Protestujący czytają listę hańby
5447 wyświetleń 6 listopada 2021 (1571 opinii)"Hańba dla posłów PiS" .To ci którzy rok temu podpisali się pod zmiana ustawy. Na miejscu jest ok. 3 tys. protestujących.
Więcej na ten temat
Opinie (1571) ponad 200 zablokowanych
-
2021-11-06 18:41
Opinia wyróżniona
Tu prawo nic do tego nie ma. (92)
Dopuszczalna jest aborcja z powodu zagrożenia zycia i zdrowia matki . Zawinił człowiek , zbyt póżno podejmujący działanie. A hucpa wokół sprawy ewidentnie wskazuje na lewackie awanturki . Uwłacza to zarówno kobiecie , jak i rodzinie. Wstyd, aby na cudzym nieszczęściu lewactwo uprawiało POlitykę.
- 836 655
-
2021-11-06 18:49
nie rozumiesz tematu, nie komentuj , znasz się na traktorach pisz o traktorach (8)
- 102 112
-
2021-11-06 19:00
Kolejna nawiedzona
Zaślepiona fanatyczka. Lekarze zawinili i wyżywają sie na konstytucji Kwaśniewskiego. Won od kwacha!
- 65 64
-
2021-11-07 01:13
Znawca się odezwał...
- 8 13
-
2021-11-07 10:48
niema to jak pustak wyzywa od pustaków .Ty nie znasz sie na niczym dzbanie ale na kazdy tema wypluwasz swoje pwypociny
- 3 10
-
2021-11-07 11:29
Na oddziałach położniczych panuje znieczulica (2)
Bez łapówki nawet nie podejdą na chwilę. Po prostu lekarze olali sprawę i się zorientowali po czasie. Wyrok TK nie ma nic do rzeczy.
- 36 16
-
2021-11-07 15:12
(1)
Oczywiscie ze wyrok ma tu kolosalne znaczenie. Gdyby nie to nowe tzw. prawo, stworzone przez polityczne prostytutki, lekarze nie mieliby ani powodu ani pretekstu nie terminowac ciazy.
- 23 20
-
2021-11-07 18:31
prawda
- 8 8
-
2021-11-07 18:14
Jak nierozumie? Nie ma zakazu aborcji w sytuacji zagrożenia życia matki.
Niestety zawinili medycy.- 19 9
-
2021-11-07 21:17
Masz coś konkretnego do powiedzenia do powiedz
Bo widać ze ty za grosz nie rozumiesz tematu. Jak widzę rudego i jego kumpli, a Anna marszach stare komunistki w większości, które aborcja może dotyczyć co najwyżej w snach to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Od razu po tej informacji banda patalachow z opozycji pieprzy jakieś głupoty o prawie, którego nawet nie znają i robi jakieś zebrania na ulicach. Niech zajmą się respektowaniem praw przez lekarzy i ich błędami za które powinni odpowiadać jak wszyscy. Jak ja złe zaprojektuje most i się zawali komuś na łeb albo pod kimś to idę na lata do paki, tutaj zawieszenie, komisjia przeciąganie spraw i baju baju
- 10 7
-
2021-11-06 21:12
(14)
Lekarze są zastraszeni przez to co wyprawia ten rząd podobnie jak nauczyciele, sędziowie, to polityka zastraszania !!!!
- 75 79
-
2021-11-06 21:32
A co takiego wyprawiają nauczyciele, że lekarze się boją? (1)
- 46 27
-
2021-11-07 13:41
Zamiast uczyć to tylko POlitykują.
- 10 13
-
2021-11-06 22:18
Lekarze są zastraszeni przez kłamliwą lewacką propagandę jakoby życie płodu było ważniejsze od życia matki - co oczywiście, wedle obowiązującego prawa, jest nieprawdą.
- 46 37
-
2021-11-07 01:14
(3)
Że co zastarszani????Ale bełkot lewacki. Mam w rodzinie lekarzy i nikt z nich nie skarżył się że jest zastarszany
- 36 33
-
2021-11-07 08:26
bo nie chcą z tobą rozmawiać, po prostu.
- 23 17
-
2021-11-07 13:28
Bo są lekarzami medycyny pracy?
- 9 11
-
2021-11-07 15:25
Psychiatra nie zwierza się pacjentowi.
- 6 7
-
2021-11-07 01:43
wyłącz tvn i poznaj rzeczywistość. (2)
- 48 25
-
2021-11-08 04:35
I włącz TVP info. (1)
Tam jest sama prawda. Patrząc na komentarze to nie ma nadziei dla tego narodu.
- 10 5
-
2021-11-08 09:18
Tak jakby jedynie oświecona prawda mogła spłynąć jedynie z TV
Przestańcie oglądać TV w ogóle. Polecam.
- 3 2
-
2021-11-07 08:57
Sam jesteś zastraszony (3)
Lekarz na oddziale jest bogiem, niczego się nie boi i potem za nikogo nie jest zastraszony. Może robić z pacjentami co chce
- 14 13
-
2021-11-07 10:39
Teraz niech Tusk zrobi marsz dla. mamy Madzi... (2)
- 16 14
-
2021-11-07 13:42
Nie bo musi iść w zaparte (1)
bo nigdy ale to przenigdy nie przyzna się do żadnego własnego błędu, a zrobił ich całe mnóstwo.
- 11 5
-
2021-11-08 10:33
Zwróciliście uwagę jaka MIAŁ Tusk minę...
- 0 0
-
2021-11-06 21:28
(4)
Zawinił bo bal się konsekwencji z powodu chorego prawa rodem ze średniowiecza!!
- 54 47
-
2021-11-07 01:16
Przecież prawo mówi wyraźnie:aborcja legalna z powodu zagrożenia życia matki (3)
- 40 21
-
2021-11-07 08:32
Tak .. (2)
Tyle że zdefiniuj zagrożenie. Potencjalne czy rzeczywiste? W momencie gdy było rzeczywiste z zaczęli działać, niestety za późno.
A tym czasem Kaja Kreatura Godek chce dożywocia dla lekarza i 25 dla matki za aborcję...- 27 19
-
2021-11-07 11:02
(1)
Jak bys się orientował chociaż trochę w politycy to byś wiedział że identyczny projekt został złożony w 2016 roku i przepadł nawet PiS nie chciał go ruszać z tym będzie to samo. Ale wiadome jak PiS coś chce przykryć zawsze temat aborcji się pojawia. A tępy naród tańczy jak mu kaczorek zagra macie inteligencję na poziomie małpy więc mnie nie widzi że kaczor jest waszym dyrygentem
- 13 14
-
2021-11-09 09:11
ale od tego czasu sporo się zmieniło
i przeszło wiele ustaw, które wówczas uznalibyśmy za skrajnie antyobywatelskie. Niestety pogrążamy się coraz głębiej w odmętach fanatyzmu.
- 1 0
-
2021-11-06 21:31
Po pierwsze, drogi komentujący, wyjaśnij mi, kim jest lewak, bo czesto pytam ludzi podobnych tobie, ale odpowiedzi jeszcze nie (12)
Po drugie, bezwodzie samo w sobie nie stanowi zagrożenia dla życia matki, co innego zakażenie i stan zapalny, który to bezwodzie może wywołać. A w dzisiejszych czasach niestety może się trafić prokurator o poziomie empatii i znajomości biologii na poziomie osoby, twierdzącej, że za tę śmierć odpowiadają feministki, który będzie twierdził, że w momencie wykonania aborcji jeszcze nie było zagrożenia dla kobiety... I co wtedy?
- 61 24
-
2021-11-06 22:19
(8)
Wtedy masz obrońcę który to wykaże.
- 11 27
-
2021-11-07 00:37
Aha, to świetnie, a sędzia z nadania nowej KRS zgodzi się z prokuratorem (5)
- 28 14
-
2021-11-07 14:47
Idąc logika lewactwa to wszyscy sędziowie po 1945 są albo z nadania okupanta Rosji (4)
Albo są dziećmi czerwonoarmistow albo to już ich wnuki. Wszyscy są zdrajcami z nieprawidłowego nadania. Taki brat Michnika został sędzią po 2 tygodniowym szkoleniu przez Rosjan. Wydawał wyroki śmierci.
- 9 11
-
2021-11-08 07:10
z Piotrowiczem na czele (2)
- 5 4
-
2021-11-08 10:35
Piotrowicz przeszedł na dobrą stronę i wie jak was rozwalić od środka (1)
Jeszcze się nie zorientowaliście?
- 0 0
-
2021-11-09 09:12
Piotrowicz zawsze był po stronie zła
czy to PZPR, czy to kler, czy to PIS.
- 1 1
-
2021-11-08 09:20
Ja się gubię
Chyba synek nie wiesz do czego się plujesz, bo już sam sobie przeczysz.
- 0 0
-
2021-11-07 11:23
A, to luzik (1)
Rozprawy sądowe, opłaty, adwokaci, stres, czas aby to wszystko załatwić i złożyć wyjaśnienia - całość ciągnie się latami. KAŻDY człowiek mający na utrzymaniu rodzinę i własne dzieci mając w perspektywie proces sądowy będzie miał w tym wypadku gigantyczny problem co zrobić. Piszesz jakby sprawa sądowa to był pikuś. NIe jest. To potrafi zniszczyć małżeństwo, relacje ze znajomymi, sąsiadami, nawet jeśli jesteś niewinny.
Obecna sytuacja to jest patologia. Lekarz powienien mieć zapewniony komfort psychiczny i żadnych wątpliwości przy leczeniu pacjenta, a w obecnej sytuacji musi się martwić o własne bezpieczeńśtwo i wolność. Jedyny skutek obecnej sytuacji prawnej i nagonki będzie postępujący spadek personelu ginekologicznego. Starzy nie będą się już chcieli w tym dłużej babrać - niepotrzebne ryzyko, młodzi wybiorą inna specjalizację, mniej kontrowersyjną i ryzykowną z prawnego punktu widzenia. Tylko młode matki i ich dzieci stracą.
Brawo PIS, brawo Godek!- 18 6
-
2021-11-08 18:56
Ale takich sytuacji w medycynie jest pełno,
Łącznie z technikami porodowymi, które stosuje się w trudnych przypadkach i mogą zagrażać tak matce, jak i dziecku. W chirurgii pełno, w transplantologii pełno. I jakoś lekarze sobie z nimi radzą, a czasem muszą to udowodnić na komisji lub w sądzie.
P.s. wiecie ile osób rocznie umiera na sepsę?- 1 0
-
2021-11-07 07:56
Pokaż mi prokuratora w Polsce, który przez ostatni rok postawił zarzuty lekarzowi,
który usunął ciążę zagrażającą życiu matki? Czy może wierzysz tvn, że takich zabiegów w Polsce przez ostatni rok nie było?
- 17 16
-
2021-11-07 09:26
kim jest lewak, (1)
masz lustro?
- 10 8
-
2021-11-07 11:39
Lustro zastępuje ci definicję?
Słabo...- 8 7
-
2021-11-06 21:44
Kichawa Końska mi imponuje (2)
Ona zawsze ma taki wzrok jak ebe
- 20 15
-
2021-11-06 22:14
A tobie Jarosław Zrónuj Polskę???? (1)
- 10 25
-
2021-11-07 04:59
Zrónuj?
To jakiś mielesz?
- 18 5
-
2021-11-06 21:52
Zawinilo średniowiecze prawo, kiedy zapłoną stosy?
- 23 16
-
2021-11-06 21:52
To co piszesz jest racjonalne, ale watpię czy to trafi do tej tłuszczy! Pozdrawiam
Nie przejmuj się hejtami:)
- 22 2
-
2021-11-06 22:07
Dopuszczalna jest aborcja z powodu zagrożenia (7)
życia i zdrowia matki ALE też ochrona życia poczętego. Lekarz jest na straconej pozycji. Nie moze wykonac aborcji bo płód żyje jeszcze i je chroni. Z drugiej strony jak wykona to groza mu zarzuty prokuratorskie i prawackie bojowki religijne zarzuca mu bezpodstawne usmiercenie czlowieka. Rozumiesz tragizm sytuacji spowodowany wyrokiem pseudo ts?
- 57 21
-
2021-11-07 00:21
(1)
No właśnie tego te prawaki nie rozumieją. Gdyby więcej rozumieli nie byliby prawakami bo to urąga ludzkiej inteligencji
- 30 17
-
2021-11-07 01:47
bredzisz patolu lewacki.
- 19 32
-
2021-11-07 14:23
Ależ lewaczku (4)
Czy ciężko ci jest pojąć, że życie matki jest ważniejsze? Przecież prawo mówi to jasno. Pokaż mi lekarza w Polsce który ma zarzuty prokuratorskie za usunięcie ciąży zagrażającej życiu matki? Znasz taką? Czy wierzysz TVN , że takich sytuacji przez ostatni rok nie było
- 7 11
-
2021-11-07 15:28
Wiesz tyle o poloznictwie, co swinia o balecie. Zreszta jestes nia - jak to prawicowy zboczeniec.
- 7 6
-
2021-11-07 17:47
Nie przyszlo ci do glowy narodowy socjalisto, ze lekarz musial czekac (2)
az faktycznie zagrozenie zycia u kobiety bedzie? I okazalo sie, ze jak juz bylo to bylo za pozno. Lekarz nie jest szachista ani pokerzysta aby czekac czy to juz ten czas. Ma miec jasne procedury, a obecne prawo jest jakie jest.
- 6 6
-
2021-11-07 18:20
Daj spokój. Lekarze ją olali.
Kobieta sama sobie temperaturę mierzyła. Dopiero jak leżała na podłodze to pielęgniarki przyniosły kroplówkę. Żadnego lekarza u niej nie było.- 9 3
-
2021-11-09 13:52
nie!!!
Lekarz nie musiał czekać. Skierowanie do szpitala było pilne! Lekarz czekał, co powie mu jego dyrektor, który był prowadzącym ciążę lekarzem. Dyrektor, który uczestniczył w marszach "błyskawic". Kobieta sama upominała się o zabieg. Dlaczego tego nie zrobili? Bo dyrektor nie wyraził zgody!!!
- 1 0
-
2021-11-06 22:17
nie !
Ot i masz ! Zaraz posądzenie o lewactwo - typowe dla jedzących z rączki rządzących. A że prawo odbiega od europejskich norm to już trudno zauważyć ze swojego zaścianka. Wstyd, aby na cudzym nieszczęściu kołtuństwo budowało swój mit !
- 28 14
-
2021-11-06 23:09
Zagrożenia życia matki najpierw nie było, a potem już było za późno....
- 19 5
-
2021-11-07 00:09
Znawca tematu - mędrzec! (2)
Skąd wiesz, że zawinił człowiek? Nie pisz kłamstw.
Co to jest to mityczne"lewactwo"? Nie szczuj.
Lekarze starjkowali - polityka, nauczyciele strajkowali - polityka, kobiety protestowały - polityka.
Zaleciało durną propagandą. To jest wstyd.
Mniej TVPIS.- 21 17
-
2021-11-07 10:40
(1)
Dp Taka jest prawda. Ci sami protestujacy popieraja strajkujących nauczycieli prawników lekarzy . Oni poparli by Adolfa gdyby ten źle wypowiedział się o Pisie. może nie ?
- 12 11
-
2021-11-08 09:32
przykre, ale prawda
mniej tv
- 2 0
-
2021-11-07 00:18
Życia i zdrowia? Każda ciąża jest w pewnym sensie zagrożeniem życia i zawsze zdrowia jeżeli przyjmiemy definicje zdrowia wdg WHO. Radzę się zapoznać oraz z wpływem ciąży na organizm- podpowiem ze trzeba w tym celu odłożyć biblie i sięgnąć po fachowa literaturę z położnictwa
- 14 11
-
2021-11-07 00:59
(3)
Blad personelu medycznego. Moja kuzynka tak stracila dziecko bo lekarz za pozno zadecydowal o cesarce. Mam nadzieje ze lekarz nie byl od blyskawic bo widzac ich stosunek do zycia ludzkiego jestem w stanie uwierzyc ze mogl poswiecic kobiete dla przykladu.
- 16 28
-
2021-11-07 08:05
(2)
Co ty pierdzielisz?! To wlasnie prawaccy, sadystyczni lekarze oponuja przeciw cesarkom.
- 16 16
-
2021-11-07 11:54
cesarskie cięcie (1)
to operacja, która nie jest obojętna dla zdrowia pacjentki. Zwykle lepiej jest jeżeli sama urodzi. Jeżeli dziecko jest już w kanale rodnym, to za późno na operację. Zawsze jest ryzyko.
- 4 5
-
2021-11-07 15:32
Zazwyczaj nie lepiej - tzw. porod silami natury to mizogiczna propaganda. Cesarka jest lepsza dla kobiety (brak dlugich, a czesto stalych problemow z drogami rodnymi) i dla dziecka (dlugi porod oprocz tego, ze zagraza zyciu, ma np. dramatyczny wplyw na hipokamp).
- 4 4
-
2021-11-07 07:37
To przekaz pis
Do ciebie też wyslali przekaz dnia?
- 14 8
-
2021-11-07 08:40
Kot (1)
Ty pisowska mendo jak możesz tak pisać narobiliście burdelu w całej Polsce czego się nie dotknięcie to robicie ludziom krzywdę mam nadzieję że wasza kadencja się kończy i społeczeństwo was rozliczy
- 17 19
-
2021-11-07 09:40
Za 20 lat lewaku
- 8 11
-
2021-11-07 09:25
prawo nic do tego nie ma (3)
Nie zgadzam się z tą opinią. Właśnie uchwalony wyrok Pseudo Trybunału na wniosek posłów PiS stawia lekarzy w takiej sytuacji jaka miała miejsce w Pszczynie.To większość pisowska w sejmie doprowadził do tego,że przez wiele lat funkcjonujący kompromis aborcyjny został zmieniony .Teraz rząd próbuje obarczyć winą lekarzy.To nie lewactwo tylko polityka Pis.
- 17 10
-
2021-11-07 09:42
Ty tak zwany pseudo Polaku, mogłeś a nie byłeś abortowany a szkoda (2)
- 6 14
-
2021-11-07 11:21
Klasyczne miłosierdzie "obrońców życia" (1)
- 10 6
-
2021-11-07 14:48
Oko za oko ząb za ząb lewaku
- 4 5
-
2021-11-07 09:41
Prawacka głupota (7)
... spowodowała śmierć tej kobiety. Fundamentalnie, katolik-prawackie ugrupowania - już wkrótce za tę śmierć odpowiedzą. Jeszcze najwyżej 2 lata. Ot, i wszystko...
- 13 15
-
2021-11-07 10:43
(2)
Jerzy. Pis wygra wybory za 2 lata i następne i następne. I to jest dobra wiadomość dla Polski i dla nas Polakow
- 11 16
-
2021-11-07 15:34
(1)
Ty nie jestes Polak tylko ruska platna rzecz.
- 5 7
-
2021-11-08 10:37
Nasz człowiek w Moskwie
Tusk o Putinie
- 2 0
-
2021-11-07 11:30
Bez jaj. (2)
Przecież PiS nie ma nic do rzeczy. Lekarze jej nie ratowali na czas i tyle.
- 10 13
-
2021-11-07 12:01
Gdyby ratował na czas to bym mu postawil zarzuty
za usmiercenie zycia dziecka w łonie matki. Takie jest orzeczenie TK, zgodnie z ktorym nalezy chronic KAZDE zycie. Jestem prawicowym prokuratorem, katolikiem. Nie wierze w pandemie, wierzę, ze ziemia jest płaska, a geje i lesbijki to moda, ktora przyszla z zachodu. Zachód zazdrosci Polsce dobrobytu, a kazdy uchodzca czy imigrant to terrorysta, zgodnie z rzetelna tvp. Tyle w temacie.
- 9 7
-
2021-11-07 20:50
Będą bronić pisu choćby się na nich wysrali to powiedzą że deszcz pada
- 5 1
-
2021-11-07 14:49
Oplułem sie
- 0 0
-
2021-11-07 11:35
Jakie to typowe (1)
Stworzyć kulawe prawo, następnie zwalić winę na człowieka, a ludzi niezadowolonych i wskazujących na przyczynę wyzywać od 'lewactwa'. Nudne i przewidywalne te posty z nowogrodzkiej.
- 11 6
-
2021-11-07 11:56
całe prawo jest kulawe
do tego dochodzą niezawiśli sędziowie i adwokaci z sumieniem za srebrniki
- 5 3
-
2021-11-07 13:21
Noe przetlumaczysz tym wazonom.
- 1 2
-
2021-11-07 13:40
Dokładnie ale pustaki tego nie rozumieją!
- 0 1
-
2021-11-07 14:49
najwyraźniej
według fanatyków PISU tylko Prezes może uprawiać politykę na grobach tych, którzy zgineli w katastrofie smoleńskiej
- 9 2
-
2021-11-07 15:15
NIestety prawdziwe
Dopisywanie historii do błędu lekarskiego. Mega słabe.
- 3 7
-
2021-11-07 17:24
Tak, tak róbmy tak dalej. To nie politycy są winni tylko lekarze. Niech lekarze się boją podejmować decyzji, a trupów będzie więcej i więcej...
- 3 4
-
2021-11-07 18:30
Winni sa wszyscy uzurpajacy sobie prawo do decydowaniu o zyciu i smierci, ci ktorzy podpisali wyrok na tysiace kobiet. Oby wasze zony i corki spotkal taki sam los na jaki skazaliscie polki.
- 7 1
-
2021-11-07 22:56
Płatne komentarze powinny być oznaczane
Jako tekst sponsorowany. Z naszych podatków niestety.
- 2 1
-
2021-11-07 23:30
wypociny pisowskiego lub konfederackiego patałacha z kompleksami. żałosny komentarz .
- 1 2
-
2021-11-08 03:15
Zawinil kaczynski i godek
x
- 2 2
-
2021-11-08 15:05
Ile za taki wpis? Judaszku
- 0 0
-
2021-11-06 18:42
co za żałosne wpisy (3)
widać ,ze na niektórych ta śmierc i osierocone dziecko nie zrobiło żadnego wrażenia .Moze jakby sami doświadczyli takiej traumy zmieniliby zdanie .
- 36 39
-
2021-11-06 19:01
Do kogo swe słowa kierujesz? chyba do tych demonstrantów bez serc
- 11 7
-
2021-11-06 19:02
Dokładnie, jak można ludzką tragedię
I błąd lekarski wykorzystwać politycznie, do pojudzania tłumów
- 13 4
-
2021-11-06 19:09
podziękuj lekarzom czekali 24 godziny i po 24 godzinach zrobili USG
- 10 0
-
2021-11-06 18:43
"Gubernator Florydy DeSantis:
"Osoby, które przeszły normalną serię szczepień na covid bardzo szybko zostaną uznane za niezaszczepione...Powiedzą wam: 'Musisz otrzymać dawkę przypominającą, w przeciwnym razie może ci grozić utrata pracy'...To tylko wierzchołek góry lodowej"."- 22 16
-
2021-11-06 18:44
Głupota żeby miała skrzydła toby trwała,0
- 17 2
-
2021-11-06 18:44
Kłamstwo (3)
Przepisy aborcyjne nie zostały zaostrzone. TK nie ma takich uprawnień. Wydaje jedynie wykładnię obowiązujących przepisów. A te obowiązują od 1997 roku
- 59 22
-
2021-11-06 21:27
Oczywiście, opublikowano tylko dawne orzeczenie TK.
Ale nadarzyła się okazja: w domach siedziała wyizolowana, poddana frustracji, zdołowana młodzież. Wystarczyła więc iskra by powstał pożar. Dobrze wiedziano co robić. Opozycja, ale wszystkie ugrupowania, mają doradców od psychologii społecznej. Od tego są odpowiednie firmy.
- 4 0
-
2021-11-06 21:34
Oczywiście, opublikowano tylko dawne orzeczenie TK.
Ale nadarzyła się okazja: w domach siedziała wyizolowana, poddana frustracji, zdołowana młodzież. Wystarczyła więc iskra by powstał pożar. Dobrze wiedziano co robić. Opozycja, ale wszystkie ugrupowania, mają doradców od psychologii społecznej. Od tego są odpowiednie firmy. Nie ma "narodowej kwarantanny", więc protesty mogą się nie udać. Tu chodzi raczej o podgrzanie atmosfery by wpłynąć na kolejne wyroki Brukseli co do kasy dla Polski.
- 2 0
-
2021-11-07 17:05
27 stycznia 2021 wyrok TK został opublikowany w Dzienniku Ustaw i tym samym przepis uznany
za niezgodny z konstytucją przestał obowiązywać. Czy zatem zaszła zmiana, czy nie?
- 0 0
-
2021-11-06 18:46
Przecież to tylko pierwsza ofiara. Przygotujcie się na następne.
Lekarze nie będą usuwać nawet przy zagrożeniu życia, bo bardziej niż na życiu kobiety zależy im na swoim. Nikt nie powinien być postawiony przed takim wyborem. Jak wejdzie w życie projekt Ordo Iuris i Godek, to nawet nie będą mogli ratować życia kobiety,bo za każde przerwanie ciąży będzie dożywocie, też dla matki, która właśnie straci dziecko. Iza, gdyby przeżyła, to wg Godek powinna dostać dożywocie. Autorzy tej ustawy to zbrodniarze. A Iza to tylko pierwsza śmierć kobiety. Gdyby mężczyźni rodzili, aborcja byłaby sakramentem - Gloria Steinem, USA lata 60!
- 32 53
-
2021-11-06 18:46
(4)
Szkoda Izy i jej dziecka. Ja się pytam tych lewczek, kiedy Marsz pamięci już wymordowanych milionów ludzi w łonach swych matek na przestrzeni 60 lat w Polsce? o całym świecie nie wspominając. Te suki chcą tylko aborcji nienarodzonych, a śmierć jakiejkolwiek kobiety z powodu problemów porodowych, ma służyć i służy im do protestów ideologicznych, a Iza jako osoba ich nic nie obchodzi. Zapomną o niej za kilka miesięcy, i będą czekać na ewentualnią śmierć kolejnej kobiety tylko o innym imieniu. Tak działa lewactwo i ich parszywe zgniłe serca.
- 56 34
-
2021-11-06 19:27
tylko 60? chłopki, dworki, dziewczyny co najmniej od 2000 lat roniły ciąże, umierały podczas porodu, połogu, pozbywały się (2)
niechcianych ciąż, umieralnośc była olbrzymia. Cywilizacja polega na zmniejszaniu śmiertelności
- 5 2
-
2021-11-06 19:55
Generalnie masz dużo racji poza nietypową definicją "cywilizaji".
- 0 0
-
2021-11-06 21:48
Czytaj ze zrozumieniem. Co innego umieranie, a co innego zabijanie. Zabija człowiek człowieka, a umiera się z powodów niezależnych w danej chwili od nawet najmądrzejszego i dobrego człowieka.
- 2 1
-
2021-11-07 00:07
Kolejny czciciel płodów z osobowością autorytarną się odezwał.
Ciekawe co było pierwsze?
- 1 2
-
2021-11-06 18:46
Moja deklaracja (3)
To nieprawda, że to nie jest Twoja sprawa. Każdy z nas jest odpowiedzialny za świat za jakim się opowiada. To nieprawda, że winę za śmierć Izy ponoszą tylko lekarze. To nieprawda, że nie możemy nic zrobić. To nieprawda, że sytuacja już nie ma prawa się powtórzyć. Obojętność i bezczynność wobec okrucieństwa też jest zbrodnią. Córka Izy też może zajść kiedyś w ciąże. Czy podejmie świadomie taką decyzję? Nie chcę radykalnego patokatolicyzmu jako nadrzędnego wykładnika etyki.
- 23 42
-
2021-11-06 18:51
I tak wmawiaj sobie!
W każdym momencie! Nawet jak pójdziesz do lekarza - konowala, mów sobie że to nieprawda że on ci zaszkodzi
- 6 0
-
2021-11-06 19:05
Nie podniecaj się!
- 3 1
-
2021-11-06 21:06
To nie prawda co napisałaś.
- 0 0
-
2021-11-06 18:47
"Nie daj się dwa razy na to samo nabrać" (8)
Minął rok i znowu wściekłe macice wyszły na ulicę (oczywiście większość bez masek, bo pandemia jest tylko w sklepach i tramwaju), a politycy skrzywieni w lewo cynicznie wykorzystują to do walki politycznej. Znowu ten wasz śmieszny marsz zostanie zawłaszczony przez chamówę Lempartową. Kaczyński tymczasem siedzi na Żoliborzu i z kotem się z was śmieją. Inflacja 7% to zindoktrynowani fajnopolacy siedzą cicho, jak Baćka podrzuca nam islamistów na granicę to jeszcze spieszycie do rozmontowywania zasieków. A od jutra TVPiS będzie trąbić, że 4 fala jest wynikiem aborcjonistek, tak jak było dokładnie rok temu. Niczego się nie nauczyliście. Kobieta zmarła na sepsę w wyniku błędu lekarzy, a tu dzieje się inba podobna jak przy ćpunie i bandycie Grzegorzu Florydzie. Lewactwo, nieważne jaka szerokość geograficzna - ta sama banda nieuków i oszołomów.
- 63 21
-
2021-11-06 18:50
(3)
Ruskie płaca w euro czy bitcoinami?
- 5 5
-
2021-11-06 18:52
Że niby ruscy płacą za obsmarowywanie Łukaszenki? Ty chyba słabo potrafisz w kojarzenie faktów albo nie umiesz czytać, a już zwłaszcza ze zrozumieniem xD
- 5 2
-
2021-11-06 18:53
Putin to płaci ale tym wszystkim, którzy chcą imigrantów do Polski, żeby zdestabilizować nasz kraj. Chciałeś być śmieszny i ironiczny ale ci nie wyszło.
- 8 1
-
2021-11-06 19:13
Ważne, że tobie płacą szeklami, oy vey!
- 6 0
-
2021-11-06 19:12
Słusznie rzeczesz. Sama prawda. A *emingi pójdą za fujarką flecisty tam gdzie im rozkaże.
- 7 0
-
2021-11-06 22:39
Podpisuję się obiema rękoma pod tym!
- 1 0
-
2021-11-07 09:19
Julki mają max 30 IQ. I to razem wzięte. Więc bym nie oczekiwał że zaczną myśleć
- 2 0
-
2021-11-07 13:20
Dziwnym trafem lewacy już nie pamietaja że Adamowicz zmarl w wyniku bledu lekarskiego
- 1 1
-
2021-11-06 18:49
Nikomu nie przyszło do głowy, że to mógł być po prostu błąd w sztuce lekarskiej? (5)
- 62 22
-
2021-11-06 18:50
(1)
SymetryZm to rak mózgu
- 3 6
-
2021-11-07 04:14
lewactwo powinno się wypalać ogniem ;)
- 2 0
-
2021-11-06 21:44
Cyniczni organizatorzy i ideolodzy
pewnie przypuszczają, że to może być błąd lekarski. Ale nadarzyła się okazja do poniesienia atmosfery, przed kolejnym kolejnymi rozmowami w Brukseli o daniu kasy Polsce i sprawą a Turowa.
- 3 1
-
2021-11-06 21:51
Przy takim prawie lekarskim to ten bład można nazwać oczywistym.
- 1 1
-
2021-11-06 23:40
podobnie jak wybór Przyłębskiej był błędem w sztuce prawniczej
- 2 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.