Rowerzyści nie zatrzymują się przed znakiem "STOP"
13246 wyświetleń 7 lipca 2020 (1061 opinii)Rowerzyści nie zatrzymują się przed znakiem "STOP" w Sopocie
Więcej na ten temat
Opinie (1061) ponad 50 zablokowanych
-
2020-07-07 16:37
sfilmował sobie stulejarz jak jadą ludzie na rowerach zero zagrożenia ruch ogromny tysiące rowerów dziennie są jakieś potrącenia tam?Nie ma więc moze ten i**otyczny znak stoi tam niepotrzebnie a ludzie wykazują rozsądek?
- 5 3
-
2020-07-07 17:40
Policja (3)
Stop to stop nie ma tłumaczenia trzeba się zatrzymać i tyle a jak ktoś myśli że nie trzeba bo nikt nie idzie to jest w mega bledzie i niech do kodeksu spojrzy.a my już tam patrole postawimy i będziemy surowo karać za brak zatrzymywania się na znaku stop
- 3 10
-
2020-07-07 18:51
jest tylko pewien problem
§ 21. 1. Znak B-20 stop oznacza:
1) zakaz wjazdu na skrzyżowanie bez zatrzymania się przed drogą z pierwszeństwem;
2) obowiązek ustąpienia pierwszeństwa kierującym poruszającym się tą drogą.
tam nie ma żadnego skrzyżowania. znak można olać. przejścia ten znak nie dotyczy.- 5 0
-
2020-07-07 19:01
stop to stop bo przez zamkniętą bramę będzie szedł tłum deskarzy logika jak jasny ch..
- 2 1
-
2020-07-08 07:48
nie ma to umocowania w prawie więc policja zignoruje takie wezwanie
- 0 0
-
2020-07-07 18:21
Kolarska bezkarna plaga sie rozrata i zalewa miasta,nie ma silnych na nich (25)
- 322 86
-
2020-07-07 18:24
(14)
opbowiazkowe przeglady,Oc i rejestracja!Nie wspominajac o prawie jazdy rowerem,wtedy mozna porozmawiec o rownoupranieniu. Na razie faworyzuje sie kolarzy wszedzie i z jakiej racji,podatku za drogi tak jek kierowcy(w paliwie) tez nie placa.
- 59 42
-
2020-07-08 07:08
Twój ból (4 liter) jest większy niż mój (4)
Co wy z tym OC? Kiedyś wszyscy się pruli, że rowerzysta powinien jeździć w kamizelce odblaskowej. Zakład, że gdyby wprowadzono OC, to następnym bólem by był nakaz powiadomienia SMS dla innych użytkowników ruchu, że nadjeżdża rowerzysta? Ból "czterech" i nic więcej.
- 22 41
-
2020-07-08 14:57
(3)
Wytłumacz mi w jaki sposób mogę dochodzić odszkodowania za szkody wyrządzone przez rowerzystę, który honorowo ucieka po dokonaniu zniszczenia na moje własności?
- 6 2
-
2020-07-08 18:50
Na drodze cywilnej, po uprzednim zawiadomieniu policji (2)
Kierowca samochodu też może uciec z miejsca wypadku, co zdarza się nader często.
- 4 2
-
2020-07-08 21:13
(1)
Samochód łatwiej po blachach zidentyfikować niż rowerzystę po głupiej mordzie.
- 2 2
-
2020-07-10 12:08
Przestan sapac, rowerzysci wyrzadzaja niepowazne szkody, wiec o obowiazku OC nikt powaznie nie mysli.
- 0 0
-
2020-07-08 07:22
Dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów
Za wymuszenie pierwszeństwa na skrzyżowaniu ,na pieszym lub rowerzyście!
- 7 11
-
2020-07-08 07:32
A ja caly czas powtarzam
Kierowcy samochodow maja to wszystko, a i tak nie przestrzegaja prawa!!!
- 18 18
-
2020-07-08 07:40
przestań bredzić sam jako pieszy kup sobie OC obowiązkowe i przegląd głowy sobie zrób oraz prawo jazdy do chodzenia
- 11 15
-
2020-07-08 07:47
aaaaahahahhahaaaaaa
podatek od spalin i zatruwania powietrza... no dobre!
- 6 1
-
2020-07-08 07:48
90% ludzi posiadających ubezpieczenie mieszkania/domu w pakiecie otrzymuje ubezpieczenie OC
- 11 3
-
2020-07-08 09:23
przeglądy robię, bo wymaga tego ode mnie gwarancja, oc dla rowerzystów mam wykupione ... zadowolony? czy dalej jestem niedobrym rowerzystą? aaa ... paliwo opłacam żonie, chociaż autem jeżdżę sporadycznie, czyli podatek za drogi też płacę ... co jeszcze zrobić żebyś przestał wsadzać wszystkich do jednego worka? ps. wielu kierowców też jeździ bez obowiązkowego oc ... a i przeglądy mają głęboko w tyłku
- 7 1
-
2020-07-08 18:51
Bo samochodowa infrastruktura jest droższa ok 237 razy od rowerowej (2)
- 4 1
-
2020-07-08 21:02
I ok 237 razy efektywniej wykorzystywana (1)
- 0 4
-
2020-07-09 19:35
Skoro wg badań robionych w Gdańsku
Liczba przejazdów samochodem jest 8x większa niż liczba przejazdów rowerem, a infrastruktura samochodowa 237x droższa - to po prostu nie znasz definicji słowa "efektywnosć".
- 2 0
-
2020-07-08 07:05
dobry lekarz od głowy pomoze... (1)
nic straconego
- 9 21
-
2020-07-08 09:32
Rowerzystom??
To już tylko ortopeda, na niego nie jest za późno.
- 3 4
-
2020-07-08 07:29
Plus Taki (2)
W razie potrącenia pieszego... ( oby tak się nie stało bo same przeważnie dzieci tam przechodzą ) Będzie można pociągnąć rowerzystę do odpowiedzialności i nie będzie tłumaczenia że pieszy jeszcze nie był na przejściu. Filmik pokazuję dużą ignorancję rowerzystów jest to wycinek tego co robią na wszystkich drogach.... Sam dużo jeżdżę na rowerze i autem jedni warci drugich ( a podniesiona ręka przez kierowce auta w ramach przeprosin zdarza mi dziennie ze 10 razy ) Ja przewiduje ale dzieci trochę mniej.
- 15 4
-
2020-07-08 10:55
wątpliwa prawnie jest tam obecność tego znaku. Nie powinien być brany pod uwagę przez sąd, jeżeli stoi wbrew przepisom i panującej tam sytuacji. Zarządca jak widać nie zrobił nic, by ten stan rzeczy zmienić.
- 5 6
-
2020-07-10 12:10
Film pokazuje jakiegos nerwowego pieszego, ktory moze miec jakies choroby wspolistniejace.
W jednym przypadku dziewuszka faktycznie niosal zagiel, to siwawy pan ja przepuscil i pojechal, zagrozenia katastrofa w ruchu ladowym nie stwierdzono.
- 0 0
-
2020-07-08 07:50
Niestety muszę się zgodzić.
Sam często jeżdżę rowerem,
Większość ludzi jeździ w miarę rozsądnie, ale mnóstwo jest również rowerzystów pozbawionych wyobraźni, a nawet jeden taki wystarczy żeby doszło do tragedii.- 17 2
-
2020-07-08 07:56
Patologia, to postawienie znaku STOP w takim miejscu. (2)
Jaki jest powód postawienia znaku wbrew wszelkim zasadom i celom? Bo sobie postawimy, bo ktoś ma wpływ i "se załatwił"? Te wyjaśnienia wcale nie mają uzasadnienia, że to dojście do SKŻ.
Niech ktoś mi wyjaśni, dlaczego cały ruch ma się zatrzymywać przed tym konkretnym wyjściem z posesji? Jeżeli to jest zasadą, to wszędzie trzeba postawić znaki, pod każdym przejściem np. w okolicy hotelu i bardziej uczęszczanych wejść na plażę.
Znak stop niech postawią wychodzącym z SKŻ ze sprzętem, bo to nie jest żaden potok ruchu. Potok ruchu z SKŻ, to jest kompletna bzdura wyssana z palca. Potok ruchu jest jedynie na rowerówce, a przejścia służą do przechodzenia przez ten potok. Gdzie przed przejściami stawia się znaki STOP?
Znak STOP poza tym stoi cały rok, a jakiś tam ruch w klubie odbywa się w sezonie, to jest bzdura kompletna. Niech tam sobie zbudują przejście i spowalniacz.
Pan Mietek ma salon z przyczepami i często trudno mu wyjechać z posesji, może dla jego "potoku ruchu" też postawcie znak STOP na jezdni.- 12 18
-
2020-07-08 09:34
(1)
Tym samym argumentem może posłużyć się każdy kierowca któremu na jezdni nie spodoba się ten znak. Nie Tobie jest kwestionowanie i nie przestrzeganie a jak już do 100pln i koniec dyskusji. Jest prawo dla wszystkich to go respektujmy.
- 8 3
-
2020-07-08 09:57
Nie chodzi o to, że nie respektujemy, a o zasadność i zgodność z prawem. Tego znaku tam nie może być - jest bezprawiem!!!
Podstawa to podstawa z § 21rozporządzenia o znakach...
1. Znak B-20 "stop" oznacza:
1) zakaz wjazdu na skrzyżowanie bez zatrzymania się przed drogą z pierwszeństwem,
2) obowiązek ustąpienia pierwszeństwa kierującym poruszającym się tą drogą.
Przepisy wyraźnie mówią o zasadzie stawiania znaku stop i jakby ich nie interpretować wychodzi, że droga dla wychodzących z SKŻ, jest "drogą z pierwszeństwem". Nadal pytam z jakiej paki? To nie jest droga po pierwsze, a tym bardziej z jakiej paki z pierwszeństwem? To jest przejście dla pieszych przez drogę.
Jakie potoki i dlaczego takie bezprawne bzdury wypowiada urzędnik? To brednie są zupełnie nieuzasadniające postawienie znaku STOP.
Ten znak byłby zasadny, gdyby tam było skrzyżowanie, ale nie wyjście z posesji na przejście i nieważne jakiej. To jest bezprawie!
Mandatów nie należy przyjmować lub pokazać na podstawie jakich przepisów ten znak nie tylko został tam postawiony, ale niby ma obowiązywać. Kto tam przyjmie mandat jest frajerem.- 7 4
-
2020-07-09 02:00
RRRRym
Dobry rym! Nawet nie czujesz kiedy rapujesz.
- 0 0
-
2020-07-07 19:53
A skąd rowerzyści mają znać przepisy, ktoś kiedyś zezwolił im na udział w ruchu bez karty rowerowej. (2)
- 3 5
-
2020-07-07 20:29
a dlaczego baranku zarządcy drogi umieszczają znaki niezgodnie z prawem?
- 2 0
-
2020-07-10 12:12
Kierowcy maja egzamin panstwowy na prawo jazdy, a przepisow nie znaja.
A karta rowerowa powinna jednak byc latwiej dostepna niz prawo jazdy, wiec wiedza jej posiadaczy bylaby jeszcze bardziej powierzchowna.
- 0 0
-
2020-07-07 20:26
hehe znak stopu dotyczy skrzyzowan, a nie przejść
nie ma on sensu w tym miejscu i można go legalnie "niezauważać" bez żadnych konsekwencji. za niestosowanie się do niego nie można wystawić mandatu.
- 4 3
-
2020-07-08 07:00
(5)
Tego znaku nikt nie respektuje :))) Poza tym ta droga rowerowa jest bardzo niebezpieczna między innymi przez przejscia dla pieszych i bardzo duży ruch nie tylko rowerów ale hulajnóg elektrycznych czy samochodów na pedały często prowadzonych przez dzieci.
- 192 3
-
2020-07-08 08:25
(2)
Wlacz sobie jakikolwiek filmik z Holandii, zobaczysz jakie tam jest natężenie ruchu rowerowego i pieszego. Rowerzyści mijają się na centrymetry między sobą i pieszymi. I co, i nie ma taich wypadków. Po prostu rower to nie samochód. Pieszy może lawirować w gestym tlumie ludzi i co najwyżej dostanie z bara. Samochód nie może lawirować ani między ludzmi, ani miedzy swoimi blachosmrodami, bo zginie.
- 3 13
-
2020-07-08 09:24
jest dużo wypadków akurat, ale są z pewnością mniej groźne dla życia.
- 4 2
-
2020-07-08 17:46
I sprawdź też jakie są tam mandaty za spowodowanie przez rowerzystę kolizji z pieszym.
Nie wspominam już o czymś takim jak spowodowanie wypadku, czy np zniszczenie w wyniku kolizji ubrania pieszego, albo uszkodzeniu niesionych zakupów. Twój cacany rowerek i przepocony kostiumik po kilku takich kolizjach wylądował by w lombardzie. Pozdrawiam :)
- 2 0
-
2020-07-08 08:45
(1)
I dlatego pieszy ma pierwszeństwo, jak ktoś będzie to szanował to problemów nie będzie.
- 6 1
-
2020-07-08 12:33
proszę mnie też jadącego na rowerze szanować nie stawiając z d.. wziętych znaków drogowych
- 2 5
-
2020-07-08 07:04
No wez tu postaw rowerzyscie znak STOP (37)
Przeciez on wie lepiej.
rAFerzysta przeciez wie, ze to tylko samochody sa zle.
Ale lepsze bedzie to co zrobi miasto...
Zamiast egzegwowac, zdejma ten STOP- 263 48
-
2020-07-08 07:23
Postawmy znak stop na obwodnicy (17)
Tak samo zadziala
- 8 32
-
2020-07-08 07:32
O to jest obwodnica czy droga miejska? (13)
Mam nadzieje, ze nie masz prawa jazdy...
- 24 4
-
2020-07-08 07:37
droga publiczna. nie stawia sie znaków stopu (11)
na drodze publicznej by umozliwic wejscie na tą drogę z terenu prywatnego. To nonsens
- 8 20
-
2020-07-08 09:25
(6)
Oni będą tego bronić, bo ma to ugodzić w rowerzystów. Jakby to kierowcom postawili takie znaki, to by wpadli w szał.
- 3 9
-
2020-07-08 10:19
(5)
Ale kierowcy mają takie znaki, pusty łbie XD
- 6 4
-
2020-07-08 12:19
Stop przed pasami?
No jeszcze takiego cudaka nie widziałem.
Już pomijając to, że znak stop nie nakazuje ustąpienia pieszym, tylko pojazdom...
1. Znak B-20 "stop" oznacza:
1) zakaz wjazdu na skrzyżowanie bez zatrzymania się przed drogą z pierwszeństwem,
2) obowiązek ustąpienia pierwszeństwa kierującym poruszającym się tą drogą.
Tutaj nie ma żadnej drogi z pierwszeństwiem nawet...- 7 3
-
2020-07-08 12:39
(3)
gdzie i**oto?Droga główna ma stop przed wyjazdem np z myjni salonu samochodowego stacji paliw czy hurtowni płytek PCV?Trzeba się tam zatrzymać nawet w nocy gdy hurtownia jest zamknięta?Tu masz baranie taką sytuację klubik żeglarski działa 3-4 miesiące w roku pozostałe 8 jest zamknięty a ten durny znak tam wisi i jadący tam zimą rowerzysta ma się zatrzymać i na co czekać i**oto?
- 4 5
-
2020-07-08 17:55
W opisywanej Przez Ciebie baranie sytuacji, nie potrzeba znaku "stop" (2)
Włączając się do ruchu masz baranie bezwzględny obowiązek ustąpienia pierwszeństwa. Tak stanowią, baranie. przepisy. Rozumiesz i**oto?
- 2 1
-
2021-03-29 00:02
więc o co skamlesz baranie?
- 0 0
-
2021-04-28 21:20
przepisów się sam naucz gamoniu
- 0 0
-
2020-07-08 17:52
W tym przypadku przepis jest jednoznaczny (3)
Włączając się do ruchu musisz wszystkim jego uczestnikom ustąpić pierwszeństwa. Tak więc nie tylko zły przykład, ale też świadectwo całkowitej nieznajomości przepisów. rekomenduję przesiadkę z roweru do komunikacji zbiorowej póki nie doszło z Twojej winy do tragedii.
- 1 3
-
2020-07-09 19:15
Przecież napisał, że przed miejscem w którym następuje włączenie do ruchu
Nie stawia się znaków na drodze z pierwszeństwem odwracających tą sytuację. I ma rację. Dlaczego zarzucasz mu nieznajomość przepisów?
- 3 0
-
2020-07-10 12:15
Stop na drodze glownej, przed wyjazdem ze stacji, parkingu etc.
Ty rozumiesz po polsku?
- 0 0
-
2021-03-29 00:03
radzę ci się zamknąć baranie lepiej
- 0 0
-
2020-07-08 12:36
a czym się różni obwodnica od miejskiej drogi?
- 1 2
-
2020-07-08 09:22
(2)
Na obwodnicy są przejścia dla pieszych?
- 7 2
-
2020-07-08 11:28
(1)
od kiedy można postawić znak STOP przed przejściem dla pieszych? Przepisy nawet na to nie pozwalają.
- 4 3
-
2020-07-09 19:38
Pozwalają.
Z wyznaczoną linią zatrzymania i ze znakiem na osobnym słupku. Co w tym przypadku nie ma miejsca.
- 1 0
-
2020-07-08 07:27
(15)
Tam należy mocno zwolnić więc lepiej ograniczenie do 10 km na odcinku ok 100m i może znak uwaga. Naprawdę zatrzymanie jest bez sensu...
- 1 20
-
2020-07-08 07:33
A widzisz na filmiku dziecko, ktore niesie zagiel? (14)
Stoi i czeka az ktos jej pomoze przejsc...
A rowerzyscie czapka z glowy nie spadnie jak choc raz sie zatrzyma...- 28 3
-
2020-07-08 07:38
to co innego. kultura to jedno znak to drugie (7)
przez 99% czasu nikt tam niechodzi. przez cały rok jest nawet brama zamknieta, a ..... znak stoi cały czas
- 3 15
-
2020-07-08 08:16
Jak przeszkadza im STOP (6)
I nie zatrzymuja sie jak ktos stoi na tym przejsciu...
To o jakiej Ty kulturze mowisz???- 22 1
-
2020-07-08 10:38
najpierw nie pis zmieni przepisy i skończcie powoływać się na kulturę. Niby dlaczego kultura ma bardziej dot, rowerzystów od kierowców?
- 3 3
-
2020-07-08 12:43
(4)
ale przepisy ty palancie są takie same na DDR jak na jezdni pieszy nie ma pierwszeństwa stojąc przed przejściem dlaczego palancie wymyślasz inne zasady dla rowerzystów a inne dla kierowców?Kierowcy często się bronią że pieszy wtargnął im pod koła pieszy idący przez taką zakopiankę np stoi i czeka 10 minut bo nikt nie uważa że musi go wpuścić i to palancie jest OK wg samochodwego hipokryty i głupiego dzbana
- 1 4
-
2020-07-08 12:51
Fajnie jest drażnić kalesoniarzy (3)
Niby tacy milutcy ale jak im coś wytknąć to ciskają się jak wszy na grzebieniu.
- 5 2
-
2020-07-08 13:56
(2)
coś jeszcze pacanie?
- 3 3
-
2020-07-08 14:10
Nic (1)
Ale następnym razem jak wystartujesz do niedorostków to efekt może być inny.
- 2 2
-
2020-07-09 08:45
następnym razem palancie to w pysk dostaniesz i się sończy rozmowa
- 1 1
-
2020-07-08 10:37
ale twój premier obiecywał, że zmieni przepisy dotyczące wchodzących na przejścia, wtedy ten absurdalny znak STOP byłby niepotrzebny.
- 2 3
-
2020-07-08 12:41
(4)
a co to ma do rzeczy w kwestii nielegalności i i**otyzmu tego znaku drogowego a jak dziecko stoi przed przejściem przez Kartuską czy Łostowicką baranie to samochodom powinno się postawić znak stop?
- 1 3
-
2020-07-08 15:34
(3)
no nawet przy szkołach nie ma znaku stop.
- 0 0
-
2020-07-08 18:00
A jaki znak trzymają osoby pilnujące bezpieczeństwa dzieci (2)
na przejściach przed szkołami. I trzeba go respektować. Jeszcze nie widziałem kierowcy, który w takiej sytuacji nie zatrzymał by pojazdu
- 2 0
-
2020-07-08 21:29
(1)
a wiesz baranie że nie o znak stopu na tabliczce chodzi a o osobę upoważnioną do kierowania ruchem na tym przejściu koło szkoły?Takie osoby są wymienione w ustawie gdybyś matole umiał czytać to byś wiedział o tym
- 0 2
-
2020-07-08 22:16
A umiesz to napisać tak normalnie, bez agresji. I doczytaj przepis do końca,
a dopiero wtedy się wypowiadaj
- 1 0
-
2020-07-08 12:35
(1)
postaw d**ilu ale tam gdzie wolno takie znaki stawiać to nie jest znak dla zwrócenia uwagi baranie tylko bardzo konkretny nakaz wynika z tego znaku nakaz zatrzymania w każdej sytuacji do zera w celu ustąpienia pierwszeństwa innym pojazdom kołowym bądź szynowym ale nie pieszym na przejściu gdyż zasady pierwszeństwa na przejściach dla pieszych regulują zupełnie inne zapisy
- 1 3
-
2020-07-08 23:30
meliskę wypij :D
- 1 0
-
2020-07-12 15:51
Najpierw
Weź do ręki słownik, później mądrą książkę z przepisami, a potem dopiero otwieraj twarz na jakikolwiek temat. Ten znak nie ma żadnej podstawy prawnej by się tam znajdować, a tym bardziej by go respektować.
- 0 0
-
2020-07-08 07:05
Stop to stop i kropka (19)
Wystarczy aby pojawił się tam na jeden dzień policjant. Skoro ktoś ma problemy z przepisami o ruchu drogowym to bezwzględnie należy takiej osobie wystawić mandat. Może na drugi raz zacznie respektować znaki drogowe.
- 268 36
-
2020-07-08 07:11
(2)
50 w mieście to 50 a nie 80 i więcej i kropka.
- 34 3
-
2020-07-08 07:42
w centrum miasta jest 30 km/h w wielu miejscach i co kierowcy tak jadą? (1)
chyba 1 na 10
- 18 4
-
2020-07-08 09:28
w Gdyni na Karwinach wprowadzono strefę temp 30 tylko, ze zaczyna sie już przy głównej drodze i ciągnie wzdłuż dwujezdniowego
Czasami dla zabawy jadę te 30kmh - wszyscy mnie wyprzedzają :) uważam, że strefa powinna zaczynać sie na górze, po podjeździe, a nie na dole nadal na 'przelotówce' przez osiedle.
- 0 0
-
2020-07-08 07:14
doucz sie znaków potem wróć i przeproś.
- 5 10
-
2020-07-08 07:57
(1)
Policja już tam kiedyś zagościła. Próbowała wystawiać mandaty, ale szybko zwineli się i słuch po nich zaginął.
- 6 2
-
2020-07-08 11:07
pierwsza rozprawa i podważenie zasadności tego znaku spowoduje, że mandat zostanie anulowany
- 7 3
-
2020-07-08 09:01
(2)
Znaku stop nie stawia się przed przejściem dla pieszych. Wystarczy sam znak przejscia dla pieszych. Ustępuje się pierwszeństwa pieszemu, gdy się tam znajduje, a nie wymusza zatrzymywanie się na drodze przy idealneej widoczność. Jedyną osobą, która powinna być ukarana za zlamanie prawa to urzednik, ktory ten znak postawil.
- 13 7
-
2020-07-08 09:14
(1)
Czekam i czekam, i dalej nie doczekałem się dnia, w którym rowerzysta ustąpi mi, pieszemu, na przejściu, więc znaki to chyba jedyna opcja na nauczenie rowerzystów, że nie są sami na drogach :)
- 15 8
-
2020-07-08 09:27
A dlaczego ma ustępować? Siejesz defetyzm malkontencie!
Nadal nie wprowadził twój Morawiecki tych przepisów, że kierowcy mają ustępować pieszym wchodzącym na przejścia, więc się odczep od rowerzystów.
Te same przepisy dotyczą rowerzystów.
Wielu rowerzystów, to również kierowcy i jeżdżą zgodnie z prawem.- 1 14
-
2020-07-08 11:16
Niech się pojawi
Będę cały dzień w kółko jeździć nie zatrzymując się bez powodu. I wiecie co? Nic mi nie zrobi. Ten znak obowiązuje jakieś 300 metrów dalej,ale nie w tym miejscu.
- 2 4
-
2020-07-08 12:44
(7)
niech się pojawi zapraszam od razu dostanie sprawę o nadużywanie uprawnień zapraszam zatańczymy sobie
- 3 3
-
2020-07-08 12:47
Kozak w necie (6)
P.zda w kalesonach w świecie
- 3 3
-
2020-07-08 14:00
(5)
zobaczymy zapraszam jakiegoś granatowego śmiecia na konfrontację w to miejsce niech spróbuje do mnie z mandatem wyskoczyć zatańczymy sobie p..do
- 1 5
-
2020-07-08 14:18
(4)
I cyk naruszenie nietykalności cielesnej funkcjonariusza i roczek w pierdlu dla jajościska. Ale bajka.
- 3 1
-
2020-07-08 14:49
(3)
baranie cyk sprawa o przekroczenie uprawnień i do widzenia czasy bezkarnego łamania prawa przez granatowe g..wno na szczęście odchodzą do lamusa po ośmieszeniu tzw policji przez sądy po pseudo epidemii i obalaniu masowym tych ich mandatów zaręczam że już tacy odwasżni nie będą
- 1 2
-
2020-07-08 21:22
Jakie przekroczenie uprawnień? (2)
Stoi znak? Stoi. Policjant nie ma się zastanawiać, po co zarządca drogi go tam postawił, tylko łapać takich szmaciarzy jak ty, którzy go ignorują. Nadal życzę powodzenia w sądzie, hi hi...
- 1 4
-
2020-07-09 00:29
życz powodzenia frajerzyno bardzo się zdziwisz kiedy ten znak stamtąd zniknie zobaczysz że stanie się to już niebawem policjantowi ty imbecylu nie wolno łamac prawa jak sobie wytnę d**ilu z tektury taki znak i postawię na Grunwaldzkiej w Gdańsku to będzie on ważny?
- 1 0
-
2020-07-09 00:33
gdzie jest tam ta twoja policja palancie?Nie widac tam cos tych frajerskich palantów
- 1 0
-
2020-07-12 15:55
No ta
Postawię ci STOP na środku wjazdu na posesję, i przy tym policjanta. No bo stop to stop, znak drogowy i w ogóle świętość xD Przeraża mnie że nic nie myślicie ludzie.. Ten znak stoi niezgodnie z przepisami, ale po co myśleć, czytać.. jeszcze głowa od tych literek rozboli. Za taką postawę to faktycznie stonoga miał rację, was się powinno doić i skalpować do ostatniego włoska, a wy nawet nie piśniecie, a wręcz będziecie zadowoleni xD
- 2 0
-
2020-07-08 07:06
(22)
Gdyby ktoś z Holandii zobaczył, że u nas jest znak stop na ścieżce rowerowej odłączonej od jezdni to szybko zdał by sobie sprawę dlaczego ten kraj jest taki dziwny.
- 112 189
-
2020-07-08 07:15
(7)
Nie ma takiego kraju jak Holandia :) więc dziwne jest mówić coś o kraju który nie istnieje :)
- 29 22
-
2020-07-08 07:49
aleś błysnął wiedzą i elokwencją... (2)
Ciekawe że na zawodach siatkarskich w tym roku, Pomarańczowi sami krzyczeli Holland-Holland. Ale oni tez na pewno są w błędzie, Polacy wiedzą najlepiej
- 13 15
-
2020-07-08 08:01
(1)
To jest nazwa nieformalna bo oficjalnie nie ma takiego już kraju :) więc znowu nie błysnąłeś :) może wujek google ci wytłumaczy ten temat :)
- 12 17
-
2020-07-09 19:20
"W sprawie zmiany przez holenderski rząd krótkiej formy nazwy Królestwa Niderlandów z Holandia na Niderlandy, uprzejmie informuję, że zgodnie z informacją otrzymaną z Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Hadze za pośrednictwem Ministerstwa Spraw Zagranicznych, nie nastąpiła zmiana nazwy tego państwa"
- 0 0
-
2020-07-08 08:07
Europy zachodniej też już nie ma jest za to (2)
Kalifat muslimów odpowiednio nastawionych do białego nieislamskiego czlowieka
- 6 14
-
2020-07-08 09:03
Polski też już nie ma - jest protektorat Putina. (1)
- 11 5
-
2020-07-08 09:14
kacza zagroda
- 6 3
-
2020-07-08 09:15
Takiego kraju jak Włochy też nie ma
A u nas jest.
- 8 0
-
2020-07-08 07:16
(1)
W holandii tez takie sa. :)
- 17 5
-
2020-07-08 07:39
esów floresów nie ma
- 2 4
-
2020-07-08 07:18
Jak był kolega u mnie z Holandii to był pod wrażeniem (3)
że na każdym chodniku mamy pas do nauki jazdy na rowerku dla dzieci.
jak mu odpowiedziałem że to służy do jazdy komunikacyjnej dla dorosłych to cały tydzień płakał i śmiał sie naprzemiennie z nich :D tak było.- 19 27
-
2020-07-08 08:01
Najwyraźniej masz niezrównoważonych kolegów. (1)
- 18 11
-
2020-07-08 09:51
nananana marihuana
:) pozdrow kolege
- 7 0
-
2020-07-08 14:14
Musi mniej palić ten kolega
Legalne zioło fajna sprawa, ale jednak trzeba zachować umiar.
- 4 3
-
2020-07-08 08:31
Kultura (3)
Tylko tam rowerzystom nie trzeba młotkiem do głowy wbijać że to pieszy w razie czego będzie bardziej poszkodowany- inna kultura
- 11 5
-
2020-07-08 09:13
No nie wiem
Moje wspomnienia z Amsterdamu i Rotterdamu są inne i obejmują bezustanne lawirowanie między dzyńdzolącymi świętymi cyklistami, którym pieszy śmiał naruszyć ich tor niezakłóconej jazdy dokładnie przez środek ruchliwego chodnika. Pieszy szybko nabiera odruchów zająca na miedzy.
- 12 0
-
2020-07-08 09:52
(1)
oj, byś się zdziwił, będąc pieszym trzeba mieć oczy i uszy dookoła głowy, a jeszcze nie raz byłem zbluzgany na przejściu bo rowerzysta musiał hamować. Wygląda że kultura rowerzystów taka sama w całej Europie. A u nich jeszcze skutery mogą jeździć po drogach rowerowych.
- 9 0
-
2020-07-08 09:59
Zgadza się
Jak w Amsterdamie jest przejście dla pieszych wymalowane jednocześnie w poprzek jezdni i biegnącej obok DDR, to kierowca ustąpi ci zawsze, cyklista - nigdy.
- 6 0
-
2020-07-08 10:37
Baćka stalin przysłał swoich jewrejów do trzymania za gębę i one doskonale trzymaja do Dzisiaj .
- 0 0
-
2020-07-08 10:37
W Holandii powiadasz?
A to nie tam są specjalne portowe dzielnice dla pan specjalnych obyczajów? Nie tak zalegalizowano narkotyki w knajpach? Faktycznie mamy co nasladowac. Mi osobiscie panie lekkich obyczajow, ani trawa nie przeszkadza, jednak nie chcialbym nasladowców w moim miescie. Moj kraj nie jest dziwny, dziwne są indywidua z przeoranym pomyslunkiem.
- 2 3
-
2020-07-08 13:37
Gdyby ktos z Niderlandów dowiedział się że rozbiera się linie kolejowe po to by budować ścieżki rowerowe też by się zdziwił
- 4 6
-
2020-07-08 23:32
To grzecznie by się zatrzymał, a nie kontestował zasadność znaku :)
- 2 1
-
2020-07-08 07:08
Biednemu rowerzyście znak stop przeszkadza (43)
..w płynnym ruchu! No weźcie mnie bo pęknę! Niech ja też zacznę używać takiej logiki prowadząc mojego blachosmroda!
Rowerzyści to jednak łby zakute. Zmienić prawo! Obowiązkowe szkolenia i OC!- 278 61
-
2020-07-08 07:12
(4)
Każdy rower powinien mieć też obowiązkowy przegląd.
- 10 8
-
2020-07-08 07:44
ta a może jeszcze obowiązkowy przegląd butów dla pieszych?
- 9 8
-
2020-07-08 08:59
Raczej każdy rowerzysta.
- 6 2
-
2020-07-08 12:21
Zaraz po tym, jak zaostrzymy warunki przejścia przeglądu dla samochodów.
Jakim cudem tedeik zostawiający za sobą czarną chmurę może dalej jeździć?
- 3 2
-
2020-07-10 10:10
i silnik TDI
- 0 0
-
2020-07-08 07:12
(35)
Nic dodac, nic ujac. Najbardziej roszczeniowa grupa na drogach i najbardziej ignorujaca wszelkie przepisy ktore im nie odpowiadaja. Przejzdzanie na czerwonym obserwuje codziennie, przejzedzanie po pasach tak samo, a czasmi obie rzeczy jednoczenisnie. I jeszcze maja czelnosc rzucac krytyke w kierowcow.
- 45 11
-
2020-07-08 07:30
Ciekawe... (20)
Jak by tu szanowni komentujący zachowali się, gdyby np na Grunwaldzkiej postawiono stop przed przejściem dla pieszych... Już widzę, jak każdy samochód po kolei zatrzymuje się...
A propo władz Sopotu, czekam z niecierpliwością jak postawią znak D-9, skoro maja własne interpretacje zasadności znakow...- 11 19
-
2020-07-08 07:40
(14)
Um, tak, jakby kierowcom postawic znak stop na grunwaldzkiej przed przejsciem, to owszem zatrzymywaliby sie.
- 21 10
-
2020-07-08 08:16
(10)
Znaki "Stop" stoją w wielu miejscach - i trzeba je respektować. Jestem kierowcą i rowerzystą - i nie rozumiem problemu. Jest "Stop" - zatrzymujemy się i tyle. Czy na skrzyżowaniu czy przejeździe kolejowym rowerzysta też może ten znak sobie pominąć? Nie.
Dodam, że rowerzyści nader często zapominają o przepuszczaniu pieszych i ten znak wcale mnie nie dziwi.- 22 5
-
2020-07-08 08:49
Gdybyś miał prawo jazdy zrobione a nie kupione (8)
Byś wiedział, że B-20 obowiązuje w połączeniu z oznakowaniem poziomym.
- 5 13
-
2020-07-08 08:57
Tobie prawo jazdy kupiła mama za osełkę masła i gęś. (1)
- 7 5
-
2020-07-08 14:32
a Ty za usługi świadczone ciałem
moderatorze, Twoje wypowiedzi łamią regulamin. Przestań rżnąć głupa.
- 2 2
-
2020-07-08 09:09
To żeś się popisał... (3)
Jak nie ma wyznaczonej linii ciągłej w poprzek drogi, to zatrzymujesz3 się przed znakiem...
- 10 4
-
2020-07-08 12:23
EEE?
2. Zatrzymanie powinno nastąpić w wyznaczonym w tym celu miejscu, a w razie jego braku - w takim miejscu, w którym kierujący może upewnić się, że nie utrudni ruchu na drodze z pierwszeństwem.
- 5 0
-
2020-07-08 12:49
a znaki B20 d**ilu żałosny stawia się tylko w określonych miejscach znasz może palancie miejsce gdzie wyjazd ze składu węgla jest uprzywilejowany względem przelotowej ulicy?
- 4 2
-
2020-07-08 12:54
Warunki techniczne mówią co innego
No ale kto by się przepisami przejmował
- 3 1
-
2020-07-08 12:59
Gdybyś miał prawo jazdy zrobione a nie kupione (1)
Byś wiedział, że przy braku oznakowania poziomego do B-20 obowiązuje cię zatrzymanie się w miejscu zapewniającym najlepszą widoczność.
- 1 4
-
2020-07-08 14:33
na skrzyżowaniu. PdP skrzyżowaniem nie jest.
- 3 2
-
2020-07-08 12:48
zatrzymujey się i tyle przed zamkniętą bramą o 1 w nocy brawo kretynie
- 1 2
-
2020-07-08 08:30
Po co zaklinać rzeczywistość? (2)
Większość kierowców co najwyżej zwalnia na stopie...
- 4 5
-
2020-07-08 09:01
Nie zaobserwowalem - chyba ze to w pana/i rodzinie taka moda (1)
- 5 2
-
2020-07-08 09:11
Uwielbiam merytoryczną wypowiedź
I oczywiście atak ad persona, by zwiększyć wagę argumentu...
Jak kiedyś będę się nudził, to stanę i będę zliczał ile aut się zatrzymało na stopie niedaleko mnie, nie ze względu na ruch na głównej, a dlatego że jest znak stop.- 3 4
-
2020-07-08 09:16
(4)
Na Grunwaldzkiej są światła, które umożliwiają pieszym bezpieczne przedostanie się przez jezdnię. Tak trudno to zrozumieć? Gdy zamiast znaku stop pojawi się sygnalizacja świetlna, to rowerzyści będą bardziej zadowoleni?
- 7 1
-
2020-07-08 12:51
(3)
znaków stop się nie stawia i**oto by ułatwiać pieszym przejście przez jezdnię dotarło? Tak i**oto byliby zadowoleni bo ta twoja sygnalizacja przez 300 dni w roku byłaby nieczynna tak jak ta szopa dla tych kretynów z żagielkami jest nieczynna przez większość roku
- 1 4
-
2020-07-08 13:23
(2)
Oho, gatki na rowerku za mocno w rowek weszły XD
- 4 2
-
2020-07-08 14:10
(1)
żagielek palancie uniemożliwia normalne przejście przez .ścieżkę?
- 1 3
-
2020-07-08 14:16
Żagielek jak żagielek, ale dobrym masztem można rowerzyście przez durny łeb przywalić. Polecam.
- 2 1
-
2020-07-08 07:47
(1)
A teraz pomyśl, że duża część tych ludzi ma prawo jazdy i jeździ też samochodem... To jest dopiero przerażające.
- 13 1
-
2020-07-08 15:41
przerażające jest to, że większość kierowców nie rozumie przepisów i nie wie kiedy można stawiać znaki STOP
- 2 2
-
2020-07-08 08:04
(11)
ciekawe jak kierowcy respektują przepisy drogowe jadąc samochodem.
Na pewno jadą 50 km/h w mieście, nie wyprzedzają na podwójnej ciągłej i zatrzymują się przed zieloną strzałką....taa, już to widzę...na czerwonym też nigdy nie przejeżdżają, pff, śmiechu warte- 5 14
-
2020-07-08 08:16
(1)
I to ma być usprawiedliwienie dla rowerzystów, którzy nie przestrzegają obowiązujących zasad?
- 16 3
-
2020-07-08 12:51
i to ma być usprawiedliwienie matole dla stawiania znaków na rympał?
- 1 2
-
2020-07-08 08:29
doktorek (8)
Ale Kolega widzi różnice skali? JEDEN znak stop w miejscu niebezpiecznym vs miliony stopę dla aut?.
Dlaczego rowerzyści ( większość przynajmniej) potrafią się zastosować do stopu na ścieżce rowerowej przy mostku na skrzyżowaniu TraktuswWojciecha i Starogardzkiej w Gdańsku? Bo wiedzą że w starciu z autem nie mają szans i prawo nie stoi po ich stronie w tym momencie. Święte Krowy i tyle. Przeraża mnie to bezmózgowie nota bebe często Ci rowerzyści są też kierowcami i pieszymi, ale tylko zmieniają rolę to jakieś klapki na oczy i w mózgach im się przestawiają...- 13 2
-
2020-07-08 09:14
A może dlatego, że na wale stop stoi zgodnie z przepisami (6)
Tan. Na skrzyżowaniu z drogą. A nienorsed przejściem... Znak stop nie służy do tego, nie jest postawiony zgodnie z przepisami PoRD...
Oddzielną kwestią jest brak przepuszczania pieszych na tym przejściu... Od 01.07 piesi mają pierwszeństwo nawet przed wejściem na pasy... I dla czepliwych: jest oznaczenie poziome, jest to przejście dla pieszych...- 3 5
-
2020-07-08 11:10
Piszesz do psów Pawłowa. Znak mu postawią przed drzwiami mieszkania, to nie wyjdzie. Znak, to znak!
- 4 3
-
2020-07-08 11:33
do Rowerzysty (2)
Póki co pieszy NIE MA pierwszeństwa przed wejściem na pasy. Przepis ten faktycznie miał wejść 01.07, ale się nie udało. Kiedy to nastąpi niewiadomo.
- 4 1
-
2020-07-08 13:10
Wiem... (1)
Zreflektowałem się po publikacji komentarza. I tak, z czystej kultury przepuszczal bede ludzi, czy to na rowerze czy aucie: mi nadrobienie "straty" zajmuje kilka chwil a pieszy może stać dłuższą chwilę.
Inna kwestią są w dalszym ciągu wtargnięcia na DDR:(- 4 0
-
2020-07-08 14:53
Racja, przepisy przepisami a kultura kulturą
Oby więcej sympatycznych rowerzystów było:)
- 3 1
-
2020-07-08 12:53
nie mają pierwszeństwa od 1.07 nic się nie zmieniło przepisów nie wprowadzono
- 1 0
-
2020-07-08 12:55
Nie. Piesi nie mają pierwszeństwa. To nie weszło (znowu)
- 1 1
-
2020-07-08 12:52
ale jakie to jest niebezpieczne miejsce?Przez 8 czy 9 miechów ta szopa d**ilu jest zamknięta rozumiesz?A znak wisi okrągły rok
- 1 2
-
2020-07-08 18:36
dzi
widać , że nigdy na zwykłym rowerze nie jezdziłaś(łes)
- 0 1
-
2020-07-10 12:20
Kazdy piszacy o obowiazkowym OC dla rowerow jest i**ota i tu nie ma po prostu mowy o pomylce.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.