Protest w Brzeźnie. Zerwanie umowy albo prokurator
4748 wyświetleń 16 lipca 2016 (373 opinie)Do wtorkowego południa radni Brzeźna i mieszkańcy tej dzielnicy dają czas gdańskim urzędnikom na zerwanie umowy z firmą Wiparking i wycofanie się z poboru opłat na al. Hallera. - Jeśli urzędnicy nas po raz kolejny zlekceważą sprawa zostanie zgłoszona do prokuratury – zapowiada Mateusz Błażewicz, radny dzielnicy.
Więcej na ten temat
Opinie (373) 7 zablokowanych
-
2016-07-16 16:00
(10)
Podejrzewam że władze miasta i tak nie odpowiedzą na protest.Liczy się tylko kasa i układziki.
- 421 23
-
2016-07-16 16:05
trzeba myslec w koncu pozytywnie! (2)
- 10 10
-
2016-07-16 21:49
A wybiórcza gazetka o tym nie pisze (1)
Gdy jest zebranie 5 członków Razem, albo KOD, albo członków PO, to jest i zapowiedź i artykuł z seria zdjęć z "ważnych akcji".
A gdy jest protest przeciwko urzędasom z Gdańska to cisza.
Dobrze, że jest ten portal trojmiasto.- 40 8
-
2016-07-21 09:44
"Dobrze, że jest ten portal trójmiasto"? śmiechu warte :) toż oni po tych samych pieniądzach
- 0 0
-
2016-07-16 17:22
(2)
Żadna z tych osób nie mieszka przy Hallera więc i co im chodzi żaden mieszkaniec tych bloków z tyłu nie widzę żeby był tam
- 5 38
-
2016-07-16 17:28
(1)
Co za protest garstka ludzi hahahaha po co ten cyrk nie widzę żadnej osoby z Hallera skąd wy tu się wzięliście
- 3 38
-
2016-07-16 21:50
Ty z tej firmy nie podszywaj sie
- 24 0
-
2016-07-16 17:58
Gdzie jest KOD ? Gdzie jest Kijewski? (2)
- 24 9
-
2016-07-16 20:35
gdzie jest Prezes? (1)
gdzie jest PIS?
czy PIS da pieniądze na budowę "bezpłatnego" parkingu przy plaży?
Przecież program PIS jest lekiem na całe zło!- 8 21
-
2016-07-16 21:51
Jak wygrają wybory w Gdansku to zbuduja
Głosuj i się przekonaj
- 13 9
-
2016-07-17 12:17
Korupcja i mafia
Dokładnie TAK, zgadzam się, Ta sama firma rżnie ludzi we Władysławowie i nikt nic nie chce zrobić bo ktoś siedzi u nich w kieszeni. Gdzie ta dobra zmiana ja się pytam. W jastrzębiej Górze ustawili nawet parkomat, a parkingowy przychodzi zza krzaków tylko na chwilę powlepiać kartki o opłacie za 300zł. Jakim prawem miasto czy samorząd udostępnia potem dane osobowe według numerów rejestracyjnych.
Korupcja i mafia.- 20 1
-
2016-07-16 16:04
Od razu do prokuratury (5)
jeśli jest taka opcja. Nie po to ci z Urzędu robią biznesy, żeby się mieszkańcami przejmować.
- 310 12
-
2016-07-16 16:23
prokuratorzy (1)
przecież oni są też w tych układach,zus-u nie płacą,jakieś immunitety ,a podatki?Ale nie dajcie się,nie są oni wszyscy najmądrzejsi,tylko cwani w układach
- 26 4
-
2016-07-16 17:58
Gdzie jest KOD ? Gdzie jest Kijewski?
- 14 9
-
2016-07-16 21:33
ja bym na miejscu mieszkancow od razu pojechal z tym do CBA (1)
tak na wszelki wypadek, bo bardzo wiele rzeczy w tym gdansku najzwyczajniej smierdzi
- 19 1
-
2016-07-22 17:44
Też uważam, że trzeba sprawę zgłosić do CBA i NIK-u. Trzeba porządnie prześwietlić układy panujące w Gdańsku, z kim ewentualnie mogą mieć kontakty radni i dlaczego akurat Wiparking dostał zgodę na tę dzierżawę. Należałoby też dokładnie prześwietlić ten Wiparking, jego dokumenty finansowe, podatkowe, itd.
- 0 0
-
2016-07-17 14:15
A prokuratura umorzy.
- 2 1
-
2016-07-16 16:04
wreszcie ktoś interesuje się sprawami dotyczacymi mieszkańców (7)
- 268 14
-
2016-07-16 16:07
Kiedy protest pod zajezdnią Wrzeszcz na Hallera? (3)
Zajezdnię chcą przenieść na pefyferie bo ktoś potrzebuje działkę. Infrastruktura w tyn miejscu nie wytrzyma, Czarny Dwór już zakorkowany
- 52 13
-
2016-07-16 16:13
Mają tam wybudować kilka tysięcy mieszkań (1)
Betonowania ciąg dalszy, czy zajezdnia jedt jeszczw rekach UM czy już wyprzedali?
- 25 11
-
2016-07-16 16:51
a to nie dobrze? Przecież to "dogęszczanie tkanki miejskiej"!
- 13 3
-
2016-07-16 16:13
Szkoda, że parkomatów nie zmyło podczas ostatniej ulewy
Miasto idzie w zaparte tymczasem na te budyniowe parkingi codziennie średnio tylko w 20% zapełnione
- 30 4
-
2016-07-16 16:46
To ten radny nie wie jak dzialaja prokuratury w takich sprawach? (2)
On musi sie zwrocic do komisji weneckiej i do KOD'u, i dopiero wtedy walczyc z urzednikami z UM Gdansk.
- 10 12
-
2016-07-16 20:19
Te wszystkie instytucje są na końcu, wraz z dróżnikiem z Włoszczowej, (1)
natomiast jeśli miasto podpisało umowę z najemcą parkingów, w tym przypadku z tą firmą wicoś tam, to jeśli się wycofa, będzie musiało zapłacić karę, jak dużą ? To zależy jaka jest wymieniona w umowie, więc prokuratura i nawet dróżnik z Włoszczowej z kontrasygnatą nie pomoże. Chyba ze miasto zapłaci, i nic nikomu nie powie, bo była by afera.
- 5 2
-
2016-07-17 15:18
To nie "miasto", czyli my,
ale urzędasy, którzy to "klepnęli" powinni zapłacić!!!
- 3 0
-
2016-07-16 16:05
Reguły TAK, bezprawie NIE (6)
Dość bezprawie ZDiZ!
- 238 15
-
2016-07-16 19:44
czy odspiewano Apel Smolenski ? (5)
?
- 10 11
-
2016-07-17 00:19
Nie
A po co?
- 6 2
-
2016-07-17 22:25
(3)
Mieszkańcy Brzeźna to w przeważającej większości patologia
- 0 5
-
2016-07-17 23:28
Sam jesteś...patol
- 5 0
-
2016-07-18 10:56
(1)
Komentujący artykuły na Trojmiasto.pl to w większości bezrobotni imbecyle , normalni ludzie maja pracę i pracują i nie mają czasu na pisanie bzdetnych komentarzy... z nudów.
- 0 2
-
2016-07-18 16:10
Czyli jesteś imbecylem i z nudów piszesz bzdetne komentarze.
- 1 0
-
2016-07-16 16:05
Raus z PO! (28)
Brawo! Tak trzymać! Nie dajcie sie okradać przez oszustów z PO. Z gnidami z PO musimy jako Gdańszczanie zrobić definitywny porządek! Nie zastanawia Państwa czemu nie ma stref płatnego parkowania tam gdzie parkują pracownicy gdańskiego magistratu?
- 283 96
-
2016-07-16 16:25
Raus z PO! (9)
Dodam ,że w skali kraju trzeba zrobić czystki (takie na jakie pozwala aktualnie prawo) z PO. Kto z Państwa wiele razy głosował na PO i czuje sie przez nich oszukany?Trzeba sie zemścić i to totalnie ! Ubolewam nad faktem ,że nie można robić takich czystek jakie robili Himmler ale zadowolimy sie tym na co pozwala Polskie prawo.Zwyczajnie im pokażemy gdzie raki zimują!
- 34 39
-
2016-07-16 18:03
jak na razie to (6)
PiS oszukuje ciebie, jak chcesz gdzieś czystki robić to może sam sie najpierw umyj
- 37 27
-
2016-07-16 18:39
Raus z PO! (5)
Nie, PIS mnie nie oszukuje bo nigdy nie głosowałem na PIS.Jeśli chodzi o PO przeczytaj wszystkie obietnice wyborcze PO od 2007 r Sprawdź co zrealizowali... Dodam ,że jeszcze z robili referendum z takimi pytaniami jakie były w obietnicach wyborczych.Miarka sie przebrała!
- 24 26
-
2016-07-16 19:04
przebrała się? (1)
I co zrobisz?
- 8 10
-
2016-07-16 19:53
love brexit
To co zwykle pisał prawde o oszustach z PO . Powstanie nowa partia ,zobaczymy jak społeczeństwo zagłosuje.
- 10 18
-
2016-07-17 16:45
(2)
afery z udzialem PO: 1) Afera tasmowa 2) Afera hazardowa 3) Afera wyciagowa 4) Afera stadionowa 5) Afera autostradowa 6) Afera stoczniowa 7) Afera AmberGold 8) Afera Elewarru 9) Afera z informatyzacja MSW 10) Afera z budowa gazo portu w Swinoujsciu/dostawami gazu z Kataru 11) Afera z budowa elektrowni atomowej (od 5 lat trwa "wybieranie" lokalizacji, a zarzad specjalnych spólek bierze kase) 12) Afera z opóznieniem publikacji przez Rzadowe Centrum Legislacji ustawy o rajach podatkowych 13) Grabiez Polakom polowy oszczednosci emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zl) 14) Wydluzenie obowiazku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u mezczyzn 15) Rozrost biurokracji (sto tysiecy nowych etatów) 16) Drastyczny wzrost zadluzenia kraju (z 530 mld zl do blisko 1 bln zl) 17) Podniesienie VAT-u na wszystko 18) Podwyzszenie o 1/3 skladki rentowej (ZUS) dla przedsiebiorców 19) Zamrozenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów podatkowych 20) Podniesienie akcyzy na paliwo 21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa) 22) Zmniejszenie o 1/3 zasilku pogrzebowego 23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. oplaty zapasowej 24) Nalozenie na Lasy Panstwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie dochodu!) 25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego 26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego 27) Przyjecie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego 28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO 29) Przyjecie ustawy o ograniczeniu dostepu obywateli do informacji publicznej 30) Przyjecie ustawy o ograniczeniu wolnosci zgromadzen 31) Przyjecie ustawy o "bratniej pomocy" (tzw. ustawa 1066) 32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów zlozonych pod obywatelskimi inicjatywami referendalno-ustawodawczymi 33) Utajnienie raportu o nieprawidlowosciach w ZUS do jakich doszlo w latach 2008 - 2013 34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umozliwilaby sprzedaz Lasów Panstwowych 35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej sluzby zdrowia (czekanie po kilka lat na wizyte u lekarza specjalisty) 36) Podpisanie z Rosja niekorzystnej umowy gazowej (najdrozszy gaz w Europie) 37) Blisko 3-letni paraliz legislacyjny w sprawie wydobywania gazu lupkowego 38) Drenaz Funduszu Rezerwy Demograficznej 39) Wyprzedaz majatku narodowego za ponad 65 mld zl (w tym spólek strategicznych takich jak Azoty Tarnów); 40) Ograniczenie potencjalu militarnego 41) Brak przemyslanej i suwerennej polityki zagranicznej 42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiace stanowisk oplacanych z publicznej kasy dla kolesi z Platformy "Obywatelskiej" i PSL). 43) podsluchiwanie dziennikarzy
- 11 7
-
2016-07-18 11:19
(1)
No i gdzie tu choć jedna aferę widzisz ? Same półprawdy i kłamstwa.
- 1 4
-
2016-07-21 09:50
Malutki, ty to chyba jesteś lemingiem i masz malutki rozum albo jesteś z PO, a może jedno i drugie
- 0 0
-
2016-07-17 09:32
Szpilek - jesteś idiotą z zawodu czy z wyboru? (1)
ale szczerze, jak u księdza na spowiedzi
- 11 10
-
2016-07-17 12:00
love brexit
Jestem idiotą bo pisze prawde?
- 4 8
-
2016-07-16 16:49
Gdańszczanin?
Tę szpilek jakim tam z Ciebie Gdansczanin.....przecież Ty jestes sloikiem w kolejnym pokoleniu....
- 28 14
-
2016-07-16 17:57
Gdzie jest KOD ? Gdzie jest Kijewski?
- 10 17
-
2016-07-16 18:13
Zajrzyj proszę w wolnej chwili na stronę bip.gdansk.pl/rada-miasta, zakładka: protokoły z sesji z 2016 (13)
Znajdziesz tam zapis dźwiękowy XXIV sesji RM z 31.05.2016.
Całość dość długa (ponad 3 godz.) odsyłam do mniej więcej progu 2.40 - posłuchaj wypowiedzi. NIKT z radnych - także tych z PiS nawet się nie zająknął o tym, żeby spp znieść bądź nie tworzyć nowych. Wszyscy - także i opozycja w RM mają świadomość, że bez spp miasto się udusi.
Jedna osoba miała zastrzeżenia prawne do oznaczeń w powiązaniu z uchwałą z 2012. NIKT z obecnych nie zaprostestował przeciw płatnemu parkowaniu nad morzem, nawet nie było o tym mowy podczas dyskusji. NIKT ni podważył proponowanych zasad - na sali byli też radni PiS, przypominam uprzejmie...
Główny bój szedł o Oliwę: okolice OBC i zasadność ścieżek rowerowych na Wita Stwosza przy jednoczesnym niedostatku miejsc postojowych dla aut. Przy okazji - serdeczne wyrazy współczucia dla rowerowego oficera miasta Gdańska;)
Uchwała nr 685 - głosy za: 17, przeciw: 5, wstrzymujące się od głosu: 3
RM liczy sobie 34 nazwiska, w tym 12 posłów PiS
NIE ŁUDŹ SIĘ, że jakakolwiek rada miasta, pod jakimkolwiek nie działałaby politycznym szyldem, zrezygnuje z reglamentowania miejsc postojowych w mieście - taki obowiązek nakłada na rady miast i gmin ustawa. Ustawa i fizyka - miasta nie są z gumy.- 23 19
-
2016-07-16 18:32
w pasie nadmorskim jest miejsce na dodatkowe parkingi (4)
morze, Park Reagana, plac zabaw GPEC powinny być dostępne bezpłatnie dla wszystkich mieszkańców
To tereny rekreacyjne, nie biurowe...- 20 8
-
2016-07-16 18:39
Reklamacje i zapytania proszę kierować do swoich radnych. (3)
I bardzo proszę nie mylić pojęć - mowa o PARKINGACH, to one są płatne a nie korzystanie z morza, parku czy placu zabaw. No chyba że ktoś przy wejściu na plażę czy do parku sprzedaje bilety wstępu?
- 10 10
-
2016-07-18 08:29
nie bądź taka mądra (2)
Na plażę, na duży bogato wyposażony plac zabaw i na długi spacer do parku nie jedzie się na godzinę tylko na pół dnia, wygodnie jest przyjechać samochodem, zamiast tracić godzinę na dojazd komunikacją w jedną stronę, pewnie jeszcze z przesiadką. Wprowadzając płatne parkingi znacząco ogranicza się mieszkańcom dostęp do tych miejsc i nikt nie mówi o wprowadzaniu do nich biletów.
- 5 1
-
2016-07-18 09:32
BZDURA! I nie bądź taka skąpa (1)
za wygodę się płaci. jakoś na wydawanie kupy kasy za gofry lody i milion innych bzdur żal d*py nie ściska co?
Skończyły się czasy darmochy!
są tacy co dojeżdżają komunikacją z dziećmi, przesiadają się i korona im z głowy nie spada
płatne parkingi powinny być i koniec
a jak się tlustym grażynkom i brzuchatym januszom nie podoba niech pierdza w wersalkę przez reszte życia!- 0 3
-
2016-07-18 14:13
Obrażasz mnie !
Jestem Grażyna i nie jestem tłusta mimo wieku jeżdżę rowerem nad morze . Dlatego nie wycieraj się moim imieniem . Jeśli już musisz to stosuj swoje !
- 2 0
-
2016-07-17 09:24
Nie będę nigdzie zaglądał.
- 6 4
-
2016-07-17 15:33
Idąc tym tokiem rozumowania, (1)
"jakakolwiek rada miasta, pod jakimkolwiek nie działałaby politycznym szyldem, zrezygnuje z reglamentowania miejsc postojowych w mieście - taki obowiązek nakłada na rady miast i gmin ustawa. Ustawa i fizyka - miasta nie są z gumy." - rozumiem, że dzięki płatnym parkingom, znikną samochody?! Rzeczywistość jednak skrzeczy - wystarczy popatrzeć na rozjeżdżane trawniki, zastawione przejścia i chodniki. A wolnych miejsc na PŁATNYCH parkingach - sporo.
Jeśli już, to dobrym pomysłem jest sprzedawanie miejsc parkingowych razem z mieszkaniem. Wtórny rynek, trudno, zostawić w spokoju. Co najwyżej - RZECZYWIŚCIE wlepiać mandaty (jak najwyższe, będzie na budowanie nowych parkingów) w sytuacjach, kiedy jest parking, a właściciel parkuje auto na trawniku, chodniku, przejściu dla pieszych, czy placu zabaw!!!- 2 2
-
2016-07-18 16:19
Jeśli parkingi powstały zgodnie z prawem, to nie ma sprawy, ale jeśli ktoś pobiera opłatę za stanie na drodze publicznej, to musi stosować się do ustawy o drogach publicznych. W przypadku tych parkingów wydzierżawiono ulicę na parking, a to w takiej formie jest NIEZGODNE Z PRAWEM.
- 1 0
-
2016-07-18 02:47
Jaki interes mialo miasto w tym aby wydzierzawic prywatnej firmie bezplatne dotad parkigi? (2)
To ,ze debile nie mysla i nieogarniaja tematu nie znaczy o tym ,ze wszyscy mieszkancy maja z tego powodu cierpiec. Gdyby zaglosowali za tym aby na tych parkingach zarabialo tylko miasto to ok. Wtedy ja wiem ,ze z oplat takich mozna w cos zaiwestowac...A w co zainwestuje taka spolka krzak/?Kiedys demokratycznie hitler wygral wybory...Czy oznaczalo to,ze wiekszosc miala racje.?
..Tutaj analogia dosc daleka ale wiekszosc radnych chyba nie miala pojecia lub byla zbyt zmeczona 2 godzinna paplanina aby jeszcze o tej porze przytomnie myslec.Nie zmienia to faktu ,ze ktos taki projekt wysunal i ta osoba a nie radni ..Jest za ta cala sytuacje z platnymi od teraz parkingami-odpowiedzialna.- 2 1
-
2016-07-18 08:15
Może miało interes taki, żeby więcej kasy wpłynęło do budżetu miasta? (1)
Może właśnie po to żeby "koniec i kropka" mogło jeździć samochodem po wyremontowanych, nie dziurawych drogach?
Pomyśl proszę - przecież skądś kasę na remont rozjeżdżonych przez ciebie dróg trzeba wziąć - prawda? Pieniądze same się nie mnożą :)- 1 2
-
2016-07-18 16:16
Zgadza się, skądś trzeba wziąć pieniądze. Nie znaczy to jednak, że należy je pozyskiwać w sposób niezgodny z prawem, a tak zrobiono z tymi niby parkingami.
- 0 0
-
2016-07-21 09:53
spp
strefy płatnego parkowania - tak, jak najbardziej, ale nie na rozbójnickich zasadach. Mieszkańcy zazwyczaj wyjeżdżają spod domu do pracy na cały dzień, ale potem wracają i wtedy kiedy śpią maja płacić 3zł/h za parkowanie samochodu w miejscu, gdzie i tak turysta nie parkuje, bo w nocy go nie ma
- 0 0
-
2016-07-22 17:52
Strefy Płatnego Parkowania - TAK. Niech miasto pobiera opłaty za parkowanie w miejscach, które utrzymuje - tzn. które utrzymujemy wszyscy ze swoich podatków. I wszyscy się na nie zrzucamy.
Dzierżawa publicznych, miejskich gruntów różnym cwaniakom, którzy będą na tym zarabiać - ZDECYDOWANE NIE!! TO niedopuszczalne, aby jakiś prywaciarz-cwaniak zarabiał na tym, do czego się wspólnie dokładamy. I rozmaite agencje typu CBA czy NIK powinny tych prywatnych cwaniaków prześwietlić, wykryć wszelkie nieprawidłowości.- 0 0
-
2016-07-17 15:24
Według wpisów (1)
dotyczących PO i Budynia, to dawno nie powinno tego być w Gdańsku (i nie tylko). Po każdych wyborach, niestety, okazuje się, że jest po staremu. A przecież wystarczy pofatygować się i wrzucić kartkę do urny, a później dopilnować prawidłowości obliczeń. Inaczej nic się nie zmieni...
- 5 3
-
2016-07-21 09:54
bo wybory były fałszowane, nie słyszałeś o tym?
- 1 0
-
2016-07-16 16:09
I bardzo dobrze, skoro włądze i radni nie służą mieszkańcom tylko czyimś interesom (6)
Niech zajmą się tym prokuratura i sąd. Gdyby okazało się, że złamano prawo i trzeba wypłacić odszkodowanie dzierżawcy (bo to nie jego akurat wina że władze tak postępują) to liczę na wyrok nakazujący wypłatę z prywatnych kieszeni decydentów takiej dzierżawy (urzędnicy i radni którzy za tym głosowali). Byłoby idiotycznie, gdyby jeszcze podatnicy musieli płacić takie odszkodowanie.
- 219 12
-
2016-07-16 16:15
budyniem juz sie zajeli (2)
zaplacil i wykpil sie z odsiadki. moze powroci jego sprawa.
- 20 4
-
2016-07-16 16:27
mojego kolegę ścigał urząd skarbowy
Nie zapłacił podatku (jakieś 300 PLN) przy kupnie samochodu. Nie jest namiętnym motofanem, niezmiernie rzadko zmienia samochody. A ponieważ chyba pierwszy raz kupował od tzw. osoby fizycznej to najzwyczajniej w świecie nie wiedział o takim obowiązku. Zapłacił podatek plus karę bo urząd był bezlitosny dla "zwykłego Kowalskiego"
Z drugiej strony osoba ze świecznika, prawnik z wykształcenia, od lat pełniący funkcję prezydenta pona 400-tys. miasta łamie wielokrotnie prawo. Co prawda nie w kwestii podatków tylko oświadczeń majątkowych (jednak bał się fiskusa i w US złożył prawdziwe oświadczenia?). Wyborcom trzeba było przedstawić inną prawdę bo mogliby się zdziwić i jeszcze nie poprzeć w wyborach. Zeznania podatkowe są tajne a oświadczenia majątkowe jawne wiec istniało prawdopodobieństwo, ze nikt tego nie skonfrontuje. Finał tej sprawy znamy - nic się nie stało :-D
Też liczę na to że ta sprawa powróci i będzie potraktowana bardziej bezstronnie a wręcz z uwzględnieniem wagi tych oszustw patrząc kto je popełniał.- 25 4
-
2016-07-22 17:54
Sprawa Adamowicza i jego deklaracji została na nowo otwarta
Sprawa parkingów i dzierżawy prywatnym cwaniakom to zupełnie inna sprawa, nie mieszajmy pojęć. Tak czy inaczej, mam nadzieję, że w obu przypadkach odpowiednie instytucje dobiorą się władzom miasta, gdzie trzeba.
W sprawie mieszkań polecam artykuł na portalu Gdańsk Pl: "Prokurator Ziobro zdecydował: sprawa Pawła Adamowicza znów do sądu" - tak, jak nie lubię Ziobry, tak tutaj całkowicie go popieram.- 0 0
-
2016-07-16 17:59
Gdzie jest KOD ? Gdzie jest Kijewski? Gdzie jest Bolek,eee Wałęsa?
- 7 5
-
2016-07-16 21:35
głupcze! w tym kraju urzednik za nic nie odpowiada! (1)
- 6 2
-
2016-07-17 15:40
Niestety,
tak wygląda praktyka. Jeszcze jeden martwy przepis o odpowiedzialności...
- 4 0
-
2016-07-16 16:09
(2)
Brzeźno ogłosi niepodległość, to pewne, jest traktowane niesprawiedliwie pod kątem fiskalnym, prawie jak kolonie amerykańskie przez Wielką Brytanię.
- 73 28
-
2016-07-17 08:43
A co z parkingiem za murami przy hali targowej w centrum (1)
Tam od kwietnia TA SAMA firma WIPARKING wygrala przetarg
I tez pobiera oplaty za postoj w nocy oraz nalicza wysokie kary za brak oplaty
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Koniec-z-darmowym-parkowaniem-przy-Hali-Targowej-w-Gdansku-n100254.html
Czemu radni ze srodmiescia nie interweniuja? Wstyd- 15 1
-
2016-07-17 20:53
to chyba nie jest w pasie drogi publicznej
Tu jest na legalu
- 0 1
-
2016-07-16 16:11
ale mi protest, nawet dwudziestu osób nie uzbierali (38)
a może jest tak że ta grupka ma jakiś prywatny interes w tym zerwaniu umowy, np operator parkingów woli aby miasto zerwało umowę i zapłaciło karę umowną - zysk natychmiastowy zamiast ściągania opłat
- 37 196
-
2016-07-16 16:14
Jeśli byłby Pan (Pani?) na proteście to doliczyłby się Pan kilkudziesięciu osób. (20)
Poza tym nie jest ważne ile osób wzięło udział, a to czy mają rację. A tu sprawa jest jasna: ZDiZ naruszył prawo.
Pozdrawiam wszystkich aktywnych.- 43 10
-
2016-07-16 16:23
będziesz sobie protestował jak ZDiZ postawi własne parkometry w całym Brzeźnie (2)
wtedy będzie legalnie, może miasto przeprowadzi przetarg na działki wokół twojego bloku i też się skończy parkowanie za darmo, a na koniec dowali 500% podwyżki za wieczyste użytkowanie
- 15 17
-
2016-07-17 18:28
Jak będzie spp (1)
To będą musiały być abonamenty dla mieszkańców, obstawiam że taniej niż 3 zł x 24 h x 30 dni
- 4 0
-
2016-07-22 17:57
Dokładnie, abonament roczny na swoją strefę zamieszkania to 120 zł.
- 0 0
-
2016-07-16 16:25
(14)
To krzykacze z Brzeźna twierdzą, że umowa jest nielegalna. Inne miasta stosują takie rozwiązania i nigdzie sąd nie podważył ich legalności.
- 10 43
-
2016-07-16 16:28
(3)
Cicho siedż Powski urzędasie
- 26 10
-
2016-07-16 16:39
(2)
Argumentów brak to plujemy jadem
- 12 21
-
2016-07-16 17:02
(1)
Do was POkemony nie trafiają żadne argumenty,więc nikt normalny nie bierze już was na poważnie.
- 24 10
-
2016-07-18 09:50
idz pomódl sie do świetego Lecha
- 0 4
-
2016-07-16 17:11
Płacić a co to wszystko za darmo by chcieli
- 8 17
-
2016-07-16 17:52
Ci "krzykacze" mają konkretne i jasne argumenty w postaci opinii prawnej (5)
A co ma ZDiZ oraz WIPARKING?
Jedynie kiepska minę do i tak złej gry.- 25 7
-
2016-07-16 18:49
(4)
Mieszkańcy zapłacili prawnikowi za opinię to on wydał taką opinię jaką sobie mieszkańcy życzyli. Nasz klient, nasz pan. A to czy taka opinia by się obroniła w sądzie to już inna bajka.
- 9 17
-
2016-07-16 19:15
Mieszkańcy nie płacili prawnikowi za opinię prawną. Opinia prawna została sporządzona darmowo.
- 13 8
-
2016-07-17 00:20
Bzdura, nikt nikomu nie płacił, opinia została wykonana pro publico bono. (2)
A w sądzie bez trudu wygramy, a WIPARKING i ZDiZ zwyczajnie bekną za bezprawie.
- 11 3
-
2016-07-17 06:35
"w sądzie bez trudu wygramy" (1)
Kolega to chyba nigdy z sądami nie miał do czynienia.
Kiedyś też tak myślałem, aż przegrałem sprawę na której dłużnik przyznał się podczas zeznań że nie zapłacił faktur i winien jest mi pieniądze, ale sąd uznał że faktury to zbyt mało żeby dochodzić swoich praw. Nie dosyć że w takim przypadku przedawniło się zadłużenie którego nie mogę już odzyskać to jeszcze musiałem zapłacić 8 000 zł kosztów sądowych.- 6 4
-
2016-07-17 15:42
Apelacja!!!
- 2 0
-
2016-07-16 19:54
poznań ostatnio dotał po łapach od sądu za identyczny manewr (1)
- 15 4
-
2016-07-22 18:34
Zakopane też
- 0 0
-
2016-07-16 22:03
jakie inne miasta stosuja takie rozwiazania?? 24h/7 dla wszystkich?? Podaj przyklad??
- 11 2
-
2016-07-16 17:13
(1)
Bzdury krzyczycie była tam zawsze ulica z dwoma pasami i nie plakaliscie że nie ma parkingu a teraz zrobili z jednego pasa parking i afera jesteście żałośni
- 5 21
-
2016-07-18 17:07
Afera polega na nieprzestrzeganiu prawa przy ustalaniu parkingu na ulicach przez urząd miasta. Gdyby parking został zorganizowany zgodnie z prawem nikt by nie protestował.
- 2 0
-
2016-07-16 16:20
Piotrowski, budyniowy podnóżku, ty już po urlopie, czy za darmo, ku chwale Budynia trollujesz?
- 17 7
-
2016-07-16 16:22
(15)
Jeżeli samochody stoją na podwórkach i na placach zabaw to trzeba wezwać lawetę i je odholować. Jeżeli mieszkańcy chcą mieć darmowe miejsca parkingowe to niech je sobie zbudują pod blokiem zamiast trawnika.
Cały ten protest jest śmieszny - protestuje 10 osób a afera w mediach jakby demonstrowało 100 000 osób.- 15 50
-
2016-07-16 16:24
Aż tak boli, że ktoś walczy z bezprawiem? (11)
A przy okazji: Pan z urzędu pensje pobiera za takie komentarze?
- 42 10
-
2016-07-16 16:27
Boli hipokryzja. Nie chodzi o bezprawie tylko o czubek swojego nosa.
- 9 23
-
2016-07-16 16:43
(8)
Ja tak społecznie:) Uważam, że parkingi powinny być płatne żeby zniechęcać do przyjeżdżania samochodem na dolny taras. A mieszkańcy powinni sobie zrobić parking pod blokiem (wjazd ze szlabanem na pilota) tylko dla mieszkańców. Tak to działa na całym świecie.
- 12 19
-
2016-07-16 17:09
(1)
Zakazać produkcji samochodów!
- 10 6
-
2016-07-16 20:40
przeginanie nie działa
jest po prostu nudne (chyba że próba ironii?)
- 6 2
-
2016-07-16 22:10
debilny komentarz! "Zniechecac do przyjezdzania" (2)
Czyli np spedzic min 3 godziny, zeby dojechac autobusem i tramwajem na plaze w Jelitkowie i potem 3h z powrotem.... (np z Brawo za pomysl.
- 9 2
-
2016-07-16 23:20
To gdzie mieszkasz (1)
że dojazd w 1 stronę zajmuje ci aż 3 godziny
to nierealne jeśli mieszkasz w Gdańsku
więc nie zmyślaj- 7 5
-
2016-07-22 18:36
Wystarczy, że w Tczewie. Samochodem to ok. godzina jazdy (miasto -> autostrada -> obwodnica -> miasto -> plaża), komunikacją - co najmniej 3.
Tczewianie już nie mają prawa do wypoczynku na gdańskich plażach? Dziękuję.- 0 0
-
2016-07-16 23:58
Brawo ale weź wytłumacz że pod blokiem na parking to nie rozumie to się nazywa PAZERNOSC
- 0 1
-
2016-07-17 23:09
Ów dolny taras jest skomunikowany tak samo jak (1)
Przykładowo 40 lat temu.
komunikacja miejska jest niewydolna, w szczególności w weekendy, i horrendalnie droga.
nic dziwnego że nikt się na nią nie zdaje, zwłaszcza jeśli nie jest w formie lub ma przykładowo dzieci pod opieką.- 6 0
-
2016-07-21 10:00
a w dodatku jak dobrze popada deszcz, to zupełnie tonie
- 1 0
-
2016-07-16 17:14
Nudzi się wam
- 2 5
-
2016-07-16 17:15
(2)
Taaak dla płatnych parkingów
- 7 16
-
2016-07-16 17:16
(1)
Płacić i koniec
- 6 18
-
2016-07-18 17:09
Chcesz płacić, to twoja sprawa.
- 2 0
-
2016-07-16 16:15
(1)
Bo urzednicy cos wymysla pozniej wymysla do tego uzasadnienie pozniej znajda podstawe prawna pozniej dodadza ze tojest dla miasta i jego mieszkancow, tak naprawde nie zwracajac uwagi na mieszkancow i ich opinie.
- 80 9
-
2016-07-21 10:01
ciekawe czy jak planowano budynki, to pomyślano o parkingach dla mieszkańców?
- 0 0
-
2016-07-16 16:18
no to będzie ciekawie (13)
Jak miasto zerwie umowę to powinno w całym Brzeźnie zrobić strefę płatnego parkowania. Wtedy będzie legalnie i mieszkańcy zobaczą co to znaczy donosić do prokuratury na urzędników.
- 47 131
-
2016-07-16 16:21
I to jest słuszna koncepcja. (3)
- 15 13
-
2016-07-16 16:54
(2)
Od koncepcji to tu jestem ja Budyń
- 24 4
-
2016-07-16 18:25
zi pudding? (1)
or The Stuff (dobry horror o morderczym budyniu, polecam)
- 4 4
-
2016-07-17 14:46
Rety, ten film jest straszny. Oglądałem jak byłem mały. Podobny do It.
- 2 2
-
2016-07-16 16:50
Dziękuję za podpowiedź.
- 10 4
-
2016-07-16 16:57
Rada Dzielnic podjęła uchwałę, że jest przeciwna strefom płatnego parkowania. (1)
- 30 3
-
2016-07-16 17:07
Hu kers
- 8 4
-
2016-07-16 18:29
Może zrobić SPP - wtedy mieszkańcy Brzeźna zyskają prawo do abonamentów, (1)
jakie przysługują w pozostałych strefach spp i będą płacić nieporównywalnie mniej niż teraz. Na sesji z 31 maja 2016 UM zarekomendował znaczną obniżkę abonamentu z ponad 300 złotych rocznie do zaledwie 120. Chyba lepiej brzmi niż obecne 3 złote za godzinę, przez całą dobę, tydzień, miesiąc, rok...
Tyle że przy tworzeniu spp znacznie trudniej obejść przepisy niż przy oddaniu dzierżawy w prywatne ręce, nieprawdaż? Dobrze jest unormować sprawy parkowania (a nawet trzeba), jeszcze lepiej - robić to z głową i zgodnie z prawem...- 29 0
-
2016-07-16 19:55
zgodnie z prawem to się jeszcze nikt nie nachapał :)
- 23 2
-
2016-07-16 22:11
niestety tak moze sie stac ale jak inaczej mamy walczyc z tymi zlodziejami??
- 9 3
-
2016-07-17 09:23
strach się bać (1)
Miasto to my... ich wybieramy i może se wprowadzić strefę płatnego parkowanie pod urzędem
- 12 3
-
2016-07-17 22:56
tak my ich wybieramy a oni sobie rządzą jak chcą.
- 2 0
-
2016-07-17 12:15
Los
Ty jelop jestes i tyle
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.