Przygotowania do wydobycia auta z basenu portowego w Gdyni
10074 wyświetlenia 1 stycznia 2023 (375 opinii)Nad ranem 1 stycznia 2023 r. samochód wpadł do basenu portowego w Gdyni na wysokości Daru Młodzieży.
Więcej na ten temat
Opinie (375) ponad 50 zablokowanych
-
2023-01-01 15:11
Opinia wyróżniona
Męska depresja (25)
Proponuję, jako postanowienie noworoczne, przyglądać się uważniej bliskim, znajomym, płci męskiej. Męska depresja może mieć takie, właśnie, skutki.
- 525 32
-
2023-01-02 12:28
Damska też. Rzeczywiście mężczyźni są mniej odporni na stres, ale nie oznacza to, że depresja ma płeć.
- 0 1
-
2023-01-02 10:31
A damska?
- 0 1
-
2023-01-02 00:31
Ladne volwo. pewnie chata i auto w kredycie,praca była w budownictwie, a żona oznajmiła rozwód, bo sąsiad na miejsciu.
- 7 6
-
2023-01-01 20:24
Dlaczego męska niby gorsza? (6)
Jestem mężczyzną ale ogólnie to więcej warte są jednak kobiety więc jak już ktoś ma mieć depresję to niech to będzie mężczyzna
- 2 27
-
2023-01-02 07:22
Po ilości minusów widać, że Polacy nienawidzą kobiet (2)
Ale nie gloryfikuję tak kobiet. Dla polskiego mężczyzny liczy się on sam i jego bachor a kobieta jest narzędziem które on sobie kupuje dla uciechy, szpanu i/lub wydania bachora. Sami sobie narzucają rolę patriarchy więc jeśli pojawia się problem finansowy po ich stronie to nie wytrzymują psychicznie i deprecha na całego. Ale nie szkoda mi kobiet bo
Ale nie gloryfikuję tak kobiet. Dla polskiego mężczyzny liczy się on sam i jego bachor a kobieta jest narzędziem które on sobie kupuje dla uciechy, szpanu i/lub wydania bachora. Sami sobie narzucają rolę patriarchy więc jeśli pojawia się problem finansowy po ich stronie to nie wytrzymują psychicznie i deprecha na całego. Ale nie szkoda mi kobiet bo wiele z nich poluje właśnie na takiego łajzę, żeby móc latami nie pracować a potem dziura w CV, facet kupuje sobie nową młodszą atrakcyjniejszą zabawkę i jest płacz. Grubo ponad 90% polskich rodzin to właśnie taki układ typowo handlowy. Zatem kobiety nie powinny się zbytnio dziwić, że nie szanują ich ani feministki ani faceci dla których są po prostu towarem który można kupić. Niewiele jest par gdzie mamy np. kumatego gościa który pracuje na uniwerku albo prowadzi jakieś badania i jego żoną jest atrakcyjna kobieta. Przez to na podatny grunt trafiają feministyczne bzdety opowiadane przez panie które z kobietą nie mają często wiele wspólnego więc nie powinny się wypowiadać na ich temat. Tak samo zresztą jak np ochroną tzw życia poczętego zajmują się kobiety ktorych mało kto chciałby dotknąć a co dopiero coś począć
- 3 7
-
2023-01-04 11:54
Jezu, czlowieku, skoncz z tym belkotem. Nie wiesz dlaczego tam wjechal. Moze depresja, a moze byl pijany. A ty juz esej wysmarowales.
- 0 0
-
2023-01-02 16:00
Nowy rok, a ty pełna nienawiść. Jak chcesz tak dalej funkcjonować?
- 1 0
-
2023-01-01 22:14
(1)
Nie jesteś mężczyzną, nie kłam, pisząc takie bzdury od razu się demaskujesz - brzydka feministko.
- 12 7
-
2023-01-02 07:32
Zapewne wszędzie wokół widzisz feministki i lewactwo. To choroba
- 1 3
-
2023-01-01 21:52
Kobiety są silniejsze psychicznie
- 11 8
-
2023-01-01 19:00
(1)
Takich przypadków i innych, w tym naszym państwie dobrobytu będzie teraz po nowym roku coraz więcej.Potęzne podwyżki artykulów ,paliw,gazu energii,zwolnienia z firm ,potęzne raty kredytow,upadłości firm, jeszcze można by było wymieniać w dziesiątkach ....spowoduje lawinę depresji i targania się na życie.Cięzko to będzie wytrzymać ,sam jestem na granicy wytrzymałości.
- 41 9
-
2023-01-02 07:13
Nikt nie popełnia samobójstwa
z powodu podwyżki ceny masła czy benzyny. Depresja odpowiadająca za większość prób samobójczych ma podłoże psychosomatyczne i jest chorobą. Objaśnianiem tego zajmują się i powinni się zajmować fachowcy z zakresu medycyny a nie anonimy z neta ssące obraz rzeczywistości z telewizora i kilku portali. Depresja była, jest i będzie. Trzeba tylko mieć
z powodu podwyżki ceny masła czy benzyny. Depresja odpowiadająca za większość prób samobójczych ma podłoże psychosomatyczne i jest chorobą. Objaśnianiem tego zajmują się i powinni się zajmować fachowcy z zakresu medycyny a nie anonimy z neta ssące obraz rzeczywistości z telewizora i kilku portali. Depresja była, jest i będzie. Trzeba tylko mieć odpowiedni system i narzędzia by tym ludziom w odpowiednim czasie pomóc. Wszystkim się nie uda, ale chociaż jedno życie uratowane, uniknięcie tej tragedii i ogromnego cierpienia bliskich, to wielka wartość.
- 9 3
-
2023-01-01 18:17
Ilość promili wyjaśni wszystko
wraz z zapisem z monitoringu.
- 9 17
-
2023-01-01 18:00
Ktoś zna markę i rocznik pojazdu? (2)
- 6 6
-
2023-01-01 18:15
Volvo v70
- 3 0
-
2023-01-01 18:08
Noo i nr win jeszcze znam
- 20 0
-
2023-01-01 17:04
(4)
Depresja ma płeć? Kobieca ma inne skutki?
- 21 32
-
2023-01-01 23:21
Tak (2)
Kobiety mają więcej prób samobójczych, ale mężczyźni mają więcej skutecznych samobójstw. Czyli kobieta popełniając próbę samobójczą woła o pomoc, a mężczyzna naprawdę nie widzi przyszłości i chce się zabić. Poza tym pełno organizacji nagłaśnia problemy kobiet i im pomaga a mężczyźni są pozostawieni sami sobie. Bo nie krzyczą.
- 31 3
-
2023-01-02 03:26
Masz być twardy (1)
Każdy tego od ciebie wymaga.. Nieważne ile przyjmiesz na barki, smutne.
- 17 0
-
2023-01-02 07:09
a potem po prostu pękasz, bez żadnego ostrzeżenia
- 11 0
-
2023-01-01 22:13
Nie, ale temat dotyczy mężczyzny, a terror środowisk feministycznych jest na co dzień wystarczający, daj spokój.
- 32 9
-
2023-01-01 16:54
Jest za wcześnie na takie wypowiedzi
Uważam, że jest za wcześnie na takie wypowiedzi jak Twoja. Depresja męska czy nie, faktem jest, że nadal nie wiemy, co go do tego skłoniło. Czy miał rodzinę?, miał dzieci?, miał żonę? Jeszcze nic nie wiemy.
- 26 2
-
2023-01-01 16:20
(2)
Depresja czy kryzys wieku średniego..
- 9 111
-
2023-01-01 21:42
(1)
Dla kogo średni dla tego średni, ja czuję się młodo, jak cię dopadnie kryzys i depresja pamiętaj być miłym dla innych, to zawsze pomaga.
- 18 3
-
2023-01-01 22:55
Albo przystap do strony ciemnosci i zloz hold najwyzszemu don kaczynio
- 3 22
-
2023-01-01 12:42
Opinia wyróżniona
Zdrowia i odporności psychicznej dla wszystkich nurków,strażaków i (6)
ratowników!!!! Podziękowania za Waszą pracę!
- 550 12
-
2023-01-01 21:37
Biorą za to gruby szmalec
Plus gwarancja zatrudnienia do emerytury, plus mnóstwo dodatkow, ekwiwalenty, plus wszelkie ekstrasy mundurowe.
Przestańcie ze stawianiem im ołtarzyków. Oni nie pełnią żadnej służby społecznej, to normalny fach, zwykły biznes. Gdyby tak nie było to nie pracowałyby tam całe klany, całe rodziny, kolesie, kochanki etc.- 6 4
-
2023-01-01 18:14
I tak w Polsce przemilczano ponad 40 tysięcy samobójstw z przyczyn ekonomicznych przez ostatnie 30 lat
Wszyscy mieli ich gdzieś, rządzący, opozycje, media, społeczeństwo, hierarchowie Kościoła.
- 13 2
-
2023-01-01 14:03
Kiedyś był taki zwyczaj że nie publikowało się informacji o samobójstwach, żeby nie było efektu werterowskiego! (3)
tak, szanowna redakcjo! a teraz tylko kliki się liczą, życie kolejnych osób z depresją nic nie warte
- 51 8
-
2023-01-02 00:25
statystycznie tak to działa że wczorajszy utopiec działa na dzisiejszego utopca, a jeśli nie wiesz o co chodzi, to marsz do szkoły średniej, bez wagarów!
- 1 4
-
2023-01-01 16:30
(1)
Myślisz, że to wczorajszy wisielec zadziałał na dzisiejszego utopca?
- 9 6
-
2023-01-01 16:35
Jezeli czytal, to na pewno zadzialal. Tu nie ma nad czym myslec, to zdarzenie pewne.
- 10 6
-
2023-01-01 12:58
Opinia wyróżniona
Mój Boże, straszne po prostu. (56)
Młody chłopak, jeszcze dzisiaj rano żył. A teraz, na filmiku, bezwładna ręka i wciągane, przez załogę, nogi. Okropna śmierć. Wielki szacunek dla służb ratowniczych za poświęcenie i mocną psychikę.
- 469 26
-
2023-01-03 13:55
Szkoda, że nie dało się go odratowac.
- 0 0
-
2023-01-01 17:01
przepraszam ale znałeś/znałaś go?
skąd wiedza że to młody mezczyzna?
- 1 10
-
2023-01-01 16:56
Jak słyszę Mój Boże to popadam w depresję. Szkoda, że jak nawiedzeni katolicy nie napiszesz Bóg tak chciał!
- 8 8
-
2023-01-01 14:34
Gdyby bóg istniał (2)
nie byłoby na świecie tego całego syfu.
- 22 11
-
2023-01-01 16:46
Polecam zapoznac sie z mitem o Hiobie, ktory stracil m.in. cala rodzine, bo sobie Bog z Szatanem jaselka urzadzili. (1)
- 9 12
-
2023-01-01 17:27
Przeciez to nie ja wymyslilem, ta historia jest opisana w Biblii. Juz nie trzeba znac laciny, zeby Biblie czytac, polecam.
- 10 2
-
2023-01-01 14:10
Boga w to nie mieszaj (1)
Chlop chciał się zabić i się zabił
- 33 2
-
2023-01-01 14:30
Wolna wola
- 15 3
-
2023-01-01 13:23
Aha (47)
Mój borze... A gdzie był Bog jak trzeba było chłopakowi pomoc? Miał czas do dzisiaj rana.
- 51 95
-
2023-01-02 00:38
uwielbiam takie czcze gadanie, a Ty kiedy komuś pomogłeś (?)
Bóg dał ludziom wolną wolę, żyją jak chcą, giną jak chcą, nie widzisz tego?
Btw, kup sobie słownik.
Bory to są tucholskie.- 1 2
-
2023-01-01 16:28
Eee tam.
Był akurat zajęty zarażaniem dzieci malarią. Nie wymagajmy zbyt wiele od wymyślonego kolegi dzikusów z epoki brązu.
- 10 4
-
2023-01-01 14:43
A co zrobili ludzie kiedy Bóg do nich przyszedł? (12)
Uzdrawiał i rozmnażał chleb, uczył kochać. Ludzie go zakatowali na śmierć. I tak większość robi do dziś.
Łatwiej opluć i wyszydzić niż kochać. Dlatego relację z nim ma mniejszość i tylko ta mniejszość spokojnie umiera, wiedząc, że idzie do kochającego Ojca.- 25 15
-
2023-01-02 07:25
Nikt nikogo nie katował. Ty katujesz ludzi dennymi komentarzami
- 2 0
-
2023-01-01 16:43
Ludzie zakatowali na smierc Boga? Tego Boga? Naprawde w cos takiego wierzycie? Nie oceniam, dziwie sie tylko.
- 7 6
-
2023-01-01 15:59
(4)
Co to za Bóg, którego jego wlasne dzielo, czyli człowiek może zabić? To nie Bóg wszechmogący, ale niedoskonały jak ludzie, to nie ma sensu
- 8 8
-
2023-01-01 21:42
To jest Bóg niepojęty dla człowieka, dlatego prawdziwy. (1)
Bóg, którego można pojąć jest wytworem człowieka (patrz: religie inne niż chrześcijańska)
- 1 5
-
2023-01-02 01:46
Co tu jest niepojętego? W boga/ bogów wierzą ludzie, którzy przeważnie nie dopuszczają do siebie nauki i wiedzy - to to, że dla prostego człowieka coś jest niepojęte, to nie znaczy, że dla wszystkich. Innymi słowy - to że czegoś nie kumasz, absolutnie nie znaczy, że inni tego też nie rozumieją ;) Domyślam się że mama mówiła inaczej, ale kłamała.
- 4 1
-
2023-01-01 17:34
(1)
Masz poniekąd racje (jest napisane , że na koniec Pan Bóg stworzył człowieka na wzór i podobieństwo swoje)
- 5 1
-
2023-01-01 18:33
czyli co, the bill?
- 4 2
-
2023-01-01 15:58
(3)
Bóg nie przyszedł, Jego syn tak
- 5 10
-
2023-01-01 17:34
Jesteś katolikiem i nie wiesz że Jezus też jest Bogiem?
- 8 3
-
2023-01-01 16:59
A kto urodził tego syna?
- 3 3
-
2023-01-01 16:40
Jezeli juz.
- 0 6
-
2023-01-01 15:04
łatwiej opluć i wyszydzić niż kochać
Uczymy się tego od księży i przedstawicieli naszej władzy, którą ciągle pokazują w kościołach w telewizji, więc jak możesz narzekać, że ludzie tak robią?
- 14 13
-
2023-01-01 14:39
A Ty jesteś kukłą ręcznie sterowaną przez Boga? (8)
Bóg nam daje wolną wolę i pozwala ponosić konsekwencje własnych wyborów oraz wyborów innych ludzi.
- 21 12
-
2023-01-01 19:44
wolna wola nie istnieje, to złudzenie
- 2 4
-
2023-01-01 18:26
Jeśli wg dominującej w kraju religii mamy ponosić konsekwencje własnych wyborów - to po jaką cholerę tak się wszędzie kler pcha? Katoliccy politycy wywierający presję, by cały naród żył tak jak oni chcą, czyli wg przykazań ich boga. Religie w szkołach oparte tylko na jednej wierze? To kto ma wierzyć, że najwyżej poniesie konsekwencje własnych
Jeśli wg dominującej w kraju religii mamy ponosić konsekwencje własnych wyborów - to po jaką cholerę tak się wszędzie kler pcha? Katoliccy politycy wywierający presję, by cały naród żył tak jak oni chcą, czyli wg przykazań ich boga. Religie w szkołach oparte tylko na jednej wierze? To kto ma wierzyć, że najwyżej poniesie konsekwencje własnych wyborów? Skoro wasz bóg tak zrobił / powiedział / objawi, etc, to odpitolcie się od reszty i siedźcie w swojej grupce. Kto będzie chciał "zbawienia" to się do was dołączy - reszta nich trafi do piekła skoro wg was tego sobie życzy.
- 15 1
-
2023-01-01 17:20
To czemu zakaz aborcji? Niech to pozostanie kwestią mojej wolnej woli a nie odgórnego zakazu
- 19 3
-
2023-01-01 15:57
(3)
Naprawdę Bóg dał ci wolną wolę?
- 10 9
-
2023-01-01 23:55
Tak stworzył mnie, żeby mi dać wolna wolę
Ale i tak wiedział co zrobie jak mi to da. Hmm czy to jeszcze wolna wola?
- 3 1
-
2023-01-01 16:58
(1)
Kto stworzył Boga? Niech mi to do ku.....y nędzy ktoś powie.
- 13 8
-
2023-01-02 10:23
Jakby Bóg wiedział, że z ciebie będzie "takie coś' to by ciebie nie stworzył
- 0 0
-
2023-01-01 14:43
A no tak, zapomniałam
Jak operacja się uda to dzięki Bogu, ale jak coś pójdzie nie tak to wina lekarza. XD
- 33 12
-
2023-01-01 13:38
Borze przez rz? (10)
Można i tak...
- 27 9
-
2023-01-01 21:49
Bór jest wspaniały, taki kaszubski...
- 2 2
-
2023-01-01 15:56
(2)
A ty nie wiesz, że niewierzący piszą dobry borze/mój borze? To forma beki i wyrażenia wątpliwości w istnienie Boga/boga.
- 10 10
-
2023-01-01 16:39
Dlaczego zaraz beki? Bór to przecież emanacja pradawnej natury, czyli zapewne wlaśnie boga. (1)
- 8 3
-
2023-01-01 18:08
wierzący (np ja) też używają żartobliwych form
o borze zielony, o jerzu kolczasty, itp
bo w dobrej intencji to nie jest ani swiętokradztwo, ani wzywanie niepotrzebne
więcej luzu- 4 3
-
2023-01-01 13:44
Oczywiście, że można (5)
Boga nie ma za to bór całkiem okazały się znajdzie
- 30 26
-
2023-01-01 16:00
Materia barionowa to tylko 5% masy wszechświata (4)
Reszty ludzkość nie potrafi nawet.... zdefiniować, ująć, zapisać, udowodnić itp, więc, że nie dopuszczasz istnienia rzeczy nienamierzalnych świadczy o Tobie źle.
- 18 9
-
2023-01-01 21:51
Pomyliłeś chyba zwykłą materię z ciemną...
...masą.
- 4 0
-
2023-01-01 18:31
och jaki ty oświecony. (1)
a w niedzielę na kolanach, wyglądasz po prostu żałośnie. A to, że ludzkość potrafi coś opisać, zdefiniować lub nie, nie oznacza, koncepcja istnienia jakiekolwiek boga ma jakikolwiek sens, tylko dlatego, że to jakieś kolejne nieznane.
- 8 6
-
2023-01-01 20:12
Wiesz co, ja cie nie obrażałem. Dlasza wymiana zdań z kimś o tak niskim poziomie w moim mniemaniu nie ma sensu. Dodatkowo to co robię w niedzielę nie powinno Cie obchodzić, spójrz lepiej co Twoja córka robi z piątku na sobotę...
- 5 7
-
2023-01-01 16:28
To, że my opisać ich nie potrafimy nie oznacza, że nie są one możliwe do opisania. Do niedawna nikt nie słyszał o myszojeleniu. To jak mało istnień wodnych odkryliśmy też świadczy o tym ile jeszcze nie wiemy. Ale z drugiej strony też nie można mówić, że są to rzeczy zrobione przez cos boskiego...
- 12 6
-
2023-01-01 13:34
(11)
a co mial takiego zrobic? nie ma to jak ateizm gimnazjalny
- 59 32
-
2023-01-01 21:46
(1)
Jak to co, przecież bóg jest bogiem, ponoć może wszystko!
Gimnazjalna to jest wiara, niektórzy wcześniej się kapują że nie ma św. Mikołaja ani bóstw...- 8 3
-
2023-01-02 04:29
Bóg pisze się z wielkiej
takie są zasady ortografii
- 2 6
-
2023-01-01 18:28
uratować go?
- 2 0
-
2023-01-01 16:57
(1)
To to kim on jest jak nic nie może?
- 21 3
-
2023-01-01 18:27
a dlaczego on a nie ona?
jakieś dowody?
- 10 2
-
2023-01-01 16:36
Nie trzeba dowodzic nieistnienia tego czy innego boga, zeby stwierdzic fakt, ze temu tu topielcowi zaden nie pomogl. (4)
- 29 5
-
2023-01-02 20:36
bo jak ich jest zbyt wielu, to nie wiedzą, kto ma pomóc...
- 0 0
-
2023-01-01 19:45
Jeśli sie tak wypowiadasz to nie masz za grosz wiedzy o religii (2)
Żadna wiara w żadnym momencie nie mówi, że Bóg (jakie by miał imię) ma bezwzględnie i zawsze ratować samobojców. Bóg zostawia człowiekowi wolną wolę. Jak nie wiesz tego o religii to się nie wypowiadaj.
- 20 10
-
2023-01-01 21:48
(1)
Samobójców?
Łatwo rzucasz wyrokami i oceniasz innych, zbyt łatwo!
A może zawał albo wylew lub udar, nagła utrata przytomności...- 3 3
-
2023-01-02 20:38
racja, przyjechał do Gdyni nad wodę i dostał udaru...
dobrze, że na pusto...
- 0 0
-
2023-01-01 13:37
Ja mam wiedzieć?
Skoro jest wszechmogący i miłosierny to powinien wiedzieć.
- 49 39
Wszystkie opinie
-
2023-01-04 19:13
auto samo nie jeździ
auto samo wjechało do basenu chciało być czyste
- 0 0
-
2023-01-01 15:11
Opinia wyróżniona
Męska depresja (25)
Proponuję, jako postanowienie noworoczne, przyglądać się uważniej bliskim, znajomym, płci męskiej. Męska depresja może mieć takie, właśnie, skutki.
- 525 32
-
2023-01-01 20:24
Dlaczego męska niby gorsza? (6)
Jestem mężczyzną ale ogólnie to więcej warte są jednak kobiety więc jak już ktoś ma mieć depresję to niech to będzie mężczyzna
- 2 27
-
2023-01-02 07:22
Po ilości minusów widać, że Polacy nienawidzą kobiet (2)
Ale nie gloryfikuję tak kobiet. Dla polskiego mężczyzny liczy się on sam i jego bachor a kobieta jest narzędziem które on sobie kupuje dla uciechy, szpanu i/lub wydania bachora. Sami sobie narzucają rolę patriarchy więc jeśli pojawia się problem finansowy po ich stronie to nie wytrzymują psychicznie i deprecha na całego. Ale nie szkoda mi kobiet bo wiele z nich poluje właśnie na takiego łajzę, żeby móc latami nie pracować a potem dziura w CV, facet kupuje sobie nową młodszą atrakcyjniejszą zabawkę i jest płacz. Grubo ponad 90% polskich rodzin to właśnie taki układ typowo handlowy. Zatem kobiety nie powinny się zbytnio dziwić, że nie szanują ich ani feministki ani faceci dla których są po prostu towarem który można kupić. Niewiele jest par gdzie mamy np. kumatego gościa który pracuje na uniwerku albo prowadzi jakieś badania i jego żoną jest atrakcyjna kobieta. Przez to na podatny grunt trafiają feministyczne bzdety opowiadane przez panie które z kobietą nie mają często wiele wspólnego więc nie powinny się wypowiadać na ich temat. Tak samo zresztą jak np ochroną tzw życia poczętego zajmują się kobiety ktorych mało kto chciałby dotknąć a co dopiero coś począć
- 3 7
-
2023-01-04 11:54
Jezu, czlowieku, skoncz z tym belkotem. Nie wiesz dlaczego tam wjechal. Moze depresja, a moze byl pijany. A ty juz esej wysmarowales.
- 0 0
-
2023-01-02 16:00
Nowy rok, a ty pełna nienawiść. Jak chcesz tak dalej funkcjonować?
- 1 0
-
2023-01-01 22:14
(1)
Nie jesteś mężczyzną, nie kłam, pisząc takie bzdury od razu się demaskujesz - brzydka feministko.
- 12 7
-
2023-01-02 07:32
Zapewne wszędzie wokół widzisz feministki i lewactwo. To choroba
- 1 3
-
2023-01-01 21:52
Kobiety są silniejsze psychicznie
- 11 8
-
2023-01-02 12:28
Damska też. Rzeczywiście mężczyźni są mniej odporni na stres, ale nie oznacza to, że depresja ma płeć.
- 0 1
-
2023-01-02 10:31
A damska?
- 0 1
-
2023-01-01 19:00
(1)
Takich przypadków i innych, w tym naszym państwie dobrobytu będzie teraz po nowym roku coraz więcej.Potęzne podwyżki artykulów ,paliw,gazu energii,zwolnienia z firm ,potęzne raty kredytow,upadłości firm, jeszcze można by było wymieniać w dziesiątkach ....spowoduje lawinę depresji i targania się na życie.Cięzko to będzie wytrzymać ,sam jestem na granicy wytrzymałości.
- 41 9
-
2023-01-02 07:13
Nikt nie popełnia samobójstwa
z powodu podwyżki ceny masła czy benzyny. Depresja odpowiadająca za większość prób samobójczych ma podłoże psychosomatyczne i jest chorobą. Objaśnianiem tego zajmują się i powinni się zajmować fachowcy z zakresu medycyny a nie anonimy z neta ssące obraz rzeczywistości z telewizora i kilku portali. Depresja była, jest i będzie. Trzeba tylko mieć odpowiedni system i narzędzia by tym ludziom w odpowiednim czasie pomóc. Wszystkim się nie uda, ale chociaż jedno życie uratowane, uniknięcie tej tragedii i ogromnego cierpienia bliskich, to wielka wartość.
- 9 3
-
2023-01-01 17:04
(4)
Depresja ma płeć? Kobieca ma inne skutki?
- 21 32
-
2023-01-01 23:21
Tak (2)
Kobiety mają więcej prób samobójczych, ale mężczyźni mają więcej skutecznych samobójstw. Czyli kobieta popełniając próbę samobójczą woła o pomoc, a mężczyzna naprawdę nie widzi przyszłości i chce się zabić. Poza tym pełno organizacji nagłaśnia problemy kobiet i im pomaga a mężczyźni są pozostawieni sami sobie. Bo nie krzyczą.
- 31 3
-
2023-01-02 03:26
Masz być twardy (1)
Każdy tego od ciebie wymaga.. Nieważne ile przyjmiesz na barki, smutne.
- 17 0
-
2023-01-02 07:09
a potem po prostu pękasz, bez żadnego ostrzeżenia
- 11 0
-
2023-01-01 22:13
Nie, ale temat dotyczy mężczyzny, a terror środowisk feministycznych jest na co dzień wystarczający, daj spokój.
- 32 9
-
2023-01-02 00:31
Ladne volwo. pewnie chata i auto w kredycie,praca była w budownictwie, a żona oznajmiła rozwód, bo sąsiad na miejsciu.
- 7 6
-
2023-01-01 16:20
(2)
Depresja czy kryzys wieku średniego..
- 9 111
-
2023-01-01 21:42
(1)
Dla kogo średni dla tego średni, ja czuję się młodo, jak cię dopadnie kryzys i depresja pamiętaj być miłym dla innych, to zawsze pomaga.
- 18 3
-
2023-01-01 22:55
Albo przystap do strony ciemnosci i zloz hold najwyzszemu don kaczynio
- 3 22
-
2023-01-01 18:17
Ilość promili wyjaśni wszystko
wraz z zapisem z monitoringu.
- 9 17
-
2023-01-01 18:00
Ktoś zna markę i rocznik pojazdu? (2)
- 6 6
-
2023-01-01 18:15
Volvo v70
- 3 0
-
2023-01-01 18:08
Noo i nr win jeszcze znam
- 20 0
-
2023-01-01 16:54
Jest za wcześnie na takie wypowiedzi
Uważam, że jest za wcześnie na takie wypowiedzi jak Twoja. Depresja męska czy nie, faktem jest, że nadal nie wiemy, co go do tego skłoniło. Czy miał rodzinę?, miał dzieci?, miał żonę? Jeszcze nic nie wiemy.
- 26 2
-
2023-01-03 19:04
tyle biadolenia
dopiero co był lament że ludzi jest 8 miliardów
to frazes że życie ludzkie jest bezcenne
niejednokrotnie wstyd mi za ludzi, bardziej ubolewam nad planetą i resztą życia które musi naszą masę znieść lub zginąć w imię naszych bredni- 0 0
-
2023-01-01 12:58
Opinia wyróżniona
Mój Boże, straszne po prostu. (56)
Młody chłopak, jeszcze dzisiaj rano żył. A teraz, na filmiku, bezwładna ręka i wciągane, przez załogę, nogi. Okropna śmierć. Wielki szacunek dla służb ratowniczych za poświęcenie i mocną psychikę.
- 469 26
-
2023-01-03 13:55
Szkoda, że nie dało się go odratowac.
- 0 0
-
2023-01-01 13:23
Aha (47)
Mój borze... A gdzie był Bog jak trzeba było chłopakowi pomoc? Miał czas do dzisiaj rana.
- 51 95
-
2023-01-01 13:34
(11)
a co mial takiego zrobic? nie ma to jak ateizm gimnazjalny
- 59 32
-
2023-01-01 16:36
Nie trzeba dowodzic nieistnienia tego czy innego boga, zeby stwierdzic fakt, ze temu tu topielcowi zaden nie pomogl. (4)
- 29 5
-
2023-01-01 19:45
Jeśli sie tak wypowiadasz to nie masz za grosz wiedzy o religii (2)
Żadna wiara w żadnym momencie nie mówi, że Bóg (jakie by miał imię) ma bezwzględnie i zawsze ratować samobojców. Bóg zostawia człowiekowi wolną wolę. Jak nie wiesz tego o religii to się nie wypowiadaj.
- 20 10
-
2023-01-01 21:48
(1)
Samobójców?
Łatwo rzucasz wyrokami i oceniasz innych, zbyt łatwo!
A może zawał albo wylew lub udar, nagła utrata przytomności...- 3 3
-
2023-01-02 20:38
racja, przyjechał do Gdyni nad wodę i dostał udaru...
dobrze, że na pusto...
- 0 0
-
2023-01-02 20:36
bo jak ich jest zbyt wielu, to nie wiedzą, kto ma pomóc...
- 0 0
-
2023-01-01 21:46
(1)
Jak to co, przecież bóg jest bogiem, ponoć może wszystko!
Gimnazjalna to jest wiara, niektórzy wcześniej się kapują że nie ma św. Mikołaja ani bóstw...- 8 3
-
2023-01-02 04:29
Bóg pisze się z wielkiej
takie są zasady ortografii
- 2 6
-
2023-01-01 18:28
uratować go?
- 2 0
-
2023-01-01 16:57
(1)
To to kim on jest jak nic nie może?
- 21 3
-
2023-01-01 18:27
a dlaczego on a nie ona?
jakieś dowody?
- 10 2
-
2023-01-01 13:37
Ja mam wiedzieć?
Skoro jest wszechmogący i miłosierny to powinien wiedzieć.
- 49 39
-
2023-01-01 14:39
A Ty jesteś kukłą ręcznie sterowaną przez Boga? (8)
Bóg nam daje wolną wolę i pozwala ponosić konsekwencje własnych wyborów oraz wyborów innych ludzi.
- 21 12
-
2023-01-01 15:57
(3)
Naprawdę Bóg dał ci wolną wolę?
- 10 9
-
2023-01-01 16:58
(1)
Kto stworzył Boga? Niech mi to do ku.....y nędzy ktoś powie.
- 13 8
-
2023-01-02 10:23
Jakby Bóg wiedział, że z ciebie będzie "takie coś' to by ciebie nie stworzył
- 0 0
-
2023-01-01 23:55
Tak stworzył mnie, żeby mi dać wolna wolę
Ale i tak wiedział co zrobie jak mi to da. Hmm czy to jeszcze wolna wola?
- 3 1
-
2023-01-01 19:44
wolna wola nie istnieje, to złudzenie
- 2 4
-
2023-01-01 18:26
Jeśli wg dominującej w kraju religii mamy ponosić konsekwencje własnych wyborów - to po jaką cholerę tak się wszędzie kler pcha? Katoliccy politycy wywierający presję, by cały naród żył tak jak oni chcą, czyli wg przykazań ich boga. Religie w szkołach oparte tylko na jednej wierze? To kto ma wierzyć, że najwyżej poniesie konsekwencje własnych wyborów? Skoro wasz bóg tak zrobił / powiedział / objawi, etc, to odpitolcie się od reszty i siedźcie w swojej grupce. Kto będzie chciał "zbawienia" to się do was dołączy - reszta nich trafi do piekła skoro wg was tego sobie życzy.
- 15 1
-
2023-01-01 17:20
To czemu zakaz aborcji? Niech to pozostanie kwestią mojej wolnej woli a nie odgórnego zakazu
- 19 3
-
2023-01-01 14:43
A no tak, zapomniałam
Jak operacja się uda to dzięki Bogu, ale jak coś pójdzie nie tak to wina lekarza. XD
- 33 12
-
2023-01-01 14:43
A co zrobili ludzie kiedy Bóg do nich przyszedł? (12)
Uzdrawiał i rozmnażał chleb, uczył kochać. Ludzie go zakatowali na śmierć. I tak większość robi do dziś.
Łatwiej opluć i wyszydzić niż kochać. Dlatego relację z nim ma mniejszość i tylko ta mniejszość spokojnie umiera, wiedząc, że idzie do kochającego Ojca.- 25 15
-
2023-01-02 07:25
Nikt nikogo nie katował. Ty katujesz ludzi dennymi komentarzami
- 2 0
-
2023-01-01 15:59
(4)
Co to za Bóg, którego jego wlasne dzielo, czyli człowiek może zabić? To nie Bóg wszechmogący, ale niedoskonały jak ludzie, to nie ma sensu
- 8 8
-
2023-01-01 21:42
To jest Bóg niepojęty dla człowieka, dlatego prawdziwy. (1)
Bóg, którego można pojąć jest wytworem człowieka (patrz: religie inne niż chrześcijańska)
- 1 5
-
2023-01-02 01:46
Co tu jest niepojętego? W boga/ bogów wierzą ludzie, którzy przeważnie nie dopuszczają do siebie nauki i wiedzy - to to, że dla prostego człowieka coś jest niepojęte, to nie znaczy, że dla wszystkich. Innymi słowy - to że czegoś nie kumasz, absolutnie nie znaczy, że inni tego też nie rozumieją ;) Domyślam się że mama mówiła inaczej, ale kłamała.
- 4 1
-
2023-01-01 17:34
(1)
Masz poniekąd racje (jest napisane , że na koniec Pan Bóg stworzył człowieka na wzór i podobieństwo swoje)
- 5 1
-
2023-01-01 18:33
czyli co, the bill?
- 4 2
-
2023-01-01 15:58
(3)
Bóg nie przyszedł, Jego syn tak
- 5 10
-
2023-01-01 17:34
Jesteś katolikiem i nie wiesz że Jezus też jest Bogiem?
- 8 3
-
2023-01-01 16:59
A kto urodził tego syna?
- 3 3
-
2023-01-01 16:40
Jezeli juz.
- 0 6
-
2023-01-01 16:43
Ludzie zakatowali na smierc Boga? Tego Boga? Naprawde w cos takiego wierzycie? Nie oceniam, dziwie sie tylko.
- 7 6
-
2023-01-01 15:04
łatwiej opluć i wyszydzić niż kochać
Uczymy się tego od księży i przedstawicieli naszej władzy, którą ciągle pokazują w kościołach w telewizji, więc jak możesz narzekać, że ludzie tak robią?
- 14 13
-
2023-01-02 00:38
uwielbiam takie czcze gadanie, a Ty kiedy komuś pomogłeś (?)
Bóg dał ludziom wolną wolę, żyją jak chcą, giną jak chcą, nie widzisz tego?
Btw, kup sobie słownik.
Bory to są tucholskie.- 1 2
-
2023-01-01 13:38
Borze przez rz? (10)
Można i tak...
- 27 9
-
2023-01-01 13:44
Oczywiście, że można (5)
Boga nie ma za to bór całkiem okazały się znajdzie
- 30 26
-
2023-01-01 16:00
Materia barionowa to tylko 5% masy wszechświata (4)
Reszty ludzkość nie potrafi nawet.... zdefiniować, ująć, zapisać, udowodnić itp, więc, że nie dopuszczasz istnienia rzeczy nienamierzalnych świadczy o Tobie źle.
- 18 9
-
2023-01-01 21:51
Pomyliłeś chyba zwykłą materię z ciemną...
...masą.
- 4 0
-
2023-01-01 18:31
och jaki ty oświecony. (1)
a w niedzielę na kolanach, wyglądasz po prostu żałośnie. A to, że ludzkość potrafi coś opisać, zdefiniować lub nie, nie oznacza, koncepcja istnienia jakiekolwiek boga ma jakikolwiek sens, tylko dlatego, że to jakieś kolejne nieznane.
- 8 6
-
2023-01-01 20:12
Wiesz co, ja cie nie obrażałem. Dlasza wymiana zdań z kimś o tak niskim poziomie w moim mniemaniu nie ma sensu. Dodatkowo to co robię w niedzielę nie powinno Cie obchodzić, spójrz lepiej co Twoja córka robi z piątku na sobotę...
- 5 7
-
2023-01-01 16:28
To, że my opisać ich nie potrafimy nie oznacza, że nie są one możliwe do opisania. Do niedawna nikt nie słyszał o myszojeleniu. To jak mało istnień wodnych odkryliśmy też świadczy o tym ile jeszcze nie wiemy. Ale z drugiej strony też nie można mówić, że są to rzeczy zrobione przez cos boskiego...
- 12 6
-
2023-01-01 21:49
Bór jest wspaniały, taki kaszubski...
- 2 2
-
2023-01-01 15:56
(2)
A ty nie wiesz, że niewierzący piszą dobry borze/mój borze? To forma beki i wyrażenia wątpliwości w istnienie Boga/boga.
- 10 10
-
2023-01-01 16:39
Dlaczego zaraz beki? Bór to przecież emanacja pradawnej natury, czyli zapewne wlaśnie boga. (1)
- 8 3
-
2023-01-01 18:08
wierzący (np ja) też używają żartobliwych form
o borze zielony, o jerzu kolczasty, itp
bo w dobrej intencji to nie jest ani swiętokradztwo, ani wzywanie niepotrzebne
więcej luzu- 4 3
-
2023-01-01 16:28
Eee tam.
Był akurat zajęty zarażaniem dzieci malarią. Nie wymagajmy zbyt wiele od wymyślonego kolegi dzikusów z epoki brązu.
- 10 4
-
2023-01-01 14:34
Gdyby bóg istniał (2)
nie byłoby na świecie tego całego syfu.
- 22 11
-
2023-01-01 16:46
Polecam zapoznac sie z mitem o Hiobie, ktory stracil m.in. cala rodzine, bo sobie Bog z Szatanem jaselka urzadzili. (1)
- 9 12
-
2023-01-01 17:27
Przeciez to nie ja wymyslilem, ta historia jest opisana w Biblii. Juz nie trzeba znac laciny, zeby Biblie czytac, polecam.
- 10 2
-
2023-01-01 17:01
przepraszam ale znałeś/znałaś go?
skąd wiedza że to młody mezczyzna?
- 1 10
-
2023-01-01 16:56
Jak słyszę Mój Boże to popadam w depresję. Szkoda, że jak nawiedzeni katolicy nie napiszesz Bóg tak chciał!
- 8 8
-
2023-01-01 14:10
Boga w to nie mieszaj (1)
Chlop chciał się zabić i się zabił
- 33 2
-
2023-01-01 14:30
Wolna wola
- 15 3
-
2023-01-03 13:54
To nie był miłośnik motoryzacji.
Czemu skazał samochód na taki koniec? Są poradniki jak się zabić na 1001 sposobów można wybrać taki, aby nie niszczyć rzeczy, domów, cudzego mienia. Wydaje mi się, że samobójcy są niesamowitymi egocentrykami i egoistami.
- 0 0
-
2023-01-01 20:48
wszyscy (1)
zlikwidowac
fake buka
instagram
mesengera
tik taka
bedzie wiecej ocalonych zyc- 44 1
-
2023-01-03 13:48
i tvn24
- 0 0
-
2023-01-01 19:02
Mniejsza z tym, że był albo pijany albo naćpany albo chciał ze sobą skończyć (1)
Jak to możliwe, że można sobie z nabrzeża wpaść autem do wody? To jakieś kuriozum. To tak jakby z piętrowego parkingu spaść na dół. Na szczęście nie robią takich parkingów a to taka sama sytuacja. Jeśli ktoś uważa że zakaz wjazdu coś zmienia to jest naiwny. Rownie dobrze mógła to być osoba która nie opanuje hulajnogi. Miasto musi coś z tym zrobić.
- 11 12
-
2023-01-03 13:46
Nabrzeże nie może utrudniać obsługi statków. Tak jest na całym świecie normalnych ludzi i im to nie przeszkadza. A choremu umysłowo czy w stanie sztucznie do tego doprowadzonym nic nie przeszkodzi bo nawet w klatce przegryzą własne żyły.
- 0 0
-
2023-01-01 16:37
Takich zdarzeń będzie więcej (2)
Ludzie nie radzą sobie z tempem życia, presją społeczeństwa, znajomych,chwila słabości i dochodzi do tragedii, do tego leżąca na dnie opieka psychiatryczna, niestety będzie coraz gorzej, tylko o większości się wcale nie dowiemy, bo wybiorą mniej spektakularny sposób
- 24 5
-
2023-01-03 13:43
Skoro posłem moze zostać osoba chora psychicznie to czego można się spodziewać?
- 0 0
-
2023-01-01 19:34
W skrócie pogoń za kasą, ile by nie było to i tak mało
Szczęśliwi ci, którym organizm odmówił posłuszeństwa i pogodzili się z faktem że nie mogą pracować bez końca i większych pieniędzy raczej nie uświadczą. Moja rada to jeśli można to należy pracować tylko na siebie. Nie jesteśmy jeszcze Wenezuelą czy nawet Węgrami więc na siebie każdy zarobi z nawiązką.i zbuduje poduszkę finansową. Problem pojawia się gdy ktoś chce zarobić jeszcze na życie innych osób tudzież znaleźć osobę która będzie chciała na niego zarabiać. To rodzi presję i jest rodzajem niewolnictwa. Każdy powinien być kowalem swojego losu.
- 3 2
-
2023-01-01 16:36
Gosc przed 10 krecil bączki (6)
Wygladalo jakby sie dobrze bawil i ludzi prawie potracil i jezdzil po schodach . No nie wiem czy tak sie zachowuje samobojca. Bardziej ktos nacpany
- 30 4
-
2023-01-02 20:39
U
Są jeszcze świadkowie którzy to widzieli?
- 0 0
-
2023-01-01 16:39
?? (1)
skad takie informacje ?
- 10 0
-
2023-01-02 07:55
Wiedza empiryczna,oczy nie kłamią.
- 1 0
-
2023-01-01 17:59
Schody? (1)
Ciekawe gdzie?
- 1 4
-
2023-01-01 18:22
Np. obok smażalni ryb i Kapitana Hooka są schodki.
- 5 0
-
2023-01-01 18:16
schody do nieba
- 0 1
-
2023-01-01 11:14
Myślę że są lepsze sposoby na samobójstwo (6)
Mam na myśli te angażujące mniej służb i środków
- 107 25
-
2023-01-01 15:29
Może miało być spektakularnie. (3)
- 8 4
-
2023-01-01 16:32
(1)
Wbrew pozorom nie przysporzył wielkiego problemu nikomu. Służby ratunkowe były w pracy, to ich robota, korki przez to sie nie zwiększyły, każdy dotarl z pkt a do pkt b bez opóźnienia. Wiec zrobil to w bardzo dobry sposób, pomiajajc fakt topienia się co musiało być przerażającym przeżyciem.
- 9 5
-
2023-01-02 19:22
No fakt, żaden nurek się nie utopił. Bardzo w porzo chłop był . Co prawda nurkowie jajec szukają po wyjściu z lodowatej wody , ale wszystko gra.... Przerażające przeżycie? Jak przeżywający nie przeżył?
- 0 0
-
2023-01-01 21:04
Tuskowe
Lubia z przytupem
- 1 7
-
2023-01-02 19:19
Można iść w głąb lasu... Ale jak nie znajdą to nie napiszą. Egoizm i egocentryzm do końca.
- 0 0
-
2023-01-01 13:52
Uważam podobnie. Każdy powinien mieć prawo do zakończenia swojego życia albo dlaczego robi problem innym?
- 15 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.