Rodzina Pawła Adamowicza o wyroku
3306 wyświetleń 16 marca 2023 (1035 opinii)Rodzina Pawła Adamowicza o wyroku
Więcej na ten temat
Opinie (1035) ponad 300 zablokowanych
-
2023-03-18 14:59
Dożywocie, które skrócą mu po jakimś czasie i wyjdzie
Dlaczego nie można go zlikwidować żeby podatnik nie musiał go utrzymywać
- 0 3
-
2023-03-16 11:54
skazali wariata jak zdrowego (6)
Skazali wariata jak zdrowego - ale nie spodziewałem się innego wyroku. Sprawa była zbyt medialna, widać było ewidentnie że po pierwszej opinii biegłych, koniecznie szukano zespołu, który zmieni wnioski pierwszej opinii i tak też się stało. Niestety pokazuje to jedno - sądy działają pod presją i gotowe są naginać zasady kiedy jest takie zapotrzebowanie.
- 33 6
-
2023-03-18 14:50
rozumu starczyło mu na skrupulatnie zaplanowane morderstwo...
- 0 0
-
2023-03-16 14:20
(2)
robiloby Ci róznicę czy zabił Cię wariat, czy zdrowy? A który ,,zdrowy'' zabije bez wyraźnej przyczyny?
- 1 0
-
2023-03-16 14:50
wariata nie można skazać (1)
Czy nam się to podoba czy nie, w prawie karnym jest tak, że jeżeli ktoś jest niepoczytalny to nie można go skazać za przestępstwo. Stefan powinien był zgodnie z pierwszą opinią biegłych trafić na leczenie do zakładu zamkniętego, bo ewidentnie jest chory psychicznie i być może tam spędzić resztę życia - wśród lekarzy, a nie wśród przestępców.
- 1 2
-
2023-03-16 17:47
A w areszcie tak dla jaj mówił innym oczekującym na wyrok, że będzie grał na niepoczytalność...?
Ale wy jesteście naiwni.
- 1 1
-
2023-03-16 12:03
Nie wiem, czy zdrowy człowiek zabija drugiego?
tylko na wojnie coś takiego,
Wyrok jest jak najbardziej OK- 1 3
-
2023-03-16 11:56
Sokojnie - Anżej ułaskawi
już nie raz tak robił
- 0 5
-
2023-03-16 11:28
Przyglądając się co niektórym komentarzom, widzę, że sąd dobrze zrobił, że pozwolił pozostać Stefanowi w celi. (7)
Tam przynajmniej będzie mógł czuć się bezpiecznie.
Tu widzę, że niezależnie od tego czy był poczytalny czy też nie, lub czy zdarzenie było faktyczne czy tylko spreparowane, to ludzie gotowi są do wymierzenia na nim samosądu, domagając się kary śmierci, dokonali by linczu na ulicy.- 18 8
-
2023-03-16 11:53
Spreparowane zabójstwo? (6)
- 7 1
-
2023-03-16 12:21
(5)
Są takie teorie. Widziałeś ciało zabitego?
- 5 1
-
2023-03-16 13:07
widziałeś krez na scenie, na rękach ratowników, nie. Nikt nie wdział. (4)
Nie było. Taki zamach plastikowym nożem.
- 3 1
-
2023-03-16 16:45
obserwator (2)
dlaczego adamowicz po ugodzeniu czterokrotnie nozem siedział na podeście i czekał na karetkę,która przyjechała po godzinie,po tem ten filmik juz nie był pokazywany?
- 1 1
-
2023-03-17 22:52
Ot (1)
No właśnie jeszcze złapał sie za brzuch i gibal, okulary poprawiał...
- 0 0
-
2023-03-18 14:46
zg.łupieliście do reszty?
- 0 0
-
2023-03-16 16:45
Jeden kumaty
- 0 1
-
2023-03-16 11:18
Trójmiasto peel (4)
Powinniście tu wyłączyć komentarze. Tylko poczytajcie...
- 5 16
-
2023-03-16 11:26
tak (2)
wszystkie hejterskie opinie w stosunku do skazanego sprawcy powinny być zblokowane.
Dwa zespoły biegłych orzekło że chory, trzeci że nie, Zachowanie na sali rozpraw każdy widział...- 6 4
-
2023-03-18 14:43
ta
rozumu mu jakoś starczyło na morderstwo...
- 0 0
-
2023-03-16 16:42
Ale cyrk ma trwać dalej
- 0 0
-
2023-03-16 16:41
Bo co?
- 1 0
-
2023-03-16 11:02
Gdyby zabił przeciętnego nieznanego człowieka dostałby najwyzej 15-25 lat. Albo tylko zaklad zamkniety dla nienormalnych. (4)
A tu pokazówka musiała być bo osoba publiczna zginęła. Tak więc nie ma równości wobec prawa...
- 37 11
-
2023-03-16 15:31
Ogólnie smutne (2)
Bo Stefan nie wygląda na zdrowego. Można mieć spore wątpliwości, dziwne, że sędzia ich nie miała
- 6 1
-
2023-03-18 14:39
jakoś choroba nie przeszkodziła mu w przygotowaniach i realizacji morderstwa....
- 0 0
-
2023-03-16 16:39
Może sędzia mianowana za PO, można podważyć jej wybór?
- 0 1
-
2023-03-16 15:16
Lipa
Bo zabił zlodzieja
- 5 2
-
2023-03-16 10:30
Opinia wyróżniona
Myślę że (52)
Moim zdaniem należy przywrócić KS. Dlaczego społeczeństwo ma łożyć na utrzymanie mordercy do końca jego życia. Ta zbrodnia nie pozostawia żadnych wątpliwości ,co do sprawcy. Ograniczona poczytalność, szkoda że nie pomroczność jasna.
- 677 157
-
2023-03-16 10:42
(14)
O wiele większą karą jest przesiedzenie i myślenie o swoim czynie przez następne 50 lat.
- 41 65
-
2023-03-16 10:47
(4)
Ale dlaczego społeczeństwo ma być karane kosztem utrzymania takiego śmiecia?
- 129 22
-
2023-03-17 10:00
(1)
Mogę płacić za bezpieczeństwo , lepiej żeby był zamknięty niż na wolności ,
- 1 0
-
2023-03-18 12:10
A jeszcse lepiej gdyby go wcale nie bylo
- 1 0
-
2023-03-16 10:53
(1)
Dowartościowujesz się w ten sposób?
- 23 65
-
2023-03-16 12:47
Jeśli jestem od kogoś lepszy to po prostu jestem.
Nie rozkminiam tego i nie jaram się tym.
- 19 5
-
2023-03-16 10:55
Psychopata nie myśli o swoim czynie, bo jest przekonany o swojej głębokiej słuszności. (2)
Psychopata jest przekonany, że został skazany niesprawiedliwie i karmi się nienawiścią do swoich "oprawców".
- 43 3
-
2023-03-16 12:49
Niech sie teraz nakarmi pentem pod prysznicem. (1)
- 6 6
-
2023-03-17 03:32
Pentem karmią takich jak ty
- 0 2
-
2023-03-16 10:48
(3)
tylko czemu my tez mamy cierpiec utrzymujac takiego chwasta ?
- 64 12
-
2023-03-16 10:53
(2)
Kto my? Ty? Nie żartuj. Jesteś dokładnie taki sam. Poczytaj swoje wypowiedzi.
- 16 55
-
2023-03-16 12:48
Weź idź na widzenie kup mu jeszcze pomarańcze. (1)
- 20 7
-
2023-03-17 03:32
A tak kupię i to dużo więcej niż pomarańcze
- 0 1
-
2023-03-16 11:09
Przeciez skoro jest niepoczytalny to nawet nie wie co zrobił i nie bedzie o tym myślał. I będziemy utrzymywac chwasta
- 16 4
-
2023-03-16 10:59
Przeciez to czub
On nawet nie wie co zrobił
- 17 24
-
2023-03-17 09:07
pozostawia bardzo wiele
- 0 0
-
2023-03-16 11:56
(1)
No tak, pozbawmy kogoś życia jak on, bo pieniądze. Skąd się biorą tacy ludzie.
- 6 12
-
2023-03-17 03:37
No z kąd z PO
- 1 2
-
2023-03-16 10:47
Problem jest taki (12)
Problem polega na tym, że zawsze jest kilka % szans na to, że wyrok był niesłuszny (nie mówię o tym przypadku) i co wtedy? Nie wskrzesisz człowieka jeśli się okaże, że to nie on popełnił daną zbrodnię. Natomiast osobę, której zasądzono dożywocie jeszcze możesz zwrócić wolność oczywiście wypłacając dodatkowo grube odszkodowanie.
Inną sprawą jest to, że każdy więzień powinien pracować na swoje "utrzymanie" jeśli tylko zdrowie pozwala- 41 7
-
2023-03-16 11:01
...a to się zdarza (6)
Wystarczy przypomnieć sobie przypadek Tomasza Komendy. Faceta mogłoby już nie być na tym świecie. Jestem przeciwny karze śmierci, ale faktem jest że utrzymanie więźnia kosztuje. Może zatem pomyśleć nad dobrym systemem, który pozwoliłby chociaż częściowo odpracować więźniom te koszta. W innych przypadkach można zasądzić przepadek majątku, ale ten Wilmont to raczej nic nie miał.
- 26 4
-
2023-03-16 13:20
Komendy nikt za rękę nie złapał a ten gnój zabił człowieka na oczach tysięcy ludzi (3)
- 18 3
-
2023-03-17 03:34
Tysięcy ludzi bu ha ha
- 0 5
-
2023-03-16 15:50
Tam było 130 dzieciaków jakie tysiąc e? (1)
- 2 8
-
2023-03-16 16:21
A obraz telewizyjny sfingowany? To nie leciało z kamer TVP ani na ich paskach.
- 3 2
-
2023-03-16 12:03
(1)
Komenda został skazany w procesie poszlakowym. Tutaj wiadomo kto zabił, od razu trzeba było wyrwać chwasta, więzienia za przepelnione
- 17 3
-
2023-03-16 12:36
włos na czapce, opinia DNA, opinie dot. uzębienia, do tego zapachowa
i podstawieni świadkowie spod celi, którym rzekomo mówił o tym co zrobił. to nie są poszlaki, laiku, tylko dowody. w większości spreparowane przez lokalnych milicjantów - sku.. eli
- 11 4
-
2023-03-16 13:19
W takim przypadku jak ten powinna być kara śmierci
- 8 4
-
2023-03-16 11:16
(1)
Jeżeli kogoś skażesz na dożywocie, to nie zwrócisz mu straconych lat - patrz np. Tomasz Komenda. Pieniądze tego nie zmienią. Poza tym, np. w USA od wydania wyroku do jego wykonania mija nie raz i kilkanaście lat, właśnie dlatego żeby był czas na odwołania, apelacje, itp.
A skoro zawsze jest kilka % szans, że wyrok jest niesłuszny, to może trzeba się przyjrzeć jakości wymiaru sprawiedliwości?- 9 3
-
2023-03-16 12:37
pokaż mi system, w którym są same sprawiedliwe wyroki
i w 100 % słuszne. Zbyszek obiecał ciemnemu ludowi, ale jakoś nie wyszło,co? sąd to czynnik ludzki.
- 13 1
-
2023-03-16 10:57
(1)
Dokładnie, w wiezieniach powinny powstac małe zakłady pracy - niech pracują na pożytek Państwa. Niech wytwarzaja dobra, co można później sprzedać.
- 40 2
-
2023-03-16 11:53
Np
Np. Ciupagi zakopiańskie mede in china
- 7 0
-
2023-03-16 14:37
KS ma swoje wady ..... (2)
W tym przypadku, w tak oczywistym przypadku, zastosowanie KS miałoby dużo mocniejszy przekaz dla innych podobnych. Tu wątpliwości mieć nie można. Społeczeństwo widziałoby, że za taki czyn jest czapa i koniec. Przez brak tej kary w naszym kraju, dożywocie powinno być bezwzględne i o zaostrzonym rygorze. Przekaz powinien być jasny. Tylko jeszcze dużo szybciej powinno się to odbyć.
- 1 0
-
2023-03-16 15:52
Za PRL i wcześniej była kara śmierci i co? (1)
Nie było morderstw? Kara śmierci nie jest karą, tylko eliminacją...
Tylko dożywocie jest dotkliwą karą.- 7 0
-
2023-03-16 18:29
> Kara śmierci nie jest karą, tylko eliminacją...
Dla spoleczeństwa istotniejsza jest eliminacja chwasta niż dotkliwość kary dla skazanego.
A samo oczekiwanie na wykonanie KS jest już i tak dosyć dotkliwe.- 0 0
-
2023-03-16 13:07
Proces jest dużo dłuższy przez co droższy bo na szali jest ludzkie życie. (1)
A tak zawsze może się odwołać lub znaleźć dowody uniewinniające jak w przypadku Pana Tomasza Komendy.
"Badanie przeprowadzone przez sędziego Arthura L. Alarcona i profesor prawa Paulę M. Mitchell wykazało, że procedura kończąca się wykonaniem kary śmierci jest 20-krotnie droższa od zwykłego procesu sądowego kończącego się wyrokiem więzienia."- 2 0
-
2023-03-16 18:26
Czy ten profesorek, licząc koszty, uwzględnił również koszt wykonania kary dożywocia? Więzienia kosztuja, Strażnicy kosztują. Więźnia trzeba nakarmić i leczyć. Czasami przez dziesiątki lat.
- 0 1
-
2023-03-16 16:45
Wystarczyłoby na początek...
wprowadzić zupełnie dobrowolną i dostępną możliwość przeprowadzenia eutanazji dla wszystkich skazanych na dożywocie. Na pewno część choćby z poczucia winy czy bezsilności wybrałoby taką opcję odciążając tym samym budżet państwa.
- 1 1
-
2023-03-16 16:27
Utrzymujemy Ukraine
Utrzymamy i przestepce
- 4 3
-
2023-03-16 14:21
A (1)
Ja myślę żebyś pilnie udał się do psychiatry jak można skazac człowieka chorego
- 3 2
-
2023-03-16 15:46
Kogo to interesuje
Plebs żąda krwi...
- 2 4
-
2023-03-16 10:50
(1)
Wg twojego rozumowania taki Komenda, zamiast odszkodowania, leżałby 2 metry pod ziemią od wielu już lat!
- 12 10
-
2023-03-16 12:09
nie, bo tamten proces był poszlakowy
a nie jasny i prosty co do sprawcy, który wyszedł na scenę i darł się, że zabił Adamowicza, jeszcze się przedstawił... Tu nie było żadnej wątpliowści i właśnie w takich przypadkach jak ten powinna być kulka w łeb
- 9 2
-
2023-03-16 10:52
W UE kara smierci jest zabroniona wiec poco sie dzbanku produkujesz (1)
- 15 10
-
2023-03-16 12:07
Po jajco
- 8 2
-
2023-03-16 11:42
Trzeba wyjść z unii europejskiej i innych takich żeby przywrócić karę śmierci
- 10 8
-
2023-03-16 11:16
kiedyś miałem podobne poglądy, ale dzisiaj uważam inaczej
wyrok ktoś musi wykonać, ktoś skazańca musi przygotować, przypiąć, przywiązać, założyć wkłucia, nacisnąć włącznik. Jakby nie patrzeć KŚ to legalne zabójstwo w imieniu prawa, choć może się wydawać (albo i nawet jest?) sprawiedliwe, to prędzej czy później odciska to piętno na ludziach wykonujących te kary. Jako obywatel wolę łożyć na izolowanie śmiecia, niż późniejsze leczenie niewinnych ludzi z problemami.
- 13 6
-
2023-03-16 11:03
Wystarczyłaby zmiana wprowadzająca obowiązek pracy w zakładzie wieziennym. (1)
Zarobiłby na swoje utrzymanie. Jak wchodzisz masz minimum na przeżycie. Jak pracujesz zarabiasz na więcej kalorii. Tak powinno być.
- 18 0
-
2023-03-16 11:14
Praca w więzieniu byłaby złagodzeniem kary. Więźniowie zabiegają o pracę :)
- 7 1
-
2023-03-16 11:10
Albo przymusowa prace
- 1 0
-
2023-03-16 10:58
Przeprowadzenie kary śmierci nie należy do najtańszych, jest do tego zakazane w Unii Europejskiej i finalnie nie stanowi szczególnej kary, bo zwalnia z odpowiedzialności.
- 9 6
-
2023-03-16 10:47
(1)
Tak, należy przywrócić k.s. dla szmalcowników, targowicy, i tych, którzy zrujnowali , zrabowali i rozbroili Polskę
- 14 11
-
2023-03-16 10:51
czyli dla całego obecnego rządu i ich "rodzin na swoim"
- 34 9
-
2023-03-16 19:26
Moje dziecko ma do tej pory traumę z tego powodu (2)
Tamten moment wywołał taką traumę u mojego dziecka, że do tej pory ma trudności w poruszaniu się po mieście komunikacją miejską. Ta jedna chwila wprowadziła niepokój w życia wielu Gdańszczan. O tym też nie należy zapomnieć. To oczywiście dodatkowo uzasadnia dożywocie. Społeczeństwo musi odizolować człowieka, który stanowi potencjalne zagrożenie. Nawet, jeśli jest chory, izolacja jest konieczna.
- 9 11
-
2023-03-17 10:51
adamowicz już się odizolował. siedzi w ciepłym kraju i ma spokój (1)
- 1 0
-
2023-03-18 00:41
od czterech lat wypisujecie takie bajki, podaj adres cwaniaku, tu publicznie
- 0 0
-
2023-03-18 00:27
Wilmont? (1)
Dobra nazwa dla tanich papierosów.
Może Stefan założy biznes tytoniowy?
Czasu będzie miał dużo, bo aż 40 lat, czasu powinno wystarczyć na zbudowanie własnej marki, a po 40 latach jak już wyjdzie, to będzie miał kasy jął lodu. Oby tylko wyszedł na wolność. Uważam że głupotą jest zapełnianie więzień ludźmi.
Powinien odpracować społecznie swój podły czyn, choćby poprzez pracę wolontariusza w hospicjum.- 0 5
-
2023-03-18 00:34
zabiłby każdego, dla widowiska
- 1 0
-
2023-03-17 09:28
(1)
urzędnik był przestępcą, a Stefan jest chory, najwyższy wymiar kary to skandal!
- 6 2
-
2023-03-18 00:14
Władza boi się buntu społecznego
i powtórki.
- 1 0
-
2023-03-17 02:30
Ja mam szkodnika utrzymywać (1)
- 4 5
-
2023-03-18 00:09
Utrzymywałeś przez kilka kadencji.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.