerzystów, którzy mają w d*pie ludzi. Przejedź własną siostrę albo rozwal matkę rowerem, niech zrasta jej się noga pół roku, niech niema przez to potem zdrowia albo pracy.
- 43 24
-
2017-10-29 01:21
kika (2)
dżizas!!! weź się stuknij w dekiel. histeria jakaś. weź se tablę i się uspokój, bo ci żyłka pęknie.
- 10 9
-
2017-10-29 02:26
Co to za zwrot? (1)
Co to jest dzizas?
- 7 6
-
2017-10-29 09:15
a co to "Asik"?
- 3 3
-
2017-10-28 21:23
pastuszku
nie pisz, złap się za pióro...
- 1 1
-
2017-10-28 15:37
Na nikim nie robi wrażenia???!!!! (1)
Na takim jak ty na pewno nie robi wrażenia. Empatia i troska o młodą kobietę w ciąży to dla ciebie nic. W jakim my świecie żyjemy. Okropność!!!!
- 26 14
-
2017-10-28 15:49
Jak widać dokładne przepisy i procedury są konieczne.
Mało rozgarniętych nie brakuje. Śmieją się z Amerykanów, ze mają ostrzeżenia typu wet floor. W tym kraju można wszystko i nikt za nic nie odpowiada. Typ jechał zbyt szybko jak na warunki. Dobrze, ze tak się skończyło
- 13 7
-
2017-10-28 18:06
bezmózg (1)
gamoniu molo to deptak dla pieszych a nie tor wyścigowy za takie coś powinny być surowe kary
- 17 5
-
2017-10-29 08:31
Jaki tor wyscigowy
Jak on jechal z predkoscia poruszajacego sie pieszego
- 6 5
-
2017-10-29 07:33
bez sensu
Gdyby potracil staruszkę to takiego artykułu nawet by nie bylo!!!!!!!!!!!!!!
- 8 6
-
2017-10-29 01:50
Jak tobie coś się stanie powiemy tak samo
No cóż życie tak się czasem zdarza- 2 2
-
2017-10-29 00:41
Ty j***na k***o żeby ci ten rower ukradli
- 3 7
-
2017-10-28 21:21
pastuszku (1)
nie wolno jeździć po molo , to wbij sobie do łba pustego!!!
- 6 5
-
2017-10-29 00:37
ludzie ludzie okazja!!!
okazja , bo to ostatnie dni gdy się da wjechać rowerem na molo
nim zawieszą znak b9 zakazu
wykorzystajmy okazję masowo, póki jest!!
ewentualnie wyprobójmy zimowe opony z kolcami, bo ślisko
kudłatemu cwaniakowi na przekór- 5 7
-
2017-10-28 22:01
zdarzenie do którego mogło by nie dojść, tylko jak by rowerzysta pomyślał. po pierwsze po molo jest zakaz jazdy rowerem, po drugie deski od deszczu są mokre i zarazem śliskie .
Rodziny z dziećmi, kobiety w ciąży, starsi specjalnie wybierają takie miejsca na spacer gdzie jest zakaz jazdy na rowerze (parki, molo) gdzie zamiast spacerowania i relaksowania się ,musieli by patrzeć czy ten rozpędzony rowerzysta wjedzie we mnie, a możne w moje dzieci które biegają wokół rodziców. Jeżdżę rowerem po 200km tygodniowo i nie jedno widziałem, ale ten gagatek jest w czołówce głupich wypadków.- 14 6
-
2017-10-28 17:59
Robie bo to była kobieta w ciąży
- 2 5
-
2017-10-28 15:59
I o co ta gownoburza
Najważniejsze że nikomu nic się nie stało
- 14 15
-
2017-10-28 15:45
Deski są śliskie. On nie stracił równowagi tylko przyhamował
i zrobił klasykę - mini żużel. Bawiliśmy się tak za małolata na składakach wigry.
- 11 5
-
2017-10-28 13:38
Jesteś ...
... debilem !!!
- 22 10
-
2017-10-28 13:36
Ale Ty jesteś gł...pi
- 39 6
-
2017-10-28 13:36
To zdarzenie pokazuje jasno, jak bezmyślni potrafią być niektórzy rowerzyści. (20)
Przecież ten gość nie pośliznął się, tylko jechał za szybko i wpadł w poślizg. A to jest zasadnicza różnica.
Po gębie powinien dostać.- 668 44
-
2017-10-28 13:52
(5)
trzeba być idiotą aby nie wiedzieć jaki będzie finał hamowania na mokrym drewnie... ale taki poziom głównie ta grupa prezentuje.
- 59 7
-
2021-10-28 23:18
Ty to masz poziom dopiero XD
Jakiś jeden dzban zrobił d**ilizm, a ty cała grupę wrzucasz do wora...
Czekaj, idąc za Twoim przykładem
1. Piesi - każdy d**il, bo mały % rozbija się po ścieżkach
2. Kierowcy - d**ila - bo paru wymusza itp.
Ot taka Twoja, mądra inaczej, logika.- 0 0
-
2017-10-28 19:42
Ta grupa koleś ? Co ty nie powiesz ? (1)
- 4 1
-
2017-10-29 12:01
Na rowerach jeżdżą śmieci i żebraki, to jest Twoja grupa
- 2 4
-
2017-10-28 14:13
(1)
Nie tylko ta grupa.
- 9 6
-
2017-10-28 15:59
zwłaszcza nie ta
za mała porowatość molo po prostu!
- 2 6
-
2020-02-21 17:49
A rower do morza
- 0 0
-
2017-10-29 00:44
Niektórzy? Wszyscy na rowerach to k****y (2)
Myślą że im się wszystko należy
- 9 10
-
2017-10-29 10:24
Zupełnie jak ty! (1)
i możesz do tego nie myśleć, że należy ci się wszystko.
- 2 2
-
2017-10-29 12:02
Morda w kubeł gaciolubie
- 3 6
-
2017-10-28 20:52
Molo
Dlaczego rowerzyści jeżdżą pp molo przecież to spacerek a nie ulica stanowczczy zakaz rowerów jeden debile na monciaku a drugi na molo może zima tez brać opłaty na wejście dać tam do pracy tych co z opieki za darmo kasę biorą nauczą się pijaki nierobów pracy
- 6 2
-
2017-10-28 14:19
Przy okazji pragnę zwrócić uwagę na jeden fakt: (2)
Ten sam bezmyślny rowerzysta często jest tym samym bezmyślnym kierowcą auta powodującym wypadki na obwodnicy albo kiedy indziej pieszym ładującym się pod auto bez uprzedniego oglądnięcia się w lewo/prawo.
Rower tutaj, ma znaczenie drugorzędne.- 39 7
-
2017-10-28 15:33
(1)
Brawo. Ale nasze spoleczeństwo musi sie zawsze polaryzować, taki postkomunistyczny kompleks. My i oni.
- 18 5
-
2017-10-28 16:06
I paradoksalnie, to grupa "rowerowych aktywistów" za to odpowiada.
- 13 5
-
2017-10-28 13:42
(4)
Ja tam nie widzę żeby szybko jechał. Ale bezmyślni się to fakt - ale głównie Ci niedzielni, tak samo zresztą jak kierowcy.
- 10 33
-
2017-10-28 13:46
(3)
Głównie ci codzienni, w obcisłych majtach.
- 52 11
-
2017-10-28 14:47
(2)
tyle wiesz co zjesz palancie mówił ci to ktoś?
- 3 27
-
2017-10-28 16:03
O! Już jest pierwszy, którego guma ciśnie.
- 13 8
-
2017-10-28 15:58
on zjada swojego batona w samotności, bo za bardzo cuchnie
- 3 9
-
2017-10-28 14:41
Wpadł w poślizg tzn.ze się nie poślizgnal?
O co tobie kaman
- 1 9
-
2021-10-28 20:59
Rowery
To samo jest w Orłowie. Zawsze się znajdzie i**ota który pcha się rowerem na molo. Pognać należy tych palantów z centrów miast i takich obiektów jak mola właśnie.
- 0 0
-
2021-05-10 13:30
Rowerzystka
Często jeżdżę na rowerze, ale takich d**ili też widuje-szkoda- bo te kanalie psują naszą reputacje. Jedzie taki ubrany jak ninja (na strój go stać-ale już na podstawowe oświetlenie -nie). Takich ,,rowerzystów'' ja jako rowerzystka potępiam !
- 0 0
-
2021-05-10 11:35
Problem w tym
że nie mają roweżyści żadnego OC. Powinno być dla nich ze względu , że poruszają się po drogach obowiązkowe . Przykład trasa Koleczkowo - Gdynia . Dziury na drodze , same zakręty i jak tylko jest weekend to jeden wielki peleton . Jeżdżą zygzakiem bez sygnalizowania swoich zamiarów. Czują się jakby byli ze stali . Jesli droga a szególnie pobocze jest w złym stanie to powinien być tam zakaz dla rowerów.
- 3 0
-
2020-07-08 09:32
rowerzyście na molo po gębie
mijam vany i ciężarówki na pasie nadmorskim (bromix i inne firmy zajmujące się odpadami) także to żadna nowość. rowerzyści zachowują się jak ułomni i nie przepuszczają pieszych i jeżdżą na czerwonym. A mnie jako rowerzystę wkurza to, że ludzie nie patrzą i lezą pod koła, ostatnio mijałem rodzinkę na quadach rowerowych i mieli jeszcze psa na smyczy na całą szerokość ścieżki. Egoizm i bezmyślność po obu stronach.
- 1 0
-
2020-07-08 07:40
Podejrzana sprawa....
I nawet nie byl pod wplywem alkoholu? Hm..., mocno podejrzana sprawa!
- 0 0
-
2017-10-28 13:35
W ciąży w taką pogodę na molo??? (31)
- 109 598
-
2020-02-21 17:49
rowerem w taką pogodę na molo?
- 0 0
-
2017-10-28 14:26
A ciąża to choroba? (2)
- 3 6
-
2017-10-28 19:10
Tak, kwalifikuje się na L4 (1)
- 6 3
-
2018-06-09 18:22
Nie ciąża a stan patologiczny ciąży
- 1 0
-
2018-02-05 10:12
A ciąża to choroba, że nie można wyjść na spacer ? Bo co zima jest... normalne jest co roku jakby nie patrzeć. Jak kobieta nie ma zastrzeżeń od lekarza, to czemu nie ma wychodzić...
- 0 0
-
2018-01-31 14:04
no i??
- 0 0
-
2018-01-15 17:34
dziwne
na rowerze w taka pogode na molo???
- 0 0
-
2017-10-31 08:18
No.debil
- 2 0
-
2017-10-29 10:08
To pisze pedałowiec.
- 3 2
-
2017-10-29 08:16
Rowerem w taką pogodę jeżdżą już naprawdę największe żebraki
- 1 5
-
2017-10-28 20:25
293 osoby biorą twój post na poważnie tylko 63 wie że to podpucha (2)
morał z tego taki ilu debili żyje w tym społeczeństwie to aż strach pomyśleć
- 5 2
-
2017-10-29 01:00
Coraz lepiej - 72 zrozumiało,369 inteligentnych "inaczej"...
...raptem 16% rozumnych.
Ciekawe ilu z tych 369 ma maturę (czyt 30% punktów)- 1 2
-
2017-10-28 20:29
co prawda to prawda,
też to widzę na co dzień.
- 2 1