Przebudowa skrzyżowania ulic Portowej i Węglowej w Gdyni rozpoczęta
3455 wyświetleń 21 marca 2019 (193 opinie)Ruszyła przebudowa skrzyżowania ulic Portowej, Węglowej, św. Piotra i Wendy.
Więcej na ten temat
Opinie (193) 7 zablokowanych
-
2019-03-22 07:07
Opinia wyróżniona
Największa inwestycja drogowa od lat w gdyni (3)
Um i tak nie finansuje. Za to sadzi kwiatki niszczy ul. Abrahama buduje pomniki.
- 81 33
-
2019-03-22 07:10
szczurek inwestuje w pomniki i imprezy:)
- 10 9
-
2019-03-22 08:23
O boże jaka tania propaganda. Hasło UM "niszczy" ul. Abrahama mówi dużo o twoim stanie psychicznym.
- 20 6
-
2019-03-22 08:57
nie płacz..głosowałeś za szczurlandią...
- 4 5
Wszystkie opinie
-
2019-03-22 07:02
(9)
Czy budynek Ośrodka Ruchu Drogowego przy ul. Węglowej jest zabytkiem, że Invets Komfort musiał go wkomponowac do swojej inwestycji?
- 34 11
-
2019-03-22 07:08
to sukces grubego łucyka? układ z deweloperem? (8)
on już pokazał jak rozwiązywać problemy, "rondo" na Puckiej to jego dzieło.
- 14 15
-
2019-03-22 07:14
(1)
Prezydent Łucyk to człowiek z wizją... co prawda głupią, ale to nie ma znaczenia.
- 18 8
-
2019-03-22 07:56
wizją wzbogacenia się:)
- 11 7
-
2019-03-22 08:06
jak sprawa łucyka z CBA? (1)
- 10 7
-
2019-03-22 13:29
CBA chyba już 5 rok bada i bada i bada i nadal nic nie wykryło
a ponoć Kaczyńśki coś wie ale nie powie i wie coś tam coś tam i wszędzie widzi zdradzieckie mordy i ciemny lud, może psychiatra się wypowie tutaj
- 8 7
-
2019-03-22 08:21
Ale co masz do ronda na Puckiej? Pytam poważnie. Rozwiązanie/prowizorka funkcjonuje bardzo dobrze... (2)
Normalnie ludzie by stali w korku na Unruga po godzinie 16, a tak ruch jest płynny, więc nie wiem o co masz pretensje. Ale przecież lepiej jako trollik portalowy powyzywać od grubych i zarzucić układ z deweloperem.
- 27 6
-
2019-03-22 08:35
poza tym, tak jak kiedyś u góry na za serpentyną, to jest prowizorka po to by sprawdzić czy w ogóle coś zmieni i żeby wszyscy się przyzwyczaili. potem dostaniesz nowe rondo, marudo
- 6 3
-
2019-03-22 09:01
szczurek w kampani wyborczej obiecał turbo rondo. prowizoryczne ustawienie pachołków to chyba nie jest turbo rondo?
- 7 8
-
2019-03-22 09:55
Rondo na Puckiej wiele zmieniło. Więc nie pisz bzdur. Ono z założenia było prowizorką. Nie musi, póki co wyglądać, ale musi dawać efekty. I daje.
- 14 5
-
2019-03-22 07:02
dlaczego przy porcie szczurek wpuścił deweloperów? (12)
przecież bogatym mieszkańcom będzie przeszkadzał port, odgłosy zapach itd
- 74 50
-
2019-03-22 07:26
Właśnie dlatego wpuścił
Żeby mieć kolejnych sprzymierzeńcow przeciwko rozbudowie portu
- 27 14
-
2019-03-22 07:55
szczurek zamyka port, nie ma miejsca na rozwój portu:( (4)
- 20 16
-
2019-03-22 08:18
a to za bezczelne bzdury trollu?!!! (3)
- tu centrum miasta przy ulicy wendy ... a gdzie tam port?
- 22 20
-
2019-03-22 09:51
w około
rozejrzyj się.
- 10 7
-
2019-03-22 10:18
trollu:))))??? a ty kim jesteś:)))???? (1)
hahahaha
- 5 7
-
2019-03-22 13:30
znów ci pękł pampers z wysiłku
ale cię telepie jak cię ludzie niszczą faktami
- 3 2
-
2019-03-22 09:14
Dlatego port zamieni się w marine (4)
D:
- 12 7
-
2019-03-22 09:56
(1)
Mi to nie przeszkadza. Można port wyciągnąć w głąb morza, a tereny przy centrum oddać mieszkańcom.
- 8 7
-
2019-03-22 10:29
Ale wtedy będą stękać że ciężarówki i kolej hałasuje bo jakoś towar z portu wywieźć trzeba
- 7 5
-
2019-03-22 10:19
szczurek to godny nastepca Wendy i Kwiatkowskiego:)) (1)
- 2 7
-
2019-03-22 13:09
Dobry żart
Tak się przewracają w trumnie, jakby wirniki mieli wmontowane.
- 5 4
-
2020-03-19 17:38
s
a co ci to obchodzi skoro niebedziesz tam mieszkal
- 0 0
-
2019-03-22 07:04
(5)
Jeżeli sprawę nadzoruje prezydeny Łucyk wraz z ZDiZ to jestem pewien, że efekt przebudowy da nam jeszcze wiele powodów do rozpaczania
- 70 26
-
2019-03-22 07:09
deweloperzy nie robią nic bezinteresownie. (2)
- 12 6
-
2019-03-22 10:35
każdy sądzi według siebie
- 3 2
-
2019-03-22 10:52
Oczywiście, że nie robią bezinteresownie
Miasto wymusza na nich skutecznie zapewnienie obsługi komunikacyjnej własnej inwestycji. Tak samo, jak budująca się galeria handlowa partycypuje w kosztach przebudowy węzła (Klif, Leroy Merlin) - no chyba, że ktoś jej robi prezent (Osowa). Podejrzany jest tylko ten ostatni przypadek.
- 3 1
-
2019-03-22 08:55
tym bardziej ze się zna na temacie :)
- 0 1
-
2019-03-22 09:21
Jakaś służba powinna przeprowadzić kontrolę zależności deweloperów i MTM.
Na czyją ,,prośbę" MTM dostało zlecenie i kto ważny jest powiązany z MTM.
- 2 7
-
2019-03-22 07:04
"a znaki drogowe z pierwszeństwem przejazdu bywają dla kierowców kłopotliwe" (3)
jak wszystkie inne
- 76 8
-
2019-03-22 08:00
(2)
Napisał rowerzysta.
- 4 19
-
2019-03-22 14:39
to miała być obelga? (1)
- 6 0
-
2019-03-23 12:01
znaków nie zauważa, a obelgę jednak dostrzegł
- 1 0
-
2019-03-22 07:05
Będzie wizualizacja? (3)
- 40 11
-
2019-03-22 08:41
Biała farba się skończyła (2)
- 4 10
-
2019-03-22 12:25
(1)
Teraz na topie jest czerwona.
- 6 2
-
2019-03-22 13:31
tak, ale całą czerwoną Kaczyński użył na swoich towarzyszy z PiS
- 4 5
-
2019-03-22 07:07
Czemu nie rondo? To chyba lepsze rozwiązanie w tym miejscu. (9)
- 85 13
-
2019-03-22 08:23
bo na rondo (3)
ciężko wydać 16,5 bańki
- 15 6
-
2019-03-22 08:40
Na Puckiej wydali chyba mniej niż 16mln :) (2)
- 12 6
-
2019-03-22 09:58
(1)
Na Puckiej prowizorka a tu kasę daje deweloper, więc nie ma szans na prowizorkę.
- 3 0
-
2019-03-23 12:02
jest bardzo duża szansa, wręcz jeszcze większa
jak sprzedać mieszkanie jeśli krawężniki byłby ze złota?
- 0 0
-
2019-03-22 09:07
Bo nie
Jak to dlaczego nie? Bo tam by się najbardziej sprawdziło to go nie będzie. Za to Węglową można pójść na spacer przez tory i pooglądać budynki Invest K. Kupić nie kupisz, ale pomarzyć można.
- 8 4
-
2019-03-22 10:18
(2)
Bo miejski konserwator zabytków nie wydał zgody. Argument w tym miejscu nie było ronda....(a napewno przed wojną były światła)
- 2 2
-
2019-03-23 12:04
zapewne da się udowodnić w oparciu o 447, że teren jest czosnkowy (1)
- 0 0
-
2019-03-24 16:18
Może paprykowy, albo 1000 wysp?
- 0 0
-
2019-03-23 00:16
proste i logiczne rozwiązania są bez sensu...
nie da się na nich zarobić ani przytulić kasiory, bedzie zatem piętrowe skrzyżowanie i korki
- 0 1
-
2019-03-22 07:07
Opinia wyróżniona
Największa inwestycja drogowa od lat w gdyni (3)
Um i tak nie finansuje. Za to sadzi kwiatki niszczy ul. Abrahama buduje pomniki.
- 81 33
-
2019-03-22 07:10
szczurek inwestuje w pomniki i imprezy:)
- 10 9
-
2019-03-22 08:23
O boże jaka tania propaganda. Hasło UM "niszczy" ul. Abrahama mówi dużo o twoim stanie psychicznym.
- 20 6
-
2019-03-22 08:57
nie płacz..głosowałeś za szczurlandią...
- 4 5
-
2019-03-22 07:08
(4)
A wczoraj ulice zalane wodą po kostki
- 33 15
-
2019-03-22 07:10
stan kanalizacji jest fatalny.
- 8 5
-
2019-03-23 07:38
twój mózg jest zalany
kłamco
- 1 1
-
2019-03-23 07:41
(1)
a doprecyzuj które ulice
- 1 0
-
2019-03-24 16:19
Te zalane..
- 0 0
-
2019-03-22 07:09
Mieszkaniec (21)
Przebuduje developer , doliczy do ceny mieszkania, będzie minimum 10 tys metr, mieszkaniec Gdyni raczej nie kupi tam mieszkania....
- 83 23
-
2019-03-22 07:11
Powstają kolchozy z mieszkaniami na wynajem. (4)
- 22 8
-
2019-03-22 08:04
(3)
Co ma kolchoz wspolnego z wynajmem?
- 10 10
-
2019-03-22 11:07
że nie jesteś na swoim i sąsiad zagląda ci do garnka (2)
a własciciel upakowuje jak sie da, aby maksymalizować dochód z pryczy.
- 5 6
-
2019-03-23 12:04
kup i pakuj (1)
- 0 1
-
2019-03-25 09:46
mam
ale nie w Gdyni...
W Gdyni mieszkam a swoim swiństwa nie robię...- 0 0
-
2019-03-22 08:44
orlowo
miasto buduje lotniska wszystkiego nie moga ludzie djacie juz spokój
- 5 6
-
2019-03-22 08:50
10k za metr - tak tanio nie będzie.
od 18 wzwyż.
- 20 3
-
2019-03-22 09:16
Po co Gdynianom Mieszkanie ? (2)
Mieszańcy Gdyni to się wyprowadzają zob na ceny mieszkań :D kiedy mieszkanie kosztuje 280 tys zł czyli 66 tys euro to leppiej wziąść kredyt i we Wschodnich niemczech kupić dom ( wartośc 120 tys euro) z dobrym dojazdem do Berlina lub mieszkanie 80 tys e 80 m2 :D
- 9 5
-
2019-03-22 23:52
I dojeżdżać do pracy w trójmieście. (1)
- 4 1
-
2019-03-23 12:06
tanie loty
w sumie to czasy byłyby porównywalne z obwodnicą latem
- 1 0
-
2019-03-22 09:40
10tys. to już było ceny u tych developerów to od 13tys w górę (1)
- 7 1
-
2019-03-23 12:07
dopiero 13? kto da więcej
taniej nie będzie, brać kupować, ostatnia szansa
- 0 0
-
2019-03-22 10:02
(1)
A kto bogatemu gdynianinowi zabroni? Stać cię kupujesz, nie stać, kupi ktoś inny. Uważam, że lepiej, że budują to co budują, niż żeby była dotychczasową "piękna" zabudowa. Ja nie kupię, a co co kupią pbeda mieć mega widok na port, hałas przeładunków i pył węglowy. Więc mądry gdynianie nie kupi. A inni... Ich sprawa.
- 7 5
-
2019-03-23 12:08
ich sprawa, a potem protesty, bo ich prawa
i miasto będzie wraz z portem bulić odszkodowania. Argumenty, że to port zapłaci i nie ma to wpływu na podatki w mieście, pozostawiam bez komentarza
- 1 1
-
2019-03-22 10:31
Nie masz pojęcia o ekonomii (5)
Towar jest tyle wart ile ktoś jest gotów za niego zapłacić - daje się maksymalną osiągalną cenę. Jeśli cena jest niska firma nie maksymalizuje zysku za swoją pracę i swój majątek a dodatkowo ma problemy np z nadążaniem za popytem - dlatego np ipady najpierw są oferowane w wyższej cenie - po pierwsze żeby zarobić premię za nowość a po drugie, nie mniej ważne, żeby ograniczyć popyt w początkowej fazie produkcji. Mimo to nie zawsze to wystarcza co kończy się mimo wysokich cen np. kilkuletnią kolejką oczekujących na Ferrrari.
Cena będzie rynkowa - o ile to możliwe developer oczywiście doliczy koszt drogi a i spory zysk jednak gdyby nie wydał na drogę również próbowałby dać rynkową cenę, ot zarobiłby po prostu więcej- 7 5
-
2019-03-22 10:50
Widać, że większość opinii
piszą osoby, które w inwestycjach tego typu nigdy nie były. Cena jest jaka jest ze względu na jakość (która odpowiada właśnie za m.in. wyciszenie czy ilość światła wewnątrz mieszkań), ale też - a może przede wszystkim - lokalizacje. Domki na wsiach i osiedla położone na przedmieściach są znacznie tańsze w apartamenty w centrum miasta. To chyba normalne?
- 8 3
-
2019-03-22 11:04
to nie jest ekonomia (3)
to jest marketing.
- 5 2
-
2019-03-23 11:31
marketing to część szerzej rozumianej ekonomii (2)
- 0 1
-
2019-03-23 12:09
marketing to nowoczesna nazwa kłamstwa
- 1 0
-
2019-03-25 09:44
ekonomia nie jest nauką
Jest sztuką...
Oszwabiania jednych przez drugich...
W niej nie ma praw, są umowy.
Których sie przestrzega albo nie...- 0 0
-
2020-03-19 17:39
s
zebys sie niezdziwil
- 0 0
-
2019-03-22 07:11
po co te mieszkania (31)
Skoro młodych ludzi i tak nie stać na nie w 90%.
Kazdy musi brać kredyt praktycznie.
Chory kraj :)- 57 34
-
2019-03-22 07:17
99% młodych ludzi nie stać też na nowego mercedesa. Czy to oznacza, że należy przestać je produkować?
- 26 14
-
2019-03-22 07:38
Lekarz (4)
Mnie stać,ale ja się kiedyś uczyłem...
- 15 17
-
2019-03-22 08:06
To już wiemy,ale nie tylko lekarze żyją w tym kraju ,inne zawody też wymagają wielu lat nauki ,niestety zarobki nie są lekarskie.użyłeś i**otycznego argumentu.
- 18 8
-
2019-03-22 08:15
a podobno bidulki lekarze bidują i umierają na dyzurach
- 19 6
-
2019-03-22 09:50
tak, Sosnowiec własnie pokazał jak skuteczne to nauki były (1)
...
- 10 1
-
2019-03-24 16:22
Sosnowiec to stan umysłu, tam wszystko tak działa, że nie działa...
- 0 0
-
2019-03-22 07:41
uwaga
Wejdź do swojej ziemianki i nie narzekaj więcej.
- 7 14
-
2019-03-22 08:24
Nie mierz wszystkich swoją miarą.
- 5 6
-
2019-03-22 08:52
To nie są mieszkania dla życiowych nieudaczników. (2)
Na pewno nie z programu mieszkanie+.
- 5 9
-
2019-03-22 12:48
a kto mieszka w strefie przemysłowej, w skażonym środowisku?
Tam w glebie jest cała tablica Mendelejewa...
- 6 0
-
2019-03-23 12:11
w programie Mieszkanie+ uczestniczymy wszyscy...jako dawcy, a nieliczni jako biorcy
- 1 0
-
2019-03-22 09:03
jakbyś był synkiem osób wysoko postwionych w urzedzie miasta, to mógłbyś liczyć na rabat:)
- 9 4
-
2019-03-22 09:15
Istnieją osiedla dedykowane (1)
jedne dla rodzin, drugie z myślą o młodych, trzecie dla zamożniejszych nabywców... To chyba normalne, że rynek nie ogranicza się do jednego rodzaju produktu?
- 9 8
-
2019-03-22 09:49
właśnie się ogranicza
co szczególnie widać w Gdyni, która celuje w konkurencję z Sopotem...
- 9 3
-
2019-03-22 09:49
Skoro jesteś taki mądry (7)
To podziel się z nami wiedzą, w jakim państwie stać młodych ludzi na kupno mieszkania lub domu bez kredytu? A może po prostu jesteś typowym przykładem powiedzenia, że dopóki nie było internetu, to oprócz rodziny nikt nie wiedział, że jesteś kretynem
- 12 9
-
2019-03-22 10:54
Faktycznie (4)
Dzisiejsze realia są takie, że często młodzi ludzie bez wsparcia rodziców/dobrej posady na wysokim szczeblu/spadku/tym podobne na mieszkanie muszą się zapożyczyć. To już nie czasy, w których dostawało się przydział od państwa. Jednakże, następstwem tego stanu rzeczy jest możliwość wyboru osiedla, które odpowiada naszym potrzebom i możliwościom. A dla mnie to jest ważne.
- 4 4
-
2019-03-22 11:19
najważniejsza zaleta jest szybkość (3)
żeby wziąść kredyt hipoteczny musisz pracować 3 miesiące i kupujesz mieszkanie
kiedyś zanim spółdzielnia wybudowała to czekałeś 20 lat i nie miałeś gwarancji że dostaniesz- 6 4
-
2019-03-22 12:17
Aha (1)
A wkład własny to się sam magicznie zbierze.
- 5 3
-
2019-03-24 16:25
Wkład to trzeba już mieć, ja od zawsze miałem.
- 0 0
-
2019-03-22 17:48
20 lat??? Pod koniec PRLu to już było ponad 50 lat oczekiwania.
- 3 1
-
2019-03-22 10:56
Chiny?
Ale to też ma swój koszt...
- 3 0
-
2019-03-24 16:24
Np Monako, Liechtenstein, tam gdzie nie ma zlodziejskich podatków.
- 0 0
-
2019-03-22 10:00
kupują inwestorzy (2)
ok 70% nowych mieszkań jest kupowana za gotówkę...
- 3 6
-
2019-03-22 10:58
raczej "pracze" (1)
szopy-pracze...
- 7 0
-
2019-03-23 12:14
a w co mają lokować np. grajkowie-kopacze?
miasta(mieszkańcy) dopłacają im z podatków za "promocję poprzez sport", więc kilkunato-/kilkudziesięciotysięczne pensje trzeba jakoś zagospodarować. Ilu jest takich Milów z pensją 100 k pln/ miesiąc podawania ręczników?
- 1 0
-
2019-03-22 10:03
(1)
A was obchodzi kogo stać? Martwcie się o siebie. Mnie nie stać i nie mam z tym problemu. A jakby mnie było stać, to też nie wiem czy bym kupił.
- 10 3
-
2019-03-24 16:26
Bo Cię nie stać i nie będzie.
- 1 1
-
2019-03-22 10:03
z logika u ciebie strasznie krucho
gdyby nie było TYCH mieszkań, to te tańsze byłyby droższe
no bo chyba nie postulujesz, by w ogóle było mniej mieszkań, jak w PRLu - wtedy przecież, jak wiadomo, każdy miał po dwa mieszkania na głowę...- 6 2
-
2019-03-22 10:49
Każde nowe mieszkanie powinno Cię cieszyć
Każda podaż działa na obniżkę cen, każdy popyt działa na podwyżkę cen.
Podaż lepszych czy nawet luksusowych mieszkań sprawia że klient z grubym portfelem zamiast kupić nieco gorsze mieszkanie kupuje to luksusowe, drogie.
Dzięki temu ci którzy zarabiają nieco mniej nie muszą się ścigać z najbogatszymi.
Skoro kupili dobre mieszkanie nie ścigają się przeciętniakami o jeszcze mniej atrakcyjne mieszkanie itd itp.
Co do drugiej kwestii to ludzie powinni sobie uświadomić np fakt że pracując w dużym mieście za minimalną stawkę... dotują swojego pracodawcę.
W dużym mieście można dostać lepszą pracę ale i koszty są wyższe - pracodawcy zazwyczaj to wiedzą ale mimo to opłaca im się zatrudnić ludzi - oferują wyższe stawki.
Jeśli zarabiasz 1500zł stać Cię co najwyżej na (codzienny) dojazd z Kościerzyny, Starogardu czy Pucka. Czy to się kalkuluje? Nie bardzo - strata czasu i pieniędzyna dojazdy a kasa minimalna - po co skoro w Starogardzie też dostanie te 1500zł (nie liczę przypadków gdy ktoś robi staż/doświadczenie - inwestuje w siebie)
Mając 2500-3000zł możesz próbować kupić mieszkanie na obrzeżach choć raczej nadal stać Cię jedynie na dojazdy - kupując mieszkanie za 7000zł żeby móc pracować za 2500zł dla swojego pracodawcy tak naprawdę go dotujesz i/lub dopłacasz sam za to że mieszkasz w danym miejscu.
Mieszkania w dobrych dzielnicach kosztujące przeciętną lub nieco powyżej czyli 8000-10000zł/m2 są dla tych którzy zarabiają średnie pieniądze czyli w mieście jest to jakieś 6000-7000zł
Mieszkania za 15 000zł/m2 są dla tych którzy zarabiają dobrze czyli ponad 10 000zł.
Jeśli więc możesz mieć do kogoś pretensje to do siebie/ew. swojego pracodawcy.- 10 4
-
2019-03-22 12:38
chory kraj - nie da się ukryć, skoro masz aż 39 plusów
- 2 4
-
2020-03-19 17:45
s
a co wolalbys rzeby tam byl pobudowany blok taki jak wierzowce na chyloni bo tylko na taki stac polaka ale to nie jest wina miasta tylko pracodawcow
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.