Przejazd dolnym odcinkiem ul. Lema
2134 wyświetlenia 17 marca 2023 (77 opinii)Przejazd dolnym odcinkiem ul. Lema (Hausbrandta - Kartuska), którego planowana jest całkowita przebudowa
Więcej na ten temat
Opinie (77) 2 zablokowane
-
2023-03-23 12:29
Opinia wyróżniona
Obecne połączenie Lema z Kartuską (1)
To w okresie jesienno zimowym poligon. Zdarzało się, że auta się tam zakopywały w błocie. Ciężko przejść piechotą bez upaprania butów po kostki. Jednocześnie na przestrzeni kilku lat powstało kilkaset mieszkań w okolicy....
- 37 2
-
2023-03-23 12:56
do tego nieszczelna kanalizacja sie saczy i dostarcza bodzcow sensorycznych
- 5 0
Wszystkie opinie
-
2023-03-24 12:51
Tee syfiaste dzialki na lema niech miasto sprzeda pod osiedle.a nie ze buduja gdzies za obwodnica a tu tyle potencjau w
- 0 1
-
2023-03-23 12:28
(6)
Idealny przykład planowania i realizacji dróg oraz planów zagospodarowania.
Kilka dróg jest, ale brak łączników i potrzeba jazdy naokoło, nawet pieszo czy rowerem. O komunikacji nie wspominając. To samo dalej na południu.
Do tego działki ROD w mieście, a ludzie muszą mieszkać na obrzeżach. Może 60 lat temu te działki miały rację bytu, ale teraz blokują tereny pod inwestycje mieszkaniowe, blisko już istniejącej infrastruktury.
Do tego za Dulkiewicz kompletny brak inwestycji, brak strategii, planu działania czy realizacji.- 23 13
-
2023-03-23 12:50
(4)
działki ROD to jedna z niewielu szans na zachowanie terenów zielonych.
- 6 7
-
2023-03-23 12:56
(2)
Rod to nie jest żadna zieleń tylko spalarnia śmieci. Zieleń to ogólnodostępny park czy las.
- 5 4
-
2023-03-24 10:52
Jeśli zamienią działki na park to proszę bardzo ale w rzeczywistości będzie tak, że w miejscu ogródków pojawią się kolejne bloki z zielonym skwerkiem pełnym psich kup. A woda, która zamiast wsiąkać w biologicznie czynną powierzchnię rozpędzi się na Lema popędzi prosto do Gdańska i po raz kolejny zaleje Śródmieście.
- 0 0
-
2023-03-23 13:01
jasne, jasne...jednak inaczej się to traktuje jak masz widok z okna własnie na owe działki a inaczej jak na bloki/drogę/ch czy inne betonowe badziewie
- 0 0
-
2023-03-23 13:12
Niestety nie zgadzam się z Twoja opinią. Jestem użytkownikiem działki od prawie 30 lat i również twierdzę że ROD w centrum miasto to pomyłka, działki na Hallera czy na kartuskiej czy w opisywanym rejonie powinny ulec przeniesieniu tak samo jak miało to miejsce z działkami w Letniewie pod budowę stadionu. Chcesz uprawiać ziemię, dokonaj jej zakupu ale za miastem.
- 3 2
-
2023-03-23 12:50
Bo tu nie ma planowania
jest robione jak im z góry karzą ci co działki skupują i stawiają bloki. Botem okazuje się ze jeden z drugim jest kolekcjonerem mieszkań. Zobacz problemy z cmentarzami o których tak trąbili, że im miejsca zabraknie. Przy łostowickim była rezerwa terenowa na to do samej Kartuskiej i Cedrowej, Olchowej. W ciągu ostatnich lat wykreślili to z rezerwy i zabudowali. Potem gęby otworzyli, ze nie ma miejsca i co robić dalej ? To miasto pod względem infrastruktury wygląda jakby ktoś sobie po pijaku kreski rozrysował na serwetce drżącą z przepicia ręką. Jedynie ciągi komunikacyjne z okresu PRL tak naprawdę były jakoś przemyślane, potem równia pochyła.
- 5 1
-
2023-03-24 06:17
Pilnie należy zająć się dolnym odcinkiem starej Myśliwskiej!!! (1)
jest wąską drogą z płyt bez chodnika a jadą nimi pojazdy i chodzą piesi. Obecny stan zagraża życiu przechodniów, więc co jest ważniejsze, teraz, czy później, pod deweloperkę ?
- 2 0
-
2023-03-24 09:44
Kto pozwolił na ruch dwustronny na tym niebezpiecznym odcinku?
Czy wypłaci samorząd odszkodowanie jak zostanie potrącene dziecko?
- 2 0
-
2023-03-23 18:24
Połączenie Lema i Kartuskiej na tak, (2)
Ale łączenie dwóch części Hausbrandta to zły pomysł, zrobi się z tego autostrada przez środek osiedla i będzie tam niebezpiecznie dla pieszych.
- 12 16
-
2023-03-24 09:19
Ale autostrada na Lema, pod oknami domków jednorodzinnych to nie problem?
- 1 2
-
2023-03-23 19:56
można zrobić chodnik, po co to taka szeroka ulica, jak ruchu tam nie ma, jakiś kolejny inteligentny inaczej gdański projektant te ulice zaprojektował
- 2 2
-
2023-03-24 08:23
Najlepsza opcja tego połaczenia to uruchomić helikoptery !!!!! Bo z muzgami kłopot !!!1
- 1 0
-
2023-03-23 12:03
(4)
Przecież Nowa Politechniczna została skasowana . W jej rezerwach ma powstać jedna z rowerowych ekostrad
- 4 10
-
2023-03-23 13:44
(3)
skąd ten pomysł?
- 2 2
-
2023-03-23 15:11
z dokumentów strategicznych miasta (1)
popartych konsultacjami społecznymi z mieszkańcami dzielnicy Piecki Migowo
- 2 0
-
2023-03-24 07:20
czym są " dokumenty strategiczne miasta"?
bo co innego mówi umowa zawarta z wykonawca dokumentacji projektowej.
- 0 1
-
2023-03-23 19:22
Ekostrady nigdy nie powstana, to przedpole dla zabudowy deweloperskiej.
Jak zwykle w Gdańsku.
- 2 0
-
2023-03-24 01:38
Po co o tym piszecie skoro to tylko zalosne plany z ktorych nigdy nic nie powstanie?
- 0 0
-
2023-03-23 11:38
(8)
Czy ktoś myślał o hausbrandta, podzielona na dwie części, to jest bez sensu
- 7 5
-
2023-03-24 01:35
Ty sam jesres dalnie bez sensu.nie mow innym jak maja zyc!
- 0 1
-
2023-03-23 16:56
(1)
Ta droga pd strony mysliwskiej nie ma ani chodnika ani oswietlenia. Co tu laczyc?
- 3 0
-
2023-03-23 19:59
chodnik można dobudować, oświetlenie też, Co za problem ? aby kasa była
- 0 0
-
2023-03-23 12:33
(2)
Tak, wpompujmy jeszcze większy ruch na osiedle i niech ludzie sobie skracają drogę do Piekarniczej. To samo będzie jak powstanie Lema - Kartuska. Wszyscy sobie będą skracać drogę. Na Piekarniczej z Rakoczego bowiem wszyscy chcą skręcić w lewo, a nieliczni w prawo.
Żeby to wszystko miało sens to wszystkie drogi musiały być oddane jednocześnie, żeby ten układ był pełny i wydolny. Tak będzie tylko przesuwanie korków i problemów w inne miejsce.- 1 3
-
2023-03-23 13:15
Najpierw musiała by powstać Nowa Politechniczna a dopiero po niej nowe drogi na osiedlu. (1)
Cały problem w tym że ona powstanie jako ostatnia za 50 lat.
Bo drogi osiedlowe powinny być "dopasowane" do głównych połączeń między dzielnicami.
Niestety w Gdańsku rządzą inteligentni inaczej z PO i wszystko zrobią dokładnie odwrotnie.
Inna rzecz że to jest tylko plan te drogi powstaną za 30 lat nie szybciej.
W Gdańsku rządzi PO są wolne sądy to i budowy dróg też muszą odbywać się wolno.- 3 3
-
2023-03-23 13:43
sądy juz przejęliście - pretensje kieruj do ministra na Z
I najlepiej jakby rządziło kolesiostwo z PiS- nie byłoby wolniej, bo by się w ogóle nic nie zaczęło a kasa z kolejnych rad nadzorczych i zarządów płynęłaby wam równo. Taka wasza polska wymarzona.
- 2 1
-
2023-03-23 11:43
(1)
jakbyś przeczytał przed dodaniem komentarza, to byś wiedział
- 1 3
-
2023-03-23 12:11
Masz rację nie przeczytalem, w takim razie zastanawiam się po co poszerzano tam schody, to kosztuje. Jak zwykle w Gdańsku najpierw zle robimy, potem naprawiamy.
- 2 1
-
2023-03-23 11:34
(3)
Tam kiedyś był dojazd do jednego takiego punktu usługowego.
- 10 2
-
2023-03-24 01:35
Bylem.pamietam tego czarnego falusa na barze
- 0 1
-
2023-03-23 21:18
No
Piekarnia Delicja ;)
- 1 0
-
2023-03-23 12:21
Och,ach?
- 8 1
-
2023-03-23 22:13
Połączyć Lema z Kartuską
żeby odciążyć Piekarniczą? A co zrobicie z dodatkowym obciążeniem Kartuskiej w tym miejscu? Do niedawna mówiono, że rozbudowa Piekarniczej i Rakoczego o kilka tysięcy mieszkań, nie będzie wymagać zmian w układzie drogowym. Teraz jednak będą zmiany, ale na koszt Miasta, a nie dewelopera i ze szkodą dla dotychczasowych mieszkańców Kartuskiej i okolicy? W czyim to jest interesie?
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.